Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 228
    • 225 / 228
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4546
    226665
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by sabas_thess

      Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι ομάδες και μαθαίνουμε τις αλήθειες από τους ιδιοκτήτες γιατί εδώ μέσα χαϊδεύουμε αυτακια...

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A d P
        A d P moderator last edited by

        πρεμιέρα για το πρώτο N-LINE facelift
        -2000 euro κάτω από την τιμή καινούριου
        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45574997-hyundai-tucson

        R-LINE

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • A d P
          A d P moderator last edited by A d P

          Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά

          Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
          *ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμεις 😁😁

          https://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/

          R-LINE

          B d_m 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • B
            bill_hsd @A d P last edited by bill_hsd

            @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά

            Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
            *ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμεις 😁😁

            https://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/

            Επίσης, θεωρώ ότι το σχόλιο για τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας ειναι αδόκιμο.
            Σε ενα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (HEV), εφόσον θες να κινηθείς οικονομικά, δεν σε ενδιαφέρει να είναι πολύ φορτισμένη η υβριδική μπαταρία, αλλά αυτή να χρησιμοποιείται οσο δυνατόν περισσότερο κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να επιτυγχάνεται αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενική κατανάλωση.
            Οπότε, εφόσον χρησιμοποιείς αποδοτικά το υβριδικό σύστημα, τα επίπεδα φόρτισης της υβριδικής μπαταρίας, λογω της συνεχόυς χρήσης της, πρέπει να είναι πάντα σχετικά χαμηλά και το γεγονός οτι δεν φορτίζεται πλήρως η μπαταρια δεν υποδηλώνει αδυναμία/μειονέκτημα του υβριδικού συστήματος

            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • katafractos17
              katafractos17 @bill_hsd last edited by katafractos17

              @bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά

              Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
              *ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμεις 😁😁

              https://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/

              Επίσης, το σχόλιο για τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας ειναι αδόκιμο.
              Σε ενα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (HEV), εφόσον θες να κινηθείς οικονομικά, δεν σε ενδιαφέρει να είναι πολύ φορτισμένη η υβριδική μπαταρία, αλλά αυτή να χρησιμοποιείται οσο δυνατόν περισσότερο κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να επιτυγχάνεται αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενική κατανάλωση.
              Οπότε, εφόσον χρησιμοποιείς αποδοτικά το υβριδικό σύστημα, τα επίπεδα φόρτισης της υβριδικής μπαταρίας, λογω της συνεχόυς χρήσης της, πρέπει να είναι πάντα σχετικά χαμηλά και το γεγονός οτι δεν φορτίζεται πλήρως η μπαταρια δεν υποδηλώνει αδυναμία/μειονέκτημα του υβριδικού συστήματος

              Εαν η μπαταρία δεν κάνει και κάποιους πλήρης κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης, τότε λογικά θα κάνει μνήμη.

              B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • d_m
                d_m @A d P last edited by

                @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά

                Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
                *ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμεις 😁😁

                https://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/

                Η συντάκτρια παραδέχτηκε ότι διάβασε λάθος manual (του 2023), αλλά πουθενά στο άρθρο δεν διόρθωσε την ιπποδύναμη με τη σωστή.

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 @d_m last edited by

                  @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά

                  Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
                  *ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμεις 😁😁

                  https://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/

                  Η συντάκτρια παραδέχτηκε ότι διάβασε λάθος manual (του 2023), αλλά πουθενά στο άρθρο δεν διόρθωσε την ιπποδύναμη με τη σωστή.

                  Έλα ντε! Ένα ποσταρισμα κάνεις και αν δεις κάποιο λάθος μπαίνεις και το διορθώνεις χωρίς να σε υποχρεώνει κανένας και χωρίς κάποιο προσωπικό όφελος. Και βλέπεις ότι έχεις γράψει στο σαιτ σου που το διαβάζουν τόσοι άνθρωποι σε τόσα σημεία λάθος ιπποδύναμη! Και δεν μπαίνεις στον κόπο να το διορθώσεις;!
                  Τόσο στα... παπάκια σου;!....

                  d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bill_hsd @katafractos17 last edited by bill_hsd

