-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Οι V12 να δεις πως στριγκλιζουν. Αλλά είπαμε, δεν κατέχεις,,,
Οι καλοί όχι, μόνο των Ιταλών που ειναι μπούρδα. Ο V12 της BMW για παράδειγμα, απλά γουργουρίζει και έχει έναν ωραίο μπάσο ήχο. Βέβαια σαν V8 (ειδικά Χέμι) τίποτα!
Πραγματικά ό,τι να 'ναι. Αν δεις λυμένο ιταλικό V12 θα σου πέσει το σαγόνι.
Το πιο σύνηθες απο το να έχει πρόβλημα και να πρέπει να λυθεί
Κρύο...
-
@atari70 said in Οδήγησα....:
Είχα στην κατοχή μου το Ibiza με τον ίδιο κινητήρα! Έκανα 57000 χλμ χωρις κανένα πρόβλημα, και με μηδενική κατανάλωση λαδιού. Πολυ καλη οδική συμπεριφορά, και σβελτάδα πάνω από τις 1800 σ. α.λ! Μάλλον θα ήταν κακοσυντηρημένο!
Και γω που το οδήγησα νοικιαρικο ήταν οκ το ibiza με αυτόν τον κινητήρα. Αλλά άλλο το ibiza και άλλο το arona!! Για το ibiza ήταν οριακά οκ ο κινητήρας. Το arona είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο σκάφος . Δεν το έχω οδηγήσει αλλά δεν μου κάνει εντυπώση ότι ζοριστικε αυτός ο κινητήρας
-
Μάλλον συνοδηγώντας.
Ο ξάδερφος που ζει και εργάζεται στην Γερμανία ήρθε πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη.
Είχε κάποιες λεπτομέρειες να τακτοποιήσει μετά τον θάνατο του πατέρα του και έπρεπε να πάει και στα Λιμενάρια της Θάσου για να δεί τα τελειώματα, από την ανακαίνιση που κάνει σε ένα παλιό σπίτι που έχει εκεί.Είναι μηχανικός αυτοκινήτων και μέτοχος σε συνεργείο αυτοκινήτων στην Στουτγκάρδη και κάθε χρόνο έρχεται στην Ελλάδα.
Κατεβαίνει πάντα οδικώς για διακοπές 20-30 ημερών.Αλλάζει τακτικά αυτοκίνητα, πάντα μεταχειρισμένα και πάντα Γερμανικά, αλλά πανάκριβα, για τον μέσο Έλληνα.
Τα αγοράζει, με πολλά χιλιόμετρα ή με λίγα αν έχουν πρόβλημα, τα φτιάχνει και τα ξαναπουλάει.
Φέτος ήρθε με ένα Audi A6 Avant το 3λιτρο diesel, μοντέλο 2019.
Το αμάξι έχει 250.000 km και τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά είναι σε κατάσταση καινούργιου.
Το αγόρασε πέρυσι με 200.000 km από πελάτη του, άλλαξε τις αερόσουστες έκανε έναν καθαρισμό στα μπεκ και το δουλεύει καθημερινά.Πήγαμε μαζί από Θεσσαλονίκη στα Λιμενάρια της Θάσου για να δούμε το σπίτι και γυρίσαμε αυθημερόν πίσω, για να φύγει την άλλη μέρα οδικώς για την Γερμανία.
Θα έρθει τον Αύγουστο για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση στο δρόμο, έχει εκείνη την βαριά γερμανική αίσθηση είτε ανοιγοκλείνεις την πόρτα, είτε κινείται στο δρόμο.
Αθόρυβο, ξεκούραστο, στις στροφές ακούνητο και νιώθεις ότι μπορεί να τραβήξει και τρένο.
Στις στροφές της Καβάλας και προς τις 2 κατευθύνσεις, ακλόνητο.
Στην επιστροφή το μπουρίνι που πετύχαμε μετά την Καβάλα, απλά επιβεβαίωσε την απόλυτη αίσθηση ασφάλειας που σου παρέχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.Μετά από την κάπως εριστική συμπεριφορά οδηγού Tesla mod 3 dual motor σε ένα πανέμορφο μπλε χρώμα, στα διόδια Προφήτη με κατεύθυνση προς Καβάλα, η συζήτηση ήρθε και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο ίδιος και το συνεργείο του, έχουν κάνει σεμινάρια για την ηλεκτροκίνηση, για να πιστοποιηθούν για την δυνατότητα επισκευής τους, αλλά ο ίδιος δεν είναι πολύ φανατικός οπαδός τους.
Όπως ανέφερε, οι νέοι μηχανικοί είναι πολύ δεκτικοί στη νέα τεχνολογία, σε σχέση με τους παλαιότερους.Για την ιστορία, από τα διόδια του Προφήτη και για 30-35 km, το Tesla πήγαινε με υψηλή ταχύτητα μπροστά και εμείς ακολουθούσαμε από πίσω, χωρίς την παραμικρή προσπάθεια να ζορίσουμε το Audi, γιατί δεν θέλαμε να το προσπεράσουμε, αλλά να διαπιστώσουμε πόσο θα αντέξει σε υψηλές ταχύτητες.
Μετά από τα 30-35 km, φτάνοντας στο ανηφορικό τμήμα πρίν την έξοδα για Σταυρό - Άγιο όρος, μάλλον εκτοξεύτηκε η κατανάλωση του Tesla, φτάνοντας μέχρι εκείνο το σημείο, οπότε αναγκαστικά μείωσε την ταχύτητα για να σώσει ότι σώζεται.Κλείνοντας, πανέμορφο αυτοκίνητο μέσα έξω, τεράστιοι χώροι, ποιότητα παντού, αίσθηση άνεσης και ασφάλειας σε ταξίδια, που δεν συγκρίνεται με αυτά που γράφουμε εμείς εδώ στο φόρουμ για τα αυτοκίνητα που έχουμε στην κατοχή μας.
Δυστυχώς το καλό είναι ακριβό και είναι ακριβό γιατί είναι καλό και όχι γιατί κάποιοι αισχροκερδούν.
Αν μπορείς να το αποκτήσεις και φυσικά να το συντηρήσεις, απολαμβάνεις αυτό που ελάχιστοι ιδιοκτήτες μπορούνε στην Ελλάδα. -
Φορ δε χίστορυ, πόσο το πήρε μετάχειρο;
-
@ektoras said in Οδήγησα....:
Μάλλον συνοδηγώντας.
Ο ξάδερφος που ζει και εργάζεται στην Γερμανία ήρθε πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη.
Είχε κάποιες λεπτομέρειες να τακτοποιήσει μετά τον θάνατο του πατέρα του και έπρεπε να πάει και στα Λιμενάρια της Θάσου για να δεί τα τελειώματα, από την ανακαίνιση που κάνει σε ένα παλιό σπίτι που έχει εκεί.Είναι μηχανικός αυτοκινήτων και μέτοχος σε συνεργείο αυτοκινήτων στην Στουτγκάρδη και κάθε χρόνο έρχεται στην Ελλάδα.
Κατεβαίνει πάντα οδικώς για διακοπές 20-30 ημερών.Αλλάζει τακτικά αυτοκίνητα, πάντα μεταχειρισμένα και πάντα Γερμανικά, αλλά πανάκριβα, για τον μέσο Έλληνα.
Τα αγοράζει, με πολλά χιλιόμετρα ή με λίγα αν έχουν πρόβλημα, τα φτιάχνει και τα ξαναπουλάει.
Φέτος ήρθε με ένα Audi A6 Avant το 3λιτρο diesel, μοντέλο 2019.
Το αμάξι έχει 250.000 km και τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά είναι σε κατάσταση καινούργιου.
Το αγόρασε πέρυσι με 200.000 km από πελάτη του, άλλαξε τις αερόσουστες έκανε έναν καθαρισμό στα μπεκ και το δουλεύει καθημερινά.Πήγαμε μαζί από Θεσσαλονίκη στα Λιμενάρια της Θάσου για να δούμε το σπίτι και γυρίσαμε αυθημερόν πίσω, για να φύγει την άλλη μέρα οδικώς για την Γερμανία.
Θα έρθει τον Αύγουστο για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση στο δρόμο, έχει εκείνη την βαριά γερμανική αίσθηση είτε ανοιγοκλείνεις την πόρτα, είτε κινείται στο δρόμο.
Αθόρυβο, ξεκούραστο, στις στροφές ακούνητο και νιώθεις ότι μπορεί να τραβήξει και τρένο.
Στις στροφές της Καβάλας και προς τις 2 κατευθύνσεις, ακλόνητο.
Στην επιστροφή το μπουρίνι που πετύχαμε μετά την Καβάλα, απλά επιβεβαίωσε την απόλυτη αίσθηση ασφάλειας που σου παρέχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.Μετά από την κάπως εριστική συμπεριφορά οδηγού Tesla mod 3 dual motor σε ένα πανέμορφο μπλε χρώμα, στα διόδια Προφήτη με κατεύθυνση προς Καβάλα, η συζήτηση ήρθε και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο ίδιος και το συνεργείο του, έχουν κάνει σεμινάρια για την ηλεκτροκίνηση, για να πιστοποιηθούν για την δυνατότητα επισκευής τους, αλλά ο ίδιος δεν είναι πολύ φανατικός οπαδός τους.
Όπως ανέφερε, οι νέοι μηχανικοί είναι πολύ δεκτικοί στη νέα τεχνολογία, σε σχέση με τους παλαιότερους.Για την ιστορία, από τα διόδια του Προφήτη και για 30-35 km, το Tesla πήγαινε με υψηλή ταχύτητα μπροστά και εμείς ακολουθούσαμε από πίσω, χωρίς την παραμικρή προσπάθεια να ζορίσουμε το Audi, γιατί δεν θέλαμε να το προσπεράσουμε, αλλά να διαπιστώσουμε πόσο θα αντέξει σε υψηλές ταχύτητες.
Μετά από τα 30-35 km, φτάνοντας στο ανηφορικό τμήμα πρίν την έξοδα για Σταυρό - Άγιο όρος, μάλλον εκτοξεύτηκε η κατανάλωση του Tesla, φτάνοντας μέχρι εκείνο το σημείο, οπότε αναγκαστικά μείωσε την ταχύτητα για να σώσει ότι σώζεται.Κλείνοντας, πανέμορφο αυτοκίνητο μέσα έξω, τεράστιοι χώροι, ποιότητα παντού, αίσθηση άνεσης και ασφάλειας σε ταξίδια, που δεν συγκρίνεται με αυτά που γράφουμε εμείς εδώ στο φόρουμ για τα αυτοκίνητα που έχουμε στην κατοχή μας.
Δυστυχώς το καλό είναι ακριβό και είναι ακριβό γιατί είναι καλό και όχι γιατί κάποιοι αισχροκερδούν.
Αν μπορείς να το αποκτήσεις και φυσικά να το συντηρήσεις, απολαμβάνεις αυτό που ελάχιστοι ιδιοκτήτες μπορούνε στην Ελλάδα.Ερώτηση: Στις στροφές τις Καβάλας με κατεύθυνση προς Καβάλα και λίγο πριν την έξοδο για την πόλη, ετριζε τίποτα?Είναι το σημείο με το κατσαρό οδόστρωμα και με ότι αυτοκίνητο έχω περάσει από εκεί, έτριζε...Απλά απορία το έχω...
Υ.Γ. Έχει ένας στη γειτονιά (σε avant) και κάθε φορά το χαζεύω ..
-
@araxnis said in Οδήγησα....:
@ektoras said in Οδήγησα....:
Μάλλον συνοδηγώντας.
Ο ξάδερφος που ζει και εργάζεται στην Γερμανία ήρθε πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη.
Είχε κάποιες λεπτομέρειες να τακτοποιήσει μετά τον θάνατο του πατέρα του και έπρεπε να πάει και στα Λιμενάρια της Θάσου για να δεί τα τελειώματα, από την ανακαίνιση που κάνει σε ένα παλιό σπίτι που έχει εκεί.Είναι μηχανικός αυτοκινήτων και μέτοχος σε συνεργείο αυτοκινήτων στην Στουτγκάρδη και κάθε χρόνο έρχεται στην Ελλάδα.
Κατεβαίνει πάντα οδικώς για διακοπές 20-30 ημερών.Αλλάζει τακτικά αυτοκίνητα, πάντα μεταχειρισμένα και πάντα Γερμανικά, αλλά πανάκριβα, για τον μέσο Έλληνα.
Τα αγοράζει, με πολλά χιλιόμετρα ή με λίγα αν έχουν πρόβλημα, τα φτιάχνει και τα ξαναπουλάει.
Φέτος ήρθε με ένα Audi A6 Avant το 3λιτρο diesel, μοντέλο 2019.
Το αμάξι έχει 250.000 km και τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά είναι σε κατάσταση καινούργιου.
Το αγόρασε πέρυσι με 200.000 km από πελάτη του, άλλαξε τις αερόσουστες έκανε έναν καθαρισμό στα μπεκ και το δουλεύει καθημερινά.Πήγαμε μαζί από Θεσσαλονίκη στα Λιμενάρια της Θάσου για να δούμε το σπίτι και γυρίσαμε αυθημερόν πίσω, για να φύγει την άλλη μέρα οδικώς για την Γερμανία.
Θα έρθει τον Αύγουστο για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση στο δρόμο, έχει εκείνη την βαριά γερμανική αίσθηση είτε ανοιγοκλείνεις την πόρτα, είτε κινείται στο δρόμο.
Αθόρυβο, ξεκούραστο, στις στροφές ακούνητο και νιώθεις ότι μπορεί να τραβήξει και τρένο.
Στις στροφές της Καβάλας και προς τις 2 κατευθύνσεις, ακλόνητο.
Στην επιστροφή το μπουρίνι που πετύχαμε μετά την Καβάλα, απλά επιβεβαίωσε την απόλυτη αίσθηση ασφάλειας που σου παρέχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.Μετά από την κάπως εριστική συμπεριφορά οδηγού Tesla mod 3 dual motor σε ένα πανέμορφο μπλε χρώμα, στα διόδια Προφήτη με κατεύθυνση προς Καβάλα, η συζήτηση ήρθε και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο ίδιος και το συνεργείο του, έχουν κάνει σεμινάρια για την ηλεκτροκίνηση, για να πιστοποιηθούν για την δυνατότητα επισκευής τους, αλλά ο ίδιος δεν είναι πολύ φανατικός οπαδός τους.
Όπως ανέφερε, οι νέοι μηχανικοί είναι πολύ δεκτικοί στη νέα τεχνολογία, σε σχέση με τους παλαιότερους.Για την ιστορία, από τα διόδια του Προφήτη και για 30-35 km, το Tesla πήγαινε με υψηλή ταχύτητα μπροστά και εμείς ακολουθούσαμε από πίσω, χωρίς την παραμικρή προσπάθεια να ζορίσουμε το Audi, γιατί δεν θέλαμε να το προσπεράσουμε, αλλά να διαπιστώσουμε πόσο θα αντέξει σε υψηλές ταχύτητες.
Μετά από τα 30-35 km, φτάνοντας στο ανηφορικό τμήμα πρίν την έξοδα για Σταυρό - Άγιο όρος, μάλλον εκτοξεύτηκε η κατανάλωση του Tesla, φτάνοντας μέχρι εκείνο το σημείο, οπότε αναγκαστικά μείωσε την ταχύτητα για να σώσει ότι σώζεται.Κλείνοντας, πανέμορφο αυτοκίνητο μέσα έξω, τεράστιοι χώροι, ποιότητα παντού, αίσθηση άνεσης και ασφάλειας σε ταξίδια, που δεν συγκρίνεται με αυτά που γράφουμε εμείς εδώ στο φόρουμ για τα αυτοκίνητα που έχουμε στην κατοχή μας.
Δυστυχώς το καλό είναι ακριβό και είναι ακριβό γιατί είναι καλό και όχι γιατί κάποιοι αισχροκερδούν.
Αν μπορείς να το αποκτήσεις και φυσικά να το συντηρήσεις, απολαμβάνεις αυτό που ελάχιστοι ιδιοκτήτες μπορούνε στην Ελλάδα.Ερώτηση: Στις στροφές τις Καβάλας με κατεύθυνση προς Καβάλα και λίγο πριν την έξοδο για την πόλη, ετριζε τίποτα?Είναι το σημείο με το κατσαρό οδόστρωμα και με ότι αυτοκίνητο έχω περάσει από εκεί, έτριζε...Απλά απορία το έχω...
Υ.Γ. Έχει ένας στη γειτονιά (σε avant) και κάθε φορά το χαζεύω ..
Το συγκεκριμένο σημείο είναι τραγικό....
Στο Μάζντα δεν τρίζει τίποτα αλλά ο θόρυβος από τους τροχούς είναι απίστευτος... Όσο μπορώ πηγαίνω στη δεξιά λωρίδα που δεν εχει αυτό το χάλι. -
Στις στροφές της Καβάλας με πόσα στριβατε;
-
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
@araxnis said in Οδήγησα....:
@ektoras said in Οδήγησα....:
Μάλλον συνοδηγώντας.
Ο ξάδερφος που ζει και εργάζεται στην Γερμανία ήρθε πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη.
Είχε κάποιες λεπτομέρειες να τακτοποιήσει μετά τον θάνατο του πατέρα του και έπρεπε να πάει και στα Λιμενάρια της Θάσου για να δεί τα τελειώματα, από την ανακαίνιση που κάνει σε ένα παλιό σπίτι που έχει εκεί.Είναι μηχανικός αυτοκινήτων και μέτοχος σε συνεργείο αυτοκινήτων στην Στουτγκάρδη και κάθε χρόνο έρχεται στην Ελλάδα.
Κατεβαίνει πάντα οδικώς για διακοπές 20-30 ημερών.Αλλάζει τακτικά αυτοκίνητα, πάντα μεταχειρισμένα και πάντα Γερμανικά, αλλά πανάκριβα, για τον μέσο Έλληνα.
Τα αγοράζει, με πολλά χιλιόμετρα ή με λίγα αν έχουν πρόβλημα, τα φτιάχνει και τα ξαναπουλάει.
Φέτος ήρθε με ένα Audi A6 Avant το 3λιτρο diesel, μοντέλο 2019.
Το αμάξι έχει 250.000 km και τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά είναι σε κατάσταση καινούργιου.
Το αγόρασε πέρυσι με 200.000 km από πελάτη του, άλλαξε τις αερόσουστες έκανε έναν καθαρισμό στα μπεκ και το δουλεύει καθημερινά.Πήγαμε μαζί από Θεσσαλονίκη στα Λιμενάρια της Θάσου για να δούμε το σπίτι και γυρίσαμε αυθημερόν πίσω, για να φύγει την άλλη μέρα οδικώς για την Γερμανία.
Θα έρθει τον Αύγουστο για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση στο δρόμο, έχει εκείνη την βαριά γερμανική αίσθηση είτε ανοιγοκλείνεις την πόρτα, είτε κινείται στο δρόμο.
Αθόρυβο, ξεκούραστο, στις στροφές ακούνητο και νιώθεις ότι μπορεί να τραβήξει και τρένο.
Στις στροφές της Καβάλας και προς τις 2 κατευθύνσεις, ακλόνητο.
Στην επιστροφή το μπουρίνι που πετύχαμε μετά την Καβάλα, απλά επιβεβαίωσε την απόλυτη αίσθηση ασφάλειας που σου παρέχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.Μετά από την κάπως εριστική συμπεριφορά οδηγού Tesla mod 3 dual motor σε ένα πανέμορφο μπλε χρώμα, στα διόδια Προφήτη με κατεύθυνση προς Καβάλα, η συζήτηση ήρθε και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο ίδιος και το συνεργείο του, έχουν κάνει σεμινάρια για την ηλεκτροκίνηση, για να πιστοποιηθούν για την δυνατότητα επισκευής τους, αλλά ο ίδιος δεν είναι πολύ φανατικός οπαδός τους.
Όπως ανέφερε, οι νέοι μηχανικοί είναι πολύ δεκτικοί στη νέα τεχνολογία, σε σχέση με τους παλαιότερους.Για την ιστορία, από τα διόδια του Προφήτη και για 30-35 km, το Tesla πήγαινε με υψηλή ταχύτητα μπροστά και εμείς ακολουθούσαμε από πίσω, χωρίς την παραμικρή προσπάθεια να ζορίσουμε το Audi, γιατί δεν θέλαμε να το προσπεράσουμε, αλλά να διαπιστώσουμε πόσο θα αντέξει σε υψηλές ταχύτητες.
Μετά από τα 30-35 km, φτάνοντας στο ανηφορικό τμήμα πρίν την έξοδα για Σταυρό - Άγιο όρος, μάλλον εκτοξεύτηκε η κατανάλωση του Tesla, φτάνοντας μέχρι εκείνο το σημείο, οπότε αναγκαστικά μείωσε την ταχύτητα για να σώσει ότι σώζεται.Κλείνοντας, πανέμορφο αυτοκίνητο μέσα έξω, τεράστιοι χώροι, ποιότητα παντού, αίσθηση άνεσης και ασφάλειας σε ταξίδια, που δεν συγκρίνεται με αυτά που γράφουμε εμείς εδώ στο φόρουμ για τα αυτοκίνητα που έχουμε στην κατοχή μας.
Δυστυχώς το καλό είναι ακριβό και είναι ακριβό γιατί είναι καλό και όχι γιατί κάποιοι αισχροκερδούν.
Αν μπορείς να το αποκτήσεις και φυσικά να το συντηρήσεις, απολαμβάνεις αυτό που ελάχιστοι ιδιοκτήτες μπορούνε στην Ελλάδα.Ερώτηση: Στις στροφές τις Καβάλας με κατεύθυνση προς Καβάλα και λίγο πριν την έξοδο για την πόλη, ετριζε τίποτα?Είναι το σημείο με το κατσαρό οδόστρωμα και με ότι αυτοκίνητο έχω περάσει από εκεί, έτριζε...Απλά απορία το έχω...
Υ.Γ. Έχει ένας στη γειτονιά (σε avant) και κάθε φορά το χαζεύω ..
Το συγκεκριμένο σημείο είναι τραγικό....
Στο Μάζντα δεν τρίζει τίποτα αλλά ο θόρυβος από τους τροχούς είναι απίστευτος... Όσο μπορώ πηγαίνω στη δεξιά λωρίδα που δεν εχει αυτό το χάλι.Εντυπωσιακό....Έχω περάσει με W211 και με Ε60 από το συγκεκριμένο σημείο και νόμιζα θα διαλυθούν...Ενώ μέχρι τότε και τα δύο δεν κάνανε τσικ...
-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Στις στροφές της Καβάλας με πόσα στριβατε;
Ανάλογα με το αυτοκίνητο, έως 110-120...Παραπάνω είναι μεγάλο ρίσκο
-
Οδήγησα -πολύ παλιά- κατι σαν https://www.cat.com/en_US/products/new/equipment/wheel-loaders/medium-wheel-loaders/1000029532.html
μετράει ή είμαι οφφ-τοπικ;
225 ιπποι. Νουμερο που εχει για πλακα ενα υβριδικο σουβ ή ενα ηλετρικο. Και όμως τι μπορεις να κανεις με "μονο" 225 ιππους με το σωστο αμαξωμα...
-
@williamg said in Οδήγησα....:
Οδήγησα -πολύ παλιά- κατι σαν https://www.cat.com/en_US/products/new/equipment/wheel-loaders/medium-wheel-loaders/1000029532.html
μετράει ή είμαι οφφ-τοπικ;
225 ιπποι. Νουμερο που εχει για πλακα ενα υβριδικο σουβ ή ενα ηλετρικο. Και όμως τι μπορεις να κανεις με "μονο" 225 ιππους με το σωστο αμαξωμα...
γραψτο επιτελους
-
@otso said in Οδήγησα....:
@williamg said in Οδήγησα....:
Οδήγησα -πολύ παλιά- κατι σαν https://www.cat.com/en_US/products/new/equipment/wheel-loaders/medium-wheel-loaders/1000029532.html
μετράει ή είμαι οφφ-τοπικ;
225 ιπποι. Νουμερο που εχει για πλακα ενα υβριδικο σουβ ή ενα ηλετρικο. Και όμως τι μπορεις να κανεις με "μονο" 225 ιππους με το σωστο αμαξωμα...
γραψτο επιτελους
ποιο?
-
@araxnis said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Στις στροφές της Καβάλας με πόσα στριβατε;
Ανάλογα με το αυτοκίνητο, έως 110-120...Παραπάνω είναι μεγάλο ρίσκο
Από 140 και πάνω ναι...
-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
@araxnis said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Στις στροφές της Καβάλας με πόσα στριβατε;
Ανάλογα με το αυτοκίνητο, έως 110-120...Παραπάνω είναι μεγάλο ρίσκο
Από 140 και πάνω ναι...
Όχι όμως σε όλες τις στροφές.
Στην απότομη αριστερή στροφή μετά την κατηφόρα και πριν τις μεγάλες γέφυρες, με 140, το πιο πιθανό είναι να προσγειωθείς στο Ανθή Καραγιάννη -
Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
Τελικά Yaris = υβριδικό.
Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !
ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί ! -
MG3 Hybrid+ Luxury
Το οδήγησα, αλλά να σημειώσω ότι ήταν μόνο για 20’ και με τον πωλητή παρεά. Οπότε δεν μπόρεσα να παω στην συνηθισμένη μου διαδρομή. Κινήθηκα κυρίως Λαυρίου, λίγο μέσα στην Παιανία και σε 2-3 στροφές στην Σπατών που το πίεσα όσο με έπαιρνε η κίνηση. Θα κοιτάξω μήπως κάπου μπορώ να το πάρω μόνος μου.
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά όμορφο και εμένα μου θυμίζει εμφανισιακά αρκετά το Φιέστα με λίγο από Ibiza. Παρόλο που ήταν μαύρο και δεν του πήγαινε καθόλου, έχανε τις ακμές του. Επίσης οι ζάντες, όντως φαίνονται μικρές.
To εσωτερικό ειναι όμορφο, με εργονομικές πινελιές αλλά Σιτροέν, δλδ. Διακόπτης για τους καθρέπτες στο ταμπλό, αριστερά (τελείως κουλό) και τα κουμπάκια (short cuts) κάτω από την οθόνη μου θύμισαν το C3, αλλά ευτυχώς η οθόνη είναι πολύ καλύτερη και σε ανάλυση και σε ανταπόκριση. Φέρνει λίγο από Τέσλα στο infotainment και οι ρυθμίσεις που έχει. Γενικά για αυτοκίνητο της κατηγορίας ειναι αρκετά εντυπωσιακό, ειδικά εαν αναλογιστούμε και την τιμή του. Ωραίες ρυθμίσεις οι οθόνη μπροστά από τον οδηγό με πολλές πληροφορίες, αλλά λίγο μικρή για εμένα, Δηλαδή για παράδειγμα στην ροή ενεργειας είναι τόσο μικρά τα γραφικά που δεν μπορείς να διακρίνεις ούτε την ροή ενέργειας αλλά ούτε και την μπαταρία με ακρίβεια.
Ποιοτικά δεν είναι κάτι το φοβερό, αλλά ουτε και χάλια, στα στάνταρ της κατηγορίας. Κάπου μεταξύ Φιέστα, Γιάρις, Κλιό, 208 – ανάλογα ποιο σημείο κοιτάξεις. Αρνητική εντύπωση μου έκανε ο περιστροφικός δικόπτης για το κιβώτιο, πάρα πολύ άσχημη αίσθηση, νόμιζα ότι έχει χαλάσει. Κόλαγε και γενικά φιανόταν πολύ πρόχειρη κατασκευή. Υπερθετική εντύπωση ο εξοπλισμος και η λειτουργία της κάμερας 360ο (ξανά Τέσλα σε σμίκρυνση). Επίσης θετικό και δεν το έχω ξαναδεί σε B hatch, οι αεραγωγοί για τους πίσω επιβάτες!! Και να πω ότι ο κλιματισμός λειτουργεί εξαιρετικά, το κάνει ψυγείο και ας ηταν μαύρο και σταθμευμένο στον ήλιο πόσες ώρες.
Στο δρόμο ειναι σφιχτό, αλλά όχι κουραστικό. Μου θύμισε πολύ το Φιέστα σε ανάρτηση, κυρίως στις στροφές, αλλά δεν έχει την άνεση που έχει το Φιέστα (μαγικός συνδυασμός στην κατηγορία για εμένα). Όμως, έχω οδηγήσει τα περισσότερα B Hatch και μπορώ να πω ότι ειναι από τα πιο καλοστημένα και χωρίς να ειναι το πιο άνετο, δεν γίνεται κουραστικό.
Το πιο αμφιλεγόμενο στοιχείο ειναι το υβριδικό σύνολο κίνησης. Καταρχάς, δεν έχει την σπιρτάδα και τις επιδόσεις που περιμένει καποιος διβάζοντας για 192 (ή 195) άλογα και μάλιστα σε ένα B hatch. Μου ήρθε στο μυαλό κάτι σε hot hatch – εεε καμία σχέση! Δεν περίμενα να είναι Φιέστα ST (θεωρητικά με 136 ηλεκτρικά άλογα και άλλα 100 από την βενζίνη θα έπρεπε να ειναι κοντά), αλλά ειναι αισθητά πιο αργό ακόμα και από π.χ. την Κορόλα Κρος που ειναι επίσης υβριδική με 197 άλογα με πολύ μεγαλύτερο βάρος. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο, αλλά επ΄ουδενί δεν το λές γρήγορο. Το περίμενα πολύ καλύτερο στο θέμα επιδόσεων.Στο τέρμα γκάζι κάνει αρκετό θόρυβο (ευχάριστο) και θυμίζει CVT η λειτουργία του, δεν νοιώθεις αλλαγές σχέσης, απλά κρατάει ψηλα τις στροφές. Επίσης, υπάρχει ένα αρχικός (ελάχιστης διάρκειας ειναι η αλήθεια) δισταγμός στο απότομα πάτημα του γκαζιού. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω πάνω από 120χαω ούτε να κρατήσω για πολύ ώρα αυτή την ταχύτητα, ώστε να δω τι θα γίνει εαν αδειάσει η μπαταρία. Από την άλλη σε χαμηλές ταχύτητες και κατά την εκκίνηση υπάρχει ένας δισταγμός – μου θύμις έντονα DCT κιβώτιο. Δεν έχει δηλαδή την μεταξένια λειτουργία που μας έχουν συνηθίσει τα υβρίδια της Τογιότα. Ένα άλλο θετικό - που μου λείπει εμένα από τα Τογιότα - είναι η ρύθμιση της ανάκτησης. Σε αυτό ρυθμίζεται σε 3 κλίμακες και στην 3η που είναι αρκετά έντονο το φρενάρισμα όταν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι (σχεδόν σαν ηλεκτρικό!) ανάβουν και τα πίσω φώτα πέδησης. Σε αυτή την ρύθμιση είδα μέχρι και 36Kwh στιγμιαία ανάκτηση!! Είμαι σίγουρος ότι σε μεγαλύτερη ταχύτητα θα ειναι ακόμα περισσότερα. Από την άλλη το πετάλ του φρένου έχει μικρή διαδρομή και ειναι λίγο απότομο - μου θύμισε παλιά Σιτροέν που ήταν σαν διακόπτης.
Συνολικά μου άφησε μια αίσθηση οτι κάτι έλειπε, φαίνεται ότι ειναι 1η προσπάθεια και υλοποίηση του συστήματος, γιατί δεν λειτουργεί όπως δηλώνουν οι προδιαγραφές ή όπως μας έχουν συνηθίσει τα υβριδικά της Τογιότα. Πιστεύω ότι στην 2η ή 3η γενιά του συsτημάτος, θα είναι όπως θα περίμενε κάποιος. Τώρα, βγάζει κάτι το μισοτελειωμένο, σαν κάτι να μην πρόλαβαν ή να μην ήξεραν πως να το ραφινάρουν - είναι λίγο απότομο σαν σύστημα.
Ως συμπέρασμα, θα έλεγα ότι σήμερα ειναι απο τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας λόγω τιμής, εξοπλισμού, εγγύησης και χρόνου παράδοσης. Με €23.500 έχει τα πάντα όλα σε εξοπλισμό (και όλα τα συστήματα ασφαλεία), μέχρι και θερμαινόμενο τιμόνι! Αξίζει η έκδοση Luxury γιατί δίνει τα φώτα LED (αδιαπραγμάτευτα για εμένα), την κάμερα 360ο και ΟΛΑ τα συστήματα ασφαλείας με μόνο €1.500 επιπλέον. Εξαιρετικό VFM, πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τιμόνι, ΟΚ άνεση και οικονομία όχι όπως ένα Τογιότα, αλλά σχετικά κοντά. Ναι δεν είναι τέλειο και το υβριδικό σύστημα χρήζει βελτίωσης, αλλά δείτε που έχουν πάει οι τιμές και τι άλλο B hatch αγοράζεις με €20.000, που να ειναι σβέλτο, αυτόματο, υβριδικό και με 7 χρόνια εγγύηση?
-
Υπάρχει ένας δισταγμός στην εκκίνηση ;;;
-
Εξαιρετική περιγραφή Φάνη
-
Πρόσθεσα κάτι που ξέχασα για την ανάκτηση κατά το φρενάρισμα.
@lap said in Οδήγησα....:
Υπάρχει ένας δισταγμός στην εκκίνηση ;;;
Ναι, αυτό ένιωσα εγώ.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
ειναι αισθητά πιο αργό ακόμα και από π.χ. την Κορόλα Κρος που ειναι επίσης υβριδική με 197 άλογα με πολύ μεγαλύτερο βάρος
Χμμμ: https://zeperfs.com/en/duel12162-10579.htm
Φαίνεται ότι η δίλιτρη CC ξεκινάει πιο δυνατά, αλλά μετά τα 80 χ.α.ω. παίρνει κεφάλι το MG. Ίσως για αυτό ένιωσες αρχικά έναν δισταγμό. Όμως το MG φαίνεται πιο γρήγορο συνολικά. Καλά, σε σχέση με το Yaris δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Αφού μου κέντρισε κι εμένα το ενδιαφέρον το MG...
Οδήγησα....