Συγγνώμη παιδιά αλλά δεν παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις.
Όμως, αν ένα αυτοκίνητο (και δη VW...😊 ) χάνει μόνο 9% της μπαταρίας του στα 170.000 χλμ, τότε αυτό σημαίνει ότι πρακτικά η διάρκεια ζωής των μπαταριών είναι μάλλον μεγαλύτερη από όλου του υπόλοιπου αυτοκινήτου.
Για τα Τεσλα ξέρω ότι ισχύουν αυτά τα νούμερα (ή και ακόμη καλύτερα) αλλά εδώ βλέπουμε ότι είναι ο κανόνας. Και μάλιστα σε μπαταρίες πιο απλής τεχνολογίας. Αν τώρα σκεφτούμε ότι ήδη η Bud (κ.α.) φοράει τις solid state που είναι αρκετά καλύτερες αε αυτό το κομμάτι, τότε τι κουβεντιάζουμε ακόμη; τι βλέπω να γράφεται ακόμη από δω και από κει για κόστος αλλαγής μπαταριών κτλ.; Ποιος θα αλλάξει μπαταρίες και γιατί;
Δεν είναι λήξαν δηλαδή το ζήτημα της μπαταρίας; Ποιος το ανακυκλώνει ακόμη; χέιτερς; άσχετοι;
Solid state δεν εχει κανενα αμαξι ακόμα
αυτες που εχει η Byd και οι περισσότεροι κινέζοι ειναι LFP που ναι ειναι καλύτερες σε διαρκεια, χειροτερες σε βαρος και ογκο
κανενας δεν θα αλλαξει , αναπαραγεται χωρις λόγο κυριως λες και κραταμε τα αυτοκινητα 50 χρόνια.
Βεβαια για να ειμαι και δίκαιος. Αν φορτιζεις πολύ συχνα σε DC, αν δεν προσεχεις καθόλου και αδειαζεις στο 0% την μπαταρια , αν δεν εχει καλή ψυξη το ηλεκτρικο σου αυτοκινητο και αν κάνεις οτι μπορεις να μην προσεχεις την μπαταρία θα έχεις πολύ χειροτερα αποτελεσματα απο αυτό. Δηλαδη το ιδιο αυτοκινητο που μετρησαν εδω και ηταν στο 91% , με κακη χρηση οπως περιγραφω θα μπορουσε να ήταν στο 70% ή το 65%. Αλλα θελει μεγαλη προσπαθεια γιαυτο φυσικα.
Χωρις να προσέχεις θα μπορουσε μετα από τοσα χλμ να ειναι στο 80% αντι 91%.
Σιγά την καλή χρήση που του έκαναν. Το μόνο που μένει να αποδειχθεί είναι και η αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου. Ας είμαστε ρεαλιστές. Αν είχε κάνει 160.000 σε 20 χρόνια τα νούμερα θα ήταν μάλλον χειρότερα
Δεν ξέρω τι χρήση του έκαναν. Ισχύει αυτό που λες. Στα 20 χρόνια δεν θα ήταν μάλλον. Θα ήταν σίγουρα χειρότερα .
Αλλά 20 χρόνια ??? Ποιος κρατάει 20 χρόνια αμάξι και περιμένει να είναι σε καλή κατάσταση όλα . Ούτε η μπαταρία θα είναι σε καλή κατάσταση ούτε πολλά άλλα σε ένα οποιοδήποτε αυτοκινητο
Φανη, έτσι και το έβλεπες από κοντά, είμαι σίγουρος, ότι θα σου άρεσε και εσένα. Και δεν είμαι καν φαν της Alfa....
Θαμου άρεσε σίγουρα γιατι ειναι σε άψογη κατάσταση και θαυμάζω τους μερακλήδες αναθρώπους που συντηρούν έτσι τα παλιά αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο ειναι και ωραίο για τόσο παλιό, απλά δεν έχω κάποιον ανθουσιασμό, αυτό λέω.
Το θεμα θα ηταν να το δωσει πριν την επισκευη. Τωρα και πληρωσε επισκευη και συνεχιζει να εχει θεμα. Οποτε τι προτεινετε , να το δωσει τωρα που πληρωσε 1500-2,000€ επισκευη ?
Θα είχες δίκιο, αν με αυτά τα 1,5-2 χιλιάρικα που έδωσε, είχε πετύχει η επισκευή. Όμως ο άνθρωπος ακόμη ταλαιπωρείται και ψάχνει σε άλλα συνεργεία να βρει λύση. Οπότε αυτά τα λεφτά που έδωσε, απλώς πέταξαν και θα χρειαστεί να ξαναπληρώσει.
Πως το ξερεις οτι παει αλλου και θα ξαναπληρωσει? Εγω υποθετω οτι αυτος που το "επισκευασε" θα προσπαθησει να το φτιαξει σωστα . Ετσι ειναι και το σωστο . Πληρωσε τοσα και δεν εγινε σωστη δουλεια . Απαιτεις να το φτιαξει σωστα
Και έτσι γίνεται έως τώρα … βέβαια εάν πάμε για έδρες .. θα δούμε.
Όπως θα έχετε παρατηρήσει, είμαι λάτρης της Βοιωτίας γενικότερα και ειδικότερα όταν πρόκειται για Κυριακάτικο μπάνιο. Σίγουρα η διαδρομή προς αυτήν είναι αυξημένης δυσκολίας, ταυτόχρονα όμως είναι και αποτρεπτικός παράγοντας για τον πολύ κόσμο. Οπότε σχεδόν πάντα θα βρει κανείς πιο ήρεμες καταστάσεις.
Από πέρισυ που είχα πάει οικογενειακώς στον Άγιο Νικόλαο με το i20 της γυναίκας (εγώ περίμενα τα Geolandar για το Qashqai καμιά 10αρια μέρες), είχα παρατηρήσει μια χωμάτινη διαδρομή που ξεκινά από την παραλία και καταλήγει σε μια αλλη διπλή παραλία λίγο παραπέρα. Μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον και αυτό ήταν αρκετό για να πάμε και εκεί.
Η διαδρομή τελικά ήταν πολύ βατή ακόμη και για απλά αυτοκίνητα.
Η θέα προς τον κόλπο της Δομβραίνας ήταν εξαιρετική
Προς Κόκκινο Βράχο 1.JPG
Προς Κόκκινο Βράχο 2.JPG
Άφιξη στην παραλία η οποία τελικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Προς Κόκκινο Βράχο 3.JPG
Μόνο στις άκρες έχει σημεία να μπεις με ασφάλεια καθότι ο βυθός είναι βραχώδης. Βασικά μου έκανε εντύπωση που ανοίχτηκε δρόμος μέχρι εκεί. Αν κάποιος είναι τυχερός και προλάβει αυτά τα 2 σημεία καλώς. Αργότερα όσα αυτοκίνητα ήρθαν γυρνούσαν πίσω.
1.JPG
Η τοποθεσία ψηλά ονομάζεται Κόκκινος Βράχος για αυτό έδωσα αυτήν την ονομασία και στην παραλία. Σε όλους τους χάρτες είναι ανώνυμη. Δε γνωρίζω αν οι ντόπιοι την αναφέρουν με κάποιο άλλο όνομα.
2.JPG
Τα νερά μέσα είναι πεντακάθαρα. Το βουνό απέναντι ονομάζεται Κορομπίλι και στη βάση του βρίσκεται η Αλυκή.
3.JPG
Όπως είπα στην αρχή, ο δρόμος κατέληγε σε μια διπλή παραλία. Πήγα και στη διπλανή για να δω μήπως άλλαζε κάτι στο στυλ της (αμφίβολο).
4.JPG
Δύσβατη και αυτή με κοφτερές πέτρες εσωτερικά και από όσο μπόρεσα να διακρίνω, μόλις με ένα νορμάλ σημείο πρόσβασης στη θάλασσα. Κρίμα που και οι δύο παραλίες συνολικά είναι πρακτικά άχρηστες. Λογικά ο δρόμος θα ανοίχτηκε για ψαράδες!😂
5.JPG
Η γενικότερη εμπειρία ήταν ωραία. Η διαδρομή αξίζει, το σημείο που τυχαία ήταν ελεύθερο και κάτσαμε, άξιζε. Η θάλασσα επίσης πεντακάθαρη. Θα ξαναπήγαινα? Μάλλον όχι!😂
Forum για ό,τι έχει να κάνει με τους 2 τροχούς και το moto GP
662
Topics
15219
Posts
Καλημερα σε ολους και Χρονια Πολλα στους Κωσταδες / Ελενες !
Ηighlights απο τους αγωνες Dragster στην πιστα των Σερρων 2025 πριν 3 μερες.
Τι ειδαν τα ματακια μας με τους φιλους που πηγαμε παρέα απο Χρυσουπολη.
Ωτοασπιδες παρακαλω !!
Απολαυστε! Youtube Video