Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 92
    • 93
    • 77 / 93
    Αντίλογος
    34
    1859
    17645
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @kkostask last edited by

      @kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @zithos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Ο Κούλης κρατάει γερά,

      η ζωή κρύβει πάντοτε εκπλήξεις, δυσάρεστες κ ευχάριστες.

      Τρίτο «άκυρο» στο «παρά πέντε» από την Καρυστιανού στο MEGA – Έκρηξη» on air από Χασαπόπουλο, Βούλγαρη

      Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, φανερά εκνευρισμένος, αποκάλυψε ότι αυτή ήταν η τρίτη φορά που η κ. Καρυστιανού τούς ακυρώνει σύνδεση –μάλιστα την προηγούμενη φορά δεν τους επέτρεψε να προβάλουν ούτε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη–, με τους συνεργάτες της να προτείνουν ως αντικαταστάτρια τη δικηγόρο του κόμματος, Μαρία Γρατσία. Μόνο που και η κ. Γρατσία ενημέρωσε πέντε λεπτά πριν από την εκπομπή ότι… δεν μπορεί να συνδεθεί, γεγονός που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει.

      Άμα είναι να κάνουν τις ύπουλες ερωτήσεις που έκαναν στον Αυγερινό που ποτέ δεν τις έχουν κάνει σε κανέναν βουλευτή των μεγάλων κομμάτων, καλά τους έκανε.

      Ε, ας στέλνει αυτή τις ερωτήσεις που θα της κάνουν για να μην κουράζονται οι δημοσιογράφοι. Να χαρώ εγώ δημοκρατικό φρόνημα…

      Ηρεμία παιδιά, θα αποφυλακιστεί σε λίγο ο Κασιδιάρης και θα αποκατασταθεί το δημοκρατικό φρόνημα, θα τον ρωτάνε οι δημοσιογράφοι που πάει διακοπές, όπως ρωτάνε τον Κούλη για το αγαπημένο του φαγητό.

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kkostask @piliourits last edited by

        @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @zithos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        Ο Κούλης κρατάει γερά,

        η ζωή κρύβει πάντοτε εκπλήξεις, δυσάρεστες κ ευχάριστες.

        Τρίτο «άκυρο» στο «παρά πέντε» από την Καρυστιανού στο MEGA – Έκρηξη» on air από Χασαπόπουλο, Βούλγαρη

        Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, φανερά εκνευρισμένος, αποκάλυψε ότι αυτή ήταν η τρίτη φορά που η κ. Καρυστιανού τούς ακυρώνει σύνδεση –μάλιστα την προηγούμενη φορά δεν τους επέτρεψε να προβάλουν ούτε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη–, με τους συνεργάτες της να προτείνουν ως αντικαταστάτρια τη δικηγόρο του κόμματος, Μαρία Γρατσία. Μόνο που και η κ. Γρατσία ενημέρωσε πέντε λεπτά πριν από την εκπομπή ότι… δεν μπορεί να συνδεθεί, γεγονός που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει.

        Άμα είναι να κάνουν τις ύπουλες ερωτήσεις που έκαναν στον Αυγερινό που ποτέ δεν τις έχουν κάνει σε κανέναν βουλευτή των μεγάλων κομμάτων, καλά τους έκανε.

        Ε, ας στέλνει αυτή τις ερωτήσεις που θα της κάνουν για να μην κουράζονται οι δημοσιογράφοι. Να χαρώ εγώ δημοκρατικό φρόνημα…

        Ηρεμία παιδιά, θα αποφυλακιστεί σε λίγο ο Κασιδιάρης και θα αποκατασταθεί το δημοκρατικό φρόνημα, θα τον ρωτάνε οι δημοσιογράφοι που πάει διακοπές, όπως ρωτάνε τον Κούλη για το αγαπημένο του φαγητό.

        Ανυπομονείς να βγει ο αρχηγός σου,ε? Υπομονή, θα περάσει και αυτό και θα είστε πάλι μαζί μια ωραία παρέα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits last edited by piliourits

          Και... πόσο κάνει το posokanei;
          Τέσσερα εκατομμυριάκια, εξακόσιες δώδεκα χιλιάδες οκτακόσια ευρώ.
          Τελικά μλκια να μην είναι κανείς Νεοδημοκράτης ή χειρότερα, να είναι και να μην τρώει;

          https://posokanei.gov.gr/

          Για βρείτε φθηνή καλή φέτα, κι όχι «λευκό τυρί»...

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            ilias-a @fhcc last edited by

            @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

            Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

            Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

            Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

            Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.

            F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bekiaris
              bekiaris last edited by

              Αόρατη πραγματικότητα και καθρεφτάκια

              Τα προεκλογικά προγράμματα όλων των κομμάτων θα έπρεπε να έχουν μόνο ένα θέμα. Πώς θα αυξηθεί η παραγωγικότητα της εργασίας, καθώς από αυτή και μόνο από αυτή εξαρτάται αν θα βελτιωθεί η ζωή μας και αν θα υπάρχει μελλοντικά η χώρα.

              Μετά απορούμε γιατί οι Έλληνες φεύγουν στο εξωτερικό, όταν η απάντηση είναι μπροστά στα μάτια μας. Πάνε να βρούνε εκεί ό,τι μοιάζει εδώ όνειρο και δεν γίνεται πραγματικότητα όσο και να αυξηθεί η προπαγάνδα, με τους μέσους όρους που βελτιώνονται χωρίς ανταπόκριση στην πραγματική ζωή.

              Κι έτσι, αντί να ακούμε πώς θα αυξηθεί η παραγωγικότητα, που είναι και ο μόνος δρόμος για πραγματική ανόρθωση -χωρίς φτιασίδια-, ακούμε για θαύματα με μαγικά ραβδιά και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς. Μήπως τελικά αυτοί είμαστε… που λέει κι ο Κουτσούμπας!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • sarantism
                sarantism last edited by sarantism

                @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

                Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

                Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

                Για εμένα κανένας ήσυχος δε θα μείνει όταν λέει μεγάλα λόγια.
                Όταν μου παρουσιάζεται στη Τζίμα στο Μέγκα, φαρμακωμένη μαυροφορούσα μάνα και μετά, με κόμμα, με γέλια, τζηνάκια, Μερσεντές, κάτι δεν πάει καλά.
                Ο πόνος που πήγε; Έφυγε;
                Στην Αργεντινή. Στην Κολομβία. Μάνα τα έβαλε με το καρτέλ που σκότωσε παιδί της.
                Χωρίς φρου φρου και αρώματα, δημιούργησε στο δρόμο ολόκληρο κίνημα.
                Ούτε Επικοινωνιολόγοι, Πουκαμισάκια των 300 ευρώ κλπ.
                ΑΝ δεν ήταν πολιτικός, έπρεπε να είναι χωρίς 2 επικοινωνιολόγους.
                Απλή, συγκρατημένη, κοντά σε εμένα. Όχι στα σαλόνια της πολιτικής.
                Ρωτάω ξανά: Γιατί δεν είχε την επιμέλεια του παιδιού της;

                Για την ιστορία. Στην Κολομβία, η μάνα δολοφονήθηκε από το Καρτέλ. Άφησε όμως πίσω της έναν αγώνα έντονο. Χωρίς επικοινωνιολόγους κοντά στον πόνο και άλλων γονιών που έχασαν τα παιδιά τους από τα Καρτέλ.
                Αυτή είναι Μάνα.

                Απομακρύνομαι
                Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                Απομακρύνομαι
                Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                Άντζελα Δημητρίου

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  fhcc @ilias-a last edited by

                  @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

                  Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

                  Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

                  Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.

                  Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.

                  Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.

                  Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.

                  Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.

                  Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.

                  Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.

                  Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..

                  Once train crash: Argentine ex-ministers jailed

                  https://www.bbc.com/news/world-latin-america-35196316

                  I sarantism 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    ilias-a @fhcc last edited by

                    @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

                    Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

                    Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

                    Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.

                    Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.

                    Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.

                    Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.

                    Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.

                    Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.

                    Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.

                    Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..

                    Once train crash: Argentine ex-ministers jailed

                    https://www.bbc.com/news/world-latin-america-35196316

                    Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
                    Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.

                    F piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • sarantism
                      sarantism @fhcc last edited by

                      @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

                      Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

                      Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

                      Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.

                      Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.

                      Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.

                      Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.

                      Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.

                      Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.

                      Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.

                      Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..

                      Once train crash: Argentine ex-ministers jailed

                      https://www.bbc.com/news/world-latin-america-35196316

                      To άλλο με την κομματική πειθαρχία;;
                      Που το βάζουμε αυτό;
                      Είναι αυτό δημοκρατικό;

                      Απομακρύνομαι
                      Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                      Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                      Απομακρύνομαι
                      Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                      Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                      Άντζελα Δημητρίου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • F
                        fhcc @ilias-a last edited by

                        @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

                        Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

                        Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

                        Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.

                        Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.

                        Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.

                        Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.

                        Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.

                        Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.

                        Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.

                        Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..

                        Once train crash: Argentine ex-ministers jailed

                        https://www.bbc.com/news/world-latin-america-35196316

                        Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
                        Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.

                        Το να ψάχνουμε να βρούμε δημοκρατικές χώρες εμείς στην Ελλάδα, τη γενέτειρα της δημοκρατίας, πραγματικά με στεναχωρεί.

                        Μπορεί η δημοκρατία να μη λειτουργεί όπως πρέπει στα περισσότερα κράτη αλλά εμείς εδώ έχουμε ξεφύγει τελείως.

                        Όποιος εκλέγεται γίνεται ένας μικρός δικτάτορας και ούτε καν που το σκεφτόμαστε. Μου θυμίζει αυτό που είχε πει κάποιος δεσπότης μετά την επταετία της χούντας: Δεν το είχα καταλάβει ότι είχαμε χούντα..

                        Μερικές φορές σκέφτομαι ότι το δημοκρατικό μας πολίτευμα θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα αν οι βουλευτές μας βγαίνανε μετά από κλήρωση σε λοταρία. Έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί ο καθένας να εκλεγεί. Πρέπει να είναι λεφτάς ή από "μεγάλο" σόι. Κάποιες φορές αρκεί να είσαι καλός αφισοκολλητής στα νιάτα σου ή να λες συνέχεια ναι σε ότι σου πει ο αρχηγός.

                        sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • J
                          Johnny 0 last edited by

                          https://www.iefimerida.gr/ellada/ligoteres-genniseis-2025-elstat-meiosi-42

                          Εντάξει σε 25 χρονια θα μηδενίσουμε, δεν έγινε και τίποτα, δώστε καμία μισή σύνταξη σε συνταξιούχους για να αρπαξετε καμία ψήφο, γιατί μόνο τέτοια ξέρετε, και να κλέβετε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • sarantism
                            sarantism @fhcc last edited by

                            @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

                            Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

                            Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

                            Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.

                            Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.

                            Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.

                            Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.

                            Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.

                            Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.

                            Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.

                            Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..

                            Once train crash: Argentine ex-ministers jailed

                            https://www.bbc.com/news/world-latin-america-35196316

                            Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
                            Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.

                            Το να ψάχνουμε να βρούμε δημοκρατικές χώρες εμείς στην Ελλάδα, τη γενέτειρα της δημοκρατίας, πραγματικά με στεναχωρεί.

                            Μπορεί η δημοκρατία να μη λειτουργεί όπως πρέπει στα περισσότερα κράτη αλλά εμείς εδώ έχουμε ξεφύγει τελείως.

                            Όποιος εκλέγεται γίνεται ένας μικρός δικτάτορας και ούτε καν που το σκεφτόμαστε. Μου θυμίζει αυτό που είχε πει κάποιος δεσπότης μετά την επταετία της χούντας: Δεν το είχα καταλάβει ότι είχαμε χούντα..

                            Μερικές φορές σκέφτομαι ότι το δημοκρατικό μας πολίτευμα θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα αν οι βουλευτές μας βγαίνανε μετά από κλήρωση σε λοταρία. Έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί ο καθένας να εκλεγεί. Πρέπει να είναι λεφτάς ή από "μεγάλο" σόι. Κάποιες φορές αρκεί να είσαι καλός αφισοκολλητής στα νιάτα σου ή να λες συνέχεια ναι σε ότι σου πει ο αρχηγός.

                            Σας είπα. Καλή Ψήφο. Τα θέλει ο κ...ς σας.
                            Ελβετία: Δημοψηφίσματα.
                            Ελλάδα: Το κομμα ορίζει: Υπουργό Δικαιοσύνης (καπελώθηκε η δικαιοσύνη), Υπ. Δημόσιας Τάξης (καπελώθηκε η Αστυνομία), Υπ. Πως τον λένε για το στρατό (Καπελώθηκε ο Στρατός), Διορίζει (διορίζει) έναν Τύποις Πρόεδρο της Δημοκρατίας (γελάμε, ποιας δημοκρατίας), Διορίζει στα Νοσοκομεία τους πάντες.

                            Συγκεντρωτικό Σύστημα, όπου ο Λαός μίλησε, αλλά εμείς θα κάνουμε διαφορετικά από όσα είπαμε. Και με 151 Βουλευταί (με αι).
                            Καθίστε να σας.....μαμίσουμε και σε 4 χρόνια, επειδή είστε μεγάλα κορόιδα, θα αλλάξουμε αρχηγό στο κόμμα και θα νομίζετε πως θα αλλάξει κάτι.
                            Πρόβατα ξυπνάτε η σειρά σας έρχεται. Εντάξει;
                            Μαλλώνετε για τα Κόμματα.
                            Ο Catman (Κατέλης) καλύτερα θα κυβερνούσε με τον Ταμπάκη.
                            Είστε Εικανοί αν κάποιο κόμμα δώσει γραμμή να τους ψηφίσετε.
                            Μπεεε μπεεεε
                            Πολλοί οι βολεμένοι. Οκ.
                            Όμως μια φορά γίνεται Ρουμανία - Τσαουσέσκου.
                            Η αγορά, ψόφια, στην κυριολεξία. Τουρισμός; Πέρυσι βουλιάζαμε τέτοια μέρα.
                            Φέτος; Με το τουφέκι τους ψάχνουν τους τουρίστε. Τα βλέπω.
                            Στο καθεστώς της κομματοκρατίας δεν υπάρχει πτυχή του κοινωνικού και του κρατικού βίου που να μην υπηρετεί πρωτίστως (ή αποκλειστικά) τα κόμματα. Το Σύνταγμα το συντάσσουν τα κόμματα, το ψηφίζουν τα κόμματα, το αναθεωρούν τα κόμματα, ερήμην του λαού. Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας (εγγυητή του πολιτεύματος) τον εκλέγουν τα κόμματα, με παρασκηνιακό μεταξύ τους αλισβερίσι. Τους προέδρους των ανώτατων δικαστηρίων, το ίδιο. Την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, επίσης. Ο συνδικαλισμός είναι κομματικός: υπηρετεί τις σκοπιμότητες των κομμάτων, όχι τα συμφέροντα των εργαζομένων. Η τοπική δήθεν αυτοδιοίκηση κομματικά κατευθυνόμενη. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης διαπλεκόμενα με τα κόμματα.
                            https://www.politeianet.gr/el/products/9789601604077-xrhstos-giannaras-patakhs-kommatokratia-otan-oi-polites-pshfizoun-th-lehlasia-ths-zohs-tous

                            Απομακρύνομαι
                            Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                            Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                            Απομακρύνομαι
                            Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                            Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                            Άντζελα Δημητρίου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • piliourits
                              piliourits @ilias-a last edited by piliourits

                              @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

                              Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

                              Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

                              Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.

                              Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.

                              Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.

                              Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.

                              Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.

                              Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.

                              Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.

                              Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..

                              Once train crash: Argentine ex-ministers jailed

                              https://www.bbc.com/news/world-latin-america-35196316

                              Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
                              Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.

                              Έλα βρε, η πρώτη; Και η αδερφή του πρωθυπουργού που πολιτεύεται ως χήρα Μπακογιάννη, κι όχι Ντόρα Μητσοτάκη, τι σειρά είχε;
                              Θα μου πεις δεν είχε δικό της κόμμα... ή μήπως είχε, και δεν το θυμάμαι;

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                ilias-a @piliourits last edited by ilias-a

                                @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.

                                Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.

                                Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.

                                Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.

                                Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.

                                Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.

                                Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.

                                Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.

                                Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.

                                Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.

                                Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..

                                Once train crash: Argentine ex-ministers jailed

                                https://www.bbc.com/news/world-latin-america-35196316

                                Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
                                Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.

                                Έλα βρε, η πρώτη; Και η αδερφή του πρωθυπουργού που πολιτεύεται ως χήρα Μπακογιάννη, κι όχι Ντόρα Μητσοτάκη, τι σειρά είχε;
                                Θα μου πεις δεν είχε δικό της κόμμα... ή μήπως είχε, και δεν το θυμάμαι;

                                Η πρωτη απο την ομαδα των συγγενων των 57 νεκρων.
                                Αν και πηγες 35 χρονια πισω υπαρχει μια τεραστια διαφορα για εμενα, στη μια περιπτωση η μια εκμετελλευτηκε το δικο της προσωπικο "προβλημα" (σαν κορη Μητσοτακη δεν πιστευω να το ειχε αναγκη κιολας) ενω η αλλη καποιων εκατονταδων χαροκαμενων πολιτων και εν αγνοια τους.
                                Αν εσυ τις βλεπεις ιδιες τις δυο αυτες περιπτωσεις δε μου προκαλει καμια εντυπωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kkostask last edited by

                                  Η συνήθης βολική ερμηνεία/ διαστρέβλωση για να μας βγει το αφήγημα και να φανούμε αρεστοί στα αφεντικά μας.

                                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits @kkostask last edited by

                                    @kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                    Η συνήθης βολική ερμηνεία/ διαστρέβλωση για να μας βγει το αφήγημα και να φανούμε αρεστοί στα αφεντικά μας.

                                    Ελπίζω τουλάχιστον να σας κάνουν πατ πατ στη πλάτη, γιατί αυτά τρώνε με 10 μασελες, εσείς;

                                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                      @kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                      Η συνήθης βολική ερμηνεία/ διαστρέβλωση για να μας βγει το αφήγημα και να φανούμε αρεστοί στα αφεντικά μας.

                                      Ελπίζω τουλάχιστον να σας κάνουν πατ πατ στη πλάτη, γιατί αυτά τρώνε με 10 μασελες, εσείς;

                                      Αν καταλαβα εσυ εισαι εμμισθος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • sarantism
                                        sarantism last edited by sarantism

                                        Με πήραν από την Καρυστιανού.
                                        Σαράντη παλικάρι μου, ενημέρωσε τον κόσμο.
                                        Κάνουμε προσφορά σους ψηφοφόρους μας.
                                        Όποιοι ψηφίσουν το κόμμα μας θα τους τραγουδήσει η Μουτσάτσου.
                                        Εντάξει ρε παιδιά. Βάζω την ανακοίνωση.
                                        Άντε και έξω από τη βουλή με το καλό.
                                        Να είσαι καλά Σαράντη μας!!

                                        Μουτσάτσου επί του έργου
                                        Δημήτρης Κοργιαλάς, Κατερίνα Μουτσάτσου - Μια φορά | Mad Video Music Awards 2004
                                        Youtube Video

                                        Απομακρύνομαι
                                        Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                                        Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                                        Απομακρύνομαι
                                        Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                                        Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                                        Άντζελα Δημητρίου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          fiverg last edited by

                                          Τραγουδάρα!

                                          sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • F
                                            fiverg last edited by

                                            Μου έκανε εντύπωση αυτό. Δεν το ποστάρω ως "επίτευγμα ΝΔ" γιατί προφανώς ο καθένας μπορεί να θεωρήσει ότι θα έπρεπε να είμαστε πολύ καλύτερα. Αλλά γιατί όπως έχω ξαναπεί όποιος πιπιλάει την καραμέλα "δεν παράγουμε τίποτα" εκ του καναπέως του απαξιώνει τις προσπάθειες όλων ημών και πολλών άλλων που πασχίζουν στους αντίστοιχους τομείς.

                                            https://www.protothema.gr/politics/article/1836843/o-skertsos-dimosieuse-grafimata-me-stoiheia-tis-ellinikis-viomihanias-i-oikonomia-den-einai-mono-tourismos/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 77 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr