-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Θέλει λέει να δώσει μέχρι 8100 για ανακαίνιση, όταν αυτή ξεκινάει από 30000 για ψιλοπράγματα
Σε 85 τετραγωνικα για μερικη ανακαινιση τα 30.000 σημερα οριακα φτανουν. Τα ξερεις καλυτερα απο εμενα.
-
Αυτήν την εποχή θέλεις 300 ευρώ το τμ, για βάψιμο και διορθώσεις σε υδραυλικά και ηλεκτρικά και επισκευές ή κάποιες αλλαγές στα ξυλουργικά.
Αν βάλεις εξωτερική θερμομόνωση και αντλία θερμότητας πας στα 600 συνολικά και αν αλλάξεις και κουφώματα και δάπεδα περνάς τα 1000 ευρώ το τμ.
Τώρα πως με αυτό το κόστος ο ιδιοκτήτης θα το νοικιάσει σε τιμές πριν 20 χρόνια και μάλιστα χωρίς να υπάρχει δικαστική ασφάλεια ότι θα παίρνει το ενοίκιο, μόνο στο μυαλό των αργόμισθων του δημοσίου μπορεί να υπάρχει, όπως και των σοσιαλΗστών που κάνουν κουμάντο πάντα με τα λεφτά των άλλων.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Και βέβαια μας φόρτωσε το τρίτο το μακρύτερο μνημόνιο.
αριστερά και μνημόνιο δνε πάνε μαζί. Ο καλύτερος απο αυτούς, ήταν ο Βαρουφάκης, οταν κατάλαβε οτι δεν τον παίρνει, την έκανε με ελαφρυά. Ο Τσιπρας δήλωνε αριστερός, αλλά υπέγραψε το μακρύτερο οπως ορθά αναφέρεις... αν ήταν αριστερός, θα έφευγε με ψηλά το κεφάλι και θα έλεγε οτι δεν μπορώ να εφαρμόσω κάτι που δεν πιστεύω. Αλλά το ψήφισε και το εφάρμοσε. δεν ηταν αριστερός, ήταν απλά εραστής της καρέκλας, οπως και όλοι οι υπόλοιπου του Σύριζα, μονο η καρέκλα τους ένοιαζε, δεν είχαν ιδεολογία. και για αυτό εξαφανίστηκαν.
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Μόνη λύση είναι να ενθαρύνουν οι πολίτες με την ψήφο τους κόμματα και υποψήφιους που λένε την αλήθεια και αντιμετωπίζουν τα θέματα με κάποια στοιχειώδη σοβαρότητα, χωρίς λαικισμό και απλοποιήσεις.
για κάνε ενα check πόσα εφάρμοσε από αυτά που ειπε ο Κυριάκος το 19.
Βγήκε για παράδειγμα ο Στουρνάρας και είπε ότι θα υπάρχει πρόβλημα με τις συντάξεις. Έχει άδικο; Στη Γερμανία που είναι πολύ πιο πλούσια από το Ελλαδιστάν αυτή η συζήτηση γίνεται χρόνια. Δεν έχουν βρει κάποια μαγική λύση βέβαια, αλλά είναι στο δημόσιο διάλογο σε υγιή βάση και εκφράζονται απόψεις από κόμματα και φορείς. Αργά ή γρήγορα κάπου θα καταλήξουν.
το πρόβλημα με τις συντάξεις ειναι εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ο Στουρνάρας καλά τα λέει, αλλά τι κάνουν τόσα χρόνια να το διορθώσουν? ο αγαπημένος σου πρωθυπουργός, το γνωρίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά το πετάει για πιο μετά, γιατί έχει πολιτικό κόστος, αν ήταν σωστός πολιτικός, θα είχε κάνει τομές απο τότε που βγήκε. ΑΛλά βλέπεις, αυτοί ειναι οι ψηφοφόροι του, γίνεται να τους αγγίξει? μηπως εν τέλει εκει που βολεύεί και ο Κυριάκος, ειναι αριστερός και μοιράζει χρήμα του δημοσίου στους συνταξιούχος για να υφαρπάξει την ψήφο τους, και πετάει την καυτή πατάτα στους επόμενους?
-
Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...

Οσο για τον Κούλη, δεν νομίζω ότι τον έχω στηρίξει.
Φαίνεται ποιές προτιμώ αυτήν την εποχή.
Βέβαια να πω πολύ θα ήθελα να κάνω πλακίτσα με τα "σκάνδαλα" του Κούλη, αλλά θα φαινόταν ότι τον στηρίζω και δεν το θέλω.
Ισως αν έχω χρόνο και διάθεση κάνω ένα κούρεμα στις ανοησίες που λέει ο τύπος, γιατί με αυτές χάνονται τα πραγματικά σκάνδαλα.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...

μάζεψε λεφτά γιατί έρχονται εκλογές τον Οκτώβριο και τέλος έτους σκάει η φούσκα στο Αμέρικα... και μετά δεν θα σε ενοχλεί ουτε η αριστερά ούτε η δεξια.
-
Δεν κρύβει πλέον τη δυσφορία του με την κυβέρνηση Μητσοτάκη ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Βλάχος. Ακόμα και στη συνεδρίαση της Επιτροπής για την αναθεώρηση του Συντάγματος ο Γ. Βλάχος άφησε αιχμές για τους υπουργούς, ενώ συμφώνησε με την πρόταση του ΠΑΣΟΚ να υπάρχει συνταγματική προστασία των παραμεθόριων περιοχών καθώς τουρκικές εταιρείες αγοράζουν ελληνικές περιουσίες.
-
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...

μάζεψε λεφτά γιατί έρχονται εκλογές τον Οκτώβριο και τέλος έτους σκάει η φούσκα στο Αμέρικα... και μετά δεν θα σε ενοχλεί ουτε η αριστερά ούτε η δεξια.
Στα ακίνητα σκάει η φούσκα τον Σεπτεμβρη πριν τις εκλογές.
-
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Στα ακίνητα σκάει η φούσκα τον Σεπτεμβρη πριν τις εκλογές.
λες? συνήθως τα ακίνητα θέλουν τουλάχιστον 1 χρόνο μετά από αλλαγές στην οικονομία να επηρεαστούν. μου φαίνεται δύσκολο, αλλά τι να σου πω, ίσως κατά βάθος ελπίζω λόγω της αναζήτησης ακινήτου
-
Για να πέσουν οι τιμές στα ακίνητα πρέπει να γίνει κάτι δραματικό που να αυξήσει απότομα την ποσότητα και την ποιότητα των προσφερόμενων ακινήτων. Και προσωπικά δεν το βλέπω, ανεξαρτήτως κυβέρνησης. Αν το βλέπει κάποιος ας το εξηγήσει.
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Για να πέσουν οι τιμές στα ακίνητα πρέπει να γίνει κάτι δραματικό που να αυξήσει απότομα την ποσότητα και την ποιότητα των προσφερόμενων ακινήτων. Και προσωπικά δεν το βλέπω, ανεξαρτήτως κυβέρνησης. Αν το βλέπει κάποιος ας το εξηγήσει.
Η ποσότητα που είναι προς πώληση είναι σε ιστορικό υψηλό, κοιτά στον Σπιτογατο.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα.
Δεν καταλαβα τιποτα
-
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Πήλιου, Οτσο και λοιποί αριστερούληδες δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε να μπαίνετε μέσα στον Μπεκιάρη και να λέει αυτά τα πράγματα...

μάζεψε λεφτά γιατί έρχονται εκλογές τον Οκτώβριο και τέλος έτους σκάει η φούσκα στο Αμέρικα... και μετά δεν θα σε ενοχλεί ουτε η αριστερά ούτε η δεξια.
Στα ακίνητα σκάει η φούσκα τον Σεπτεμβρη πριν τις εκλογές.
Ημερομηνία ξέρουμε?
-
Tσιπρας-Καρυστιανου 1-0
https://www.capital.gr/politiki/3999481/giati-anebainei-o-al-tsipras-kai-peftei-i-m-karustianou/
-
Να θυμίσω στον φίλο μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!
Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).
-
@realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Να θυμίσω στον φίλου μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!
Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).
Το κράτος τα φτιάχνει με χρήματα που φορτώνονται στο εθνικό χρέος που πληρώνεται από τους φτωχούς και κυρίως την μεσαία τάξη και μετά τα δίνει στους ολιγάρχες που ελέγχουν τους πολιτικούς και τους ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους μέσω εκβιασμών και μιζών. Αυτό είναι το ολιγαρχικό μοντέλο με τους αφεντικά και τους κολίγους που πάντα έτρεχε στην χώρα.
-
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Tσιπρας-Καρυστιανου 1-0
https://www.capital.gr/politiki/3999481/giati-anebainei-o-al-tsipras-kai-peftei-i-m-karustianou/
3 μήνες ομως ακούμε οτι η Καρυστιανού, πέφτει και είναι στο 8-10%. Πόσο ήταν δηλαδή πριν?
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Η Ελλάδα σα χώρα δεν παράγει αρκετό πλούτο και δεν έχει ιδιαίτερα λεφτά για να μοιράσει. Αν έρχονται περιστασιακά κάποια κονδύλια από την ΕΕ κυρίως για αναπτυξιακά προγράμματα και τα τρώνε δεξιά κι αριστερά οι εκάστοτε κυβερνώντες, είναι άλλο θέμα και δεν αλλάζει το ότι η χώρα δεν έχει αρκετά λεφτά.
Μόνη λύση είναι να ενθαρύνουν οι πολίτες με την ψήφο τους κόμματα και υποψήφιους που λένε την αλήθεια και αντιμετωπίζουν τα θέματα με κάποια στοιχειώδη σοβαρότητα, χωρίς λαικισμό και απλοποιήσεις.
Βγήκε για παράδειγμα ο Στουρνάρας και είπε ότι θα υπάρχει πρόβλημα με τις συντάξεις. Έχει άδικο; Στη Γερμανία που είναι πολύ πιο πλούσια από το Ελλαδιστάν αυτή η συζήτηση γίνεται χρόνια. Δεν έχουν βρει κάποια μαγική λύση βέβαια, αλλά είναι στο δημόσιο διάλογο σε υγιή βάση και εκφράζονται απόψεις από κόμματα και φορείς. Αργά ή γρήγορα κάπου θα καταλήξουν.
Γιατί δεν απαιτείτε από τους υποψηφίους που θέλετε να ψηηφίσετε να πάρουν θέση σε τέτοια σοβαρά θέματα και μετά να τους κρίνετε. Και ασχολείστε με το πόσα λεφτά θα μοιράσει ο Τσίπρας και πως θα σώσει τη χώρα η Μαρία. Σας αρέσει το δούλεμα, τι να κάνουμε, το τραβάει ο οργανισμός σας...
Πάμε στα πρώτα. Την κοινή αγροτική πολιτική που μας ρήμαξε Έλληνες την ψήφισαν.
Τι χρήματα να υπάρχουν; Αφού τα φάγανε στα δομημένα παράγωγα κλπ.
Τη φοροδιαφυγή 50 χρόνια την κυνηγάνε αλλά τους μεγαλοκαρχαρίες που τους εκλέγουν κυβέρνηση δεν τους αγγίζουν όπως και τα καρτέλ ενέργεια και τροφίμων.
Αυτά δεν υπάρχουν στη Γερμανία.Χώρια από τους ελ. επαγγελματίες που μας μαδάνε.
-
ο άνθρωπος έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα, δεν έχει πάει προφανώς ποτέ στο Super Market. Τον πλούτο δεν μας ειπε που τον είδε...
Με αλαζονεία στον δρόμο προς τις κάλπες...
Ως η μοναδική πολιτική δύναμη που έχει αξιόπιστη πρόταση φιλοδοξεί να πλασαριστεί η Νέα Δημοκρατία απέναντι στο υπόλοιπο πολιτικό σύστημα
«Εμείς δημιουργούμε πλούτο στην κοινωνία που γίνεται μέρισμα στους πολίτες, χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τα δημόσια οικονομικά, εμείς δεν μπορούμε να τάξουμε πράγματα που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε την επόμενη μέρα»
-
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
ο άνθρωπος έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα, δεν έχει πάει προφανώς ποτέ στο Super Market. Τον πλούτο δεν μας ειπε που τον είδε...
Με αλαζονεία στον δρόμο προς τις κάλπες...
Ως η μοναδική πολιτική δύναμη που έχει αξιόπιστη πρόταση φιλοδοξεί να πλασαριστεί η Νέα Δημοκρατία απέναντι στο υπόλοιπο πολιτικό σύστημα
«Εμείς δημιουργούμε πλούτο στην κοινωνία που γίνεται μέρισμα στους πολίτες, χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τα δημόσια οικονομικά, εμείς δεν μπορούμε να τάξουμε πράγματα που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε την επόμενη μέρα»
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
ο άνθρωπος έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα, δεν έχει πάει προφανώς ποτέ στο Super Market. Τον πλούτο δεν μας ειπε που τον είδε...
[Με αλαζονεία»
Έχει γεμίσει Tesla Y το Forum


-
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
ο άνθρωπος έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα, δεν έχει πάει προφανώς ποτέ στο Super Market. Τον πλούτο δεν μας ειπε που τον είδε...
Με αλαζονεία στον δρόμο προς τις κάλπες...
Ως η μοναδική πολιτική δύναμη που έχει αξιόπιστη πρόταση φιλοδοξεί να πλασαριστεί η Νέα Δημοκρατία απέναντι στο υπόλοιπο πολιτικό σύστημα
«Εμείς δημιουργούμε πλούτο στην κοινωνία που γίνεται μέρισμα στους πολίτες, χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τα δημόσια οικονομικά, εμείς δεν μπορούμε να τάξουμε πράγματα που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε την επόμενη μέρα»
Δανείζονται, τα τρώνε με τους δικούς τους και αυτό το λένε πλούτο. Με δανεικά.
Όλοι έτσι κάνουν 50 χρόνια. Δημιουργική λογιστική.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4