Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 235
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 552
    • 553
    • 237 / 553
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    150
    11041
    404189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @piliourits last edited by

      @piliourits said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @piliourits said in TESLA FORUM:

      Πήγαινε πάρε άφοβα το πιο φθηνό 3αρι που βγαίνει, μην το σκέφτεσαι πολύ, αν έχεις πάρκινγκ με ρεύμα δεν παίζει ισάξιο ή καλύτερο ηλεκτρικό απο άλλη μάρκα και θα σου κοστίσει όσο μια φουλ εξοπλισμένη κορολα ή ένα μαηλντ χαημπριντ τούρμπο χιλιαρι σε ανώτερη έκδοση από άλλη μάρκα, για γέλια...
      Τα 50-60 επιπλέον χλμ του λονγκ ρεηντζ δεν αξίζουν τα παραπάνω λεφτά μόνο γι αυτό. Να ήθελες περφορμανς, ΟΚ, αλλά μόνο τα δεδομένα αυτονομίας/φόρτισης δεν κάνουν σημαντική διαφορά και με το στάνταρ μια χαρά θα είσαι
      Μόνο τα φλας είναι μλκια...
      Κι αν δε σ αρέσει σε κάνα δυο χρόνια το πουλάς (δεν το νομίζω) , κι αν το χεις πάρει ασημί, μου στέλνεις τότε π.μ. 😁

      Ασημί ειχα το YC
      Αυτό για λευκό το πήγαινα

      Καλά, παρτο λευκό, θα τα βρούμε... 😁

      Το "πάω με 150" τα έχουμε πει, βγαίνει 100-110 χαω μέση ταχύτητα, όση δηλαδή δίνουν οι wltp προδιαγραφές, τις οποίες υπόεκτιμάμε κατά 20% για να μαστε σίγουροι. Οπότε με βάση αυτό τον υπολογισμό, αν υπάρχει αξιοπρεπής μπριζα εντός ακτίνας 300χλμ από κει που ξεκινάς μέχρι τον προορισμό σου, δεν θα χεις πρόβλημα.

      Εγώ είμαι σκεπτικιστης (όχι πολέμιος) της μπαταριοκίνησης, αλλά δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος κάτι άλλο σε αυτές τις τιμές, από φθηνό 3αρι...
      Εκτός κι αν κάτι τύπου κορολα κρος σε ικανοποιεί, αντί για Γιαρις...

      Το chr ειδα σε μια εκδοση ετοιμοπαράδοτη και με πανοραμική και ψηθηκα .. ειδικά ο Μοτυς κόντεψε να με ψήσει πολύ!
      Αλλα οταν ειναι να δωσω χρήμα ειμαι πολύ αναβλητικός και φοβικός!
      Οπότε δεδομένου οτι τιποτα δεν ειναι τέλειο δεν προχωράω...
      Στο να πουλήσω από την άλλη είμαι μπαμ μπαμ!
      Δεν έχω στεναχωρηθεί ούτε για ένα από 10+ αμαξια που εχω δωσει!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • piliourits
        piliourits last edited by piliourits

        Κάνε ένα τεστ ντραηβ, θα σου λυθούν οι απορίες και μέχρι να γυρίσεις σπίτι θα έχει έρθει και το pdf να το ανεβάσεις στη πλατφόρμα, γιατί δεν θα λυπηθείς τα 250€ μετά το τεστ.
        Το chr ήταν καλή αγορά όταν κόστιζε 25Κ και δεν είχε αισθητήρες και android auto...

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          iceman7 @piliourits last edited by

          @piliourits said in TESLA FORUM:

          Κάνε ένα τεστ ντραηβ, θα σου λυθούν οι απορίες και μέχρι να γυρίσεις σπίτι θα έχει έρθει και το pdf να το ανεβάσεις στη πλατφόρμα, γιατί δεν θα λυπηθείς τα 250€ μετά το τεστ.
          Το chr ήταν καλή αγορά όταν κόστιζε 25Κ και δεν είχε αισθητήρες και android auto...

          Εχω κανει 2 φορες τεστ βρε συ!

          Τωρα ειδα και το BYD seal!
          Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
          Εκλεισα τεστ!

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in TESLA FORUM:

            Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
            Εκλεισα τεστ!

            δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • .SPIROS. 0
              .SPIROS. 0 last edited by

              To seal ειναι γενικα χειροτερο απο το 3, χωρις ομως να ειναι κακο. Εχει επισης χειροτερη καταναλωση, αλλα αν φορτιζεις σπιτι ισως να μην εχει μεγαλη σημασια αυτο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                eco last edited by

                Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

                I piliourits fanis75 D 4 Replies Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman7 @eco last edited by

                  @eco said in TESLA FORUM:

                  Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

                  Ίδια περίπτωση με εμένα αν και προσωπικά κάτι άλλο από τεσλα σε ηλεκτρικο δύσκολα θα έπαιρνα.
                  Είναι όριακη η μπαταρια SR. Θα θέλει προσοχή σε ταξίδι και σίγουρα θα το μετανιώσουμε μελλοντικά στη μεταπώληση.

                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • .SPIROS. 0
                    .SPIROS. 0 last edited by .SPIROS. 0

                    Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα με το 3SR, απλα φορτιζεις για 5-10' και εισαι ανετος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits @eco last edited by

                      @eco said in TESLA FORUM:

                      Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

                      Το ιονικ6 που θα βρει να φορτίσει γρήγορα;
                      θα χεις πρόσβαση επί το πλείστον σε 50αρηδες φορτιστές, αντίθετα το Τέσλα έχει πραγματικούς ταχυφορτιστες σε αρκετά σημεία.
                      Επίσης το ιονικ6 θα έχει τη μισή μεταπωλητικη αξία, μικρότερο χώρο αποσκευών επιβατών και σιγά μην έχει μελλοντική υποστήριξη και κοινότητα, όση τα Τέσλα

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • piliourits
                        piliourits @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in TESLA FORUM:

                        @eco said in TESLA FORUM:

                        Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

                        Ίδια περίπτωση με εμένα αν και προσωπικά κάτι άλλο από τεσλα σε ηλεκτρικο δύσκολα θα έπαιρνα.
                        Είναι όριακη η μπαταρια SR. Θα θέλει προσοχή σε ταξίδι και σίγουρα θα το μετανιώσουμε μελλοντικά στη μεταπώληση.

                        Εγώ πάλι πιστεύω ότι μόνο ψυχολογικά σε καθησυχάζει το "LR", πάλι στους ίδιους φορτιστές θα σταματήσεις που θα σταματαγες και με το SR, ειναι χωροταξικο το ζήτημα, δεν είναι ότι θα πας 50 χλμ παρακάτω σε άλλον φορτιστή... επίσης και σε μέση ταχύτητα ταξιδιου ούτε 10χαω δεν θα είναι η διαφορά που σου επιτρέπει η λίγο μεγαλύτερη μπαταρία στη μέγιστη ακτίνα.
                        Μόνο τα παράπλευρα οφέλη αξίζουν τα παραπάνω λεφτά και δώρο +10% μπαταρία.

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          red_monster @piliourits last edited by

                          @piliourits said in TESLA FORUM:

                          Πήγαινε πάρε άφοβα το πιο φθηνό 3αρι που βγαίνει, μην το σκέφτεσαι πολύ, αν έχεις πάρκινγκ με ρεύμα δεν παίζει ισάξιο ή καλύτερο ηλεκτρικό απο άλλη μάρκα και θα σου κοστίσει όσο μια φουλ εξοπλισμένη κορολα ή ένα μαηλντ χαημπριντ τούρμπο χιλιαρι σε ανώτερη έκδοση από άλλη μάρκα, για γέλια...
                          Τα 50-60 επιπλέον χλμ του λονγκ ρεηντζ δεν αξίζουν τα παραπάνω λεφτά μόνο γι αυτό. Να ήθελες περφορμανς, ΟΚ, αλλά μόνο τα δεδομένα αυτονομίας/φόρτισης δεν κάνουν σημαντική διαφορά και με το στάνταρ μια χαρά θα είσαι
                          Μόνο τα φλας είναι μλκια...
                          Κι αν δε σ αρέσει σε κάνα δυο χρόνια το πουλάς (δεν το νομίζω) , κι αν το χεις πάρει ασημί, μου στέλνεις τότε π.μ. 😁

                          Πως προέκυψαν τα 50-60 παραπάνω χιλιόμετρα ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @eco last edited by

                            @eco said in TESLA FORUM:

                            Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.

                            Σήμερα που συζητάμε, τα Τέσλα ειναι μονόδρομος. Αργότερα ίσως είναι διαφορετική η κατάσταση.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              iceman7 @dettol last edited by

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              @iceman7 said in TESLA FORUM:

                              Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
                              Εκλεισα τεστ!

                              δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος

                              Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
                              Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
                              Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
                              Θα δείξει.

                              P D E 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                panormus772 @iceman7 last edited by panormus772

                                @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
                                Εκλεισα τεστ!

                                δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος

                                Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
                                Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
                                Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
                                Θα δείξει.

                                4.80μ. μήκος;; Μιλάμε για 60εκ. παραπάνω από το YC και +11εκ. φαρδύτερο (1,87 αντί 1.76).
                                Τελείως άλλο αυτοκίνητο από το YC.Tο ξεχνάς για αντικαταστάτη του εντός πόλης.Αν το πάρεις,το παίρνεις απλά γιατί σου αρέσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol @iceman7 last edited by

                                  @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                  Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
                                  Εκλεισα τεστ!

                                  δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος

                                  Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
                                  Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
                                  Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
                                  Θα δείξει.

                                  Στα ηλεκτρικά που τα προορίζεις για κυρίως αυτοκίνητα, όποτε σκοπεύεις να τα πας ταξίδι, παίζουν μεγάλο ρόλο και αλλά πράγματα πέρα από αυτά που βλέπουμε στα θερμικά.
                                  Ποιότητα του bms, peak charging rate, charging curve, συνεργασία με φορτιστές κτλπ. Αυτά είναι πράγματα που δεν φαίνονται στα specs του κατασκευαστή και περιμένεις από δημοσιογράφους ή, πιο συχνά, YouTubers να τα αποκαλύψουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    eco @iceman7 last edited by

                                    @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                                    Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα με το 3SR, απλα φορτιζεις για 5-10' και εισαι ανετος.

                                    @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                                    Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα

                                    @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                    Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
                                    Εκλεισα τεστ!

                                    δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος

                                    Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
                                    Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
                                    Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
                                    Θα δείξει.

                                    @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                    Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
                                    Εκλεισα τεστ!

                                    δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος

                                    Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
                                    Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
                                    Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
                                    Θα δείξει.

                                    Η μπαταρία είναι όπως πρέπει,αλλά σε προσομοιώσεις που έκανα στο ABRP για ίδιες διαδρομές με +50% μπαταρία σε σχέση με το Μ3 SR δεν μεταφράζεται σε μεγαλύτερη από 5% αυτονομία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in TESLA FORUM:

                                      @eco said in TESLA FORUM:

                                      Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

                                      Το ιονικ6 που θα βρει να φορτίσει γρήγορα;
                                      θα χεις πρόσβαση επί το πλείστον σε 50αρηδες φορτιστές, αντίθετα το Τέσλα έχει πραγματικούς ταχυφορτιστες σε αρκετά σημεία.
                                      Επίσης το ιονικ6 θα έχει τη μισή μεταπωλητικη αξία, μικρότερο χώρο αποσκευών επιβατών και σιγά μην έχει μελλοντική υποστήριξη και κοινότητα, όση τα Τέσλα

                                      Έχει πλέον αρκετούς 300αρηδες η ΔΕΗ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @eco last edited by

                                        @eco said in TESLA FORUM:

                                        Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

                                        Αν βρίσκεις ioniq6 σε χρήματα σχεδόν 3sr, σκέψου πολύ σοβαρά να κινηθείς προς αυτό! Αμαξάρα. Εχ
                                        Υπόψιν ότι είναι ακόμη μεγαλύτερο από τα τεσλα. Για κάποιους το μέγεθος είναι ανασταλτικός παράγοντας. Το πρόβλημα είναι το ΚΗ που δεν δέχεται νέες αιτήσεις αυτήν τη στιγμή και τέλος του μήνα επίσημα λήγει.

                                        E 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Με ποσο μεγάλα τα κάνουν πια. Που θα χωρέσουν ;

                                          D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @iceman7 last edited by

                                            @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                            Με ποσο μεγάλα τα κάνουν πια. Που θα χωρέσουν ;

                                            επειδη η αθηνα δεν εχει καμμια πολεοδομικη σχεδιαση δεν σημαινει οτι οι αλλες πολεις ειναι το ιδιο. Εχουν προβλημα κινησης πολλες, αλλα ακομα και οι πολυασχολες δεν εχουν τα στενακια που εχουμε εμεις (και μαλλον και καποιες ιταλικες πολεις πχ ρωμη)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 552
                                            • 553
                                            • 237 / 553
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr