-
Γι' αυτό παιδιά μην παίρνετε ηλεκτρικά. Να μείνουμε λίγοι.

-
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γι' αυτό παιδιά μην παίρνετε ηλεκτρικά. Να μείνουμε λίγοι.

Σας βοηθαω λεμε.

-
Mπούρδες λέει ο τύπος, δεν του φταίει το κράτος. Το κεφάλι του φταίει που δεν διάβασε τα ψιλά γράμματα, εκεί όπου γράφονται τα πιο σημαντικά.
-
Ποια ψιλά γράμματα, ούτε τις επικεφαλίδες δε πρέπει να διάβασε.
Πήγε να κάνει αίτηση χωρίς να έχει αγοράσει και χωρίς να έχει πινακίδες! Να καπαρώσει το 9αρι.
Γιατί δεν έκανε και 20 ακόμα αιτήσεις, να τις πουλήσει αργότερα στη μαύρη αγορά;
-
Το σωστό είναι να παίρνουν όλοι την επιδότηση που αγοράζουν ηλεκτρικό και να κλείνει με την ημερομηνία της παραγγελίας.
Αν αυτό δεν ήταν ξεκάθαρο που δεν ήταν, προφανώς θα πούλαγαν ακόμα λιγότερα ηλεκτρικά και ήθελαν να τα αβαντάρουν.
-
@dg79 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ποια ψιλά γράμματα, ούτε τις επικεφαλίδες δε πρέπει να διάβασε.
Πήγε να κάνει αίτηση χωρίς να έχει αγοράσει και χωρίς να έχει πινακίδες! Να καπαρώσει το 9αρι.
Γιατί δεν έκανε και 20 ακόμα αιτήσεις, να τις πουλήσει αργότερα στη μαύρη αγορά;
εμένα πάντως κάτι δεν μου κολλάει, και έχω προσωπική εμπειρία με το ΚΗ ΙΙ που πήρα τα 8. Έκανα την αίτηση 14/8/22 στην πλατφόρμα και η άδεια στο αμάξι βγήκε 25/8. Πήρα κανονικά τα χρήματα τέλος Μαίου του 23 και δεν με ενόχλησε κανένας για τις ημερομηνίες. Δεν ξέρω βέβαια αν είχε αλλάξει κάτι στην πλατφόρμα του ΚΗ3.
-
Σε αυτό το κωλοχανείο που ζούμε, πρέπει από μόνοι μας να βάζουμε το μυαλό μας να αμφιβάλει για οποιαδήποτε φερεγγυότητα του κράτους και να μην λαμβάνουμε υπόψιν μας ως δεδομένες τέτοιες επιδοτήσεις.
Στο κράτος που ψάχνει να βρει τρόπους να κάνει το άσπρο μαύρο σε αποφάσεις του Αρείου Πάγου, τι εμπιστοσύνη να έχεις;Έχω πει πολλές φορές πως όχι μόνο οι εταιρείες αλλά και οι δημοσιογράφοι, κακώς αναφέρουν τιμές με επιδότηση του ΚΗ.
Και εντάξει, οι εταιρείες χάριν του "παραπλανητικού" μάρκετινγκ, κάνουν αυτό που τις βολεύει για να πουλήσουν.
Οι δημοσιογράφοι όμως, που ξέρουν κιόλας τι γίνεται, δεν θα έπρεπε να το υιοθετούν καθόλου.
Και το βλέπω και το διαβάζω σχεδόν από όλους.Για εμένα θα έπρεπε να απαγορεύεται να αναφέρεται και να αναγράφεται τιμή υπολογισμένη με την επιδότηση.
Αν την πάρεις την πήρες.
Αφού όλοι ξέρουμε ότι από ένα σημείο και μετά το πιθανότερο θα ήταν να καταντήσει ζαριά για το αν θα την πάρεις η όχι. -
-
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Plug-in υβριδικά: Έως τα τέλη του 2026 η έκπτωση 75% στο τέλος ταξινόμησης
Λείπει κάτι και για τη φορολογηση παροχής σε είδος. Αν δεν την τραβήξει και αυτή, δεν εκτελωνιζει κανείς
-
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Plug-in υβριδικά: Έως τα τέλη του 2026 η έκπτωση 75% στο τέλος ταξινόμησης
Λείπει κάτι και για τη φορολογηση παροχής σε είδος. Αν δεν την τραβήξει και αυτή, δεν εκτελωνιζει κανείς
εδω αναφερουν οτι δεν θα αλλαξει κατι σε οσους το εχουν ως παροχη απο την εργασια τους
-
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε αυτό το κωλοχανείο που ζούμε, πρέπει από μόνοι μας να βάζουμε το μυαλό μας να αμφιβάλει για οποιαδήποτε φερεγγυότητα του κράτους και να μην λαμβάνουμε υπόψιν μας ως δεδομένες τέτοιες επιδοτήσεις.
Στο κράτος που ψάχνει να βρει τρόπους να κάνει το άσπρο μαύρο σε αποφάσεις του Αρείου Πάγου, τι εμπιστοσύνη να έχεις;Έχω πει πολλές φορές πως όχι μόνο οι εταιρείες αλλά και οι δημοσιογράφοι, κακώς αναφέρουν τιμές με επιδότηση του ΚΗ.
Και εντάξει, οι εταιρείες χάριν του "παραπλανητικού" μάρκετινγκ, κάνουν αυτό που τις βολεύει για να πουλήσουν.
Οι δημοσιογράφοι όμως, που ξέρουν κιόλας τι γίνεται, δεν θα έπρεπε να το υιοθετούν καθόλου.
Και το βλέπω και το διαβάζω σχεδόν από όλους.Για εμένα θα έπρεπε να απαγορεύεται να αναφέρεται και να αναγράφεται τιμή υπολογισμένη με την επιδότηση.
Αν την πάρεις την πήρες.
Αφού όλοι ξέρουμε ότι από ένα σημείο και μετά το πιθανότερο θα ήταν να καταντήσει ζαριά για το αν θα την πάρεις η όχι.Θες καταναλωτική συνείδηση και ενώσεις καταναλωτών με δύναμη για αυτά καθώς ο συνδυασμός των δύο «ισιώνουν» τέτοιες στρεβλώσεις και δυστυχώς δεν έχουμε τίποτα από τα δύο. Οπότε η ζωή συνεχίζεται.
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Mπούρδες λέει ο τύπος, δεν του φταίει το κράτος. Το κεφάλι του φταίει που δεν διάβασε τα ψιλά γράμματα, εκεί όπου γράφονται τα πιο σημαντικά.
Κοιταξε να δεις, ειναι σε ποια θεση βρισκεσαι για να το λες. Εγω ειμαι σε αυτους που ανηκουν σε αυτη τη κατηγορια. Το προβλημα ειναι οτι το ιδιο προγραμμα μας εβγαλε μη επιλεξιμους.
Το εχω ξανα πει και θα το ξανα πω, ειναι λαθος σε αυτη τη χωρα να υπολογιζεις οποιαδηποτε επιδοτηση βοηθεια γιατι εχει φανει αφερεγγυο. Δεν γνωριζω την ηλικια σου και λοιπες λεπτομερειες αλλα εγω στα 36 μου το εχω μαθει καλα αυτο.
Εγω προχωρησα σε αγορα βασει της αναγκης μου και οχι της επιδοτησης. Και στο τελος τελος δε με νοιαζει προσωπικα αν τη παρω ή οχι, ωστοσο εχουμε προχωρησει σε ομαδικες ενεργειες στοιχειοθετημενες.
Ειμαι κατα της αυθαιρεσιας του κρατους, γιατι εγω ειναι παρα πολυ τυπικος με αυτο και δεν ανεχομαι τη κοροϊδία.
Το μετρο σαν μετρο ηταν και ειναι προβληματικο καθοτι επιδοτουν αυτοκινητα ανεξαρτητου αξιας και ανθρωπους ανεξαρτητου εισοδηματος! Αυτο απο μονο του ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Δηλαδη να στο πω απλα γεννας ενα παιδι και σου λενε δεν παιρνεις το μητσοτακικο επιδομα 2000€ γιατι βγαζεις 40000€ το χρονο ενω πας αγοραζεις ενα model y το 2024 σκας 50 χιλιαρικα και στου δινουν και 9 χιλιαρικα πισω.
Ολο λαθος.
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Plug-in υβριδικά: Έως τα τέλη του 2026 η έκπτωση 75% στο τέλος ταξινόμησης
Λείπει κάτι και για τη φορολογηση παροχής σε είδος. Αν δεν την τραβήξει και αυτή, δεν εκτελωνιζει κανείς
εδω αναφερουν οτι δεν θα αλλαξει κατι σε οσους το εχουν ως παροχη απο την εργασια τους
Ναι, το απέσυρε το άρθρο μετά τη διαβούλευση.
-
@zaxosm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δηλαδη να στο πω απλα γεννας ενα παιδι και σου λενε δεν παιρνεις το μητσοτακικο επιδομα 2000€ γιατι βγαζεις 40000€ το χρονο ενω πας αγοραζεις ενα model y το 2024 σκας 50 χιλιαρικα και στου δινουν και 9 χιλιαρικα πισω.
Τα 9Κ είναι (κυρίως) μασκαρεμένα subsidies για να ενισχυθούν οι αυτ/νίες, δεν είναι βοήθεια για εσένα/τον άλλον.
Τώρα το κοινωνικό λίζιν είναι που θα φέρει μια κοινωνικά δίκαιη μοιρασιά.Για αυτό και ήταν έτσι, "έχουμε τόσα να δώσουμε, όσοι προλάβετε" και όχι "Αν πληροίτε τα κριτήρια θα πάρετε".
-
@zaxosm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Mπούρδες λέει ο τύπος, δεν του φταίει το κράτος. Το κεφάλι του φταίει που δεν διάβασε τα ψιλά γράμματα, εκεί όπου γράφονται τα πιο σημαντικά.
Κοιταξε να δεις, ειναι σε ποια θεση βρισκεσαι για να το λες. Εγω ειμαι σε αυτους που ανηκουν σε αυτη τη κατηγορια. Το προβλημα ειναι οτι το ιδιο προγραμμα μας εβγαλε μη επιλεξιμους.
Το εχω ξανα πει και θα το ξανα πω, ειναι λαθος σε αυτη τη χωρα να υπολογιζεις οποιαδηποτε επιδοτηση βοηθεια γιατι εχει φανει αφερεγγυο. Δεν γνωριζω την ηλικια σου και λοιπες λεπτομερειες αλλα εγω στα 36 μου το εχω μαθει καλα αυτο.
Εγω προχωρησα σε αγορα βασει της αναγκης μου και οχι της επιδοτησης. Και στο τελος τελος δε με νοιαζει προσωπικα αν τη παρω ή οχι, ωστοσο εχουμε προχωρησει σε ομαδικες ενεργειες στοιχειοθετημενες.
Ειμαι κατα της αυθαιρεσιας του κρατους, γιατι εγω ειναι παρα πολυ τυπικος με αυτο και δεν ανεχομαι τη κοροϊδία.
Το μετρο σαν μετρο ηταν και ειναι προβληματικο καθοτι επιδοτουν αυτοκινητα ανεξαρτητου αξιας και ανθρωπους ανεξαρτητου εισοδηματος! Αυτο απο μονο του ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Δηλαδη να στο πω απλα γεννας ενα παιδι και σου λενε δεν παιρνεις το μητσοτακικο επιδομα 2000€ γιατι βγαζεις 40000€ το χρονο ενω πας αγοραζεις ενα model y το 2024 σκας 50 χιλιαρικα και στου δινουν και 9 χιλιαρικα πισω.
Ολο λαθος.
τοεχουμε ξανασυζητησει. Τα προγραμματα ΚΗ ουδεμια σχεση δεν ειχαν με κοινωνικη πολιτικη και επιδοματα. Ηταν απλα ενας τροπος να μειωθει το τιμολογιακο χασμα μεταξυ των ηλεκτρικων και των θερμικων αυτοκινητων, ωστε να προωθηθει η ηλεκτροκινηση. Δεν υπηρχε κανενας λογος για εισοδηματικα κριτηρια. Τα ΚΗ ειχαν ως σκοπο αυτος που μπορει να παρει 3αρα bmw, να αλλαξει γνωμη και να παρει model 3, ειδικα αν αναλογιστουμε ποτε ξεκινησαν τα πρωτα ΚΗ.
Το κοινωνικο ληζινγκ αν και οταν με το καλο ερθει, θα ειναι κατι τελειως διαφορετικο και πολυ κοντα σε προγραμμα κοινωνικης πολιτικης.
-
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μόνο εγώ βλέπω το προφανές σε λίγα χρόνια με αφορμή το πετρέλαιο κτλ.? Θα ρίξουν αντί να ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας και θα σταματήσουμε να μιλάμε πλέον για ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ ακόμη και σήμερα οι ταχύτητες του 90-95% των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι αστείες σε σχέση με το παρελθόν που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Τις προάλλες μέχρι Αθήνα δεν βρήκα αμάξι να ακολουθήσω μόνο ένος μητροπολίτη που δεν είχε νόημα......
Θα το κάνουν,δεν θα γκρινιαξει κανείς και θα κλείσει το δριμύ κατηγορώ κατά των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο.Αμ το πότο ? Που το πας το ποτό ? Τα παλιά τα χρόνια φεύγαμε καπάκι από τον Σταυρό του Νότου, πίναμε ένα μπουκαλάκι Ακρωτήρι και κατηφορίζαμε για 3-4 κοκτειλάκια Island και δεν μας έλεγε κανέας χουντικός τίποτα ! Τι άλλο θα μας συμβεί με Κούλη ?
-
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μόνο εγώ βλέπω το προφανές σε λίγα χρόνια με αφορμή το πετρέλαιο κτλ.? Θα ρίξουν αντί να ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας και θα σταματήσουμε να μιλάμε πλέον για ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ ακόμη και σήμερα οι ταχύτητες του 90-95% των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι αστείες σε σχέση με το παρελθόν που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Τις προάλλες μέχρι Αθήνα δεν βρήκα αμάξι να ακολουθήσω μόνο ένος μητροπολίτη που δεν είχε νόημα......
Θα το κάνουν,δεν θα γκρινιαξει κανείς και θα κλείσει το δριμύ κατηγορώ κατά των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο.Αμ το πότο ? Που το πας το ποτό ? Τα παλιά τα χρόνια φεύγαμε καπάκι από τον Σταυρό του Νότου, πίναμε ένα μπουκαλάκι Ακρωτήρι και κατηφορίζαμε για 3-4 κοκτειλάκια Island και δεν μας έλεγε κανέας χουντικός τίποτα ! Τι άλλο θα μας συμβεί με Κούλη ?
Καλά στην επαρχία - χωριά ισχύει ακόμα αυτό. Αν πας σε καφενείο και φύγεις με 1-2 ουίσκι ή θα λένε δεν είχε να πιεί ή άρρωστος ήταν.

-
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μόνο εγώ βλέπω το προφανές σε λίγα χρόνια με αφορμή το πετρέλαιο κτλ.? Θα ρίξουν αντί να ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας και θα σταματήσουμε να μιλάμε πλέον για ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ ακόμη και σήμερα οι ταχύτητες του 90-95% των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι αστείες σε σχέση με το παρελθόν που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Τις προάλλες μέχρι Αθήνα δεν βρήκα αμάξι να ακολουθήσω μόνο ένος μητροπολίτη που δεν είχε νόημα......
Θα το κάνουν,δεν θα γκρινιαξει κανείς και θα κλείσει το δριμύ κατηγορώ κατά των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο.Αμ το πότο ? Που το πας το ποτό ? Τα παλιά τα χρόνια φεύγαμε καπάκι από τον Σταυρό του Νότου, πίναμε ένα μπουκαλάκι Ακρωτήρι και κατηφορίζαμε για 3-4 κοκτειλάκια Island και δεν μας έλεγε κανέας χουντικός τίποτα ! Τι άλλο θα μας συμβεί με Κούλη ?
Καλά στην επαρχία - χωριά ισχύει ακόμα αυτό. Αν πας σε καφενείο και φύγεις με 1-2 ουίσκι ή θα λένε δεν είχε να πιεί ή άρρωστος ήταν.

