-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@panormus772 said in TESLA FORUM:
Για μένα το βασικό και κύριο μειονέκτημα που αναφέρθηκε για το 3άρι, είναι το μήκος σε συνάρτηση με το πλάτος. Ειδικά για κάποιον που θα το χρησιμοποιεί για 80-90% κίνηση εντός Αθήνας.*
*Εκτός αν κινείται από το parking του σπιτιού του στο parking του γραφείου ή όπου αλλού με σίγουρη θέση στάθμευσης.Επίσης να μην κινείται σε Κυψέλη,σε στενά του κέντρου κ.τ.λ.
Κινούμε στα στενά του κέντρου χωρίς κανένα πρόβλημα. Το τιμόνι κόβει σαν θερμικό με διαμήκη μοτέρ, έχει παντού κάμερες και σκαρίφημα δυναμικής κάτοψης. Συνήθως το παρκάρω σε δημόσια πάρκινγκ και όχι στον δρόμο όπως δεν θα πάρκαρα και οποιοδήποτε ΙΧ 50 k €
Φαντάζομαι οι περισσότεροι ξυπνάτε αργά γιατί μέχρι τις 06:30 το κέντρο της Αθήνας είναι γεμάτο φορτηγά κοφα με μεταξόνια 3700 και 4200 mm, αυτό έλειπε να μην χώραγε το τεσλα
Δεν υποστηρίζω ότι είναι μικρο, τουναντίον απλά δεν είναι τόσο άβολο όσο αφήνουν τα 4,7 m του να εννοηθεί
To είπα στην υποσημείωση,πως αν έχεις θέση parking λύνεται το θέμα.
Τώρα όσον αφορά τη δυσκολία κίνησης στα στενά της Αθήνας (τύπου πίσω από Αλεξάνδρας Αχαρνών,Πατησίων κ.ά.) προσωπικά έχω κάποιες αμφιβολίες ανεξαρτήτου ώρας.Ότι έχει κυρίως πλάτος πάνω από 1,85μ., η μεγαλύτερη δυσκολία θα είναι ανάμεσα σε διπλοπαρκαρισμένα τέτοια στενά και φυσικά ιδίως όταν θα θες να στρίψεις εκεί και θα 'χουν παρκάρει πάνω στις γωνίες τα χρέπια 20+ετίας οχήματα που θα θες να αποφυγείς στο χιλιοστό καθώς στρίβεις.
Τα φορτηγά (αρκετά από αυτά επίσης προχωρημένης ηλικίας) -είτε πριν είτε μετά τις 6μησι- με τα 4μετρα μεταξόνια και μεγάλο πλάτος σε τετοια στενά, στα π@π@ρια τους κι αν ξηλώσουν κανένα καθρέφτη παρκαρισμένου η "φάνε" λίγο φτερό και πόρτα του παρκαρισμένου Ι.Χ. Δε θα καθήσουν να χάσουν χρόνο από τη δουλειά τους για να προσέχουν τον κάθε παρακαρισμένο που τους κάνει τη ζωή δύσκολη. -
@panormus772 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@panormus772 said in TESLA FORUM:
Για μένα το βασικό και κύριο μειονέκτημα που αναφέρθηκε για το 3άρι, είναι το μήκος σε συνάρτηση με το πλάτος. Ειδικά για κάποιον που θα το χρησιμοποιεί για 80-90% κίνηση εντός Αθήνας.*
*Εκτός αν κινείται από το parking του σπιτιού του στο parking του γραφείου ή όπου αλλού με σίγουρη θέση στάθμευσης.Επίσης να μην κινείται σε Κυψέλη,σε στενά του κέντρου κ.τ.λ.
Κινούμε στα στενά του κέντρου χωρίς κανένα πρόβλημα. Το τιμόνι κόβει σαν θερμικό με διαμήκη μοτέρ, έχει παντού κάμερες και σκαρίφημα δυναμικής κάτοψης. Συνήθως το παρκάρω σε δημόσια πάρκινγκ και όχι στον δρόμο όπως δεν θα πάρκαρα και οποιοδήποτε ΙΧ 50 k €
Φαντάζομαι οι περισσότεροι ξυπνάτε αργά γιατί μέχρι τις 06:30 το κέντρο της Αθήνας είναι γεμάτο φορτηγά κοφα με μεταξόνια 3700 και 4200 mm, αυτό έλειπε να μην χώραγε το τεσλα
Δεν υποστηρίζω ότι είναι μικρο, τουναντίον απλά δεν είναι τόσο άβολο όσο αφήνουν τα 4,7 m του να εννοηθεί
To είπα στην υποσημείωση,πως αν έχεις θέση parking λύνεται το θέμα.
Τώρα όσον αφορά τη δυσκολία κίνησης στα στενά της Αθήνας (τύπου πίσω από Αλεξάνδρας Αχαρνών,Πατησίων κ.ά.) προσωπικά έχω κάποιες αμφιβολίες ανεξαρτήτου ώρας.Ότι έχει κυρίως πλάτος πάνω από 1,85μ., η μεγαλύτερη δυσκολία θα είναι ανάμεσα σε διπλοπαρκαρισμένα τέτοια στενά και φυσικά ιδίως όταν θα θες να στρίψεις εκεί και θα 'χουν παρκάρει πάνω στις γωνίες τα χρέπια 20+ετίας οχήματα που θα θες να αποφυγείς στο χιλιοστό καθώς στρίβεις.
Τα φορτηγά (αρκετά από αυτά επίσης προχωρημένης ηλικίας) -είτε πριν είτε μετά τις 6μησι- με τα 4μετρα μεταξόνια και μεγάλο πλάτος σε τετοια στενά, στα π@π@ρια τους κι αν ξηλώσουν κανένα καθρέφτη παρκαρισμένου η "φάνε" λίγο φτερό και πόρτα του παρκαρισμένου Ι.Χ. Δε θα καθήσουν να χάσουν χρόνο από τη δουλειά τους για να προσέχουν τον κάθε παρακαρισμένο που τους κάνει τη ζωή δύσκολη.Κινούμαι καθημερινά ΑΚΡΙΒΩΣ στα στενά που ανέφερες και, παραδόξως, το Υ δεν με έχει ζορίσει ιδιαίτερα. Μόνο σε κάποιες στροφές όπου είχαν παρατήσει πάνω στη γωνία παρκαρισμένο, αλλά εκεί θα είχα πρόβλημα και με αρκετά μικρότερο αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να ψάχνω για θέση πάντως, όπου είναι ένα θέμα που σίγουρα θα ζόριζε την κατάσταση.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Θα συμφωνήσω στο ύψος. Αν συνηθίσεις στα ψηλά και είσαι 40+ δύσκολα επιστρέφεις σε σεντάν.
Ξέρω αρκετούς που το έχουν κάνει πάντως. Κι εδώ μέσα το έχουν γράψει ότι γύρισαν σε χαμηλό για την οδική συμπεριφορά.
Ο πατέρας μου, στα 75 του, οδηγεί χαμηλό και σκέπτεται για κάμπριο ή ακόμα και roadster. Βέβαια δεν είναι και ο τυπικός 75άρης, παίζει να μας βάζει όλους κάτω σε φυσική κατάσταση.@fanis75: Εσύ είσαι για σοφέρ παλικάρι μου, μην ασχολείσαι με το να κουνάς χέρια και πόδια... Χαχαχα!
Σου έχω δείξει να με νοιάζει τόσο η «οδική συμπεριφορά»; Άσε που και μόνο που ζορίζεσαι να βγεις ή σκύβεις να μπεις πονάει η μέση !
-
@panormus772 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@panormus772 said in TESLA FORUM:
Για μένα το βασικό και κύριο μειονέκτημα που αναφέρθηκε για το 3άρι, είναι το μήκος σε συνάρτηση με το πλάτος. Ειδικά για κάποιον που θα το χρησιμοποιεί για 80-90% κίνηση εντός Αθήνας.*
*Εκτός αν κινείται από το parking του σπιτιού του στο parking του γραφείου ή όπου αλλού με σίγουρη θέση στάθμευσης.Επίσης να μην κινείται σε Κυψέλη,σε στενά του κέντρου κ.τ.λ.
