Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 25
    • Best 12
    • Groups 0

    eco

    @eco

    18
    Reputation
    2
    Profile views
    25
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    eco Unfollow Follow

    Best posts made by eco

    • RE: Cupra Formentor

      Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του formentor 150 ps με χειροκίνητο κιβώτιο ενός έτους , 20000 χλμ και θα ήθελα να αναφέρω κάποια προβλήματα υπήρξαν. Πριν από 5 μήνες περίπου όταν πήγα να το εκκινήσω το πρωί δεν έπαιρνε μπροστά. Κάλεσα τον αντιπρόσωπο ήρθε το έβαλε με καλώδια και έπειτα το πήγα στην αντιπροσωπεία όπου έκαναν τις απαραίτητες ενέργειες και μετρήσεις μπαταρίας και δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα και δεν παρουσιάστηκε ξανά, αλλά επί της ουσίας ποτέ δεν μάθαμε και δεν διαπιστώθηκε τι το προκάλεσε. Επίσης τον τελευταίο ενάμιση μήνα περίπου, κατά την εκκίνηση μια στις τρεις φορές βγάζει βλάβη στο σύστημα στάθμευσης, δηλαδή δεν δουλεύουν οι πίσω αισθητήρες. Χθες πήρε μπρος με τη δεύτερη φορά και έπειτα έδειχνε βλάβη στο σύστημα μέτρησης αέρα ελαστικών και σε δύο ακόμη συστήματα που δε θυμάμαι, το έκανα επανεκκίνηση και λειτούργησαν όλα κανονικά έπειτα, εκτός του ότι είχε σβηστεί η μνήμη στις μετρήσεις καυσίμου. Τέλος ο λεβιές ταχυτήτων επάνω αριστερά έχει μια μικρή φθορά στο δέρμα οποία δεν ξέρω αν δικαιολογείται για την ηλικία και τά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, τα οποία να σημειώσω κατά 99 τοίς εκατό έγιναν στις εθνικές οδούς, που σημαίνει ότι οι αλλαγές ταχυτήτων ήταν ελάχιστες. Ευχαριστώ για την ανάγνωση και περιμένω να διαβάσω αν υπήρξαν αντίστοιχα προβλήματα σε άλλους ιδιοκτήτες και αν όλα αυτά εγκυμονούν κάτι σοβαρότερο ή απλώς είναι αναμενόμενα στα πλαίσια της νέας τεχνολογίας που έχουν τα αυτοκίνητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Από την συζήτησή σας αντιλαμβάνομαι ότι πρακτικά σε ταχύτητες εθνικής οδού(140χλμ ανα ώρα)όπου κινούμαι αποκλειστικά,δεν έχει νόημα να αλλάξω το Formentor με κάποιο hev (κοιτώ το zrv ή sportage)για λόγους κατανάλωσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      Μόλις γύρισα από αντίστοιχο ταξίδι. Πληρωμή διοδίων στα Σκόπια με κέρματα των 50 λεπτών και άνω.Στη Σερβία παίρνεις κάρτα στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου και πληρώνεις στην έξοδο με ευρώ χωρίς πρόβλημα. Η αναμονή στα σύνορα της Ουγγαρίας ήταν δύο ώρες ( όπως και πέρυσι που πήγα). Βινιέτα χρειάζεσαι σε Ουγγαρία, Αυστρία ( σε μερικά σημεία πριν κάποια τούνελ στις Άλπεις και διόδια), Σλοβενία.Στην Κροατία η οποία πλέον είναι στη ζώνη του ευρώ,έχει το σύστημα της Σερβίας. Το μόνο πρόβλημα ήταν η μεγάλη αναμονή στα σύνορα από Σερβία σε Ουγγαρία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      eco
    • RE: Cupra Formentor

      @stefan147 said in Cupra Formentor:

      7 και 140χαω με τίποτα. Στα 120 μπορεί. 8αρακι γεμάτο θα υπολόγιζα με σταθερά 140 ίσως και λίγο παραπανω.

      Το ίδιο πιστεύω και εγώ, απλώς κάποιο κάτοχο που θα έχει λογικά την εμπειρία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Cupra Formentor

      @k-m said in Cupra Formentor:

      @kapa-0 said in Cupra Formentor:

      @k-m said in Cupra Formentor:

      Το android auto παίζει σωστά ?

      Περισσότερο για το Ναvi ρωτάω ώστε να μην το βαλω στην παραγγελία.

      στο store δεν βλέπω την εφαρμογή, την κατεβάζω απο καπου αλλου ?

      Το Android auto κατεβαίνει στο κινητό αυτόματα με το που συνδέσεις το κινητό με το αυτοκίνητο.

      Ευχαριστώ. Το εχει δοκιμάσει κανεις ως navigation ?

      Ναι, το χρησιμοποιώ από το Google maps του κινητού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Cupra Formentor

      Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, το έβαλα μπροστά με φορτιστή

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Cupra Formentor

      @alexandros-k said in Cupra Formentor:

      @eco said in Cupra Formentor:

      @alexandros-k said in Cupra Formentor:

      @eco said in Cupra Formentor:

      Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, το έβαλα μπροστά με φορτιστή

      Μετρα λιγο την μπαταρια σου. Μαλλον ειναι πεσμενη

      Μετρήθηκε τον Ιούνιο και ήταν εντάξει, τώρα πάω στην αντιπροσωπεία να το ξαναδούμε.

      Πως παιρνει μπρος με καλωδια αν δεν φταιει η μπαταρια?

      Μου άλλαξαν την μπαταρία τελικά και έκαναν όλες τις αναβαθμίσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Cupra Formentor

      @groover1972 said in Cupra Formentor:

      @alexandros-k said in Cupra Formentor:

      @eco said in Cupra Formentor:

      @alexandros-k said in Cupra Formentor:

      @eco said in Cupra Formentor:

      Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, το έβαλα μπροστά με φορτιστή

      Μετρα λιγο την μπαταρια σου. Μαλλον ειναι πεσμενη

      Μετρήθηκε τον Ιούνιο και ήταν εντάξει, τώρα πάω στην αντιπροσωπεία να το ξαναδούμε.

      Πως παιρνει μπρος με καλωδια αν δεν φταιει η μπαταρια?

      Πες Εco, αγαπητέ, στην αντιπροσωπεία να πάει να μετρήσει το iq τους...
      Χαχα... τους είχα πει να την αλλάξουν από την πρώτη φορά αφού και εγώ την ίδια σκέψη είχα. Τελικά την άλλαξαν τώρα και όλα είναι οκ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: VOLVO FORUM

      Στο κοντινό μου περιβάλλον αγοράστηκαν δύο xc60 II το 2017 καινούργια,το ένα αντικαταστάθηκε πέρισυ με ένα xc90 ll του 2016 μεταχειρισμένο από ιδιότη.Όλα με κινητήρα diesel.Τα xc60 είχαν προβλήματα(κλιματισμός,βάσεις μηχανών κ.α.)αλλά ήταν εντοπίσημα και επισκευάστηκαν.Στο xc90 τα πράγματα δυσκολότερα...Βέβαια αυτό είναι ένα μικρό δείγμα,αλλά έτυχαν όλα στην ίδια οικογένεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: TESLA FORUM

      Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco

    Latest posts made by eco

    • RE: HONDA ZR-V

      Επειδή κανώ αρκετά μεγάλα ταξίδια 7+ ωρών το πρώτο που κοιτώ είναι το κάθισμα οδήγησης. Μου φάνηκε σκληρό και το βασικότερο δεν έχει οσφυική υποστήριξη.Επισής συνολικά η αίσθηση της θέσης οδήγησης μου άρεσε περισσότερο στο civic όπως και στο Formentor που έχω. Έπειτα επειδή είναι honda και περιμένεις το προσεγμένο της κατασκευής,δεν περίμενα η μία γωνία κάτω δεξιά της πόρτας του χώρου αποσκευών να είναι πιο μέσα από την αντίστοιχη αριστερή.Ο πωλητής μου είπε ότι αυτό γίνεται...Εν πάση περιπτώσει το αυτοκίνητο δεν το οδήγησα οπότε δε θέλω να το αδικήσω. Εν κατακλείδι και ως σχεδίαση δεν μου έκανε κλικ μέσα- έξω,αλλά αυτό είναι ξεκάθαρα υποκειμενικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: HONDA ZR-V

      Πήγα το είδα σήμερα. Δεν έχει test drive στη Λάρισα. Στατικά δεν ενθουσιάστηκα,περισσότερο μου άρεσε το civic.Ο πωλητής μου είπε ότι έχει blind spot από τη βασική και ότι κατασκευάζεται στην Κίνα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Από την συζήτησή σας αντιλαμβάνομαι ότι πρακτικά σε ταχύτητες εθνικής οδού(140χλμ ανα ώρα)όπου κινούμαι αποκλειστικά,δεν έχει νόημα να αλλάξω το Formentor με κάποιο hev (κοιτώ το zrv ή sportage)για λόγους κατανάλωσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k

      @chrisk6 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      @eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      @criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      @eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      @gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
      Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.

      Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...

      Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.

      Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.

      3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.

      Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.

      Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....😊

      Έχω formentor 1.5 manual με θερινά ελαστικά. Αντίστοιχα με το προηγούμενο ταξίδι που περιέγραψα με το C5 είμαι λιγότερο από ένα λίτρο παραπάνω.

      Μάλλον τα ελαστικά σου είναι AT η χωμάτινα...😂
      Δεν εξηγείται αλλιώς που το όχημα με αεροδυναμική τούβλου καίει 7.5 παρότι πετρέλαιο.
      Μήπως έφταιγε που είχε 18 βαθμούς? Αν είχε 20 θα έπαιζε στο 6...😹

      Επαναλαμβάνω,C5 eat8 diesel,χειμερινά ελαστικά ,140 χλμ ανά ώρα με acc σε όλο το ταξίδι Αθήνα -Λάρισα κατανάλωση 7,5 λίτρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k

      @criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      @eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      @gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
      Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.

      Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...

      Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.

      Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.

      3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.

      Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.

      Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....😊

      Έχω formentor 1.5 manual με θερινά ελαστικά. Αντίστοιχα με το προηγούμενο ταξίδι που περιέγραψα με το C5 είμαι λιγότερο από ένα λίτρο παραπάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k

      @gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:

      Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
      Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.

      Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...

      Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @eco said in TESLA FORUM:

      Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

      Αν βρίσκεις ioniq6 σε χρήματα σχεδόν 3sr, σκέψου πολύ σοβαρά να κινηθείς προς αυτό! Αμαξάρα. Εχ
      Υπόψιν ότι είναι ακόμη μεγαλύτερο από τα τεσλα. Για κάποιους το μέγεθος είναι ανασταλτικός παράγοντας. Το πρόβλημα είναι το ΚΗ που δεν δέχεται νέες αιτήσεις αυτήν τη στιγμή και τέλος του μήνα επίσημα λήγει.

      https://www.motortrend.com/reviews/2024-tesla-model-3-highland-standard-range-vs-hyundai-ioniq-6-se-long-range-rwd-comparison-test-review/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: TESLA FORUM

      @spiros-0 said in TESLA FORUM:

      Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα με το 3SR, απλα φορτιζεις για 5-10' και εισαι ανετος.

      @spiros-0 said in TESLA FORUM:

      Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
      Εκλεισα τεστ!

      δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος

      Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
      Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
      Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
      Θα δείξει.

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
      Εκλεισα τεστ!

      δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος

      Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
      Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
      Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
      Θα δείξει.

      Η μπαταρία είναι όπως πρέπει,αλλά σε προσομοιώσεις που έκανα στο ABRP για ίδιες διαδρομές με +50% μπαταρία σε σχέση με το Μ3 SR δεν μεταφράζεται σε μεγαλύτερη από 5% αυτονομία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: TESLA FORUM

      Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • RE: TESLA FORUM

      Από ότι είδα η HD δεν καλύπτει κακόβουλες ενέργειες καθώς και ζημίες από χαλάζι για πάνω από 2000 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eco
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr