Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 1
    • Posts 566
    • Best 189
    • Groups 0

    d_m

    @d_m

    411
    Reputation
    51
    Profile views
    566
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    d_m Unfollow Follow

    Best posts made by d_m

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      4o ετήσιο service (των 60.000 χλμ, διανυθέντα 45.000 χλμ) για το 1.6 180HP 7DCT 4X4 - ΒΕΛΜΑΡ Γέρακα

      Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων). Το ανταλλακτικό περαγγέλθηκε και, όταν έρθει, απαιτούνται 2 μέρες παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο. Θα μου δοθεί αυτ/το αντικ/σης. Σημείωση: στο ίδιο πρόβλημα, στο περσινό ετήσιο service σε άλλο συνεργείο, ο τεχνικός ήταν κατηγορηματικός ότι ο συμπλέκτης δεν έχει πρόβλημα!...

      θόρυβος πίσω δεξιά στην πρώτη διαδρομή της ημέρας: έγινε έλεγχος στην ανάρτηση (κανένα πρόβλημα) και στο μηχανισμό στήριξης της πλάτης του πίσω δεξιά καθίσματος. Το πρόβλημα οφείλεται στο 'τζόγο΄ του μηχανισμού στήριξης της πλάτης του καθίσματος όπου με κρύο το αυτοκίνητο προκαλείται ο θόρυβος και, λόγω της διαστολής των υλικών μετά την πρώτη διαδρομή, παύει να υπάρχει μέσα στη μέρα. Δεν έχει δοθεί λύση ούτε υπάρχει σχετική ανάκληση από το εργοστάσιο.

      Στάθμη και τύπος αντιψυκτικού : Κατόπιν προσθήκης από μένα > 500 ml ροζ ΕΝΕΟS πέρσι, έγινε το τεστ πίεσης στο κύκλωμα ψύξης και δεν υπήρξε διαροή. Η πτώση στάθμης οφείλεται στις καλοκαιρινές θερμοκρασίες και παρατηρείται σε όλα τα αυτοκίνητα (!). Σε ό,τι αφορά την ανάμιξη διαφορετικού χρώματος ΕΝΕΟS, δεν υπάρχει πρόβλημα γιατι και τα δύο είναι αντιψυκτικά μακράς αντοχής. Σε περίπτωση πτώσης στάθμης, ο τεχνικός πρότεινε να πάω στο συνεργείο και είτε να συμπληρώσουν απιονισμένο νερό είτε αντιψυκτικό.

      Ελέγχος μπαταρίας (4 ετών) - άριστη κατάσταση

      έλεγχος στα τακάκια ΟΚ (το άλλο συνεργείο στο περσινό service με είχε φοβίσει για επανέλεγχο και πιθανότητα άμεσης αλλαγής...)

      Ανάκληση /update : αφορά την επαναρύθμιση της βαλβίδας ΕGR και έγινε επιτυχώς.Έχει βγει σχετική ανάκληση από το εργοστάσιο (ref 40DC18)

      Kατάσταση αμορτισέρ/ανάρτησης : άριστη

      Γενική κατάσταση αυτοκινήτου : άριστη

      Το αυτοκίνητο παραδόθηκε πλυμμένο, αν και δεν το ζήτησα.

      Γενική εντύπωση από το service: πολύ καλή - ο Τεχνικός ασχολήθηκε με τα προβλήματα που του έδωσα γραπτά και μου απάντησε σε ένα προς ένα (για πρώτη φορά στα 4 χρόνια!).Επίσης αποδείχτηκε ότι δεν είμαστε παράφρονες ούτε υπερβολικοί που ΄΄νομίζουμε ότι ακούμε θόρυβο'' ή ''νομίζουμε ότι πατινάρει'' ή όταν αναφέρουμε ότι αντιμετωπίζουμε κάποιο άλλο πρόβλημα. Μακάρι να μην αντιμετωπίζαμε, γιατί καμία όρεξη δεν έχουμε να τρέχουμε στα συνεργεία. Σήμερα είδα μια πραγματικά άλλη νοοτροπία και επαγγελματική ενασχόληση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      20,000 χλμ με το 1,6 180 HP 7DCT 4X4 Premium - εντυπώσεις

      Στα +

      • Επιδόσεις
      • οδική συμπεριφορά
      • επίπεδο θορύβου
      • αυτόματη τετρακίνηση (έκανα σοβαρή βλακεία σε στροφή λόγω πολλής κούρασης και το αυτοκίνητο με ΄μάζεψε΄)
      • άνεση ανάρτησης
      • πορτ μπαγκάζ
      • εύλογη κατανάλωση αν δεν κάνεις υπερβολές
      • εξοπλισμός

      Στα -

      • αργό τιμόνι
      • paddles που στρίβουν μαζί με το τιμόνι
      • η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων των θυρών (σκληρά) και τα πλαστικά των υποβραχιόνιων οδηγού και συνοδηγού που χαράσσονται εύκολα
      • σκληρό πλαστικό κάτω από το τιμόνι (τσακίζω το γόνατο αν μπω άγαρμπα, το χτυπάω στη γωνία αριστερά από το πλαισιο του διακόπτη υψους δεσμης φώτων)
      • τα πίσω φλας που είναι τόσο χαμηλά ώστε να μην είναι στο σύνηθες οπτικό πεδίο του οδηγού που ακολουθεί
      • σχετικά μικρά καθίσματα μπροστά για 1,80 & > 100 κιλα - όσο περνάει ο καιρός , τόσο δυσφορώ
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλησπέρα,

      Μόλις το παρέλαβα, ήρθε ευτυχώς πριν λίγες μέρες και πήρε άδεια χθες και τελικά παραδόθηκε νωρίτερα από την εκτίμηση για μέσα στο Μάιο.

      Λόγω έλλειψης σε τσιπάκια σε VW & Hyundai, οι νεότερες παραγγελίες πλέον θα καθυστερούν πολύ στις παραδόσεις , έως και 6 μηνες...

      Πρώτες εντυπώσεις

      -πολλή παραμετροποίηση στις λειτουργίες ταμπλό και κονσόλας

      -εντελώς αθόρυβο, ανεξαρτήτως στροφών, θέλει προσοχή, διότι χρειάζεται στρώσιμο 1. 000 χλμ και πολύ εύκολα ξεφεύγεις αν δεν κοιτάς ταμπλω...

      Βενζίνη συνιστάται 98 λόγω αμφίβολης ποιότητας της 95 ή καλή 95

      Άριστη ποιότητα κύλισης, θυμίζει Mercedes! Το δικό μου έχει τα τα continental contact 6, του προηγούμενου που παρέλαβε ήταν Michelin, παραδίδεται και με hankook από ο, τι ξέρω. Θεωρώ τα continental ιδανικά, από ο, τι έχω διαβάσει

      Το κάθισμα είναι βαθύ και κρατά τους μηρούς καλά, μην ανησυχείτε για αυτό.

      Πολύ ευκολοοδηγητο, σα να το οδηγούσα χρόνια!

      Απίστευτα φώτα τα Led!...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      https://i.ibb.co/bs9K6VH/20210429-171729.jpg
      https://i.ibb.co/d6cWjxR/20210429-171746.jpg
      https://i.ibb.co/HYVNxfX/20210429-170819.jpg
      https://i.ibb.co/QvRYB41/20210429-170804.jpg
      https://i.ibb.co/7jhZkGD/20210429-172101.jpg
      https://i.ibb.co/F6tZLwR/20210429-172106.jpg
      https://i.ibb.co/TcM9jt5/20210429-172111.jpg
      https://i.ibb.co/xHgqhqQ/20210429-172938.jpg
      https://i.ibb.co/Gp0CLJQ/20210429-175235.jpg
      https://i.ibb.co/JdSCQpX/20210429-175734.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :

      35k όχημα 20 posts περί κατανάλωσης καυσίμου...

      Να ρωτήσω εγώ κάτι πιο ουσιαστικό τον ιδιοκτήτη; Μέχρι στιγμής στα 13κ χιλιόμετρα που έχει κάνει η 4κίνηση του έχει φανεί χρήσιμη σε νορμάλ χρήση (εννοώ με εξαίρεση το εξειδικευμένο off-roading στο οποίο και πάλι δεν θα είχα επενδύσει τα λεφτά μου ένεκα DCT); Αξίζει τα επιπλέον χρήματα αφήνοντας στην άκρη την δεδομένη και λογική +1L κατανάλωση;

      • ανεξάρτητα από το κόστος κτήσης του αυτοκινήτου, η κατανάλωση με δεδομένες τις υπερβολικές τιμές των καυσίμων, διαμορφώνει αντίστοιχα το κόστος χρήσης, σε συνάρτηση βέβαια και με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.Η ανάλυση για τα +- 1L μπορεί να έχει αμελητέα επίδραση στο δικό μου πορτοφόλι, πιθανότατα όμως εχει νόημα για άλλους φίλους στο forum...
      • σχετικά με την 4κίνηση , το κριτήριό μου δεν ήταν καθόλου το off-roading (μηδέν χιλιόμετρα σε χωματόδρομο ποσω μάλλον σε off-road διαδρομές). Το κριτήριο είναι ότι με βάση την ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ποιότητα της ασφάλτου του μεγαλύτερου ποσοστού των δρόμων (ακόμα περισσότερο υπό βροχή), το αυτοκίνητο αυτό έχει ό,τι πιο ασφαλές μπορεί να υπαρξει σε θέμα ενεργητικής ασφάλειας. Οπως έχω γράψει παλιότερα, τη ΜΊΑ και μοναδική φορά που η τετρακίνηση, τα καλά φρένα, αλλά και ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας σώσουν από το ατύχημα ή μειώσουν τις συνέπειές του, έχει αποσβέσει ΟΛΟ το κόστος κάθε εξοπλισμού ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό πιστεύω ότι αξίζει το επιπλέον κόστος. Η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών δεν θα καταλάβει ότι σώθηκε από το ατύχημα γιατί απλά το αυτοκίνητο προστατεύει με το που θα πάρει μπροστά...
        Επίσης , οπως έχω γράψει πιο παλιά, είναι πολύ σημαντικό να στρίβεις σχεδόν με όση ταχύτητα θελεις και να ξέρεις οτι εμπλέκεται αυτόματα το αναγκαίο ποσοστό τετρακίνησης , με βάση τις στιγμιαίες συνθήκες .
        Σημείωση: δεν μπορώ να προβλέψω από τι μπορώ να προστατευτώ αν χρειαστεί να εμπλακεί χειροκίνητα η τετρακίνηση σε κρίσιμες καταστάσεις και μακάρι βέβαια να μη χρειαστεί σε κανέναν...
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.

      Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......

      Και πήρα και 2 Hyundai 😕

      2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
      Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
      Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
      Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
      Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.

      Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
      Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
      Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
      Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.

      --update--
      Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
      Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...

      ~ξανά update~

      Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Peugeot 3008 2016

      το νέο 3008 στους γαλλικούς δρόμους

      20230930_140908.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      update - αλλαγή πολύδισκου συμπλέκτη
      το απόγευμα της μέρας του service (28/4) έλαβα sms ότι το ανταλλακτικό είναι διαθέσιμο στις αποθήκες της ΒΕΛΜΑΡ και κάλεσα το συνεργείο για ραντεβού. Μου είπαν ότι θα με καλέσουν max 2 μέρες μετά, ώστε να προηγηθεί συνεννόηση για παροχή αυτοκινήτου αντικατάστασης.
      Δεν τηλεφώνησαν ποτέ, τους κάλεσα εγώ σήμερα και έβαλαν το ραντεβού για την Τρίτη 2/6, λόγω αδυναμίας εύρεσης αυτοκινήτου αντικατάστασης νωρίτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @vagkirk said in Νεο Hyundai Tucson :

      Είναι θέμα λογισμικού, πόσο έξυπνο είναι ώστε να ξέρει που βρίσκεται και το τι πρέπει να κάνει , δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια όλες τις συνθήκες.
      Ίσως αν φρενάρεις λίγο πριν στρίψεις να βοηθήσει να καταλάβει, θεωρώ πάντως πως στην Sport επιλογή δεν θα έχει θέμα καθώς θα έχει ηδη κατεβάσει σε 2α μόλις στρίβεις.
      Μην αγχώνεσαι τόσο , στην τελική για αυτό υπάρχουν τα κουμπάκια -αυτακια πίσω από το τιμόνι που σου δίνουν τη δυνατότητα να παίρνεις τον έλεγχο άμεσα γιατί κανένα λογισμικό αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία ενός καλού οδηγού και τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να προκύψουν στο δρόμο.
      Για φαντάσου στο eco mode να χρειαστεί να επιταχύνει άμεσα για να κάνεις κάποιο ελιγμό - αποφυγή πατώντας τέρμα γκάζι , δεν θα πετύχει, ενώ σε κλάσματα δευτερολέπτου με δύο πατήματα στο - θα έχεις κατεβάσει 2 σχέσεις άμεσα.
      Και για να φέρω την κουβέντα στο περί οδηγικής απόλαυσης των χειροκίνητων , εκτός αν είσαι ο βατανεν η ο Λουίς ο Χάμιλταναρος , ή ο Vetteλαρος κλπ δεν μπορείς να πλησιάσεις σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα ταχύτητας αλλαγών , revmatching κλπ ένα διπλοσύμπλεκτο σε sport manual mode σε στροφοδιαδρομη ούτε στο 70% με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου.

      το αυτοκίνητο οδηγείται ούτως ή άλλως με τα paddles στο τιμόνι και μόνο στην Ε.Ο. με 7η ταχύτητα τα αφήνω (σχετικά !) στην ησυχία τους.Με βάση όποιες πληροφορίες έχω συλλέξει έως τώρα είτε απαιτείται update είτε αλλαγή πρατηρίου ή και τα δύο...

      Το θέμα είναι αν την ώρα που στρίβεις βάζει 2η ή και 1η. Την ώρα που πατάς γκάζι τι ταχύτητα έχει μέσα; Ακόμα την 3η;

      Ναι, έχει συνήθως 3η και σπανιότερα 4η αν έρχομαι λίγο πιο γρήγορα. Το θέμα είναι ότι στην αρχή της ανηφόρας, αμέσως μετά τη στροφή, ΔΕΝ κατεβάζει αλλά διατηρεί την ταχύτητα που είχε πριν στρίψω και 'κρεμάει', όσο κι αν πατήσω το γκάζι. Συνεπώς το αυτοκίνητο δε βάζει ουτε 2η ούτε 1η, κατεβάζω εγω σε 2η από τα paddles...

      Να υποθέσω ότι σε αντίστοιχο σενάριο χωρίς ανηφόρα δεν έχεις θέμα. Μήπως δεν λειτουργεί ο αισθητήρας κλίσης;

      Πουθενά αλλού δεν έχω θέμα π.χ. στον ίδιο δρόμο κατευθυνόμενος στην κατηφόρα, με το που αγγίζω το φρένο κατεβάζει αμέσως ταχύτητα. Για να απαντήσουμε αν έχει θέμα ο αισθητήρας κλίσης (και μάλιστα μόνο σε ανηφόρα), πρέπει να δοκιμάσω αν το πρόβλημα παραμένει και σε sport mode.

      Αν τελικά βρεις το τι έγινε και το τι φταίει ενημέρωσε μας...

      Οπωσδήποτε ναι.

      Μόλις απάντησε φίλος από άλλη ομάδα ότι χρειάζεται αναβάθμιση του λογισμικού της ECU, γνωρίζει το πρόβλημα η Hyundai και το έχουν επιλύσει. Απαιτείται μισής ώρας επίσκεψη στο service.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

      @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

      @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

      το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

      το -15 πόντους πως προέκυψε ?

      Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

      Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

      Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
      Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
      Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
      Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
      Τα μάκτρα τι έχουν;

      καλημέρα,

      • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
        -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
        -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
      • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

      Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

      Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
      Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
      Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

      Καλημέρα!

      επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

      Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m

    Latest posts made by d_m

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @red_monster said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @red_monster said in Hyundai T::ucson NX4 (2020):

      @dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
      Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσεις

      Είναι αυτό ηθικό ;

      Χαλασμένο αυτοκίνητο θα πουλήσει;
      επισκευασμένο με γνήσια ανταλλακτικά στα πλαίσια της εγγύησης και όλα καταγεγραμμένα στην αντιπροσωπεία
      αν αυτό δεν είναι ηθικό τότε το 90% του car.gr έπρεπε να ψήνεται στη κόλαση

      Τότε γιατί του λες να το πουλήσει ?
      Τις πονηριές αλλού !

      Ειρήνη Υμίν, δεν θα πουληθεί 😀

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @axel12p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Εύχομαι να μη ταλαιπωρηθείς άλλο και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το αυτοκίνητο σου!

      Σε ότι αφορά τις αντιπροσωπείες, έχω πλέον την αίσθηση πως η αντιμετώπιση απέναντι στον πελάτη έχει να κάνει κυρίως με το κατάστημα/ συνεργείο και όχι τόσο με την κεντρική αντιπροσωπεία.

      Μου έχει τύχει να πάω το αυτοκίνητο σε αντιπρόσωπο για έλεγχο με 70.000Km μόλις έχει λήξει η εγγύηση (3 χρόνια), και να μου βγάζει πρόβλημα σε κρεμαγιέρα και συμπλέκτη, βλάβες τις οποίες θεωρούσε φυσιολογική φθορά. Το κόστος κοντά στα 2500€! Φυσικά δεν το πίστεψα και δε προχώρησα στην παραμικρή επισκευή. Ο συμπλέκτης αλλάχτηκε τελικά στα 300.000Km, ενώ η κρεμαγιέρα ποτέ!

      Επίσης, σε βλάβη που ήταν κοινή στο μοντέλο μου (θερμοστάτης), οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν ήταν ενήμεροι, καταστρέφονταν ο θερμοστάτης, και πλήρωναν οι ίδιοι από την τσέπη τους την όποια ζημιά στον κινητήρα.
      Την ίδια στιγμή στην αντιπροσωπεία που το πάω για service μου είπαν οι ίδιοι για την πιθανότητα ζημιάς του θερμοστάτη, πως η εταιρεία είναι ενήμερη για το θέμα και πως το καλύπτει για 7 χρόνια, αντί για τα 3 χρόνια της επίσημης εγγύησης. Η εγγύηση κάλυπτε μέχρι και την επισκευή/ αντικατάσταση κινητήρα, εφόσον η βλάβη οφείλονταν στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό.

      Οπότε για την ίδια βλάβη, μετά την λήξη της εγγύησης, ο ένας πελάτης θα χρεωθεί ένα πολύ μεγάλο ποσό για την επισκευή, ενώ ο δεύτερος το παραμικρό! Και όλα αυτά για το ίδιο μοντέλο και την ίδια κεντρική αντιπροσωπεία!

      Ευχαριστώ και συμφωνώ στο ότι "η αντιμετώπιση απέναντι στον πελάτη έχει να κάνει κυρίως με το κατάστημα/ συνεργείο και όχι τόσο με την κεντρική αντιπροσωπεία."

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.

      Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......

      Και πήρα και 2 Hyundai 😕

      2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
      Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
      Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
      Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
      Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.

      Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
      Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
      Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
      Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.

      --update--
      Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
      Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...

      ~ξανά update~

      Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή 😁

      Συνεργείο - live :
      A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
      Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
      Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...

      B. Τα ανταλλακτικά εντός εγγύησης ΔΕΝ έχουν αυτόνομη εγγύηση. Εμπιπτουν στην 5ετή εγγύηση του οχήματος. Αν υπάρξει πρόβλημα λίγες μέρες μετα την τοποθέτηση και η εγγύηση έχει λήξει επίσης λίγες μέρες πριν, θα εξετασουν (καλή τη πίστει) για εκ νεου δωρεάν αντικατάσταση.

      Τελικά σαν παραστατικό έδωσαν δελτίο επισκευής με χειρόγραφη περιγραφή των ανταλλακτικών που αλλάχτηκαν και υπογραφούλα, οπότε ολα ΟΚ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Η αλήθεια είναι ότι θα χάσεις αρκετά λεφτά πουλά αγόρασε, και με 31 δε παίρνεις ισάξιο αυτοκινητο

      Ακριβώς έτσι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
      Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσεις

      Το αυτοκίνητο μου αρέσει, δεν εχω κανένα παράπονο απο την οδική του συμπεριφορά, την άνεση, την τετρακίνηση, τα φρένα, τον εξοπλισμό κ.λπ.
      Δεν θα ήθελα να φτάσω στο σημείο να το δώσω, τώρα που λυθηκαν ολα τα θέματα που είχα εντοπίσει.
      Θέλω να πιστεύω οτι δεν θα παρουσιάσει θεμα ο νεος πολύδισκος - αυτό ειναι το κύριο άγχος , λογω του μεγάλου κόστους.
      Επισης, με €31Κ που αγοράστηκε, τι παίρνεις σήμερα με το ίδιο ποσό και παρομοιο εξοπλισμό, ιπποδύναμη, τετρακίνηση και αυτόματο, πάλι με 5 χρόνια εγγύηση? Τίποτα δεν παίρνεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @shumakos said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Kάποτε μου είχε συμβεί λόγω διαρροής να ζητήσει αλλαγή αντλίας νερού εντός εγγύησης το Leon 1P 1,4 tsi που είχα. Η βλάβη έγινε 6μήνες περίπου πριν λήξει η 4ετής (2+2 επέκταση) εγγύηση. Η νέα αντλία νερού άντεξε 20 μήνες δυστυχώς που άρχισε και αυτή να στάζει. Το νέο ανταλλακτικό τοποθετήθηκε δωρεάν στο αμάξι γιατί υπήρχε σε ισχύ εγγύηση 2 ετών για το αλλαγμένο ανταλλακτικό. Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά που διαβάζω...

      Δεν ξερω τι συμβαίνει τώρα στις άλλες εταιρείες με το θεμα της εγγύησης των ανταλλακτικών εντός ή εκτός εγγύησης αυτοκινήτου.
      Για να είμαι όμως αντικειμενικος, στη δική μου περίπτωση εγκρίθηκαν αλλαγές ακριβών εξαρτημάτων και θα μπορούσαν να πουν (τουλάχιστο για τον πολύδισκο και τα αμορτισέρ) οτι οι φθορες ηταν λόγω κακής χρήσης.
      Βέβαια , μονο κακή χρήση δεν θα μπορούσαν να υποστηρίξουν απο τη γεκικη εικόνα (το αυτοκίνητο δεν εχει πατησει ουτε σε χαλικάκι και γενικα οδηγειται πολυ συνετά, αλλά οχι αργά) και φυσικά ΕΠΕΜΕΝΑ οτι ειναι υπαρκτα οταν διαπίστωνα τα προβλήματα τα οποία λυθηκαν σε 2 απο στα 3 συνεργεία που τα κατέγραψαν απο τους πρώτους μήνες αγοράς.
      Απο την άλλη, όταν παίρνεις ένα τετρακίνητο SUV 180 ΗΡ πρέπει να αντέχει στη (αρκετά) σκληρή χρηση.
      Παντως εχουν κανει μέχρι και αλλαγές κινητήρων. και αλλων ακριβών μηχανικών μερών, χωρίς ιδιαίτερες αντιρρήσεις.
      Πραγματικά θα ήθελα να ξερω την αντιμετώπιση π.χ. της Stellantis και της VAG σε αντίστοιχες σοβαρές και ακριβές αστοχίες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.

      Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......

      Και πήρα και 2 Hyundai 😕

      2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
      Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
      Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
      Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
      Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.

      Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
      Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
      Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
      Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.

      --update--
      Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
      Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...

      ~ξανά update~

      Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή 😁

      Συνεργείο - live :
      A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
      Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
      Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...

      Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;

      Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...

      Τα πιστοποιημένα συνεργεία δίνουν εγγύηση ανταλλακτικού και ορθής τοποθέτησης. Αν είναι βρες έναν δικό σου μάστορα και γλίτωσε αρκετά χρήματα.

      Επίσης δες λίγο τι λέει το site του Μητσόπουλου.

      Η διετής/τριετής εγγύηση ανταλλακτικών δεν ισχύει, αν το αυτοκίνητο βρίσκεται στην 5ετή εγγύηση, όπως ανέφερα νωρίτερα, τουλάχιστον συμφωνα με τα λεγόμενα του συγκεκριμένου συνεργείου...

      Όποιον θες πίστευε και άκου.

      Θα πάρω κι ένα τηλέφωνο τη ΒΕΛΜΑΡ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.

      Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......

      Και πήρα και 2 Hyundai 😕

      2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
      Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
      Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
      Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
      Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.

      Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
      Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
      Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
      Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.

      --update--
      Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
      Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...

      ~ξανά update~

      Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή 😁

      Συνεργείο - live :
      A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
      Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
      Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...

      Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;

      Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...

      Τα πιστοποιημένα συνεργεία δίνουν εγγύηση ανταλλακτικού και ορθής τοποθέτησης. Αν είναι βρες έναν δικό σου μάστορα και γλίτωσε αρκετά χρήματα.

      Επίσης δες λίγο τι λέει το site του Μητσόπουλου.

      Η διετής/τριετής εγγύηση ανταλλακτικών δεν ισχύει, αν το αυτοκίνητο βρίσκεται στην 5ετή εγγύηση, όπως ανέφερα νωρίτερα, τουλάχιστον συμφωνα με τα λεγόμενα του συγκεκριμένου συνεργείου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.

      Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......

      Και πήρα και 2 Hyundai 😕

      2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
      Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
      Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
      Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
      Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.

      Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
      Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
      Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
      Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.

      --update--
      Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
      Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...

      ~ξανά update~

      Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή 😁

      Συνεργείο - live :
      A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
      Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
      Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...

      Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;

      Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.

      Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......

      Και πήρα και 2 Hyundai 😕

      2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
      Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
      Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
      Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
      Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.

      Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
      Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
      Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
      Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.

      --update--
      Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
      Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...

      ~ξανά update~

      Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή 😁

      Συνεργείο - live :
      A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
      Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
      Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...

      B. Τα ανταλλακτικά εντός εγγύησης ΔΕΝ έχουν αυτόνομη εγγύηση. Εμπιπτουν στην 5ετή εγγύηση του οχήματος. Αν υπάρξει πρόβλημα λίγες μέρες μετα την τοποθέτηση και η εγγύηση έχει λήξει επίσης λίγες μέρες πριν, θα εξετασουν (καλή τη πίστει) για εκ νεου δωρεάν αντικατάσταση.

      Άκου εδώ καραγκιοζιλίκια. Για ρώτα τον μάγκα αν θα αγόραζε αμάξι που στο βιβλίο του service δεν φαίνεται αλλαγή ανταλλακτικού. Το βαφτίζουν και πολιτική τώρα 🤣🤣🤣

      Και η ΒΕΛΜΑΡ τα ιδια έκανε τον Ιούνιο με την αλλαγή του πολυδισκου "το βιβλίο σέρβις ειναι μονο για τη συντήρηση" , η απάντηση.
      Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, χαρτί θα πάρω και απο το Μητρόπουλο.

      Ε για αυτό δεν είναι να αγοράζεις μεταχειρισμένα αμάξια. Τρέχα γύρευε λοιπόν τι κάνουν στα αμάξια και τι γνωστοποιείς στον άλλον που έρχεται να το αγοράσει.

      Συμφωνώ. Μεταχειρισμένο ΜΟΝΟ απο πολυ δικό σου ιδιώτη, που ασχολείται με το συτοκινητο και ιδανικά ΜΟΝΟ ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr