-
@dettol said in TESLA FORUM:
να τονισω αλλη μια φορα κατι, το οποιο περναει στο ντουκου, αλλα οταν το ζησεις απορεις που δεν εκθειαζονται τα τεσλα για αυτον τον λογο. Οσα εχουν hepa (το Υ σιγουρα και νομιζω και το νεο 3αρι), μπορουν να ειναι σταματημενα διπλα σε φορτηγο που καιει μαζουτ, αλλα οι επιβατες θα μυριζουν λουλουδια. Χωρις ενεργοποιημενο το biohazard mode και χωρις την ανακυκλοφορια αερα. Απλα με το κλιμα στο auto
Αν δεν ειναι αυτο "premium" τοτε δεν ξερω τι ειναι... και σε ενα ταξι που κινεται πολυ μεσα στην πολη, θεωρω οτι μετραει αυτοΤο νέο μοντελ 3 δεν έχει hepa. Μεγάλη παπαρια κατα την ταπεινή μου γνώμη
-
@dettol said in TESLA FORUM:
να τονισω αλλη μια φορα κατι, το οποιο περναει στο ντουκου, αλλα οταν το ζησεις απορεις που δεν εκθειαζονται τα τεσλα για αυτον τον λογο. Οσα εχουν hepa (το Υ σιγουρα και νομιζω και το νεο 3αρι), μπορουν να ειναι σταματημενα διπλα σε φορτηγο που καιει μαζουτ, αλλα οι επιβατες θα μυριζουν λουλουδια. Χωρις ενεργοποιημενο το biohazard mode και χωρις την ανακυκλοφορια αερα. Απλα με το κλιμα στο auto
Αν δεν ειναι αυτο "premium" τοτε δεν ξερω τι ειναι... και σε ενα ταξι που κινεται πολυ μεσα στην πολη, θεωρω οτι μετραει αυτοΉ απλά βάζεις ανακύκλωση αέρα και δεν θέλεις κανένα φίλτρο…χωρίς ιδιαίτερη αξία το hepa κατα την άποψη μου. Άσε που και φίλτρο να έχεις αν κυκλοφορείς καλοκαίρι με ανοικτό παράθυρο την μπόχα του λεωφορείου θα την υποστείς έτσι κι αλλιώς.
-
Τεράστιο πλεονέκτημα το hepa, μην λέμε τώρα τα αυτονόητα
-
το δικο μου BMW εχει φιλτρο ενεργου ανθρακα, στην κινηση της Αθηνας μυριζει καυσαεριο μεσα, δεν κανει τιποτα.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
το δικο μου BMW εχει φιλτρο ενεργου ανθρακα, στην κινηση της Αθηνας μυριζει καυσαεριο μεσα, δεν κανει τιποτα.
Δεν έχει, στο τεσλα δουλεύει υποδειγματικά
-
@jamesd said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
να τονισω αλλη μια φορα κατι, το οποιο περναει στο ντουκου, αλλα οταν το ζησεις απορεις που δεν εκθειαζονται τα τεσλα για αυτον τον λογο. Οσα εχουν hepa (το Υ σιγουρα και νομιζω και το νεο 3αρι), μπορουν να ειναι σταματημενα διπλα σε φορτηγο που καιει μαζουτ, αλλα οι επιβατες θα μυριζουν λουλουδια. Χωρις ενεργοποιημενο το biohazard mode και χωρις την ανακυκλοφορια αερα. Απλα με το κλιμα στο auto
Αν δεν ειναι αυτο "premium" τοτε δεν ξερω τι ειναι... και σε ενα ταξι που κινεται πολυ μεσα στην πολη, θεωρω οτι μετραει αυτοΉ απλά βάζεις ανακύκλωση αέρα και δεν θέλεις κανένα φίλτρο…χωρίς ιδιαίτερη αξία το hepa κατα την άποψη μου. Άσε που και φίλτρο να έχεις αν κυκλοφορείς καλοκαίρι με ανοικτό παράθυρο την μπόχα του λεωφορείου θα την υποστείς έτσι κι αλλιώς.
Το καλοκαίρι ειδικά, για ποιον λόγο να έχεις ανοιχτό παράθυρο; Τότε είναι που θες σίγουρα το ac. Ανοιχτό παράθυρο σημαίνει καυσαέριο και ηχορύπανση.
Πλέον ανοίγω παράθυρα μόνο όταν οδηγώ στο επαρχιακό δίκτυο. -
@dettol said in TESLA FORUM:
@jamesd said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
να τονισω αλλη μια φορα κατι, το οποιο περναει στο ντουκου, αλλα οταν το ζησεις απορεις που δεν εκθειαζονται τα τεσλα για αυτον τον λογο. Οσα εχουν hepa (το Υ σιγουρα και νομιζω και το νεο 3αρι), μπορουν να ειναι σταματημενα διπλα σε φορτηγο που καιει μαζουτ, αλλα οι επιβατες θα μυριζουν λουλουδια. Χωρις ενεργοποιημενο το biohazard mode και χωρις την ανακυκλοφορια αερα. Απλα με το κλιμα στο auto
Αν δεν ειναι αυτο "premium" τοτε δεν ξερω τι ειναι... και σε ενα ταξι που κινεται πολυ μεσα στην πολη, θεωρω οτι μετραει αυτοΉ απλά βάζεις ανακύκλωση αέρα και δεν θέλεις κανένα φίλτρο…χωρίς ιδιαίτερη αξία το hepa κατα την άποψη μου. Άσε που και φίλτρο να έχεις αν κυκλοφορείς καλοκαίρι με ανοικτό παράθυρο την μπόχα του λεωφορείου θα την υποστείς έτσι κι αλλιώς.
Το καλοκαίρι ειδικά, για ποιον λόγο να έχεις ανοιχτό παράθυρο; Τότε είναι που θες σίγουρα το ac. Ανοιχτό παράθυρο σημαίνει καυσαέριο και ηχορύπανση.
Πλέον ανοίγω παράθυρα μόνο όταν οδηγώ στο επαρχιακό δίκτυο.Εγώ δεν ανοίγω ποτέ παράθυρα. Προτιμώ την ησυχία και την απαλή μουσική μου!
-
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
το δικο μου BMW εχει φιλτρο ενεργου ανθρακα, στην κινηση της Αθηνας μυριζει καυσαεριο μεσα, δεν κανει τιποτα.
Δεν έχει, στο τεσλα δουλεύει υποδειγματικά
Eχει αφου οταν αγοραζω το ανταλλακτικο αυτο λεει πανω στο κουτι. Δεν ειναι το απλο φιλτρο, ειναι ενα που κανει 30-40 ευρω. Παντως το οτι δεν κανει κατι μεσα σε κινηση μου εχει κανει εντυπωση.
Hellas Direct ασφαλιζει Τεσλα; Κανενα 1000 ειναι μικτη με ποσο απαλλαγη;
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
το δικο μου BMW εχει φιλτρο ενεργου ανθρακα, στην κινηση της Αθηνας μυριζει καυσαεριο μεσα, δεν κανει τιποτα.
Δεν έχει, στο τεσλα δουλεύει υποδειγματικά
Eχει αφου οταν αγοραζω το ανταλλακτικο αυτο λεει πανω στο κουτι. Δεν ειναι το απλο φιλτρο, ειναι ενα που κανει 30-40 ευρω. Παντως το οτι δεν κανει κατι μεσα σε κινηση μου εχει κανει εντυπωση.
Hellas Direct ασφαλιζει Τεσλα; Κανενα 1000 ειναι μικτη με ποσο απαλλαγη;
750 € με 1.000 € απαλλαγή και 50.000 ασφαλιζόμενο κεφάλαιο
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
το δικο μου BMW εχει φιλτρο ενεργου ανθρακα, στην κινηση της Αθηνας μυριζει καυσαεριο μεσα, δεν κανει τιποτα.
Δεν έχει, στο τεσλα δουλεύει υποδειγματικά
Eχει αφου οταν αγοραζω το ανταλλακτικο αυτο λεει πανω στο κουτι. Δεν ειναι το απλο φιλτρο, ειναι ενα που κανει 30-40 ευρω. Παντως το οτι δεν κανει κατι μεσα σε κινηση μου εχει κανει εντυπωση.
Hellas Direct ασφαλιζει Τεσλα; Κανενα 1000 ειναι μικτη με ποσο απαλλαγη;
Ε αυτό σου λέω, δεν έχει σχέση με hepa αυτό
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
το δικο μου BMW εχει φιλτρο ενεργου ανθρακα, στην κινηση της Αθηνας μυριζει καυσαεριο μεσα, δεν κανει τιποτα.
Δεν έχει, στο τεσλα δουλεύει υποδειγματικά
Eχει αφου οταν αγοραζω το ανταλλακτικο αυτο λεει πανω στο κουτι. Δεν ειναι το απλο φιλτρο, ειναι ενα που κανει 30-40 ευρω. Παντως το οτι δεν κανει κατι μεσα σε κινηση μου εχει κανει εντυπωση.
Hellas Direct ασφαλιζει Τεσλα; Κανενα 1000 ειναι μικτη με ποσο απαλλαγη;
Να υπολογίζεις ~800€ με €1200 απαλλαγη
-
Από ότι είδα η HD δεν καλύπτει κακόβουλες ενέργειες καθώς και ζημίες από χαλάζι για πάνω από 2000 ευρώ.
-
@eco said in TESLA FORUM:
Από ότι είδα η HD δεν καλύπτει κακόβουλες ενέργειες καθώς και ζημίες από χαλάζι για πάνω από 2000 ευρώ.
Καλύπτει το σύνολο του ασφαλιζόμενου κεφαλαίου σε περίπτωση κακόβουλων πράξεων . Για χαλάζι,ναι το όριο είναι 2000€
-
Όλο απαλλαγές και ψιλά γράμματα είναι αυτή η HD.
-
Update.
Πήγα ναι τη γυναίκα σήμερα για τεστ.
Στα 500 μέτρα κάναμε δεξιά και το πήρα εγώ.
Στο μισό τεστ τη γύρισα σπίτι και το επέστρεψα με τον πιτσιρικα (η κόρη δεν ασχολείται, από του χρόνου κιολας θα είναι μαλλον εξωτερικό να ησυχάσω).
Αυτή τη φορα κάτι κοπαναγε πίσω δεξιά.
Κατά τα αλλά είδα και καταναλώσεις. 14 για περιαστική βόλτα με αρκετά ανοίγματα. Κόστος στο golden 30 λεπτά η κιλοβατώρα. Τσάμπα! Για τα χλμ που κάνω σιγά μην βάλω φορτιστή.
Μιλησα αρκετη ώρα με τα παιδιά στην έκθεση.
Δοκίμασα και τα αεριζόμενα καθίσματα. Έπος!!
Εργονομικά έχει κάποια θέματα που εγώ τα συνηθίζω. Αν και το θέμα με τα φλας είναι εκνευριστικό.
Επίσης one pedal αμφιλεγόμενο για εμένα.
Ο μικρός το ευχαριστήθηκε. Κάθησε όλο το τεστ πίσω. Ξεσκίστηκε με την οθόνη. Καθόταν σα βασιλιάς και γούσταρε.
Η γυναίκα όπως έγραψα ζαλίστηκε, δεν μπορούσε καν να το οδηγήσει (όχι ότι θα της το έδινα)Τα μειονεκτήματα για εμένα είναι τα εξης:
Μηκος/ογκος για Αθήνα
Ύψος (έχω συνηθίσει στα ψηλά)
One pedal
Εργονομικά φάουλ
Γενικά η ηλεκτροκίνηση. -
Συγκριτικά με την bmw ; Σαν πάτημα;
-
@lap said in TESLA FORUM:
Συγκριτικά με την bmw ; Σαν πάτημα;
Τα έχω γράψει στο πρώτο τεστ.
Μια χαρά στο δρόμο.
Τα έχει γράψει ο @dimsabas καλύτερα από εμέναΕγώ προσπαθώ να βρω πράγματα που δεν μου αρέσουν μήπως και δεν μπω στα έξοδα.
-
Το one pedal μπορείς να το "ακυρώσεις" αν μειώσεις την ανάκτηση, τότε έχει πιο φυσιολογική συμπεριφορά.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Update.
Πήγα ναι τη γυναίκα σήμερα για τεστ.
Στα 500 μέτρα κάναμε δεξιά και το πήρα εγώ.
Στο μισό τεστ τη γύρισα σπίτι και το επέστρεψα με τον πιτσιρικα (η κόρη δεν ασχολείται, από του χρόνου κιολας θα είναι μαλλον εξωτερικό να ησυχάσω).
Αυτή τη φορα κάτι κοπαναγε πίσω δεξιά.
Κατά τα αλλά είδα και καταναλώσεις. 14 για περιαστική βόλτα με αρκετά ανοίγματα. Κόστος στο golden 30 λεπτά η κιλοβατώρα. Τσάμπα! Για τα χλμ που κάνω σιγά μην βάλω φορτιστή.
Μιλησα αρκετη ώρα με τα παιδιά στην έκθεση.
Δοκίμασα και τα αεριζόμενα καθίσματα. Έπος!!
Εργονομικά έχει κάποια θέματα που εγώ τα συνηθίζω. Αν και το θέμα με τα φλας είναι εκνευριστικό.
Επίσης one pedal αμφιλεγόμενο για εμένα.
Ο μικρός το ευχαριστήθηκε. Κάθησε όλο το τεστ πίσω. Ξεσκίστηκε με την οθόνη. Καθόταν σα βασιλιάς και γούσταρε.
Η γυναίκα όπως έγραψα ζαλίστηκε, δεν μπορούσε καν να το οδηγήσει (όχι ότι θα της το έδινα)Τα μειονεκτήματα για εμένα είναι τα εξης:
Μηκος/ογκος για Αθήνα
Ύψος (έχω συνηθίσει στα ψηλά)
One pedal
Εργονομικά φάουλ
Γενικά η ηλεκτροκίνηση.Θα συμφωνήσω στο ύψος. Αν συνηθίσεις στα ψηλά και είσαι 40+ δύσκολα επιστρέφεις σε σεντάν. Ίσως μόνο σε hatch.
Για το one pedal θεωρώ ότι είσαι λάθος. Ίσως δεν του έδωσες αρκετό χρόνο. Προσωπικά το λάτρεψα στο πρώτο δεκάλεπτο και στραβώνω όταν οδηγώ το θερμικό της γυναίκας μου.
Την ζαλάδα την καταλαβαίνω. Αν πας να το οδηγήσεις σαν θερμικό, με βαθύ πάτημα στο γκάζι και μετά να το αφήνεις και να πας για φρένο, συμπεριφέρεται σαν καγκουρό. Ειδικά όταν η επιτάχυνση είναι στο νορμαλ. Στο νορμαλ έχεις τον ΑΠΟΛΥΤΟ έλεγχο και κάθε χιλιοστό κίνησης του ποδιού έχει αποτέλεσμα. Στο chill τα πράγματα είναι πιο χαλαρά.
Με τα φλας νομίζω θα ζοριζόμουν και εγώ. Αλλά εργονομικά φάουλ δεν βρίσκω. Θα ήθελες να είσαι πιο συγκεκριμένος;
TESLA FORUM