Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 461
    • 462
    • 463
    • 464
    • 465
    • 466
    • 463 / 466
    Περί αυτοκίνησης
    160
    9304
    503119
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 last edited by

      Γι' αυτό παιδιά μην παίρνετε ηλεκτρικά. Να μείνουμε λίγοι. 😁

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • I
        ilias-a @katafractos17 last edited by

        @katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

        Γι' αυτό παιδιά μην παίρνετε ηλεκτρικά. Να μείνουμε λίγοι. 😁

        Σας βοηθαω λεμε.😊

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dstou last edited by

          Mπούρδες λέει ο τύπος, δεν του φταίει το κράτος. Το κεφάλι του φταίει που δεν διάβασε τα ψιλά γράμματα, εκεί όπου γράφονται τα πιο σημαντικά.

          Z 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dg79 last edited by

            Ποια ψιλά γράμματα, ούτε τις επικεφαλίδες δε πρέπει να διάβασε.
            Πήγε να κάνει αίτηση χωρίς να έχει αγοράσει και χωρίς να έχει πινακίδες! Να καπαρώσει το 9αρι.
            Γιατί δεν έκανε και 20 ακόμα αιτήσεις, να τις πουλήσει αργότερα στη μαύρη αγορά; 😁

            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Το σωστό είναι να παίρνουν όλοι την επιδότηση που αγοράζουν ηλεκτρικό και να κλείνει με την ημερομηνία της παραγγελίας.

              Αν αυτό δεν ήταν ξεκάθαρο που δεν ήταν, προφανώς θα πούλαγαν ακόμα λιγότερα ηλεκτρικά και ήθελαν να τα αβαντάρουν.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • bekiaris
                bekiaris @dg79 last edited by

                @dg79 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                Ποια ψιλά γράμματα, ούτε τις επικεφαλίδες δε πρέπει να διάβασε.
                Πήγε να κάνει αίτηση χωρίς να έχει αγοράσει και χωρίς να έχει πινακίδες! Να καπαρώσει το 9αρι.
                Γιατί δεν έκανε και 20 ακόμα αιτήσεις, να τις πουλήσει αργότερα στη μαύρη αγορά; 😁

                εμένα πάντως κάτι δεν μου κολλάει, και έχω προσωπική εμπειρία με το ΚΗ ΙΙ που πήρα τα 8. Έκανα την αίτηση 14/8/22 στην πλατφόρμα και η άδεια στο αμάξι βγήκε 25/8. Πήρα κανονικά τα χρήματα τέλος Μαίου του 23 και δεν με ενόχλησε κανένας για τις ημερομηνίες. Δεν ξέρω βέβαια αν είχε αλλάξει κάτι στην πλατφόρμα του ΚΗ3.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by katafractos17

                  Σε αυτό το κωλοχανείο που ζούμε, πρέπει από μόνοι μας να βάζουμε το μυαλό μας να αμφιβάλει για οποιαδήποτε φερεγγυότητα του κράτους και να μην λαμβάνουμε υπόψιν μας ως δεδομένες τέτοιες επιδοτήσεις.
                  Στο κράτος που ψάχνει να βρει τρόπους να κάνει το άσπρο μαύρο σε αποφάσεις του Αρείου Πάγου, τι εμπιστοσύνη να έχεις;

                  Έχω πει πολλές φορές πως όχι μόνο οι εταιρείες αλλά και οι δημοσιογράφοι, κακώς αναφέρουν τιμές με επιδότηση του ΚΗ.
                  Και εντάξει, οι εταιρείες χάριν του "παραπλανητικού" μάρκετινγκ, κάνουν αυτό που τις βολεύει για να πουλήσουν.
                  Οι δημοσιογράφοι όμως, που ξέρουν κιόλας τι γίνεται, δεν θα έπρεπε να το υιοθετούν καθόλου.
                  Και το βλέπω και το διαβάζω σχεδόν από όλους.

                  Για εμένα θα έπρεπε να απαγορεύεται να αναφέρεται και να αναγράφεται τιμή υπολογισμένη με την επιδότηση.
                  Αν την πάρεις την πήρες.
                  Αφού όλοι ξέρουμε ότι από ένα σημείο και μετά το πιθανότερο θα ήταν να καταντήσει ζαριά για το αν θα την πάρεις η όχι.

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • A d P
                    A d P moderator last edited by

                    Plug-in υβριδικά: Έως τα τέλη του 2026 η έκπτωση 75% στο τέλος ταξινόμησης

                    I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kapelis @A d P last edited by

                      @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Plug-in υβριδικά: Έως τα τέλη του 2026 η έκπτωση 75% στο τέλος ταξινόμησης

                      Λείπει κάτι και για τη φορολογηση παροχής σε είδος. Αν δεν την τραβήξει και αυτή, δεν εκτελωνιζει κανείς

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @kapelis last edited by

                        @kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        Plug-in υβριδικά: Έως τα τέλη του 2026 η έκπτωση 75% στο τέλος ταξινόμησης

                        Λείπει κάτι και για τη φορολογηση παροχής σε είδος. Αν δεν την τραβήξει και αυτή, δεν εκτελωνιζει κανείς

                        εδω αναφερουν οτι δεν θα αλλαξει κατι σε οσους το εχουν ως παροχη απο την εργασια τους

                        Youtube Video

                        K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • J
                          jamesd @katafractos17 last edited by jamesd

                          @katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Σε αυτό το κωλοχανείο που ζούμε, πρέπει από μόνοι μας να βάζουμε το μυαλό μας να αμφιβάλει για οποιαδήποτε φερεγγυότητα του κράτους και να μην λαμβάνουμε υπόψιν μας ως δεδομένες τέτοιες επιδοτήσεις.
                          Στο κράτος που ψάχνει να βρει τρόπους να κάνει το άσπρο μαύρο σε αποφάσεις του Αρείου Πάγου, τι εμπιστοσύνη να έχεις;

                          Έχω πει πολλές φορές πως όχι μόνο οι εταιρείες αλλά και οι δημοσιογράφοι, κακώς αναφέρουν τιμές με επιδότηση του ΚΗ.
                          Και εντάξει, οι εταιρείες χάριν του "παραπλανητικού" μάρκετινγκ, κάνουν αυτό που τις βολεύει για να πουλήσουν.
                          Οι δημοσιογράφοι όμως, που ξέρουν κιόλας τι γίνεται, δεν θα έπρεπε να το υιοθετούν καθόλου.
                          Και το βλέπω και το διαβάζω σχεδόν από όλους.

                          Για εμένα θα έπρεπε να απαγορεύεται να αναφέρεται και να αναγράφεται τιμή υπολογισμένη με την επιδότηση.
                          Αν την πάρεις την πήρες.
                          Αφού όλοι ξέρουμε ότι από ένα σημείο και μετά το πιθανότερο θα ήταν να καταντήσει ζαριά για το αν θα την πάρεις η όχι.

                          Θες καταναλωτική συνείδηση και ενώσεις καταναλωτών με δύναμη για αυτά καθώς ο συνδυασμός των δύο «ισιώνουν» τέτοιες στρεβλώσεις και δυστυχώς δεν έχουμε τίποτα από τα δύο. Οπότε η ζωή συνεχίζεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • Z
                            zaxosm @dstou last edited by

                            @dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            Mπούρδες λέει ο τύπος, δεν του φταίει το κράτος. Το κεφάλι του φταίει που δεν διάβασε τα ψιλά γράμματα, εκεί όπου γράφονται τα πιο σημαντικά.

                            Κοιταξε να δεις, ειναι σε ποια θεση βρισκεσαι για να το λες. Εγω ειμαι σε αυτους που ανηκουν σε αυτη τη κατηγορια. Το προβλημα ειναι οτι το ιδιο προγραμμα μας εβγαλε μη επιλεξιμους.

                            Το εχω ξανα πει και θα το ξανα πω, ειναι λαθος σε αυτη τη χωρα να υπολογιζεις οποιαδηποτε επιδοτηση βοηθεια γιατι εχει φανει αφερεγγυο. Δεν γνωριζω την ηλικια σου και λοιπες λεπτομερειες αλλα εγω στα 36 μου το εχω μαθει καλα αυτο.

                            Εγω προχωρησα σε αγορα βασει της αναγκης μου και οχι της επιδοτησης. Και στο τελος τελος δε με νοιαζει προσωπικα αν τη παρω ή οχι, ωστοσο εχουμε προχωρησει σε ομαδικες ενεργειες στοιχειοθετημενες.

                            Ειμαι κατα της αυθαιρεσιας του κρατους, γιατι εγω ειναι παρα πολυ τυπικος με αυτο και δεν ανεχομαι τη κοροϊδία.

                            Το μετρο σαν μετρο ηταν και ειναι προβληματικο καθοτι επιδοτουν αυτοκινητα ανεξαρτητου αξιας και ανθρωπους ανεξαρτητου εισοδηματος! Αυτο απο μονο του ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Δηλαδη να στο πω απλα γεννας ενα παιδι και σου λενε δεν παιρνεις το μητσοτακικο επιδομα 2000€ γιατι βγαζεις 40000€ το χρονο ενω πας αγοραζεις ενα model y το 2024 σκας 50 χιλιαρικα και στου δινουν και 9 χιλιαρικα πισω.

                            Ολο λαθος.

                            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                            Hyundai Inster 42kwh

                            J D 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                            • K
                              kapelis @dettol last edited by A d P

                              @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              Plug-in υβριδικά: Έως τα τέλη του 2026 η έκπτωση 75% στο τέλος ταξινόμησης

                              Λείπει κάτι και για τη φορολογηση παροχής σε είδος. Αν δεν την τραβήξει και αυτή, δεν εκτελωνιζει κανείς

                              εδω αναφερουν οτι δεν θα αλλαξει κατι σε οσους το εχουν ως παροχη απο την εργασια τους

                              Ναι, το απέσυρε το άρθρο μετά τη διαβούλευση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jousis @zaxosm last edited by

                                @zaxosm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                Δηλαδη να στο πω απλα γεννας ενα παιδι και σου λενε δεν παιρνεις το μητσοτακικο επιδομα 2000€ γιατι βγαζεις 40000€ το χρονο ενω πας αγοραζεις ενα model y το 2024 σκας 50 χιλιαρικα και στου δινουν και 9 χιλιαρικα πισω.

                                Τα 9Κ είναι (κυρίως) μασκαρεμένα subsidies για να ενισχυθούν οι αυτ/νίες, δεν είναι βοήθεια για εσένα/τον άλλον.
                                Τώρα το κοινωνικό λίζιν είναι που θα φέρει μια κοινωνικά δίκαιη μοιρασιά.

                                Για αυτό και ήταν έτσι, "έχουμε τόσα να δώσουμε, όσοι προλάβετε" και όχι "Αν πληροίτε τα κριτήρια θα πάρετε".

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dettol @zaxosm last edited by

                                  @zaxosm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  @dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  Mπούρδες λέει ο τύπος, δεν του φταίει το κράτος. Το κεφάλι του φταίει που δεν διάβασε τα ψιλά γράμματα, εκεί όπου γράφονται τα πιο σημαντικά.

                                  Κοιταξε να δεις, ειναι σε ποια θεση βρισκεσαι για να το λες. Εγω ειμαι σε αυτους που ανηκουν σε αυτη τη κατηγορια. Το προβλημα ειναι οτι το ιδιο προγραμμα μας εβγαλε μη επιλεξιμους.

                                  Το εχω ξανα πει και θα το ξανα πω, ειναι λαθος σε αυτη τη χωρα να υπολογιζεις οποιαδηποτε επιδοτηση βοηθεια γιατι εχει φανει αφερεγγυο. Δεν γνωριζω την ηλικια σου και λοιπες λεπτομερειες αλλα εγω στα 36 μου το εχω μαθει καλα αυτο.

                                  Εγω προχωρησα σε αγορα βασει της αναγκης μου και οχι της επιδοτησης. Και στο τελος τελος δε με νοιαζει προσωπικα αν τη παρω ή οχι, ωστοσο εχουμε προχωρησει σε ομαδικες ενεργειες στοιχειοθετημενες.

                                  Ειμαι κατα της αυθαιρεσιας του κρατους, γιατι εγω ειναι παρα πολυ τυπικος με αυτο και δεν ανεχομαι τη κοροϊδία.

                                  Το μετρο σαν μετρο ηταν και ειναι προβληματικο καθοτι επιδοτουν αυτοκινητα ανεξαρτητου αξιας και ανθρωπους ανεξαρτητου εισοδηματος! Αυτο απο μονο του ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Δηλαδη να στο πω απλα γεννας ενα παιδι και σου λενε δεν παιρνεις το μητσοτακικο επιδομα 2000€ γιατι βγαζεις 40000€ το χρονο ενω πας αγοραζεις ενα model y το 2024 σκας 50 χιλιαρικα και στου δινουν και 9 χιλιαρικα πισω.

                                  Ολο λαθος.

                                  τοεχουμε ξανασυζητησει. Τα προγραμματα ΚΗ ουδεμια σχεση δεν ειχαν με κοινωνικη πολιτικη και επιδοματα. Ηταν απλα ενας τροπος να μειωθει το τιμολογιακο χασμα μεταξυ των ηλεκτρικων και των θερμικων αυτοκινητων, ωστε να προωθηθει η ηλεκτροκινηση. Δεν υπηρχε κανενας λογος για εισοδηματικα κριτηρια. Τα ΚΗ ειχαν ως σκοπο αυτος που μπορει να παρει 3αρα bmw, να αλλαξει γνωμη και να παρει model 3, ειδικα αν αναλογιστουμε ποτε ξεκινησαν τα πρωτα ΚΗ.

                                  Το κοινωνικο ληζινγκ αν και οταν με το καλο ερθει, θα ειναι κατι τελειως διαφορετικο και πολυ κοντα σε προγραμμα κοινωνικης πολιτικης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • R
                                    red_monster @w202-amg last edited by

                                    @w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Μόνο εγώ βλέπω το προφανές σε λίγα χρόνια με αφορμή το πετρέλαιο κτλ.? Θα ρίξουν αντί να ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας και θα σταματήσουμε να μιλάμε πλέον για ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ ακόμη και σήμερα οι ταχύτητες του 90-95% των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι αστείες σε σχέση με το παρελθόν που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

                                    Τις προάλλες μέχρι Αθήνα δεν βρήκα αμάξι να ακολουθήσω μόνο ένος μητροπολίτη που δεν είχε νόημα......
                                    Θα το κάνουν,δεν θα γκρινιαξει κανείς και θα κλείσει το δριμύ κατηγορώ κατά των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο.

                                    Αμ το πότο ? Που το πας το ποτό ? Τα παλιά τα χρόνια φεύγαμε καπάκι από τον Σταυρό του Νότου, πίναμε ένα μπουκαλάκι Ακρωτήρι και κατηφορίζαμε για 3-4 κοκτειλάκια Island και δεν μας έλεγε κανέας χουντικός τίποτα ! Τι άλλο θα μας συμβεί με Κούλη ?

                                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • W
                                      w202-amg @red_monster last edited by

                                      @red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      @w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      Μόνο εγώ βλέπω το προφανές σε λίγα χρόνια με αφορμή το πετρέλαιο κτλ.? Θα ρίξουν αντί να ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας και θα σταματήσουμε να μιλάμε πλέον για ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ ακόμη και σήμερα οι ταχύτητες του 90-95% των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι αστείες σε σχέση με το παρελθόν που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

                                      Τις προάλλες μέχρι Αθήνα δεν βρήκα αμάξι να ακολουθήσω μόνο ένος μητροπολίτη που δεν είχε νόημα......
                                      Θα το κάνουν,δεν θα γκρινιαξει κανείς και θα κλείσει το δριμύ κατηγορώ κατά των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο.

                                      Αμ το πότο ? Που το πας το ποτό ? Τα παλιά τα χρόνια φεύγαμε καπάκι από τον Σταυρό του Νότου, πίναμε ένα μπουκαλάκι Ακρωτήρι και κατηφορίζαμε για 3-4 κοκτειλάκια Island και δεν μας έλεγε κανέας χουντικός τίποτα ! Τι άλλο θα μας συμβεί με Κούλη ?

                                      Καλά στην επαρχία - χωριά ισχύει ακόμα αυτό. Αν πας σε καφενείο και φύγεις με 1-2 ουίσκι ή θα λένε δεν είχε να πιεί ή άρρωστος ήταν.😂

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dettol @w202-amg last edited by

                                        @w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        @red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        @w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        Μόνο εγώ βλέπω το προφανές σε λίγα χρόνια με αφορμή το πετρέλαιο κτλ.? Θα ρίξουν αντί να ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας και θα σταματήσουμε να μιλάμε πλέον για ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ ακόμη και σήμερα οι ταχύτητες του 90-95% των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι αστείες σε σχέση με το παρελθόν που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

                                        Τις προάλλες μέχρι Αθήνα δεν βρήκα αμάξι να ακολουθήσω μόνο ένος μητροπολίτη που δεν είχε νόημα......
                                        Θα το κάνουν,δεν θα γκρινιαξει κανείς και θα κλείσει το δριμύ κατηγορώ κατά των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο.

                                        Αμ το πότο ? Που το πας το ποτό ? Τα παλιά τα χρόνια φεύγαμε καπάκι από τον Σταυρό του Νότου, πίναμε ένα μπουκαλάκι Ακρωτήρι και κατηφορίζαμε για 3-4 κοκτειλάκια Island και δεν μας έλεγε κανέας χουντικός τίποτα ! Τι άλλο θα μας συμβεί με Κούλη ?

                                        Καλά στην επαρχία - χωριά ισχύει ακόμα αυτό. Αν πας σε καφενείο και φύγεις με 1-2 ουίσκι ή θα λένε δεν είχε να πιεί ή άρρωστος ήταν.😂

                                        και μετα στουκαρουν ή παιρνουν παραμαζωμα καποιον και εφταιγε "η κακια στιγμη" 😞

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          w202-amg @dettol last edited by

                                          @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          Μόνο εγώ βλέπω το προφανές σε λίγα χρόνια με αφορμή το πετρέλαιο κτλ.? Θα ρίξουν αντί να ανεβάσουν τα όρια ταχύτητας και θα σταματήσουμε να μιλάμε πλέον για ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ ακόμη και σήμερα οι ταχύτητες του 90-95% των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι αστείες σε σχέση με το παρελθόν που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

                                          Τις προάλλες μέχρι Αθήνα δεν βρήκα αμάξι να ακολουθήσω μόνο ένος μητροπολίτη που δεν είχε νόημα......
                                          Θα το κάνουν,δεν θα γκρινιαξει κανείς και θα κλείσει το δριμύ κατηγορώ κατά των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο.

                                          Αμ το πότο ? Που το πας το ποτό ? Τα παλιά τα χρόνια φεύγαμε καπάκι από τον Σταυρό του Νότου, πίναμε ένα μπουκαλάκι Ακρωτήρι και κατηφορίζαμε για 3-4 κοκτειλάκια Island και δεν μας έλεγε κανέας χουντικός τίποτα ! Τι άλλο θα μας συμβεί με Κούλη ?

                                          Καλά στην επαρχία - χωριά ισχύει ακόμα αυτό. Αν πας σε καφενείο και φύγεις με 1-2 ουίσκι ή θα λένε δεν είχε να πιεί ή άρρωστος ήταν.😂

                                          και μετα στουκαρουν ή παιρνουν παραμαζωμα καποιον και εφταιγε "η κακια στιγμη" 😞

                                          Δεν θέλω να το παίξω αναμάρτητος αλλά υπάρχει ένα ζήτημα , αυτό του αλκοολισμού. Πίνουν κάθε μέρα με αποτέλεσμα να μην έχουν αίσθημα πότε είναι καλά ή μη.
                                          Δεν μπορεί να ελεγθεί από καμία τροχαία ωστόσο άλλο το ήπια και είμαι μια χαρά σταματώντας εκεί και άλλο το είμαι εκτός τόπου και χρόνου. Δεν έχω πιει ποτέ τόσο......

                                          J D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jousis @w202-amg last edited by

                                            @w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            άλλο το ήπια και είμαι μια χαρά σταματώντας εκεί

                                            "Μια χαρά" = έχω μειώσει τα αντανακλαστικά μου μόνο κατά 20%, οπότε το ρίσκο να σκοτώσω κάποιον είναι αποδεκτά μικρό.

                                            Αυτό είναι ολόκληρη η φράση.
                                            Αν την λέμε έτσι, θα είναι πιο τίμιο.

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 461
                                            • 462
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 465
                                            • 466
                                            • 463 / 466
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr