-
@ataim said in TESLA FORUM:
Το one pedal μπορείς να το "ακυρώσεις" αν μειώσεις την ανάκτηση, τότε έχει πιο φυσιολογική συμπεριφορά.
Δεν υπάρχει αυτή η επιλογή στο highland
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Update.
Πήγα ναι τη γυναίκα σήμερα για τεστ.
Στα 500 μέτρα κάναμε δεξιά και το πήρα εγώ.
Στο μισό τεστ τη γύρισα σπίτι και το επέστρεψα με τον πιτσιρικα (η κόρη δεν ασχολείται, από του χρόνου κιολας θα είναι μαλλον εξωτερικό να ησυχάσω).
Αυτή τη φορα κάτι κοπαναγε πίσω δεξιά.
Κατά τα αλλά είδα και καταναλώσεις. 14 για περιαστική βόλτα με αρκετά ανοίγματα. Κόστος στο golden 30 λεπτά η κιλοβατώρα. Τσάμπα! Για τα χλμ που κάνω σιγά μην βάλω φορτιστή.
Μιλησα αρκετη ώρα με τα παιδιά στην έκθεση.
Δοκίμασα και τα αεριζόμενα καθίσματα. Έπος!!
Εργονομικά έχει κάποια θέματα που εγώ τα συνηθίζω. Αν και το θέμα με τα φλας είναι εκνευριστικό.
Επίσης one pedal αμφιλεγόμενο για εμένα.
Ο μικρός το ευχαριστήθηκε. Κάθησε όλο το τεστ πίσω. Ξεσκίστηκε με την οθόνη. Καθόταν σα βασιλιάς και γούσταρε.
Η γυναίκα όπως έγραψα ζαλίστηκε, δεν μπορούσε καν να το οδηγήσει (όχι ότι θα της το έδινα)Τα μειονεκτήματα για εμένα είναι τα εξης:
Μηκος/ογκος για Αθήνα
Ύψος (έχω συνηθίσει στα ψηλά)
One pedal
Εργονομικά φάουλ
Γενικά η ηλεκτροκίνηση.Θα συμφωνήσω στο ύψος. Αν συνηθίσεις στα ψηλά και είσαι 40+ δύσκολα επιστρέφεις σε σεντάν. Ίσως μόνο σε hatch.
Για το one pedal θεωρώ ότι είσαι λάθος. Ίσως δεν του έδωσες αρκετό χρόνο. Προσωπικά το λάτρεψα στο πρώτο δεκάλεπτο και στραβώνω όταν οδηγώ το θερμικό της γυναίκας μου.
Την ζαλάδα την καταλαβαίνω. Αν πας να το οδηγήσεις σαν θερμικό, με βαθύ πάτημα στο γκάζι και μετά να το αφήνεις και να πας για φρένο, συμπεριφέρεται σαν καγκουρό. Ειδικά όταν η επιτάχυνση είναι στο νορμαλ. Στο νορμαλ έχεις τον ΑΠΟΛΥΤΟ έλεγχο και κάθε χιλιοστό κίνησης του ποδιού έχει αποτέλεσμα. Στο chill τα πράγματα είναι πιο χαλαρά.
Με τα φλας νομίζω θα ζοριζόμουν και εγώ. Αλλά εργονομικά φάουλ δεν βρίσκω. Θα ήθελες να είσαι πιο συγκεκριμένος;Το χαμηλο είναι χαμηλό είτε χατς είτε σεντάν.
Ποσο μαλλον όταν σεντάν δεν είχα ποτε αν και πάντα μου άρεσε η σειρά 3 στη bmw.
Απλά δεν μου αρέσει το Υ ούτε θέλω να ανέβω οικονομικά.Για το one pedal την έχω ξανακάνει με το Φανη τη συζήτηση. Εγώ το συνηθίζω και μπορώ να το χειριστώ αλλά δεν μου αρέσει. Θα το προτιμούσα κανονικό. Η τεσλα επιμένει πια μόνο με αυτό καθως όπως γράφτηκε δεν έχεις άλλη επιλογή στο highland.
Δεν είναι deal breaker ισως ειναι και θέμα συνηθειας αλλά θα το προτιμούσα να έχεις την επιλογή.
Όπως γενικά τα όσα «αρνητικά» αναφέρω δεν είναι deal breaker αλλά όταν δίνεις τόσα λεφτά ψάχνεις το απόλυτα τέλειο.
Τα εργονομικά φάουλ που αναφέρω είναι αρκετά στο highland.
Παρα από τα φλας που στην τελική κλαιν - bmw έχω σαμπως τα χρησιμοποιώ ; Λολ η αλλαγή ταχύτητας από την οθόνη είναι καπως. Δοκίμασε να κανεις μανούβρα με μπρος πίσω σε στενο χώρο ή κίνηση και πες μου ξανά.
Το παραπάνω αντικειιμενικα.
Το υποκειμενικό είναι η μετάβαση από αμάξια με φυσικά κουμπιά σε έλεγχο των πάντων από την οθόνη.
Υπό συνθήκες είναι επικίνδυνο και δεν αφορά μόνο την τεσλα αυτό.Όσο το σκέφτομαι το πιο βασικό πρόβλημα είναι το μηκος. 4,7 είναι πολύ αμερικανια για Ελλάδα και δη Αθηνα.
-
Για τα λιγα χμ που κανεις δεν αξιζει ηλεκτρικο, το καλυτερο ειναι να κρατησεις το Χ1 πχ.
Παντως αν αγοραζα αμαξι σημερα δεν νομιζω οτι αξιζει να κοιταξω αλλου περα απο το highland LR.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Επίσης one pedal αμφιλεγόμενο για εμένα.
Αλήθεια?? Για εμένα, από τότε που οδήγησα το i3, το one-pedal είναι από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών, το θεωρώ εξαιρετικό να μην χρειάζεται να παταώ φρένο. Τόσο, που ηλεκτρικό χωρίς one-pedal για εμένα απορρίπτεται όσο καλό και να είναι!!
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Όπως γενικά τα όσα «αρνητικά» αναφέρω δεν είναι deal killers αλλά όταν δίνεις τόσα λεφτά ψάχνεις το απόλυτα τέλειο.
Τσάμπα ειναι, όσο κάνει το Γιαρις Κρος κοστίζει, οπότε συγχωρείς σχεδόν τα πάντα!! Να έκανε 100Κ, θα συμφωνούσα μαζί σου!
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Για τα λιγα χμ που κανεις δεν αξιζει ηλεκτρικο, το καλυτερο ειναι να κρατησεις το Χ1 πχ.
Παντως αν αγοραζα αμαξι σημερα δεν νομιζω οτι αξιζει να κοιταξω αλλου περα απο το highland LR.
Lr πολύ ψηλά και αχρείαστα μαλλον.
Δεν κάνω τόσα ταξίδια -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Επίσης one pedal αμφιλεγόμενο για εμένα.
Αλήθεια?? Για εμένα, από τότε που οδήγησα το i3, το one-pedal είναι από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών, το θεωρώ εξαιρετικό να μην χρειάζεται να παταώ φρένο. Τόσο, που ηλεκτρικό χωρίς one-pedal για εμένα απορρίπτεται όσο καλό και να είναι!!
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Όπως γενικά τα όσα «αρνητικά» αναφέρω δεν είναι deal killers αλλά όταν δίνεις τόσα λεφτά ψάχνεις το απόλυτα τέλειο.
Τσάμπα ειναι, όσο κάνει το Γιαρις Κρος κοστίζει, οπότε συγχωρείς σχεδόν τα πάντα!! Να έκανε 100Κ, θα συμφωνούσα μαζί σου!
Τα έχουμε πει για το one pedal.
Δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα.
Θα προτιμούσα να έχω επιλογή απενεργοποίησης -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τα έχουμε πει για το one pedal.
Δεν το θυμάμαι!! Γιατί δεν σου αρέσει, είναι εξαιρετικά χρηστικό και βολικό μόλςι το μάθεις. Εμένα μου πήρα κάπου 2-3 βόλτες, του Ντετόλ 10'.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Για τα λιγα χμ που κανεις δεν αξιζει ηλεκτρικο, το καλυτερο ειναι να κρατησεις το Χ1 πχ.
Παντως αν αγοραζα αμαξι σημερα δεν νομιζω οτι αξιζει να κοιταξω αλλου περα απο το highland LR.
Lr πολύ ψηλά και αχρείαστα μαλλον.
Δεν κάνω τόσα ταξίδιαμε τους δυο κινητηρες εισαι σε αλλο επιπεδο στην αισθηση της επιταχυνσης. για μενα αξιζει για κανενα ανοιγμα ετσι για την πλακα. επισης 4κινηση αν βρεθεις σε χιονια θα δουλευει καλα. Επηδη δεν θα το αγοραζα για Αθηνα αλλα για ταξιδια αφου και το κοστος ειναι χαμηλο. Και για μενα μειον οτι ειναι χαμηλο αλλα πρεπει να συμβιβαστουμε καπου.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Θα συμφωνήσω στο ύψος. Αν συνηθίσεις στα ψηλά και είσαι 40+ δύσκολα επιστρέφεις σε σεντάν.
Ξέρω αρκετούς που το έχουν κάνει πάντως. Κι εδώ μέσα το έχουν γράψει ότι γύρισαν σε χαμηλό για την οδική συμπεριφορά.
Ο πατέρας μου, στα 75 του, οδηγεί χαμηλό και σκέπτεται για κάμπριο ή ακόμα και roadster. Βέβαια δεν είναι και ο τυπικός 75άρης, παίζει να μας βάζει όλους κάτω σε φυσική κατάσταση.@fanis75: Εσύ είσαι για σοφέρ παλικάρι μου, μην ασχολείσαι με το να κουνάς χέρια και πόδια... Χαχαχα!
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Για τα λιγα χμ που κανεις δεν αξιζει ηλεκτρικο, το καλυτερο ειναι να κρατησεις το Χ1 πχ.
Παντως αν αγοραζα αμαξι σημερα δεν νομιζω οτι αξιζει να κοιταξω αλλου περα απο το highland LR.
Lr πολύ ψηλά και αχρείαστα μαλλον.
Δεν κάνω τόσα ταξίδιαμε τους δυο κινητηρες εισαι σε αλλο επιπεδο στην αισθηση της επιταχυνσης. για μενα αξιζει για κανενα ανοιγμα ετσι για την πλακα. επισης 4κινηση αν βρεθεις σε χιονια θα δουλευει καλα. Επηδη δεν θα το αγοραζα για Αθηνα αλλα για ταξιδια αφου και το κοστος ειναι χαμηλο. Και για μενα μειον οτι ειναι χαμηλο αλλα πρεπει να συμβιβαστουμε καπου.
Χιονια δεν πάω.
Η επιτάχυνση είναι ήδη σούπερ
Δυστυχώς κινούμαι προς και από κέντρο καθημερινά -
@realzeus said in TESLA FORUM:
Ο πατέρας μου, στα 75 του, οδηγεί χαμηλό και σκέπτεται για κάμπριο ή ακόμα και roadster. Βέβαια δεν είναι και ο τυπικός 75άρης, παίζει να μας βάζει όλους κάτω σε φυσική κατάσταση.
@fanis75: Εσύ είσαι για σοφέρ παλικάρι μου, μην ασχολείσαι με το να κουνάς χέρια και πόδια... Χαχαχα!
Και εμένα 79 και επίσης οδηγεί σεντάν.
Όσο για εμένα, μια χαρά οδηγώ...όπως έλεγε και ο μέγιστος LJK, εαν ο θεός ήθελε να οδηγούμε με 3 πετάλια θα μας έδινε 3 πόδια. Οδήγηση είναι στρίψιμο και τοποθέτηση του αυτοκινήτου όχι ανακάτεμα κουτάλας!
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Όσο για εμένα, μια χαρά οδηγώ...όπως έλεγε και ο μέγιστος LJK, εαν ο θεός ήθελε να οδηγούμε με 3 πετάλια θα μας έδινε 3 πόδια. Οδήγηση είναι στρίψιμο και τοποθέτηση του αυτοκινήτου όχι ανακάτεμα κουτάλας!
Δεν μίλησα για κουτάλα, δεν έχω πρόβλημα με ένα καλό αυτόματο (με paddles). Αλλά εσύ βαριέσαι ακόμα και το φρένο...
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Δεν μίλησα για κουτάλα, δεν έχω πρόβλημα με ένα καλό αυτόματο (με paddles). Αλλά εσύ βαριέσαι ακόμα και το φρένο...
Καθόλου δεν βαριέμαι. Αλλά εαν μπορώ να φρενάρω χωρίς να πατήσω το φρένο, γιατί να μην το εκμεταλλευτώ? το φρένο είναι σπατάλη, αφού όλη η κινητική ενέργεια χάνεται, ενώ με το ηλεκτρικό αποθηκεύεται πάλι!
-
Σαν πρώτη επαφή μου άρεσε περισσότερο το πισωκίνητο model 3, στην πορεία και αφού έμαθα τα χούγια της τετρακίνησης του μεγάλου νομίζω ότι το απολαμβάνω περισσότερο στις φουρκέτες. Το αυτό για την οδήγηση με ένα πεντάλ. Μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο για φουρκέτες και εκδρομές
-
Για μένα το βασικό και κύριο μειονέκτημα που αναφέρθηκε για το 3άρι, είναι το μήκος σε συνάρτηση με το πλάτος. Ειδικά για κάποιον που θα το χρησιμοποιεί για 80-90% κίνηση εντός Αθήνας.*
*Εκτός αν κινείται από το parking του σπιτιού του στο parking του γραφείου ή όπου αλλού με σίγουρη θέση στάθμευσης.Επίσης να μην κινείται σε Κυψέλη,σε στενά του κέντρου κ.τ.λ.
-
@panormus772 said in TESLA FORUM:
Για μένα το βασικό και κύριο μειονέκτημα που αναφέρθηκε για το 3άρι, είναι το μήκος σε συνάρτηση με το πλάτος. Ειδικά για κάποιον που θα το χρησιμοποιεί για 80-90% κίνηση εντός Αθήνας.*
*Εκτός αν κινείται από το parking του σπιτιού του στο parking του γραφείου ή όπου αλλού με σίγουρη θέση στάθμευσης.Επίσης να μην κινείται σε Κυψέλη,σε στενά του κέντρου κ.τ.λ.
Κινούμε στα στενά του κέντρου χωρίς κανένα πρόβλημα. Το τιμόνι κόβει σαν θερμικό με διαμήκη μοτέρ, έχει παντού κάμερες και σκαρίφημα δυναμικής κάτοψης. Συνήθως το παρκάρω σε δημόσια πάρκινγκ και όχι στον δρόμο όπως δεν θα πάρκαρα και οποιοδήποτε ΙΧ 50 k €
Φαντάζομαι οι περισσότεροι ξυπνάτε αργά γιατί μέχρι τις 06:30 το κέντρο της Αθήνας είναι γεμάτο φορτηγά κοφα με μεταξόνια 3700 και 4200 mm, αυτό έλειπε να μην χώραγε το τεσλα
Δεν υποστηρίζω ότι είναι μικρο, τουναντίον απλά δεν είναι τόσο άβολο όσο αφήνουν τα 4,7 m του να εννοηθεί
-
Φέρε ρε Έλονα το model 2 να λυθούν και τα τελευταία μικροπροβληματάκια!
-
Είναι και θέμα συνήθειας αλλά περισσότερο είναι θέμα του ποσό καλά αισθάνεσαι στο αυτοκίνητο. Μου έχει τύχει να οδηγώ passat για πρώτη φορά, μέσα στην πόλη και να αισθάνομαι πιο άνετος από hatch, απλά όπου χρειαζόταν έκανα καμία μανούβρα παραπάνω. Χαίρομαι που ο @red_monster μας λέει ότι δεν τον προβληματίζει…
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σαν πρώτη επαφή μου άρεσε περισσότερο το πισωκίνητο model 3, στην πορεία και αφού έμαθα τα χούγια της τετρακίνησης του μεγάλου νομίζω ότι το απολαμβάνω περισσότερο στις φουρκέτες. Το αυτό για την οδήγηση με ένα πεντάλ. Μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο για φουρκέτες και εκδρομές
Υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης της κατανομής ισχύος-μπρος πίσω; Γενικά έχει υπερστροφική συμπεριφορά στο γκάζι;
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σαν πρώτη επαφή μου άρεσε περισσότερο το πισωκίνητο model 3, στην πορεία και αφού έμαθα τα χούγια της τετρακίνησης του μεγάλου νομίζω ότι το απολαμβάνω περισσότερο στις φουρκέτες. Το αυτό για την οδήγηση με ένα πεντάλ. Μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο για φουρκέτες και εκδρομές
Υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης της κατανομής ισχύος-μπρος πίσω; Γενικά έχει υπερστροφική συμπεριφορά στο γκάζι;
Δυστυχώς δεν μπορείς να ρυθμίσεις εργοστασιακά την κατανομή στα απλά μοντέλα μόνο στο επερχόμενο και φαντάζομαι στο μελλοντικό περφορμανς. Υπάρχει αφτερμαρκτ τρόπος ωστόσο δεν έχω προσωπική άποψη
Youtube VideoΣτο γκάζι έχει ουδέτερη προς υπερστροφικη συμπεριφορά. Σίγουρα δεν βγάζει μούτρα και σίγουρα δεν σε αφήνει να παίξεις παρά μόνο μερικές μοίρες.
Όταν το πιέσεις συμπεριφέρεται ωραία αλλά απο την άλλη όταν ανεβεί ο ρυθμός, δεν κρύβει τα κιλά του.
TESLA FORUM