Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 548
    • 549
    • 550
    • 551
    • 552
    • 572
    • 573
    • 550 / 573
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11449
    659906
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      supergeorge last edited by

      +1 μήνα η παράδοση σύμφωνα με σημερινή ενημέρωση.

      6 μήνες δηλαδή και βλέπουμε αν θα είναι η τελική ημερομηνία αυτή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tolisk20 @nikonino last edited by

        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

        @criuser said in Toyota Corolla Cross:

        @tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:

        Καλησπέρα είμαι μεταξύ του νέου kia sportage και του corolla cross με την ηλιοροφή στα 1800 κυβικά φου εξοπλισμό
        . Κοίταξα και το opel grandland αλλά η μικρή εγγυηση και τα προβλήματα του παρελθόντος με απέτρεψαν αν και ειναι πανέμορφο να το εξετάσω πιο αναλυτικά. Στο νέο toyotaθεωρω πως θα μπορούσαν να κάνουν μια αναβάθμιση στα εξαρτήματα και να μειώσουν τα πλαστικά ή έστω να σου δίνουν την δυνατότητα να αλλάξεις το εσωτερικό. Πολύ πλαστικο. Είμαι ηδη κάτοχος του προηγούμενου chr. και περιμένω το νέο KIA SPORTAGE να ερθει ώστε να αποφασίσω που είμαι πιο κοντά. Έκανα τεστ DRIVE το κορολα πολύ καλή οδήγηση και σίγουρα άλλο τα 1800 αλλά τα 1200 κυβικά του οπελ. Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινητα

        Το Κορόλα Κρος παίρνεις αξιοπιστία Τογιότα και χαμηλή κατανάλωση στην πόλη.

        Τίποτα άλλο. Είναι άσχημο φτηνιάρικο με μικρούς χώρους και πολύ ακριβό για αυτά που δίνει.

        Εσύ όμως προέρχεσαι από Τογιότα. Αρα ξέρεις καλύτερα από εμας αν ισχύουν τα παραπάνω ως προς την αξιοπιστία και κυρίως ως προς την κατανάλωση. Γιατί εδώ μέσα μας έχουν παραμυθιάσει πολύ για την κατανάλωση κινούμενοι με ταχύτητες υπέρβαρου ΚΤΕΛ.

        Από εκεί και μετά σύγκριση με τα άλλα δύο δεν γίνεται.

        Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

        Δεν έχω δει το νέο ΚΙΑ αλλά το Γκράντλαντ έχει 10 εκ και πλέον μεγαλύτερο μεταξόνιο και 20 εκ μεγαλύτερο μήκος.

        Ενώ και ποιοτικά είναι πολύ καλύτερο και πιο όμορφο.

        Τα περί αξιοπιστίας που λένε διάφοροι χέητερς εδώ ισχύουν στο 20 % αυτών που ακούγονται και στο λέω εγώ που είμαι κάτοχος γαλλικών αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα.

        Αντικειμενική σύγκριση του Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων είναι με τα 3 αιρκρος και όπελ φροντέρα, που έχουν και καλύτερους χώρους και είναι πιο γρήγορα, αλλά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση κάπου 2-3 ευρώ ανά 100 χλμ. Είναι όμως 5-8000 φτηνότερα από το Κορόλα κρος, έχουν 5 χρόνια / 100000 χλμ εγγύηση, οπότε πρέπει να σε απασχολεί η αξιοπιστία μετά την 5ετία.

        Καθότι αν κάνεις 15000 τον χρόνο έχεις διαφορά τιμής 450 ευρώ στην 5ετία θα έχεις γλυτώσει 2250 ευρώ με την Κορόλα, αλλά θα έχεις δώσει ακόμα κάπου 4-5000 για τυχόν ζημιές που θα σου βγάλουν τα Στελλάντις.

        Αρα η αξιοπιστία πρακτικά είναι αδιάφορη αφού η διαφορά της τιμής είναι τεράστια.

        Εγώ πάντως που ήμουν πολύ ζεστός με το κορολα κρος, μου την βάρεσε άσχημα, που δίνεις 30 χιλιάδες και νιώθεις ότι δεν τα βλέπεις πουθενά μέσα στην καμπίνα. Λες και είναι λίγα λεφτά τα 30 χιλιάρικα για μια μάρκα που ναι μεν έχει αξιοπιστία αλλά υποτίθεται συγκαταλεγόταν ως μια μάρκα με value for money μοντέλα.

        Αναρωτιέμαι για αυτούς που θα δώσουν 42 χιλιάδες για να πάρουν την έκδοση lounge. Με αυτά τα λεφτά γλυκοκοιτάζεις rav που έχουν σχεδόν ίδιο μεταξόνιο και είναι τάχα μου διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Εδώ πλησιάζει σε λεφτά την bmw. Τα κάνανε σκατά οι Ιάπωνες με τις εκδόσεις του συγκεκριμένου μοντέλου.

        Υπαρχει ομως και μια μεγαλη ποσοστοση ανθρωπων που λεει..τι να το κανω το μεγαλυτερο οταν χωραω στο πιο μικρο..π.χ λεμε τωρα τι να τους κανω τους μεγαλυτερους χωρους σε ενα citroen c suv,οταν και με τους μετριους χωρους του corolla cross ειμαι κομπλε στο 99% των μετακινησεων..
        Το ιδιο και με τα χρηματα..γιατι να παω σ ενα μεγαλυτερο με τα ιδια χρηματα οταν το μικρο που μου αρεσει πιο πολυ ειναι πιο ποιοτικο με καλυτερο εξοπλισμο+βολευει μεσα στη πολη και με χωραει σχεδον παντου..αντε να στριμωχτω και λιγο 1-2 φορες το χρονο..

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikonino @tolisk20 last edited by

          @tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:

          @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

          @criuser said in Toyota Corolla Cross:

          @tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:

          Καλησπέρα είμαι μεταξύ του νέου kia sportage και του corolla cross με την ηλιοροφή στα 1800 κυβικά φου εξοπλισμό
          . Κοίταξα και το opel grandland αλλά η μικρή εγγυηση και τα προβλήματα του παρελθόντος με απέτρεψαν αν και ειναι πανέμορφο να το εξετάσω πιο αναλυτικά. Στο νέο toyotaθεωρω πως θα μπορούσαν να κάνουν μια αναβάθμιση στα εξαρτήματα και να μειώσουν τα πλαστικά ή έστω να σου δίνουν την δυνατότητα να αλλάξεις το εσωτερικό. Πολύ πλαστικο. Είμαι ηδη κάτοχος του προηγούμενου chr. και περιμένω το νέο KIA SPORTAGE να ερθει ώστε να αποφασίσω που είμαι πιο κοντά. Έκανα τεστ DRIVE το κορολα πολύ καλή οδήγηση και σίγουρα άλλο τα 1800 αλλά τα 1200 κυβικά του οπελ. Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινητα

          Το Κορόλα Κρος παίρνεις αξιοπιστία Τογιότα και χαμηλή κατανάλωση στην πόλη.

          Τίποτα άλλο. Είναι άσχημο φτηνιάρικο με μικρούς χώρους και πολύ ακριβό για αυτά που δίνει.

          Εσύ όμως προέρχεσαι από Τογιότα. Αρα ξέρεις καλύτερα από εμας αν ισχύουν τα παραπάνω ως προς την αξιοπιστία και κυρίως ως προς την κατανάλωση. Γιατί εδώ μέσα μας έχουν παραμυθιάσει πολύ για την κατανάλωση κινούμενοι με ταχύτητες υπέρβαρου ΚΤΕΛ.

          Από εκεί και μετά σύγκριση με τα άλλα δύο δεν γίνεται.

          Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

          Δεν έχω δει το νέο ΚΙΑ αλλά το Γκράντλαντ έχει 10 εκ και πλέον μεγαλύτερο μεταξόνιο και 20 εκ μεγαλύτερο μήκος.

          Ενώ και ποιοτικά είναι πολύ καλύτερο και πιο όμορφο.

          Τα περί αξιοπιστίας που λένε διάφοροι χέητερς εδώ ισχύουν στο 20 % αυτών που ακούγονται και στο λέω εγώ που είμαι κάτοχος γαλλικών αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα.

          Αντικειμενική σύγκριση του Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων είναι με τα 3 αιρκρος και όπελ φροντέρα, που έχουν και καλύτερους χώρους και είναι πιο γρήγορα, αλλά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση κάπου 2-3 ευρώ ανά 100 χλμ. Είναι όμως 5-8000 φτηνότερα από το Κορόλα κρος, έχουν 5 χρόνια / 100000 χλμ εγγύηση, οπότε πρέπει να σε απασχολεί η αξιοπιστία μετά την 5ετία.

          Καθότι αν κάνεις 15000 τον χρόνο έχεις διαφορά τιμής 450 ευρώ στην 5ετία θα έχεις γλυτώσει 2250 ευρώ με την Κορόλα, αλλά θα έχεις δώσει ακόμα κάπου 4-5000 για τυχόν ζημιές που θα σου βγάλουν τα Στελλάντις.

          Αρα η αξιοπιστία πρακτικά είναι αδιάφορη αφού η διαφορά της τιμής είναι τεράστια.

          Εγώ πάντως που ήμουν πολύ ζεστός με το κορολα κρος, μου την βάρεσε άσχημα, που δίνεις 30 χιλιάδες και νιώθεις ότι δεν τα βλέπεις πουθενά μέσα στην καμπίνα. Λες και είναι λίγα λεφτά τα 30 χιλιάρικα για μια μάρκα που ναι μεν έχει αξιοπιστία αλλά υποτίθεται συγκαταλεγόταν ως μια μάρκα με value for money μοντέλα.

          Αναρωτιέμαι για αυτούς που θα δώσουν 42 χιλιάδες για να πάρουν την έκδοση lounge. Με αυτά τα λεφτά γλυκοκοιτάζεις rav που έχουν σχεδόν ίδιο μεταξόνιο και είναι τάχα μου διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Εδώ πλησιάζει σε λεφτά την bmw. Τα κάνανε σκατά οι Ιάπωνες με τις εκδόσεις του συγκεκριμένου μοντέλου.

          Υπαρχει ομως και μια μεγαλη ποσοστοση ανθρωπων που λεει..τι να το κανω το μεγαλυτερο οταν χωραω στο πιο μικρο..π.χ λεμε τωρα τι να τους κανω τους μεγαλυτερους χωρους σε ενα citroen c suv,οταν και με τους μετριους χωρους του corolla cross ειμαι κομπλε στο 99% των μετακινησεων..
          Το ιδιο και με τα χρηματα..γιατι να παω σ ενα μεγαλυτερο με τα ιδια χρηματα οταν το μικρο που μου αρεσει πιο πολυ ειναι πιο ποιοτικο με καλυτερο εξοπλισμο+βολευει μεσα στη πολη και με χωραει σχεδον παντου..αντε να στριμωχτω και λιγο 1-2 φορες το χρονο..

          Συμφωνώ σε ό,τι λες, απλά από τα 34 χιλιάρικα λείπει το "ποιοτικό" στοιχείο από την καμπίνα του corolla cross. Αν συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό, την τσιμπημένη τιμή προσπαθείς να την δικαιολογήσεις για την αξιοπιστία της Toyota, αλλά πλέον είναι πολλά λεφτά για ένα οικογενειακό αμάξι που θα το κυκλοφορείς συνέχεια.

          Επίσης, αν σκοπεύεις να το κρατήσεις για χρόνια, δεν θες να στερηθείς τον εξοπλισμό και τις ανέσεις γιατί δεν δίνεις λίγα λεφτά. 30 χιλιάδες ευρώ είναι πάρα πολλά λεφτά για αμάξια που τα φτιάχνουν όλα στις ίδιες πλατφόρμες και απλά τους αλλάζουν διαστάσεις. Ακόμα, εξοφρενικότερη είναι η κατάσταση σε VW & Stelantis, που χρησιμοποιούν ίδια πλατφόρμα μεταξύ διάφορων μαρκών και εν τέλει πληρώνεις μόνο το σήμα, γιατί μηχανολογικά από κάτω όλα είναι ίδια.

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Μόνο που το αντίστοιχο του Κορόλα κρός, δεν είναι το νέο 5 αιρκρος, αλλά το 3 αιρκρος το οποίο έχει μεγαλύτερους χώρους από το Κορόλα κρος και ξεκινάει από 24500 στην μεσαία έκδοση και 27000 στην μεγάλη. Ητοι 6000 τουλάχιστον κάτω από το Κορόλα Κρος.

            Απλά επειδή τα αναφέρατε τα Σιτροέν.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Τι λες μωρέ? Σιγά μην είναι αντίστοιχο και με Ami.

              CC = C5 Aircross

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                terryp117 last edited by terryp117

                Δεν γίνεται να συγκρίνουμε, ένα μοτεράκι 1200 κυβικά τρικύλινδρο βενζίνης, με ένα μοτέρ 1,8 συμβατικό τέρας αξιοπιστίας και παράλληλα ΥΒΡΙΔΙΚΟ με ηλεκτρομοτέρ...!!!
                Αν έχεις 100 λίτρα λιγότερο χώρο, μαθαίνεις να ζεις με αυτό, δεν είναι εκεί το θέμα, ούτε όλοι θέλουν 600 λίτρα πορτ μπαγκάζ...!!! Αν αναστενάζει όμως το μοτέρ, εκεί μπορεί να έχεις πρόβλημα...!!!
                Ατυχής σύγκριση, το C3 cross έχει αντίπαλο και λέγεται Γιάρις cross..!!
                Στην ποιότητα κατασκευής, στο μοτέρ, στις τιμές, στο περπάτημα στο δρόμο, όχι όμως στο υβριδικό κομμάτι, εκεί η Τογιότα δεν έχει αντίπαλο...!!!
                Δεν συζητάμε καν για το δίλιτρο, άλλη κατηγορία το κ.κ....!!!
                Αν το corolla cross είχε αντίπαλο στην κατηγορία θα ήταν σίγουρα κάποιο C4 cross , εκτός από το C5 ...!!
                Το C5 έχει απέναντι του το κκ το δίλιτρο. Αλλά και πάλι με ένα μοτεράκι 1200 κυβικά τρικύλινδρο τούρμπο...??!!
                Μόνο στα φορτηγά δεν το έβαλαν αυτό το μοτέρ οι Γάλλοι...!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Με βάση τις 3 διαστάσεις των αμαξιών η corolla cross είναι πιο κοντά στο c3 aircross παρά στο c5 aircross.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    stefan147 last edited by stefan147

                    CC = C-Suv σε πάτωμα κατηγορίας C
                    C5 Aircross = C-Suv σε πάτωμα κατηγορίας C
                    C3 Aircross = B-Suv σε πάτωμα κατηγορίας Β

                    CC = C5 Aircross

                    Γι' αυτό υπάρχουν οι κατηγορίες. Δεν πάει ούτε με τον κυβισμό, ούτε με το πορτ μπαγκάζ ή το footwell space. Έτυχε απλά τωρα να έκανε μεγάλη αύξηση μήκους (15+ πόντοι) στο τελευταίο C5. Αυτό δεν το κάνει D-Suv ας πούμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • Z
                      zaxosm last edited by

                      Πάντως παιδιά 425 λιτρα χώρος αποσκευών για C SUV είναι ακραία χαμηλό. Δε λέω πως χρειάζεται κάθε μέρα αλλά πολλά B suv έχουν τόσο ή και περισσότερο όπως το c3 aircross.

                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                      Hyundai Inster 42kwh

                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        jamesd last edited by jamesd

                        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                        CC = C-Suv σε πάτωμα κατηγορίας C
                        C5 Aircross = C-Suv σε πάτωμα κατηγορίας C
                        C3 Aircross = B-Suv σε πάτωμα κατηγορίας Β

                        CC = C5 Aircross

                        Γι' αυτό υπάρχουν οι κατηγορίες. Δεν πάει ούτε με τον κυβισμό, ούτε με το πορτ μπαγκάζ ή το footwell space. Έτυχε απλά τωρα να έκανε μεγάλη αύξηση μήκους (15+ πόντοι) στο τελευταίο C5. Αυτό δεν το κάνει D-Suv ας πούμε.

                        Τυπικά ναι, ουσιαστικά μιλάμε για c-suv που οι χώροι του βρίσκονται στο κατώτατο άκρο των C, δηλαδή κοντά στα ευρύχωρα της χαμηλότερης κατηγορίας.

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @nikonino last edited by

                          @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                          Συμφωνώ σε ό,τι λες, απλά από τα 34 χιλιάρικα λείπει το "ποιοτικό" στοιχείο από την καμπίνα του corolla cross.

                          Me 37.000 παίρνεις το Λέξους Γιου Εξ που δεν έχει αντίπαλο σε ποιότητα. Όλα θέμα επιλογών ειναι.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @zaxosm last edited by

                            @zaxosm said in Toyota Corolla Cross:

                            Πάντως παιδιά 425 λιτρα χώρος αποσκευών για C SUV είναι ακραία χαμηλό. Δε λέω πως χρειάζεται κάθε μέρα αλλά πολλά B suv έχουν τόσο ή και περισσότερο όπως το c3 aircross.

                            Σε ένα στέισον βαγκον, θεωρείς πως η συνολική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είναι μόνο ο,τι χωράει κάτω από το πτυσσόμενο εύκαμπτο (κι αφαιρούμενο αν χρειαστεί) ρολό που σκεπάζει τον χώρο αποσκευών, για να μην φαίνονται; Τα λίτρα που διαβάζετε είναι αυτά, στη πραγματικότητα μπορούν να μπουν άλλα τόσα πράγματα όσα θα χωρούσε κι ένα πορτμπαγκάζ οροφής.
                            Το 1.8 χωράει ας πούμε μια μικρή βαλίτσα λιγότερη απ το Κορολα βαγκον, άντε το 2λτ χωράει μεγάλη βαλίτσα λιγότερη. Δεν είναι ο χώρος αποσκευών πρόβλημα στα τογιότα, αυτό το έχουν αντιμετωπίσει σχετικά έξυπνα, ακόμη και στο σεντάν. Μην ξεχνάμε ότι η τογιότα (καλο)πουλάει και το RAV.

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 @jamesd last edited by

                              @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                              @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                              CC = C-Suv σε πάτωμα κατηγορίας C
                              C5 Aircross = C-Suv σε πάτωμα κατηγορίας C
                              C3 Aircross = B-Suv σε πάτωμα κατηγορίας Β

                              CC = C5 Aircross

                              Γι' αυτό υπάρχουν οι κατηγορίες. Δεν πάει ούτε με τον κυβισμό, ούτε με το πορτ μπαγκάζ ή το footwell space. Έτυχε απλά τωρα να έκανε μεγάλη αύξηση μήκους (15+ πόντοι) στο τελευταίο C5. Αυτό δεν το κάνει D-Suv ας πούμε.

                              Τυπικά ναι, ουσιαστικά μιλάμε για c-suv που οι χώροι του βρίσκονται στο κατώτατο άκρο των C, δηλαδή κοντά στα ευρύχωρα της χαμηλότερης κατηγορίας.

                              Οτι εχει κάκιστη εκμετάλλευση χωρών ειναι αλλο θεμα. Ηταν ένας κι απ τους λόγους που το διωξα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by criuser

                                Το κορόλα κρος έχει γιαπωνέζικο πάτωμα C . To 3 aircross έχει Ευρωπαϊκό πάτωμα Β. Οπότε είναι λογικό να συγκρίνονται στο πάτωμα.

                                Στις διαστάσεις το μεταξόνιο του αιρκρος είναι 3 εκ μεγαλύτερο.

                                https://www.carsized.com/en/cars/compare/citroen-c3-aircross-2024-suv-electric-vs-toyota-corolla-cross-2020-suv/

                                Στις αποσκευές το ίδιο, Στις επιδόσεις το πατάει.

                                https://zeperfs.com/en/duel13159-11162.htm

                                Σε ποιότητα εσωτερικού είναι και τα δύο μέτρια.

                                Το 3 αιρκρος είναι 6000 τουλάχιστον φτηνότερο.

                                Το 5 αιρκρος είναι 20 εκ μακρύτερο και έχει 10 εκ μεγαλύτερο μεταξόνιο.

                                Προφανώς δεν έχουν καμία σύγκριση, είναι ανώτερη κατηγορία το 5 αιρκρος.

                                Οσο για τον κινητήρα, τα έγραψα και αλλού που κάνετε την σύγκριση.

                                5 χρόνια 100000 χλμ το 3 αιρκρος και ίσως να έχουμε και εδώ τα 8 χρόνια 150000 εγγύηση, σημαίνει ότι για αυτά τα χρόνια, είναι αδιάφορη η αξιοπιστία της Τογιότα, ενώ είναι πολύ σημαντικά τα 6000 στην τσέπη. Εστω και αν πληρώνω διαφορά 180 ευρώ ανά 10000 χλμ στα καύσιμα.

                                Επειδή αναφέρθηκε, το γιάρις κρος συγκρίνεται με το απλό C3 από το οποίο είναι λίγο μεγαλύτερο και κάπου 2500 ακριβότερο τουλάχιστον.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zaxosm @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                  @zaxosm said in Toyota Corolla Cross:

                                  Πάντως παιδιά 425 λιτρα χώρος αποσκευών για C SUV είναι ακραία χαμηλό. Δε λέω πως χρειάζεται κάθε μέρα αλλά πολλά B suv έχουν τόσο ή και περισσότερο όπως το c3 aircross.

                                  Σε ένα στέισον βαγκον, θεωρείς πως η συνολική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είναι μόνο ο,τι χωράει κάτω από το πτυσσόμενο εύκαμπτο (κι αφαιρούμενο αν χρειαστεί) ρολό που σκεπάζει τον χώρο αποσκευών, για να μην φαίνονται; Τα λίτρα που διαβάζετε είναι αυτά, στη πραγματικότητα μπορούν να μπουν άλλα τόσα πράγματα όσα θα χωρούσε κι ένα πορτμπαγκάζ οροφής.
                                  Το 1.8 χωράει ας πούμε μια μικρή βαλίτσα λιγότερη απ το Κορολα βαγκον, άντε το 2λτ χωράει μεγάλη βαλίτσα λιγότερη. Δεν είναι ο χώρος αποσκευών πρόβλημα στα τογιότα, αυτό το έχουν αντιμετωπίσει σχετικά έξυπνα, ακόμη και στο σεντάν. Μην ξεχνάμε ότι η τογιότα (καλο)πουλάει και το RAV.

                                  Το ιδιο ομως ισχυει και στα αλλα οχι μονο στο corolla cross. Δηλαδη και σε ενα yaris θα στακαρεις ενα σωρο πραγματα αν πας μεχρι πανω και αν τα στριμωξεις, τι λεει αυτο; Οτι εχει χωρους;

                                  Εγω εχω βρει την υγεια μου με το tucson, ουτε τετρις παιζω με τις αποσκευες, ουτε πραγματα στο πισω καθισμα ουτε μεχρι πανω να μη βλεπω. Αυτη ειναι η ουσια των χωρων για μενα.

                                  Θεωρω πως το corolla cross τικαρει πολλα κουτακια στην ελληνικη πραγματικοτητα αλλα στους χωρους ειναι στο κατω ακρο οπως εχω πει ξανα.

                                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                  Hyundai Inster 42kwh

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • N
                                    nikonino @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                    Συμφωνώ σε ό,τι λες, απλά από τα 34 χιλιάρικα λείπει το "ποιοτικό" στοιχείο από την καμπίνα του corolla cross.

                                    Me 37.000 παίρνεις το Λέξους Γιου Εξ που δεν έχει αντίπαλο σε ποιότητα. Όλα θέμα επιλογών ειναι.

                                    Κανείς δεν θα σε αναγκάσει να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο. Απλά σχολιάζω την τιμολογιακή πολιτική στις εκδόσεις του συγκεκριμένου μοντέλου και τα λεφτά δεν βγαίνουν, απλά και μόνο επειδή είναι Toyota. Και το εκνευριστικό είναι ότι το βάφτισαν Corolla, το πιο εμπορικό αυτοκίνητο στον κόσμο. Μιλάμε για τζιμάνια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      terryp117 last edited by

                                      Εννοείται πως το πάτωμα είναι το πρώτο πράγμα που χαρακτηρίζει σε ποια κατηγορία είναι το αυτοκίνητο.
                                      Έτσι λένε οι κατασκευαστές τουλάχιστον.
                                      Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν και πολλά άλλα, όπως το μεταξόνιο, οι διαστάσεις , οι χώροι, τα μοτέρ, η ποιότητα κύλισης που το χαρακτηρίζουν έμμεσα πλέον.
                                      Από τη στιγμή που γουστάρετε Σιτροέν π.χ., δεν έχει νόημα να καθόμαστε να λέμε οτιδήποτε...!!!
                                      Εμείς για να πάμε σε κκ, προφανώς κάτι άλλο μας τράβηξε...!!!
                                      Τι να κάνουμε, να κάτσουμε να μετράμε ποιανού είναι ......................??!!
                                      Ούτε εμείς πρόκειται να σας πείσουμε, ούτε εσείς εμάς, γιαυτό υπάρχουν τόσοι κατασκευαστές και πουλάνε, επειδή υπάρχουν και διαφορετικά θέλω...!!!
                                      Απλά δεν θα πήγαινα εκεί που μιλάνε για τα Σιτροέν τους, να τους λέω πόσο καλύτερο είναι το corolla cross μου, για να το αγοράσουν ...!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill_hsd last edited by

                                        Πέτυχα σημερα ενα facelift στον δρόμο σε λευκή πέρλα.
                                        Πίσω κάτι γίνεται με τα νέα φώτα, μπροστά νομίζω οτι με τη μάσκα-τρίφτη (που θα έχει και το νέο RAV4) μαλλον το έκαναν ακόμη χειρότερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Τα Σιτροέν αναφέρθηκαν αρνητικά από κάποιους εδώ μέσα, οπότε υπήρξε απάντηση εδώ μέσα όπως ήταν αυτονόητο.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits @criuser last edited by

                                            @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                            Τα Σιτροέν αναφέρθηκαν αρνητικά από κάποιους εδώ μέσα, οπότε υπήρξε απάντηση εδώ μέσα όπως ήταν αυτονόητο.

                                            Για ποιο λόγο προμοτάρεις και υπερασπίζεσαι σε συγκρίσεις, ένα αυτοκίνητο το οποίο:

                                            • Δεν είσαι ιδιοκτήτης, ώστε να γνωρίζεις από πρώτο χέρι τις αδυναμίες και τα δυνατά του σημεία
                                            • Δεν θα γίνεις ιδιοκτήτης μάλλον
                                            • Είναι η πρώτη "δοκιμαστική" έκδοση της εταιρείας για κινητήρα και κιβώτιο και δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
                                              Δηλαδή πως ξέρεις ότι σε 5-6 χρόνια δεν θα χει γεμίσει ο τόπος με μεταχειρισμένα με προβλήματα; Θα ναι η πρώτη φορά;
                                              Τέτοια τυφλή πίστη σε μια ταμπέλα, όταν η προϊστορία δεν τη δικαιολογεί, ούτε οι γαλάζιοι ακομμάτιστοι στα πολιτικά...

                                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 548
                                            • 549
                                            • 550
                                            • 551
                                            • 552
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 550 / 573
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr