Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 52
    • Best 32
    • Groups 0

    xrs

    @xrs

    69
    Reputation
    4
    Profile views
    52
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    xrs Unfollow Follow

    Best posts made by xrs

    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @monman2 said in Toyota C-HR 2023:

      @wantone said in Toyota C-HR 2023:

      Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.

      Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...

      Δεν νομίζω η συντριπτική πλεοψηφια αγοραστών του 1ης γενίας C-HR να ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη χώρα κατασκευής του, ιδίως από τη στιγμή που δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του.
      Άσε που αν ήταν ιαπωνικής κατασκευής, λογικά θα ήταν και αρκετά ακριβότερο, οπότε ίσως να μην πουλούσε τόσο η 1η γενιά.

      Πολύ σωστή παρατήρηση, θα ήταν διαφορετικές οι τιμές

      Το θέμα είναι ότι και το 2ης γενιάς C-HR είναι τουρκικής κατασκευής, μάλιστα και οι μπαταρίες του θα είναι τουρκικής κατασκευής, αλλά έχει ακριβύνει αισθητά σε σχέση με την 1η γενιά...

      Συμφωνώ ότι είναι πλέον αρκετά ακριβό, αλλά από την άλλη αν πάρουμε σαν παράδειγμα για σύγκριση το 1ης και 2ης γενιάς C-HR στην έκδοση C-LUB θα δούμε τα εξής:
      Η τελική τιμή του μοντέλου 1ης γενιάς το Q2/23 με μεταλλικό χρώμα ήταν ~30.000. Αντίστοιχα το νέο μοντέλο στην ίδια έκδοση έχει ~33.300, μια αύξηση δηλαδή της τάξης του 11%.
      Στη τιμή αυτή όμως προσφέρει πλέον (αναφέρω πρόχειρα ότι θυμάμαι...) :

      • Το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα με 140hp αντί για 118 το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα και αισθητά καλύτερες επιδόσεις (κυρίως λόγω του μεγαλύτερου ηλεκτροκινητήρα) όπως έχει φανεί και από τα Corolla / CC
      • Το τελευταίας γενιάς πακέτο Toyota safety sense
      • Τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Toyota, το οποίο είναι βέβαια κάτι τελείως υποκειμενικό, αλλά από την άλλη πρέπει να σκεφτείς πως θα φαίνεται το 1ης γενιάς σε 2-3 χρόνια από τώρα (όσο φρέσκο και αν φαίνεται ακόμα) με όλα τα ηλεκτρικά που σιγά σιγά θα κυκλοφορούν
      • Φουλ LED φώτα
      • Πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3"
      • Πολύ καλύτερο infotainment με οθόνη 12.3" (είναι ταχύτατο και έχει πραγματικά πάρα πολύ καλή απόκριση) με υποστήριξη ασύρματης σύνδεσης CarPlay και ΑΑ.
      • Καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή που σύμφωνα με τις αναφορές συνεισφέρει σε καλύτερη ποιότητα κύλισης, λιγότερο θόρυβο και μικρότερη κατανάλωση. Φυσικά όλα αυτά μένει να αποδειχτούν και σε συγκριτικά τεστ.
      • Μεγαλύτερα μετατρόχια άρα η λογική λέει ότι θα έχει έστω και οριακά καλύτερο πάτημα γενικά
      • Λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (ίσως και εσωτερικών χωρών πίσω λόγω μεγαλύτερου πλάτους;)
      • Σύστημα έξυπνης εισόδου με υποστήριξη κινητού τηλεφώνου
      • Ασύρματη φόρτιση κινητού (δεν θυμάμαι σίγουρα αν είχε το C-HR MY23)

      Άρα για μένα με βάση τα παραπάνω θα άξιζε αν κάποιος ήταν σε διαδικασία αναζήτησης να περιμένει και να δώσει τα παραπάνω χρήματα.
      Όμως, αντίστοιχα θα έλεγα ότι δεν αξίζει για κάποιον που είναι ήδη κάτοχος η αναβάθμιση, τουλάχιστον ακόμα...

      Ο καθένας μας βέβαια τελικά βάζει τους δικούς του συντελεστές βαρύτητας οπότε μπορεί να καταλήγει και στα δικά του -διαφορετικά- συμπεράσματα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;

      Χάχα είναι γνώρισμα των πάσης φύσεως "ειδικών" των φόρουμ να γνωρίζουν τις ανάγκες σου καλύτερα από σένα χωρίς καν να έχουν ρωτήσει... Οπότε είσαι σίγουρος;;;

      Να προσθέσω στα παραπάνω, ότι με τις εκπτώσεις που τρέχουν η διαφορά μεταξύ 2wd / 4wd στην έκδοση n-connecta είναι ~1.500€.
      Οπότε για μένα έστω οι 2-3 φορές που μπορεί να χρειαστεί κάποιος την επιπλέον πρόσφυση (δε ζούμε όλοι σε ...Ριβιέρες) , συν την αυξημένη ενεργητική ασφαλεία που προσφέρει η αυτόματα εμπλεκόμενη τετρακίνηση, συν το ότι το 4wd έχει ανεξάρτητη ανάρτηση αντί για ημιάκαμπτο άξονα, αποτελούν πολύ καλό λόγο να επιλέξει κάποιος αυτή την συγκεκριμένη έκδοση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

      Πήγα το είδα στατικά. Θα πάω άλλη μέρα νωρίτερα να το πάρω για τεστ μόνος.
      Έκδοση c-lub στα 33500 περίπου πέρλα (του δινει αχρείαστο όγκο)
      Ιδιαίτερο σχήμα. Πίσω ξανά αχρείαστα ογκώδες χωρίς ο όγκος να μετουσιώνεται σε χώρους.
      Λαμαρίνα στις πόρτες για τα σκυλιά.
      Κλειδώνεις όντας μέσα και ακούγονται 4 γκουπ δυνατά μαζί με το κλείσιμο των αλα τεσλα μεντεσέδων. Χτυπάς και νιώθεις ότι θα βουλιάξει.
      Χαμηλότερο του YC. Ωραίες ζάντες.
      Μέσα δείχνει ωραίο. Μοντέρνο με καλό εξοπλισμό αν και θα ήθελα περισσότερο ατμοσφαιρικό φωτισμό (ίσως να έχει και εδώ τις υποδοχές για τα φώτα των παραπάνω εκδόσεων).
      Σαφως ποιοτικότερο του YC (είδα και ένα YC style με ηλιοροφή - στην έκδοση αυτή έχουν τον ατμοσφαιρικό στάνταρ αλλά διαπίστωσα ότι τα μαμά λαμπάκι είναι άχνα - ενώ αυτά που βάζουμε από Ali είναι σαφως δυνατότερα)
      Στατικα η ποιότητα δείχνει σαν το πρώτο αν και η συναρμογή είχε θεματάκια (κάτι κουμπώματα στις πόρτες έπαιζαν). Τα πλαστικά όπως σε όλα τα πρόσφατα αμάξια κάθε μαρκας μαρτυράνε ότι είναι από ανακυκλωμενες σερβιέτες.
      Πίσω πάλι τα ίδια χαλια.
      Ποσο στενο και κλειστοφοβικό ρε γαμωτο;
      3-4 φορές έχω πάει σοβαρά για το chr και μπαίνοντας πίσω φευγω τρέχοντας. Ούτε φυσικά αεραγωγοί, ο ούτε υποβραχιόνιο. Και το κεφάλι μου να βρίσκει στη μαύρη οροφή. Με πανοραμική θα νοιωθεις το κλείσιμο λιγότερο. Αλλά πας 39 !!

      Τα καθίσματα απογοήτευση.
      Υλικό πανάθλιο. Σαν το αφρολέξ στα στρώματα του στρατού. Γιατί το κάνουν αυτό σε όλα τα σύγχρονα Τογιότα ; Απαίσιο στην υφή υλικό, ξεπλυμένα χρώματα, μπλιαχ !
      Τόση φθήνια πια ;
      Εξοπλιστικά καλό με τις οθοναρες και τα βοηθήματα.
      Μέχρι και έντονο led στο ντουλαπάκι έχει (που κόψανε στη Χ1) αλλά στο γυμνό, και μικρό πορτ μπαγκαζ ένα αχνό κίτρινο λαμπάκι. Δεν πάνε καλά !!
      Θα το οδηγήσω αλλά δεν με βλέπω …..

      Το C-HIC έχει άλλα καθίσματα (στην ουσία του GR χωρίς τα λογότυπα), πολυ ανώτερα τόσο σε αίσθηση όσο και σε απτή ποιότητα και υλικά σε σχέση με το C-LUB. Μάλιστα είναι μια από τις διαφορές που δεν τονίζεται κάπου στις διάφορες των εκδόσεων (παρά μόνο οι επενδύσεις τους...). Επίσης έχει ατμοσφαιρικό φωτισμό 64 χρωμάτων η ένταση του οποίου είναι ρυθμιζόμενη από την οθόνη πολυμέσων.
      Για μένα, αν προσθέσεις και το σύστημα καθαρισμού αέρα από τη Lexus, το ηλεκτρικά ανοιγμένο πορτ παγκαζ, τα θερμαινόμενα καθίσματα (χωριά τις υπόλοιπες αρκετές διάφορες που έχουν... ) αξίζει να πας στην παραπάνω έκδοση.
      Θα πρότεινα για τεστ ντράιβ να επιδιώξεις να κάνεις το C-HIC. Πχ στην Πόλις Σταυρού αν σε βολεύει, είχε σε πετρόλ και μπορείς να πας και μια μεικτή διαδρομή προς αεροδρόμιο να το δεις (χωρίς πωλητή εννοείται) σε όλες τις συνθήκες. Εμένα η δοκιμή αυτή, μετά από 40-50 λεπτά και αρκετά χλμ ήταν αρκετή για να με πείσει να πάρω το πρώτο μου Toyota αν και δεν ήμουν ποτέ φαν της μάρκας ☺

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Τα premiere και GR Ultimate έχουν σαν εξοπλισμό το σύστημα 360 μοιρών και έχουν άλλες κάμερες.
      Ισχύει επίσης ότι τουλάχιστον τα C-LUB / C-HIC έχουν πίσω κάμερα σχετικά χαμηλής ανάλυσης με στατικές γραμμές. Η οθόνη δεν καλύπτεται πλήρως, όμως στο δεξιό μέρος αυτής προβάλλονται οι πληροφορίες από τους πίσω (ή εμπρός) αισθητήρες απόστασης (δυναμική οπτική και ακουστική ειδοποίηση).
      Η οθόνη του infotainment, που για μένα τουλάχιστον μετράει και περισσότερο σε σχέση με το hw της πίσω κάμερας, έχει από την άλλη πολύ καλή ανάλυση, απόκριση και το σύστημα γενικά είναι ταχύτατο, πχ σε ΑΑ και Google maps ή στο embedded navigation.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Ένα ενδιαφέρον συγκριτικό τεστ του C-HR με το αντίστοιχο Kona Hybrid από το site που μας φιλοξενεί:

      https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/sygkrinoyme-hyundai-kona-hybrid-toyota-c-hr-1-8-hybrid/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Εντάξει, πιστεύω κάποιες φορές γινόμαστε καχύποπτοι ίσως χωρίς λόγο...

      Στο παρακάτω βίντεο, ο project lead σχεδιασμού του νέου C-HR εξηγεί γιατί έχει αφαιρεθεί ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, σε συνάρτηση με τη νέα αεροτομή και τη συνολική αεροδυναμική απόδοση.

      Youtube Video – [15:10..]

      Επίσης, όπως ήδη αναφέρθηκε παραπάνω, τα σεντάν ποτέ δεν είχαν πίσω υαλοκαθαριστήρα, όπως δεν έχουν και άλλα νέα μοντέλα με coupe σχεδιασμό.
      Ένα παράδειγμα αποτελεί η νέα Χ2... Και αν δεχτούμε ότι στην περίπτωση της Toyota έγινε για λόγους "οικονομίας" και "εκ του πονηρού", δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι για τον ίδιο λόγο έγινε και στη BMW

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @xrs said in Toyota C-HR 2023:

      Το χω ξαναγράψει, αλλά πχ και η νέα BMW X2 που είναι και σε άλλη κατηγορία τιμής, επίσης δεν έχει... Οπότε το ότι έγινε μόνο για λόγους οικονομίας το θεωρώ τραβηγμένο (όχι βέβαια ότι δε θα είχε κανένα βάρος στην απόφαση...)
      Σε ένα βίντεο που είχα δει και το ανέλυε το συγκεκριμένο θέμα ο υπεύθυνος σχεδιασμού, είναι η όλη σχεδίαση του πίσω μέρους μαζί τη νέα αεροτομή που καθιστούν τον υαλοκαθαριστήρα αχρείαστο.
      Εγώ πάντως στην πράξη θα τον ήθελα να υπάρχει!
      Το μόνο καλό για όσους κάνουν μόνοι τους το πλύσιμο του αυτοκινήτου, είναι ότι κάνει τη δουλειά τους πιο εύκολη 😂😂

      Από ό,τι φαίνεται, "άναψα" φωτιές με το θέμα του πίσω υαλοκαθαριστήρα, αν και δεν ειχα τέτοια πρόθεση...
      Η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα δικαιολογείται μόνο στις εκδόσεις που προβάλλουν εν κινήσει μέσω κάμερας στον κεντρικό καθρέπτη την πίσω όψη, στις υπόλοιπες εκδόσεις όχι.
      Κατά τη γνώμη μου, ο υπεύθυνος σχεδιασμού του νέου C-HR έχει κάνει και άλλα (εργονομικά) λάθη.
      Κάποια τα έχω αναφέρει στο παρελθόν, αλλά δεν θα ήθελα να επεκταθώ, για να μη το "χαλάσω" στους νέους ιδιοκτήτες.
      Να είστε καλά και να τα χαίρεστε κι εδώ είμαστε οι "παλιοί", αν χρειαστείτε κάποια βοήθεια.

      Δεν μας το χαλάς, συζήτηση κάνουμε... ☺
      Ισχύει ότι έχει 2-3 εργονομικά λάθη, τα οποία εύκολα βέβαια τα βλέπει κανείς και πριν το πάρει αν είναι λίγο σχολαστικός. Το θέμα είναι μετά, πως τα αξιολογεί και το ποσό σημαντικά είναι στην πράξη με βάση τις ανάγκες του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: TESLA FORUM

      @fanis75 said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Τα έχουμε πει για το one pedal.

      Δεν το θυμάμαι!! Γιατί δεν σου αρέσει, είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό μόλςι το μάθεις. Εμένα μου πήρα κάπου 2-3 βόλτες, του Ντετόλ 10'.

      Νομίζω, ειδικά αν υπάρχει η προηγούμενη εμπειρία από αυτόματα, και οι 2-3 βόλτες είναι υπερβολή...
      Εμένα μου πήρε κυριολεκτικά 5' (απλά μερικά πρώτα δοκιμαστικά πάτα άσε του πεντάλ στο ξεκίνημα) τόσο που μετά που μπήκα στο δικό μου στο πρώτο φανάρι να αφήσω απλά το γκάζι και να περιμένω να σταματήσει 😂😂😂

      Επίσης το one pedal του, παρότι δεν ήξερα ότι δεν μπορεί να ρυθμιστεί, είναι πολύ καλά σεταρισμένο.
      Θυμάμαι σε MG που έχω μπει Uber στο εξωτερικό 2-3 φορές ήταν πολύ απότομο στο άφημα (μάλλον θα το χαν ρυθμίσει για μέγιστη ανάκτηση) και σαν επιβάτη σε κούραζε μην πω σε ζάλιζε εύκολα κιόλας...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @mike007 said in Toyota C-HR 2023:

      Καλησπέρα παιδιά, τι κατανάλωση πετυχαίνεται με το καινούργιο C-HR 23, 1.8, μιλάμε πάντα σε νορμάλ συνθήκες. Εντός και εκτός πόλης…

      Είναι πολύ σχετικό και εξαρτάται από το προφίλ των διαδρομών που κάνει ο καθένας και το πως οδηγεί ακόμα και για τις καταναλώσεις εντός πόλης.
      Θα έλεγα, ρεαλιστικά να περιμένεις ένα 5-6 l/100km μεικτή κατανάλωση.

      Εγώ για παράδειγμα που μένω σε περιοχή με μεγάλες (για πόλη πάντα) υψομετρικές διαφορές, έχω μέση περίπου 5.5 l/100km στις αστικές διαδρομές που κινούμαι... ενώ αντίστοιχα εύκολα θα μπορούσα να ποσταρω, τώρα που ζέστανε λίγο και ο καιρός, διαδρομή προς το γραφείο με 1.7 αν ήθελα να δημιουργήσω εντυπώσεις...
      Ή οποία τιμή βέβαια θα είχε νόημα αν σου έδινα δεδομένα και από άλλα οχήματα στις ίδιες διαδρομές από τον ίδιο οδηγό πάντα...

      Σημαντική επίσης η παράμετρος του στυλ οδήγησης. Αν πάρουμε πχ σαν KPI το hybrid coaching score, εγω έχω σχετικά χαμηλή βαθμολογία καθώς δε θέλω ούτε να επιταχύνω με τον αργό ρυθμό που απαιτείται ώστε να χρησιμοποιείται μόνο η μπαταρία, ούτε να φρενάρω 100μ πριν προκαλώντας και την τύχη μου καθημερινά εκεί έξω 😳

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @polioan said in Toyota C-HR 2023:

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @polioan said in Toyota C-HR 2023:

      Έπεσα σε δίλημμα....

      Απλό είναι:

      1. Εαν κοιτάς μόνο το 1.8, πάς στο C-HR (καλύτερη ανάρτηση πίσω).
      2. Εαν κοιτάς για 2λιτρο, παίρνεις όποιο σου αρέσει - το CC ειναι ακόμα καλύτερο στον δρόμο, έχει ισοπεδωτική ανάρτηση.
      3. Εαν σε ενδιαφέρουν οι χώροι, μάλλον ΚΚ.
      4. Εαν δίνεις προτεραιότητα σε στυλ και εμφάνιση, ξεκάθαρα C-HR.
      5. Εαν δίνεις σημασία στην χώρα κατασκευής, τότε ΚΚ.

      Θα βάλω τα 2 παιδιά μέσα και θα βγάλω την γυναίκα!!! Οπότε θα πάω στο CHR...
      Είναι η 6η επιλογή!!!!! 😁

      Μία χαρά χωράνε 2 μικρά παιδιά, στα καθισματακια τους κανονικότατα (δοκιμασμένο με 2 cybex που είναι αρκετά ογκώδη) απλά δε χωράει μετά κανείς στη μέση, που στο Sportage μπορεί κάνοντας κάποιες παραχωρήσεις να καθόταν έστω για λίγο.
      Από εκεί και πέρα η διαφορά σε πορτ παγκαζ είναι μεγάλη, αλλά είναι τι χρειάζεται και ο καθένας.. Εμείς μια χαρά έχουμε ταξιδέψει και με καρότσι μάλιστα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs

    Latest posts made by xrs

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      @zt13 said in Toyota Corolla Cross:

      Το μόνο σοβάρο μείον της τετρακίνητης κκ δεν κάνει για οικογένειες γτ έχει χώρο αποσκευών κάτω απο 400lt (390lt νομίζω).

      Μια χαρά κάνει για οικογένειες, εκτός εαν κάνουν μετακόμιση κάθε χρόνο. Με το YC πήγαμε 15 μέρες διακοπές και τα χωρέσαμε όλα και με άνεση. ΟΚ, εαν ειναι στην φάση με καρότσια κλπ. και 2 παιδιά, είναι ζόρι, αλλά σε αυτή την περίπτωση και 600λτ, πάλι δεν φτάνουν.

      Συμφωνώ απολύτως, θα πω όμως ότι επίσης μία χαρά μπορείς να χωρέσεις με 2 μικρά παιδιά και με καρότσι για πολυήμερες διακοπές αν χρειάζεται, αρκεί να έχεις κάνει 1-2 δοκιμές και να έχεις βρει τον τύπο και τον τρόπο να τα τοποθετήσεις χωρίς πολλούς χαμένους χώρους...
      Ενδεικτικά, φέτος με C-HR που θεωρητικά έχει και μικρότερο χώρο αποσκευών, χώρεσαν καρότσι (τύπου stroller - βρεφικό με αναρτήσεις, όχι μπαστούνι ή τύπου cabin, βγάζοντας όμως τους αποσπώμενους τροχούς και το κάθισμα και τοποθετώντας τα κατάλληλα στα κενά), 2 βαλίτσες, 3 μεσαίοι σάκοι, η τσάντα που βρίσκεται μόνιμα στο αυτοκίνητο (με πυροσβεστήρα, starter, ηλ. τρόμπα, καποια καθαριστικά, νερό κλπ) όπως και κάποιες μικρότερες τσάντες (για να καλύπτουν τα κενά) με κουβαδακια, παιχνίδια, παπούτσια κλπ.
      Επιπλέον, ανάμεσα στα παιδικά καθίσματα μπαίνει και cooler bag αν θες για να είναι και σε κλιματιζόμενο χώρο, καθώς και κάποια παιδικά τσαντάκια στο χώρο κάτω από τα πόδια πίσω από το συνοδηγό (αν το ένα καθισματακι μπαίνει ανάστροφα ακόμα) 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: LEXUS LBX

      @anergos13 said in LEXUS LBX:

      @anergos13 said in LEXUS LBX:

      ....ενσωμάτωση τηλεφώνου με ασύρματο Apple CarPlay ή με ενσύρματο Android Auto....

      αυτο το αστειο ποτε θα τελειωσει???

      32Κ + premium αυτοκινητο και πρεπει να βαλεις καλωδιο ??

      Πιθανότατα είναι λάθος.. Το ίδιο έγραφαν και όταν είχε παρουσιαστεί και το νέο C-HR, το οποίο δεν ίσχυε.
      Το τελευταίο infotainment της Toyota (νομίζω ακριβώς το ίδιο έχει και το Lexus) υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση με Android Αuto.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Η επέκταση της εγγύησης στα 10 χρόνια ισχύει ήδη στην Αγγλία με προαπαιτούμενο να κάνεις τα σέρβις στο επίσημο δίκτυο, οπότε πιθανόν κάτι αντίστοιχο θα εφαρμοστεί σαν πολιτική και εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @polioan said in Toyota C-HR 2023:

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @polioan said in Toyota C-HR 2023:

      Έπεσα σε δίλημμα....

      Απλό είναι:

      1. Εαν κοιτάς μόνο το 1.8, πάς στο C-HR (καλύτερη ανάρτηση πίσω).
      2. Εαν κοιτάς για 2λιτρο, παίρνεις όποιο σου αρέσει - το CC ειναι ακόμα καλύτερο στον δρόμο, έχει ισοπεδωτική ανάρτηση.
      3. Εαν σε ενδιαφέρουν οι χώροι, μάλλον ΚΚ.
      4. Εαν δίνεις προτεραιότητα σε στυλ και εμφάνιση, ξεκάθαρα C-HR.
      5. Εαν δίνεις σημασία στην χώρα κατασκευής, τότε ΚΚ.

      Θα βάλω τα 2 παιδιά μέσα και θα βγάλω την γυναίκα!!! Οπότε θα πάω στο CHR...
      Είναι η 6η επιλογή!!!!! 😁

      Μία χαρά χωράνε 2 μικρά παιδιά, στα καθισματακια τους κανονικότατα (δοκιμασμένο με 2 cybex που είναι αρκετά ογκώδη) απλά δε χωράει μετά κανείς στη μέση, που στο Sportage μπορεί κάνοντας κάποιες παραχωρήσεις να καθόταν έστω για λίγο.
      Από εκεί και πέρα η διαφορά σε πορτ παγκαζ είναι μεγάλη, αλλά είναι τι χρειάζεται και ο καθένας.. Εμείς μια χαρά έχουμε ταξιδέψει και με καρότσι μάλιστα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

      Η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών;

      Μόνο για το 4WD και από τις υπόλοιπες με επιφύλαξη νομίζω θυμάμαι κάτι για την Techna ή Techna+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Ένα ενδιαφέρον συγκριτικό τεστ του C-HR με το αντίστοιχο Kona Hybrid από το site που μας φιλοξενεί:

      https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/sygkrinoyme-hyundai-kona-hybrid-toyota-c-hr-1-8-hybrid/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @mike007 said in Toyota C-HR 2023:

      Καλησπέρα παιδιά, τι κατανάλωση πετυχαίνεται με το καινούργιο C-HR 23, 1.8, μιλάμε πάντα σε νορμάλ συνθήκες. Εντός και εκτός πόλης…

      Είναι πολύ σχετικό και εξαρτάται από το προφίλ των διαδρομών που κάνει ο καθένας και το πως οδηγεί ακόμα και για τις καταναλώσεις εντός πόλης.
      Θα έλεγα, ρεαλιστικά να περιμένεις ένα 5-6 l/100km μεικτή κατανάλωση.

      Εγώ για παράδειγμα που μένω σε περιοχή με μεγάλες (για πόλη πάντα) υψομετρικές διαφορές, έχω μέση περίπου 5.5 l/100km στις αστικές διαδρομές που κινούμαι... ενώ αντίστοιχα εύκολα θα μπορούσα να ποσταρω, τώρα που ζέστανε λίγο και ο καιρός, διαδρομή προς το γραφείο με 1.7 αν ήθελα να δημιουργήσω εντυπώσεις...
      Ή οποία τιμή βέβαια θα είχε νόημα αν σου έδινα δεδομένα και από άλλα οχήματα στις ίδιες διαδρομές από τον ίδιο οδηγό πάντα...

      Σημαντική επίσης η παράμετρος του στυλ οδήγησης. Αν πάρουμε πχ σαν KPI το hybrid coaching score, εγω έχω σχετικά χαμηλή βαθμολογία καθώς δε θέλω ούτε να επιταχύνω με τον αργό ρυθμό που απαιτείται ώστε να χρησιμοποιείται μόνο η μπαταρία, ούτε να φρενάρω 100μ πριν προκαλώντας και την τύχη μου καθημερινά εκεί έξω 😳

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Τα premiere και GR Ultimate έχουν σαν εξοπλισμό το σύστημα 360 μοιρών και έχουν άλλες κάμερες.
      Ισχύει επίσης ότι τουλάχιστον τα C-LUB / C-HIC έχουν πίσω κάμερα σχετικά χαμηλής ανάλυσης με στατικές γραμμές. Η οθόνη δεν καλύπτεται πλήρως, όμως στο δεξιό μέρος αυτής προβάλλονται οι πληροφορίες από τους πίσω (ή εμπρός) αισθητήρες απόστασης (δυναμική οπτική και ακουστική ειδοποίηση).
      Η οθόνη του infotainment, που για μένα τουλάχιστον μετράει και περισσότερο σε σχέση με το hw της πίσω κάμερας, έχει από την άλλη πολύ καλή ανάλυση, απόκριση και το σύστημα γενικά είναι ταχύτατο, πχ σε ΑΑ και Google maps ή στο embedded navigation.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: TESLA FORUM

      @fanis75 said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Τα έχουμε πει για το one pedal.

      Δεν το θυμάμαι!! Γιατί δεν σου αρέσει, είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό μόλςι το μάθεις. Εμένα μου πήρα κάπου 2-3 βόλτες, του Ντετόλ 10'.

      Νομίζω, ειδικά αν υπάρχει η προηγούμενη εμπειρία από αυτόματα, και οι 2-3 βόλτες είναι υπερβολή...
      Εμένα μου πήρε κυριολεκτικά 5' (απλά μερικά πρώτα δοκιμαστικά πάτα άσε του πεντάλ στο ξεκίνημα) τόσο που μετά που μπήκα στο δικό μου στο πρώτο φανάρι να αφήσω απλά το γκάζι και να περιμένω να σταματήσει 😂😂😂

      Επίσης το one pedal του, παρότι δεν ήξερα ότι δεν μπορεί να ρυθμιστεί, είναι πολύ καλά σεταρισμένο.
      Θυμάμαι σε MG που έχω μπει Uber στο εξωτερικό 2-3 φορές ήταν πολύ απότομο στο άφημα (μάλλον θα το χαν ρυθμίσει για μέγιστη ανάκτηση) και σαν επιβάτη σε κούραζε μην πω σε ζάλιζε εύκολα κιόλας...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Συμφωνώ σε αυτό που λες, σε ωθούν σκόπιμα σε πλουσιότερες εκδόσεις τη στιγμή που δεν μπορείς να κάνεις τη δική σου διαμόρφωση εξοπλισμού.
      Από την άλλη, μου χτύπησαν και εμένα επίσης πολύ άσχημα σε χρωματισμό, υλικά και σε αίσθηση τα καθίσματα της προηγούμενης έκδοσης που απλά δε θα το διάλεγα μόνο και μόνο για αυτό σε αυτή την περίπτωση. Απλά θα έπαιρνα κάτι άλλο ...

      Ως προς το σχόλιο για την ποιότητα, είναι δυστυχώς κάτι που το συναντάς πλέον παντού και μάλιστα με το πρόσχημα της περιβαλλοντικής ευθύνης, της βιωσιμότητας κλπ. Κάθε πέρυσι και καλύτερα που λέμε 🙄

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xrs
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr