Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του formentor 150 ps με χειροκίνητο κιβώτιο ενός έτους , 20000 χλμ και θα ήθελα να αναφέρω κάποια προβλήματα υπήρξαν. Πριν από 5 μήνες περίπου όταν πήγα να το εκκινήσω το πρωί δεν έπαιρνε μπροστά. Κάλεσα τον αντιπρόσωπο ήρθε το έβαλε με καλώδια και έπειτα το πήγα στην αντιπροσωπεία όπου έκαναν τις απαραίτητες ενέργειες και μετρήσεις μπαταρίας και δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα και δεν παρουσιάστηκε ξανά, αλλά επί της ουσίας ποτέ δεν μάθαμε και δεν διαπιστώθηκε τι το προκάλεσε. Επίσης τον τελευταίο ενάμιση μήνα περίπου, κατά την εκκίνηση μια στις τρεις φορές βγάζει βλάβη στο σύστημα στάθμευσης, δηλαδή δεν δουλεύουν οι πίσω αισθητήρες. Χθες πήρε μπρος με τη δεύτερη φορά και έπειτα έδειχνε βλάβη στο σύστημα μέτρησης αέρα ελαστικών και σε δύο ακόμη συστήματα που δε θυμάμαι, το έκανα επανεκκίνηση και λειτούργησαν όλα κανονικά έπειτα, εκτός του ότι είχε σβηστεί η μνήμη στις μετρήσεις καυσίμου. Τέλος ο λεβιές ταχυτήτων επάνω αριστερά έχει μια μικρή φθορά στο δέρμα οποία δεν ξέρω αν δικαιολογείται για την ηλικία και τά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, τα οποία να σημειώσω κατά 99 τοίς εκατό έγιναν στις εθνικές οδούς, που σημαίνει ότι οι αλλαγές ταχυτήτων ήταν ελάχιστες. Ευχαριστώ για την ανάγνωση και περιμένω να διαβάσω αν υπήρξαν αντίστοιχα προβλήματα σε άλλους ιδιοκτήτες και αν όλα αυτά εγκυμονούν κάτι σοβαρότερο ή απλώς είναι αναμενόμενα στα πλαίσια της νέας τεχνολογίας που έχουν τα αυτοκίνητα.
Best posts made by eco
-
RE: Cupra Formentor
-
RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες
Μόλις γύρισα από αντίστοιχο ταξίδι. Πληρωμή διοδίων στα Σκόπια με κέρματα των 50 λεπτών και άνω.Στη Σερβία παίρνεις κάρτα στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου και πληρώνεις στην έξοδο με ευρώ χωρίς πρόβλημα. Η αναμονή στα σύνορα της Ουγγαρίας ήταν δύο ώρες ( όπως και πέρυσι που πήγα). Βινιέτα χρειάζεσαι σε Ουγγαρία, Αυστρία ( σε μερικά σημεία πριν κάποια τούνελ στις Άλπεις και διόδια), Σλοβενία.Στην Κροατία η οποία πλέον είναι στη ζώνη του ευρώ,έχει το σύστημα της Σερβίας. Το μόνο πρόβλημα ήταν η μεγάλη αναμονή στα σύνορα από Σερβία σε Ουγγαρία.
-
RE: Cupra Formentor
@stefan147 said in Cupra Formentor:
7 και 140χαω με τίποτα. Στα 120 μπορεί. 8αρακι γεμάτο θα υπολόγιζα με σταθερά 140 ίσως και λίγο παραπανω.
Το ίδιο πιστεύω και εγώ, απλώς κάποιο κάτοχο που θα έχει λογικά την εμπειρία.
-
RE: Cupra Formentor
@k-m said in Cupra Formentor:
@kapa-0 said in Cupra Formentor:
@k-m said in Cupra Formentor:
Το android auto παίζει σωστά ?
Περισσότερο για το Ναvi ρωτάω ώστε να μην το βαλω στην παραγγελία.
στο store δεν βλέπω την εφαρμογή, την κατεβάζω απο καπου αλλου ?
Το Android auto κατεβαίνει στο κινητό αυτόματα με το που συνδέσεις το κινητό με το αυτοκίνητο.
Ευχαριστώ. Το εχει δοκιμάσει κανεις ως navigation ?
Ναι, το χρησιμοποιώ από το Google maps του κινητού.
-
RE: Cupra Formentor
Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, το έβαλα μπροστά με φορτιστή
-
RE: Cupra Formentor
@alexandros-k said in Cupra Formentor:
@eco said in Cupra Formentor:
@alexandros-k said in Cupra Formentor:
@eco said in Cupra Formentor:
Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, το έβαλα μπροστά με φορτιστή
Μετρα λιγο την μπαταρια σου. Μαλλον ειναι πεσμενη
Μετρήθηκε τον Ιούνιο και ήταν εντάξει, τώρα πάω στην αντιπροσωπεία να το ξαναδούμε.
Πως παιρνει μπρος με καλωδια αν δεν φταιει η μπαταρια?
Μου άλλαξαν την μπαταρία τελικά και έκαναν όλες τις αναβαθμίσεις.
-
RE: Cupra Formentor
@groover1972 said in Cupra Formentor:
@alexandros-k said in Cupra Formentor:
@eco said in Cupra Formentor:
@alexandros-k said in Cupra Formentor:
@eco said in Cupra Formentor:
Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, το έβαλα μπροστά με φορτιστή
Μετρα λιγο την μπαταρια σου. Μαλλον ειναι πεσμενη
Μετρήθηκε τον Ιούνιο και ήταν εντάξει, τώρα πάω στην αντιπροσωπεία να το ξαναδούμε.
Πως παιρνει μπρος με καλωδια αν δεν φταιει η μπαταρια?
Πες Εco, αγαπητέ, στην αντιπροσωπεία να πάει να μετρήσει το iq τους...
Χαχα... τους είχα πει να την αλλάξουν από την πρώτη φορά αφού και εγώ την ίδια σκέψη είχα. Τελικά την άλλαξαν τώρα και όλα είναι οκ... -
RE: VOLVO FORUM
Στο κοντινό μου περιβάλλον αγοράστηκαν δύο xc60 II το 2017 καινούργια,το ένα αντικαταστάθηκε πέρισυ με ένα xc90 ll του 2016 μεταχειρισμένο από ιδιότη.Όλα με κινητήρα diesel.Τα xc60 είχαν προβλήματα(κλιματισμός,βάσεις μηχανών κ.α.)αλλά ήταν εντοπίσημα και επισκευάστηκαν.Στο xc90 τα πράγματα δυσκολότερα...Βέβαια αυτό είναι ένα μικρό δείγμα,αλλά έτυχαν όλα στην ίδια οικογένεια.
-
RE: TESLA FORUM
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
Latest posts made by eco
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
@chrisk6 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.
3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.
Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.
Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....
Έχω formentor 1.5 manual με θερινά ελαστικά. Αντίστοιχα με το προηγούμενο ταξίδι που περιέγραψα με το C5 είμαι λιγότερο από ένα λίτρο παραπάνω.
Μάλλον τα ελαστικά σου είναι AT η χωμάτινα...
Δεν εξηγείται αλλιώς που το όχημα με αεροδυναμική τούβλου καίει 7.5 παρότι πετρέλαιο.
Μήπως έφταιγε που είχε 18 βαθμούς? Αν είχε 20 θα έπαιζε στο 6...Επαναλαμβάνω,C5 eat8 diesel,χειμερινά ελαστικά ,140 χλμ ανά ώρα με acc σε όλο το ταξίδι Αθήνα -Λάρισα κατανάλωση 7,5 λίτρα.
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.
3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.
Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.
Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....
Έχω formentor 1.5 manual με θερινά ελαστικά. Αντίστοιχα με το προηγούμενο ταξίδι που περιέγραψα με το C5 είμαι λιγότερο από ένα λίτρο παραπάνω.
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@eco said in TESLA FORUM:
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
Αν βρίσκεις ioniq6 σε χρήματα σχεδόν 3sr, σκέψου πολύ σοβαρά να κινηθείς προς αυτό! Αμαξάρα. Εχ
Υπόψιν ότι είναι ακόμη μεγαλύτερο από τα τεσλα. Για κάποιους το μέγεθος είναι ανασταλτικός παράγοντας. Το πρόβλημα είναι το ΚΗ που δεν δέχεται νέες αιτήσεις αυτήν τη στιγμή και τέλος του μήνα επίσημα λήγει. -
RE: TESLA FORUM
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα με το 3SR, απλα φορτιζεις για 5-10' και εισαι ανετος.
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ!δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος
Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
Θα δείξει.@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ!δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος
Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
Θα δείξει.Η μπαταρία είναι όπως πρέπει,αλλά σε προσομοιώσεις που έκανα στο ABRP για ίδιες διαδρομές με +50% μπαταρία σε σχέση με το Μ3 SR δεν μεταφράζεται σε μεγαλύτερη από 5% αυτονομία.
-
RE: TESLA FORUM
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
-
RE: TESLA FORUM
Από ότι είδα η HD δεν καλύπτει κακόβουλες ενέργειες καθώς και ζημίες από χαλάζι για πάνω από 2000 ευρώ.
-
RE: VOLVO FORUM
Στο κοντινό μου περιβάλλον αγοράστηκαν δύο xc60 II το 2017 καινούργια,το ένα αντικαταστάθηκε πέρισυ με ένα xc90 ll του 2016 μεταχειρισμένο από ιδιότη.Όλα με κινητήρα diesel.Τα xc60 είχαν προβλήματα(κλιματισμός,βάσεις μηχανών κ.α.)αλλά ήταν εντοπίσημα και επισκευάστηκαν.Στο xc90 τα πράγματα δυσκολότερα...Βέβαια αυτό είναι ένα μικρό δείγμα,αλλά έτυχαν όλα στην ίδια οικογένεια.
-
RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες
Μόλις γύρισα από αντίστοιχο ταξίδι. Πληρωμή διοδίων στα Σκόπια με κέρματα των 50 λεπτών και άνω.Στη Σερβία παίρνεις κάρτα στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου και πληρώνεις στην έξοδο με ευρώ χωρίς πρόβλημα. Η αναμονή στα σύνορα της Ουγγαρίας ήταν δύο ώρες ( όπως και πέρυσι που πήγα). Βινιέτα χρειάζεσαι σε Ουγγαρία, Αυστρία ( σε μερικά σημεία πριν κάποια τούνελ στις Άλπεις και διόδια), Σλοβενία.Στην Κροατία η οποία πλέον είναι στη ζώνη του ευρώ,έχει το σύστημα της Σερβίας. Το μόνο πρόβλημα ήταν η μεγάλη αναμονή στα σύνορα από Σερβία σε Ουγγαρία.
-
RE: Cupra Formentor
@groover1972 said in Cupra Formentor:
@alexandros-k said in Cupra Formentor:
@eco said in Cupra Formentor:
@alexandros-k said in Cupra Formentor:
@eco said in Cupra Formentor:
Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, το έβαλα μπροστά με φορτιστή
Μετρα λιγο την μπαταρια σου. Μαλλον ειναι πεσμενη
Μετρήθηκε τον Ιούνιο και ήταν εντάξει, τώρα πάω στην αντιπροσωπεία να το ξαναδούμε.
Πως παιρνει μπρος με καλωδια αν δεν φταιει η μπαταρια?
Πες Εco, αγαπητέ, στην αντιπροσωπεία να πάει να μετρήσει το iq τους...
Χαχα... τους είχα πει να την αλλάξουν από την πρώτη φορά αφού και εγώ την ίδια σκέψη είχα. Τελικά την άλλαξαν τώρα και όλα είναι οκ...