Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    • 1
    • 2
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 82 / 84
    Αντίλογος
    33
    1679
    15672
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @criuser last edited by

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Θέλει λέει να δώσει μέχρι 8100 για ανακαίνιση, όταν αυτή ξεκινάει από 30000 για ψιλοπράγματα

      Σε 85 τετραγωνικα για μερικη ανακαινιση τα 30.000 σημερα οριακα φτανουν. Τα ξερεις καλυτερα απο εμενα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser last edited by criuser

        Αυτήν την εποχή θέλεις 300 ευρώ το τμ, για βάψιμο και διορθώσεις σε υδραυλικά και ηλεκτρικά και επισκευές ή κάποιες αλλαγές στα ξυλουργικά.

        Αν βάλεις εξωτερική θερμομόνωση και αντλία θερμότητας πας στα 600 συνολικά και αν αλλάξεις και κουφώματα και δάπεδα περνάς τα 1000 ευρώ το τμ.

        Τώρα πως με αυτό το κόστος ο ιδιοκτήτης θα το νοικιάσει σε τιμές πριν 20 χρόνια και μάλιστα χωρίς να υπάρχει δικαστική ασφάλεια ότι θα παίρνει το ενοίκιο, μόνο στο μυαλό των αργόμισθων του δημοσίου μπορεί να υπάρχει, όπως και των σοσιαλΗστών που κάνουν κουμάντο πάντα με τα λεφτά των άλλων.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • bekiaris
          bekiaris @andya3 last edited by

          @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          Και βέβαια μας φόρτωσε το τρίτο το μακρύτερο μνημόνιο.

          αριστερά και μνημόνιο δνε πάνε μαζί. Ο καλύτερος απο αυτούς, ήταν ο Βαρουφάκης, οταν κατάλαβε οτι δεν τον παίρνει, την έκανε με ελαφρυά. Ο Τσιπρας δήλωνε αριστερός, αλλά υπέγραψε το μακρύτερο οπως ορθά αναφέρεις... αν ήταν αριστερός, θα έφευγε με ψηλά το κεφάλι και θα έλεγε οτι δεν μπορώ να εφαρμόσω κάτι που δεν πιστεύω. Αλλά το ψήφισε και το εφάρμοσε. δεν ηταν αριστερός, ήταν απλά εραστής της καρέκλας, οπως και όλοι οι υπόλοιπου του Σύριζα, μονο η καρέκλα τους ένοιαζε, δεν είχαν ιδεολογία. και για αυτό εξαφανίστηκαν.

          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          Μόνη λύση είναι να ενθαρύνουν οι πολίτες με την ψήφο τους κόμματα και υποψήφιους που λένε την αλήθεια και αντιμετωπίζουν τα θέματα με κάποια στοιχειώδη σοβαρότητα, χωρίς λαικισμό και απλοποιήσεις.

          για κάνε ενα check πόσα εφάρμοσε από αυτά που ειπε ο Κυριάκος το 19.

          Βγήκε για παράδειγμα ο Στουρνάρας και είπε ότι θα υπάρχει πρόβλημα με τις συντάξεις. Έχει άδικο; Στη Γερμανία που είναι πολύ πιο πλούσια από το Ελλαδιστάν αυτή η συζήτηση γίνεται χρόνια. Δεν έχουν βρει κάποια μαγική λύση βέβαια, αλλά είναι στο δημόσιο διάλογο σε υγιή βάση και εκφράζονται απόψεις από κόμματα και φορείς. Αργά ή γρήγορα κάπου θα καταλήξουν.

          το πρόβλημα με τις συντάξεις ειναι εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ο Στουρνάρας καλά τα λέει, αλλά τι κάνουν τόσα χρόνια να το διορθώσουν? ο αγαπημένος σου πρωθυπουργός, το γνωρίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά το πετάει για πιο μετά, γιατί έχει πολιτικό κόστος, αν ήταν σωστός πολιτικός, θα είχε κάνει τομές απο τότε που βγήκε. ΑΛλά βλέπεις, αυτοί ειναι οι ψηφοφόροι του, γίνεται να τους αγγίξει? μηπως εν τέλει εκει που βολεύεί και ο Κυριάκος, ειναι αριστερός και μοιράζει χρήμα του δημοσίου στους συνταξιούχος για να υφαρπάξει την ψήφο τους, και πετάει την καυτή πατάτα στους επόμενους?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser last edited by

            Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...😊

            Οσο για τον Κούλη, δεν νομίζω ότι τον έχω στηρίξει.

            Φαίνεται ποιές προτιμώ αυτήν την εποχή.

            Βέβαια να πω πολύ θα ήθελα να κάνω πλακίτσα με τα "σκάνδαλα" του Κούλη, αλλά θα φαινόταν ότι τον στηρίζω και δεν το θέλω.

            Ισως αν έχω χρόνο και διάθεση κάνω ένα κούρεμα στις ανοησίες που λέει ο τύπος, γιατί με αυτές χάνονται τα πραγματικά σκάνδαλα.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            bekiaris O 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • bekiaris
              bekiaris @criuser last edited by

              @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

              Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...😊

              μάζεψε λεφτά γιατί έρχονται εκλογές τον Οκτώβριο και τέλος έτους σκάει η φούσκα στο Αμέρικα... και μετά δεν θα σε ενοχλεί ουτε η αριστερά ούτε η δεξια.

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bekiaris
                bekiaris last edited by

                Νέο «αντάρτικο» Βλάχου: Ρώτησα για τις παραμεθόριες περιοχές και δεν έλαβα τις απαντήσεις που ανέμενα

                Δεν κρύβει πλέον τη δυσφορία του με την κυβέρνηση Μητσοτάκη ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Βλάχος. Ακόμα και στη συνεδρίαση της Επιτροπής για την αναθεώρηση του Συντάγματος ο Γ. Βλάχος άφησε αιχμές για τους υπουργούς, ενώ συμφώνησε με την πρόταση του ΠΑΣΟΚ να υπάρχει συνταγματική προστασία των παραμεθόριων περιοχών καθώς τουρκικές εταιρείες αγοράζουν ελληνικές περιουσίες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone @bekiaris last edited by

                  @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...😊

                  μάζεψε λεφτά γιατί έρχονται εκλογές τον Οκτώβριο και τέλος έτους σκάει η φούσκα στο Αμέρικα... και μετά δεν θα σε ενοχλεί ουτε η αριστερά ούτε η δεξια.

                  Στα ακίνητα σκάει η φούσκα τον Σεπτεμβρη πριν τις εκλογές.

                  bekiaris K 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • bekiaris
                    bekiaris @wantone last edited by

                    @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    Στα ακίνητα σκάει η φούσκα τον Σεπτεμβρη πριν τις εκλογές.

                    λες? συνήθως τα ακίνητα θέλουν τουλάχιστον 1 χρόνο μετά από αλλαγές στην οικονομία να επηρεαστούν. μου φαίνεται δύσκολο, αλλά τι να σου πω, ίσως κατά βάθος ελπίζω λόγω της αναζήτησης ακινήτου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Για να πέσουν οι τιμές στα ακίνητα πρέπει να γίνει κάτι δραματικό που να αυξήσει απότομα την ποσότητα και την ποιότητα των προσφερόμενων ακινήτων. Και προσωπικά δεν το βλέπω, ανεξαρτήτως κυβέρνησης. Αν το βλέπει κάποιος ας το εξηγήσει.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        wantone @andya3 last edited by

                        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        Για να πέσουν οι τιμές στα ακίνητα πρέπει να γίνει κάτι δραματικό που να αυξήσει απότομα την ποσότητα και την ποιότητα των προσφερόμενων ακινήτων. Και προσωπικά δεν το βλέπω, ανεξαρτήτως κυβέρνησης. Αν το βλέπει κάποιος ας το εξηγήσει.

                        Η ποσότητα που είναι προς πώληση είναι σε ιστορικό υψηλό, κοιτά στον Σπιτογατο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          otso @criuser last edited by

                          @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                          Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα.

                          Δεν καταλαβα τιποτα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kkostask @wantone last edited by

                            @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...😊

                            μάζεψε λεφτά γιατί έρχονται εκλογές τον Οκτώβριο και τέλος έτους σκάει η φούσκα στο Αμέρικα... και μετά δεν θα σε ενοχλεί ουτε η αριστερά ούτε η δεξια.

                            Στα ακίνητα σκάει η φούσκα τον Σεπτεμβρη πριν τις εκλογές.

                            Ημερομηνία ξέρουμε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • W
                              wantone last edited by

                              Tσιπρας-Καρυστιανου 1-0

                              https://www.capital.gr/politiki/3999481/giati-anebainei-o-al-tsipras-kai-peftei-i-m-karustianou/

                              bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by realzeus

                                Να θυμίσω στον φίλο μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!

                                Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  wantone @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                  Να θυμίσω στον φίλου μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!

                                  Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).

                                  Το κράτος τα φτιάχνει με χρήματα που φορτώνονται στο εθνικό χρέος που πληρώνεται από τους φτωχούς και κυρίως την μεσαία τάξη και μετά τα δίνει στους ολιγάρχες που ελέγχουν τους πολιτικούς και τους ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους μέσω εκβιασμών και μιζών. Αυτό είναι το ολιγαρχικό μοντέλο με τους αφεντικά και τους κολίγους που πάντα έτρεχε στην χώρα.

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @wantone last edited by

                                    @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                    Tσιπρας-Καρυστιανου 1-0

                                    https://www.capital.gr/politiki/3999481/giati-anebainei-o-al-tsipras-kai-peftei-i-m-karustianou/

                                    3 μήνες ομως ακούμε οτι η Καρυστιανού, πέφτει και είναι στο 8-10%. Πόσο ήταν δηλαδή πριν?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sarantism
                                      sarantism @andya3 last edited by

                                      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                      Η Ελλάδα σα χώρα δεν παράγει αρκετό πλούτο και δεν έχει ιδιαίτερα λεφτά για να μοιράσει. Αν έρχονται περιστασιακά κάποια κονδύλια από την ΕΕ κυρίως για αναπτυξιακά προγράμματα και τα τρώνε δεξιά κι αριστερά οι εκάστοτε κυβερνώντες, είναι άλλο θέμα και δεν αλλάζει το ότι η χώρα δεν έχει αρκετά λεφτά.

                                      Μόνη λύση είναι να ενθαρύνουν οι πολίτες με την ψήφο τους κόμματα και υποψήφιους που λένε την αλήθεια και αντιμετωπίζουν τα θέματα με κάποια στοιχειώδη σοβαρότητα, χωρίς λαικισμό και απλοποιήσεις.

                                      Βγήκε για παράδειγμα ο Στουρνάρας και είπε ότι θα υπάρχει πρόβλημα με τις συντάξεις. Έχει άδικο; Στη Γερμανία που είναι πολύ πιο πλούσια από το Ελλαδιστάν αυτή η συζήτηση γίνεται χρόνια. Δεν έχουν βρει κάποια μαγική λύση βέβαια, αλλά είναι στο δημόσιο διάλογο σε υγιή βάση και εκφράζονται απόψεις από κόμματα και φορείς. Αργά ή γρήγορα κάπου θα καταλήξουν.

                                      Γιατί δεν απαιτείτε από τους υποψηφίους που θέλετε να ψηηφίσετε να πάρουν θέση σε τέτοια σοβαρά θέματα και μετά να τους κρίνετε. Και ασχολείστε με το πόσα λεφτά θα μοιράσει ο Τσίπρας και πως θα σώσει τη χώρα η Μαρία. Σας αρέσει το δούλεμα, τι να κάνουμε, το τραβάει ο οργανισμός σας...

                                      Πάμε στα πρώτα. Την κοινή αγροτική πολιτική που μας ρήμαξε Έλληνες την ψήφισαν.

                                      Τι χρήματα να υπάρχουν; Αφού τα φάγανε στα δομημένα παράγωγα κλπ.

                                      Τη φοροδιαφυγή 50 χρόνια την κυνηγάνε αλλά τους μεγαλοκαρχαρίες που τους εκλέγουν κυβέρνηση δεν τους αγγίζουν όπως και τα καρτέλ ενέργεια και τροφίμων.
                                      Αυτά δεν υπάρχουν στη Γερμανία.

                                      Χώρια από τους ελ. επαγγελματίες που μας μαδάνε.

                                      Έλα γρήγορα, σήμερα
                                      Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                      Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                      Και σκότωσε με για να βγεις,
                                      Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                      Έλα γρήγορα

                                      Πέγκυ Ζήνα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bekiaris
                                        bekiaris last edited by

                                        ο άνθρωπος έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα, δεν έχει πάει προφανώς ποτέ στο Super Market. Τον πλούτο δεν μας ειπε που τον είδε...

                                        Με αλαζονεία στον δρόμο προς τις κάλπες...

                                        Ως η μοναδική πολιτική δύναμη που έχει αξιόπιστη πρόταση φιλοδοξεί να πλασαριστεί η Νέα Δημοκρατία απέναντι στο υπόλοιπο πολιτικό σύστημα

                                        «Εμείς δημιουργούμε πλούτο στην κοινωνία που γίνεται μέρισμα στους πολίτες, χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τα δημόσια οικονομικά, εμείς δεν μπορούμε να τάξουμε πράγματα που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε την επόμενη μέρα»

                                        A d P sarantism 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • A d P
                                          A d P moderator @bekiaris last edited by

                                          @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          ο άνθρωπος έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα, δεν έχει πάει προφανώς ποτέ στο Super Market. Τον πλούτο δεν μας ειπε που τον είδε...

                                          Με αλαζονεία στον δρόμο προς τις κάλπες...

                                          Ως η μοναδική πολιτική δύναμη που έχει αξιόπιστη πρόταση φιλοδοξεί να πλασαριστεί η Νέα Δημοκρατία απέναντι στο υπόλοιπο πολιτικό σύστημα

                                          «Εμείς δημιουργούμε πλούτο στην κοινωνία που γίνεται μέρισμα στους πολίτες, χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τα δημόσια οικονομικά, εμείς δεν μπορούμε να τάξουμε πράγματα που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε την επόμενη μέρα»

                                          @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          ο άνθρωπος έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα, δεν έχει πάει προφανώς ποτέ στο Super Market. Τον πλούτο δεν μας ειπε που τον είδε...

                                          [Με αλαζονεία»

                                          Έχει γεμίσει Tesla Y το Forum 😝😁

                                          I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • sarantism
                                            sarantism @bekiaris last edited by

                                            @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                            ο άνθρωπος έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα, δεν έχει πάει προφανώς ποτέ στο Super Market. Τον πλούτο δεν μας ειπε που τον είδε...

                                            Με αλαζονεία στον δρόμο προς τις κάλπες...

                                            Ως η μοναδική πολιτική δύναμη που έχει αξιόπιστη πρόταση φιλοδοξεί να πλασαριστεί η Νέα Δημοκρατία απέναντι στο υπόλοιπο πολιτικό σύστημα

                                            «Εμείς δημιουργούμε πλούτο στην κοινωνία που γίνεται μέρισμα στους πολίτες, χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τα δημόσια οικονομικά, εμείς δεν μπορούμε να τάξουμε πράγματα που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε την επόμενη μέρα»

                                            Δανείζονται, τα τρώνε με τους δικούς τους και αυτό το λένε πλούτο. Με δανεικά.
                                            Όλοι έτσι κάνουν 50 χρόνια. Δημιουργική λογιστική.

                                            Έλα γρήγορα, σήμερα
                                            Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                            Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                            Και σκότωσε με για να βγεις,
                                            Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                            Έλα γρήγορα

                                            Πέγκυ Ζήνα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 82 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr