-
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Ψάχνω να βρώ τι κάνει διαφορετικά η bmw , στην Χ2 , π.χ. και δε καλοβρίσκω.
Δίκιο έχεις. Όμως, η BMW το έχτισε αυτό εδώ και 10ετίες (όταν η Άλφα παράπεε), δεν ήρθε ξαφνικά. Κάποτε είχε κορυφαίες κατασκευές (και ακόμα έχει από την μεσαία κατηγορία και πάνω) και όχι προσθιοκίνητα Μίνι με άλλο όνομα. Όμως μπορεί και το εξαργυρώνει αυτό σήμερα, γιατί το έχτισε από τα μέσα του '80. Επίσης έχει καλύτερο όνομα και κοστίζει φτηνότερα (!!!). Οπότε η Άλφα που πάει?? Με τι προσόντα πέρα από ένα ιστορικό όνομα που λίγα σημαίνει σήμερα?
ΥΓ: Και ναι η ΜιΤο που είχα ήταν καλύτερη από το Μίνι της εποχής, σχεδόν σε όλα!
-
Τι να συζητάμε, τώρα δεν έχω καμία αυταπάτη ( ούτε ποτέ είχα) , όταν η γκάμα μας έφτανε μετα βίας στην 156gta και οι "απέναντι" είχαν Μ3 . Στα ανταγωνιστικά μοντέλα της μόνο , εκεί έχω ( και είχα) τις ενστάσεις μου και προτιμούσα αναλόγως. Το δίδυμο guilia- stelvio, δυστυχώς ήρθε αργά....
Τώρα για τη γκάμα της tonale, για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω έχει δύο κενά. Πρώτον χάσμα από την 160αρα στην phev και δεύτερον δεν έβαλε δίλιτρο πετρέλαιο , τον οποίο είχε διαθέσιμο και τον οποίο όλοι οι ανταγωνιστές της ακόμα και σήμερα προσφέρουν με ικανοποιητικές πωλήσεις στην Ευρώπη.
Τώρα για τις τιμές , κρατάω μία επιφύλαξη, έχω μία υποψία ότι μόνο Ελλάδα υπάρχει αυτή η μεγάλη διαφορά τιμών, νομίζω εξωτερικό είναι και λίγο φθηνότερη.
-
Βρε @gatoz αφού είναι άλλο σασί. Ξέρουμε αν μπαίνει ο 1600 στο σασί της Tonale? Ή αν τον ήθελαν οι Ιταλοί;
Πάντως τα άλογά του Compass υπάρχουν, αν κρίνουμε από τις μετρήσεις: https://zeperfs.com/en/fiche8991-jeep-compass-ii-1-3-t4-4xe.htm
-
πάντως @fanis75 οι κατασκευαστές πλεον κατασκευάζουν οχήματα που δεν διαφερουν τόσο χαοτικά όπως παλιά.
οκ παλια καθοσουν μεσα σε hyundai και ένα bmw και μόνο από την αφή καταλάβαινες σε τι όχημα καθεσαι.
πλεον όλα λιγο πολυ μοιαζουν...το ίδιο θα στρίψει μια AR το ίδιο και ενα honda. μιλαω παντα για mainstream εκδοσεις εμπορικων μοντελων. λες η tonale δεν διαφερει απο τον ανταγωνισμο αλλα στην τελικη και πιο μοντελο ξεχωριζει? αυτο που διαβαζω εγω απο τα reviews μιλανε για ενα οδηγοκεντρικο ακριβο suv που προσπαθει να δικαιολογησει την τιμη του. απλα θα δουμε αν θα καταφερει να πεισει... -
Σταδιακή αποντιζελοποίηση Ο λόγος που δεν μπήκε ο 2.000 μουλτιτζέτ.
-
@dstou said in Alfa Romeo Tonale:
Σταδιακή αποντιζελοποίηση Ο λόγος που δεν μπήκε ο 2.000 μουλτιτζέτ.
Ίσως , αλλά από την άλλη όλοι οι Γερμανοί επιμένουν ,ακόμη και η bmw στην πλέον πρόσφατη X1 , και υπολογίζουν σε σεβαστές πωλήσεις παρόμοια και οι Άγγλοι.
Από την άλλη νομίζω ότι ο μουλτιτζετ δεν υπάρχει καν πια, δεν "αναβαθμίστηκε" στα τελευταία στάνταρ του Euro6d ( αν τα λέω σωστά) και ο 2,2 μπορεί να έχει φτιαχτεί για διαμήκη τοποθέτηση ( υποθέτω πάλι ) . Οπότε και οι δύο κινήσεις , ήθελαν χρήμα για υλοποίηση.
-
Οι Γερμανοί έχουν τον αριθμό των πωλήσεων που μπορεί να υποστηρίξει την εξέλιξη των diesel κινητήρων τους. Οι Ιταλοί τον έχουν;
-
ΑR Tonale λοιπόν, η τελευταία δοκιμή.
Τρίτη πρωί κατά τις 11:30,με περίμενε μια γκρι σκούρο μεταλλικό 1.5 130hp mild hybrid, edizione speciale (έχουν ξεμείνει κάποια τελευταία κομμάτια και σε 160hp,απ'ότι κατάλαβα).Για άλλη μια φορά,ευχάριστη έκπληξη,δοκιμή χωρίς πωλητή.Διαδρομή παράδρομος Βαρυμπόμπης-Αγ.Στεφάνου -ευτυχώς χωρίς πολύ κίνηση- για μισή ώρα διάρκεια.
Kατ'αρχήν, πιστεύω πως σχεδιαστικά της ταιριάζουν μόνο 3 χρώματα: μπλε μεταλλικό,πράσινο και το απλό κόκκινο (είδα μία που την ετοίμαζαν για παράδοση και την ψιλολιγουρεύτικα ).Στα υπόλοιπα χάνονται οι όποιες εξωτερικές γραμμές της.Προσωπικά,μπροστά και πίσω μου άρεσε αρκετά,στο προφίλ λίγο δε με έπεισε, χωρίς φυσικά να είναι άσχημη. Εσωτερικά,μεγάλη αναβάθμιση σε ποιότητα και φινιρίσματα,όμορφο καντράν.Χώροι πίσω κι αποσκευών ικανοποιητικοί.
Θέση οδήγησης άνετη και πολύ καλή για SUV.Καλή ορατότητα,αλλά μειωμένη πίσω και κυρίως πλάγια,στις πίσω κολώνες (την κατάσταση σώζει η καλή κάμερα οπισθοπ. κι οι αισθητήρες). Υποβραχιόνιο μετά από μπόλικα τεσταρισμένα αμάξια,επιτέλους συρόμενο.Τιμόνι πανέμορφο -για τα σημερινά δεδομένα- και με το start button ενσωματωμένο αριστερά(στυλ Giulia), μαζί με τα "χορταστικά" paddles (δυστυχώς μόνο σ'αυτή την έκδοση και στη veloce) που σε προδιαθέτουν για λίγο πιο ανήσυχη οδήγηση.
Ξεκίνημα με τον γνωστό από παλιά σε μένα διακόπτη DNA στο normal και κιβώτιο στο D. Μα τι στο καλό,πήρε μπρος; Μια έστω ελαφριά χροιά κινητήρα AR που είναι; Πλέον στην εξηλεκτρισμένη εποχή της αυτοκίνησης κι η AR προσαρμόστηκε και ξεκινά EV.Kάνω λίγα μέτρα στο normal για να "γνωριστούμε".Σχεδόν αμέσως αντιλαμβάνεσαι πως αυτή η AR έχει βρει τη χρυσή τομή στην άνεση της ανάρτησης και κύλισης (σιδερώνει το 95% των ανωμαλιών του δρόμου με ικανοποιητική ηχομόνωση) χωρίς όμως να γίνεται πλαδαρή ή να χάνει το τιμόνι την ευαισθησία του στο διάβασμα του δρόμου.Bάζω λίγο και στο Α (advanced efficiency) για να δω και τη λειτουργία του υβριδισμού,αλλά πέρα από την παρατήρηση ότι μπορείς να κινηθείς για 20-25km/h EV και να αυξηθεί στο info το eco score σου,δε σου προσφέρει κάτι άλλο (μην πω κιόλας,νομίζεις πως έχασες και καμιά 20αριά άλογα).Είναι μόνο για κίνηση στην πόλη απ'όσο αντιλαμβάνομαι.
Αφού αποκτώ κάποια οικειότητα,διακόπτης στο D (dynamic). To αμάξι ακόμη και μ'αυτά τα λίγα 130hp για το σασί του,αλλάζει χαρακτήρα (όπως συμβαίνει σε όλες τις Alfa που έχουν DNA).To τιμόνι γίνεται πιο σφιχτό κι ευαίσθητο σε μικρές αλλαγές πορείας (δεν είναι το τιμόνι των παλιών AR,αλλά θυμίζει πολύ αυτό τις Giulietta).Είναι όμως το καλύτερο τιμόνι στον ένα χρόνο που δοκίμασα καμιά δεκαριά αυτοκίνητα.Eνεργοποιώ από το λεβιέ και τα paddles κι αρχίζω τις 2-3 επιταχύνσεις -με βοηθάει σε μια στιγμή κι η μηδενική κίνηση που πετυχαίνω σε μια ευθεία-.Κι εδώ ως τώρα καταγράφεται σε αυτόματο, η καλύτερη απόκριση σε ανεβάσματα και κατεβάσματα (μάλιστα σ'αφήνει να ακουμπήσεις για λίγο τα "κόκκινα",μέχρι να βγει η ένδειξη shift gear).Μια ωραία,νοσταλγική νότα είναι επίσης που δεξιά στο info μπορείς να δεις θερμοκρασία λαδιού,συστήματος μετάδοσης και τάση της 12V μπαταρίας (φαίνεται στις φωτο παρακάτω).
Κάπου εδώ όμως σταματούν τα καλά κι έρχονται και κάποιες αμφιβολίες-παράπονα.Τα 130hp είναι λίγα για το βάρος του αυτοκινήτου (νομίζω τουλάχιστον με τα 160 θα σ'ευχαριστεί το αμάξι),το καταλαβαίνεις γιατί μετά τις 4-4,500 σ.α.λ. σα να ζορίζεται να επιταχύνει,ακόμη κι αν κατεβάσεις σχέση από τα paddles.Το Ν και -ειδικά το Α- στο DNA καταντούν να γίνονται κουραστικά ακόμη και σε ταχύτητες επαρχιακού/περιαστικού δρόμου και δε νομίζω ότι βοηθούν όσο διαφημίζουν την κατανάλωση (έμενα είχε ~14lt/100km! όταν την πήρα,αλλά έμεινε και τόσο γιατί δεν πολυασχολήθηκα κιόλας με την κατανάλωση).
Γενικά μιλώντας, για κάποιον που δεν έχει οδηγήσει Alfa ξανά,ακόμη κι η SUV έκδοσή της θα τον γοητεύσει με την 1η ματιά και θα του προσφέρει κάτι ξεχωριστό οδηγικά.Για όσους έχουν ξανακαθήσει σε AR (και η αλήθεια είναι πως από την οικογένεια πέρασαν από το 1972, 4 μοντέλα της μιλανέζικης μάρκας),δεν θα τους εξιτάρει οδηγικά -ειδικά με τα 130hp-,αντίθετα με την ποιότητα και την άνεση που θα κεντρίσει για 1η φορά την προσοχή τους. Τελικά συγκριτικά με τα άλλα SUV, στα + έχουμε α) Ποιότητα-άνεση,χωρίς παραχωρήσεις στην οδηγική συμπεριφορά β) Απόκριση κιβωτίου και συστήματος δνσης γ) Σχεδίαση. Στα - α) 130hp δεν κολακεύουν τα οδηγικά της χαρίσματα β) To mild hybrid κι ο ΕV χαρακτήρας της,δεν με έπεισαν για την αποτελεσματικότητα τους. γ) Τιμές όλων των υπαρχόντων εκδόσεων (δεν έμαθα για τη Phev).Ο πωλητής όχι και ιδιαίτερα πρόθυμος -μου έδωσε τις τιμές 3 εκδόσεων σε ένα λευκό χαρτάκι σχεδόν ίδιων διαστάσεων συραμμένο με την επαγγ. καρτούλα του (!!)- κι ούτε ιδιαίτερα ενημερωμένος με τους εξοπλισμούς (κάπου μου είπε λάθος για τους αισθ. στην sprint).Υπάρχουν ως τέλος του έτους ετοιμοπαράδοτες.H Τi 160 hp περιέργως έχει ίδια τιμή με speciale 160hp (που έχει 20" ζάντες,καλύτερα καθίσματα και τα όμορφα paddles).Τιμές περίπου 42.500 sprint, 45.500 speciale 130, 47.500 speciale και Ti 160,όλες σε κόκκινο. 49.000 η 160άρα σε μπλε.
-
Με τετοιες τιμές πας στη Χ1 20i με 170
Ίππους -
@iceman7 said in Alfa Romeo Tonale:
Με τετοιες τιμές πας στη Χ1 20i με 170
ΊππουςΒλέπω πως ξεκινάει από 41.000 (όπως μου είπαν και για την active tourer,ισχύει η τιμή στον διαμορφωτή,ο τιμοκατάλογος δεν έχει ενημερωθεί). Αν με όσα χρειάζεται να προσθέσεις και με το κλειδί στο χέρι έχει κάτω από 47.000,όντως πας για Χ1.
Επίσης η Tonale είναι τελική τιμή,στην ουσία κλειστή, αφού είναι ετοιμοπαράδοτες.Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για τις X1.. -
Εντυπωσιακά αυτά που διαβάζω περί ποιότητας και άνεσης,φαίνεται πήραν το μάθημά τους. Νομίζω δεν αξίζει καν να ασχοληθεί κάποιος με την 130άρα, για τόσο λίγη διαφορά με την 160άρα.
Τέλος τα 14λ/100 χλμ.δυστυχώς παραπέμπουν σε νάιντις-ζίροους, πρέπει να επαληθευτούν βέβαια σε καθημερινή χρήση για να είμαστε σίγουροι. -
Όποτε βλέπω αυτό το χαρακτηριστικό τιμόνι και το καντράν της alfa romeo θυμάμαι και θαυμάζω αυτό....
Νομίζω πως το Σουζούκι είναι πιο άλφα Ρομέο από την τοναλε.
Λεπτομέρεια πως ο πίνακας οργάνων στο ιαπωνικό ειναι πιο σπορτίφ και τα κουμπάκια στο τιμόνι πιο προσεγμένα με απομίμηση αλουμινίου ανάμεσα τους κάτι που στην αλφα Ρομέο δεν υπάρχει
-
@panormus772 said in Alfa Romeo Tonale:
Bάζω λίγο και στο Α (advanced efficiency) για να δω και τη λειτουργία του υβριδισμού,αλλά πέρα από την παρατήρηση ότι μπορείς να κινηθείς για 20-25km/h EV και να αυξηθεί στο info το eco score σου,δε σου προσφέρει κάτι άλλο (μην πω κιόλας,νομίζεις πως έχασες και καμιά 20αριά άλογα).Είναι μόνο για κίνηση στην πόλη απ'όσο αντιλαμβάνομαι.
Είναι η νέα γενιά mild hybrid όπου κινεί το όχημα στην κίνηση με ρεύμα κατά την εκκινηση δηλαδή όταν ο κινητήρας λειτουργεί με υψηλό φορτίο. Στο συγκεκριμένο όχημα με το μεγάλο βάρος και γενικότερα με μια διαφορετική οδήγηση δεν θα δεις οφέλη.
Όμως στην καθημερινή κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες πόλης σίγουρα είναι μεγάλο το όφελος -
Από τα 42-45000 και πάνω ξεκινάνε πολλά plug-in, που νομίζω ότι καθαρίζουν το τοπίο για βενζίνες και ντίζελ και μούφα υβριδικά..
Ούτε Τονάλε, ούτε Χ1 , ούτε μέρκ με κινητήρες ντάτσια...
-
Συμφωνώ απολύτως.Σε αυτές τις τιμές δεν έχουν κανένα νόημα.
Και μιας το θέμα είναι της tonale,όσο περισσότερο τη βλέπω τόσο λιγότερο μου αρέσει εμφανισιακά.
Αν υπάρχει σε παρόμοια χρήματα ακόμη κάποια έκδοση της Guilia πρόκειται περί εγκλήματος να πάρει κάποιος τη tonale. -
-
@dstou
+1 σε όσα έγραψες.Το 14lt είναι υπερβολικό ακόμη και για ένα σκαρί σαν της Tonale και με βάζει σε υποψίες ή για λίγα ολικά χλμ. (δε θυμάμαι) ή -το πιθανότερο- για συνεχές σκίσιμο σε κάθε td (αφού οδηγείς χωρίς πωλητή)
@lap
Κάπως έτσι πρέπει να δουλεύει το συγκεκριμένο mildhybrid.Το διαπίστωσα μετά από εκκινήσεις στα φανάρια.
@criuser
Καλή λύση το plug-in,αλλά προϋποθέτει όπως και τα ηλεκτρικά,εγκατάσταση στο σπίτι για να αξίζει πραγματικά (οικονομικά κι από πλευράς ευκολίας κι άμεσης πρόσβασης σε φορτιστή).Αλλιώς αν δε φορτίζεις,πιο το όφελος να κουβαλάς + 200 με 250 κιλά επιπλέον; Αφού η πλειοψηφία στη χώρα δεν έχει χώρο φόρτισης,καλύτερα full hybrid με φθηνότερη τιμή αγοράς από τα plug-in,οικονομία σε πόλη και περιαστικά κι ελευθερία κίνησης στα ταξίδια σαν τα plug-in,αλλά με λιγότερο βάρος.Τελικές άνω των 150-160 είναι πλέον επικίνδυνες κι όλο και πιο ποινικά κολάσιμες.
@kostis20
Σωστά τα λες,αλλά -για μένα- η Giulia πάντα έχει ένα μείον για Ελλάδα. Τα 2.000κ.εκ.Αν έβγαινε έστω με τον 1.5 160 της Tonale θα είχε άλλη δυναμική εδώ. -
Εννοείτε ότι υπάρχει guilia στα λεφτά της tonale, όπως ακριβώς υπάρχει focus στα λεφτά του puma ,308 στα λεφτά του 2008 , 3αρα στα λεφτά της Χ1 ( υποθέτω), και ούτω καθεξής ....
Σημεία των καιρών και της λατρείας της αγοράς προς τα SUV.
-
Ουτε που με απασχολει να δω ενα αυτοκινητο της Στελλας ως να ηταν της Αλφα.
Οπως δεν ηθελα τους Γερμανους δεν θελω και τους Γαλλους να τη διαφεντευουν. -
@spi_duster said in Alfa Romeo Tonale:
Ουτε που με απασχολει να δω ενα αυτοκινητο της Στελλας ως να ηταν της Αλφα.
Οπως δεν ηθελα τους Γερμανους δεν θελω και τους Γαλλους να τη διαφεντευουν.Ακριβώς για αυτό Σπύρο, αν alfa τοτε Giulia ή Stelvio!!!
Εκτός αν αποφασίσουν να κάνουν υπέρβαση με πισωκίνητη Giulieta, που σημαίνει μοντιφαρισμένη πλατφόρμα georgio και όχι η κοινή με τα 308, Astra κλπ κλπ
Χλωμό το βλέπω όμως!
Alfa Romeo Tonale