-
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
εκοψα επισης το αυτοκινητο και πηγαινοερχομαι με ΜΜΜ
Λογικό, που να πας με τα ηλεκτρικά, όλο θα έμενες από μπαταρία...

-
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
μα τις ωρες που πανε οι περισσοτεροιστην εργασια τους, τετοιες ειναι οι συνθηκες ανεξαρτητως οδου. Πατησιων και αχαρνων ειναι καλυτερα νομιζεις;
Είναι λίγο καλύτερα, όχι πολύ.
Υπάρχουν διαφορές στον ΜΟ ταχύτητας της τάξης των 2-3 χλμ/ώρα. -
Καλα εδω στην Αθηνα και στο κεντρο (ακτινα 10 χλμ απο Συνταγμα) γινεται της κολασεως.
Εγω παω γραφειο με το σκουτερ χειμωνα-καλοκαιρι και πραγματικα λυπαμαι τον κοσμο που χανει τοσες ωρες απο την ζωη του κολλημενος στην κινηση.
Αν χρειαζοταν να κινουμαι με αυτοκινητο μονο υβριδικο (Τουτα κατα προτιμηση) ή αν μπορουσα ηλεκτρικο.
Κανα 2 φορες που πηγα με το CX-30 Γλυφαδα στο γραφειο για να αφησω το αυτοκινητο για το ετησιο σερβις εγραψε 8-8.5 αν θυμαμαι καλα. Και κινηθηκα απο Ζωγραφου προς Γλυφαδα και οχι το αναποδο που εχει τσοντα το πρωι. -
H αλήθεια να λέγεται! Το Tucson Mild hybrid δεν είναι αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τέτοια περιβάλλοντα με βιώσιμο τρόπο.
Αύριο - παρότι το αντιπαθώ μέχρις εσχάτων - θα δοκιμάσω να το δουλέψω με start-stop έτσι για την περιέργεια.
Για να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης αναφέρω τις καταναλώσεις που είχα στην ίδια διαδρομή με τα παλιότερα οχήματα που είχα:
+VW T-cross 1.0 tsi 95hp - 7,5-8l/100km
+Nissan Juke 1.6 Hybrid 143hp - 4-7l/100km (ανάλογα με το πόσο φορτισμένη ήταν η μπαταρία όταν ξεκινούσα.)Αντίστοιχα το Inster γράφει από μεταξύ 9 έως και 13kwh/100km στην ίδια συνθήκη δηλ. περιξ στα 2 Ευρώ.

-
Το start stop του tucson λειτουργεί υποδειγματικα και ανεπαίσθητα.
-
Αμαξαρα το Tuscon, αλλά η πόλη θέλει ελαφριά αυτοκινητάκια (τύπου swift) ή hybrids ή το ιδανικότερο ηλεκτρικά. Με οποιοδήποτε άλλο όχημα βασανιζεσαι και βασανίζεις και τους υπόλοιπους.
Πάντως μπράβο zaxosm που αναφέρεις τις πραγματικές καταναλώσεις
-
@v_a said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αμαξαρα το Tuscon, αλλά η πόλη θέλει ελαφριά αυτοκινητάκια (τύπου swift) ή hybrids ή το ιδανικότερο ηλεκτρικά. Με οποιοδήποτε άλλο όχημα βασανιζεσαι και βασανίζεις και τους υπόλοιπους.
Πάντως μπράβο zaxosm που αναφέρεις τις πραγματικές καταναλώσεις
Η πολη θελει μονο toyota hybrid.Στα τουρμπο το σταματα ξεκινα ειναι θανατος.Στο επαρχιακο μπορει να πεσει στα 6-7
-
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το start stop του tucson λειτουργεί υποδειγματικα και ανεπαίσθητα.
Το ακούω. Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις γιατί η αντιπροσωπεία έχει βάλει μπαταρία απλή? Ούτε EFB, ούτε AGM τεχνολογίας? Περίπου καταλαβαίνω οτι μέσω της 48βολτης γίνεται η δουλειά αλλά στο βιβλιαράκι αναφέρει παντού AGM type και με προβληματίζει πάρα πολύ. Το Inster έχει παραδόξως AGM!
@v_a said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αμαξαρα το Tuscon, αλλά η πόλη θέλει ελαφριά αυτοκινητάκια (τύπου swift) ή hybrids ή το ιδανικότερο ηλεκτρικά. Με οποιοδήποτε άλλο όχημα βασανιζεσαι και βασανίζεις και τους υπόλοιπους.
Πάντως μπράβο zaxosm που αναφέρεις τις πραγματικές καταναλώσεις
Ναι έτσι έιναι. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα ώς έχουν. Δε έχω να αποδείξω κάτι ούτε να "κοντράρω" καταναλώσεις υβριδικών. Δε με αφορά. Με νοιάζει όμως να ξέρει κάποιος υποψήφιος τι καιει σε πραγματικές συνθήκες το αυτοκίνητο.
Δυστυχώς έχει σάπια εφαρμογή σε αυτό το θέμα η hyundai και εκεί που αναγράφονται οι διαδρομές δεν αναφέρονται οι καταναλώσεις.
Παραθέτω μόνο 2 σημεία που λέει καταάλωση από οταν έβαλα βενζίνη, συγκεκριμένα Δευτέρα πρωί και μία από την τελευταία διαδρομή, Κέντρο προς Δαχτυλιδι σήμερα το πρωί.


@chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@v_a said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αμαξαρα το Tuscon, αλλά η πόλη θέλει ελαφριά αυτοκινητάκια (τύπου swift) ή hybrids ή το ιδανικότερο ηλεκτρικά. Με οποιοδήποτε άλλο όχημα βασανιζεσαι και βασανίζεις και τους υπόλοιπους.
Πάντως μπράβο zaxosm που αναφέρεις τις πραγματικές καταναλώσεις
Η πολη θελει μονο toyota hybrid.Στα τουρμπο το σταματα ξεκινα ειναι θανατος.Στο επαρχιακο μπορει να πεσει στα 6-7
Στον επαρχιακό σπάνια στο 6. Κατά βάση 7.5 με 8λ/100κμ με κανονικό πόδι.
-
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δαχτυλιδι-Κέντρο πήγες και εσύ στην 2η χειρότερη διαδρομή της Αττικής μετά τον Κηφισό.

Αναμενόμενα νούμερα πάντως.εχεις δικιο, αλλα σε τετοιες διαδρομες αναφερομαστε οταν λεμε "καταναλωση μεσα στην πολη". Οχι το ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ της κηφισιας στις 03:00

Εννοείται, παθών Κηφισό 5 χρόνια, είπα ποτέ ξανά εκτός αν είναι ανάγκη. Όποια εταιρεία μου στέλνει για δουλειά και πρέπει να πάρεις Κηφισό για μένα είναι αυτομάτως όχι κι ας είναι και υβριδικό.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm
Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.
By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.
Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.
Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.
1η αλλαγή μετά το στρώσιμο και δεν άλλαξες φίλτρο; Γιατί;
Μα την κυρια αλλαγή θα την κανω στα 15000 με το πρωτο σερβις. Αυτο το κανω παντα για ψυχολογικους λογους. Ρουφαω τα παλια και βαζω καινουρια στα μισα χλμ απο οτι λεει ο κατασκευαστης.
Δεν ηξερα πως ειναι τοσο θεμα το να μην αλλαζω και το φιλτρο στην ενδιαμεση.
Η σωστή αλλαγή είναι στα 1500 για να φύγουν ρινίσματα και κόλλες. Εγώ μετά αλλάζω κάθε 6 μήνες που σε εμένα είναι γύρω στα 7000km. Εσυ που έχεις το Inster για τα αστικά είσαι ΟΚ θεωρώ και για μεγαλύτερες αλλαγές. Πάντα όμως με φίλτρο.
Ποιάς χρονίας είναι αυτή η εφημερίδα ?
-
@v_a said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αμαξαρα το Tuscon, αλλά η πόλη θέλει ελαφριά αυτοκινητάκια (τύπου swift) ή hybrids ή το ιδανικότερο ηλεκτρικά. Με οποιοδήποτε άλλο όχημα βασανιζεσαι και βασανίζεις και τους υπόλοιπους.
Πάντως μπράβο zaxosm που αναφέρεις τις πραγματικές καταναλώσεις
Υπάρχει και Tucsοn HEV αλλά δεν είναι Toyota ούτε στην κατανάλωση και ούτε και στην τιμή.
-
Σήμερα η δοκιμή ήταν με start stop, eco mode και συμπεριφορά συνταξιούχου. Επίσης δεν άνοιξα air condition και η κίνηση ήταν μειωμένη καθώς ήταν πιο πρωινές ώρες από τις άλλες μέρες. (8-8 30)
Το trip έδειξε 8,7λ/100κμ το οποίο για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν θεωρώ βιώσιμο τουλάχιστον για εμένα ως οδηγό.
Επίσης αρνούμαι να δουλεύω το start-stop σε αυτοκίνητο με turbo οπότε δεν είναι για εμάς αυτά γενικά.
Σήμερα παραλαμβάνω και πάλι το inster να σωθώ!
@jamesd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@v_a said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αμαξαρα το Tuscon, αλλά η πόλη θέλει ελαφριά αυτοκινητάκια (τύπου swift) ή hybrids ή το ιδανικότερο ηλεκτρικά. Με οποιοδήποτε άλλο όχημα βασανιζεσαι και βασανίζεις και τους υπόλοιπους.
Πάντως μπράβο zaxosm που αναφέρεις τις πραγματικές καταναλώσεις
Υπάρχει και Tucsοn HEV αλλά δεν είναι Toyota ούτε στην κατανάλωση και ούτε και στην τιμή.
Όπως έχω πει και σε άλλο thread είναι εξαιρετικό το HEV και με πολλή δύναμη, ωραίο κιβώτιο και ωραία αίσθηση. Αλλά προσωπικά, αν ήταν να πήγαινα σε υβριδικό θα πήγαινα δαγκωτό σε toyota από θέμα αξιοπιστίας και μόνο.
-
Δοκιμάζουμε το best seller της Hyundai στην Ευρώπη – Full Hybrid και τετρακίνητο
https://traction.gr/dokimazoume-to-best-seller-tis-hyundai-stin-evropi-full-hybrid-kai-tetrakinito/
-
ενημερώνω και την εδώ ομάδα (για όσους δεν είναι στην ομάδα μας στο FB) για την ενημέρωσή μου από άτομο εκτός Hyundai σχετικά με 3 οδηγίες (ΤSB) του Κατασκευαστή δηλ.
- την αντικατάσταση των πίσω αμορτισέρ λόγω θορύβου
- την αντικατάσταση του μηχανισμού ανοίγματος της τάπας καυσίμου
- την αντικατάσταση της βαλβίδας EGR.
Το συνεργείο αναγνώρισε (όχι εύκολα, αλλά μόνο ΑΦΟΥ τους είπα ότι γνωρίζω τα TSB), ότι και οι τρεις οδηγίες αφορούν το VIN μου και προχώρησε στην παραγγελία των σχετικών ανταλλακτικών εντός εγγύησης, πλην της EGR.
Σημείωση: η δεύτερη οδηγία αφορά τυπικά και την αντικατάσταση και της τάπας αλλά το συνεργείο αρνήθηκε ότι υπάρχει θέμα και η τρίτη οδηγία αφορά τυπικά την αντικατάσταση της βαλβίδας EGR όπως προανέφερα, αλλά εφόσον δεν έχει ανάψει ένδειξη βλάβης έγινε μόνο αναβάθμιση. Εύχομαι να μη χρειαστεί η αντικατάστασή της από τις 29/4/26 που λήγει η 5ετής εγγύηση και τους το είπα κιόλας...
-
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
ενημερώνω και την εδώ ομάδα (για όσους δεν είναι στην ομάδα μας στο FB) για την ενημέρωσή μου από άτομο εκτός Hyundai σχετικά με 3 οδηγίες (ΤSB) του Κατασκευαστή δηλ.
- την αντικατάσταση των πίσω αμορτισέρ λόγω θορύβου
- την αντικατάσταση του μηχανισμού ανοίγματος της τάπας καυσίμου
- την αντικατάσταση της βαλβίδας EGR.
Το συνεργείο αναγνώρισε (όχι εύκολα, αλλά μόνο ΑΦΟΥ τους είπα ότι γνωρίζω τα TSB), ότι και οι τρεις οδηγίες αφορούν το VIN μου και προχώρησε στην παραγγελία των σχετικών ανταλλακτικών εντός εγγύησης, πλην της EGR.
Σημείωση: η δεύτερη οδηγία αφορά τυπικά και την αντικατάσταση και της τάπας αλλά το συνεργείο αρνήθηκε ότι υπάρχει θέμα και η τρίτη οδηγία αφορά τυπικά την αντικατάσταση της βαλβίδας EGR όπως προανέφερα, αλλά εφόσον δεν έχει ανάψει ένδειξη βλάβης έγινε μόνο αναβάθμιση. Εύχομαι να μη χρειαστεί η αντικατάστασή της από τις 29/4/26 που λήγει η 5ετής εγγύηση και τους το είπα κιόλας...
Αυτα φανταζομαι ισχυουν για τα pre facelift σωστα;
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
ενημερώνω και την εδώ ομάδα (για όσους δεν είναι στην ομάδα μας στο FB) για την ενημέρωσή μου από άτομο εκτός Hyundai σχετικά με 3 οδηγίες (ΤSB) του Κατασκευαστή δηλ.
- την αντικατάσταση των πίσω αμορτισέρ λόγω θορύβου
- την αντικατάσταση του μηχανισμού ανοίγματος της τάπας καυσίμου
- την αντικατάσταση της βαλβίδας EGR.
Το συνεργείο αναγνώρισε (όχι εύκολα, αλλά μόνο ΑΦΟΥ τους είπα ότι γνωρίζω τα TSB), ότι και οι τρεις οδηγίες αφορούν το VIN μου και προχώρησε στην παραγγελία των σχετικών ανταλλακτικών εντός εγγύησης, πλην της EGR.
Σημείωση: η δεύτερη οδηγία αφορά τυπικά και την αντικατάσταση και της τάπας αλλά το συνεργείο αρνήθηκε ότι υπάρχει θέμα και η τρίτη οδηγία αφορά τυπικά την αντικατάσταση της βαλβίδας EGR όπως προανέφερα, αλλά εφόσον δεν έχει ανάψει ένδειξη βλάβης έγινε μόνο αναβάθμιση. Εύχομαι να μη χρειαστεί η αντικατάστασή της από τις 29/4/26 που λήγει η 5ετής εγγύηση και τους το είπα κιόλας...
Αυτα φανταζομαι ισχυουν για τα pre facelift σωστα;
Ναι, οι συγκεκριμένες οδηγίες αφορούν κάποια αυτοκίνητα προ f/l και εννοείται ότι οι όποιες οδηγίες πρέπει να ελεγθούν βάσει του VIN. Η διαδικασία είνσι ότι πρώτα θα πρέπει να εντοπίσει ο κάτοχος τις όποιες δυσλειτουργίες και αφού πάει στο συνεργείο γίνεται έλεγχος αν το αυτοκίνητο εμπίπτει σε αντίστοιχες οδηγίες.
-
Hyundai Tucson evolution between 2004 and 2024. The most important facts about each generation. Exterior and interior design, engines, transmissions for each generation of the Hyundai Tucson.
In this video, I will tell and show you how exactly the Tucson model (and the ix35) has changed since it was first introduced in 2004. This is a cool way of evolution from being a pretty rugged entry-level SUV to a great and comfortable modern SUV with a lot of technologies and features.
If you liked this video, consider subscribing to my channel! By doing this, you will support me in creating free and unbiased content for car owners all over the world! Also, check my other videos that are already uploaded.
-
Φτάσαμε λοιπόν αισίως τα 10000χλμ στο πρώτο μας 5μηνο. Δύο προβλήματα που έχω εντοπίσει έχουν μεταφερθεί στην αντιπροσωπεία. Το ένα είναι κάποιες γραμμές στην αριστερή πλευρά του Infotainment, οπότε παραγγείλανε νέο και περιμένω (ήδη 1+ μήνα.....) και επίσης μία γρατζουνιά στην πόρτα του συνοδηγού που είναι εκεί από όταν το παρέλαβα για την οποία μου έχουν πει θα βάψουν την πόρτα στα πλαίσια της εγγύησης, αλλά προσωπικά το τρενάρω γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να βαφτεί η πόρτα τόσο νωρίς.
Κατά τα άλλα όλα είναι όπως αρμόζουν σε ένα τέτοιο όχημα. Εξαιρετικά άνετη κύλιση, και άνετη οδήγηση. Καταπίνει όμορφα τα χιλιόμετρα - δεν έχει φτιαχτεί για να κάνεις μαγκιές στις στροφές, άλλωστε δε με προδιαθέτει και ιδιαίτερα το τιμόνι. Βέβαια το μάχιμο χειροκίνητο κιβώτιο δίνει μια πινελιά να το κυνηγήσεις λίγο - και μου θυμίζει πως είμαι οδηγός σε σχέση με το βαρετό αλλά καθόλα άξιο στην πόλη inster.
Είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι στα ταξίδια και στις εξορμήσεις. Γενικά ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα αλλά που θα κάνει εξαιρετικά την δουλειά του. Οι χώροι είναι απίθανοι - δεν είχα ποτέ τόσο μεγάλο αυτοκίνητο - και πραγματικά μου έχουν λύσει τα χέρια. Αν εξαιρέσεις το βάθος του χώρου αποσκευών λόγω μπαταρίας που όμως λόγω της συρώμενης εταζέρας το σώνει εύκολα δίνοντας ύψος προς την οροφή, χωράει σχεδόν τα πάντα.
Τέλος να πω πως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, κάνουν μεγάλη διαφορά στην οδήγηση και στις αντιδράσεις σε απότομες ανωμαλίες ειδικά σε στροφές. Ουσιαστικά δεν αισθάνομαι αυτό το πέταγμα και αλλαγή κατεύθυνσης που αισθανόμουν κυρίως στο t-cross με τον ημιάκαπτο πίσω.


-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
ενημερώνω και την εδώ ομάδα (για όσους δεν είναι στην ομάδα μας στο FB) για την ενημέρωσή μου από άτομο εκτός Hyundai σχετικά με 3 οδηγίες (ΤSB) του Κατασκευαστή δηλ.
- την αντικατάσταση των πίσω αμορτισέρ λόγω θορύβου
- την αντικατάσταση του μηχανισμού ανοίγματος της τάπας καυσίμου
- την αντικατάσταση της βαλβίδας EGR.
Το συνεργείο αναγνώρισε (όχι εύκολα, αλλά μόνο ΑΦΟΥ τους είπα ότι γνωρίζω τα TSB), ότι και οι τρεις οδηγίες αφορούν το VIN μου και προχώρησε στην παραγγελία των σχετικών ανταλλακτικών εντός εγγύησης, πλην της EGR.
Σημείωση: η δεύτερη οδηγία αφορά τυπικά και την αντικατάσταση και της τάπας αλλά το συνεργείο αρνήθηκε ότι υπάρχει θέμα και η τρίτη οδηγία αφορά τυπικά την αντικατάσταση της βαλβίδας EGR όπως προανέφερα, αλλά εφόσον δεν έχει ανάψει ένδειξη βλάβης έγινε μόνο αναβάθμιση. Εύχομαι να μη χρειαστεί η αντικατάστασή της από τις 29/4/26 που λήγει η 5ετής εγγύηση και τους το είπα κιόλας...
Oι 20 εργάσιμες που υποτίθεται ότι θα έφταναν τα ανταλλακτικά στο συνεργείο, πέρασαν... Τι διά@λο, κόκκαλα έχουν 2 αμορτισέρ και ένας μηχανισμός τάπας καυσίμου?...
Hyundai Tucson NX4 (2020)