-
@fanis75 said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
Τηλεργασία…η εργασία του μέλλοντος.
Μακάρι, αλλά ακόμα πολλές εταιρίες απαιτούν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, ακόμα και εταιρίες πληροφορικής!!
Τραγικές εταιρείες όσες απαιτούν εν έτει 2025 φυσική παρουσία στο γραφείο 5/5, ή λένε αυτό το τραγελαφικό "είμαστε υβριδικό μοντέλο, 4 φορές στο γραφείο 1 φορα σπιτι.". Σορρυ για το offtopic.
Για το αυτοκίνητο, αν φτάσει να κοστίζει 23-25Κ το Aygo σε μία καλά εξοπλισμένη έκδοση τι να πει κανείς, έχουμε ξεφύγει εντελώς. Σίγουρα θα είναι οικονομικό. Και λογικά όποιος το πάρει θα το πάρει για την απόλυτη οικονομία, οπότε μάλλον στην πρώτη έκδοση.
Αλλά δεν παιζει να εχει ουτε αισθητηρες παρκαρισματος. Εδώ δεν έχουν άλλα κι άλλα πιο μεγάλα. Και σε αμάξι που το θες για να παρκάρεις και να κυκλοφορείς εντός μεγαλούπολης οι αισθητήρες είναι απαραίτητοι. Και πριν πει κανείς "εχει καμερα για πισω", δεν ειναι το ιδιο. Ειδικά σε γωνίες η κρυφα κολονάκια/ζαρντινιερες κλπ. Και φυσικά αισθητηρες και μπροστα.
-
@babisstinson said in TOYOTA AYGO X:
Αλλά δεν παιζει να εχει ουτε αισθητηρες παρκαρισματος.
Όπως είδαμε στο βίντεο έχεις εμπρός-πίσως αισθητήρες. Αλλά σε ποια έκδοση, δεν έχω ιδέα!
-
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Μας τα μπερδεύεις
Το εργαλείο είναι πάντα πρώτο
για δεύτερο και μεγαλύτερο πάρε κανα δίλιτρο απο το '11 και μετα -χωρίς τεκμήριο- ή νοίκιαζε όποτε το χρειαστείς ...Μπα δεν
Αλλα για
Το δικό μου έχει μεγάλους χώρους!
Ναι, πρόσεχε μην χαθείς εκεί μέσα
Έχει μεγάλους χώρους....για στρουμφάκια.... χόμπιτ.... κτλΚαι όμως έχει
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Μας τα μπερδεύεις
Το εργαλείο είναι πάντα πρώτο
για δεύτερο και μεγαλύτερο πάρε κανα δίλιτρο απο το '11 και μετα -χωρίς τεκμήριο- ή νοίκιαζε όποτε το χρειαστείς ...Μπα δεν
Αλλα για
Το δικό μου έχει μεγάλους χώρους!
Ναι, πρόσεχε μην χαθείς εκεί μέσα
Έχει μεγάλους χώρους....για στρουμφάκια.... χόμπιτ.... κτλΚαι όμως έχει :
Επιβεβαιωνω και εγω.
Δεν του φαινεται,για το μεγεθος του οτι εχει τοσο ευρύχωρη καμπινα. -
Κάνοντας πολλές σκέψεις έχω καταλήξει, πως ο υβριδισμός στην Α κατηγορία είναι κάτι που δεν ωφελεί και τόσο.
Και αυτό γιατί είναι μικρή η διαφορά με το B segment (yaris) για να συμβιβαστείς με τους πρακτικά ανύπαρκτους χώρους πίσω.
Θέλω να πω, πως ακόμα και στα 18κ να έρθει - που δεν πρόκειται, όταν τώρα έχει 17 (16700) το 1000άρι - θα δυσκολευτεί πολύ όταν με 19900 παίρνεις τη σταθερή αξία mazda-toyota 2 hybrid. Θεωρώ πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόσο μικρή που είναι πρακτικά ανεπαίσθητη, και για όποιν έχει μπει σε aygo x σίγουρα καταλαβαίνει πως το εννοώ.
Και τέλος ,φαντάζομαι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που θα σκεφτούν να έχουν αποκλειστικά ένα αμάξι σαν αυτό για να δικαιολογήσω, οτι βγαίνει και εκτός πόλης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό πόλης π.χ.
Κατά τα άλλα καλή κίνηση. Έπρεπε να έχει γίνει με το λανσάρισμα κατά τη γνώμη μου.
-
@zaxosm said in TOYOTA AYGO X:
Κάνοντας πολλές σκέψεις έχω καταλήξει, πως ο υβριδισμός στην Α κατηγορία είναι κάτι που δεν ωφελεί και τόσο.
Και αυτό γιατί είναι μικρή η διαφορά με το B segment (yaris) για να συμβιβαστείς με τους πρακτικά ανύπαρκτους χώρους πίσω.
Θέλω να πω, πως ακόμα και στα 18κ να έρθει - που δεν πρόκειται, όταν τώρα έχει 17 (16700) το 1000άρι - θα δυσκολευτεί πολύ όταν με 19900 παίρνεις τη σταθερή αξία mazda-toyota 2 hybrid. Θεωρώ πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόσο μικρή που είναι πρακτικά ανεπαίσθητη, και για όποιν έχει μπει σε aygo x σίγουρα καταλαβαίνει πως το εννοώ.
Και τέλος ,φαντάζομαι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που θα σκεφτούν να έχουν αποκλειστικά ένα αμάξι σαν αυτό για να δικαιολογήσω, οτι βγαίνει και εκτός πόλης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό πόλης π.χ.
Κατά τα άλλα καλή κίνηση. Έπρεπε να έχει γίνει με το λανσάρισμα κατά τη γνώμη μου.
δεν θα το αγορασουν για την μικροτερη καταναλωση, αλλα για τις μικροτερες διαστασεις. 3.7μ αυτο vs 4.14μ το yaris. Το γεγονος οτι ειναι υβριδικο, ειναι απλα εξτρα μπονους.
-
@dettol said in TOYOTA AYGO X:
@zaxosm said in TOYOTA AYGO X:
Κάνοντας πολλές σκέψεις έχω καταλήξει, πως ο υβριδισμός στην Α κατηγορία είναι κάτι που δεν ωφελεί και τόσο.
Και αυτό γιατί είναι μικρή η διαφορά με το B segment (yaris) για να συμβιβαστείς με τους πρακτικά ανύπαρκτους χώρους πίσω.
Θέλω να πω, πως ακόμα και στα 18κ να έρθει - που δεν πρόκειται, όταν τώρα έχει 17 (16700) το 1000άρι - θα δυσκολευτεί πολύ όταν με 19900 παίρνεις τη σταθερή αξία mazda-toyota 2 hybrid. Θεωρώ πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόσο μικρή που είναι πρακτικά ανεπαίσθητη, και για όποιν έχει μπει σε aygo x σίγουρα καταλαβαίνει πως το εννοώ.
Και τέλος ,φαντάζομαι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που θα σκεφτούν να έχουν αποκλειστικά ένα αμάξι σαν αυτό για να δικαιολογήσω, οτι βγαίνει και εκτός πόλης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό πόλης π.χ.
Κατά τα άλλα καλή κίνηση. Έπρεπε να έχει γίνει με το λανσάρισμα κατά τη γνώμη μου.
δεν θα το αγορασουν για την μικροτερη καταναλωση, αλλα για τις μικροτερες διαστασεις. 3.7μ αυτο vs 4.14μ το yaris. Το γεγονος οτι ειναι υβριδικο, ειναι απλα εξτρα μπονους.
Σύμφωνοι ,αλλά αυτοί οι αγοραστές θεωρώ πως έχουν ήδη ένα δεύτερο πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Και εκεί έρχεται και κουμπώνει η ηλεκτροκίνηση!
Και για αυτό αναφέρω στην προτελευταία πρόταση με τη χρήση ως αποκλειστικό αυτοκίνητο. Δε λέω πως είναι λίγες περιπτώσεις, αλλά αυτές οι κατηγορίες θα πάνε σε Β class για το all-in-one value.
-
@zaxosm said in TOYOTA AYGO X:
@dettol said in TOYOTA AYGO X:
@zaxosm said in TOYOTA AYGO X:
Κάνοντας πολλές σκέψεις έχω καταλήξει, πως ο υβριδισμός στην Α κατηγορία είναι κάτι που δεν ωφελεί και τόσο.
Και αυτό γιατί είναι μικρή η διαφορά με το B segment (yaris) για να συμβιβαστείς με τους πρακτικά ανύπαρκτους χώρους πίσω.
Θέλω να πω, πως ακόμα και στα 18κ να έρθει - που δεν πρόκειται, όταν τώρα έχει 17 (16700) το 1000άρι - θα δυσκολευτεί πολύ όταν με 19900 παίρνεις τη σταθερή αξία mazda-toyota 2 hybrid. Θεωρώ πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόσο μικρή που είναι πρακτικά ανεπαίσθητη, και για όποιν έχει μπει σε aygo x σίγουρα καταλαβαίνει πως το εννοώ.
Και τέλος ,φαντάζομαι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που θα σκεφτούν να έχουν αποκλειστικά ένα αμάξι σαν αυτό για να δικαιολογήσω, οτι βγαίνει και εκτός πόλης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό πόλης π.χ.
Κατά τα άλλα καλή κίνηση. Έπρεπε να έχει γίνει με το λανσάρισμα κατά τη γνώμη μου.
δεν θα το αγορασουν για την μικροτερη καταναλωση, αλλα για τις μικροτερες διαστασεις. 3.7μ αυτο vs 4.14μ το yaris. Το γεγονος οτι ειναι υβριδικο, ειναι απλα εξτρα μπονους.
Σύμφωνοι ,αλλά αυτοί οι αγοραστές θεωρώ πως έχουν ήδη ένα δεύτερο πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Και εκεί έρχεται και κουμπώνει η ηλεκτροκίνηση!
Και για αυτό αναφέρω στην προτελευταία πρόταση με τη χρήση ως αποκλειστικό αυτοκίνητο. Δε λέω πως είναι λίγες περιπτώσεις, αλλά αυτές οι κατηγορίες θα πάνε σε Β class για το all-in-one value.
συμφωνω μαζι σου, αλλα δεν θελουν ολοι ηλεκτρικο ή δεν μπορουν να φορτιζουν σπιτι/στη δουλεια. Ενα δευτερο, μικρο, αμαξι εχουν αρκετες οικογενειες. Εδω, μας ελεγαν σε διπλανο νημα οτι εχουν ηδη 2 και το ηλεκτρικο μπορει να γινει το 3ο
-
@dettol said in TOYOTA AYGO X:
@zaxosm said in TOYOTA AYGO X:
@dettol said in TOYOTA AYGO X:
@zaxosm said in TOYOTA AYGO X:
Κάνοντας πολλές σκέψεις έχω καταλήξει, πως ο υβριδισμός στην Α κατηγορία είναι κάτι που δεν ωφελεί και τόσο.
Και αυτό γιατί είναι μικρή η διαφορά με το B segment (yaris) για να συμβιβαστείς με τους πρακτικά ανύπαρκτους χώρους πίσω.
Θέλω να πω, πως ακόμα και στα 18κ να έρθει - που δεν πρόκειται, όταν τώρα έχει 17 (16700) το 1000άρι - θα δυσκολευτεί πολύ όταν με 19900 παίρνεις τη σταθερή αξία mazda-toyota 2 hybrid. Θεωρώ πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόσο μικρή που είναι πρακτικά ανεπαίσθητη, και για όποιν έχει μπει σε aygo x σίγουρα καταλαβαίνει πως το εννοώ.
Και τέλος ,φαντάζομαι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που θα σκεφτούν να έχουν αποκλειστικά ένα αμάξι σαν αυτό για να δικαιολογήσω, οτι βγαίνει και εκτός πόλης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό πόλης π.χ.
Κατά τα άλλα καλή κίνηση. Έπρεπε να έχει γίνει με το λανσάρισμα κατά τη γνώμη μου.
δεν θα το αγορασουν για την μικροτερη καταναλωση, αλλα για τις μικροτερες διαστασεις. 3.7μ αυτο vs 4.14μ το yaris. Το γεγονος οτι ειναι υβριδικο, ειναι απλα εξτρα μπονους.
Σύμφωνοι ,αλλά αυτοί οι αγοραστές θεωρώ πως έχουν ήδη ένα δεύτερο πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Και εκεί έρχεται και κουμπώνει η ηλεκτροκίνηση!
Και για αυτό αναφέρω στην προτελευταία πρόταση με τη χρήση ως αποκλειστικό αυτοκίνητο. Δε λέω πως είναι λίγες περιπτώσεις, αλλά αυτές οι κατηγορίες θα πάνε σε Β class για το all-in-one value.
συμφωνω μαζι σου, αλλα δεν θελουν ολοι ηλεκτρικο ή δεν μπορουν να φορτιζουν σπιτι/στη δουλεια. Ενα δευτερο, μικρο, αμαξι εχουν αρκετες οικογενειες. Εδω, μας ελεγαν σε διπλανο νημα οτι εχουν ηδη 2 και το ηλεκτρικο μπορει να γινει το 3ο
Σωστό αυτό με τη φόρτιση και είναι όντως μεγάλο θέμα για την πλειοψηφία του μέσου Έλληνα. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μια καλή διέξοδος όντως το aygo X hybrid.
-
@dettol said in TOYOTA AYGO X:
δεν θα το αγορασουν για την μικροτερη καταναλωση, αλλα για τις μικροτερες διαστασεις. 3.7μ αυτο vs 4.14μ το yaris. Το γεγονος οτι ειναι υβριδικο, ειναι απλα εξτρα μπονους.
το yaris είναι 3950 δηλαδή 25εκατοστά μεγαλύτερο.
-
Α να πούμε εδώ ότι λόγω hybrid τώρα θα είναι και αυτόματο. Για αμάξι πόλης ό,τι καλύτερο...
-
Η πρόκληση στην προκείμενη περίπτωση ήταν να καταφέρουν να βάλουν την μπαταρία σε θερμικό αυτοκίνητο κατηγορίας σούπερ μίνι, λόγω έλλειψης χώρου. Το ότι κατάφεραν να εξηλεκτρίσουν ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο, δείχνει ότι εξελίσσουν τα αυτοκίνητα τους και βρίσκονται αρκετά χρόνια μπροστά από τους ευρωπαίους, οι οποίοι έχουν παραμείνει σε θερμικά κινητήρια σύνολα της προηγούμενης δεκαετίας.
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Μας τα μπερδεύεις
Το εργαλείο είναι πάντα πρώτο
για δεύτερο και μεγαλύτερο πάρε κανα δίλιτρο απο το '11 και μετα -χωρίς τεκμήριο- ή νοίκιαζε όποτε το χρειαστείς ...Μπα δεν
Αλλα για
Το δικό μου έχει μεγάλους χώρους!
Ναι, πρόσεχε μην χαθείς εκεί μέσα
Έχει μεγάλους χώρους....για στρουμφάκια.... χόμπιτ.... κτλΚαι όμως έχει
 βγαίνει σε αυτόματο. Αυτό είχα οδηγήσει - χειροκίνητο πόλης ειναι χαζή επιλογή.
@nmsm2 said in TOYOTA AYGO X:
Η πρόκληση στην προκείμενη περίπτωση ήταν να καταφέρουν να βάλουν την μπαταρία σε θερμικό αυτοκίνητο κατηγορίας σούπερ μίνι, λόγω έλλειψης χώρου. Το ότι κατάφεραν να εξηλεκτρίσουν ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο, δείχνει ότι εξελίσσουν τα αυτοκίνητα τους και βρίσκονται αρκετά χρόνια μπροστά από τους ευρωπαίους, οι οποίοι έχουν παραμείνει σε θερμικά κινητήρια σύνολα της προηγούμενης δεκαετίας.
Όντως, και στο "κομμένο" αμάξι ο Τόμας έδειξε πολλές λεπτομέρειες και πως χώρεσαν την μπαταρία. Έχει τεχνολογία ουσίας και όχι φρου φρου.
-
20k είναι πολλά λεφτά για τόσο μικρό αυτοκίνητο πόλης, κι ας καίει και λιγότερο από παπί. Δεν αποσύρθηκαν τυχαία οι υπόλοιποι κατασκευαστές από την κατηγορία Α, κάπου εκεί φατντάζομαι θα έβγαινε και το δικό τους κοστολόγιο.
Με τέτοιο ποσό μπορεί να αγοραστεί ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο κατηγορίας Β, που καλύπτει και τις οικογενειακές ανάγκες και τις ανάγκες ταξιδιών. Αν είχαν να τα δώσουν θα άλλαζαν τα αυτοκίνητα 15ετίας μ' ένα τέτοιο, δεν θα έπαιρναν το αυγό.
Έχει το κοινό της βέβαια η Toyota και κάτι θα πουλήσει, αλλά σε πολύ περιορισμένους αριθμούς.
-
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
@teo-mak said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Μας τα μπερδεύεις
Το εργαλείο είναι πάντα πρώτο
για δεύτερο και μεγαλύτερο πάρε κανα δίλιτρο απο το '11 και μετα -χωρίς τεκμήριο- ή νοίκιαζε όποτε το χρειαστείς ...Μπα δεν
Αλλα για
Το δικό μου έχει μεγάλους χώρους!
Ναι, πρόσεχε μην χαθείς εκεί μέσα
Έχει μεγάλους χώρους....για στρουμφάκια.... χόμπιτ.... κτλΚαι όμως έχει :
Επιβεβαιωνω και εγω.
Δεν του φαινεται,για το μεγεθος του οτι εχει τοσο ευρύχωρη καμπινα.Έχεις ένας γείτονας και το παρατήρησα προχθές, για να βάζεις τα παιδιά πίσω καλό είναι, η σύζυγος δεν χωράει να μπει, χωριά που είναι πολύ χαμηλό το έδρανο, καμιά σχέση με το baleno που είχαμε
Εγω πηγα και το είδα στην εκθεση και με ρυθμισμενο το καθισμα του οδηγου στα μετρα μου (1,76) μια χαρα καθομουν πισω!
Αντιθετως στο yaris ειναι πιο στριμωχτα η ολη φαση . -
Το ζήτημα για εμένα είναι άλλο.
Στερεύουν οι επιλογές για μικρό Α πόλης σε λογικές τιμές.
Το προηγούμενο aygo ήταν μια σοβαρή επιλογή για κάποιον που διέθετε 16, 17 χιλ, για καινούριο αυτ. πόλης, παρατηρήστε για πλάκα πόσα κυκλοφορούν στις απλές του εκδόσεις. Αν ανέβει στα 18, 19 η entry έκδοση, βγαίνει από τη λίστα. Ποια μένουν ; i10, pikanto, sandero (το καθένα μελαγχολία για τους δικούς τους λόγους) -
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
@teo-mak said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Μας τα μπερδεύεις
Το εργαλείο είναι πάντα πρώτο
για δεύτερο και μεγαλύτερο πάρε κανα δίλιτρο απο το '11 και μετα -χωρίς τεκμήριο- ή νοίκιαζε όποτε το χρειαστείς ...Μπα δεν
Αλλα για
Το δικό μου έχει μεγάλους χώρους!
Ναι, πρόσεχε μην χαθείς εκεί μέσα
Έχει μεγάλους χώρους....για στρουμφάκια.... χόμπιτ.... κτλΚαι όμως έχει :
Επιβεβαιωνω και εγω.
Δεν του φαινεται,για το μεγεθος του οτι εχει τοσο ευρύχωρη καμπινα.Έχεις ένας γείτονας και το παρατήρησα προχθές, για να βάζεις τα παιδιά πίσω καλό είναι, η σύζυγος δεν χωράει να μπει, χωριά που είναι πολύ χαμηλό το έδρανο, καμιά σχέση με το baleno που είχαμε
Μια χαρά χωράει, είναι στην ίδια πλατφόρμα του μπαλενο με μικρές διαφορές.
1,93 μ μπροστά και πίσω χωρα 1.81 χαϊδεύοντας τα γόνατα στο κάθισμα
Σε χαμηλότερα ύψη έχει και κενό μια η μιάμιση γροθιά από τα καθίσματα.
Μάλιστα έχει περισσότερο ύψος για το κεφάλι στους μπροστά.
-
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
Το ζήτημα για εμένα είναι άλλο.
Στερεύουν οι επιλογές για μικρό Α πόλης σε λογικές τιμές.
Το προηγούμενο aygo ήταν μια σοβαρή επιλογή για κάποιον που διέθετε 16, 17 χιλ, για καινούριο αυτ. πόλης, παρατηρήστε για πλάκα πόσα κυκλοφορούν στις απλές του εκδόσεις. Αν ανέβει στα 18, 19 η entry έκδοση, βγαίνει από τη λίστα. Ποια μένουν ; i10, pikanto, sandero (το καθένα μελαγχολία για τους δικούς τους λόγους)Αν έχω καταλάβει καλά, νομίζω πως λόγω των πολλών συστημάτων ασφαλείας έχουν αυξηθεί δυσανάλογα οι τιμές. Ακόμα θυμάμαι το μακρινό πλέον 2015, όπου η μητέρα μου αγόρασε ένα twingo 3 1.0 με 9700 Ευρω κούτα. Τότε το clio με τον 1.2 ατμοσφαιρα ξεκινούσε από 13000 Ευρώ οπότε ήταν μια σημαντική διαφορά.
Τώρα νομίζω έχει μειωθεί αρκετά - αναλογικά πάντα - αυτή η ψαλίδα. Παράδειγμα από την hyundai (γιατί βλέπω πως το yaris δεν έρχεται πλέον με τον 1000αρι):
i10
ΒΕΝΖΙΝΗ 1.2lt 79ps
ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
από 17,290 €i20
ΕΚΔΟΣΗ EXCLUSIVE
1.2B 79ps
ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
από 17,990 €Οπότε μόνο κάποιος που πραγματικά δεν μπορεί να υποστηρίξει τα 20-30 εκατοστά διαφοράς μεγέθους θα πάει στο i10 και αν.....
Θεωρώ πως κάτι παρόμοιο θα γίνει με το pricing του aygo x hev και Yaris, όπου βέβαια μπορείς να πας στο mazdo-yaris και να ξεμπερδεύεις με 20000€ που είναι ταμάμ!
TOYOTA AYGO X