-
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα είμαι μεταξύ του νέου kia sportage και του corolla cross με την ηλιοροφή στα 1800 κυβικά φου εξοπλισμό
. Κοίταξα και το opel grandland αλλά η μικρή εγγυηση και τα προβλήματα του παρελθόντος με απέτρεψαν αν και ειναι πανέμορφο να το εξετάσω πιο αναλυτικά. Στο νέο toyotaθεωρω πως θα μπορούσαν να κάνουν μια αναβάθμιση στα εξαρτήματα και να μειώσουν τα πλαστικά ή έστω να σου δίνουν την δυνατότητα να αλλάξεις το εσωτερικό. Πολύ πλαστικο. Είμαι ηδη κάτοχος του προηγούμενου chr. και περιμένω το νέο KIA SPORTAGE να ερθει ώστε να αποφασίσω που είμαι πιο κοντά. Έκανα τεστ DRIVE το κορολα πολύ καλή οδήγηση και σίγουρα άλλο τα 1800 αλλά τα 1200 κυβικά του οπελ. Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινητατο ΚΙΑ ακομα και το προηγούμενο ειναι πολύ ομορφο αυτοκίνητο και με δυναμη και με χωρους και με τα πάντα. Εχει κακή καταναλωση σαν αρνητικο
το CC ειναι ασχημο μεσα εξω , φαινεται φτηνιαρικο αλλα ειναι τιμιο για τα χρήματα του και με τρομερα καλή καταναλωση
το opel στελαντις δεν ειναι αμαξι, αλλα ζημια με ρόδες ετοιμη να συμβει, το αγοραζεις αν θες να κάνεις φιλίες με το συνεργειο ή σαρεσουν τα απροοπτα. Το καλό ειναι οτι πάνω σε γερανο εχει 0 καταναλωση
-
Ποιότητα,οδήγηση,χώροι ΚΙΑ
Οικονομία αξιοπιστία CC -
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
το opel στελαντις δεν ειναι αμαξι, αλλα ζημια με ρόδες ετοιμη να συμβει, το αγοραζεις αν θες να κάνεις φιλίες με το συνεργειο ή σαρεσουν τα απροοπτα. Το καλό ειναι οτι πάνω σε γερανο εχει 0 καταναλωση
Σαν το puma πριν το facelift δηλαδή!
Δεν ήξερες τι ξημερώνει στα περισσότερα σημεία εκτός από τα μηχανικά! -
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
το opel στελαντις δεν ειναι αμαξι, αλλα ζημια με ρόδες ετοιμη να συμβει, το αγοραζεις αν θες να κάνεις φιλίες με το συνεργειο ή σαρεσουν τα απροοπτα. Το καλό ειναι οτι πάνω σε γερανο εχει 0 καταναλωση
Σαν το puma πριν το facelift δηλαδή!
Δεν ήξερες τι ξημερώνει στα περισσότερα σημεία εκτός από τα μηχανικά!Μην του τα λες αυτά και θέλει να το πουλήσει...
-
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα είμαι μεταξύ του νέου kia sportage και του corolla cross με την ηλιοροφή στα 1800 κυβικά φου εξοπλισμό
. Κοίταξα και το opel grandland αλλά η μικρή εγγυηση και τα προβλήματα του παρελθόντος με απέτρεψαν αν και ειναι πανέμορφο να το εξετάσω πιο αναλυτικά. Στο νέο toyotaθεωρω πως θα μπορούσαν να κάνουν μια αναβάθμιση στα εξαρτήματα και να μειώσουν τα πλαστικά ή έστω να σου δίνουν την δυνατότητα να αλλάξεις το εσωτερικό. Πολύ πλαστικο. Είμαι ηδη κάτοχος του προηγούμενου chr. και περιμένω το νέο KIA SPORTAGE να ερθει ώστε να αποφασίσω που είμαι πιο κοντά. Έκανα τεστ DRIVE το κορολα πολύ καλή οδήγηση και σίγουρα άλλο τα 1800 αλλά τα 1200 κυβικά του οπελ. Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινηταΤο Κορόλα Κρος παίρνεις αξιοπιστία Τογιότα και χαμηλή κατανάλωση στην πόλη.
Τίποτα άλλο. Είναι άσχημο φτηνιάρικο με μικρούς χώρους και πολύ ακριβό για αυτά που δίνει.
Εσύ όμως προέρχεσαι από Τογιότα. Αρα ξέρεις καλύτερα από εμας αν ισχύουν τα παραπάνω ως προς την αξιοπιστία και κυρίως ως προς την κατανάλωση. Γιατί εδώ μέσα μας έχουν παραμυθιάσει πολύ για την κατανάλωση κινούμενοι με ταχύτητες υπέρβαρου ΚΤΕΛ.
Από εκεί και μετά σύγκριση με τα άλλα δύο δεν γίνεται.
Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Δεν έχω δει το νέο ΚΙΑ αλλά το Γκράντλαντ έχει 10 εκ και πλέον μεγαλύτερο μεταξόνιο και 20 εκ μεγαλύτερο μήκος.
Ενώ και ποιοτικά είναι πολύ καλύτερο και πιο όμορφο.
Τα περί αξιοπιστίας που λένε διάφοροι χέητερς εδώ ισχύουν στο 20 % αυτών που ακούγονται και στο λέω εγώ που είμαι κάτοχος γαλλικών αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα.
Αντικειμενική σύγκριση του Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων είναι με τα 3 αιρκρος και όπελ φροντέρα, που έχουν και καλύτερους χώρους και είναι πιο γρήγορα, αλλά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση κάπου 2-3 ευρώ ανά 100 χλμ. Είναι όμως 5-8000 φτηνότερα από το Κορόλα κρος, έχουν 5 χρόνια / 100000 χλμ εγγύηση, οπότε πρέπει να σε απασχολεί η αξιοπιστία μετά την 5ετία.
Καθότι αν κάνεις 15000 τον χρόνο έχεις διαφορά τιμής 450 ευρώ στην 5ετία θα έχεις γλυτώσει 2250 ευρώ με την Κορόλα, αλλά θα έχεις δώσει ακόμα κάπου 4-5000 για τυχόν ζημιές που θα σου βγάλουν τα Στελλάντις.
Αρα η αξιοπιστία πρακτικά είναι αδιάφορη αφού η διαφορά της τιμής είναι τεράστια.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
το opel στελαντις δεν ειναι αμαξι, αλλα ζημια με ρόδες ετοιμη να συμβει, το αγοραζεις αν θες να κάνεις φιλίες με το συνεργειο ή σαρεσουν τα απροοπτα. Το καλό ειναι οτι πάνω σε γερανο εχει 0 καταναλωση
Σαν το puma πριν το facelift δηλαδή!
Δεν ήξερες τι ξημερώνει στα περισσότερα σημεία εκτός από τα μηχανικά!Μην του τα λες αυτά και θέλει να το πουλήσει...
Το δικό του δεν είχε μεγάλη παραγωγή οπότε δεν εμφάνισε ότι τα νορμάλ st line / x
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα είμαι μεταξύ του νέου kia sportage και του corolla cross με την ηλιοροφή στα 1800 κυβικά φου εξοπλισμό
. Κοίταξα και το opel grandland αλλά η μικρή εγγυηση και τα προβλήματα του παρελθόντος με απέτρεψαν αν και ειναι πανέμορφο να το εξετάσω πιο αναλυτικά. Στο νέο toyotaθεωρω πως θα μπορούσαν να κάνουν μια αναβάθμιση στα εξαρτήματα και να μειώσουν τα πλαστικά ή έστω να σου δίνουν την δυνατότητα να αλλάξεις το εσωτερικό. Πολύ πλαστικο. Είμαι ηδη κάτοχος του προηγούμενου chr. και περιμένω το νέο KIA SPORTAGE να ερθει ώστε να αποφασίσω που είμαι πιο κοντά. Έκανα τεστ DRIVE το κορολα πολύ καλή οδήγηση και σίγουρα άλλο τα 1800 αλλά τα 1200 κυβικά του οπελ. Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινηταΤο Κορόλα Κρος παίρνεις αξιοπιστία Τογιότα και χαμηλή κατανάλωση στην πόλη.
Τίποτα άλλο. Είναι άσχημο φτηνιάρικο με μικρούς χώρους και πολύ ακριβό για αυτά που δίνει.
Εσύ όμως προέρχεσαι από Τογιότα. Αρα ξέρεις καλύτερα από εμας αν ισχύουν τα παραπάνω ως προς την αξιοπιστία και κυρίως ως προς την κατανάλωση. Γιατί εδώ μέσα μας έχουν παραμυθιάσει πολύ για την κατανάλωση κινούμενοι με ταχύτητες υπέρβαρου ΚΤΕΛ.
Από εκεί και μετά σύγκριση με τα άλλα δύο δεν γίνεται.
Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Δεν έχω δει το νέο ΚΙΑ αλλά το Γκράντλαντ έχει 10 εκ και πλέον μεγαλύτερο μεταξόνιο και 20 εκ μεγαλύτερο μήκος.
Ενώ και ποιοτικά είναι πολύ καλύτερο και πιο όμορφο.
Τα περί αξιοπιστίας που λένε διάφοροι χέητερς εδώ ισχύουν στο 20 % αυτών που ακούγονται και στο λέω εγώ που είμαι κάτοχος γαλλικών αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα.
Αντικειμενική σύγκριση του Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων είναι με τα 3 αιρκρος και όπελ φροντέρα, που έχουν και καλύτερους χώρους και είναι πιο γρήγορα, αλλά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση κάπου 2-3 ευρώ ανά 100 χλμ. Είναι όμως 5-8000 φτηνότερα από το Κορόλα κρος, έχουν 5 χρόνια / 100000 χλμ εγγύηση, οπότε πρέπει να σε απασχολεί η αξιοπιστία μετά την 5ετία.
Καθότι αν κάνεις 15000 τον χρόνο έχεις διαφορά τιμής 450 ευρώ στην 5ετία θα έχεις γλυτώσει 2250 ευρώ με την Κορόλα, αλλά θα έχεις δώσει ακόμα κάπου 4-5000 για τυχόν ζημιές που θα σου βγάλουν τα Στελλάντις.
Αρα η αξιοπιστία πρακτικά είναι αδιάφορη αφού η διαφορά της τιμής είναι τεράστια.
Εγώ πάντως που ήμουν πολύ ζεστός με το κορολα κρος, μου την βάρεσε άσχημα, που δίνεις 30 χιλιάδες και νιώθεις ότι δεν τα βλέπεις πουθενά μέσα στην καμπίνα. Λες και είναι λίγα λεφτά τα 30 χιλιάρικα για μια μάρκα που ναι μεν έχει αξιοπιστία αλλά υποτίθεται συγκαταλεγόταν ως μια μάρκα με value for money μοντέλα.
Αναρωτιέμαι για αυτούς που θα δώσουν 42 χιλιάδες για να πάρουν την έκδοση lounge. Με αυτά τα λεφτά γλυκοκοιτάζεις rav που έχουν σχεδόν ίδιο μεταξόνιο και είναι τάχα μου διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Εδώ πλησιάζει σε λεφτά την bmw. Τα κάνανε σκατά οι Ιάπωνες με τις εκδόσεις του συγκεκριμένου μοντέλου.
-
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινητα
Κορόλα προφανώς! Εαν θες τα λεφτά σου να πιάσουν τόπο εκεί που μετράει (μηχανολογία, ποιότητα, τεχνολογία) και δεν αγοράζεις σαλόνι με ρόδες.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινητα
Κορόλα προφανώς! Εαν θες τα λεφτά σου να πιάσουν τόπο εκεί που μετράει (μηχανολογία, ποιότητα, τεχνολογία) και δεν αγοράζεις σαλόνι με ρόδες.
Υπερβολές....
Το cc είναι για να φτιάχνεις stories στο Facebook "εκαψα 3,7 Αθήνα -ηγουμενιτσα και μόλις πέρασα ένα παπί στο δρόμο" -
CC το δίλιτρο και μόνο αν είσαι ok με το να οδηγείς αμάξι που ενίοτε κάνει σαν ηλεκτρική σκούπα.
-
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
Υπερβολές....
Το cc είναι για να φτιάχνεις stories στο Facebook "εκαψα 3,7 Αθήνα -ηγουμενιτσα και μόλις πέρασα ένα παπί στο δρόμο"Kαθένας με την άποψή του....ευτυχώς η μηχανολογία είναι κάτι αντικειμενικό.
-
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
το opel στελαντις δεν ειναι αμαξι, αλλα ζημια με ρόδες ετοιμη να συμβει, το αγοραζεις αν θες να κάνεις φιλίες με το συνεργειο ή σαρεσουν τα απροοπτα. Το καλό ειναι οτι πάνω σε γερανο εχει 0 καταναλωση
Σαν το puma πριν το facelift δηλαδή!
Δεν ήξερες τι ξημερώνει στα περισσότερα σημεία εκτός από τα μηχανικά!χαζομαρες. πριν το facelift εχω και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα οπως στους περισσοτερους
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
το opel στελαντις δεν ειναι αμαξι, αλλα ζημια με ρόδες ετοιμη να συμβει, το αγοραζεις αν θες να κάνεις φιλίες με το συνεργειο ή σαρεσουν τα απροοπτα. Το καλό ειναι οτι πάνω σε γερανο εχει 0 καταναλωση
Σαν το puma πριν το facelift δηλαδή!
Δεν ήξερες τι ξημερώνει στα περισσότερα σημεία εκτός από τα μηχανικά!χαζομαρες. πριν το facelift εχω και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα οπως στους περισσοτερους
Ναι αυτό είπα πιο πάνω...
όχι το δικό σου (st ορθόδοξο με τα 200) αλλά τα απλά st line & st line x..... -
Μακρια απ το οπελ..Μεταξυ των αλλων δυο διαλεγεις με τα +- που εγραψαν τα παιδια απο πανω
-
Βρέθηκα πριν μέρες στην αντιπροσωπεία και είδα το λίφτινγκ του cc. Είχε μία έκδοση style εκεί.
Με απογοήτευσε σε συνδυασμό με το ότι για να το πάρεις το 1,8 , ήθελε 34000 ευρώ παρά κάτι...!!!
Είναι πολλά τα λεφτά για αυτό που προσφέρουν κατά την άποψη μου. Προσωπικά οι πινελιές που είδα στο εσωτερικό, μάλλον χειρότερο το κάνουν, ειδικά στην κονσόλα και με τους φτηνιάρικους διακόπτες για τα θερμαινόμενα καθίσματα.
Κατά τα άλλα δεν είδα καμμία αλλαγή μέσα στο αυτοκίνητο..!!!
Τώρα αν εννοούν αναβάθμιση στο θέμα θορύβου, το κάλυμμα στο καπώ από πυρίμαχο υλικό που αγόρασα με 200 ευρώ ως ανταλλακτικό, που το είχαν οι εκδόσεις του προηγούμενου στο εξωτερικό εκτός Ελλάδας, τι να πω...!!!
Για άλλη μία φορά θα πω ότι ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ για μένα , να πάμε σε άλλη έκδοση εκτός από την active plus, την φθηνότερη δηλαδή...!!!
Και τα 30000 ευρώ για το 1,8 πολλά είναι..!!!
Κατάντησαν τα χιλιάρικα μαρουλόφυλλα..!!! -
Ειδικά πλέον με τα κινέζικα που με 8-10Κ κάτω παίρνεις πιο εξοπλισμένα , πιο καλή απτή ποιότητα πιο σβέλτα και με μικρότερο κινητήρα αρχίζει να σφίγγει πολύ ο ανταγωνισμός...εδώ με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον phev...
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Ειδικά πλέον με τα κινέζικα που με 8-10Κ κάτω παίρνεις πιο εξοπλισμένα , πιο καλή απτή ποιότητα πιο σβέλτα και με μικρότερο κινητήρα αρχίζει να σφίγγει πολύ ο ανταγωνισμός...εδώ με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον phev...
Ο ανταγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει στην τσέπη μας!
-
@vdx said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Ειδικά πλέον με τα κινέζικα που με 8-10Κ κάτω παίρνεις πιο εξοπλισμένα , πιο καλή απτή ποιότητα πιο σβέλτα και με μικρότερο κινητήρα αρχίζει να σφίγγει πολύ ο ανταγωνισμός...εδώ με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον phev...
Ο ανταγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει στην τσέπη μας!
Στο μυαλό θα κάνει να ξεκολλήσουμε από την "εμμονή" πλέον με τα τουότα;
-
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@vdx said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Ειδικά πλέον με τα κινέζικα που με 8-10Κ κάτω παίρνεις πιο εξοπλισμένα , πιο καλή απτή ποιότητα πιο σβέλτα και με μικρότερο κινητήρα αρχίζει να σφίγγει πολύ ο ανταγωνισμός...εδώ με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον phev...
Ο ανταγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει στην τσέπη μας!
Στο μυαλό θα κάνει να ξεκολλήσουμε από την "εμμονή" πλέον με τα τουότα;
Έχω κάνει καμμιά τριανταριά χιλιάδες χλμ. , δεν είναι εμμονή φίλε μου, δεν με προβλημάτισε πουθενά..!!
Όταν διαβάζουμε διάφορα για πρήμιουμ μάρκες κ.λπ..., ο καθένας θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο, να μην τρέχει κάθε λίγο και λιγάκι και να είναι και οικονομικό...!!!
Αυτά είναι τα δύο βασικά ζητούμενα και φυσικά όταν θα πουλήσει να πιάσει τα λεφτά του και γρήγορα..!!!
Όμως όλα έχουν τα όρια τους και η Τογιότα φαίνεται ότι το ............... το καλάμι, όπως έκανε η Νισσάν με το κασκάι που έκανε πρωτιές στις πωλήσεις και μετά στραπατσάρισε τα μούτρα της ρίχνοντας αρκετά τις τιμές, επειδή τις είχε πάει στα ύψη , αλλά η ζημιά είχε γίνει...!!!
Προσωπικά την τελευταία δεκαετία είδα να κλείνουν δύο μεγάλοι ντήλερ στη Θεσσαλονίκη που είχαν την Νισσάν ως πρώτη μάρκα, ένας Δυτικά και ένας Ανατολικά, οι Θεσσαλονικείς γνωρίζουν...!!! -
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@vdx said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Ειδικά πλέον με τα κινέζικα που με 8-10Κ κάτω παίρνεις πιο εξοπλισμένα , πιο καλή απτή ποιότητα πιο σβέλτα και με μικρότερο κινητήρα αρχίζει να σφίγγει πολύ ο ανταγωνισμός...εδώ με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον phev...
Ο ανταγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει στην τσέπη μας!
Στο μυαλό θα κάνει να ξεκολλήσουμε από την "εμμονή" πλέον με τα τουότα;
Προσφέρουν peace of mind και στις μέρες μας είναι μεγάλο προσόν! Μακάρι ο ανταγωνισμός να βοηθήσει στο να μειωθούν οι τιμές και να έρθουν σε λογικά πλαίσια.
Toyota Corolla Cross