Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 349
    • 350
    • 351
    • 352
    • 353
    • 385
    • 386
    • 351 / 386
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    96
    7701
    85227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george-dasoulas last edited by

      Ερώτηση προς κατόχους vw με τον κινητήρα 1.6 diesel.
      Εμένα είναι με τα 115 άλογα που φορέθηκε τέλος του 2016 και είναι σε ένα Vw Touran.
      Πλησιάζω στα 120.000 οπότε να φανταστώ ότι είναι επιβεβλημένη η αλλαγή ιμάντα? Όσον αφορά τα αμορτισέρ δεν κοπανάνε αλλά παρόλα αυτά πότε αλλάζουμε κάτι συνήθως?
      Στα 60.000 που έχω κάνει εγώ πρόβλημα ουδέν πάντως πέρα από τα προγραμματισμένα σέρβις.

      Vw touran 2017 1.6 tdi

      sargus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kkostask last edited by

        Σίγουρα αναφέρει κάτι το μάνιουαλ του αυτοκινήτου για τον ιμάντα. Εντελώς εμπειρικά θα έλεγα ότι πρέπει να τον αλλάξεις λόγω χρόνων χρήσης και όχι τόσο χιλιομέτρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • limited_one
          limited_one moderator last edited by

          Τρέχει προσφορά μέχρι τέλος του μήνα - 3000€ για το id3 και ballon 36 μηνών με 0% επιτόκιο.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            dimsabas @limited_one last edited by

            @limited_one said in VW FORUM:

            Τρέχει προσφορά μέχρι τέλος του μήνα - 3000€ για το id3 και ballon 36 μηνών με 0% επιτόκιο.

            Μήπως σου είπαν αν η VW συνεχίζει να απορροφά η ίδια την επιδότηση; Όπως έκαναν στο ΚΗ2; Δεν έχει έρθει Δελτίο Τύπου, οπότε θεωρώ πως όχι.

            https://cartalk.gr/

            limited_one D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • limited_one
              limited_one moderator @dimsabas last edited by

              @dimsabas said in VW FORUM:

              @limited_one said in VW FORUM:

              Τρέχει προσφορά μέχρι τέλος του μήνα - 3000€ για το id3 και ballon 36 μηνών με 0% επιτόκιο.

              Μήπως σου είπαν αν η VW συνεχίζει να απορροφά η ίδια την επιδότηση; Όπως έκαναν στο ΚΗ2; Δεν έχει έρθει Δελτίο Τύπου, οπότε θεωρώ πως όχι.

              Δεν ειπώθηκε κάτι, αν προλάβω να πάω αύριο θα μάθω περισσότερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol @dimsabas last edited by

                @dimsabas said in VW FORUM:

                @limited_one said in VW FORUM:

                Τρέχει προσφορά μέχρι τέλος του μήνα - 3000€ για το id3 και ballon 36 μηνών με 0% επιτόκιο.

                Μήπως σου είπαν αν η VW συνεχίζει να απορροφά η ίδια την επιδότηση; Όπως έκαναν στο ΚΗ2; Δεν έχει έρθει Δελτίο Τύπου, οπότε θεωρώ πως όχι.

                νομιζω οτι δεν το εκαναν συστηματικα αυτο για ολα τα ηλεκτρικα που πωλουσαν, αλλα σε συγκεκριμενο αριθμο ετοιμοπαραδοτων που ειχαν βγαλει προσφορα. Αν κανω λαθος διορθωστε με.
                Αν το εκανε αυτο συστηματικα, θα ειχε γινει παταγος στην αγορα και δεν θυμαμαι να το διαβασα σε κανενα γκρουπακι ηλεκτροκινησης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Τι είναι το balloon ; Εκτός από μπαλόνι;

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Χρηματοδοτικό πρόγραμμα

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @super-t last edited by

                      @super-t said in VW FORUM:

                      Τι είναι το balloon ; Εκτός από μπαλόνι;

                      Τύπος δανειου. Πληρώνεις μικρή μηνιαία δόση και η τελευταία δοση του δανειου ειναι πολύ μεγάλη (πχ €10-15.000) την οποια μπορεις να αποπληρώσεις, να την βάλεις σε εκ νεου δάνειο ή να δώσει το αυτοκίνητο πίσω.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • sargus
                        sargus @george-dasoulas last edited by

                        @george-dasoulas said in VW FORUM:

                        Ερώτηση προς κατόχους vw με τον κινητήρα 1.6 diesel.
                        Εμένα είναι με τα 115 άλογα που φορέθηκε τέλος του 2016 και είναι σε ένα Vw Touran.
                        Πλησιάζω στα 120.000 οπότε να φανταστώ ότι είναι επιβεβλημένη η αλλαγή ιμάντα? Όσον αφορά τα αμορτισέρ δεν κοπανάνε αλλά παρόλα αυτά πότε αλλάζουμε κάτι συνήθως?
                        Στα 60.000 που έχω κάνει εγώ πρόβλημα ουδέν πάντως πέρα από τα προγραμματισμένα σέρβις.

                        Τρεεεεεχααααα!

                        Δεν είδες τι έπαθα εγώ; στα 115.000 περίπου μου έκοψε!
                        Το μανιουαλ δε λέει τίποτα. Σε άλλες χώρες αφήνουν να εννοηθεί ότι πάει έως τα 180.000-200.000.
                        Μηχανικοί της VW μου είπαν εκ των υστέρων ότι στα 80 με 100.000 (το πολύ) τον αλλάζουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimitrioskosmas last edited by dimitrioskosmas

                          Και η ford λέει 200.000 η 10 χρονια
                          Παπαριές....100.000 max ειδικά στα μοντέλα με τον εμβαπτιζομενο ιμαντα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            https://www.ot.gr/2024/09/07/diethni/volkswagen-giati-to-kleisimo-ergostasion-den-tha-ti-sosei/
                            Δύσκολα τα πράγματα λέει

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ataim
                              ataim last edited by

                              Μου αρέσει που το άρθρο αναφέρει την xpeng ως start up. Το πρόβλημα είναι ότι στηρίζονταν σε μεγάλο βαθμό στην κινεζική αγορά, τώρα που έχουν αναπτυχθεί εγχώρια κινέζικα εργοστάσια θα χάσουν τεράστιο κομμάτι πωλήσεων. Οι Κινέζοι έχουν ήδη μπει και στην Λατινική Αμερική που και εκεί είχε το vw group ισχυρή παρουσία. Σκούρα τα πράγματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Το πρόβλημα που βλέπω στα γερμανικά σάιτ που τεσταρουν τα νέα 3 και 3 αιρκρος είναι ότι έχουν αργήσει πολύ να βγάλουν το id2 στην λογική του φτηνού και θέλουν ακόμα 1-2 χρόνια οπότε θα τους έχουν ξεπεράσει και οι Κινέζοι αλλά και η Στελλαντις με το 3, το Γκράντε Πάντα, τα 3 αιρκρος, το Φροντερα και το Μουλτιπλα, ενώ θα υπάρχουν και τα άλλα μοντέλα, αλλά και η Ρενώ με τα νέα 4 και 5 και βέβαια με την Ντατσια.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ataim
                                  ataim @criuser last edited by

                                  @criuser said in VW FORUM:

                                  Το πρόβλημα που βλέπω στα γερμανικά σάιτ που τεσταρουν τα νέα 3 και 3 αιρκρος είναι ότι έχουν αργήσει πολύ να βγάλουν το id2 στην λογική του φτηνού και θέλουν ακόμα 1-2 χρόνια οπότε θα τους έχουν ξεπεράσει και οι Κινέζοι αλλά και η Στελλαντις με το 3, το Γκράντε Πάντα, τα 3 αιρκρος, το Φροντερα και το Μουλτιπλα, ενώ θα υπάρχουν και τα άλλα μοντέλα, αλλά και η Ρενώ με τα νέα 4 και 5 και βέβαια με την Ντατσια.

                                  Ναι, και στην ευρώπη η stellantis μεγαλώνει σε βάρος του vag

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • babisstinson
                                    babisstinson last edited by

                                    Είναι ενδεικτικό πάντως από την εικόνα που έχεις στον δρόμο για την πτώση πωλήσεων της VW στην Ελλάδα. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και τα επίσημα αποτελέσματα πωλήσεων του ΣΕΑΑ κάποια στιγμή.
                                    ID 3/4/5 δεν παίρνει κανείς, ούτε με leasing, καινούριο Tiguan δεν έχω δει ακόμα κανένα στον δρόμο, Golf νομίζω έχω δει ένα ή δύο, μόνο τα T-Cross / T-Roc παίζουν στον δρόμο. Passat καινούριο δεν υπάρχει, πολύ έξυπνες επιλογές στην VW. Δεν τα είπαν τυχαία οι αντιπρόσωποι των εργαζόμενων τις προάλλες για λάθος στρατηγικές. Το καλύτερο σχόλιο ήταν του Thomas από το Autogefhul, τα συνόψισε όλα μαζί: "50Κ for a Tiguan?"

                                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                    W S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • W
                                      wantone @babisstinson last edited by

                                      @babisstinson said in VW FORUM:

                                      Είναι ενδεικτικό πάντως από την εικόνα που έχεις στον δρόμο για την πτώση πωλήσεων της VW στην Ελλάδα. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και τα επίσημα αποτελέσματα πωλήσεων του ΣΕΑΑ κάποια στιγμή.
                                      ID 3/4/5 δεν παίρνει κανείς, ούτε με leasing, καινούριο Tiguan δεν έχω δει ακόμα κανένα στον δρόμο, Golf νομίζω έχω δει ένα ή δύο, μόνο τα T-Cross / T-Roc παίζουν στον δρόμο. Passat καινούριο δεν υπάρχει, πολύ έξυπνες επιλογές στην VW. Δεν τα είπαν τυχαία οι αντιπρόσωποι των εργαζόμενων τις προάλλες για λάθος στρατηγικές. Το καλύτερο σχόλιο ήταν του Thomas από το Autogefhul, τα συνόψισε όλα μαζί: "50Κ for a Tiguan?"

                                      ID 3/4 υπαρχουν αρκετα και ειδικα το 4 εχει αρκετα σε ληζινγκ. Και Γκολφ εχει αρκετα. Τ Ροκ πουλαει μαζικα. Φυσικα ολα μαζι καμμια σχεση με ποσο πουλουσαν πριν 20 χρονια.

                                      Και καινουρια Τιγκουαν εχει δει μερικα. Αλλα καμμια σχεση με πωλησεις των παλαιοτερων Τιγκουαν.

                                      Οι κινεζοι παραγουν πολυ περισσοτερους μηχανικους απο τους Γερμανους που η αληθεια ειναι οτι βασιζονταν στην φθηνη ενεργεια απο Ρωσσια τα τελευταια 30 χρονια (δεν ειναι τυχαιο οτι ο Χιτλερ ηθελε να επεκτεινει την χωρα ανατολικα). Αρα το οτι οι κινεζοι ξεπερασαν τους Γερμανους δεν ειναι εκπληξη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Είναι πολύ ακριβή η vw σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάντα ήταν λίγο πιο ακριβή, αλλά τώρα το έχει παρακάνει. Οι Γερμανοί το έχουν καταλάβει από την εποχή του προηγούμενου επικεφαλή του Diess, και προσπαθούσαν να μειώσουν το κόστος

                                        Τα χέρια τους όμως είναι δεμένα, δεν τους αφήνουν. Είναι ημι-κρατική εταιρεία, με πολλούς εργαζόμενους στη Γερμανία και οι κυβερνήσεις (ομοσπονδιακή και κρατιδίων) και τα συνδικάτα, δεν τους αφήνουν να λειτουργήσουν όπως μια καθαρά ιδιωtική εταιρεία.

                                        Ουσιαστικά εκβιάζει τώρα η vw τη Γερμανική κυβέρνηση. Ή θα μας στηρίξετε, ή θα λειτουργήσουμε σαν ιδιωτική εταιρεία και θ' αρχίσουμε να φεύγουμε από την "πανάκριβη" Γερμανία.

                                        Καλά ξεμπερδέματα βασικά. Αυτά είναι τα κακά όταν μπλέκεται το κράτος πιο πολύ απ' όσο πρέπει σε μια ιδιωτική εταιρεία.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • W
                                          wantone @andya3 last edited by wantone

                                          @andya3 said in VW FORUM:

                                          Είναι πολύ ακριβή η vw σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάντα ήταν λίγο πιο ακριβή, αλλά τώρα το έχει παρακάνει. Οι Γερμανοί το έχουν καταλάβει από την εποχή του προηγούμενου επικεφαλή του Diess, και προσπαθούσαν να μειώσουν το κόστος

                                          Τα χέρια τους όμως είναι δεμένα, δεν τους αφήνουν. Είναι ημι-κρατική εταιρεία, με πολλούς εργαζόμενους στη Γερμανία και οι κυβερνήσεις (ομοσπονδιακή και κρατιδίων) και τα συνδικάτα, δεν τους αφήνουν να λειτουργήσουν όπως μια καθαρά ιδιωtική εταιρεία.

                                          Ουσιαστικά εκβιάζει τώρα η vw τη Γερμανική κυβέρνηση. Ή θα μας στηρίξετε, ή θα λειτουργήσουμε σαν ιδιωτική εταιρεία και θ' αρχίσουμε να φεύγουμε από την "πανάκριβη" Γερμανία.

                                          Καλά ξεμπερδέματα βασικά. Αυτά είναι τα κακά όταν μπλέκεται το κράτος πιο πολύ απ' όσο πρέπει σε μια ιδιωτική εταιρεία.

                                          οπως εγραψα οταν ειχαν φθηνη ενεργεια ηταν μια χαρα, τωρα που δυσκολεψαν τα πραγματα καταρευσαν.

                                          Κατα το ΒΠΠ αυτες οι εταιρειες χρησιμοποιουσαν σκλαβους κατα εκατομυρια, κανενας δεν το εχει ξεχασει αυτο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kapelis last edited by

                                            Και θα περάσουν 5 νόμους στην Ευρώπη και θα έρθουν πάλι στο προσκήνιο. Τόσο απλά. Επίσης για όποιον δεν βλέπει μοντέλα στα δρόμο, ας δούμε τι λένε τα στοιχεία στην Ευρώπη.

                                            https://www.infineuminsight.com/en-gb/articles/european-car-sales-on-the-up/

                                            Δεν έχει τη διάσταση η άσκηση ποιος έχει τα καλύτερα αυτοκίνητα κλπ. Αυτοί που κουνάνε τα πιόνια αντιλαμβανονται ότι αν φρενάρει η VAG θα κουνηθεί όλη η Ευρώπη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 349
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 351 / 386
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr