@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@monman2 said in Toyota C-HR 2023:
@wantone said in Toyota C-HR 2023:
Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.
Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...
Δεν νομίζω η συντριπτική πλεοψηφια αγοραστών του 1ης γενίας C-HR να ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη χώρα κατασκευής του, ιδίως από τη στιγμή που δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του.
Άσε που αν ήταν ιαπωνικής κατασκευής, λογικά θα ήταν και αρκετά ακριβότερο, οπότε ίσως να μην πουλούσε τόσο η 1η γενιά.Πολύ σωστή παρατήρηση, θα ήταν διαφορετικές οι τιμές
Το θέμα είναι ότι και το 2ης γενιάς C-HR είναι τουρκικής κατασκευής, μάλιστα και οι μπαταρίες του θα είναι τουρκικής κατασκευής, αλλά έχει ακριβύνει αισθητά σε σχέση με την 1η γενιά...
Συμφωνώ ότι είναι πλέον αρκετά ακριβό, αλλά από την άλλη αν πάρουμε σαν παράδειγμα για σύγκριση το 1ης και 2ης γενιάς C-HR στην έκδοση C-LUB θα δούμε τα εξής:
Η τελική τιμή του μοντέλου 1ης γενιάς το Q2/23 με μεταλλικό χρώμα ήταν ~30.000. Αντίστοιχα το νέο μοντέλο στην ίδια έκδοση έχει ~33.300, μια αύξηση δηλαδή της τάξης του 11%.
Στη τιμή αυτή όμως προσφέρει πλέον (αναφέρω πρόχειρα ότι θυμάμαι...) :
- Το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα με 140hp αντί για 118 το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα και αισθητά καλύτερες επιδόσεις (κυρίως λόγω του μεγαλύτερου ηλεκτροκινητήρα) όπως έχει φανεί και από τα Corolla / CC
- Το τελευταίας γενιάς πακέτο Toyota safety sense
- Τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Toyota, το οποίο είναι βέβαια κάτι τελείως υποκειμενικό, αλλά από την άλλη πρέπει να σκεφτείς πως θα φαίνεται το 1ης γενιάς σε 2-3 χρόνια από τώρα (όσο φρέσκο και αν φαίνεται ακόμα) με όλα τα ηλεκτρικά που σιγά σιγά θα κυκλοφορούν
- Φουλ LED φώτα
- Πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3"
- Πολύ καλύτερο infotainment με οθόνη 12.3" (είναι ταχύτατο και έχει πραγματικά πάρα πολύ καλή απόκριση) με υποστήριξη ασύρματης σύνδεσης CarPlay και ΑΑ.
- Καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή που σύμφωνα με τις αναφορές συνεισφέρει σε καλύτερη ποιότητα κύλισης, λιγότερο θόρυβο και μικρότερη κατανάλωση. Φυσικά όλα αυτά μένει να αποδειχτούν και σε συγκριτικά τεστ.
- Μεγαλύτερα μετατρόχια άρα η λογική λέει ότι θα έχει έστω και οριακά καλύτερο πάτημα γενικά
- Λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (ίσως και εσωτερικών χωρών πίσω λόγω μεγαλύτερου πλάτους;)
- Σύστημα έξυπνης εισόδου με υποστήριξη κινητού τηλεφώνου
- Ασύρματη φόρτιση κινητού (δεν θυμάμαι σίγουρα αν είχε το C-HR MY23)
Άρα για μένα με βάση τα παραπάνω θα άξιζε αν κάποιος ήταν σε διαδικασία αναζήτησης να περιμένει και να δώσει τα παραπάνω χρήματα.
Όμως, αντίστοιχα θα έλεγα ότι δεν αξίζει για κάποιον που είναι ήδη κάτοχος η αναβάθμιση, τουλάχιστον ακόμα...
Ο καθένας μας βέβαια τελικά βάζει τους δικούς του συντελεστές βαρύτητας οπότε μπορεί να καταλήγει και στα δικά του -διαφορετικά- συμπεράσματα