Ναι ισχύει Αλέξανδρε έχουμε διάφορα ορισμού και θα σου πω το γιατί. Γιατί εν έτη 2021 δεν θέλω να έχω την ακαμψία αμαξώματος και το τιμόνι του Focus αλλά να μου θυμίζει εφαρμογή 106 Rallye το εσωτερικό του. Εστιάζει υπερβολικά στα δυνατά του σημεία.
Επίσης αντικειμενικά με το έξτρα ύψος και τον ημιακαμπτο στο Active δεν είναι το τρένο που ήταν ως St-line φίδι με πολλαπλούς. Το moose test του ως Active σε σχέση με την εκδοχή των πολλαπλών δεν έχει καμία σχέση δυστυχώς.
Εδώ μιλησα για το Active. Καλό τιμόνι, καλό πλαίσιο ναι αλλά η στιβαρότητα εμπεριέχει και άλλους παράγοντες. Δεν είναι αυτοκίνητο αγώνων, καλώς ή κακώς μετράει και το εσωτερικό του. Αυτή είναι η δική μου οπτική. Το Focus έχασε πολλά για να θεωρείτε πλέον μονάρχης. Ως Active είναι απλά ένα καλό αυτοκίνητο.
Στην τελική αν βασικό και αποκλειστικό κριτήριο είναι το fun 2 drive υπάρχει πλέον και Leon FR. Όντας δε στο νήμα του νο1 οχήματος άνεσης δεν έχει και νόημα να θέτουμε ως αποκλειστική προτεραιότητα το fun 2 drive. Οπότε εν κατακλείδι λυπάμαι αλλά ναι θα προτιμούσα τα C4/Xceed απ' το Focus Active. Για 5 φορές τον χρόνο που θα οδηγήσω στα κόκκινα δεν αξίζει να θυσιάσω όλη μου την καθημερινότητα. Και αν χρειαστώ μεγαλύτερους χώρους αποσκευών λόγω παιδιών τότε Leon FR ST για να μην μου λείπει τίποτα!
Θα συμφωνησω στα περισσοτερα εκτος ισως στο σημειο '5 φορες το χρονο στα κοκκινα' , ενα αυτοκινητο με καλη οδηγηκη αισθηση δεν στην δινει μονο στα κοκκινα, αλλα και στην καθημερινοτητα, οπως αμεσοτητα στο τιμονι καλη αισθηση ταχυτητων και αυτη την γενικη ομορφη 'συμετοχη' στην οδηγηση και πολη και σε επαρχιακο και χωρις να πηγαινεις ταπα. Δεν ξερω αν μπορω να περασω την σκεψη σε εσας, αλλα βεβαια παιζει ρολο και οι αισθησεις καθε οδηγου και τα θελω του.
P.s Καμια φορα παιζει ρολο και οι ευκαιριες στην αγορα, καθως πετυχα το Active με τιμη 20500 και 0% επιτοκιο πλουσιοτατο εξοπλισμο και πολλαπλων αναρτηση πισω και καθως μου αρεσει το feedback στην οδηγηση ηταν μονοδρομος τοτε.