@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:

@realzeus said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:

Ένιωσα σαν να μπήκα στην DeLorean και να χρονομεταφέρθηκα στα '80s με αυτό το ερώτημα.

Κάποτε είχαν διαφορετικές προδιαγραφές κάποια αυτοκίνητα (όχι όλα) που προορίζονταν για extreme κλίματα. Eιδικά πιο ενισχυμένο σύστημα ψύξης και ψηλωμένες αναρτήσεις όσα προορίζονταν για Αφρική ή Λατινική Αμερική, για παράδειγμα. Το ίδιο έκανε π.χ, και η Avtovaz (Lada) όταν κατασκεύαζε το Zhiguli (2107) για τους δρόμους και το ψύχος της ΕΣΣΔ, το οποίο βασίζονταν αρχικά σε Ιταλικό σχέδιο (FIAT). Εδώ και δεκαετίες δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εκτός από μοντέλα που προορίζονται μόνο για συγκεκριμένες αγορές, οπότε είναι προσαρμοσμένα στις τοπικές απαιτήσεις. Οτιδήποτε κυκλοφορείς στην Ευρώπη είναι ίδιων προδιαγραφών, εκτός αν είναι διαφορετική έκδοση (π.χ. μια πιο σπορ έκδοση που πωλείται μόνον σε μία χώρα).

Το λογικό είναι αυτό που αναφέρετε όλοι οι φίλοι στο topic, ότι δεν τίθεται θέμα διαφορετικών προδιαγραφών.
Θα ρωτήσω τον οδηγό πως ξεχωρίζει τις γερμανικές από τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές όταν πηγαίνει σε μια αντιπροσωπεία ή έμπορο στη Γερμανία και θα επανέλθω.

Φίλε,
Πολλοί παραπάνω σου είπαν το ότι δεν ισχύει αυτό, οπότε δεν χρειάζεται να το ξαναπω εγώ.

Θα σου πω μόνο οτι δεδομένου οτι τα συγκεκριμένα άτομα εμπορεύονται εισαγόμενα μεταχειρισμένα από Γερμανία, προφανώς τους συμφέρει να "συντηρούν" αυτό το μύθο, και έχουν ξεκάθαρο οικονομικό όφελος από αυτό.

Αυτός ο μύθος, στην προ-internet εποχή, μπορούσε κάπως να σταθεί. Σήμερα όχι. Άλλωστε σε πολλές μάρκες μπορείς να αγοράσεις αυτοκίνητο ηλεκτρονικά, χωρίς καν φυσική παρουσία (εννοώ προφανώς οτι αν ο παραπάνω μύθος ήταν πραγματικότητα θα υπήρχε η επιλογή να διαλέξεις "Γερμανικές" ή "Ευρωπαϊκές" προδιαγραφές κατευθείαν στο site πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας).

Και για να το πω απλά, μην πιστεύεις οτι παπάτζα σου πετάει ο καθένας, ακόμη και αν στο παίζει "φίλος".