και μετα στουκαρουν ή παιρνουν παραμαζωμα καποιον και εφταιγε "η κακια στιγμη"

-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μόνο εγώ βλέπω το προφανές σε λίγα χρόνια με αφορμή το πετρέλαιο κτλ.? Θα ρίξουν αντί να ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας και θα σταματήσουμε να μιλάμε πλέον για ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ ακόμη και σήμερα οι ταχύτητες του 90-95% των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι αστείες σε σχέση με το παρελθόν που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Τις προάλλες μέχρι Αθήνα δεν βρήκα αμάξι να ακολουθήσω μόνο ένος μητροπολίτη που δεν είχε νόημα......
Θα το κάνουν,δεν θα γκρινιαξει κανείς και θα κλείσει το δριμύ κατηγορώ κατά των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο.Αμ το πότο ? Που το πας το ποτό ? Τα παλιά τα χρόνια φεύγαμε καπάκι από τον Σταυρό του Νότου, πίναμε ένα μπουκαλάκι Ακρωτήρι και κατηφορίζαμε για 3-4 κοκτειλάκια Island και δεν μας έλεγε κανέας χουντικός τίποτα ! Τι άλλο θα μας συμβεί με Κούλη ?
Καλά στην επαρχία - χωριά ισχύει ακόμα αυτό. Αν πας σε καφενείο και φύγεις με 1-2 ουίσκι ή θα λένε δεν είχε να πιεί ή άρρωστος ήταν.

και μετα στουκαρουν ή παιρνουν παραμαζωμα καποιον και εφταιγε "η κακια στιγμη"

Δεν θέλω να το παίξω αναμάρτητος αλλά υπάρχει ένα ζήτημα , αυτό του αλκοολισμού. Πίνουν κάθε μέρα με αποτέλεσμα να μην έχουν αίσθημα πότε είναι καλά ή μη.
Δεν μπορεί να ελεγθεί από καμία τροχαία ωστόσο άλλο το ήπια και είμαι μια χαρά σταματώντας εκεί και άλλο το είμαι εκτός τόπου και χρόνου. Δεν έχω πιει ποτέ τόσο...... -
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
άλλο το ήπια και είμαι μια χαρά σταματώντας εκεί
"Μια χαρά" = έχω μειώσει τα αντανακλαστικά μου μόνο κατά 20%, οπότε το ρίσκο να σκοτώσω κάποιον είναι αποδεκτά μικρό.
Αυτό είναι ολόκληρη η φράση.
Αν την λέμε έτσι, θα είναι πιο τίμιο.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά