@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για παράδειγμα η χρήση βιολογικού καθαρισμού στην παραγωγική διαδικασία σε μια παραγωγική μονάδα που βρίσκεται ας πούμε στην βόρεια Αφρική, για την επαναχρησιμοποίηση του νερού σε διάφορα στάδια αυτής, είναι μια μεγάλη επένδυση όπου μετά ένα στάδιο επιφέρει κέρδος στον χρήστη της διότι δεν υπόκεινται στις τιμές ενός αγαθού το οποίο βρίσκεται σταδιακά υπό μείωση και συνεπώς η τιμή του αυξάνεται!
Εάν δεν υπήρχε το κέρδος για αυτόν στην τιμή πώλησης του τελικού προϊόντος αλλά πάντοτε το κόστος των πεπερασμένων πόρων ήταν σταθερό, ανεξαρτήτως ποσοτήτων νερού, δεν θα ανέπτυσσε νέα τεχνολογία που θα περιόριζε την κατανάλωση νερού.
Αυτό το απλό παράδειγμα επαληθεύεται ιστορικά και στα αυτοκίνητα που συζητούμε.
Κανένας κόκκινος, τουλάχιστον στην συζήτηση μας εδώ μέσα, δεν αγόρασε κόκκινα αυτοκίνητα αλλά τουναντίον ακριβά δυτικά που συμπεριλαμβάνουν τεράστιο περιθώριο κέρδους στην λιανική τιμή τους, διότι πολύ απλά ήταν ανώτερα. Και ήταν ανώτερα διότι έκαναν καλύτερη χρήση των πόρων και ανέπτυξαν τεχνολογίες διότι υπήρχε το κίνητρο του κέρδους για τους κατασκευαστές τους.
Όταν λοιπόν, ο καθένας απαρνηθεί πραγματικά το κέρδος ή έστω το φτάσει σε ένα απαραίτητο οριακό βαθμό ακόμα και στο καπιταλιστικό σύστημα, τότε θα τον ακούσω προσεκτικά και θα τον δω σοβαρά. Ως τότε..... Τι αλλά νέα;
Θα γυρισουμε στο 70 να αγορασουμε "κοκκινα" αυτοκινητα για να παρουμε την εγκριση σου οτι ειμαστε καθαροαιμοι αριστεροι.
Η το πιο σημαντικο σε μια κοινωνια ειναι το τι αυτοκινητα παραγει (ασχετως ποιοι μπορουν να τα αγορασουν κιολας), οχι αν προσφερει μορφωση, υγεια, εργασια, στεγη κλπ στο συνολο του πληθυσμου, δεν επιτρεπει ακραιες ανισοτητες κλπ.
Τη μια οτι η πολιτικη εχει την ιδια αξια με την μπαλα, την αλλη οτι οσοι δεν εχουν (εν ετει 2024 μαλιστα) lada και trampant δεν ειναι αρκετα "κοκκινοι", να δω τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα ειλικρινα.