-
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@zithos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ο Κούλης κρατάει γερά,
η ζωή κρύβει πάντοτε εκπλήξεις, δυσάρεστες κ ευχάριστες.
Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, φανερά εκνευρισμένος, αποκάλυψε ότι αυτή ήταν η τρίτη φορά που η κ. Καρυστιανού τούς ακυρώνει σύνδεση –μάλιστα την προηγούμενη φορά δεν τους επέτρεψε να προβάλουν ούτε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη–, με τους συνεργάτες της να προτείνουν ως αντικαταστάτρια τη δικηγόρο του κόμματος, Μαρία Γρατσία. Μόνο που και η κ. Γρατσία ενημέρωσε πέντε λεπτά πριν από την εκπομπή ότι… δεν μπορεί να συνδεθεί, γεγονός που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει.
Άμα είναι να κάνουν τις ύπουλες ερωτήσεις που έκαναν στον Αυγερινό που ποτέ δεν τις έχουν κάνει σε κανέναν βουλευτή των μεγάλων κομμάτων, καλά τους έκανε.
Ε, ας στέλνει αυτή τις ερωτήσεις που θα της κάνουν για να μην κουράζονται οι δημοσιογράφοι. Να χαρώ εγώ δημοκρατικό φρόνημα…
Ηρεμία παιδιά, θα αποφυλακιστεί σε λίγο ο Κασιδιάρης και θα αποκατασταθεί το δημοκρατικό φρόνημα, θα τον ρωτάνε οι δημοσιογράφοι που πάει διακοπές, όπως ρωτάνε τον Κούλη για το αγαπημένο του φαγητό.
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@zithos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ο Κούλης κρατάει γερά,
η ζωή κρύβει πάντοτε εκπλήξεις, δυσάρεστες κ ευχάριστες.
Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, φανερά εκνευρισμένος, αποκάλυψε ότι αυτή ήταν η τρίτη φορά που η κ. Καρυστιανού τούς ακυρώνει σύνδεση –μάλιστα την προηγούμενη φορά δεν τους επέτρεψε να προβάλουν ούτε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη–, με τους συνεργάτες της να προτείνουν ως αντικαταστάτρια τη δικηγόρο του κόμματος, Μαρία Γρατσία. Μόνο που και η κ. Γρατσία ενημέρωσε πέντε λεπτά πριν από την εκπομπή ότι… δεν μπορεί να συνδεθεί, γεγονός που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει.
Άμα είναι να κάνουν τις ύπουλες ερωτήσεις που έκαναν στον Αυγερινό που ποτέ δεν τις έχουν κάνει σε κανέναν βουλευτή των μεγάλων κομμάτων, καλά τους έκανε.
Ε, ας στέλνει αυτή τις ερωτήσεις που θα της κάνουν για να μην κουράζονται οι δημοσιογράφοι. Να χαρώ εγώ δημοκρατικό φρόνημα…
Ηρεμία παιδιά, θα αποφυλακιστεί σε λίγο ο Κασιδιάρης και θα αποκατασταθεί το δημοκρατικό φρόνημα, θα τον ρωτάνε οι δημοσιογράφοι που πάει διακοπές, όπως ρωτάνε τον Κούλη για το αγαπημένο του φαγητό.
Ανυπομονείς να βγει ο αρχηγός σου,ε? Υπομονή, θα περάσει και αυτό και θα είστε πάλι μαζί μια ωραία παρέα.
-
Και... πόσο κάνει το posokanei;
Τέσσερα εκατομμυριάκια, εξακόσιες δώδεκα χιλιάδες οκτακόσια ευρώ.
Τελικά μλκια να μην είναι κανείς Νεοδημοκράτης ή χειρότερα, να είναι και να μην τρώει;Για βρείτε φθηνή καλή φέτα, κι όχι «λευκό τυρί»...
-
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.
-
Αόρατη πραγματικότητα και καθρεφτάκια
Τα προεκλογικά προγράμματα όλων των κομμάτων θα έπρεπε να έχουν μόνο ένα θέμα. Πώς θα αυξηθεί η παραγωγικότητα της εργασίας, καθώς από αυτή και μόνο από αυτή εξαρτάται αν θα βελτιωθεί η ζωή μας και αν θα υπάρχει μελλοντικά η χώρα.
Μετά απορούμε γιατί οι Έλληνες φεύγουν στο εξωτερικό, όταν η απάντηση είναι μπροστά στα μάτια μας. Πάνε να βρούνε εκεί ό,τι μοιάζει εδώ όνειρο και δεν γίνεται πραγματικότητα όσο και να αυξηθεί η προπαγάνδα, με τους μέσους όρους που βελτιώνονται χωρίς ανταπόκριση στην πραγματική ζωή.
Κι έτσι, αντί να ακούμε πώς θα αυξηθεί η παραγωγικότητα, που είναι και ο μόνος δρόμος για πραγματική ανόρθωση -χωρίς φτιασίδια-, ακούμε για θαύματα με μαγικά ραβδιά και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς. Μήπως τελικά αυτοί είμαστε… που λέει κι ο Κουτσούμπας!
-
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Για εμένα κανένας ήσυχος δε θα μείνει όταν λέει μεγάλα λόγια.
Όταν μου παρουσιάζεται στη Τζίμα στο Μέγκα, φαρμακωμένη μαυροφορούσα μάνα και μετά, με κόμμα, με γέλια, τζηνάκια, Μερσεντές, κάτι δεν πάει καλά.
Ο πόνος που πήγε; Έφυγε;
Στην Αργεντινή. Στην Κολομβία. Μάνα τα έβαλε με το καρτέλ που σκότωσε παιδί της.
Χωρίς φρου φρου και αρώματα, δημιούργησε στο δρόμο ολόκληρο κίνημα.
Ούτε Επικοινωνιολόγοι, Πουκαμισάκια των 300 ευρώ κλπ.
ΑΝ δεν ήταν πολιτικός, έπρεπε να είναι χωρίς 2 επικοινωνιολόγους.
Απλή, συγκρατημένη, κοντά σε εμένα. Όχι στα σαλόνια της πολιτικής.
Ρωτάω ξανά: Γιατί δεν είχε την επιμέλεια του παιδιού της;Για την ιστορία. Στην Κολομβία, η μάνα δολοφονήθηκε από το Καρτέλ. Άφησε όμως πίσω της έναν αγώνα έντονο. Χωρίς επικοινωνιολόγους κοντά στον πόνο και άλλων γονιών που έχασαν τα παιδιά τους από τα Καρτέλ.
Αυτή είναι Μάνα. -
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.
Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.
Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.
Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.
Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.
Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.
Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.
Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..
Once train crash: Argentine ex-ministers jailed
-
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.
Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.
Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.
Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.
Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.
Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.
Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.
Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..
Once train crash: Argentine ex-ministers jailed
Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων. -
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.
Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.
Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.
Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.
Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.
Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.
Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.
Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..
Once train crash: Argentine ex-ministers jailed
To άλλο με την κομματική πειθαρχία;;
Που το βάζουμε αυτό;
Είναι αυτό δημοκρατικό; -
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.
Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.
Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.
Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.
Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.
Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.
Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.
Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..
Once train crash: Argentine ex-ministers jailed
Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.Το να ψάχνουμε να βρούμε δημοκρατικές χώρες εμείς στην Ελλάδα, τη γενέτειρα της δημοκρατίας, πραγματικά με στεναχωρεί.
Μπορεί η δημοκρατία να μη λειτουργεί όπως πρέπει στα περισσότερα κράτη αλλά εμείς εδώ έχουμε ξεφύγει τελείως.
Όποιος εκλέγεται γίνεται ένας μικρός δικτάτορας και ούτε καν που το σκεφτόμαστε. Μου θυμίζει αυτό που είχε πει κάποιος δεσπότης μετά την επταετία της χούντας: Δεν το είχα καταλάβει ότι είχαμε χούντα..
Μερικές φορές σκέφτομαι ότι το δημοκρατικό μας πολίτευμα θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα αν οι βουλευτές μας βγαίνανε μετά από κλήρωση σε λοταρία. Έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί ο καθένας να εκλεγεί. Πρέπει να είναι λεφτάς ή από "μεγάλο" σόι. Κάποιες φορές αρκεί να είσαι καλός αφισοκολλητής στα νιάτα σου ή να λες συνέχεια ναι σε ότι σου πει ο αρχηγός.
-
https://www.iefimerida.gr/ellada/ligoteres-genniseis-2025-elstat-meiosi-42
Εντάξει σε 25 χρονια θα μηδενίσουμε, δεν έγινε και τίποτα, δώστε καμία μισή σύνταξη σε συνταξιούχους για να αρπαξετε καμία ψήφο, γιατί μόνο τέτοια ξέρετε, και να κλέβετε...
-
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.
Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.
Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.
Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.
Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.
Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.
Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.
Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..
Once train crash: Argentine ex-ministers jailed
Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.Το να ψάχνουμε να βρούμε δημοκρατικές χώρες εμείς στην Ελλάδα, τη γενέτειρα της δημοκρατίας, πραγματικά με στεναχωρεί.
Μπορεί η δημοκρατία να μη λειτουργεί όπως πρέπει στα περισσότερα κράτη αλλά εμείς εδώ έχουμε ξεφύγει τελείως.
Όποιος εκλέγεται γίνεται ένας μικρός δικτάτορας και ούτε καν που το σκεφτόμαστε. Μου θυμίζει αυτό που είχε πει κάποιος δεσπότης μετά την επταετία της χούντας: Δεν το είχα καταλάβει ότι είχαμε χούντα..
Μερικές φορές σκέφτομαι ότι το δημοκρατικό μας πολίτευμα θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα αν οι βουλευτές μας βγαίνανε μετά από κλήρωση σε λοταρία. Έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί ο καθένας να εκλεγεί. Πρέπει να είναι λεφτάς ή από "μεγάλο" σόι. Κάποιες φορές αρκεί να είσαι καλός αφισοκολλητής στα νιάτα σου ή να λες συνέχεια ναι σε ότι σου πει ο αρχηγός.
Σας είπα. Καλή Ψήφο. Τα θέλει ο κ...ς σας.
Ελβετία: Δημοψηφίσματα.
Ελλάδα: Το κομμα ορίζει: Υπουργό Δικαιοσύνης (καπελώθηκε η δικαιοσύνη), Υπ. Δημόσιας Τάξης (καπελώθηκε η Αστυνομία), Υπ. Πως τον λένε για το στρατό (Καπελώθηκε ο Στρατός), Διορίζει (διορίζει) έναν Τύποις Πρόεδρο της Δημοκρατίας (γελάμε, ποιας δημοκρατίας), Διορίζει στα Νοσοκομεία τους πάντες.Συγκεντρωτικό Σύστημα, όπου ο Λαός μίλησε, αλλά εμείς θα κάνουμε διαφορετικά από όσα είπαμε. Και με 151 Βουλευταί (με αι).
Καθίστε να σας.....μαμίσουμε και σε 4 χρόνια, επειδή είστε μεγάλα κορόιδα, θα αλλάξουμε αρχηγό στο κόμμα και θα νομίζετε πως θα αλλάξει κάτι.
Πρόβατα ξυπνάτε η σειρά σας έρχεται. Εντάξει;
Μαλλώνετε για τα Κόμματα.
Ο Catman (Κατέλης) καλύτερα θα κυβερνούσε με τον Ταμπάκη.
Είστε Εικανοί αν κάποιο κόμμα δώσει γραμμή να τους ψηφίσετε.
Μπεεε μπεεεε
Πολλοί οι βολεμένοι. Οκ.
Όμως μια φορά γίνεται Ρουμανία - Τσαουσέσκου.
Η αγορά, ψόφια, στην κυριολεξία. Τουρισμός; Πέρυσι βουλιάζαμε τέτοια μέρα.
Φέτος; Με το τουφέκι τους ψάχνουν τους τουρίστε. Τα βλέπω.
Στο καθεστώς της κομματοκρατίας δεν υπάρχει πτυχή του κοινωνικού και του κρατικού βίου που να μην υπηρετεί πρωτίστως (ή αποκλειστικά) τα κόμματα. Το Σύνταγμα το συντάσσουν τα κόμματα, το ψηφίζουν τα κόμματα, το αναθεωρούν τα κόμματα, ερήμην του λαού. Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας (εγγυητή του πολιτεύματος) τον εκλέγουν τα κόμματα, με παρασκηνιακό μεταξύ τους αλισβερίσι. Τους προέδρους των ανώτατων δικαστηρίων, το ίδιο. Την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, επίσης. Ο συνδικαλισμός είναι κομματικός: υπηρετεί τις σκοπιμότητες των κομμάτων, όχι τα συμφέροντα των εργαζομένων. Η τοπική δήθεν αυτοδιοίκηση κομματικά κατευθυνόμενη. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης διαπλεκόμενα με τα κόμματα.
https://www.politeianet.gr/el/products/9789601604077-xrhstos-giannaras-patakhs-kommatokratia-otan-oi-polites-pshfizoun-th-lehlasia-ths-zohs-tous -
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.
Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.
Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.
Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.
Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.
Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.
Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.
Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..
Once train crash: Argentine ex-ministers jailed
Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.Έλα βρε, η πρώτη; Και η αδερφή του πρωθυπουργού που πολιτεύεται ως χήρα Μπακογιάννη, κι όχι Ντόρα Μητσοτάκη, τι σειρά είχε;
Θα μου πεις δεν είχε δικό της κόμμα... ή μήπως είχε, και δεν το θυμάμαι; -
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Εγώ λέω να αφήσουμε ήσυχη την Καρυστιανού. Μήπως βρουν το δίκιο τους οι γονείς των αδικοχαμένων παιδιών.
Ίδια ακριβώς περίπτωση στην Αργεντινή πριν από 15 χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λέγανε, έφταιγε ο τελευταίος υπάλληλος.
Μια από τις μητέρες εκλέχτηκε βουλευτής, έδωσε τον αγώνα της και από ότι είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ 2 χρόνια πριν οι περισσότεροι από τους ενόχους τιμωρήθηκαν, έμεινε μόνο ο υπουργός που κι εκεί μένουν ατιμώρητοι και πάνε από αναβολή σε αναβολή στα δικαστήρια.
Υπαρχει μια τερατια διαφορα απο βουλευτης σε δικο σου κομμα.
Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι δεν έχουμε δημοκρατία.
Έχουμε 150 yes-men στην παράταξη που κυβερνά και αντίστοιχα λιγότερους στα άλλα κόμματα.
Οποιαδήποτε διαφορετική φωνή προσπαθούν να την εξαφανίσουν, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης τους παρουσιάζουν ως γραφικούς ή με άλλους πονηρούς και ύπουλους τρόπους να τους βάλουν στο περιθώριο.
Το ότι τον Μητσοτάκη θα τον ρωτούσαν για το αγαπημένο του φαγητό όπως έγραψε ο piliouritis (που μπορεί να είναι αλήθεια και όχι χιούμορ) και την Καρυστιανού για το πώς θα γλιτώσουμε από τους Τούρκους και ποιο είναι το πρόγραμμά της σε αυτό το θέμα πραγματικά το πιστεύω.
Για την αντίστοιχη τραγωδία στην Αργεντινή το παρακάτω από το BBC.
Αυτό που είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ πριν από δύο χρόνια ήταν ότι αυτός που είχε τις μεγαλύτερες ευθύνες δεν έχει δικαστεί ακόμη.
Σε εμάς φυσικά δεν θα πάει κανείς φυλακή, έχουμε δημοκρατία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα όπως όλοι γνωρίζουν..
Once train crash: Argentine ex-ministers jailed
Θα μπορεσεις να μου βρεις τρεις χωρες σε ολον τον πλανητη που εχουν δημοκρατια?
Αυτη η κυρια ηταν η πρωτη που κομματικοποιησε τον δικο της πονο και βεβαια των υπολοιπων γονιων και συγγενων των αδικα χαμενων ψυχων.Έλα βρε, η πρώτη; Και η αδερφή του πρωθυπουργού που πολιτεύεται ως χήρα Μπακογιάννη, κι όχι Ντόρα Μητσοτάκη, τι σειρά είχε;
Θα μου πεις δεν είχε δικό της κόμμα... ή μήπως είχε, και δεν το θυμάμαι;Η πρωτη απο την ομαδα των συγγενων των 57 νεκρων.
Αν και πηγες 35 χρονια πισω υπαρχει μια τεραστια διαφορα για εμενα, στη μια περιπτωση η μια εκμετελλευτηκε το δικο της προσωπικο "προβλημα" (σαν κορη Μητσοτακη δεν πιστευω να το ειχε αναγκη κιολας) ενω η αλλη καποιων εκατονταδων χαροκαμενων πολιτων και εν αγνοια τους.
Αν εσυ τις βλεπεις ιδιες τις δυο αυτες περιπτωσεις δε μου προκαλει καμια εντυπωση. -
Η συνήθης βολική ερμηνεία/ διαστρέβλωση για να μας βγει το αφήγημα και να φανούμε αρεστοί στα αφεντικά μας.
-
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Η συνήθης βολική ερμηνεία/ διαστρέβλωση για να μας βγει το αφήγημα και να φανούμε αρεστοί στα αφεντικά μας.
Ελπίζω τουλάχιστον να σας κάνουν πατ πατ στη πλάτη, γιατί αυτά τρώνε με 10 μασελες, εσείς;
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Η συνήθης βολική ερμηνεία/ διαστρέβλωση για να μας βγει το αφήγημα και να φανούμε αρεστοί στα αφεντικά μας.
Ελπίζω τουλάχιστον να σας κάνουν πατ πατ στη πλάτη, γιατί αυτά τρώνε με 10 μασελες, εσείς;
Αν καταλαβα εσυ εισαι εμμισθος.
-
Με πήραν από την Καρυστιανού.
Σαράντη παλικάρι μου, ενημέρωσε τον κόσμο.
Κάνουμε προσφορά σους ψηφοφόρους μας.
Όποιοι ψηφίσουν το κόμμα μας θα τους τραγουδήσει η Μουτσάτσου.
Εντάξει ρε παιδιά. Βάζω την ανακοίνωση.
Άντε και έξω από τη βουλή με το καλό.
Να είσαι καλά Σαράντη μας!!Μουτσάτσου επί του έργου
Δημήτρης Κοργιαλάς, Κατερίνα Μουτσάτσου - Μια φορά | Mad Video Music Awards 2004
Youtube Video -
Τραγουδάρα!
-
Μου έκανε εντύπωση αυτό. Δεν το ποστάρω ως "επίτευγμα ΝΔ" γιατί προφανώς ο καθένας μπορεί να θεωρήσει ότι θα έπρεπε να είμαστε πολύ καλύτερα. Αλλά γιατί όπως έχω ξαναπεί όποιος πιπιλάει την καραμέλα "δεν παράγουμε τίποτα" εκ του καναπέως του απαξιώνει τις προσπάθειες όλων ημών και πολλών άλλων που πασχίζουν στους αντίστοιχους τομείς.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4