-
@nascar1 said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
@fanis75 said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
@famas said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
αλλά διαβάζοντας για τα κόστη συντήρησης των υβριδικών της toyota δεν νομίζω ότι θα κάνεις οικονομία σε αυτό το τομέα.
Σιγά τα κόστη, ίδια με Φορντ είναι. Όσο πλήρωνα στο Κούγκα για σέρβις τόσο πληρώνω και στην Κορόλα. Απλά το Κούγκα ήθελα τακάκια κάθε 25-30.000χλμ και η Κορόλα στα διπλάσια και βάλε.
@nascar1 said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
@gatoz σε βρίσκω λιγάκι υπερβολικό. Εντάξει καλό αμάξι το focus αλλά δεν είναι και Ferrari. Να είμαστε ρεαλιστές...
Πάντα υπερβολικός και hater της Τογιότα γιατί έτσι....χωρίς λόγο. Τον γάτο τον διαβάζεις σοβαρά (λέμε τώρα) όταν η συζήτηση ειναι για Βιτάρα ή εκτός δρόμου (αν και εκεί είναι προκατειλημένος).
@cirus said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
αν θα έδινα καινούργιο focus για αυτόματο θα το εκανα για να πάρω το focus σε αυτόματο αν ζηλεύεις το αυτοματο
Με τίποτα, εαν μιλάς για το τωρινό...άθλιο αυτόματο και προβληματικό. Εαν βρει το 1.5 βενζίνη με το 8άρι ναι συμφωνώ. Αλλά το τωρινό 1.000αρι με το 7αρι διπλοσύμπλεκτο για κλωτσιές ειναι.
Με 15 με 20 χιλιάδες χλμ τον χρόνο βενζίνη σκέτο είναι οικονομική καταστροφή.
Ήξερα ότι θα διχαζα το φόρουμ. Στο ίδιο δίλημμα είμαι και γω. Καλύτερο overall αμάξι ή αμάξι που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου;;; Με όλο το άγχος της αλλαγής. Πούλησε, βρες καθαρό, κάνε μεταβίβαση και όλο αυτό που το απεχθάνομαι...
Εννοείται πως είτε στην μία είτε στην άλλη περίπτωση ξέρω ακριβώς τι παίρνω και τι να περιμένω...Εκτός της θέσης του οδηγού και σύγκριση της κατανάλωσης στις ίδιες μετακινήσεις... Αν έβρισκα ένα νοικιαρικο για μια βδομάδα...
Αν πραγματικα θελεις αυτοματο κιβωτιο, νομιζω ειναι ο ποιος σημαντικος παραγοντας να το σκεφτεις. Απο την αλλη και εμενα θα με προβληματιζε η αγορα ενος μεταχειρισμενου αυτοκινητου.
-
@elteo said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
@georgekn said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
Επίσης από ασφάλεια και συστήματα ασφαλείας το Corolla για τις ανάγκες μου είναι υπερπλήρες με πολλά συστήματα που ξεκουράζουν-βοηθουν τον οδηγό καί είναι τόσο καλά ρυθμισμένα που δεν προκαλούν εκνευρισμό και να σε αναγκάζουν να τα σβήνεις κάθε φορά που βάζεις μπρος.
δηλαδή? ποια είναι αυτά που τα έχουν και τα δύο και το Κορόλα τα δουλεύει καλύτερα? επειδή έχω Hyundai το lane assist της είναι πολύ καλό. Το μόνο που απενεργοποιώ γιατί δεν το γουστάρω είναι το start stop.
Ακριβώς το αντίθετο, βέβαια είμαι 48βολτος.
Start stop, τέλειο, βιλούδο.
Lane assist απενεργοποιηση κάθε φορά που μπαίνω μέσα. Πιστεύω ότι γενικά είναι σπαστικό σαν σύστημα, όχι ότι στο i30 δε δουλεύει καλά -
@georgemit said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
@elteo said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
@georgekn said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
Επίσης από ασφάλεια και συστήματα ασφαλείας το Corolla για τις ανάγκες μου είναι υπερπλήρες με πολλά συστήματα που ξεκουράζουν-βοηθουν τον οδηγό καί είναι τόσο καλά ρυθμισμένα που δεν προκαλούν εκνευρισμό και να σε αναγκάζουν να τα σβήνεις κάθε φορά που βάζεις μπρος.
δηλαδή? ποια είναι αυτά που τα έχουν και τα δύο και το Κορόλα τα δουλεύει καλύτερα? επειδή έχω Hyundai το lane assist της είναι πολύ καλό. Το μόνο που απενεργοποιώ γιατί δεν το γουστάρω είναι το start stop.
Ακριβώς το αντίθετο, βέβαια είμαι 48βολτος.
Start stop, τέλειο, βιλούδο.
Lane assist απενεργοποιηση κάθε φορά που μπαίνω μέσα. Πιστεύω ότι γενικά είναι σπαστικό σαν σύστημα, όχι ότι στο i30 δε δουλεύει καλάτο start & stop κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.
η μεγαλύτερη ηλιθιότητ@ που έχει μπει ποτέ σε αυτοκίνητο. -
Δε ξέρω πω είναι στο μη υβριδικό, στο 48v πάντως κάνει δουλειά.
Δε καταλαβαίνεις κραδασμούς κατά την επανεκκίνηση και επειδή λειτουργεί εκτενέστερα από τα απλά, αφού σβήνει το αυτοκίνητο και εν κινήσει, κάνεις και οικονομία.
Δε με έχει ενοχλήσει ποτέ. -
@georgekn said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
Λοιπόν για το φίλο @nascar1
Μετάβαση από Kona 1.6 crdi 116ps manual σε Corolla hybrid 1.8
Από χώρους είναι μια από τα ίδια ή μπορεί καί νά έχασα ελάχιστα...δεν με νοιάζει όμως για 2+1 που είμαστε εμείς μου αρκούν.
Να θυμίσω ότι το Kona ήταν B Suv αλλά πατούσε σε πλατφόρμα μεγαλύτερης κατηγορίας στο Elantra.
Από ποιότητα κατασκευής κύλισης συναρμολόγησης είμαι τώρα κλάσεις επάνω από πρίν.
Αν δεν τριζανε τα μισάνοιχτα παράθυρα θα ήταν όλα τέλεια.
Από επιδόσεις είμαι πιστεύω πάλι κοντά στην ισοπαλία...μια ματιά που έριξα στο zeperfs αυτό δείχνει.
Από στρίψιμο οδική συμπεριφορά ανάρτηση...το Corolla είναι αλλού. Σε σχέση με το κορεάτικο στρίβει με τη σκέψη δεν έχει ευπάθεια στους ανέμους και περνά τις ανωμαλίες σαν είναι αυτό το Suv.
Από καθίσματα σαλόνι που ρώτησες εγώ στο Corolla τα βρίσκω πιο φαρδιά και πιο σωστά μελετημένα από του Hyundai και όπως είπε και ο @fanis75 αν και λείπει η οσφυϊκή στήριξη...δεν έχω κανένα θέμα ούτε τη χρησιμοποίησα ποτέ σε άλλα οχήματα μου.
Σωματότυπο έχω 1.83 ύψος 92 κιλά.
Από κατανάλωση τώρα... επειδή και εγώ κάνω μόνο επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο... εδώ και ένα μήνα το οδηγώ ακριβώς με τον ίδιο ρυθμό που οδηγούσα το diesel σεβόμενος τα όρια ταχύτητας σχεδόν πάντα.
Η διαδρομή μου είναι από Ναύπλιο στην Αρκαδία 110 χλμ ημερησίως με ανάβαση γερή στο Αρτεμίσιο.
Με όλα τα παραπάνω είμαι σε κατανάλωση εύκολα ένα λίτρο κάτω από το προηγούμενο diesel μου.
Από ευκολία οδήγησης δεν το συζητώ όπως έγραψα σε άλλο ποστ το Kona ήταν σαν 100 χρόνων αυτοκίνητο.
Επίσης από ασφάλεια και συστήματα ασφαλείας το Corolla για τις ανάγκες μου είναι υπερπλήρες με πολλά συστήματα που ξεκουράζουν-βοηθουν τον οδηγό καί είναι τόσο καλά ρυθμισμένα που δεν προκαλούν εκνευρισμό και δεν σε αναγκάζουν να τα σβήνεις κάθε φορά που βάζεις μπρος.Τι μου λείπει από τον Κορεάτη...
Οι αισθητήρες πίσω παρκαρίσματος... έχω κάμερα μόνο... αλλά επειδή τα προηγούμενα 10 χρόνια είχα πάντα και αισθητήρες πίσω νομίζω πως θα την πατήσω καμμία φορά περιμένοντας να ακούσω ήχο.
Μου λείπει επίσης το ύψος του... πού περνούσε πάνω από εμπόδια η νεκρά ζώα χωρίς σκέψη... τώρα πρέπει να το ζυγίσεις καλά πρίν τό κανείς.
Επίσης στο γκαράζ πρέπει να μπαίνω-βγαίνω με 0 χιλιόμετρα γιατί αλλιώς βρίσκω κάτω
Και θα προτιμούσα να ήταν 15 εκατοστά πιο κοντό.Αυτά τα λίγα... ότι άλλο θες εδώ είμαστε!!!
Εσύ βέβαια έχεις Focus πού είναι καί αυτό χατσμπακ C οπότε οι ισορροπίες αλλάζουν.
Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και για τις εμπειρίες που μοιράστηκες μαζί μας...
Βέβαια έχει σημασία ότι εσύ ουσιαστικά ανέβηκες κατηγορία ενώ εγώ θα μείνω στην ίδια. Σίγουρα το corolla είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο από το kona. Στις επιδόσεις δεν ήταν πιο γρήγορο λόγω turbo;;;
Επίσης η διαφορά στην κατανάλωση δεν αντισταθμιζεται από την διαφορά στην τιμή;
Τρομερό μπλέξιμο όσο περισσότερο το ψάχνω...
-
Για τις επιδόσεις δες εδώ για μένα είναι ψιλό διάφορες
https://zeperfs.com/en/duel7701-7880.htm
Για την τιμή εννοείς ότι η βενζίνη είναι πιο ακριβή...ναι οικονομικά μια η άλλη μου έρχεται.
Αλλά όπως εξηγώ στο ποστ για το Corolla δεν το αγόρασα ως κάτι οικονομικότερο από το diesel, απλά ήθελα να γλιτώσω από τα επερχόμενα έξοδα τού π.χ. adblue δεξαμενές αναγέννησεις dpf βουλωμένα egr αντλίες μπεκ και από την ηλίθια υλοποίηση τούς στο συγκεκριμένο όχημα.
Τώρα το ότι είναι εξίσου οικονομικό , καλύτερο αυτοκίνητο σε πολλούς τομείς και αυτόματο επίσης, για μένα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη...
Όπως έλεγαν και άλλοι εδώ μέσα...το 2019-2022 στην τιμή πού έδιναν το Corolla ήταν το λιγότερο ευκαιρία.Hyundai Kona distinctive crdi 03/2019 23400€
Toyota Corolla hybrid 1.8 active+ την ίδια εποχή 22000€ νομίζω. -
εγω θα σου το πω τελείως φιλικά. Εχεις ενα πολύ καλό καινούργιο αμάξι το οποίο πας να δώσεις για να πάρεις ενα χειρότερο που απλά έχει καλύτερη κατανάλωση και αυτοματο κιβωτιο .
Αν το κάνεις θα σου αρέσει η οικονομία και η ευκολία του να μην αλλάζεις ταχύτητες αλλά μπορεί να ξενερώσεις σε άλλους τομείς........
σκεψου το καλά. Να ανέβαινες κατηγορία να το καταλάβαινα αλλά εσύ πας στην ίδια κατηγορία και ενώ εχεις καινουργιο αμάξι πας να χασεις χρηματα πουλώντας το και αγοράζοντας ενα (για μενα πάντα) χειρότερο (εστω και λίγο αν θες). Αν είναι να χάσεις χρήματα να πας σε ένα καλύτερο μεγαλύτερης κατηγορίας λέω εγώ
-
Αν κανείς περιαστική χρήση και έχεις diesel αμφιβάλω πολύ αν θα έχεις κάποια άξια λόγου εξοικονομιση με το Corolla (μάλλον δεν θα έχεις με τη διαφορά τιμής καυσίμου).
Επίσης, έχεις ένα οδηγοκεντρικο αυτοκίνητο και θα το αλλάξεις με ένα λιγότερο οδηγοκεντρικό.
Καταλήγοντας, αν δεν αντέχεις το χειροκίνητο είναι ο μοναδικός λόγος αλλαγής του focus.
-
Για να μην σε κουραζουμε (και μην κουραζομαστε και εμείς ).
Έχεις ήδη μέτρο σύγκρισης, το yaris όπως είπες της συζύγου. Ίδιο κιβώτιο, με τα θετικά και τα μουγκρίσματά του, δύο κλικ πιο ποιοτική σαφώς η corolla, καλύτερη σίγουρα ποιότητα κύλισης, άντε να καίει 0.5λτ παραπάνω από το yarisaki.
Αν το προφίλ σου ήταν κυρίως πόλη, θα σου έλεγα προχώρα. Τώρα, είναι μάλλον 50-50. -
Βρε πολύ χρήμα κυκλοφορεί εδώ στο φόρουμ.
Άκου, «ζήλεψα από την γυναίκα μου και θέλω να πάρω και 'γω»! -
@bassstarlet said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
Βρε πολύ χρήμα κυκλοφορεί εδώ στο φόρουμ.
Άκου, «ζήλεψα από την γυναίκα μου και θέλω να πάρω και 'γω»!Προφανώς το είπα αστειευομενος!! Πίστεψέ με το είχα πολύ πριν αποκτήσει το yaris η σύζυγος την αλλαγή του focus.
Ίσως τελικά την έξτρα οικονομία που θα δίνει η corolla να την χάσω προκαταβολικά με τα συν 3 έως 4 χιλιάρικα που θα χρειαστεί να δώσω κατά την αλλαγή. Θεωρώ πως το φοκους θα πιάσει 16 με 17 και για μια άριστη corolla 20 κάτι.
Παρόλαυτα αν ήμουν σίγουρος για την θέση οδήγησης θα την έκανα την αλλαγή. Και ας πάω σε ένα λιγότερο καλό συνολικά αμάξι.
-
Δε μας αφορά που βρίσκει ο καθείς τα λεφτά του ούτε πως τα ξοδεύει.
Φίλε @nascar1 προχώρα στην αντικατάσταση. Απορώ γιατί ρωτάς. Μάλλον έχεις λάβει τις αποφάσεις σου. Άσε ξέρω, έτσι για να γίνεται συζήτηση, αμαξόκ@αυλοι είμαστε άλλωστε. -
@nascar1
Επειδή είπες οτι σε ενδιαφέρουν τα καλά καθίσματα τα πιο άνετα στην αυτοκινητοβιομηχανία τα έχουν η volvo και η lexus.
Με αυτήν την έννοια και για να μείνουμε στην υβριδική υλοποίηση της toyota προτείνω Lexus ct-200h .
Ιδίως αυτά που είναι μετα το 2015 , τα f/l δηλ εχουν ακόμα πιο άνετη ανάρτηση και λογικά των ιδιωτών εχουν ακόμη εγγύηση στην υβριδική μπαταρία.
πχ https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338946821-lexus-ct-200hΥπάρχουν και πιο καινούργια με μεγαλύτερο επίπεδο εξοπλισμού αλλα πολλά €€€€
-
@nascar1 said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
@bassstarlet said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
Βρε πολύ χρήμα κυκλοφορεί εδώ στο φόρουμ.
Άκου, «ζήλεψα από την γυναίκα μου και θέλω να πάρω και 'γω»!Προφανώς το είπα αστειευομενος!! Πίστεψέ με το είχα πολύ πριν αποκτήσει το yaris η σύζυγος την αλλαγή του focus.
Ίσως τελικά την έξτρα οικονομία που θα δίνει η corolla να την χάσω προκαταβολικά με τα συν 3 έως 4 χιλιάρικα που θα χρειαστεί να δώσω κατά την αλλαγή. Θεωρώ πως το φοκους θα πιάσει 16 με 17 και για μια άριστη corolla 20 κάτι.
Παρόλαυτα αν ήμουν σίγουρος για την θέση οδήγησης θα την έκανα την αλλαγή. Και ας πάω σε ένα λιγότερο καλό συνολικά αμάξι.
επειδή καταλαβαίνω ότι τα χλμ σου δεν είναι σε μποτιλιάρισμα νομίζω ότι δε θα καταλάβεις διαφορά στη κατανάλωση αν πάρεις τη corolla. παρόλα αυτα η corolla σε βάθος χρόνου είναι καλύτερη σε αξιοπιστία, με ερωτηματικό το κόστος αντικαταστασης της μπαταρίας. Στη θέση σου θα κρατούσα το diesel focus (πιο ενδιαφέρον οδηγικά) με καλό καύσιμο, ξεμπούκωμα και σωστή συντήρηση
-
Πάντως αν θες οπωσδήποτε αυτόματο, κυκλοφορούν και αρκετά Focus diesel με το 8άρι αυτόματο.
-
@georgemit said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
Δε ξέρω πω είναι στο μη υβριδικό, στο 48v πάντως κάνει δουλειά.
Δε καταλαβαίνεις κραδασμούς κατά την επανεκκίνηση και επειδή λειτουργεί εκτενέστερα από τα απλά, αφού σβήνει το αυτοκίνητο και εν κινήσει, κάνεις και οικονομία.
Δε με έχει ενοχλήσει ποτέ.Μια χαρά ήσυχο είναι και στα χωρίς μπαταρίες 48V δεν είναι εκεί το θέμα .
-
Υποπτεύομαι ότι απλά θέλεις μία αυτοκινητιστική ανανέωση.
Όπως είπες , νοικιασέ το αν μπορείς έτσι ώστε να το ζήσεις και αν σου κάνει λογικά προχωράς. Σε θέμα καυσίμου η μία η άλλη θα είναι στη τσέπη σου λογικά.Πάντως έχεις καιρό να το αποφασίσεις , το φόκους θα κρατάει τιμή σχετικά εύκολα μέχρι να γράψει 100Κ ο χιλιομετρητής του. Εκεί σίγουρα θα κληθείς να αποφασίσεις... -
@monman2 said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
@nascar1
Επειδή είπες οτι σε ενδιαφέρουν τα καλά καθίσματα τα πιο άνετα στην αυτοκινητοβιομηχανία τα έχουν η volvo και η lexus.
Με αυτήν την έννοια και για να μείνουμε στην υβριδική υλοποίηση της toyota προτείνω Lexus ct-200h .
Ιδίως αυτά που είναι μετα το 2015 , τα f/l δηλ εχουν ακόμα πιο άνετη ανάρτηση και λογικά των ιδιωτών εχουν ακόμη εγγύηση στην υβριδική μπαταρία.
πχ https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338946821-lexus-ct-200hΥπάρχουν και πιο καινούργια με μεγαλύτερο επίπεδο εξοπλισμού αλλα πολλά €€€€
Καλή σκέψη αλλά πολύ παλιότερο αυτοκίνητο. Βασίζεται στην προηγούμενη υλοποίηση του auris και δεν θα ήθελα να δώσω ένα αμάξι του 2019 για ένα του 2015 ας είναι και lexus.
Το αμάξι κάνει και πολλά χλμ πόλη (κλασσικά για μαθήματα και δραστηριότητες παιδιών) οπότε θα υπάρχει όφελος κατανάλωσης.
Σκέφτομαι ότι στα επόμενα χρόνια το focus θα χρειαστεί:
- λάστιχα και επειδή είναι κ@λοδιάσταση ένα 500αρι
- σίγουρα κάποια στιγμή μια νέα μπαταρία
- το επόμενο σέρβις θα τσούξει (φίλτρο πετρελαίου με τιμή 120 ευρώ!! μα καλά τι σκέφτονται εκεί στην ford??)
- Θα αρχίσουν να τα φτύνουν οι μπαταρίες στους αισθητήρες πίεσης ελαστικών. Άντε κανένα 50άρι ο καθένας. Άσε που δεν μπορώ να βλέπω πορτοκαλί λαμπάκια. Θα τους αλλάζω αμέσως
- τα τέλη σε μια 10ετία μόνο είναι ένα 900άρι (αν μείνουν ως έχουν και δεν αυξηθούν στα diesel)
- σε πολύ βάθος ιμάντες εκκεντροφόρων... Μεγάλο κουστούμι και αργεί αλλά πρέπει να μπει στην εξίσωση
- Τακάκια που λογικά κάποια στιγμή θα χρειαστούν
Βέβαια όλα αυτά δεν κάνουν την διαφορά τιμής που θα χρειαστεί να δώσω. Σε όλα αυτά έρχεται δώρο το αυτόματο και η πιο ξεκούραστη και αγχολυτική χρήση. Εκεί είναι που δίνω περισσότερη βάση. Δεν είμαι πλέον 25 να κ@βλώνω τόσο πολύ με την γρήγορη οδήγηση.
-
Μιλάς για Κορολα χατσμπακ;
Έχει μικρότερους χώρους πίσω, κι απ το πρώτο υβριδικό Γιαρις της συζύγου, είναι ένα 2+2 αυτοκίνητο με το χειρότερο ίσως πίσω κάθισμα και πορτμπαγκάζ στην αγορά. Υπήρχε λόγος που ήταν τόσο φθηνή αρχικά...
Όντως η υβριδικη Κορολα είναι μια λογική επιλογή για να αντικαταστήσει ένα ντίζελ, γιατί το συνολικό κόστος χρήσης είναι "μία η άλλη" και τουλάχιστον ψυχολογικά απαλλάσσεται κάποιος απ το φόβο ενδεχομενων επισκευών του ντίζελ, κερδίζοντας ένα πολύ άνετο κι οικονομικό αυτόματο σύστημα στην εντός πόλης μετακίνηση, αν δεν ζητάει τις απόλυτες επιδόσεις.
Αλλά το πραγματικό κόστος τυχόν επισκευών ντίζελ, που ίσως χρειαστούν ίσως όχι (μπεκ, egr, dpf, τούρμπο) πρέπει να τύχουν ΟΛΑ αυτά συνολικά για να φτάσει το κόστος αντικατάστασης...Αν πρόκειται για Κορολα σενταν ή βαγκον, γίνεται πολύ πιο εύκολο να το επιλέξεις, αλλά για τη χατσμπακ είναι οποσθοδρομηση σε κάποιους τομείς...
-
@piliourits said in Αντικατάσταση Focus με Corolla:
Έχει μικρότερους χώρους πίσω, κι απ το πρώτο υβριδικό Γιαρις της συζύγου, είναι ένα 2+2 αυτοκίνητο με το χειρότερο ίσως πίσω κάθισμα και πορτμπαγκάζ στην αγορά. Υπήρχε λόγος που ήταν τόσο φθηνή αρχικά...
αλήθεια λες, αλλά γράφεις υπερβολές....σιγά μην είναι 2+2. Δεν έχει χώρους για το μήκος της, αλλά δεν ειναι και τόσο χάλια. Την συγκρίνω άνετα σε χώρους με την 116 (F20) που είχα. Βέβαια, προσωπικά ποτέ δεν ασχολήθηκα με τους χώρους ενός υποψήφιου για αγορά αυτοκινήτου - ειναι το μόνο που δεν κοιτάω, δεν με απασχολεί.
Αντικατάσταση Focus με Corolla