Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 45
    • Best 18
    • Groups 0

    andreas-red-velvet

    @andreas-red-velvet

    34
    Reputation
    12
    Profile views
    45
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andreas-red-velvet Unfollow Follow

    Best posts made by andreas-red-velvet

    • RE: Ford Puma 2019

      Καλησπέρα! Είχα γράψει και παλαιότερα όταν μόλις είχα αγοράσει το puma με τα 125hp.

      Μετά από 7 μήνες και 6.000 χιλιόμετρα αποκτώ μια πιο συνολική εικόνα.

      Η κακή συναρμογή πλαστικών, λάστιχου πέμπτης πόρτας είναι τα βασικά αρνητικά. Όχι κάτι τρομερό. Ίσως και να το έχουν βελτιώσει οι Ρουμάνοι στις επόμενες παραγωγές.

      Πάντως εγώ είχα βιαστεί να το πάρω κυρίως λόγω των δισκοφρενων πίσω και της απότομης καψουρας μου με το εν λόγω. Και παρότι το grey matter ήταν το χρώμα που είχα πάθει πλάκα(μόνο παραγγελία) το πήρα 'αναγκαστικά' στο solar silver το οποίο είναι αρκετά όμορφο.

      Ένα ακόμα αρνητικό είναι ο θόρυβος στην καμπίνα. Επίσης όχι κάτι τραγικό αλλά όσο να ναι μια καλή ηχομόνωση δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας.

      Κατανάλωση μετρημένη μέσω της εφαρμογής ford pass 5,6 l/100. Κινούμαι αρκετά σε ανοιχτούς δρόμους αλλά έχω φάει και τα μποτιλιαρίσματα μια στο τόσο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος στο κομμάτι κατανάλωση.

      Στην άσφαλτο ξεχνάς ότι οδηγάς suv. Στρίβει εξαιρετικά.Ενώ στο χώμα και στο να καβαλας πεζοδρόμια το θυμάσαι και το εκτιμας (Και αυτό είναι τελικά το θετικό του και όχι ότι είναι απλά μια μόδα τα suv όπως κάποιοι πιστεύουν)

      Τα 125hp όταν οδηγώ χωρίς συνεπιβάτες και πολλά βάρη είναι υπεραρκετά. Από όσο θυμάμαι στο test drive το 155 hp ήταν αισθητά πιο δυνατό και ίσως σε ένα ταξίδι φορτωμένο να ήταν πιο καλή επιλογή. Ίσως και να έχει να κάνει και ο κυβισμός σε αυτό το κομμάτι.

      Το megabox σίγουρα είναι εμπορική ονομασία αλλά το εκτίμησα όσες φορές μετέφερα τάπερ της μανουλας μου με φαγητό με ζουμια που τα καπάκια ξεκουμπωνουν και αγχώνεσαι που θα σταξει αν τρυπήσει η σακούλα. Τενεκέδες λάδι. Και γενικά οτιδήποτε που μπορεί να σου λερώσει το πορτπαγκαζ στο megabox έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

      Θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα αλλά να μην κουράσω. Οποιαδήποτε απορία που μπορώ να απαντήσω καλοδεχούμενη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Το προηγούμενο σκ είχα πάει Αράχωβα. Οι δρόμοι ήταν ανοιχτοί αλλά υπήρχε χιόνι σε διάφορα σημεία οπότε μπήκα σε στρωμένο από χιόνι χωματόδρομο για να δω τι ψάρια πιάνει το πουμακι μου.στο σημείο που ήμουν ένα kia ceed είχε κολλήσει και δεν μπορούσε να βγεί στην άσφαλτο και ένα άλλο μεγαλύτερο τζιποειδες που δεν θυμάμαι μάρκα, πάλευε και αυτό. Με σπρώξιμο βγήκαν τελικά. Μετά ήρθε η σειρά μου. Στο προφίλ οδήγησης που δείχνει χιόνι ή στο trial πάντως δεν έκανε τπτ. Απενεργοποιησα αντισπιν και με γλυκό γκαζακι πραγματικά βγήκα αέρα. Να σημειώσω ότι είμαι αμαθος από χιόνι και φυσικά ειχα πάρει αλυσίδες αλλά για 15 μέτρα που ήθελα να διανύσω είπα να μήν βάλω και με έβγαλε ασπροπροσωπο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      @gatoz said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
      αγορασατε ενα φιεστα με ψηλο καθισμα. μεινετε στο οπου μπορει να παει το φιεστα πατε και εσεις αλλα βαζετε στο μπαγκαζ και μια εξτρα συσκευασια πανες. προφιλ οδηγησης κλπ με δικινητα ειναι για ασφαλτο, οτι γραφουν για το χωμα ειναι μονο για το λαμπακι να το βλεπετε να γουσταρετε.

      Θα διαφωνήσω με το ότι πάω όπου πάει το φιέστα. Έχω πάει σε πολύ κακοτραχαλο δρόμο που με φιέστα σίγουρα θα έβρισκα. Για την ακρίβεια δεν θα επιχειρούσα κάν. Τα mode πιστεύω είναι όντως λίγο εφέ κ ότι δεν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Εννοείται ότι ένα δικινητο δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως τετρακίνητο σε λάσπη και χιόνι από εκεί και έπειτα όμως η χρηστικότητα ενός πιο υπερυψωμένου οχήματος δεν αναιρείται σε σχέση με ένα χατς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Screenshot_2022-05-07-22-18-31-215_com.ford.fordpasseu.jpg
      Και από μένα με το 1000αρακι των 125 ίππων μετά από 16.000χλμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Πολύ χαμηλή κατανάλωση. Αν δεν κάνω λάθος η επισημη εργοστασιακή μέση κατανάλωση ειναι γύρω στο 5.4; Σε τι ποσοστό κινείσαι εντός - εκτός πόλης;

      Η αλήθεια είναι και εγώ ξαφνιάστηκα. Τελευταία μέτρηση πριν το 4,9 μου έδειχνε 5,6 και συνολικά σε 16.000 είμαι στο 5,9.
      Τελευταία οδηγώ πολύ χαλαρά, σε καθημερινή μετακίνηση διανυω120-140 χλμ από τα οποία τα μισά είναι σε ανοιχτό δρόμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Πάντως μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά το να γυρνάω από εθνική να βάζω την στήριξη μέσης στο τέρμα, να ενεργοποιω lane assist και να βάζω cruise control στα 100-110 χλμ και να πηγαίνω χαλαρά και οικονομικά, αξία ανεκτίμητη! Ειδικότερα όταν στην δουλειά οδηγώ αυτοκίνητα 15ετιας και άνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      @groover1972 said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      @hountalas said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
      Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
      Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
      Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

      Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

      Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
      Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

      Ανδρέα, αφού σου έβγαλε μόνο αυτή τη ζημιά, πάλι καλά να λες.

      Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
      Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Και μη χειρότερα με αυτά που γίνονται στις νέες τιμές όχι μόνο του puma.
      Πάντως να πω την αλήθεια όταν το πρωτοείδα και καψουρευτηκα, μπηκα στο site της ford να δω πόσο κοστίζει, ε δεν πίστευα ότι με κάτω από 22.000 θα το έκανα δικό μου και έτσι τελικά το πήρα.
      Πίστευα και πιστεύω ότι εμφανισιακά και μόνο το αμάξι ήταν εξαρχής για πάνω από 25 χιλιάδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Καλησπέρα, γνώμη για το leon excellence έκδοση 1.5 με τα 130 άλογα? Έχει μερικά ετοιμοπαραδοτα στα 24 χιλιάδες ευρώ. Με τις τιμές που όλο ανεβαίνουν μοιάζει vfm

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Είναι πολύ όμορφο όντως. Τωρα για την τιμή ο καθένας έχει την δική του άποψη για άλλους αξίζει για άλλους όχι. Είναι ανάλογα τι θες. Αν θες value for money για μένα το puma ΔΕΝ είναι στα κορυφαία.

      Εγώ το αγόρασα ακόμα και που ήξερα ότι δεν άξιζε η δική μου έκδοση τόσο και ήταν υπερκοστολογημένο 3000ευρώ παραπάνω από ότι έπρεπε (για μενα πάντα μιλάω). Γιατί πολύ απλά μου άρεσε πάρα πολύ και δεν είχα πρόβλημα να πληρώσω 3000 ευρώ παραπάνω από ότι θεωρούσα ότι αξίζει.

      Το θέμα είναι ότι το καραγουστάρω και περνάω πολύ καλά στην διαβίωση μαζί του. Οπότε μια χαρά άξιζε για μένα η αγορά του. Τώρα θα βρεις άλλους που θα σου πουν με λιγότερα πέρνω καλύτερο αυτοκίνητο με βάση τις δικές μου ανάγκες και θα έχουν και δίκιο.

      Καλά να είμαστε όλοι σε υγεία και να πέρνουμε αυτό που γουστάρουμε και να είναι απροβλημάτιστα.

      Είναι ΒΑΡΕΤΟ έτσι και αλλιώς να κάνουμε όλοι τις ίδιες επιλογές στα πάντα σε αυτή την ζωή. Think different, choose different, listen to different opinions, fuck mockers.

      ΥΓ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ το κουκλί σου

      Ευχαριστώ και εσύ να το χαίρεσαι το θηριακι σου. Έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες.
      Στα δικά μου μάτια είναι ότι καλύτερο θα μπορούσα να επιλέξω.
      Δεν θα προσπαθήσω να πείσω κανέναν να πάρει puma αν η λογική του λέει π.χ Toyota cross γιατί απλά εγώ θα πιστεύω ότι χάνει και εκείνος θα πιστεύει ότι χάνω εγώ με την επιλογή μου.
      Αντικειμενικά όμως στο θέμα οδικής συμπεριφοράς δεν συγκρίνεται με κανένα στην κατηγορία. Αυτό είναι το αδιαμφισβήτητο δυνατό χαρτί του puma.
      Όλα τα άλλα μπορώ να τα δεχτώ. Ας το πουν άσχημο, ακριβό, αδιάφορο όλα παίζουν.
      Εδώ μου το σύγκριναν σε εμφάνιση με το Dacia duster ( ακόμα γελάω με λυγμούς).😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet

    Latest posts made by andreas-red-velvet

    • RE: Ford Puma 2019

      @groover1972 said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      @groover1972 said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      @hountalas said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
      Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
      Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
      Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

      Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

      Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
      Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

      Ανδρέα, αφού σου έβγαλε μόνο αυτή τη ζημιά, πάλι καλά να λες.

      Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
      Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

      To έχω ζήσει το δράμα με ολοκαίνουριο Ford Cmax το 2005. Σε καταλαβαίνω πιο πολύ από ότι νομίζεις.
      Δεν ξέρω αν συμφωνούν οι υπόλοιποι αλλά πρέπει να είσαι τυχερός πλέον και να πέσεις σε αυτοκίνητο που δεν βγάζει βλάβες και δεν τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για προβλήματα. Εγώ δεν ήμουν με το συγκεκριμένο αλλά δεν είναι ο κανόνας, ήμουν στις εξαιρέσεις...

      Το ερώτημα μου είναι τι κάνω τώρα?
      Στην 4ετια εμφάνισε κολώνα τιμονιού και εντάξει δεν είναι κάτι τρομερό θα πει κανείς.
      Με το επόμενο, αν υπάρξει δηλαδή επόμενο θα μπω σε πολύ σοβαρή σκέψη για να το δώσω.
      Με στεναχωρεί όμως η ιδέα γτ πραγματικά το puma ακόμα το γουστάρω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      @alex-mix said in Ford Puma 2019:

      Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
      Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

      Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      Ενας απο τους λογους που πουλησα το xceed ηταν και αυτος.Οχι κατι τραγικο απλα συνεχως μου εβγαζε προβλημα μπαταριας ,λειτουργουσε κανονικα βεβαια αλλα δεν παυει να σου μαμει την ψυχολογια και ειδικα οταν πηγαινα στα φιντανια στην αντιπροσωπεια και δεν ηξεραν την τυφλα τους και ακουγα δικαιολογιες του τυπου ,δεν κανεις χλμ,σε μαθαινει,τι το θες το start stop ζημια σου κανει Ειπα ως εδω alex εχουμε πολλα πραγματα στην καθημερινοτητα που μας αγχωνουν δεν θα προσθεσουμε και το αυτοκινητο
      Πουλημα και παμε για αλλα

      Έτσι ακριβώς, και υποτίθεται δεν πας σε μεταχειρισμένο για να είσαι σίγουρος ότι ξέρεις το ιστορικό του αυτοκινήτου σου, το έχεις προσέξει, το έχεις συντηρήσει κ.λ.π.
      Και τελικά πάλι κάτι προκύπτει και το έχεις πληρώσει αδρά έναντι του μεταχειρου.
      Το ερώτημα είναι για που πας μετά?
      Καινούριο?
      μεταχειρισμένο ?
      Μήπως τελικά πέσω σε κάτι χειρότερο?
      Αν ήταν λίγο πιο προνομιακές οι συνθήκες του leasing θα σωνομασταν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      @groover1972 said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      @hountalas said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
      Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
      Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
      Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

      Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

      Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
      Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

      Ανδρέα, αφού σου έβγαλε μόνο αυτή τη ζημιά, πάλι καλά να λες.

      Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
      Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Επίσης κάτι άλλο που έχω απορία με αφορμή ένα podcast που είδα από τον Στέφου.
      Γνωρίζει κανείς τι παίζει με τις 48v που έχει και το puma σε πλαίσια συντήρησης?
      Υποτίθεται στα σέρβις κάνουν κάποιο έλεγχο ώστε να προλάβουν να μην αδειάσει?την μετράνε υποτίθεται?
      Συγκεκριμένα άκουσα ότι ακόμα και η βασική μπαταρία να αδειάσει δημιουργεί πρόβλημα -ζημια αν κατάλαβα καλά και στην υβριδική?
      Με κόστη επισκευής γύρω στα 300-400€
      Και κόστος καινούργιας 1200€?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      @fanis75 said in Ford Puma 2019:

      Δεν ειναι κατι, σιγα. Και στο Κουγκα την αλλαζαν ακομα και σε bmw e46 ειχε θεμα και μου την ειχαν αλλαξει. Ολα μια χαρα, δεν διαλυθηκε ο κινητήρας!

      Ναι αδελφέ και εγώ δεν το θεωρώ μείζον θέμα για μια αστοχία εντός εγγύησης. Μην εξελιχθεί σε ένα ζημιαρικο όχημα μόνο και όλα καλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      @hountalas said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
      Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
      Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
      Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

      Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

      Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
      Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

      Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
      Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
      Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
      Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

      Δεν ξερω αλλον να αλλαξε κολώνα. Αφού είναι στην εγγυηση δεν πρέπει να ανυσηχεις

      Αν στο μυαλό σου σκοπευες να κρατησεις οποιοδήπωτε αμαξι πάνω από την εγγυηση είναι μια καλή αφορμή να το ξανασκευτεις.

      Τα αυτοκίνητα δεν τα φτιάχνουν πλεον όπως τα έφτιαχναν παλιότερα και σίγουρα συμφέρει να το πουλήσεις πριν λήξει η εγγυηση του είναι η γνωμη μου

      οχι για το puma αυτό για οποιωδηπωτε αμαξι. Ευτυχως το puma εχει 8 χρόνια εγγυηση φαντάσου αλλα

      Από ότι έχω ακούσει γενικά η κολώνα τιμονιού είναι ένα φαινόμενο σε νέα οχήματα εντός εγγύησης. Δεν είναι κάτι τραγικό.
      Εκτός αν έχω λάθος αίσθηση. Και για αυτό αναφερθηκα στο φόρουμ ώστε να ακούσω από κάποιον κάτοχο αν έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο.
      Ιδανικά δεν θα ήθελα να αλλάξω αυτοκίνητο. Δεν θα το απέκλεια όμως.
      Όταν μπαίνω όμως σε τέτοια σενάρια δεν βγάζω άκρη.
      Ειδικά ξεκινώντας την αναζήτηση με γνώμονα "τι θα πάρεις που να είναι εγγύηση και να σου αρέσει να οδηγείς" αφού γεγονός είναι πια ότι δεν φτιάχνονται οχήματα για μια ζωή. Ευχαριστώ πάντως για την συμβουλή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
      Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
      Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
      Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Καλησπέρα, γνώμη για το leon excellence έκδοση 1.5 με τα 130 άλογα? Έχει μερικά ετοιμοπαραδοτα στα 24 χιλιάδες ευρώ. Με τις τιμές που όλο ανεβαίνουν μοιάζει vfm

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • RE: Ford Puma 2019

      Πάντως μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά το να γυρνάω από εθνική να βάζω την στήριξη μέσης στο τέρμα, να ενεργοποιω lane assist και να βάζω cruise control στα 100-110 χλμ και να πηγαίνω χαλαρά και οικονομικά, αξία ανεκτίμητη! Ειδικότερα όταν στην δουλειά οδηγώ αυτοκίνητα 15ετιας και άνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas-red-velvet
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr