Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 266
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 276
    • 277
    • 268 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    145
    5529
    186479
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreas-red-velvet @alex-mix last edited by

      @alex-mix said in Ford Puma 2019:

      Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
      Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

      Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      Ενας απο τους λογους που πουλησα το xceed ηταν και αυτος.Οχι κατι τραγικο απλα συνεχως μου εβγαζε προβλημα μπαταριας ,λειτουργουσε κανονικα βεβαια αλλα δεν παυει να σου μαμει την ψυχολογια και ειδικα οταν πηγαινα στα φιντανια στην αντιπροσωπεια και δεν ηξεραν την τυφλα τους και ακουγα δικαιολογιες του τυπου ,δεν κανεις χλμ,σε μαθαινει,τι το θες το start stop ζημια σου κανει Ειπα ως εδω alex εχουμε πολλα πραγματα στην καθημερινοτητα που μας αγχωνουν δεν θα προσθεσουμε και το αυτοκινητο
      Πουλημα και παμε για αλλα

      Έτσι ακριβώς, και υποτίθεται δεν πας σε μεταχειρισμένο για να είσαι σίγουρος ότι ξέρεις το ιστορικό του αυτοκινήτου σου, το έχεις προσέξει, το έχεις συντηρήσει κ.λ.π.
      Και τελικά πάλι κάτι προκύπτει και το έχεις πληρώσει αδρά έναντι του μεταχειρου.
      Το ερώτημα είναι για που πας μετά?
      Καινούριο?
      μεταχειρισμένο ?
      Μήπως τελικά πέσω σε κάτι χειρότερο?
      Αν ήταν λίγο πιο προνομιακές οι συνθήκες του leasing θα σωνομασταν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • antonakis
        antonakis last edited by antonakis

        https://www.ford.gr/cars/puma-gen-e

        e096f269-5e5c-48ad-9161-a83b1791f7c4-image.png

        Puma Gen-E Style 43 kWh 168PS: από 27.598 €
        Puma Gen-E Premium 43 kWh 168PS: από 29.642 €

        Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος κρατικής επιδότησης σύμφωνα με το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”

        Youtube Video

        Moments before detonation...

        nicktsaf fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 4
        • babisstinson
          babisstinson last edited by

          Από 36600 ευρώ δηλαδή, αν δεν πάρεις επιδότηση, με 376 WLTP αυτονομίας, δηλαδή πρακτικά αν το πατήσεις λίγο εθνική οριακά θα φτάσεις Πάτρα. Δεν έχω άλλα σχόλια. Θα ήθελα να δω τι πωλήσεις δεν θα κάνει μέσα στο 2025.

          Σαν design πάντως μου αρέσει. Αν είχε x1.5 φορά την πραγματική αυτονομία θα είχε και κάποιο νόημα. Για εντός πόλης οι Κινέζοι θα τους πάρουν φαλάγγι.

          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • nicktsaf
            nicktsaf @antonakis last edited by fanis75

            @antonakis said in Ford Puma 2019:

            https://www.ford.gr/cars/puma-gen-e

            Puma Gen-E Style 43 kWh 168PS: από 27.598 €
            Puma Gen-E Premium 43 kWh 168PS: από 29.642 €

            Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος κρατικής επιδότησης σύμφωνα με το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”

            375 χλμ ????
            Καλά θα παέι αυτό!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Και το επίσημο Δελτίο Τύπου.

              https://cartalk.gr/episimi-parousiasi-gia-amigos-ilektriko-ford-puma-gen-e/

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @antonakis last edited by fanis75

                @antonakis said in Ford Puma 2019:
                Puma Gen-E Style 43 kWh 168PS: από 27.598 €
                Puma Gen-E Premium 43 kWh 168PS: από 29.642 €

                Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος κρατικής επιδότησης σύμφωνα με το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”

                Όπως εδώ και 2-3 χρόνια, εκτός τόπου και χρόνου οι τιμές της Φόρντ. Τα τιμολογούν λες και δεν θέλουν να πουλήσουν!!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Τώρα το είδα: παράδοση σε 34 εβδομάδες λέει, δηλαδή 7-8 μήνες...!!! μπουαχαχαχα...😂 😂 😂 Εδώ δεν ξέρουμε εαν θα έχει επιδότηση σε 1 μήνα, και αυτοί μιλάνε για επιδότηση το καλοκαίρι....χαχα!! Καλά θα πάει και αυτό...

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • G
                    groover1972 @andreas-red-velvet last edited by

                    @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                    @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                    @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                    @hountalas said in Ford Puma 2019:

                    @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                    Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
                    Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
                    Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
                    Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

                    Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

                    Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
                    Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

                    Ανδρέα, αφού σου έβγαλε μόνο αυτή τη ζημιά, πάλι καλά να λες.

                    Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
                    Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

                    To έχω ζήσει το δράμα με ολοκαίνουριο Ford Cmax το 2005. Σε καταλαβαίνω πιο πολύ από ότι νομίζεις.
                    Δεν ξέρω αν συμφωνούν οι υπόλοιποι αλλά πρέπει να είσαι τυχερός πλέον και να πέσεις σε αυτοκίνητο που δεν βγάζει βλάβες και δεν τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για προβλήματα. Εγώ δεν ήμουν με το συγκεκριμένο αλλά δεν είναι ο κανόνας, ήμουν στις εξαιρέσεις...

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • cirus
                      cirus last edited by

                      Νεο PUMA GEN-E με Gigabox (αντι megabox) Και Frunk (μπροστά χώρος)

                      https://www.ford.gr/cars/puma-gen-e#intro

                      https://www.carandmotor.gr/electric/dokimes/idoy-ilektriko-ford-puma-gen-e

                      Η τιμή εκκίνησης του νέου ηλεκτρικού Puma στη χώρα μας έχει οριστεί στα 25.900 ευρώ (με 1.700 ευρώ έκπτωση), σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και προωθητικό πρόγραμμα, και φτάνει τα 27.944 ευρώ για την πλουσιότερη Premium (επίσης με έκπτωση 1.700 ευρώ).

                      Alongside that 43kWh battery sits a single 166bhp/290Nm electric motor powering the front wheels. Thanks to the fact the Puma Gen-E weighs 1,563kg, this allows the Puma Gen-E to sprint from 0 to 62mph in 8.0 seconds. Top speed, while not all that relevant in this part of the market, is pegged at 99mph

                      Cirus the virus

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hountalas last edited by

                        Ελπίζω μόνο μην επιμελήθηκαν τις μπαταρίες τα αφεντικά της Rombat!!!!

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @hountalas last edited by cirus

                          @hountalas said in Ford Puma 2019:

                          Ελπίζω μόνο μην επιμελήθηκαν τις μπαταρίες τα αφεντικά της Rombat!!!!

                          δεν ξέρω τι μπαταρίες θα έχει αλλα μαλλον από όπου ψωνιζουν ολοι (απο κινα) θα είναι και αυτές

                          ομως με αυτή την τιμή και 40ρα μπαταρία, ε οπως και να το κάνουμε στα 27K παίρνεις με 60ρα το Atto3 που είναι καλύτερο σε ολα εκτός απο εμφανιση μεσα έξω αντε και απο οδηγική συμπεριφορα που παραδοσιακα το puma είναι πολύ καλό

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jammamon last edited by jammamon

                            Ώρα να τα μαζεύουν οι κύριοι και να μας αφήσουν. Πρώτα σκότωσαν τα μοντέλα που γούσταρε όλος ο κόσμος.

                            Τώρα παρουσιάζουν αυτό το πράγμα στα 40 παρά βασική έκδοση για τη Γερμανία, αν είναι δυνατόν. Χίλιες φορές καλύτερα το φθηνότερο και πολύ ανταγωνιστικό πλέον Megane στο ίδιο ακριβώς μέγεθος, που είναι και πιο όμορφο και από ότι λένε οδηγιέται εξαιρετικά.

                            Αυτό που απορώ περισσότερο είναι πως γίνεται να πήγαν σε NMC με τόσο μικρή μπαταρία. Δηλαδή δεν μπορείς να καταφέρεις ούτε αυτό το λίγο σαν εταιρεία και να βάλεις μια LFP;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @cirus last edited by

                              @cirus said in Ford Puma 2019:

                              Νεο PUMA GEN-E με Gigabox (αντι megabox) Και Frunk (μπροστά χώρος)

                              https://www.ford.gr/cars/puma-gen-e#intro

                              https://www.carandmotor.gr/electric/dokimes/idoy-ilektriko-ford-puma-gen-e

                              Άργησες 3-4 ποστ, ήδη ανέβηκε και σχολιάστηκε!! 😂

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                Στην Ιταλία πάντως ξεκινά από 33.000 χωρίς επιδοτήσεις-προσφορές κ.λ.π.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andreas-red-velvet @groover1972 last edited by

                                  @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                                  @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                  @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                                  @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                  @hountalas said in Ford Puma 2019:

                                  @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                  Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
                                  Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
                                  Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
                                  Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

                                  Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

                                  Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
                                  Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

                                  Ανδρέα, αφού σου έβγαλε μόνο αυτή τη ζημιά, πάλι καλά να λες.

                                  Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
                                  Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

                                  To έχω ζήσει το δράμα με ολοκαίνουριο Ford Cmax το 2005. Σε καταλαβαίνω πιο πολύ από ότι νομίζεις.
                                  Δεν ξέρω αν συμφωνούν οι υπόλοιποι αλλά πρέπει να είσαι τυχερός πλέον και να πέσεις σε αυτοκίνητο που δεν βγάζει βλάβες και δεν τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για προβλήματα. Εγώ δεν ήμουν με το συγκεκριμένο αλλά δεν είναι ο κανόνας, ήμουν στις εξαιρέσεις...

                                  Το ερώτημα μου είναι τι κάνω τώρα?
                                  Στην 4ετια εμφάνισε κολώνα τιμονιού και εντάξει δεν είναι κάτι τρομερό θα πει κανείς.
                                  Με το επόμενο, αν υπάρξει δηλαδή επόμενο θα μπω σε πολύ σοβαρή σκέψη για να το δώσω.
                                  Με στεναχωρεί όμως η ιδέα γτ πραγματικά το puma ακόμα το γουστάρω.

                                  fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @andreas-red-velvet last edited by

                                    @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                    Το ερώτημα μου είναι τι κάνω τώρα?
                                    Στην 4ετια εμφάνισε κολώνα τιμονιού και εντάξει δεν είναι κάτι τρομερό θα πει κανείς.
                                    Με το επόμενο, αν υπάρξει δηλαδή επόμενο θα μπω σε πολύ σοβαρή σκέψη για να το δώσω.
                                    Με στεναχωρεί όμως η ιδέα γτ πραγματικά το puma ακόμα το γουστάρω.

                                    Τίποτα δεν κάνεις, απλά το χαίρεσαι για τα επόμενα 4 χρόνια, μέχρι να λήξει η 8ετής εγγύηση. Μετά βλέπεις. Δεν είναι σοβαρός λόγος η κολώνα τιμονιού για να δώσεις ένα τόσο καλό αμάξι. Εδώ άλλοι κρατάνε χειρότερα αμάξια που έχουν 5 βλάβες την χρονιά και διαλύουν μοτέρ!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • cirus
                                      cirus @andreas-red-velvet last edited by cirus

                                      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                      @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                                      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                      @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                                      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                      @hountalas said in Ford Puma 2019:

                                      @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                      Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
                                      Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
                                      Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
                                      Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

                                      Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

                                      Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
                                      Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

                                      Ανδρέα, αφού σου έβγαλε μόνο αυτή τη ζημιά, πάλι καλά να λες.

                                      Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
                                      Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

                                      To έχω ζήσει το δράμα με ολοκαίνουριο Ford Cmax το 2005. Σε καταλαβαίνω πιο πολύ από ότι νομίζεις.
                                      Δεν ξέρω αν συμφωνούν οι υπόλοιποι αλλά πρέπει να είσαι τυχερός πλέον και να πέσεις σε αυτοκίνητο που δεν βγάζει βλάβες και δεν τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για προβλήματα. Εγώ δεν ήμουν με το συγκεκριμένο αλλά δεν είναι ο κανόνας, ήμουν στις εξαιρέσεις...

                                      Το ερώτημα μου είναι τι κάνω τώρα?
                                      Στην 4ετια εμφάνισε κολώνα τιμονιού και εντάξει δεν είναι κάτι τρομερό θα πει κανείς.
                                      Με το επόμενο, αν υπάρξει δηλαδή επόμενο θα μπω σε πολύ σοβαρή σκέψη για να το δώσω.
                                      Με στεναχωρεί όμως η ιδέα γτ πραγματικά το puma ακόμα το γουστάρω.

                                      Δεν είναι κατι σοβαρο η κολώνα ρε συ.

                                      Σιγα το πράγμα. Μπες σε αλλα club του facebook να δεις τι γίνεται σε αλλα αμάξια

                                      και δεν ειναι οτι είναι ουτε και αυτά κακα ποιοτικα γιαυτο δεν αναφερω ποια.

                                      Ειναι οτι τα συχρονα αυτοκίνητα δεν δινουν γενικα πολύ βαση στο να αντεξουν τα αυτοκινητα για 20-25 χρόνια οπως αντεχαν τα παλια

                                      τωρα ΟΛΑ είναι να αντεξουν το πολύ 10-15 χρόνια και μετά να μην συμφερει να τα εχεις λογω ακριβης συντηρησης. Δεν είναι δηλαδη οτι αν τα προσέχεις δεν θα αντέξουν. Αλλα το κοστος συντηρησης τους θα είναι πιο μεγάλο από το αντιστοιχο που είχαν τα παλιοτερα αυτοκίνητα στην 15ετια.

                                      Σου δινουν μεγαλη ασφαλεια, μικρες καταναλώσεις με συχρονους κινητηρες, αισθητηρες, ευκολίες, multimedia κτλ κτλ

                                      αλλα σαν απτη ποιοτητα (οχι μαλακα πλαστικα και φρου φρου) ειναι χειρότερα. Λεπτες λαμαρινες, οικολογικές, βαφες, βερνικια, κολλες. Οικονομία όπου μπορουν . Γενικα κατασκευαζονται να συμφερει η κατοχή τους το πολύ 10ετια. Οτι και να λεμε αυτο ισχύει

                                      Με ελαχιστες εξαιρέσεις των Ιαπώνων honda και mazda που και αυτοι εχουν χειροτερέψει αλλα λιγότερο

                                      Cirus the virus

                                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • georgemit
                                        georgemit last edited by

                                        Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως.
                                        Τα καινούρια αυτοκίνητα είναι πολύ πιο καλοφτιαγμένα από τα παλιότερα που σκορπουσανε στις 100k km και αν δεν είσαι σιδεροφαγος θα σου βγάλουν άνετα 300k km.

                                        i30 160 N line!

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus @cirus last edited by

                                          @cirus said in Ford Puma 2019:

                                          @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                          @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                                          @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                          @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                                          @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                          @hountalas said in Ford Puma 2019:

                                          @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                          Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
                                          Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
                                          Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
                                          Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

                                          Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

                                          Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
                                          Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

                                          Ανδρέα, αφού σου έβγαλε μόνο αυτή τη ζημιά, πάλι καλά να λες.

                                          Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
                                          Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

                                          To έχω ζήσει το δράμα με ολοκαίνουριο Ford Cmax το 2005. Σε καταλαβαίνω πιο πολύ από ότι νομίζεις.
                                          Δεν ξέρω αν συμφωνούν οι υπόλοιποι αλλά πρέπει να είσαι τυχερός πλέον και να πέσεις σε αυτοκίνητο που δεν βγάζει βλάβες και δεν τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για προβλήματα. Εγώ δεν ήμουν με το συγκεκριμένο αλλά δεν είναι ο κανόνας, ήμουν στις εξαιρέσεις...

                                          Το ερώτημα μου είναι τι κάνω τώρα?
                                          Στην 4ετια εμφάνισε κολώνα τιμονιού και εντάξει δεν είναι κάτι τρομερό θα πει κανείς.
                                          Με το επόμενο, αν υπάρξει δηλαδή επόμενο θα μπω σε πολύ σοβαρή σκέψη για να το δώσω.
                                          Με στεναχωρεί όμως η ιδέα γτ πραγματικά το puma ακόμα το γουστάρω.

                                          Δεν είναι κατι σοβαρο η κολώνα ρε συ.

                                          Σιγα το πράγμα. Μπες σε αλλα club του facebook να δεις τι γίνεται σε αλλα αμάξια

                                          και δεν ειναι οτι είναι ουτε και αυτά κακα ποιοτικα γιαυτο δεν αναφερω ποια.

                                          Ειναι οτι τα συχρονα αυτοκίνητα δεν δινουν γενικα πολύ βαση στο να αντεξουν τα αυτοκινητα για 20-25 χρόνια οπως αντεχαν τα παλια

                                          τωρα ΟΛΑ είναι να αντεξουν το πολύ 10-15 χρόνια και μετά να μην συμφερει να τα εχεις λογω ακριβης συντηρησης. Δεν είναι δηλαδη οτι αν τα προσέχεις δεν θα αντέξουν. Αλλα το κοστος συντηρησης τους θα είναι πιο μεγάλο από το αντιστοιχο που είχαν τα παλιοτερα αυτοκίνητα στην 15ετια.

                                          Σου δινουν μεγαλη ασφαλεια, μικρες καταναλώσεις με συχρονους κινητηρες, αισθητηρες, ευκολίες, multimedia κτλ κτλ

                                          αλλα σαν απτη ποιοτητα (οχι μαλακα πλαστικα και φρου φρου) ειναι χειρότερα. Λεπτες λαμαρινες, οικολογικές, βαφες, βερνικια, κολλες. Οικονομία όπου μπορουν . Γενικα κατασκευαζονται να συμφερει η κατοχή τους το πολύ 10ετια. Οτι και να λεμε αυτο ισχύει

                                          Με ελαχιστες εξαιρέσεις των Ιαπώνων honda και mazda που και αυτοι εχουν χειροτερέψει αλλα λιγότερο

                                          Δεν ισχύουν αυτέ οι γενικεύσεις. Τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο πολύπλοκα σήμερα και για αυτό μπορεί να υπάρξουν ακριβές βλάβες, αλλά δεν τα φτιάχνουν επίτηδες χειρότερα σε σχέση με παλιά. Αυτό με τις λαμαρίνες είχε γούστο. 😄

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • cirus
                                            cirus @realzeus last edited by

                                            @realzeus said in Ford Puma 2019:

                                            @cirus said in Ford Puma 2019:

                                            @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                            @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                                            @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                            @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                                            @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                            @hountalas said in Ford Puma 2019:

                                            @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

                                            Καλησπέρα στο forum! 46000 χλμ πλέον και έκλεισα 4ετια. Έκανα το σέρβις και οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
                                            Κολώνα τιμονιού μου είπαν. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
                                            Φοβόμουν μην ήταν καμία κρεμαριερα αλλά λένε σίγουρα όχι.
                                            Ασχέτως αν υπάρχει εγγύηση δεν μου ήταν ευχάριστο γιατί το ενδεχόμενο να αλλάχτει και σε 4-5 χρόνια να είμαι εκτός εγγύησης και να ξαναβγεί μιας και στην αντιπροσωπεία είπαν πώς είναι γνωστό θέμα και κοιτάνε συνέχεια πώς θα βελτιωθεί.

                                            Πολύ συχνό φαινόμενο αυτό με την κολώνα. Λογικά θα την γρασάρουν αν και σε κάποιους που το έκαναν, ξανά άρχισε τον θόρυβο ενώ σε άλλους όχι. Ότι σου πούνε τώρα και βλέπεις πως πάει

                                            Εμένα μου ανέφεραν επί λέξη "είναι γνωστό θέμα και την βελτιώνουν συνέχεια, νέοι κωδικοί ανταλλακτικού και ελπίζουμε ότι δεν θα ξαναβγάλει θέμα αλλά κανείς δεν ξέρει ούτε μπορεί να εγγυηθεί για τις νέες κολώνες, σε κάθε περίπτωση μην ανησυχείτε για την αντικατάσταση και το πόσο θα καλυφτεί εντός ή εκτός εγγύησης μιας και το κόστος της δεν είναι κάποιο υπέρογκο, περίπου 130€ κοστίζει (φαντάζομαι χωρίς εργατικά εννοούσαν).
                                            Σίγουρα θα το δω πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Και αναλόγως θα κινηθώ.

                                            Ανδρέα, αφού σου έβγαλε μόνο αυτή τη ζημιά, πάλι καλά να λες.

                                            Ναι αδελφέ δεν λέω ότι είναι κάτι τραγικό, δόξα Τω Θεώ,αλλά όσο να ναι επηρεάζει την ψυχολογία όταν καινούργιο αμάξι βγάζει το οτιδήποτε.
                                            Με κόπο και ιδρώτα τα αγοράζουμε και είναι αμαξάκια ε? Όχι τίποτα λιμουζίνες...

                                            To έχω ζήσει το δράμα με ολοκαίνουριο Ford Cmax το 2005. Σε καταλαβαίνω πιο πολύ από ότι νομίζεις.
                                            Δεν ξέρω αν συμφωνούν οι υπόλοιποι αλλά πρέπει να είσαι τυχερός πλέον και να πέσεις σε αυτοκίνητο που δεν βγάζει βλάβες και δεν τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για προβλήματα. Εγώ δεν ήμουν με το συγκεκριμένο αλλά δεν είναι ο κανόνας, ήμουν στις εξαιρέσεις...

                                            Το ερώτημα μου είναι τι κάνω τώρα?
                                            Στην 4ετια εμφάνισε κολώνα τιμονιού και εντάξει δεν είναι κάτι τρομερό θα πει κανείς.
                                            Με το επόμενο, αν υπάρξει δηλαδή επόμενο θα μπω σε πολύ σοβαρή σκέψη για να το δώσω.
                                            Με στεναχωρεί όμως η ιδέα γτ πραγματικά το puma ακόμα το γουστάρω.

                                            Δεν είναι κατι σοβαρο η κολώνα ρε συ.

                                            Σιγα το πράγμα. Μπες σε αλλα club του facebook να δεις τι γίνεται σε αλλα αμάξια

                                            και δεν ειναι οτι είναι ουτε και αυτά κακα ποιοτικα γιαυτο δεν αναφερω ποια.

                                            Ειναι οτι τα συχρονα αυτοκίνητα δεν δινουν γενικα πολύ βαση στο να αντεξουν τα αυτοκινητα για 20-25 χρόνια οπως αντεχαν τα παλια

                                            τωρα ΟΛΑ είναι να αντεξουν το πολύ 10-15 χρόνια και μετά να μην συμφερει να τα εχεις λογω ακριβης συντηρησης. Δεν είναι δηλαδη οτι αν τα προσέχεις δεν θα αντέξουν. Αλλα το κοστος συντηρησης τους θα είναι πιο μεγάλο από το αντιστοιχο που είχαν τα παλιοτερα αυτοκίνητα στην 15ετια.

                                            Σου δινουν μεγαλη ασφαλεια, μικρες καταναλώσεις με συχρονους κινητηρες, αισθητηρες, ευκολίες, multimedia κτλ κτλ

                                            αλλα σαν απτη ποιοτητα (οχι μαλακα πλαστικα και φρου φρου) ειναι χειρότερα. Λεπτες λαμαρινες, οικολογικές, βαφες, βερνικια, κολλες. Οικονομία όπου μπορουν . Γενικα κατασκευαζονται να συμφερει η κατοχή τους το πολύ 10ετια. Οτι και να λεμε αυτο ισχύει

                                            Με ελαχιστες εξαιρέσεις των Ιαπώνων honda και mazda που και αυτοι εχουν χειροτερέψει αλλα λιγότερο

                                            Δεν ισχύουν αυτέ οι γενικεύσεις. Τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο πολύπλοκα σήμερα και για αυτό μπορεί να υπάρξουν ακριβές βλάβες, αλλά δεν τα φτιάχνουν επίτηδες χειρότερα σε σχέση με παλιά. Αυτό με τις λαμαρίνες είχε γούστο. 😄

                                            Ένα led φανάρι πχ δεν έχει πολυπλοκότητα. Απλό είναι. Απλά είναι πανάκριβο.

                                            Δεν είναι μόνο η πολυπλοκότητα που λες. που ισχύει φυσικά αλλά δεν είναι μόνο αυτή.

                                            Εγώ πιστεύω ότι απλά όλοι οι κατασκευαστές ριξαν το βάρος στην ασφάλεια ( πως θα παραμορφώνεται το όχημα σε περίπτωση ατυχήματος ώστε να προστατεύσει επιβάτες και πλέον και πεζούς ). Τα υλικά πόσο θα φθάρουν στον χρόνο, οι ενώσεις ή οτιδήποτε άλλο δεν τους απασχολεί.

                                            Είναι το ίδιο με παλιά ψυγεία και παλιές συσκευές που φτιαχνοντουσταν και μπορείς να τα έχεις μια ζωή απλά καταναλώνουν τον πάτο τους. Το ίδιο και τα αυτοκίνητα θεωρώ

                                            Cirus the virus

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 268 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr