-
@chrisk6 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οταν ειναι αφορτιστα δεν δουλευουν ως HEV?
Ποσο διαφορα εχουν στην καταναλωση?
Δεν μιλαμε οταν κινουνται ηλεκτρικα σε διαφορα.Σωστά, δουλεύουν ως HEV, αλλά φαντάσου ότι η μπαταρία των HEV είναι περίπου έως 1,8 kWh ενώ των PHEV από 13 - 22 kWh.
Πολύ περισσότερο βάρος και συνήθως με θερμικούς κινητήρες με πολλά άλογα και turbo. -
@nmsm2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το πρόβλημα δεν είναι η κατανάλωση αλλά η ευνοϊκή μεταχείριση από την πολιτεία λόγω χαμηλών ρύπων, οι οποίοι εκτοξεύονται όταν είναι αφόρτιστο. Όσο για την φόρτιση στην εταιρεία, είναι εύκολη η εποπτεία της με την παροχή δεδομένων λ.χ. όταν κουμπώνεις για φόρτιση άπαξ μηνιαίως είναι αυτονόητο ότι κινείται αφόρτιστο. Οπότε με τη συνδρομή ΑΙ και την παροχή δεδομένων φόρτισης για τους κατόχους μέσω του παρόχου ενέργειας που έχει εγκαταστήσει φορτιστή στην εταιρεία όλα γίνονται.
Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι τα plug in αλλά τα σαπάκια 20-30 ετών που κυκλοφορούν στην Αθήνα, ταξί, βαρέα οχήματα, και τα ασυντήρητα 10-15 ετών τα οποία με την παραμικρή επιτάχυνση βγάζουν κατάμαυρο καπνό από την εξάτμιση.
Εφόσον δεν γίνονται έλεγχοι ρύπων (και ντεσιμπέλ θα έπρεπε σε δίκυκλα)από κλιμάκια με ειδικές συσκευές - μετρητές, όλα είναι φιλολογικές συζητήσεις στην οθωμανικής φιλοσοφίας ελλαδίτσα.Νομίζω ότι μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η ευνοϊκή μεταχείριση των μουφα υβριδικών (mhev), που γλυτώνουν 50% ΕΤΤ, παρά αυτή των Phev που γλυτώνουν ένα 25% επιπλέον.
Όσο και να εκτοξεύονται οι ρύποι, πάλι παραμένουν κάτω από αυτούς των mhev
-
1 λίτρο λιγότερο στην πόλη επι 50.000 αυτοκίνητα την ημέρα είναι 50 λιγότεροι τόνοι βενζίνης στην ατμόσφαιρα των πόλεων. \
Το έτος 18.000 τονοι βενζίνης λιγότεροι στην ατμόσφαιρα των πόλεων
Καλά κάνουν.
-
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@chrisk6 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οταν ειναι αφορτιστα δεν δουλευουν ως HEV?
Ποσο διαφορα εχουν στην καταναλωση?
Δεν μιλαμε οταν κινουνται ηλεκτρικα σε διαφορα.Σωστά, δουλεύουν ως HEV, αλλά φαντάσου ότι η μπαταρία των HEV είναι περίπου έως 1,8 kWh ενώ των PHEV από 13 - 22 kWh.
Πολύ περισσότερο βάρος και συνήθως με θερμικούς κινητήρες με πολλά άλογα και turbo.Λογικο το βρισκω.
Δεν θα το εβαζαν σε μικρα αυτοκινητα. Θα υπηρχε θεμα χωρου μετα.
Αλλα και παλι αν μιλαμε για 5-6λτ καταναλωση για μεγαλα αυτοκινητα ε δεν το λες και πολυ.
Αν παντα εινια αφορτιστα μιλαμε και ειναι το χειροτερο σεναριο. -
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Νομίζω ότι μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η ευνοϊκή μεταχείριση των μουφα υβριδικών (mhev), που γλυτώνουν 50% ΕΤΤ
Από τη στιγμή που πλέον σχεδόν δεν υπάρχει μη mhev σύστημα στην αγορά , ας υπάρχει να γλυτώνει ο κόσμος κανένα € από την αγορά.
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Νομίζω ότι μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η ευνοϊκή μεταχείριση των μουφα υβριδικών (mhev), που γλυτώνουν 50% ΕΤΤ
Από τη στιγμή που πλέον σχεδόν δεν υπάρχει μη mhev σύστημα στην αγορά , ας υπάρχει να γλυτώνει ο κόσμος κανένα € από την αγορά.
Συμφωνώ, απλώς να μην παραπονιέται για το επιπλέον 25% των phev.
Παρένθεση:
με 24% ΦΠΑ, νομίζω ότι ήρθε η ώρα κατάργησης του ΕΤΤ, άλλωστε είναι κλάσμα του ΦΠΑ στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Στα ηλεκτρικά είναι 0 και στα περισσότερα υβριδικά 1-2 χιλιάρικα. -
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
με 24% ΦΠΑ, νομίζω ότι ήρθε η ώρα κατάργησης του ΕΤΤ, άλλωστε είναι κλάσμα του ΦΠΑ στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Στα ηλεκτρικά είναι 0 και στα περισσότερα υβριδικά 1-2 χιλιάρικα.
Μη τους βάζεις ιδέες να σκαλίσουν το θέμα.
Ποιο πιθανό το βρίσκω να καταργήσουν τη μείωση , καθώς από τη στιγμή που είναι όλα "υβριδικά" δεν υπάρχει πλέον λόγος πριμοδότησης παρά να το καταργήσουν. -
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Νομίζω ότι μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η ευνοϊκή μεταχείριση των μουφα υβριδικών (mhev), που γλυτώνουν 50% ΕΤΤ
Από τη στιγμή που πλέον σχεδόν δεν υπάρχει μη mhev σύστημα στην αγορά , ας υπάρχει να γλυτώνει ο κόσμος κανένα € από την αγορά.
Συμφωνώ, απλώς να μην παραπονιέται για το επιπλέον 25% των phev.
Παρένθεση:
με 24% ΦΠΑ, νομίζω ότι ήρθε η ώρα κατάργησης του ΕΤΤ, άλλωστε είναι κλάσμα του ΦΠΑ στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Στα ηλεκτρικά είναι 0 και στα περισσότερα υβριδικά 1-2 χιλιάρικα.Το ΦΠΑ προστίθεται στην φορολογητέα αξία , οπότε το ΕΤΤ που είναι ένα συντελεστής της ΛΤΠΦ παίζει σημαντικό ρόλο καθώς διαμορφώνει την φορολογητέα αξία.
Η διαφορές για τα αυτοκίνητα αυτης της αξίας, είναι κάτι χιλιάρικα. Για τα μικρότερα είναι οριακές διαμορφώσεις των τιμών ώστε να παραμείνουν αναταγωνιστικοί.
-
@chrisk6 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@chrisk6 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οταν ειναι αφορτιστα δεν δουλευουν ως HEV?
Ποσο διαφορα εχουν στην καταναλωση?
Δεν μιλαμε οταν κινουνται ηλεκτρικα σε διαφορα.Σωστά, δουλεύουν ως HEV, αλλά φαντάσου ότι η μπαταρία των HEV είναι περίπου έως 1,8 kWh ενώ των PHEV από 13 - 22 kWh.
Πολύ περισσότερο βάρος και συνήθως με θερμικούς κινητήρες με πολλά άλογα και turbo.Λογικο το βρισκω.
Δεν θα το εβαζαν σε μικρα αυτοκινητα. Θα υπηρχε θεμα χωρου μετα.
Αλλα και παλι αν μιλαμε για 5-6λτ καταναλωση για μεγαλα αυτοκινητα ε δεν το λες και πολυ.
Αν παντα εινια αφορτιστα μιλαμε και ειναι το χειροτερο σεναριο.Όχι δεν το λες και πολύ γενικά, αλλά το λες πολύ για το σκοπό και τη χρήση που κατασκευάζονται.
-
@chrisk6 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@chrisk6 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οταν ειναι αφορτιστα δεν δουλευουν ως HEV?
Ποσο διαφορα εχουν στην καταναλωση?
Δεν μιλαμε οταν κινουνται ηλεκτρικα σε διαφορα.Σωστά, δουλεύουν ως HEV, αλλά φαντάσου ότι η μπαταρία των HEV είναι περίπου έως 1,8 kWh ενώ των PHEV από 13 - 22 kWh.
Πολύ περισσότερο βάρος και συνήθως με θερμικούς κινητήρες με πολλά άλογα και turbo.Λογικο το βρισκω.
Δεν θα το εβαζαν σε μικρα αυτοκινητα. Θα υπηρχε θεμα χωρου μετα.
Αλλα και παλι αν μιλαμε για 5-6λτ καταναλωση για μεγαλα αυτοκινητα ε δεν το λες και πολυ.
Αν παντα εινια αφορτιστα μιλαμε και ειναι το χειροτερο σεναριο.Κάτσε περίμενε γιατί έχουν αρχίσει φήμες για εξηλεκτρισμένο ή Plug-In Yaris
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dg79 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
...
Για ποιο λόγο να πάρει κάποιος phev, αν δεν έχει δυνατότητα, ή σκοπό να το φορτίζει καθημερινά; Για να κοροϊδέψει το σύστημα;Είχαμε έναν expat από Αμερική.
Του είχαν δώσει από την δουλειά ένα Phev.Το φορτίζεις; τον ρωτάω.
Όχι μου λέει.Λέει παρκάρω στην άκρη του δρόμου γιατί δεν έχει πάρκινγκ εκεί που μένω, ο πιο κοντινός φορτιστής είναι ξέρω γω 3 οικοδομικά τετράγωνα μακριά και πρέπει να πληρώσει το ρεύμα από την τσέπη του ενώ η εταιρία του δίνει κάθε μήνα λεφτά για την βενζίνη.
Γιατί να φορτίσω αφού δεν μου πληρώνουν το ρεύμα λέει.
Χ2 ήταν;

Passat
-
Υβριδικά με ντίζελ κινητήρα: Γιατί δεν κατάφεραν να καθιερωθούν
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/xristika-symvoules/yvridika-me-ntizel-kinitira/
-
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υβριδικά με ντίζελ κινητήρα: Γιατί δεν κατάφεραν να καθιερωθούν
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/xristika-symvoules/yvridika-me-ntizel-kinitira/
Τα ηλεκτρομοτερ συμβάλουν όταν οι στροφές είναι χαμηλά και το θερμικό δεν έχει ροπή!
Επειδή το diesel έχει ροπή από χαμηλά καθιστά άχρηστο το ηλεκτρομοτέρ!
Επίσης η πολύ ροπή και από το θερμικό και από το ηλεκτρομοτερ, δημιουργεί προβλήματα σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων!
Το είχε δοκιμάσει με πλήρη αποτυχία το PSA! -
Νομίζω ( μπορεί και να κάνω λάθος) ότι η πρώτη υλοποίηση υβριδισμού-πετρελαίου ,ήταν της Psa με τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα για κίνηση των εμπρός τροχών και το ηλεκτρομοτέρ για κίνηση στον πίσω άξονα κάπου εκεί στο 2010, και μπήκε στα 508 RXh, 3008 Ι hybrid4, DS5 . Έπρεπε να υπάρχει μία αναφορά.
-
O υβριδισμός σε diesel κινητήρα είναι άλλος ένας λόγος να μη μπορούν να φτάσουν σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας οι διατάξεις περιορισμού των ρύπων και ειδικά το DPF. Από την άλλη δε βοηθάει ιδιαίτερα στον ανοιχτό δρόμο όπου ο πετρελαιοκινητήρας είναι στο στοιχείο του...
-
Το άρθρο είναι, δυστυχώς, άστοχο. Τα βασικά προβλήματα των υβριδικών υλοποιήσεων με πετρελαιοκινητήρα είναι τα κάτωθι:
α. ο πετρελαιοκινητήρας αργεί να ανεβάσει θερμοκρασίες για να ξεκινήσει με ασφάλεια τα start/stop. Έτσι στις μικρές διαδρομές, οι οποίες είναι οι πλειοψηφία στην αστική μετακίνηση, προσφέρει μικρή ωφέλεια το υβριδικό σύστημα.
β. κατά την εκκίνηση τραβάει περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια, άρα ξελιγώνει περισσότερο την μπαταρία (12Β).
γ. Είναι περισσότερο ογκώδης και βαρύς από ένα αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, άρα με το υβριδικό σύστημα οι ανάγκες χώρων μηχανοστασίου και μπαταριών αυξάνονται περαιτέρω.
δ. Ενδεχομένως δημιουργεί προβλήματα στον κύκλο καθαρισμού του μικροφίλτρου καυσαερίων, αφού η αποτελεσματικότητά του πάει χέρι χέρι με την εσωτερική του θερμοκρασία.
ε. Είναι περισσότερο ακριβός συνδυασμός από ένα αντίστοιχων επιδόσεων υβριδικό βενζινοκινητήρα, άρα η όποια απόσβεση αργεί ακόμη πιο πολύ.
στ. Δεν 'κουμπώνει' καλά με την υφιστάμενη αλλά και τη μελλοντική νομοθεσία, η οποία είναι εχθρική προς τα πετρελαιοκίνητα για την κίνησή τους στο κέντρο των πόλεων. ΄Όχι όλων των πόλεων, αλλά αρκετών. -
ΠΣΚ ταξίδι Μεσσηνία και Αρκαδία με πολλές ορεινές διαδρομές 915 χλμ με 4,93 λ/100 μέση κατανάλωση 67 ευρώ.
Ποιος ενδιαφέρεται για υβριδικά γενικά ενώ γελάει με τα ηλεκτρικά αφού τα 600 Χλμ θα έπρεπε να φορτίζουν πανάκριβα.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ΠΣΚ ταξίδι Μεσσηνία και Αρκαδία με πολλές ορεινές διαδρομές 915 χλμ με 4,93 λ/100 μέση κατανάλωση 67 ευρώ.
Ποιος ενδιαφέρεται για υβριδικά γενικά ενώ γελάει με τα ηλεκτρικά αφού τα 600 Χλμ θα έπρεπε να φορτίζουν πανάκριβα.
Ταξιδι 496 χλμ χθες κινητηρας dv5ted4 1,6 PSA DIESEL 4.91 lit/100km
Eθνικη οδος και ελευθεροι επαρχιακοι . -
Άσχετο -σχετικο μετατρέπω μεθαύριο το β αυτοκίνητο lpg οπότε θα παίξω με ένα hybrid και ένα lpg , ότι πρέπει για μισθοσυντηρητο δ.υ.

-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ΠΣΚ ταξίδι Μεσσηνία και Αρκαδία με πολλές ορεινές διαδρομές 915 χλμ με 4,93 λ/100 μέση κατανάλωση 67 ευρώ.
Ποιος ενδιαφέρεται για υβριδικά γενικά ενώ γελάει με τα ηλεκτρικά αφού τα 600 Χλμ θα έπρεπε να φορτίζουν πανάκριβα.
λεγε λεγε θα με κανεις και εμενα να το πιστεψω σε λιγο!

Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά