-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
@araxnis said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Στις στροφές της Καβάλας με πόσα στριβατε;
Ανάλογα με το αυτοκίνητο, έως 110-120...Παραπάνω είναι μεγάλο ρίσκο
Από 140 και πάνω ναι...
Όχι όμως σε όλες τις στροφές.
Στην απότομη αριστερή στροφή μετά την κατηφόρα και πριν τις μεγάλες γέφυρες, με 140, το πιο πιθανό είναι να προσγειωθείς στο Ανθή Καραγιάννη -
Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
Τελικά Yaris = υβριδικό.
Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !
ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί ! -
MG3 Hybrid+ Luxury
Το οδήγησα, αλλά να σημειώσω ότι ήταν μόνο για 20’ και με τον πωλητή παρεά. Οπότε δεν μπόρεσα να παω στην συνηθισμένη μου διαδρομή. Κινήθηκα κυρίως Λαυρίου, λίγο μέσα στην Παιανία και σε 2-3 στροφές στην Σπατών που το πίεσα όσο με έπαιρνε η κίνηση. Θα κοιτάξω μήπως κάπου μπορώ να το πάρω μόνος μου.
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά όμορφο και εμένα μου θυμίζει εμφανισιακά αρκετά το Φιέστα με λίγο από Ibiza. Παρόλο που ήταν μαύρο και δεν του πήγαινε καθόλου, έχανε τις ακμές του. Επίσης οι ζάντες, όντως φαίνονται μικρές.
To εσωτερικό ειναι όμορφο, με εργονομικές πινελιές αλλά Σιτροέν, δλδ. Διακόπτης για τους καθρέπτες στο ταμπλό, αριστερά (τελείως κουλό) και τα κουμπάκια (short cuts) κάτω από την οθόνη μου θύμισαν το C3, αλλά ευτυχώς η οθόνη είναι πολύ καλύτερη και σε ανάλυση και σε ανταπόκριση. Φέρνει λίγο από Τέσλα στο infotainment και οι ρυθμίσεις που έχει. Γενικά για αυτοκίνητο της κατηγορίας ειναι αρκετά εντυπωσιακό, ειδικά εαν αναλογιστούμε και την τιμή του. Ωραίες ρυθμίσεις οι οθόνη μπροστά από τον οδηγό με πολλές πληροφορίες, αλλά λίγο μικρή για εμένα, Δηλαδή για παράδειγμα στην ροή ενεργειας είναι τόσο μικρά τα γραφικά που δεν μπορείς να διακρίνεις ούτε την ροή ενέργειας αλλά ούτε και την μπαταρία με ακρίβεια.
Ποιοτικά δεν είναι κάτι το φοβερό, αλλά ουτε και χάλια, στα στάνταρ της κατηγορίας. Κάπου μεταξύ Φιέστα, Γιάρις, Κλιό, 208 – ανάλογα ποιο σημείο κοιτάξεις. Αρνητική εντύπωση μου έκανε ο περιστροφικός δικόπτης για το κιβώτιο, πάρα πολύ άσχημη αίσθηση, νόμιζα ότι έχει χαλάσει. Κόλαγε και γενικά φιανόταν πολύ πρόχειρη κατασκευή. Υπερθετική εντύπωση ο εξοπλισμος και η λειτουργία της κάμερας 360ο (ξανά Τέσλα σε σμίκρυνση). Επίσης θετικό και δεν το έχω ξαναδεί σε B hatch, οι αεραγωγοί για τους πίσω επιβάτες!! Και να πω ότι ο κλιματισμός λειτουργεί εξαιρετικά, το κάνει ψυγείο και ας ηταν μαύρο και σταθμευμένο στον ήλιο πόσες ώρες.
Στο δρόμο ειναι σφιχτό, αλλά όχι κουραστικό. Μου θύμισε πολύ το Φιέστα σε ανάρτηση, κυρίως στις στροφές, αλλά δεν έχει την άνεση που έχει το Φιέστα (μαγικός συνδυασμός στην κατηγορία για εμένα). Όμως, έχω οδηγήσει τα περισσότερα B Hatch και μπορώ να πω ότι ειναι από τα πιο καλοστημένα και χωρίς να ειναι το πιο άνετο, δεν γίνεται κουραστικό.
Το πιο αμφιλεγόμενο στοιχείο ειναι το υβριδικό σύνολο κίνησης. Καταρχάς, δεν έχει την σπιρτάδα και τις επιδόσεις που περιμένει καποιος διβάζοντας για 192 (ή 195) άλογα και μάλιστα σε ένα B hatch. Μου ήρθε στο μυαλό κάτι σε hot hatch – εεε καμία σχέση! Δεν περίμενα να είναι Φιέστα ST (θεωρητικά με 136 ηλεκτρικά άλογα και άλλα 100 από την βενζίνη θα έπρεπε να ειναι κοντά), αλλά ειναι αισθητά πιο αργό ακόμα και από π.χ. την Κορόλα Κρος που ειναι επίσης υβριδική με 197 άλογα με πολύ μεγαλύτερο βάρος. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο, αλλά επ΄ουδενί δεν το λές γρήγορο. Το περίμενα πολύ καλύτερο στο θέμα επιδόσεων.Στο τέρμα γκάζι κάνει αρκετό θόρυβο (ευχάριστο) και θυμίζει CVT η λειτουργία του, δεν νοιώθεις αλλαγές σχέσης, απλά κρατάει ψηλα τις στροφές. Επίσης, υπάρχει ένα αρχικός (ελάχιστης διάρκειας ειναι η αλήθεια) δισταγμός στο απότομα πάτημα του γκαζιού. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω πάνω από 120χαω ούτε να κρατήσω για πολύ ώρα αυτή την ταχύτητα, ώστε να δω τι θα γίνει εαν αδειάσει η μπαταρία. Από την άλλη σε χαμηλές ταχύτητες και κατά την εκκίνηση υπάρχει ένας δισταγμός – μου θύμις έντονα DCT κιβώτιο. Δεν έχει δηλαδή την μεταξένια λειτουργία που μας έχουν συνηθίσει τα υβρίδια της Τογιότα. Ένα άλλο θετικό - που μου λείπει εμένα από τα Τογιότα - είναι η ρύθμιση της ανάκτησης. Σε αυτό ρυθμίζεται σε 3 κλίμακες και στην 3η που είναι αρκετά έντονο το φρενάρισμα όταν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι (σχεδόν σαν ηλεκτρικό!) ανάβουν και τα πίσω φώτα πέδησης. Σε αυτή την ρύθμιση είδα μέχρι και 36Kwh στιγμιαία ανάκτηση!! Είμαι σίγουρος ότι σε μεγαλύτερη ταχύτητα θα ειναι ακόμα περισσότερα. Από την άλλη το πετάλ του φρένου έχει μικρή διαδρομή και ειναι λίγο απότομο - μου θύμισε παλιά Σιτροέν που ήταν σαν διακόπτης.
Συνολικά μου άφησε μια αίσθηση οτι κάτι έλειπε, φαίνεται ότι ειναι 1η προσπάθεια και υλοποίηση του συστήματος, γιατί δεν λειτουργεί όπως δηλώνουν οι προδιαγραφές ή όπως μας έχουν συνηθίσει τα υβριδικά της Τογιότα. Πιστεύω ότι στην 2η ή 3η γενιά του συsτημάτος, θα είναι όπως θα περίμενε κάποιος. Τώρα, βγάζει κάτι το μισοτελειωμένο, σαν κάτι να μην πρόλαβαν ή να μην ήξεραν πως να το ραφινάρουν - είναι λίγο απότομο σαν σύστημα.
Ως συμπέρασμα, θα έλεγα ότι σήμερα ειναι απο τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας λόγω τιμής, εξοπλισμού, εγγύησης και χρόνου παράδοσης. Με €23.500 έχει τα πάντα όλα σε εξοπλισμό (και όλα τα συστήματα ασφαλεία), μέχρι και θερμαινόμενο τιμόνι! Αξίζει η έκδοση Luxury γιατί δίνει τα φώτα LED (αδιαπραγμάτευτα για εμένα), την κάμερα 360ο και ΟΛΑ τα συστήματα ασφαλείας με μόνο €1.500 επιπλέον. Εξαιρετικό VFM, πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τιμόνι, ΟΚ άνεση και οικονομία όχι όπως ένα Τογιότα, αλλά σχετικά κοντά. Ναι δεν είναι τέλειο και το υβριδικό σύστημα χρήζει βελτίωσης, αλλά δείτε που έχουν πάει οι τιμές και τι άλλο B hatch αγοράζεις με €20.000, που να ειναι σβέλτο, αυτόματο, υβριδικό και με 7 χρόνια εγγύηση?
-
Υπάρχει ένας δισταγμός στην εκκίνηση ;;;
-
Εξαιρετική περιγραφή Φάνη
-
Πρόσθεσα κάτι που ξέχασα για την ανάκτηση κατά το φρενάρισμα.
@lap said in Οδήγησα....:
Υπάρχει ένας δισταγμός στην εκκίνηση ;;;
Ναι, αυτό ένιωσα εγώ.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
ειναι αισθητά πιο αργό ακόμα και από π.χ. την Κορόλα Κρος που ειναι επίσης υβριδική με 197 άλογα με πολύ μεγαλύτερο βάρος
Χμμμ: https://zeperfs.com/en/duel12162-10579.htm
Φαίνεται ότι η δίλιτρη CC ξεκινάει πιο δυνατά, αλλά μετά τα 80 χ.α.ω. παίρνει κεφάλι το MG. Ίσως για αυτό ένιωσες αρχικά έναν δισταγμό. Όμως το MG φαίνεται πιο γρήγορο συνολικά. Καλά, σε σχέση με το Yaris δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Αφού μου κέντρισε κι εμένα το ενδιαφέρον το MG...
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
ειναι αισθητά πιο αργό ακόμα και από π.χ. την Κορόλα Κρος που ειναι επίσης υβριδική με 197 άλογα με πολύ μεγαλύτερο βάρος
Χμμμ: https://zeperfs.com/en/duel12162-10579.htm
Φαίνεται ότι η δίλιτρη CC ξεκινάει πιο δυνατά, αλλά μετά τα 80 χ.α.ω. παίρνει κεφάλι το MG. Ίσως για αυτό ένιωσες αρχικά έναν δισταγμό. Όμως το MG φαίνεται πιο γρήγορο συνολικά. Καλά, σε σχέση με το Yaris δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Αφού μου κέντρισε κι εμένα το ενδιαφέρον το MG...
Πως καταφέρνει όντως 300 κιλά ελαφρύτερο να πηγαίνει πιο αργά από το cc είναι άξιο απορίας ίσως έχει να κάνει με το 3αρι κιβώτιο ακόμα και το γιαρις στο 0-50 είναι αργότερο.
Μετά φυσικά ξεφεύγει. -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Πρόσθεσα κάτι που ξέχασα για την ανάκτηση κατά το φρενάρισμα.
@lap said in Οδήγησα....:
Υπάρχει ένας δισταγμός στην εκκίνηση ;;;
Ναι, αυτό ένιωσα εγώ.
Μα φαίνεται και από τα νούμερα από στάση συγκριτικά με cc και γιαρις. Αν και πολύ ελαφρυτερο από το πρώτο και πολύ ισχυρότερο από το δεύτερο έχει το αργότερο 0-50.
Και φυσικά παραμένει το θέμα με την απώλεια ισχύος που καταγράφηκε σε προηγούμενο βίντεο εκει μετά τα110.... -
@tkin73 said in Οδήγησα....:
Πως καταφέρνει όντως 300 κιλά ελαφρύτερο να πηγαίνει πιο αργά από το cc είναι άξιο απορίας ίσως έχει να κάνει με το 3αρι κιβώτιο ακόμα και το γιαρις στο 0-50 είναι αργότερο.
Μάλλον έχει να κάνει με την διαχείριση της απόδοσης της ισχύος. Ξεκινάει δηλαδή πιο απαλά.
@tkin73 said in Οδήγησα....:
Αν και πολύ ελαφρυτερο από το πρώτο και πολύ ισχυρότερο από το δεύτερο έχει το αργότερο 0-50.
Ελαφρώς καλύτερο 0-50 βλέπω να έχει το MG σε σχέση με το Yaris: https://zeperfs.com/en/duel12162-8761.htm
Αλλά πραγματικά δεν βλέπω γιατί το 0-50 είναι τόσο σημαντικό.@tkin73 said in Οδήγησα....:
Και φυσικά παραμένει το θέμα με την απώλεια ισχύος που καταγράφηκε σε προηγούμενο βίντεο εκει μετά τα110....
Πράγμα που δεν καταγράφεται ακριβώς έτσι στις μετρήσεις. Το Autocar όμως αναφέρει όντως μια περίεργη συμπεριφορά:
"It’s not unusual for cars to better their quoted acceleration times by a little when we test them, but rarely do they beat them by this margin. MG quotes 8.0sec for the 3’s 0-62mph sprint. That’s already significantly quicker than the hybrid versions of the Renault Clio (9.3sec), Toyota Yaris (9.7sec in basic form), Honda Jazz (9.6sec) or Vauxhall Corsa (10.7sec in basic form). In perfect test conditions, the MG 3 took just 7.1sec, and it didn’t run out of puff after that, either, storming on past its official top speed to 110mph.
However, because it has much more electric power than rivals but only a three-speed gearbox (and a slow-shifting one at that), the way it delivers its power is quite unusual. It gets going fairly gently on its electric motor, but receives a second wind soon after, as the petrol engine enters its powerband in the very long first gear. From about 65mph, acceleration dies off markedly as the gearbox makes its first very slow gearchange and the electric motor has to hold the fort by itself. As a result, 60-70mph takes over a second longer than 50-60mph.
Acceleration picks up again from 72mph until about 85mph, at which point we presume the electric motor is past its useful rev range and the engine needs to cope with less assistance. The MG 3 keeps accelerating after that, just at a gentler pace. Similarly to the Lexus LBX we tested a few weeks ago, subsequent acceleration runs were slower, particularly during the gearchange phase, as the battery didn’t get much of a chance to recharge."
https://www.autocar.co.uk/car-review/mg-motor/mg-3Πάλι όμως παραμένει ταχύτερο από τον ανταγωνισμό.
-
Το θέμα είναι να μάθουμε και για πόσο θα δουλέυει ολο αυτό.
Για τη Τoyota ξέρουμε πχ οτι το σύστημα ουσιαστικά δε βγαζει προβλήματα.Εδώ τι γίνετε? -
@kostis20 said in Οδήγησα....:
Το θέμα είναι να μάθουμε και για πόσο θα δουλέυει ολο αυτό.
Για τη Τoyota ξέρουμε πχ οτι το σύστημα ουσιαστικά δε βγαζει προβλήματα.Εδώ τι γίνετε?Για μενα το πιο σωστο ερωτημα.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Φαίνεται ότι η δίλιτρη CC ξεκινάει πιο δυνατά, αλλά μετά τα 80 χ.α.ω. παίρνει κεφάλι το MG. Ίσως για αυτό ένιωσες αρχικά έναν δισταγμό. Όμως το MG φαίνεται πιο γρήγορο συνολικά. Καλά, σε σχέση με το Yaris δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Αφού μου κέντρισε κι εμένα το ενδιαφέρον το MG...
Πάντως τα ονομαστικά άλογα δεν έχουν σχέση με τις επιδόσεις του αυτοκίνητου. Και σε προσπέραση από τα 80 στα 110 που πήγα, δεν έφυγε ιδιαίτερα γρήγορα. Θα περίμενα 195 ίπποι σε τέτοιο αμάξωμα να το κάνουν να πετάει - εεε δεν το κάνουν. Εαν το οδηγήσεις θα διαπίστώσεις ότι κάτι λείπει στην όλη υλοποίηση, σαν να είναι στα σπαργανα ακόμα, κάτι σαν δοκιμαστική τεχνολογία. Δεν έχει το ραφινάρισμα και την ομαλή ροή των υβριδίων της Τογιότα.
Αυτό που θέλω να διαπιστώσω ειναι εαν όντως ξεμένει από δύναμη - αυτό θα ήταν μεγάλο φάουλ.
@kostis20 said in Οδήγησα....:
Το θέμα είναι να μάθουμε και για πόσο θα δουλέυει ολο αυτό.
Για τη Τoyota ξέρουμε πχ οτι το σύστημα ουσιαστικά δε βγαζει προβλήματα.Εδώ τι γίνετε?Δεν έχει σημασία με 7 χρόνια εγγύηση. Το κρατάς 3-4-5-6 χρόνια και το δίνεις όσο ειναι ακόμα στην εγγύηση. Τέτοια beta testers δεν έχει νόημα κάποιος να τα κρατάει πέρα από την εγγύηση. Άσε που ειναι διασκεδαστικό, το παίρνεις για 2-3 χρόνια να κάνεις κέφι και πλάκα και μετά το δίνεις. Προφανώς δεν ειναι αμάξι που θα πάρει κάποιος για να το κρατήσει 10+ χρόνια, δεν απευθύνεται σε αυτό το κοινό.
-
Φάνη, το χρονόμετρο μετράει!!!
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Φαίνεται ότι η δίλιτρη CC ξεκινάει πιο δυνατά, αλλά μετά τα 80 χ.α.ω. παίρνει κεφάλι το MG. Ίσως για αυτό ένιωσες αρχικά έναν δισταγμό. Όμως το MG φαίνεται πιο γρήγορο συνολικά. Καλά, σε σχέση με το Yaris δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Αφού μου κέντρισε κι εμένα το ενδιαφέρον το MG...
Πάντως τα ονομαστικά άλογα δεν έχουν σχέση με τις επιδόσεις του αυτοκίνητου. Και σε προσπέραση από τα 80 στα 110 που πήγα, δεν έφυγε ιδιαίτερα γρήγορα. Θα περίμενα 195 ίπποι σε τέτοιο αμάξωμα να το κάνουν να πετάει - εεε δεν το κάνουν. Εαν το οδηγήσεις θα διαπίστώσεις ότι κάτι λείπει στην όλη υλοποίηση, σαν να είναι στα σπαργανα ακόμα, κάτι σαν δοκιμαστική τεχνολογία. Δεν έχει το ραφινάρισμα και την ομαλή ροή των υβριδίων της Τογιότα.
Αυτό που θέλω να διαπιστώσω ειναι εαν όντως ξεμένει από δύναμη - αυτό θα ήταν μεγάλο φάουλ.
@kostis20 said in Οδήγησα....:
Το θέμα είναι να μάθουμε και για πόσο θα δουλέυει ολο αυτό.
Για τη Τoyota ξέρουμε πχ οτι το σύστημα ουσιαστικά δε βγαζει προβλήματα.Εδώ τι γίνετε?Δεν έχει σημασία με 7 χρόνια εγγύηση. Το κρατάς 3-4-5-6 χρόνια και το δίνεις όσο ειναι ακόμα στην εγγύηση. Τέτοια beta testers δεν έχει νόημα κάποιος να τα κρατάει πέρα από την εγγύηση. Άσε που ειναι διασκεδαστικό, το παίρνεις για 2-3 χρόνια να κάνεις κέφι και πλάκα και μετά το δίνεις. Προφανώς δεν ειναι αμάξι που θα πάρει κάποιος για να το κρατήσει 10+ χρόνια, δεν απευθύνεται σε αυτό το κοινό.
Δεν είναι έτσι ακριβώς γιατί αν χρειάζεται να το πηγαίνεις συχνά συνεργείο, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά κτλ ,μιλάμε για ταλαιπωρία.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Φάνη, το χρονόμετρο μετράει!!!
Μπα! Το χρονομετρο για να μετραει πρεπει να γινει με ιδιες συνθηκες, ιδιο οδηγό και ιδιο μηχανημα και τροπο μετρησης. Και το ερώτημα παραμένει: εαν η μπαταρία αδειάσει οι επιδόσει υποφέρουν (οπως λενε αρκετες δοκιμές);
Σε καθε περιπτωση δεχομαι κοντρα με μια 2λιτρη Κορολα που ειναι λιγο πιο βαρια και ιδια ονομαστικά αλογα. -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Σε καθε περιπτωση δεχομαι κοντρα με μια 2λιτρη Κορολα που ειναι λιγο πιο βαρια και ιδια ονομαστικά αλογα.
Κόντρα με ένα Yaris θα έπρεπε να δεχόμαστε, που κοστίζει τα ίδια (και περισσότερο)...
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Κόντρα με ένα Yaris θα έπρεπε να δεχόμαστε, που κοστίζει τα ίδια (και περισσότερο)...
Μα δεν μιλησα για τιμη, εξάλλου εγραψα οτι για εμενα ειναι η καλυτερη επιλογή στην κατηγορία του!
Εγραψα οτι τα 195 αλογα δεν χαριζουν αντιστοιχες επιδοσεις, με τον τροπο που φτάνουν στον δρόμο.
Δηλαδη εγω το σκεφτηκα για να αλλάξω την Κορόλα, ωστε να εχω ενα υβριδικο χοτ χατς αυτοματο, αλλα δεν με επεισε για τετοια χρηση. Ομως, οπως εγραψα και στην αρχη το οδηγησα λιγο. Θα το ηθελα για 1 ημέρα ωστε να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Κόντρα με ένα Yaris θα έπρεπε να δεχόμαστε, που κοστίζει τα ίδια (και περισσότερο)...
Μα δεν μιλησα για τιμη, εξάλλου εγραψα οτι για εμενα ειναι η καλυτερη επιλογή στην κατηγορία του!
Εγραψα οτι τα 195 αλογα δεν χαριζουν αντιστοιχες επιδοσεις, με τον τροπο που φτάνουν στον δρόμο.
Δηλαδη εγω το σκεφτηκα για να αλλάξω την Κορόλα, ωστε να εχω ενα υβριδικο χοτ χατς αυτοματο, αλλα δεν με επεισε για τετοια χρηση. Ομως, οπως εγραψα και στην αρχη το οδηγησα λιγο. Θα το ηθελα για 1 ημέρα ωστε να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.
Ε πως να στο δωσουν αφου δεν αφηνουν πανω απο 20 λεπτα.Ρωτησες ποσο χρεωνει χρωμα και τα λοιπα εξοδα?
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Εγραψα οτι τα 195 αλογα δεν χαριζουν αντιστοιχες επιδοσεις, με τον τροπο που φτάνουν στον δρόμο.
To 8αράκι (7,5 κάτι κατά άλλους) για τα 100 άλλο λέει. Δες τι έγραψε στο Autocar. 1/4 mile σε 15,7''!!! Ναι, και ας χάνει 1'' στην 3η προσπάθεια, πάλι ξεσκίζει τα Τογιοτάκια!
Οδήγησα....