                    @katafractos17 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά

                    Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
                    *ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμεις 😁😁

                    https://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/

                    Επίσης, το σχόλιο για τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας ειναι αδόκιμο.
                    Σε ενα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (HEV), εφόσον θες να κινηθείς οικονομικά, δεν σε ενδιαφέρει να είναι πολύ φορτισμένη η υβριδική μπαταρία, αλλά αυτή να χρησιμοποιείται οσο δυνατόν περισσότερο κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να επιτυγχάνεται αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενική κατανάλωση.
                    Οπότε, εφόσον χρησιμοποιείς αποδοτικά το υβριδικό σύστημα, τα επίπεδα φόρτισης της υβριδικής μπαταρίας, λογω της συνεχόυς χρήσης της, πρέπει να είναι πάντα σχετικά χαμηλά και το γεγονός οτι δεν φορτίζεται πλήρως η μπαταρια δεν υποδηλώνει αδυναμία/μειονέκτημα του υβριδικού συστήματος

                    Εαν η μπαταρία δεν κάνει και κάποιους πλήρης κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης, τότε λογικά θα κάνει μνήμη.

                    Άλλο αυτό, που δεν ξέρω και κατά πόσο ισχύει για τις μπαταρίες των HEV, κι άλλο να θεωρείται ενα υβριδικό σύστημα μη σωστά σχεδιασμένο, επειδή δεν φορτίζεται συχνά πλήρως η μπαταρία του.
                    Π.χ. στο δικό μου HEV, σε αστική χρήση η μπαταρία είναι μόνιμα στο 30-40%, επειδή γίνεται συνεχής χρήση της κατά την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινητου, και πολύ σπάνια θα ανέβει παραπάνω.
                    Μάλιστα, ακόμα και σε παρατεταμένη κατηφορα, η μπαταρία, για λόγους προστασίας της, ποτέ δεν φορτίζεται άνω του 85% και σε τέτοιες περιπτώσεις αναγκαστικά γυρίζει σε βενζινοκίνητη λειτουργία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • d_m
                      d_m @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      Τώρα που έπεσε η τιμή, βγήκαν στο δρόμο τα δημοσιογραφικά

                      Hyundai Tucson Full Hybrid 1.6T 230PS 4WD Δοκιμή
                      *ΥΓ. τα έχει κάνει «σαλάτα» στις ιπποδυνάμεις 😁😁

                      https://autoholix.com/2025/04/26/hyundai-tucson-full-hybrid-1-6t-230ps-4wd-dokimi-test-drive/

                      Η συντάκτρια παραδέχτηκε ότι διάβασε λάθος manual (του 2023), αλλά πουθενά στο άρθρο δεν διόρθωσε την ιπποδύναμη με τη σωστή.

                      Έλα ντε! Ένα ποσταρισμα κάνεις και αν δεις κάποιο λάθος μπαίνεις και το διορθώνεις χωρίς να σε υποχρεώνει κανένας και χωρίς κάποιο προσωπικό όφελος. Και βλέπεις ότι έχεις γράψει στο σαιτ σου που το διαβάζουν τόσοι άνθρωποι σε τόσα σημεία λάθος ιπποδύναμη! Και δεν μπαίνεις στον κόπο να το διορθώσεις;!
                      Τόσο στα... παπάκια σου;!....

                      Δεν καταλαβαίνω κι εγώ πόσος κόπος ειναι να διορθωθεί το λάθος και να μη φαίνεται ότι κάποιοι (λιγοι) κοπιάρουν τα manual και τα δελτία τύπου και, βάζοντας λίγη "σάλτσα" δημοσιεύουν άρθρα...Οπότε στρεφόμαστε σε ξένα σοβαρά sites - έχω προτείνει κάποιο παλιότερα.
                      Παρεμπιπτόντως, η συγκεκριμένη συντάκτρια είναι αρκετά περιγραφική και ενίοτε αναλυτική, αλλά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        super-t last edited by

                        Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το

                        O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...

                        1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
                        1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
                        2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
                        2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
                        3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.

                        d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          czio last edited by

                          Την φάγατε την γυναίκα

                          Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                          d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • d_m
                            d_m @super-t last edited by

                            @super-t said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το

                            O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...

                            1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
                            1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
                            2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
                            2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
                            3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.

                            Παρατηρημένο ότι και η συγκεκριμένη και κάποιοι συντάκτες πολύ μεγάλου αυτοκ/κού portal , ΔΕΝ διαβάζουν δεύτερη φορά τα κείμενα πριν τα αναρτήσουν και δημοσιεύονται με κραυγαλέα ορθογραφικά, συντακτικά και αριθμητικά λάθη. Η προχειρότητα δείχνει αντίστοιχο σεβασμό στον αναγνώστη.

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • d_m
                              d_m @czio last edited by

                              @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              Την φάγατε την γυναίκα

                              Αγαπάμε Ι.Φ. γιατί είναι από τις καρα-υπερ-σπάνιες περιπτώσεις που αγαπάει το αυτοκίνητο και ξερει να οδηγεί !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A d P
                                A d P moderator @d_m last edited by A d P

                                @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                @super-t said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το

                                O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...

                                1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
                                1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
                                2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
                                2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
                                3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.

                                Παρατηρημένο ότι και η συγκεκριμένη και κάποιοι συντάκτες πολύ μεγάλου αυτοκ/κού portal , ΔΕΝ διαβάζουν δεύτερη φορά τα κείμενα πριν τα αναρτήσουν και δημοσιεύονται με κραυγαλέα ορθογραφικά, συντακτικά και αριθμητικά λάθη. Η προχειρότητα δείχνει αντίστοιχο σεβασμό στον αναγνώστη.

                                η συγκεκριμένη κάνει copy-paste σωρηδόν από παλιότερες δοκιμές.
                                πχ. το κομμάτι του κινητήρα είναι από την δοκιμή του kia sportage
                                https://autoholix.com/2023/10/14/kia-sportage-1-6-t-gdi-180-ps-48v-2wd-gt-line-dokimi-test-drive-2023/

                                R-LINE

                                d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • d_m
                                  d_m @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  @super-t said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το

                                  O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...

                                  1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
                                  1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
                                  2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
                                  2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
                                  3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.

                                  Παρατηρημένο ότι και η συγκεκριμένη και κάποιοι συντάκτες πολύ μεγάλου αυτοκ/κού portal , ΔΕΝ διαβάζουν δεύτερη φορά τα κείμενα πριν τα αναρτήσουν και δημοσιεύονται με κραυγαλέα ορθογραφικά, συντακτικά και αριθμητικά λάθη. Η προχειρότητα δείχνει αντίστοιχο σεβασμό στον αναγνώστη.

                                  η συγκεκριμένη κάνει copy-paste σωρηδόν από παλιότερες δοκιμές.
                                  πχ. το κομμάτι του κινητήρα είναι από την δοκιμή του kia sportage
                                  https://autoholix.com/2023/10/14/kia-sportage-1-6-t-gdi-180-ps-48v-2wd-gt-line-dokimi-test-drive-2023/

                                  Για την ιστορία, η συντάκτρια διέγραψε στο fb το διάλογο όπου αναγνώριζε την λανθασμένη πληροφορία για την ιπποδύναμη από λάθος manual στη χθεσινή δοκιμή του Tucson, αλλά εξακολουθούν να φαίνονται οι 230 ΗΡ και στον τίτλο και στο κείμενο...

                                  d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • d_m
                                    d_m @d_m last edited by d_m

                                    @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @super-t said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Ας της πει κάποιος ότι είμαστε επίσης στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική, οπότε το

                                    O κινητήρας «SmartStream» διαθέτει άμεσο ψεκασμό με αντλία στα 2,000 psi ...

                                    1: δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν καταλαβαίνουμε τα psi.
                                    1-1: για ποιον λόγο απόφασισε να γράψει συγκεκριμένα αυτό το νούμερο σε imperial μονάδες;
                                    2: 2000 psi είναι 138 bar που είναι νούμερο πίεσης ψεκασμού 20 ετίας. Τυπικά νούμερα στην εποχή μας είναι 200-350 bar, έχουμε φτάσει και τα 500.
                                    2-1: η ομαδοποίηση των χιλιαδων γίνεται με . και όχι με , στην Ευρώπη. Οπότε 2.000 psi.
                                    3: έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση φαίνεται κάπως αφύσικη.

                                    Παρατηρημένο ότι και η συγκεκριμένη και κάποιοι συντάκτες πολύ μεγάλου αυτοκ/κού portal , ΔΕΝ διαβάζουν δεύτερη φορά τα κείμενα πριν τα αναρτήσουν και δημοσιεύονται με κραυγαλέα ορθογραφικά, συντακτικά και αριθμητικά λάθη. Η προχειρότητα δείχνει αντίστοιχο σεβασμό στον αναγνώστη.

                                    η συγκεκριμένη κάνει copy-paste σωρηδόν από παλιότερες δοκιμές.
                                    πχ. το κομμάτι του κινητήρα είναι από την δοκιμή του kia sportage
                                    https://autoholix.com/2023/10/14/kia-sportage-1-6-t-gdi-180-ps-48v-2wd-gt-line-dokimi-test-drive-2023/

                                    Για την ιστορία, η συντάκτρια διέγραψε στο fb το διάλογο όπου αναγνώριζε την λανθασμένη πληροφορία για την ιπποδύναμη από λάθος manual στη χθεσινή δοκιμή του Tucson, αλλά εξακολουθούν να φαίνονται οι 230 ΗΡ και στον τίτλο και στο κείμενο...

                                    Για να είμαι δίκαιος, σήμερα (που είπε ότι έχει πρόσβαση σε υπολογιστή) έκανε τη διόρθωση στην ιπποδύναμη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • d_m
                                      d_m last edited by

                                      4o ετήσιο service (των 60.000 χλμ, διανυθέντα 45.000 χλμ) για το 1.6 180HP 7DCT 4X4 - ΒΕΛΜΑΡ Γέρακα

                                      Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων). Το ανταλλακτικό περαγγέλθηκε και, όταν έρθει, απαιτούνται 2 μέρες παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο. Θα μου δοθεί αυτ/το αντικ/σης. Σημείωση: στο ίδιο πρόβλημα, στο περσινό ετήσιο service σε άλλο συνεργείο, ο τεχνικός ήταν κατηγορηματικός ότι ο συμπλέκτης δεν έχει πρόβλημα!...

                                      θόρυβος πίσω δεξιά στην πρώτη διαδρομή της ημέρας: έγινε έλεγχος στην ανάρτηση (κανένα πρόβλημα) και στο μηχανισμό στήριξης της πλάτης του πίσω δεξιά καθίσματος. Το πρόβλημα οφείλεται στο 'τζόγο΄ του μηχανισμού στήριξης της πλάτης του καθίσματος όπου με κρύο το αυτοκίνητο προκαλείται ο θόρυβος και, λόγω της διαστολής των υλικών μετά την πρώτη διαδρομή, παύει να υπάρχει μέσα στη μέρα. Δεν έχει δοθεί λύση ούτε υπάρχει σχετική ανάκληση από το εργοστάσιο.

                                      Στάθμη και τύπος αντιψυκτικού : Κατόπιν προσθήκης από μένα > 500 ml ροζ ΕΝΕΟS πέρσι, έγινε το τεστ πίεσης στο κύκλωμα ψύξης και δεν υπήρξε διαροή. Η πτώση στάθμης οφείλεται στις καλοκαιρινές θερμοκρασίες και παρατηρείται σε όλα τα αυτοκίνητα (!). Σε ό,τι αφορά την ανάμιξη διαφορετικού χρώματος ΕΝΕΟS, δεν υπάρχει πρόβλημα γιατι και τα δύο είναι αντιψυκτικά μακράς αντοχής. Σε περίπτωση πτώσης στάθμης, ο τεχνικός πρότεινε να πάω στο συνεργείο και είτε να συμπληρώσουν απιονισμένο νερό είτε αντιψυκτικό.

                                      Ελέγχος μπαταρίας (4 ετών) - άριστη κατάσταση

                                      έλεγχος στα τακάκια ΟΚ (το άλλο συνεργείο στο περσινό service με είχε φοβίσει για επανέλεγχο και πιθανότητα άμεσης αλλαγής...)

                                      Ανάκληση /update : αφορά την επαναρύθμιση της βαλβίδας ΕGR και έγινε επιτυχώς.Έχει βγει σχετική ανάκληση από το εργοστάσιο (ref 40DC18)

                                      Kατάσταση αμορτισέρ/ανάρτησης : άριστη

                                      Γενική κατάσταση αυτοκινήτου : άριστη

                                      Το αυτοκίνητο παραδόθηκε πλυμμένο, αν και δεν το ζήτησα.

                                      Γενική εντύπωση από το service: πολύ καλή - ο Τεχνικός ασχολήθηκε με τα προβλήματα που του έδωσα γραπτά και μου απάντησε σε ένα προς ένα (για πρώτη φορά στα 4 χρόνια!).Επίσης αποδείχτηκε ότι δεν είμαστε παράφρονες ούτε υπερβολικοί που ΄΄νομίζουμε ότι ακούμε θόρυβο'' ή ''νομίζουμε ότι πατινάρει'' ή όταν αναφέρουμε ότι αντιμετωπίζουμε κάποιο άλλο πρόβλημα. Μακάρι να μην αντιμετωπίζαμε, γιατί καμία όρεξη δεν έχουμε να τρέχουμε στα συνεργεία. Σήμερα είδα μια πραγματικά άλλη νοοτροπία και επαγγελματική ενασχόληση...

                                      B 1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                      • B
                                        bill_hsd @d_m last edited by

                                        @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων).

                                        Πάλι καλά που δεν το θεώρούν αναλώσιμο και θα το περάσουν εγγύηση.
                                        Έχει βγει νέος κωδικός ανταλλακτικού για τον πολύδισκο συμπλέκτη ή τοποθετείται ο ίδιος με τον εργοστασιακό;
                                        Κόστος ανταλλακτικού/εργασίας, εάν δεν το κάλυπτε η εγγύηση, έμαθες;

                                        d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • d_m
                                          d_m @bill_hsd last edited by d_m

                                          @bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων).

                                          Πάλι καλά που δεν το θεώρούν αναλώσιμο και θα το περάσουν εγγύηση.
                                          Έχει βγει νέος κωδικός ανταλλακτικού για τον πολύδισκο συμπλέκτη ή τοποθετείται ο ίδιος με τον εργοστασιακό;
                                          Κόστος ανταλλακτικού/εργασίας, εάν δεν το κάλυπτε η εγγύηση, έμαθες;

                                          Μου είπε ότι τα κεντρικά της Hyundai δεν έχουν κανένα πρόβλημα να προβούν σε έγκριση για αντικατάσταση ελαττωματικών εξαρτημάτων εντός εγγύησης, αρκεί αποδεδειγμένα να υπάρχει αστοχία.Και με βάση τις μετρήσεις, όντως υπήρχε αστοχία και έδωσαν έγκριση αμέσως για την παραγγελία του ανταλλακτικού. Λεπτομέρειες για κωδικό ανταλλακτικού κ.λπ. δεν ρώτησα, όσο για το κόστος μετά από συζήτηση με φίλο , πρέπει να κυμαίνεται στα ~2,500 Eυρώ.

                                          B 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • B
                                            bill_hsd @d_m last edited by

                                            @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            @bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων).

                                            Πάλι καλά που δεν το θεώρούν αναλώσιμο και θα το περάσουν εγγύηση.
                                            Έχει βγει νέος κωδικός ανταλλακτικού για τον πολύδισκο συμπλέκτη ή τοποθετείται ο ίδιος με τον εργοστασιακό;
                                            Κόστος ανταλλακτικού/εργασίας, εάν δεν το κάλυπτε η εγγύηση, έμαθες;

                                            Μου είπε ότι τα κεντρικά της Hyundai δεν έχουν κανένα πρόβλημα να προβούν σε έγκριση για αντικατάσταση ελαττωματικών εξαρτημάτων εντός εγγύησης, αρκεί αποδεδειγμένα να υπάρχει αστοχία.Και με βάση τις μετρήσεις, όντως υπήρχε αστοχία και έδωσαν έγκριση αμέσως για την παραγγελία του ανταλλακτικού. Λεπτομμέρειες για κωδικό ανταλλακτικού κ.λπ. δεν ρώτησα, όσο για το κόστος μετά από συζήτηση με φίλο , πρέπει να κυμαίνεται στα ~2,500 Eυρώ.

                                            Καταλαβες αν η αστοχία έτυχε στο δικό σου αυτοκίνητο μόνο ή είναι ευρύτερα γνωστό θέμα;
                                            Πάντως, νομίζω ότι έχει ενα ενδιαφέρον να μάθεις λεπτομέρειες για τον κωδικό ανταλλακτικού.
                                            Εάν σου έβγαλε πρόβλημα στα 45Κ (ίσως και πολύ νωρίτερα, οπως αναφέρεις) και ο κωδικός δεν έχει αλλάξει, ενδεχομένως να στο βγάλει ξανά στο μέλλον (εκτός εγγύησης πλέον), χωρίς ασφαλώς να θελω να το γρουσουζέψω.

                                            d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 225 / 228
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr