-
Ερώτηση προς κατόχους vw με τον κινητήρα 1.6 diesel.
Εμένα είναι με τα 115 άλογα που φορέθηκε τέλος του 2016 και είναι σε ένα Vw Touran.
Πλησιάζω στα 120.000 οπότε να φανταστώ ότι είναι επιβεβλημένη η αλλαγή ιμάντα? Όσον αφορά τα αμορτισέρ δεν κοπανάνε αλλά παρόλα αυτά πότε αλλάζουμε κάτι συνήθως?
Στα 60.000 που έχω κάνει εγώ πρόβλημα ουδέν πάντως πέρα από τα προγραμματισμένα σέρβις. -
Σίγουρα αναφέρει κάτι το μάνιουαλ του αυτοκινήτου για τον ιμάντα. Εντελώς εμπειρικά θα έλεγα ότι πρέπει να τον αλλάξεις λόγω χρόνων χρήσης και όχι τόσο χιλιομέτρων.
-
Τρέχει προσφορά μέχρι τέλος του μήνα - 3000€ για το id3 και ballon 36 μηνών με 0% επιτόκιο.
-
@limited_one said in VW FORUM:
Τρέχει προσφορά μέχρι τέλος του μήνα - 3000€ για το id3 και ballon 36 μηνών με 0% επιτόκιο.
Μήπως σου είπαν αν η VW συνεχίζει να απορροφά η ίδια την επιδότηση; Όπως έκαναν στο ΚΗ2; Δεν έχει έρθει Δελτίο Τύπου, οπότε θεωρώ πως όχι.
-
@limited_one said in VW FORUM:
Τρέχει προσφορά μέχρι τέλος του μήνα - 3000€ για το id3 και ballon 36 μηνών με 0% επιτόκιο.
Μήπως σου είπαν αν η VW συνεχίζει να απορροφά η ίδια την επιδότηση; Όπως έκαναν στο ΚΗ2; Δεν έχει έρθει Δελτίο Τύπου, οπότε θεωρώ πως όχι.
Δεν ειπώθηκε κάτι, αν προλάβω να πάω αύριο θα μάθω περισσότερα.
-
@limited_one said in VW FORUM:
Τρέχει προσφορά μέχρι τέλος του μήνα - 3000€ για το id3 και ballon 36 μηνών με 0% επιτόκιο.
Μήπως σου είπαν αν η VW συνεχίζει να απορροφά η ίδια την επιδότηση; Όπως έκαναν στο ΚΗ2; Δεν έχει έρθει Δελτίο Τύπου, οπότε θεωρώ πως όχι.
νομιζω οτι δεν το εκαναν συστηματικα αυτο για ολα τα ηλεκτρικα που πωλουσαν, αλλα σε συγκεκριμενο αριθμο ετοιμοπαραδοτων που ειχαν βγαλει προσφορα. Αν κανω λαθος διορθωστε με.
Αν το εκανε αυτο συστηματικα, θα ειχε γινει παταγος στην αγορα και δεν θυμαμαι να το διαβασα σε κανενα γκρουπακι ηλεκτροκινησης. -
Τι είναι το balloon ; Εκτός από μπαλόνι;
-
Χρηματοδοτικό πρόγραμμα
-
-
@george-dasoulas said in VW FORUM:
Ερώτηση προς κατόχους vw με τον κινητήρα 1.6 diesel.
Εμένα είναι με τα 115 άλογα που φορέθηκε τέλος του 2016 και είναι σε ένα Vw Touran.
Πλησιάζω στα 120.000 οπότε να φανταστώ ότι είναι επιβεβλημένη η αλλαγή ιμάντα? Όσον αφορά τα αμορτισέρ δεν κοπανάνε αλλά παρόλα αυτά πότε αλλάζουμε κάτι συνήθως?
Στα 60.000 που έχω κάνει εγώ πρόβλημα ουδέν πάντως πέρα από τα προγραμματισμένα σέρβις.Τρεεεεεχααααα!
Δεν είδες τι έπαθα εγώ; στα 115.000 περίπου μου έκοψε!
Το μανιουαλ δε λέει τίποτα. Σε άλλες χώρες αφήνουν να εννοηθεί ότι πάει έως τα 180.000-200.000.
Μηχανικοί της VW μου είπαν εκ των υστέρων ότι στα 80 με 100.000 (το πολύ) τον αλλάζουν. -
Και η ford λέει 200.000 η 10 χρονια
Παπαριές....100.000 max ειδικά στα μοντέλα με τον εμβαπτιζομενο ιμαντα -
https://www.ot.gr/2024/09/07/diethni/volkswagen-giati-to-kleisimo-ergostasion-den-tha-ti-sosei/
Δύσκολα τα πράγματα λέει -
Μου αρέσει που το άρθρο αναφέρει την xpeng ως start up. Το πρόβλημα είναι ότι στηρίζονταν σε μεγάλο βαθμό στην κινεζική αγορά, τώρα που έχουν αναπτυχθεί εγχώρια κινέζικα εργοστάσια θα χάσουν τεράστιο κομμάτι πωλήσεων. Οι Κινέζοι έχουν ήδη μπει και στην Λατινική Αμερική που και εκεί είχε το vw group ισχυρή παρουσία. Σκούρα τα πράγματα.
-
Το πρόβλημα που βλέπω στα γερμανικά σάιτ που τεσταρουν τα νέα 3 και 3 αιρκρος είναι ότι έχουν αργήσει πολύ να βγάλουν το id2 στην λογική του φτηνού και θέλουν ακόμα 1-2 χρόνια οπότε θα τους έχουν ξεπεράσει και οι Κινέζοι αλλά και η Στελλαντις με το 3, το Γκράντε Πάντα, τα 3 αιρκρος, το Φροντερα και το Μουλτιπλα, ενώ θα υπάρχουν και τα άλλα μοντέλα, αλλά και η Ρενώ με τα νέα 4 και 5 και βέβαια με την Ντατσια.
-
Το πρόβλημα που βλέπω στα γερμανικά σάιτ που τεσταρουν τα νέα 3 και 3 αιρκρος είναι ότι έχουν αργήσει πολύ να βγάλουν το id2 στην λογική του φτηνού και θέλουν ακόμα 1-2 χρόνια οπότε θα τους έχουν ξεπεράσει και οι Κινέζοι αλλά και η Στελλαντις με το 3, το Γκράντε Πάντα, τα 3 αιρκρος, το Φροντερα και το Μουλτιπλα, ενώ θα υπάρχουν και τα άλλα μοντέλα, αλλά και η Ρενώ με τα νέα 4 και 5 και βέβαια με την Ντατσια.
Ναι, και στην ευρώπη η stellantis μεγαλώνει σε βάρος του vag
-
Είναι ενδεικτικό πάντως από την εικόνα που έχεις στον δρόμο για την πτώση πωλήσεων της VW στην Ελλάδα. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και τα επίσημα αποτελέσματα πωλήσεων του ΣΕΑΑ κάποια στιγμή.
ID 3/4/5 δεν παίρνει κανείς, ούτε με leasing, καινούριο Tiguan δεν έχω δει ακόμα κανένα στον δρόμο, Golf νομίζω έχω δει ένα ή δύο, μόνο τα T-Cross / T-Roc παίζουν στον δρόμο. Passat καινούριο δεν υπάρχει, πολύ έξυπνες επιλογές στην VW. Δεν τα είπαν τυχαία οι αντιπρόσωποι των εργαζόμενων τις προάλλες για λάθος στρατηγικές. Το καλύτερο σχόλιο ήταν του Thomas από το Autogefhul, τα συνόψισε όλα μαζί: "50Κ for a Tiguan?" -
@babisstinson said in VW FORUM:
Είναι ενδεικτικό πάντως από την εικόνα που έχεις στον δρόμο για την πτώση πωλήσεων της VW στην Ελλάδα. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και τα επίσημα αποτελέσματα πωλήσεων του ΣΕΑΑ κάποια στιγμή.
ID 3/4/5 δεν παίρνει κανείς, ούτε με leasing, καινούριο Tiguan δεν έχω δει ακόμα κανένα στον δρόμο, Golf νομίζω έχω δει ένα ή δύο, μόνο τα T-Cross / T-Roc παίζουν στον δρόμο. Passat καινούριο δεν υπάρχει, πολύ έξυπνες επιλογές στην VW. Δεν τα είπαν τυχαία οι αντιπρόσωποι των εργαζόμενων τις προάλλες για λάθος στρατηγικές. Το καλύτερο σχόλιο ήταν του Thomas από το Autogefhul, τα συνόψισε όλα μαζί: "50Κ for a Tiguan?"ID 3/4 υπαρχουν αρκετα και ειδικα το 4 εχει αρκετα σε ληζινγκ. Και Γκολφ εχει αρκετα. Τ Ροκ πουλαει μαζικα. Φυσικα ολα μαζι καμμια σχεση με ποσο πουλουσαν πριν 20 χρονια.
Και καινουρια Τιγκουαν εχει δει μερικα. Αλλα καμμια σχεση με πωλησεις των παλαιοτερων Τιγκουαν.
Οι κινεζοι παραγουν πολυ περισσοτερους μηχανικους απο τους Γερμανους που η αληθεια ειναι οτι βασιζονταν στην φθηνη ενεργεια απο Ρωσσια τα τελευταια 30 χρονια (δεν ειναι τυχαιο οτι ο Χιτλερ ηθελε να επεκτεινει την χωρα ανατολικα). Αρα το οτι οι κινεζοι ξεπερασαν τους Γερμανους δεν ειναι εκπληξη.
-
Είναι πολύ ακριβή η vw σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάντα ήταν λίγο πιο ακριβή, αλλά τώρα το έχει παρακάνει. Οι Γερμανοί το έχουν καταλάβει από την εποχή του προηγούμενου επικεφαλή του Diess, και προσπαθούσαν να μειώσουν το κόστος
Τα χέρια τους όμως είναι δεμένα, δεν τους αφήνουν. Είναι ημι-κρατική εταιρεία, με πολλούς εργαζόμενους στη Γερμανία και οι κυβερνήσεις (ομοσπονδιακή και κρατιδίων) και τα συνδικάτα, δεν τους αφήνουν να λειτουργήσουν όπως μια καθαρά ιδιωtική εταιρεία.
Ουσιαστικά εκβιάζει τώρα η vw τη Γερμανική κυβέρνηση. Ή θα μας στηρίξετε, ή θα λειτουργήσουμε σαν ιδιωτική εταιρεία και θ' αρχίσουμε να φεύγουμε από την "πανάκριβη" Γερμανία.
Καλά ξεμπερδέματα βασικά. Αυτά είναι τα κακά όταν μπλέκεται το κράτος πιο πολύ απ' όσο πρέπει σε μια ιδιωτική εταιρεία.
-
Είναι πολύ ακριβή η vw σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάντα ήταν λίγο πιο ακριβή, αλλά τώρα το έχει παρακάνει. Οι Γερμανοί το έχουν καταλάβει από την εποχή του προηγούμενου επικεφαλή του Diess, και προσπαθούσαν να μειώσουν το κόστος
Τα χέρια τους όμως είναι δεμένα, δεν τους αφήνουν. Είναι ημι-κρατική εταιρεία, με πολλούς εργαζόμενους στη Γερμανία και οι κυβερνήσεις (ομοσπονδιακή και κρατιδίων) και τα συνδικάτα, δεν τους αφήνουν να λειτουργήσουν όπως μια καθαρά ιδιωtική εταιρεία.
Ουσιαστικά εκβιάζει τώρα η vw τη Γερμανική κυβέρνηση. Ή θα μας στηρίξετε, ή θα λειτουργήσουμε σαν ιδιωτική εταιρεία και θ' αρχίσουμε να φεύγουμε από την "πανάκριβη" Γερμανία.
Καλά ξεμπερδέματα βασικά. Αυτά είναι τα κακά όταν μπλέκεται το κράτος πιο πολύ απ' όσο πρέπει σε μια ιδιωτική εταιρεία.
οπως εγραψα οταν ειχαν φθηνη ενεργεια ηταν μια χαρα, τωρα που δυσκολεψαν τα πραγματα καταρευσαν.
Κατα το ΒΠΠ αυτες οι εταιρειες χρησιμοποιουσαν σκλαβους κατα εκατομυρια, κανενας δεν το εχει ξεχασει αυτο.
-
Και θα περάσουν 5 νόμους στην Ευρώπη και θα έρθουν πάλι στο προσκήνιο. Τόσο απλά. Επίσης για όποιον δεν βλέπει μοντέλα στα δρόμο, ας δούμε τι λένε τα στοιχεία στην Ευρώπη.
https://www.infineuminsight.com/en-gb/articles/european-car-sales-on-the-up/
Δεν έχει τη διάσταση η άσκηση ποιος έχει τα καλύτερα αυτοκίνητα κλπ. Αυτοί που κουνάνε τα πιόνια αντιλαμβανονται ότι αν φρενάρει η VAG θα κουνηθεί όλη η Ευρώπη.
VW FORUM