Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 6747
    • Best 3455
    • Groups 0

    Posts made by kkostask

    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @azmo said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @azmo said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      https://x.com/i/status/2068599434850480635

      https://x.com/i/status/2068661492040204534

      Διέλυσαν τα πάντα στην Κριμαία χτες οι Ουκρανοί. Διυλιστήρια, δεξαμενές, αποθήκες, μέχρι και τα ραντάρ των S-400..... (ξεβρακωμα κανονικό).

      Ήδη βάζουν βενζίνη με κουπόνι και περιμένοντας σε ουρες χιλιομέτρων στην Ρωσία. Σε λίγο θα βγάλουν και συσσίτια 😀

      Που είσαι στρατηγέ, πες μας λίγα ακόμα από αυτά τα ωραία που λες για τους ΑΝΣΚ και την υπεροχή της Ρωσίας. 😀

      Στρατηγέ ξέρεις μήπως ποτέ θα χρησιμοποιήσουν οι Ρώσοι αυτή την κρυφή τρομερή διαγαλαξιακη δύναμη που μπορεί να αφανίσει σε δευτερόλεπτα τους Ουκρανους; Α, συγγνώμη ξέχασα, δεν είναι πόλεμος, είναι "ειδική επιχείρηση" 🤣🤣

      Κίεβο πριν μερικές μέρες. Περαστικά σου...

      Οι φασίστες που θαυμαζεις και βάζεις και φωτο απο το κατόρθωμα τους ευχόμενος "περαστικά" σαν χουλιγκάνος, χτύπησαν καθεδρικους ναούς, ιστορικά μνημεία, νοσοκομεία, και σπίτια αμάχων. Αν είχες έστω και ίχνος αξιοπρέπειας θα έπρεπε να ντρέπεσαι. Δεν πειράζει, ντρεπομαστε εμείς για λογαριασμό σου

      Σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς, καθότι έβαλα σε προηγούμενες σελίδες Ουκρανικά χτυπήματα κατά λεωφορείου με παιδιά (προχθές) και κυρίως του κολεγίου με 21 νεκρούς πρώην ΟΥΚΡΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (πλέον Ρωσική περιοχή) μάλιστα, για το οποίο η Ρωσία εκδικήθηκε καίγοντας την μισή Ουκρανία πριν 1 μήνα. Οπότε κοίτα στον καθρέπτη και δες ποιος θα έπρεπε να ντρέπεται για όσα λέει!!!

      Μόνο που μιλάς για ΠΡΩΗΝ Ουκρανούς πολίτες που προφανώς προέρχονται από περιοχές τις οποίες έχει καταλάβει ο λατρεμένος σου φασίστας δείχνει πόσο μισάνθρωποι είστε εσείς οι αυτοαποκαλούμενοι αριστεροί….το ότι υποστηρίζετε ότι πιο ανελεύθερο, απολυταρχικό και φασιστικό υπάρχει ενώ καμαρώνετε σαν γύφτικα σκεπάρνια ότι είστε δημοκράτες, φιλάνθρωποι και ότι άλλο έχετε στο τσερβέλο σας να το κοιτάξετε. Μόνο που έβαλες φωτό από τα χτυπήματα σε οτιδήποτε άλλο εκτός από στρατιωτικούς στόχους απλά επιβεβαιώνει αυτό που έγραψα… λίγη τσίπα δεν βλάπτει.

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

      Για να τα βάλουμε σε μια σειρά όλα.

      Η Τσετσενία είναι μια Ομόσπονδη Δημοκρατία της Ρωσικής Ομοσπονδίας από τις 22 που έχει (σαν να λέμε μια Πολιτεία στις ΗΠΑ) και συνολικά 89 Οντοτήτων που υπάρχουν στην χώρα (περισσότερα εδώ: https://el.wikipedia.org/wiki/Ομόσπονδες_ενότητες_της_Ρωσίας). Οι πολίτες της είναι Ρώσοι υπήκοοι, με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχει και ένας Μοσχοβίτης, αλλά και με τοπικούς νόμους, όπως ακριβώς σε μια πολιτεία στης ΗΠΑ. Το αν είναι άλλης φυλής ή θρησκεύματος είναι αδιάφορο.

      Οι Τσετσένοι λοιπόν όταν διαλύθηκε η ΕΣΣΔ ήθελαν να ανεξαρτητοποιηθούν από την Ρωσία, αλλά δεν ήταν Σοσιαλιστική Δημοκρατία (όπως η Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Γεωργία, Ουζμπεκιστάν κλπ) για να έχουν αυτό το δικαίωμα, καθώς άνηκαν στην Ρωσική Σοσιαλιστική Δημοκρατία. Έτσι ξεκίνησε ο πόλεμος, που ήταν ουσιαστικά εμφύλιος, χωρίς όμως φυλετικά να είναι ο ίδιος λάός (ίδια γλώσσα και όλα τα υπόλοιπα όμως). Στο τέλος η Μόσχα κέρδισε (φυσικά...) και έτσι η Τσετσενία ξαναέγινε μια Δημοκρατία της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Ο δε σημερινός Πρόεδρος (Καντίροφ) είναι στενός σύμμαχος του Πούτιν, ενώ ο πατέρας του ήταν πολέμιος του Κρεμλίνου τότε (του Γέλτσιν) και αντάρτης κατά της Ρωσίας.

      Όταν λοιπόν ακούμε στις ειδήσεις ότι στάλθηνα Τσετσένοι μαχητές στην Ουρανία, δεν πρόκειται για ξένους, αλλά για Ρώσους πολίτες, που όμως έχουν κάποιες διαφορές από τους Σλάβους Ρώσους, όπως έχουν οι Πομάκοι από τους υπόλοιπους Έλληνες (για όποιον τους πέτυχε στην θητεία του).

      Δεν είναι Ρωσία, τι δεν καταλαβαίνεις? 😁

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      @dg79 said in Posts προς Θεσσαλονικείς:

      @panos2171 said in Posts προς Θεσσαλονικείς:

      Σε αλλα νέα σήμερα στις 12 το μποτιλιάρισμα ξεκινούσε από την έξοδο του περιφερειακού προς χαλκιδική

      Ίσως επειδή τελείωσαν τα σχολεία, γυμνάσια λύκεια. Πρώτη εξόρμηση για οικογένειες.

      Τα τελευταία 3 Σάββατα έτσι είναι...για απόσταση 17 λεπτών υπό ΚΣ χρειάστηκα και τις δύο φορές που αναγκαστικά κατέβηκα στο κέντρο πάνω από μια ώρα....τα σχολεία ήταν ακόμα ανοιχτά...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...😊

      μάζεψε λεφτά γιατί έρχονται εκλογές τον Οκτώβριο και τέλος έτους σκάει η φούσκα στο Αμέρικα... και μετά δεν θα σε ενοχλεί ουτε η αριστερά ούτε η δεξια.

      Στα ακίνητα σκάει η φούσκα τον Σεπτεμβρη πριν τις εκλογές.

      Ημερομηνία ξέρουμε?

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Από πότε η Τσετσενία είναι άλλη χώρα?

      https://el.wikipedia.org/wiki/Τσετσενία

      Αφού στη γεωγραφία δεν το έχεις, τι ανακατεύεσαι?

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      δίνουν χρήματα στην Ουκρανία να κατασκευάζει drone, να χτυπάει διυλιστηρια, και βγάζουν και γλώσσα....

      Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο καταδικάζει τις παραβιάσεις από ρωσικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη

      Η Ρωσία φέρει την πλήρη και αδιαμφισβήτητη ευθύνη για τις απερίσκεπτες αυτές κλιμακούμενες επιθέσεις που θέτουν ανθρώπινες ζωές σε κίνδυνο, ενώ οι ευρωβουλευτές τονίζουν ότι οι ενέργειές της συνιστούν σκόπιμη και συστηματική απειλή για την ασφάλεια, την ανθεκτικότητα και την κυριαρχία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κρατών μελών της. Τονίζουν ακόμη τη συνενοχή της Λευκορωσίας και την καταδικάζουν για τις υβριδικές επιθέσεις της κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

      Θα σε βόλευε να κάθονταν φρόνιμα οι Ουκρανοί και να μην απαντάνε σε βομβαρδισμούς των Ρώσων…

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Να πούμε πάντως ότι αν αυτό που υπονόησε ο Παϊτέρης είχε λεχθεί για καμιά «προοδευτική» πολιτικό αντί για την λατινοπουλου, ε ρε τι θα είχαμε ακούσει από την αριστεριλα και τις «γυναικείες οργανώσεις»…

      https://www.protothema.gr/greece/article/1837795/ton-skotosame-kala-tou-kaname-epithesi-stis-kameres-apo-suggeneis-tou-katadikasmenou-gia-ton-thanato-tou-11hronou-mariou/

      Και για αυτό φυσικά δεν θα ιδρώσει το αυτί κανενός «προοδευτικού» έμμισθου αγωνιστή του καναπέ. Αν όμως λέγονταν ανάποδα θα είχε καεί η Αθήνα …

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: BMW FORUM

      @ilias-a said in BMW FORUM:

      @katafractos17 said in BMW FORUM:

      Όλοι BMW! 😁

      Με τα μπουνια.

      Μπαααα…plastic is fantastic είναι η φάση….

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Το πρόβλημα δεν είναι ο Μητσοτάκης αλλά η κεντροαριστερά και η αριστερά.

      είναι και ο Μητσοτάκης καθώς δεν έλυσε τα προβλήματα της χώρας

      Επί δεκαετίες στήριξαν το πολιτικό τους αφήγημα στην κρατική πολιτική και την παρωχολογία. Το κράτος κατέρρευσε και λεφτά δεν υπάρχουν. Και τώρα δεν ξέρουν τι να πουν.

      αναφέρεις την πολιτική που ακολουθεί η ΝΔ? είναι μερικές φορές που λέμε, κοιταχτείτε στον καθρέφτη ρε ΟΠΕΚΕΠΕΔες?

      Ναι, γιατί ο ΟΠΕΚΕΠΕ ξεκίνησε το 19, πριν όλοι ήταν παρθένες.

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Νικάμε αδέρφια…

      https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/enoples-sygkroyseis/vinteo-rosoi-stratiotes-rixnoun-me-manpads-kata-oukranikon-drones-mesa-stous-aytokinitodromous-tis-mosxas/

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      Η συνήθης βολική ερμηνεία/ διαστρέβλωση για να μας βγει το αφήγημα και να φανούμε αρεστοί στα αφεντικά μας.

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @zithos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Ο Κούλης κρατάει γερά,

      η ζωή κρύβει πάντοτε εκπλήξεις, δυσάρεστες κ ευχάριστες.

      Τρίτο «άκυρο» στο «παρά πέντε» από την Καρυστιανού στο MEGA – Έκρηξη» on air από Χασαπόπουλο, Βούλγαρη

      Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, φανερά εκνευρισμένος, αποκάλυψε ότι αυτή ήταν η τρίτη φορά που η κ. Καρυστιανού τούς ακυρώνει σύνδεση –μάλιστα την προηγούμενη φορά δεν τους επέτρεψε να προβάλουν ούτε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη–, με τους συνεργάτες της να προτείνουν ως αντικαταστάτρια τη δικηγόρο του κόμματος, Μαρία Γρατσία. Μόνο που και η κ. Γρατσία ενημέρωσε πέντε λεπτά πριν από την εκπομπή ότι… δεν μπορεί να συνδεθεί, γεγονός που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει.

      Άμα είναι να κάνουν τις ύπουλες ερωτήσεις που έκαναν στον Αυγερινό που ποτέ δεν τις έχουν κάνει σε κανέναν βουλευτή των μεγάλων κομμάτων, καλά τους έκανε.

      Ε, ας στέλνει αυτή τις ερωτήσεις που θα της κάνουν για να μην κουράζονται οι δημοσιογράφοι. Να χαρώ εγώ δημοκρατικό φρόνημα…

      Ηρεμία παιδιά, θα αποφυλακιστεί σε λίγο ο Κασιδιάρης και θα αποκατασταθεί το δημοκρατικό φρόνημα, θα τον ρωτάνε οι δημοσιογράφοι που πάει διακοπές, όπως ρωτάνε τον Κούλη για το αγαπημένο του φαγητό.

      Ανυπομονείς να βγει ο αρχηγός σου,ε? Υπομονή, θα περάσει και αυτό και θα είστε πάλι μαζί μια ωραία παρέα.

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @zithos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Ο Κούλης κρατάει γερά,

      η ζωή κρύβει πάντοτε εκπλήξεις, δυσάρεστες κ ευχάριστες.

      Τρίτο «άκυρο» στο «παρά πέντε» από την Καρυστιανού στο MEGA – Έκρηξη» on air από Χασαπόπουλο, Βούλγαρη

      Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, φανερά εκνευρισμένος, αποκάλυψε ότι αυτή ήταν η τρίτη φορά που η κ. Καρυστιανού τούς ακυρώνει σύνδεση –μάλιστα την προηγούμενη φορά δεν τους επέτρεψε να προβάλουν ούτε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη–, με τους συνεργάτες της να προτείνουν ως αντικαταστάτρια τη δικηγόρο του κόμματος, Μαρία Γρατσία. Μόνο που και η κ. Γρατσία ενημέρωσε πέντε λεπτά πριν από την εκπομπή ότι… δεν μπορεί να συνδεθεί, γεγονός που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει.

      Άμα είναι να κάνουν τις ύπουλες ερωτήσεις που έκαναν στον Αυγερινό που ποτέ δεν τις έχουν κάνει σε κανέναν βουλευτή των μεγάλων κομμάτων, καλά τους έκανε.

      Ε, ας στέλνει αυτή τις ερωτήσεις που θα της κάνουν για να μην κουράζονται οι δημοσιογράφοι. Να χαρώ εγώ δημοκρατικό φρόνημα…

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Τα υπερόπλα που λέγαμε….

      https://www.onalert.gr/eksoplismoi/oreshnik-enas-pyraylos-echei-meinei-sto-apothema-tis-rosias-giati-chanei-ton-stocho-toy/678642/

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Ε ναι, ο τζίρος από τη μια χρονιά στην επόμενη, δεν εξαρτάται απ'τις τιμές! Όου, γούεητ...
      Μπορεί 11 εκατομμύρια άνθρωποι να καταναλώνουν λιγότερα αγαθά και υπηρεσίες, αλλά να τα πληρώνουν και πάνω από 8% ακριβότερα από πέρυσι; Τι άλλη απόδειξη θέλουμε ότι είναι λεφταδες!? Σιγά μην συγκρίνουμε και το ιδιωτικό χρέος και καταθέσεις...

      Ότι σε βολεύει, χατήρι δεν χαλάμε. Καμία αύξηση σου έδωσαν τουλάχιστον ή σε έχουν ακόμα στα δεκάλεπτα?

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      Τελικά οι Έλληνες δεν έχουν χρήματα…oh, wait…..

      https://www.naftemporiki.gr/finance/economy/2124808/sta-352-dis-o-tziros-ton-ellinikon-epicheiriseon-ton-aprilio-alma-83/

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: TOYOTA FORUM

      Το θέμα είναι γιατί θεωρείς πως το Corolla cross είναι ωραιότερο….😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Εγινε αλλά δεν γεμίσανε ταξί φέτος και δεν φάνηκε κάτι..😊

      Έριξε την κουρτίνα από το μπάνιο πάνω της και πήγε η Ζωίτσα…

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Έχουμε στο σόι έναν ξάδερφο, Πανεπιστημιακό Αστυνόμο σε ΑΕΙ, που περιμένει να απολυθεί από εθελόντρια φανταρίνα η αρραβωνιαστικιά του, να κάνουν τον γάμο με κλαρίνα στο χωριό στην Πίνδο τώρα το καλοκαίρι, αλλά την έχουν ταράξει στη φυλακή, γιατί μπερδεύεται και βαράει προσοχή με το αριστερό. Μπορεί κανείς από σας τους 50αρηδες συνταξιούχους απόστρατους, να μας βρει ένα βύσμα εν ενεργεία, να της δώσουν έστω μια βδομάδα άδεια της κοπέλας να γίνει ο γάμος;

      Που θα παίξει αυτό το σήριαλ είπαμε... ? 😇 😁

      Για «οικογενειακές ιστορίες» το βλέπω…

      posted in Αντίλογος
      K
      kkostask
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 337
    • 338
    • 1 / 338
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr