-
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι ομάδες και μαθαίνουμε τις αλήθειες από τους ιδιοκτήτες γιατί εδώ μέσα χαϊδεύουμε αυτακια...
-
πρεμιέρα για το πρώτο N-LINE facelift
-2000 euro κάτω από την τιμή καινούριου
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45574997-hyundai-tucson -
Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά
Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
*ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμειςhttps://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/
-
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά
Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
*ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμειςhttps://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/
Επίσης, θεωρώ ότι το σχόλιο για τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας ειναι αδόκιμο.
Σε ενα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (HEV), εφόσον θες να κινηθείς οικονομικά, δεν σε ενδιαφέρει να είναι πολύ φορτισμένη η υβριδική μπαταρία, αλλά αυτή να χρησιμοποιείται οσο δυνατόν περισσότερο κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να επιτυγχάνεται αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενική κατανάλωση.
Οπότε, εφόσον χρησιμοποιείς αποδοτικά το υβριδικό σύστημα, τα επίπεδα φόρτισης της υβριδικής μπαταρίας, λογω της συνεχόυς χρήσης της, πρέπει να είναι πάντα σχετικά χαμηλά και το γεγονός οτι δεν φορτίζεται πλήρως η μπαταρια δεν υποδηλώνει αδυναμία/μειονέκτημα του υβριδικού συστήματος -
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά
Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
*ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμειςhttps://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/
Επίσης, το σχόλιο για τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας ειναι αδόκιμο.
Σε ενα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (HEV), εφόσον θες να κινηθείς οικονομικά, δεν σε ενδιαφέρει να είναι πολύ φορτισμένη η υβριδική μπαταρία, αλλά αυτή να χρησιμοποιείται οσο δυνατόν περισσότερο κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να επιτυγχάνεται αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενική κατανάλωση.
Οπότε, εφόσον χρησιμοποιείς αποδοτικά το υβριδικό σύστημα, τα επίπεδα φόρτισης της υβριδικής μπαταρίας, λογω της συνεχόυς χρήσης της, πρέπει να είναι πάντα σχετικά χαμηλά και το γεγονός οτι δεν φορτίζεται πλήρως η μπαταρια δεν υποδηλώνει αδυναμία/μειονέκτημα του υβριδικού συστήματοςΕαν η μπαταρία δεν κάνει και κάποιους πλήρης κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης, τότε λογικά θα κάνει μνήμη.
-
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά
Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
*ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμειςhttps://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/
Η συντάκτρια παραδέχτηκε ότι διάβασε λάθος manual (του 2023), αλλά πουθενά στο άρθρο δεν διόρθωσε την ιπποδύναμη με τη σωστή.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά
Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
*ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμειςhttps://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/
Η συντάκτρια παραδέχτηκε ότι διάβασε λάθος manual (του 2023), αλλά πουθενά στο άρθρο δεν διόρθωσε την ιπποδύναμη με τη σωστή.
Έλα ντε! Ένα ποσταρισμα κάνεις και αν δεις κάποιο λάθος μπαίνεις και το διορθώνεις χωρίς να σε υποχρεώνει κανένας και χωρίς κάποιο προσωπικό όφελος. Και βλέπεις ότι έχεις γράψει στο σαιτ σου που το διαβάζουν τόσοι άνθρωποι σε τόσα σημεία λάθος ιπποδύναμη! Και δεν μπαίνεις στον κόπο να το διορθώσεις;!
Τόσο στα... παπάκια σου;!.... -
@katafractos17 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά
Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
*ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμειςhttps://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/
Επίσης, το σχόλιο για τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας ειναι αδόκιμο.
Σε ενα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (HEV), εφόσον θες να κινηθείς οικονομικά, δεν σε ενδιαφέρει να είναι πολύ φορτισμένη η υβριδική μπαταρία, αλλά αυτή να χρησιμοποιείται οσο δυνατόν περισσότερο κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να επιτυγχάνεται αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενική κατανάλωση.
Οπότε, εφόσον χρησιμοποιείς αποδοτικά το υβριδικό σύστημα, τα επίπεδα φόρτισης της υβριδικής μπαταρίας, λογω της συνεχόυς χρήσης της, πρέπει να είναι πάντα σχετικά χαμηλά και το γεγονός οτι δεν φορτίζεται πλήρως η μπαταρια δεν υποδηλώνει αδυναμία/μειονέκτημα του υβριδικού συστήματοςΕαν η μπαταρία δεν κάνει και κάποιους πλήρης κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης, τότε λογικά θα κάνει μνήμη.
Άλλο αυτό, που δεν ξέρω και κατά πόσο ισχύει για τις μπαταρίες των HEV, κι άλλο να θεωρείται ενα υβριδικό σύστημα μη σωστά σχεδιασμένο, επειδή δεν φορτίζεται συχνά πλήρως η μπαταρία του.
Π.χ. στο δικό μου HEV, σε αστική χρήση η μπαταρία είναι μόνιμα στο 30-40%, επειδή γίνεται συνεχής χρήση της κατά την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινητου, και πολύ σπάνια θα ανέβει παραπάνω.
Μάλιστα, ακόμα και σε παρατεταμένη κατηφορα, η μπαταρία, για λόγους προστασίας της, ποτέ δεν φορτίζεται άνω του 85% και σε τέτοιες περιπτώσεις αναγκαστικά γυρίζει σε βενζινοκίνητη λειτουργία. -
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά
Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
*ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμειςhttps://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/
Η συντάκτρια παραδέχτηκε ότι διάβασε λάθος manual (του 2023), αλλά πουθενά στο άρθρο δεν διόρθωσε την ιπποδύναμη με τη σωστή.
Έλα ντε! Ένα ποσταρισμα κάνεις και αν δεις κάποιο λάθος μπαίνεις και το διορθώνεις χωρίς να σε υποχρεώνει κανένας και χωρίς κάποιο προσωπικό όφελος. Και βλέπεις ότι έχεις γράψει στο σαιτ σου που το διαβάζουν τόσοι άνθρωποι σε τόσα σημεία λάθος ιπποδύναμη! Και δεν μπαίνεις στον κόπο να το διορθώσεις;!
Τόσο στα... παπάκια σου;!....Δεν καταλαβαίνω κι εγώ πόσος κόπος ειναι να διορθωθεί το λάθος και να μη φαίνεται ότι κάποιοι (λιγοι) κοπιάρουν τα manual και τα δελτία τύπου και, βάζοντας λίγη "σάλτσα" δημοσιεύουν άρθρα...Οπότε στρεφόμαστε σε ξένα σοβαρά sites - έχω προτείνει κάποιο παλιότερα.
Παρεμπιπτόντως, η συγκεκριμένη συντάκτρια είναι αρκετά περιγραφική και ενίοτε αναλυτική, αλλά... -
Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το
O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...
1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη. -
Την φάγατε την γυναίκα
-
@super-t said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το
O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...
1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.Παρατηρημένο ότι και η συγκεκριμένη και κάποιοι συντάκτες πολύ μεγάλου αυτοκ/κού portal , ΔΕΝ διαβάζουν δεύτερη φορά τα κείμενα πριν τα αναρτήσουν και δημοσιεύονται με κραυγαλέα ορθογραφικά, συντακτικά και αριθμητικά λάθη. Η προχειρότητα δείχνει αντίστοιχο σεβασμό στον αναγνώστη.
-
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Την φάγατε την γυναίκα
Αγαπάμε Ι.Φ. γιατί είναι από τις καρα-υπερ-σπάνιες περιπτώσεις που αγαπάει το αυτοκίνητο και ξερει να οδηγεί !
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@super-t said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το
O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...
1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.Παρατηρημένο ότι και η συγκεκριμένη και κάποιοι συντάκτες πολύ μεγάλου αυτοκ/κού portal , ΔΕΝ διαβάζουν δεύτερη φορά τα κείμενα πριν τα αναρτήσουν και δημοσιεύονται με κραυγαλέα ορθογραφικά, συντακτικά και αριθμητικά λάθη. Η προχειρότητα δείχνει αντίστοιχο σεβασμό στον αναγνώστη.
η συγκεκριμένη κάνει copy-paste σωρηδόν από παλιότερες δοκιμές.
πχ. το κομμάτι του κινητήρα είναι από την δοκιμή του kia sportage
https://autoholix.com/2023/10/14/kia-sportage-1-6-t-gdi-180-ps-48v-2wd-gt-line-dokimi-test-drive-2023/ -
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@super-t said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το
O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...
1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.Παρατηρημένο ότι και η συγκεκριμένη και κάποιοι συντάκτες πολύ μεγάλου αυτοκ/κού portal , ΔΕΝ διαβάζουν δεύτερη φορά τα κείμενα πριν τα αναρτήσουν και δημοσιεύονται με κραυγαλέα ορθογραφικά, συντακτικά και αριθμητικά λάθη. Η προχειρότητα δείχνει αντίστοιχο σεβασμό στον αναγνώστη.
η συγκεκριμένη κάνει copy-paste σωρηδόν από παλιότερες δοκιμές.
πχ. το κομμάτι του κινητήρα είναι από την δοκιμή του kia sportage
https://autoholix.com/2023/10/14/kia-sportage-1-6-t-gdi-180-ps-48v-2wd-gt-line-dokimi-test-drive-2023/Για την ιστορία, η συντάκτρια διέγραψε στο fb το διάλογο όπου αναγνώριζε την λανθασμένη πληροφορία για την ιπποδύναμη από λάθος manual στη χθεσινή δοκιμή του Tucson, αλλά εξακολουθούν να φαίνονται οι 230 ΗΡ και στον τίτλο και στο κείμενο...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@super-t said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το
O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...
1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.Παρατηρημένο ότι και η συγκεκριμένη και κάποιοι συντάκτες πολύ μεγάλου αυτοκ/κού portal , ΔΕΝ διαβάζουν δεύτερη φορά τα κείμενα πριν τα αναρτήσουν και δημοσιεύονται με κραυγαλέα ορθογραφικά, συντακτικά και αριθμητικά λάθη. Η προχειρότητα δείχνει αντίστοιχο σεβασμό στον αναγνώστη.
η συγκεκριμένη κάνει copy-paste σωρηδόν από παλιότερες δοκιμές.
πχ. το κομμάτι του κινητήρα είναι από την δοκιμή του kia sportage
https://autoholix.com/2023/10/14/kia-sportage-1-6-t-gdi-180-ps-48v-2wd-gt-line-dokimi-test-drive-2023/Για την ιστορία, η συντάκτρια διέγραψε στο fb το διάλογο όπου αναγνώριζε την λανθασμένη πληροφορία για την ιπποδύναμη από λάθος manual στη χθεσινή δοκιμή του Tucson, αλλά εξακολουθούν να φαίνονται οι 230 ΗΡ και στον τίτλο και στο κείμενο...
Για να είμαι δίκαιος, σήμερα (που είπε ότι έχει πρόσβαση σε υπολογιστή) έκανε τη διόρθωση στην ιπποδύναμη.
-
4o ετήσιο service (των 60.000 χλμ, διανυθέντα 45.000 χλμ) για το 1.6 180HP 7DCT 4X4 - ΒΕΛΜΑΡ Γέρακα
Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων). Το ανταλλακτικό περαγγέλθηκε και, όταν έρθει, απαιτούνται 2 μέρες παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο. Θα μου δοθεί αυτ/το αντικ/σης. Σημείωση: στο ίδιο πρόβλημα, στο περσινό ετήσιο service σε άλλο συνεργείο, ο τεχνικός ήταν κατηγορηματικός ότι ο συμπλέκτης δεν έχει πρόβλημα!...
θόρυβος πίσω δεξιά στην πρώτη διαδρομή της ημέρας: έγινε έλεγχος στην ανάρτηση (κανένα πρόβλημα) και στο μηχανισμό στήριξης της πλάτης του πίσω δεξιά καθίσματος. Το πρόβλημα οφείλεται στο 'τζόγο΄ του μηχανισμού στήριξης της πλάτης του καθίσματος όπου με κρύο το αυτοκίνητο προκαλείται ο θόρυβος και, λόγω της διαστολής των υλικών μετά την πρώτη διαδρομή, παύει να υπάρχει μέσα στη μέρα. Δεν έχει δοθεί λύση ούτε υπάρχει σχετική ανάκληση από το εργοστάσιο.
Στάθμη και τύπος αντιψυκτικού : Κατόπιν προσθήκης από μένα > 500 ml ροζ ΕΝΕΟS πέρσι, έγινε το τεστ πίεσης στο κύκλωμα ψύξης και δεν υπήρξε διαροή. Η πτώση στάθμης οφείλεται στις καλοκαιρινές θερμοκρασίες και παρατηρείται σε όλα τα αυτοκίνητα (!). Σε ό,τι αφορά την ανάμιξη διαφορετικού χρώματος ΕΝΕΟS, δεν υπάρχει πρόβλημα γιατι και τα δύο είναι αντιψυκτικά μακράς αντοχής. Σε περίπτωση πτώσης στάθμης, ο τεχνικός πρότεινε να πάω στο συνεργείο και είτε να συμπληρώσουν απιονισμένο νερό είτε αντιψυκτικό.
Ελέγχος μπαταρίας (4 ετών) - άριστη κατάσταση
έλεγχος στα τακάκια ΟΚ (το άλλο συνεργείο στο περσινό service με είχε φοβίσει για επανέλεγχο και πιθανότητα άμεσης αλλαγής...)
Ανάκληση /update : αφορά την επαναρύθμιση της βαλβίδας ΕGR και έγινε επιτυχώς.Έχει βγει σχετική ανάκληση από το εργοστάσιο (ref 40DC18)
Kατάσταση αμορτισέρ/ανάρτησης : άριστη
Γενική κατάσταση αυτοκινήτου : άριστη
Το αυτοκίνητο παραδόθηκε πλυμμένο, αν και δεν το ζήτησα.
Γενική εντύπωση από το service: πολύ καλή - ο Τεχνικός ασχολήθηκε με τα προβλήματα που του έδωσα γραπτά και μου απάντησε σε ένα προς ένα (για πρώτη φορά στα 4 χρόνια!).Επίσης αποδείχτηκε ότι δεν είμαστε παράφρονες ούτε υπερβολικοί που ΄΄νομίζουμε ότι ακούμε θόρυβο'' ή ''νομίζουμε ότι πατινάρει'' ή όταν αναφέρουμε ότι αντιμετωπίζουμε κάποιο άλλο πρόβλημα. Μακάρι να μην αντιμετωπίζαμε, γιατί καμία όρεξη δεν έχουμε να τρέχουμε στα συνεργεία. Σήμερα είδα μια πραγματικά άλλη νοοτροπία και επαγγελματική ενασχόληση...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων).
Πάλι καλά που δεν το θεώρούν αναλώσιμο και θα το περάσουν εγγύηση.
Έχει βγει νέος κωδικός ανταλλακτικού για τον πολύδισκο συμπλέκτη ή τοποθετείται ο ίδιος με τον εργοστασιακό;
Κόστος ανταλλακτικού/εργασίας, εάν δεν το κάλυπτε η εγγύηση, έμαθες; -
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων).
Πάλι καλά που δεν το θεώρούν αναλώσιμο και θα το περάσουν εγγύηση.
Έχει βγει νέος κωδικός ανταλλακτικού για τον πολύδισκο συμπλέκτη ή τοποθετείται ο ίδιος με τον εργοστασιακό;
Κόστος ανταλλακτικού/εργασίας, εάν δεν το κάλυπτε η εγγύηση, έμαθες;Μου είπε ότι τα κεντρικά της Hyundai δεν έχουν κανένα πρόβλημα να προβούν σε έγκριση για αντικατάσταση ελαττωματικών εξαρτημάτων εντός εγγύησης, αρκεί αποδεδειγμένα να υπάρχει αστοχία.Και με βάση τις μετρήσεις, όντως υπήρχε αστοχία και έδωσαν έγκριση αμέσως για την παραγγελία του ανταλλακτικού. Λεπτομέρειες για κωδικό ανταλλακτικού κ.λπ. δεν ρώτησα, όσο για το κόστος μετά από συζήτηση με φίλο , πρέπει να κυμαίνεται στα ~2,500 Eυρώ.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων).
Πάλι καλά που δεν το θεώρούν αναλώσιμο και θα το περάσουν εγγύηση.
Έχει βγει νέος κωδικός ανταλλακτικού για τον πολύδισκο συμπλέκτη ή τοποθετείται ο ίδιος με τον εργοστασιακό;
Κόστος ανταλλακτικού/εργασίας, εάν δεν το κάλυπτε η εγγύηση, έμαθες;Μου είπε ότι τα κεντρικά της Hyundai δεν έχουν κανένα πρόβλημα να προβούν σε έγκριση για αντικατάσταση ελαττωματικών εξαρτημάτων εντός εγγύησης, αρκεί αποδεδειγμένα να υπάρχει αστοχία.Και με βάση τις μετρήσεις, όντως υπήρχε αστοχία και έδωσαν έγκριση αμέσως για την παραγγελία του ανταλλακτικού. Λεπτομμέρειες για κωδικό ανταλλακτικού κ.λπ. δεν ρώτησα, όσο για το κόστος μετά από συζήτηση με φίλο , πρέπει να κυμαίνεται στα ~2,500 Eυρώ.
Καταλαβες αν η αστοχία έτυχε στο δικό σου αυτοκίνητο μόνο ή είναι ευρύτερα γνωστό θέμα;
Πάντως, νομίζω ότι έχει ενα ενδιαφέρον να μάθεις λεπτομέρειες για τον κωδικό ανταλλακτικού.
Εάν σου έβγαλε πρόβλημα στα 45Κ (ίσως και πολύ νωρίτερα, οπως αναφέρεις) και ο κωδικός δεν έχει αλλάξει, ενδεχομένως να στο βγάλει ξανά στο μέλλον (εκτός εγγύησης πλέον), χωρίς ασφαλώς να θελω να το γρουσουζέψω.
Hyundai Tucson NX4 (2020)