Κινούμε στα στενά του κέντρου χωρίς κανένα πρόβλημα. Το τιμόνι κόβει σαν θερμικό με διαμήκη μοτέρ, έχει παντού κάμερες και σκαρίφημα δυναμικής κάτοψης. Συνήθως το παρκάρω σε δημόσια πάρκινγκ και όχι στον δρόμο όπως δεν θα πάρκαρα και οποιοδήποτε ΙΧ 50 k €
Φαντάζομαι οι περισσότεροι ξυπνάτε αργά γιατί μέχρι τις 06:30 το κέντρο της Αθήνας είναι γεμάτο φορτηγά κοφα με μεταξόνια 3700 και 4200 mm, αυτό έλειπε να μην χώραγε το τεσλα
Δεν υποστηρίζω ότι είναι μικρο, τουναντίον απλά δεν είναι τόσο άβολο όσο αφήνουν τα 4,7 m του να εννοηθεί
To είπα στην υποσημείωση,πως αν έχεις θέση parking λύνεται το θέμα.
Τώρα όσον αφορά τη δυσκολία κίνησης στα στενά της Αθήνας (τύπου πίσω από Αλεξάνδρας Αχαρνών,Πατησίων κ.ά.) προσωπικά έχω κάποιες αμφιβολίες ανεξαρτήτου ώρας.Ότι έχει κυρίως πλάτος πάνω από 1,85μ., η μεγαλύτερη δυσκολία θα είναι ανάμεσα σε διπλοπαρκαρισμένα τέτοια στενά και φυσικά ιδίως όταν θα θες να στρίψεις εκεί και θα 'χουν παρκάρει πάνω στις γωνίες τα χρέπια 20+ετίας οχήματα που θα θες να αποφυγείς στο χιλιοστό καθώς στρίβεις.
Τα φορτηγά (αρκετά από αυτά επίσης προχωρημένης ηλικίας) -είτε πριν είτε μετά τις 6μησι- με τα 4μετρα μεταξόνια και μεγάλο πλάτος σε τετοια στενά, στα π@π@ρια τους κι αν ξηλώσουν κανένα καθρέφτη παρκαρισμένου η "φάνε" λίγο φτερό και πόρτα του παρκαρισμένου Ι.Χ. Δε θα καθήσουν να χάσουν χρόνο από τη δουλειά τους για να προσέχουν τον κάθε παρακαρισμένο που τους κάνει τη ζωή δύσκολη.Και εγώ από πάρκινγκ σε πάρκινγκ παω.
Αλλά στο δρόμο πρέπει να πιάσεις μια λωρίδα άκρη άκρη και να κανεις το σταυρο σου αν θα σε γρατσουνίσει ο κάθε διερχόμενος δίτροχος. Φυσικα σε καιε αλλαγή πορείας ή όπου μπαίνεις και με εις κογω κίνησης σε μονοπάτι μηχανής κινδυνεύεις.
Δραμα η κυκλοφορία στο κέντρο.
Επίσης και στο πάρκινγκ ποσο ασφαλής είσαι ; Ζημιές γίνονται και στα πιο ακριβά πάρκινγκ και από τους καλυτερους παρκαδόρους γιατί κανεις δεν είναι ρομποτ.
Αν δεν έχεις αποκλειστική, ξεχωριστή πελώρια θέση πάρκινγκ κάθε παραπάνω εκατοστό διάστασης κοστίζει σε άγχος. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Θα συμφωνήσω στο ύψος. Αν συνηθίσεις στα ψηλά και είσαι 40+ δύσκολα επιστρέφεις σε σεντάν.
Ξέρω αρκετούς που το έχουν κάνει πάντως. Κι εδώ μέσα το έχουν γράψει ότι γύρισαν σε χαμηλό για την οδική συμπεριφορά.
Ο πατέρας μου, στα 75 του, οδηγεί χαμηλό και σκέπτεται για κάμπριο ή ακόμα και roadster. Βέβαια δεν είναι και ο τυπικός 75άρης, παίζει να μας βάζει όλους κάτω σε φυσική κατάσταση.@fanis75: Εσύ είσαι για σοφέρ παλικάρι μου, μην ασχολείσαι με το να κουνάς χέρια και πόδια... Χαχαχα!
Σου έχω δείξει να με νοιάζει τόσο η «οδική συμπεριφορά»; Άσε που και μόνο που ζορίζεσαι να βγεις ή σκύβεις να μπεις πονάει η μέση !
Είχες πει ότι κατάλαβες την διαφορά στον δρόμο, όταν καβάλησε τη BMW. Είπα ότι είδες το φως το αληθινό...
Αν ζορίζεσαι να μπεις σε χαμηλό, σε αυτήν την ηλικία, ίσως πρέπει να το δεις ιατρικά.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Θα συμφωνήσω στο ύψος. Αν συνηθίσεις στα ψηλά και είσαι 40+ δύσκολα επιστρέφεις σε σεντάν.
Ξέρω αρκετούς που το έχουν κάνει πάντως. Κι εδώ μέσα το έχουν γράψει ότι γύρισαν σε χαμηλό για την οδική συμπεριφορά.
Ο πατέρας μου, στα 75 του, οδηγεί χαμηλό και σκέπτεται για κάμπριο ή ακόμα και roadster. Βέβαια δεν είναι και ο τυπικός 75άρης, παίζει να μας βάζει όλους κάτω σε φυσική κατάσταση.@fanis75: Εσύ είσαι για σοφέρ παλικάρι μου, μην ασχολείσαι με το να κουνάς χέρια και πόδια... Χαχαχα!
Σου έχω δείξει να με νοιάζει τόσο η «οδική συμπεριφορά»; Άσε που και μόνο που ζορίζεσαι να βγεις ή σκύβεις να μπεις πονάει η μέση !
Είχες πει ότι κατάλαβες της διαφορά στον δρόμο, όταν καβάλησε την BMW. Είπα ότι είδες το φως το αληθινό...
Αν ζορίζεσαι να μπεις σε χαμηλό, σε αυτήν την ηλικία, ίσως πρέπει να το δεις ιατρικά.
Ναι βρε συ το κατάλαβα. Τώρα έχω πια καλύτερο μετρο σύγκρισης. Αλλά δεν θα επιλέξω αποκλειστικα με τέτοιο κριτήριο πια. Γέρασα. Δεν τρέχω, δε στρίβω. Σε καμία ευθεία πατάω και θελω άνεση και ησυχία όχι γκάζια και στροφιλίκια.
Με τα κιλά μου, τη δουλειά γραφείου και τους ρυθμούς που ζούμε δεν είμαστε φιτ στα 50.
Άρα επιλέγουμε άνεση ! -
Πάντως τα μεγάλα αμάξια έχουν τον τρόπο τους να στρίβουν. Εγώ με 11 χρόνια συμβίωσης με το 4.78 μήκους C5 δεν είχα αντιμετωπίσει προβλήματα στο στρίψιμο στα στενά.
Το παρκάρισμα βέβαια ήταν δύσκολο, αφού έπρεπε να βρεθεί μεγάλος χώρος για να παρκάρει, κάτι που δεν με προβληματίζει τώρα που έχω 63 εκατοστά μικρότερο αυτοκίνητο χωρίς να μου λείπουν οι χώροι. -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τα έχουμε πει για το one pedal.
Δεν το θυμάμαι!! Γιατί δεν σου αρέσει, είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό μόλςι το μάθεις. Εμένα μου πήρα κάπου 2-3 βόλτες, του Ντετόλ 10'.
Νομίζω, ειδικά αν υπάρχει η προηγούμενη εμπειρία από αυτόματα, και οι 2-3 βόλτες είναι υπερβολή...
Εμένα μου πήρε κυριολεκτικά 5' (απλά μερικά πρώτα δοκιμαστικά πάτα άσε του πεντάλ στο ξεκίνημα) τόσο που μετά που μπήκα στο δικό μου στο πρώτο φανάρι να αφήσω απλά το γκάζι και να περιμένω να σταματήσειΕπίσης το one pedal του, παρότι δεν ήξερα ότι δεν μπορεί να ρυθμιστεί, είναι πολύ καλά σεταρισμένο.
Θυμάμαι σε MG που έχω μπει Uber στο εξωτερικό 2-3 φορές ήταν πολύ απότομο στο άφημα (μάλλον θα το χαν ρυθμίσει για μέγιστη ανάκτηση) και σαν επιβάτη σε κούραζε μην πω σε ζάλιζε εύκολα κιόλας... -
@xrs said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τα έχουμε πει για το one pedal.
Δεν το θυμάμαι!! Γιατί δεν σου αρέσει, είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό μόλςι το μάθεις. Εμένα μου πήρα κάπου 2-3 βόλτες, του Ντετόλ 10'.
Νομίζω, ειδικά αν υπάρχει η προηγούμενη εμπειρία από αυτόματα, και οι 2-3 βόλτες είναι υπερβολή...
Εμένα μου πήρε κυριολεκτικά 5' (απλά μερικά πρώτα δοκιμαστικά πάτα άσε του πεντάλ στο ξεκίνημα) τόσο που μετά που μπήκα στο δικό μου στο πρώτο φανάρι να αφήσω απλά το γκάζι και να περιμένω να σταματήσειΕπίσης το one pedal του, παρότι δεν ήξερα ότι δεν μπορεί να ρυθμιστεί, είναι πολύ καλά σεταρισμένο.
Θυμάμαι σε MG που έχω μπει Uber στο εξωτερικό 2-3 φορές ήταν πολύ απότομο στο άφημα (μάλλον θα το χαν ρυθμίσει για μέγιστη ανάκτηση) και σαν επιβάτη σε κούραζε μην πω σε ζάλιζε εύκολα κιόλας...Έχει ειπωθεί αρκετές φορές σε reviews ότι τα τεσλα έχουν, αν όχι το καλύτερο, από τα καλύτερα regen. Διαβάζει με την κάμερα τις συνθήκες μπροστά και καταλαβαίνει ποσο θες να επιβραδύνεις. Δεν κόβει δηλ κατά μια συγκεκριμένη αρνητική επιτάχυνση, αλλά αποφασίζει αυτό.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως τα μεγάλα αμάξια έχουν τον τρόπο τους να στρίβουν. Εγώ με 11 χρόνια συμβίωσης με το 4.78 μήκους C5 δεν είχα αντιμετωπίσει προβλήματα στο στρίψιμο στα στενά.
Το παρκάρισμα βέβαια ήταν δύσκολο, αφού έπρεπε να βρεθεί μεγάλος χώρος για να παρκάρει, κάτι που δεν με προβληματίζει τώρα που έχω 63 εκατοστά μικρότερο αυτοκίνητο χωρίς να μου λείπουν οι χώροι.Έχει σημασία που βρίσκεται η μηχανή.
Στα εγκάρσια έχουν λιγότερο χώρο οι τροχοί απο ότι στα διαμήκη. Στα ηλεκτρικά έχουν όσο χώρο θέλουν -
Του Τέσλα είναι άψογο το μονοπένταλο, κι εγώ πιστεύω πως χρειάζεται από δευτερόλεπτα έως μερικά λεπτά για να το θεωρείς δεδομένο.
Το mg5 δεν έχει one pedal, όπως και τα ΤΟΥΟΤΑ κι άλλα ηλεκτρικά, απλά αφήνοντας το γκαζι η αναγεννητικη φόρτιση κόβει την πολλή φόρα, αλλά δεν ακινητοποιεί το αμαξι.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@xrs said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τα έχουμε πει για το one pedal.
Δεν το θυμάμαι!! Γιατί δεν σου αρέσει, είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό μόλςι το μάθεις. Εμένα μου πήρα κάπου 2-3 βόλτες, του Ντετόλ 10'.
Νομίζω, ειδικά αν υπάρχει η προηγούμενη εμπειρία από αυτόματα, και οι 2-3 βόλτες είναι υπερβολή...
Εμένα μου πήρε κυριολεκτικά 5' (απλά μερικά πρώτα δοκιμαστικά πάτα άσε του πεντάλ στο ξεκίνημα) τόσο που μετά που μπήκα στο δικό μου στο πρώτο φανάρι να αφήσω απλά το γκάζι και να περιμένω να σταματήσειΕπίσης το one pedal του, παρότι δεν ήξερα ότι δεν μπορεί να ρυθμιστεί, είναι πολύ καλά σεταρισμένο.
Θυμάμαι σε MG που έχω μπει Uber στο εξωτερικό 2-3 φορές ήταν πολύ απότομο στο άφημα (μάλλον θα το χαν ρυθμίσει για μέγιστη ανάκτηση) και σαν επιβάτη σε κούραζε μην πω σε ζάλιζε εύκολα κιόλας...Έχει ειπωθεί αρκετές φορές σε reviews ότι τα τεσλα έχουν, αν όχι το καλύτερο, από τα καλύτερα regen. Διαβάζει με την κάμερα τις συνθήκες μπροστά και καταλαβαίνει ποσο θες να επιβραδύνεις. Δεν κόβει δηλ κατά μια συγκεκριμένη αρνητική επιτάχυνση, αλλά αποφασίζει αυτό.
Αυτό που λες ουσιαστικά σημαίνει ότι εσύ κάνεις ένα πράγμα με τον ίδιο τρόπο και το αμάξι αντιδρά διαφορετικά. Δηλαδή ότι δεν μπορείς να εμπιστευτεις το αμάξι. Ας έχει πάνω του όλη την τεχνίτη νοημοσύνη του κόσμου. Αν λειτουργεί έτσι προσωπικά το θεωρώ μεγάλο φάουλ...
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@xrs said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τα έχουμε πει για το one pedal.
Δεν το θυμάμαι!! Γιατί δεν σου αρέσει, είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό μόλςι το μάθεις. Εμένα μου πήρα κάπου 2-3 βόλτες, του Ντετόλ 10'.
Νομίζω, ειδικά αν υπάρχει η προηγούμενη εμπειρία από αυτόματα, και οι 2-3 βόλτες είναι υπερβολή...
Εμένα μου πήρε κυριολεκτικά 5' (απλά μερικά πρώτα δοκιμαστικά πάτα άσε του πεντάλ στο ξεκίνημα) τόσο που μετά που μπήκα στο δικό μου στο πρώτο φανάρι να αφήσω απλά το γκάζι και να περιμένω να σταματήσειΕπίσης το one pedal του, παρότι δεν ήξερα ότι δεν μπορεί να ρυθμιστεί, είναι πολύ καλά σεταρισμένο.
Θυμάμαι σε MG που έχω μπει Uber στο εξωτερικό 2-3 φορές ήταν πολύ απότομο στο άφημα (μάλλον θα το χαν ρυθμίσει για μέγιστη ανάκτηση) και σαν επιβάτη σε κούραζε μην πω σε ζάλιζε εύκολα κιόλας...Έχει ειπωθεί αρκετές φορές σε reviews ότι τα τεσλα έχουν, αν όχι το καλύτερο, από τα καλύτερα regen. Διαβάζει με την κάμερα τις συνθήκες μπροστά και καταλαβαίνει ποσο θες να επιβραδύνεις. Δεν κόβει δηλ κατά μια συγκεκριμένη αρνητική επιτάχυνση, αλλά αποφασίζει αυτό.
Αυτό που λες ουσιαστικά σημαίνει ότι εσύ κάνεις ένα πράγμα με τον ίδιο τρόπο και το αμάξι αντιδρά διαφορετικά. Δηλαδή ότι δεν μπορείς να εμπιστευτεις το αμάξι. Ας έχει πάνω του όλη την τεχνίτη νοημοσύνη του κόσμου. Αν λειτουργεί έτσι προσωπικά το θεωρώ μεγάλο φάουλ...
Οδήγησε το και τα ξανά λέμε
-
Η φωτό είναι πριν 1-1.5 ώρα από αταλαντη (όχι δίκη μου). Ξέρετε, εκεί που κυλιούνται τα τεσλα στη λάσπη, παρέα με τις νταλικεσ
Ότι έγινε κράτησε το πολύ για μια ωριτσα καθώς τώρα φαίνονται ελεύθερες θέσεις φόρτισης σε όλους τους superchargers στην Ελλάδα.
Ενα τέτοιο ποστ σε 2 απανωτά τριήμερα με φανταστικό καιρο, νομίζω ότι είναι μια χαρά. Περιμένω να δω τι θα γίνει και το Πάσχα.ΥΓ: τέτοιες μέρες δεν είναι να επιστρέφεις απόγευμα. Εστιάζουμε στους φορτιστές αλλά και για κατούρημα θα πρέπει να περιμένεις ώρα.
-
Αυτο που έγινε είναι το προοίμιο του τι θα επακολουθήσει τα επόμενα χρόνια στα σημεία ταχυφόρτισης των εθνικών οδών, σε συγκεκριμένες ημςρομηνίες (Καθαροδευτέρα, 25η, Πρωτομαγιά, Αύγουστος, 28η, Αγ.Πνεύματος, χριστούγεννα, Δευτέρα του Πάσχα, Φώτα, Πρωτοχρονιά), όταν οι Τεζλαίοι 'ανοίξουν΄το λογιζμικό και σε άλλες μάρκες ηλεκτρικών. Είναι απλή αριθμητική.
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Αυτο που έγινε είναι το προοίμιο του τι θα επακολουθήσει τα επόμενα χρόνια στα σημεία ταχυφόρτισης των εθνικών οδών, όταν οι Τεζλαίοι 'ανοίξουν΄το λογιζμικό και σε άλλες μάρκες ηλεκτρικών. Είναι απλή αριθμητική.
Ωχ βρε παιδάκι μου, μην φέρνεις την καταστροφή
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Αυτο που έγινε είναι το προοίμιο του τι θα επακολουθήσει τα επόμενα χρόνια στα σημεία ταχυφόρτισης των εθνικών οδών, όταν οι Τεζλαίοι 'ανοίξουν΄το λογιζμικό και σε άλλες μάρκες ηλεκτρικών. Είναι απλή αριθμητική.
Έχεις δίκιο. Είναι απλή αριθμητική. Πολύ μικρό ποσοστό του στόλου ηλεκτρικά και αύξηση του με μικρό ρυθμο. Το άνοιγμα των superchargers στην Ελλάδα για αλλουσ θα αργήσει πααααρα πολύ.
Επίσης, αν δεις, έχει χώρο για άλλους 4 φορτιστέςΥΓ: πάντως σίγουρα δεν θα ήθελα να κυκλοφορώ με οποιοδήποτε ηλεκτρικό εκτός τεσλα στην ΕΟ αυτήν την ημέρα. Φαντάσου να έχεις μπροστά σου 3 ηλεκτρικά, ο φορτιστής να είναι 50αρης, να μην υπάρχουν idle fees ΚΑΙ ο μπροστινός να μην μπορεί να ξεκινήσει τον φορτιστή. Τότε να δεις λασπουριά…
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Η φωτό είναι πριν 1-1.5 ώρα από αταλαντη (όχι δίκη μου). Ξέρετε, εκεί που κυλιούνται τα τεσλα στη λάσπη, παρέα με τις νταλικεσ
Ότι έγινε κράτησε το πολύ για μια ωριτσα καθώς τώρα φαίνονται ελεύθερες θέσεις φόρτισης σε όλους τους superchargers στην Ελλάδα.
Ενα τέτοιο ποστ σε 2 απανωτά τριήμερα με φανταστικό καιρο, νομίζω ότι είναι μια χαρά. Περιμένω να δω τι θα γίνει και το Πάσχα.ΥΓ: τέτοιες μέρες δεν είναι να επιστρέφεις απόγευμα. Εστιάζουμε στους φορτιστές αλλά και για κατούρημα θα πρέπει να περιμένεις ώρα.
Έφτασα στο ΣΕΑ Αταλάντης κατα τις 15:00 και δεν βρηκα ούτε τεσλα ούτε λάσπη. Να πήγα σε λάθος ΣΕΑ ;
Έκατσα κάνα 15’ πιο πολυ για να χαζέψω καμία στρουμπουλη να χορεύει στις λάσπες. Προς υπεράσπιση της άνωθεν φωτογραφίας στο φεύγα όλες οι θέσεις ήταν κατειλημμένες.Ως προς την κατανάλωση με οδήγηση ωσάν θερμικό (έκανα 2-3 ανοίγματα μέχρι τελικής μέχρι να φαω την Παναγίτσα μου) και κινούμενος γρηγορότερα απο το 70 % της κυκλοφορίας (με πολλές αργές οδευσεις βέβαια λόγω έργων) έφτασα με μ.κ. 14,6 kWh/100 km ήτοι 49 kWh για 339 km
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Η φωτό είναι πριν 1-1.5 ώρα από αταλαντη (όχι δίκη μου). Ξέρετε, εκεί που κυλιούνται τα τεσλα στη λάσπη, παρέα με τις νταλικεσ
Ότι έγινε κράτησε το πολύ για μια ωριτσα καθώς τώρα φαίνονται ελεύθερες θέσεις φόρτισης σε όλους τους superchargers στην Ελλάδα.
Ενα τέτοιο ποστ σε 2 απανωτά τριήμερα με φανταστικό καιρο, νομίζω ότι είναι μια χαρά. Περιμένω να δω τι θα γίνει και το Πάσχα.ΥΓ: τέτοιες μέρες δεν είναι να επιστρέφεις απόγευμα. Εστιάζουμε στους φορτιστές αλλά και για κατούρημα θα πρέπει να περιμένεις ώρα.
Έφτασα στο ΣΕΑ Αταλάντης κατα τις 15:00 και δεν βρηκα ούτε τεσλα ούτε λάσπη. Να πήγα σε λάθος ΣΕΑ ;
Έκατσα κάνα 15’ πιο πολυ για να χαζέψω καμία στρουμπουλη να χορεύει στις λάσπες. Προς υπεράσπιση της άνωθεν φωτογραφίας στο φεύγα όλες οι θέσεις ήταν κατειλημμένες.Ως προς την κατανάλωση με οδήγηση ωσάν θερμικό (έκανα 2-3 ανοίγματα μέχρι τελικής μέχρι να φαω την Παναγίτσα μου) και κινούμενος γρηγορότερα απο το 70 % της κυκλοφορίας (με πολλές αργές οδευσεις βέβαια λόγω έργων) έφτασα με μ.κ. 14,6 kWh/100 km ήτοι 49 kWh για 339 km
Θεωρώ και ο χρόνος ταξιδιού θα βοηθούσε περισσότερο ώστε να κατανόησει κάποιος την κατανάλωση ως προς την ταχύτητα που κινηθηκες.
Όπως ξέρουμε η ταχύτητα ταξιδιού για πολλούς είναι περίεργο θέμα...Αν βρεις κόσμο Αταλάντη δεν παίζει να πεις χεστο πάω παρακάτω? Έχει τίποτα διαθέσιμο μετά?
-
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Η φωτό είναι πριν 1-1.5 ώρα από αταλαντη (όχι δίκη μου). Ξέρετε, εκεί που κυλιούνται τα τεσλα στη λάσπη, παρέα με τις νταλικεσ
Ότι έγινε κράτησε το πολύ για μια ωριτσα καθώς τώρα φαίνονται ελεύθερες θέσεις φόρτισης σε όλους τους superchargers στην Ελλάδα.
Ενα τέτοιο ποστ σε 2 απανωτά τριήμερα με φανταστικό καιρο, νομίζω ότι είναι μια χαρά. Περιμένω να δω τι θα γίνει και το Πάσχα.ΥΓ: τέτοιες μέρες δεν είναι να επιστρέφεις απόγευμα. Εστιάζουμε στους φορτιστές αλλά και για κατούρημα θα πρέπει να περιμένεις ώρα.
Έφτασα στο ΣΕΑ Αταλάντης κατα τις 15:00 και δεν βρηκα ούτε τεσλα ούτε λάσπη. Να πήγα σε λάθος ΣΕΑ ;
Έκατσα κάνα 15’ πιο πολυ για να χαζέψω καμία στρουμπουλη να χορεύει στις λάσπες. Προς υπεράσπιση της άνωθεν φωτογραφίας στο φεύγα όλες οι θέσεις ήταν κατειλημμένες.Ως προς την κατανάλωση με οδήγηση ωσάν θερμικό (έκανα 2-3 ανοίγματα μέχρι τελικής μέχρι να φαω την Παναγίτσα μου) και κινούμενος γρηγορότερα απο το 70 % της κυκλοφορίας (με πολλές αργές οδευσεις βέβαια λόγω έργων) έφτασα με μ.κ. 14,6 kWh/100 km ήτοι 49 kWh για 339 km
Θεωρώ και ο χρόνος ταξιδιού θα βοηθούσε περισσότερο ώστε να κατανόησει κάποιος την κατανάλωση ως προς την ταχύτητα που κινηθηκες.
Όπως ξέρουμε η ταχύτητα ταξιδιού για πολλούς είναι περίεργο θέμα...Αν βρεις κόσμο Αταλάντη δεν παίζει να πεις χεστο πάω παρακάτω? Έχει τίποτα διαθέσιμο μετά?
σε θερμοκρασια οπως η σημερινη, τα 14.6 ειναι σχετικα υψηλα για Μ3, οποτε ναι κινηθηκε σβελτα. Μετα θα εμπλεξε στην κινηση οποτε θα πηγαινε με το οριο.
Μετα την αταλαντη ειναι ο σειριος, αλλα προσωπικα, τετοια μερα θα προτιμουσα να περιμενω 10-15' σε supercharger παρα να δοκιμασω την τυχη μου οπουδηποτε αλλου.
TESLA FORUM