Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 229
    • Best 66
    • Groups 0

    a-ctive

    @a-ctive

    116
    Reputation
    25
    Profile views
    229
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    a-ctive Unfollow Follow

    Best posts made by a-ctive

    • RE: Ford Puma 2019

      @alexandros-k said in Ford Puma 2019:

      @a-ctive said in Ford Puma 2019:

      @alexandros-k said in Ford Puma 2019:

      @a-ctive said in Ford Puma 2019:

      @alexandros-k said in Ford Puma 2019:

      Δεν τρωει η γατα πλαστικα. Το πολυ πολυ να εξυνε τα νυχια της εκει. Τα σημαδια δεν μοιαζουν απο γατα. Εστω οτι μπαινει γατα μεσα, αλλά δεν σημαινει οτι δεν μπηκε και κατι αλλο. Νυφιτσα ισως ή ποντικι φυσικα

      Η δικια μου γατα τρωει παντως. Μασαει σαν σκυλος διαφορα

      Τρωει πλαστικο ?

      Μεχρι και τις ξυλινες πορτες δαγκωνει.

      Την εχεις μονιμα μεσα σπιτι? Μηπως ψαχνει τροπο να εκτονωθεί

      Ειναι μικρη ακομα 7 μηνων. Ευτυχως δεν ειμαστε οφ τοπικ αφου puma και γατα συγγενεύει 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Υπολογιζοντας καταναλωση στο focus active vs CC , σιγουρα δεν ειναι κινητρο αγορας.
      Εχω 6,7 μεση στα 32000χλμ και αν πουμε 4,7 για το CC βγανει με τιμη 1,9 /λιτρο 570 ευρω κερδος για 15000χλμ το χρονο. Ομως δινεις 440 φορο και κανα 100αρι τουλαχιστο ασφαλεια παραπανω σε μικτη που σχεδον μηδενιζουν τα οφελη, εκτος αν κινησε αποκλειστικα πολη.
      Στις επιδοσεις ειναι καλυτερο το cc αλλα και το focus μια χαρα παει. Στους χωρους αρκετα κοντα.
      Απλες σκεψεις κανω χωρις να θελω πω κατι αρνητικο για καποιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Ναι ισχύει Αλέξανδρε έχουμε διάφορα ορισμού και θα σου πω το γιατί. Γιατί εν έτη 2021 δεν θέλω να έχω την ακαμψία αμαξώματος και το τιμόνι του Focus αλλά να μου θυμίζει εφαρμογή 106 Rallye το εσωτερικό του. Εστιάζει υπερβολικά στα δυνατά του σημεία.

      Επίσης αντικειμενικά με το έξτρα ύψος και τον ημιακαμπτο στο Active δεν είναι το τρένο που ήταν ως St-line φίδι με πολλαπλούς. Το moose test του ως Active σε σχέση με την εκδοχή των πολλαπλών δεν έχει καμία σχέση δυστυχώς.

      Εδώ μιλησα για το Active. Καλό τιμόνι, καλό πλαίσιο ναι αλλά η στιβαρότητα εμπεριέχει και άλλους παράγοντες. Δεν είναι αυτοκίνητο αγώνων, καλώς ή κακώς μετράει και το εσωτερικό του. Αυτή είναι η δική μου οπτική. Το Focus έχασε πολλά για να θεωρείτε πλέον μονάρχης. Ως Active είναι απλά ένα καλό αυτοκίνητο.

      Στην τελική αν βασικό και αποκλειστικό κριτήριο είναι το fun 2 drive υπάρχει πλέον και Leon FR. Όντας δε στο νήμα του νο1 οχήματος άνεσης δεν έχει και νόημα να θέτουμε ως αποκλειστική προτεραιότητα το fun 2 drive. Οπότε εν κατακλείδι λυπάμαι αλλά ναι θα προτιμούσα τα C4/Xceed απ' το Focus Active. Για 5 φορές τον χρόνο που θα οδηγήσω στα κόκκινα δεν αξίζει να θυσιάσω όλη μου την καθημερινότητα. Και αν χρειαστώ μεγαλύτερους χώρους αποσκευών λόγω παιδιών τότε Leon FR ST για να μην μου λείπει τίποτα!

      Θα συμφωνησω στα περισσοτερα εκτος ισως στο σημειο '5 φορες το χρονο στα κοκκινα' , ενα αυτοκινητο με καλη οδηγηκη αισθηση δεν στην δινει μονο στα κοκκινα, αλλα και στην καθημερινοτητα, οπως αμεσοτητα στο τιμονι καλη αισθηση ταχυτητων και αυτη την γενικη ομορφη 'συμετοχη' στην οδηγηση και πολη και σε επαρχιακο και χωρις να πηγαινεις ταπα. Δεν ξερω αν μπορω να περασω την σκεψη σε εσας, αλλα βεβαια παιζει ρολο και οι αισθησεις καθε οδηγου και τα θελω του.

      P.s Καμια φορα παιζει ρολο και οι ευκαιριες στην αγορα, καθως πετυχα το Active με τιμη 20500 και 0% επιτοκιο πλουσιοτατο εξοπλισμο και πολλαπλων αναρτηση πισω  και καθως μου αρεσει το feedback στην οδηγηση ηταν μονοδρομος τοτε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Ford Focus MK4

      Πωλειτε focus active 1.0 125 του 2020 στην προνομιακη τιμη των 20000 ευρω! ( Αν και το σκεφτομαι αφου θα χασω 500 ευρω απο την αγορα του.)
      Ασε 21000 τελικη τιμη! 😂 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      Και μη χειρότερα με αυτά που γίνονται στις νέες τιμές όχι μόνο του puma.
      Πάντως να πω την αλήθεια όταν το πρωτοείδα και καψουρευτηκα, μπηκα στο site της ford να δω πόσο κοστίζει, ε δεν πίστευα ότι με κάτω από 22.000 θα το έκανα δικό μου και έτσι τελικά το πήρα.
      Πίστευα και πιστεύω ότι εμφανισιακά και μόνο το αμάξι ήταν εξαρχής για πάνω από 25 χιλιάδες.

      Είναι πολύ όμορφο όντως. Τωρα για την τιμή ο καθένας έχει την δική του άποψη για άλλους αξίζει για άλλους όχι. Είναι ανάλογα τι θες. Αν θες value for money για μένα το puma ΔΕΝ είναι στα κορυφαία.

      Εγώ το αγόρασα ακόμα και που ήξερα ότι δεν άξιζε η δική μου έκδοση τόσο και ήταν υπερκοστολογημένο 3000ευρώ παραπάνω από ότι έπρεπε (για μενα πάντα μιλάω). Γιατί πολύ απλά μου άρεσε πάρα πολύ και δεν είχα πρόβλημα να πληρώσω 3000 ευρώ παραπάνω από ότι θεωρούσα ότι αξίζει.

      Το θέμα είναι ότι το καραγουστάρω και περνάω πολύ καλά στην διαβίωση μαζί του. Οπότε μια χαρά άξιζε για μένα η αγορά του. Τώρα θα βρεις άλλους που θα σου πουν με λιγότερα πέρνω καλύτερο αυτοκίνητο με βάση τις δικές μου ανάγκες και θα έχουν και δίκιο.

      Καλά να είμαστε όλοι σε υγεία και να πέρνουμε αυτό που γουστάρουμε και να είναι απροβλημάτιστα.

      Είναι ΒΑΡΕΤΟ έτσι και αλλιώς να κάνουμε όλοι τις ίδιες επιλογές στα πάντα σε αυτή την ζωή. Think different, choose different, listen to different opinions, fuck mockers.

      ΥΓ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ το κουκλί σου

      Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Γουστα ειναι αυτα και ο καθενας κρινει τι θελει για την παρτη του
      Εδω αλλοι πανε και δινουν (εδιναν; δεν ξερω εχω καιρο να παω) 3000 στις λουλουδουδες να πετανε τριανταφυλλα στις πιστες! Για μενα βλακεια, αλλα για αυτον ειναι η χαρα του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο

      @george1977 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

      @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

      @george1977 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

      Γιώργο σε σκεφτόμουν πριν λίγο που είδα δυο θέσεις φόρτισης στο Πευκί σε λειτουργία.
      Ήρθε η ανάπτυξη χα χα χα
      Μαζί με το fish spa που άνοιξε είπε ο Κοτζιάς να βάλει και θέση στάθμευσης.

      Btw ούτε λεπι δεν θα μείνει για ιδιώτη σε ηλεκτρικά και τις σχετικες επιδοτήσεις.
      Θα τα φάνε οι εταιρίες πάλι.
      Ευκαιρία για το γάτο να πάρει και ηλεκτρικό να μας κάνει σύγκριση !

      Εχει γιατι ακομη δεν την εχει αγκαλιασει ο κοσμος την ηλεκτροκινηση. Είναι πολυ πιο βολικη απο οσο περιμενα.

      Γιατι το αυτοκινητο ειναι εργαλειο και θελεις να το χρησιμοποιεις χωρις περιορισμους. Αν ειναι για να μετακινηθεις να καθεσε να σκεφτεσε πως θα πας που θα φορτισεις τοτε χανει την χρηστικοτητα του

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Νομιζω αποψεις του στυλ, σε 10 χρονια το toyota θα ειναι σαν καινουργιο και τα υπολοιπα χαρχαλα, δεν στεκουν. Μια χαρα χαλανε και τα τογιοτα, και μια χαρα κρατανε τα υπολοιπα. Τουλαχιστον το δικο μου ford c-max στα 16 χρονια ηταν μια χαρα, ουτε διαλυσε ουτε φευγαν πλαστικα ουτε τιποτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Ειδα live το 308. Μου αρεσε παρα πολυ, ειναι κουκλι. Αντιθετα ειδα και το Yaris cross και ειπα τι ειναι αυτο που καθετε σε τεσσερις ροδες; Εβλεπα ολη την αναρτηση μεσα απο τους θολους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: FORD FORUM

      Ευτυχως πηρα το Active focus το 20 με 6500!!!! χιλιαρικα λιγοτερα μηδενικο επιτοκιο , ανεξαρτητη αναρτηση, και καλυτερο εξοπλισμο!
      Αν το καθυστερουσα θα επαιρνα τωρα το φιεστα στα ιδια χρηματα.
      Το μονο καλο ειανι οτι θα εχω καλη μεταπωλητικη αξια 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: FORD KUGA 2020

      @aggelos20 said in FORD KUGA 2020:

      Μετά από 11 μήνες αναμονή δεν μπορώ γιατί χρειάζομαι το αυτοκίνητο είμαι με δανικό !!!
      Πήγα σε όλες τις αντιπροσωπείες να δω τι έχουν ετοιμοπαράδοτο και δεν υπάρχει τίποτα !!!
      Όλες οι εταιρείες θέλουν δέκα μήνες και έχουν γίνει και πανάκριβα....

      Οπως ειναι η αγορα ακομα και με αυτες τις αλλγες που κανανε παλι κερδισμενος θα εισαι απο το να ακυρωσεις. Παρτο και σε λιγο καιρο ουτε που θα σε απασχολει η αναρτηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive

    Latest posts made by a-ctive

    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @dim_25 said in Ford Puma 2019:

      Καλησπέρα,

      Σκέφτομαι σοβαρά μήπως προχωρήσω με την απόκτηση ford puma (titanium έκδοση, αυτόματο και το driver assistance pack ως έξτρα). Η τιμή η τελική είναι στα 27.000 και είναι στο μπάτζετ μου. Αυτή τη στιγμή έχω ένα fiesta του 2013 κ επειδή με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο είμαι θετικός.

      Επίσης, εχει 8ετη εγγύηση και μεγάλο πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του (με ρεζέρβα θα κοιτάξω after market γιατί μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι αν τη βάλω εργοστασιακά δε θα έχει την τάπα στο megabox).

      Πιστεύω για οικογένεια με δύο παιδάκια πολύ μικρά θα μας εξυπηρετήσει. Κινούμαστε 80-90% στην πόλη και για αυτό σκέφτομαι bsuv. Εξάλλου για ένα καλό csuv ξεφεύγουν τα χρήματα.

      Θεωρείτε ότι είναι μια καλή επιλογή; Οι κάτοχοι μπορείτε να μου πείτε διάφορα θετικά/αρνητικά;

      Ευχαριστώ!

      Αν δεν έχεις σπίτι με πάρκινγκ ώστε να έχεις φορτιστη και θες μεγαλύτερη οικονομία θα σου πρότεινα MG ZS MAX hybrid. Μεγάλοι χώροι , αρκετή δύναμη και παρά πολύ καλύτερη κατανάλωση από το puma. Βέβαια δεν είναι σπορτιφ αλλα έχει πλήρη εξοπλισμό και είναι full hybrid στην ίδια τιμη

      Στον εξοπλισμο το Mg εχει καποια σημαντικα φαουλ οπως μη ρυμιζομενο μεσα εξω τιμονι μη αναδιπλουμενους καθρεπτες πραγματα που δεν εντυπωσιαζουν αλλα ειναι σημαντικα στην οδηγηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Ford Focus & Fiesta 2019 τριγμοί

      @focus-2019-mk4 said in Ford Focus & Fiesta 2019 τριγμοί:

      @leftosgiag said in Ford Focus & Fiesta 2019 τριγμοί:

      Ευχαριστώ για τις συμβουλές.. Λέω να πάω αύριο στην αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκη να δοκιμάσω την τύχη μου. Υπάρχουν και άλλα θεματακια όπως το παράθυρο του οδηγού καμία φορά όταν τερματίζει κατεβαίνει ξανά κάτω μέχρι την μέση και ότι το πισω φως καμπίνας μένει ανοιχτό όταν του καπνίσει και δεν κλείνει. Γενικά αρχίζω να πιστεύω ότι θα έπρεπε να περιμένω κάνα εξάμηνο να στρώσουν αυτά τα θέματα και μετά να το αγοράσω γιατί ήταν από τα πρώτα...

      Φίλε καλησπερα, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Ψάχνουμε και δεν βρίσκουμε τι είναι. Τελικά το έλυσες το πρόβλημα εσύ?

      Θα έκανα update στα DDM και PDM modules

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a-ctive
    • RE: Ford Puma 2019

      @bouzou said in Ford Puma 2019:

      @bouzou said in Ford Puma 2019:

      @bouzou said in Ford Puma 2019:

      @bouzou said in Ford Puma 2019:

      @bouzou said in Ford Puma 2019:

      @fanis75 said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      Σωστα τα λες αλλα αλλο μεταχειρισμένο και αλλο καινούργιο. Εχει διαφορα. Συμφωνω για το focus αλλα αν μπορει να πάρει καινουργιο αμάξι που τον καλύπτει μηδενίζεις το ρίσκο που έχει ενα οποιωδήπωτε μεταχειρισμένο

      Μαζί σου ειμαι! Απλά, εαν διάβσα σωστά, όλα όσα κοιτάει ειναι μεταχειρισμένα.

      Σωστά . Κοιτάω ελαφρώς μεταχειρισμένα προσπαθώντας να περιορίσω το ρίσκο . Το focus προφανώς και έχει καλύτερο μοτέρ αλλα εχει δυο μειονεκτήματα . Δεν βρισκεις εύκολα κάτω απο 30-40Κ χλμ αρα ρισκο - δυσκολα θα με καλύψει ο χώρος αποσκευών .

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338401475-ford-focus

      Αντίστοιχα περα απο αυτό ...οι άλλες περιπτώσεις που κοιτάω ειναι
      Puma st line 125 (6 μηνών) 23.000 ευρώ (περίπου 7Κ χλμ )

      Qashqai 140 (4 μηνών) 24.000 (περίπου 3,5Κ χλμ-τεστ drive αντ/πιας)

      Kαθε περίπτωση έχει θετικά και αρνητικά .

      focus -πολλά χιλιόμετρα , ρίσκο απ την μεταχείριση του προηγουμενου - αμάξι 5 ετών -μικρό πορτπαγκαζ . Ομως μοτερ απ τα καλύτερα κατω των δυο λίτρων -ανεξάρτητη ανάρτηση , αυτόματο

      Puma - Μικρότερος κινητήρας απ όλους -ταμπούρα . Μικρότεροι χωροι επιβατών , Όμως πιο μανιτζέβελο , σχεδόν καινούριο συν εγγύηση , καλύτερη κατανάλωση όλων .

      QQ- φτωχός σχετικα Εξοπλισμός- after sales Nissan , αβολο στην πολη . Ομως χωροι , πάτημα μεγάλου αυτοκινήτου , σχεδόν καινούριο -(περισσότερο αμάξι/ ευρώ που διαθέτω)

      Χρήση που θα γίνει 75 % ταξίδια εκδρομές - 25% πόλη

      Tο πορτπαγκαζ του φοκους ειναι τουλαχιστον ιδια αν οχι και λιγο μεγαλυτερο απο το πουμα χωρις το μεγαμποξ. Παρε μετρο και μετρα να δεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών

      @a-ctive said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

      @wantone said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

      @w202-amg said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

      α που δεν αξίζει να ρίξεις χρήματα καθώς δεν θα ανταποκρίνεται στο ποσό που ξοδεψες. Αν γίνει στα πλαίσια ενός diy χωρίς να σπάσεις τα μισά κουμπώματα από τα πλαστικά τότε οκ πέρασες και δημιουργικό χρόνο.

      Kαμμια σχεση τι αναρτηση εχεις και βασικα τι αμαξι εχεις με τον θορυβο απο τον δρομο. Εχει βεβαια σχεση τι λαστιχα εχεις και τι δρομος ειναι.

      Το προηγουμενο μου αμαξι Μακ Φερσον ειχε και ηταν τελειως αθορυβο. Το τωρινο εχει καλυτερη αναρτηση και ειναι και αυτο τελειως αθορυβο αλλα μονο σε καινουριο οδοστρωμα. Ειναι θεμα καταλληλης μονωσης απο το εργοστασιο αναλογα με το μοντελλο επισης προσθετει κιλα και κοστος η μονωση οποτε τα σπορ και τα φθηνα μοντελλα δεν εχουν πολυ.

      Πιο ηταν το προηγουμενο αμαξι;

      Απο την δικη μου εμπειρια με την ηχομονωση στο δικο μου εχω κατασταλαξει σε καποια συμπερασματα. Σαν αποτελεσμα εχω δει διαφορα αλλα εκανα και εκτεταμενη ηχομονωση σε πορτ παγκαζ, πατωμα, πορτες και θολους, Με διαφορα μονωτικα. Μαλιστα γινανε σε διαφορετικες περιοδους και μπορεσα να δω και την επιδραση της καθε μιας. Σιγα σιγα θα αναφερω λεπτομερειες.Αυτο που μπορω να πω σαν ρεζουμε ειναι οτι θελει συνολικη δουλεια για να δεις αποτελεσματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a-ctive
    • RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών

      @wantone said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

      @w202-amg said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:

      α που δεν αξίζει να ρίξεις χρήματα καθώς δεν θα ανταποκρίνεται στο ποσό που ξοδεψες. Αν γίνει στα πλαίσια ενός diy χωρίς να σπάσεις τα μισά κουμπώματα από τα πλαστικά τότε οκ πέρασες και δημιουργικό χρόνο.

      Kαμμια σχεση τι αναρτηση εχεις και βασικα τι αμαξι εχεις με τον θορυβο απο τον δρομο. Εχει βεβαια σχεση τι λαστιχα εχεις και τι δρομος ειναι.

      Το προηγουμενο μου αμαξι Μακ Φερσον ειχε και ηταν τελειως αθορυβο. Το τωρινο εχει καλυτερη αναρτηση και ειναι και αυτο τελειως αθορυβο αλλα μονο σε καινουριο οδοστρωμα. Ειναι θεμα καταλληλης μονωσης απο το εργοστασιο αναλογα με το μοντελλο επισης προσθετει κιλα και κοστος η μονωση οποτε τα σπορ και τα φθηνα μοντελλα δεν εχουν πολυ.

      Πιο ηταν το προηγουμενο αμαξι;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a-ctive
    • RE: Ford Puma 2019

      @groover1972 said in Ford Puma 2019:

      @kkostask said in Ford Puma 2019:

      Από το 2003 μέχρι το 2014 πέρασαν 3 Φορντ από τα χέρια μου…δυο Μοντέο και ένα Φόκους. Κανένα δεν είχε θέμα με τριγμούς. Ειδικά το πρώτο Μοντέο το έδωσα με 170κ χλμ και δεν έκανε σχεδόν ούτε ένα τσικ. Οδήγησα τις προάλλες και το Πούμα σε td και παρότι είχε ήδη 17κ χλμ δεν άκουσα κάτι. Η οδική του συμπεριφορά όμως ήταν εξαιρετική, για τα μέτρα της κατηγορίας βέβαια. Το έβαλα σε στροφιλίκια και το ευχαριστήθηκα. Μου θύμισε το πρώτο Μοντέο που ήταν τρένο.

      Focus C Max έστριβε σαν τρένο, φοβερό τιμόνι και στήσιμο φοβερό. Σε όλα τα άλλα ήταν τραγικό. Εννοείται ότι ετριζε στα πάντα.

      Αλλα τρομερα επικινδυνο στους πλαγιους ανεμους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: VOLVO FORUM

      Πιστευετε οτι το XC40 εχει ησυχη κυλιση σε σαγρε οδοστρωμα. Πως θα το κατατασατε με αλλα της κατηγοριας;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Ford Puma 2019

      @antonakis said in Ford Puma 2019:

      @a-ctive said in Ford Puma 2019:

      Ας λεει οτι θελει Μια φωτογραφια λεει, περισσοτερη αληθεια

      Μάλλον έχεις δίκιο...
      Το αρχικό document λέει "The oil pump drive belt or drive belt tensioner may fail, resulting in a loss of engine oil pressure." Αλλά το έχουν αλλάξει στα δημοσιογραφικά site...

      Επεσα πανω σε αυτο. Το μοτερ με αυτοματο κιβωτιο εχει τεντωτηρα στο ιμαντα της αντλιας ενω το μανιουαλ οχι. Κατι λενε οτι λογο του αυτοματου εχει εναν balance shaft εξτρα που δεν εχει με το μανιουαλ
      Θα κουφαθουμε στο τελος με τις κατασκευες τους!!

      426416994_987300226160417_1400124771198672788_n.jpg

      426323263_1339944793504326_8561348560618219231_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Ford Puma 2019

      @antonakis said in Ford Puma 2019:

      @a-ctive said in Ford Puma 2019:

      @cnikolakakis said in Ford Puma 2019:

      @antonakis said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

      Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

      Ναι όντως εκεί ήταν το πρόβλημα, οχι τόσο στον ιμάντα χρονισμού. Είχα διαβάσει πάντως σε ενα αγγλικό forum κάποια στιγμή ότι το πρόβλημα το δημιουργούσε ο τεντωτήρας του ιμάντα της αντλίας λαδιού και ότι στις νέες εκδόσεις του κινητήρα έχει διορθωθεί - ελπίζω να ισχύει.

      Ο ιμαντας χρονισμου εχει το προβλημα. Ο ιμαντας αντλιας δεν εχει καν τεντωτηρα.
      Παντως στα 6 χρονια που κυκλοφορει ο νεος με την καδενα δεν εχει ακουστει προβλημα.

      Το recall document αναφέρει
      The engine oil pump’s drive belt tensioner arm may fracture or separate from the tensioner backing plate, or the drive belt may degrade and lose teeth.

      Άρα είχε τεντωτήρα. Απλά δεν είναι σαφές τι άλλαξε στα νέα.

      Ας λεει οτι θελει Μια φωτογραφια λεει, περισσοτερη αληθεια412990620_3492126434372463_433769950279018701_n.jpg365319501_3402732749978499_1205786103898731685_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • RE: Ford Puma 2019

      @cnikolakakis said in Ford Puma 2019:

      @antonakis said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

      Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

      Ναι όντως εκεί ήταν το πρόβλημα, οχι τόσο στον ιμάντα χρονισμού. Είχα διαβάσει πάντως σε ενα αγγλικό forum κάποια στιγμή ότι το πρόβλημα το δημιουργούσε ο τεντωτήρας του ιμάντα της αντλίας λαδιού και ότι στις νέες εκδόσεις του κινητήρα έχει διορθωθεί - ελπίζω να ισχύει.

      Ο ιμαντας χρονισμου εχει το προβλημα. Ο ιμαντας αντλιας δεν εχει καν τεντωτηρα.
      Παντως στα 6 χρονια που κυκλοφορει ο νεος με την καδενα δεν εχει ακουστει προβλημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      a-ctive
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr