Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 1
    • Posts 537
    • Best 172
    • Groups 0

    Best posts made by d_m

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      4o ετήσιο service (των 60.000 χλμ, διανυθέντα 45.000 χλμ) για το 1.6 180HP 7DCT 4X4 - ΒΕΛΜΑΡ Γέρακα

      Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων). Το ανταλλακτικό περαγγέλθηκε και, όταν έρθει, απαιτούνται 2 μέρες παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο. Θα μου δοθεί αυτ/το αντικ/σης. Σημείωση: στο ίδιο πρόβλημα, στο περσινό ετήσιο service σε άλλο συνεργείο, ο τεχνικός ήταν κατηγορηματικός ότι ο συμπλέκτης δεν έχει πρόβλημα!...

      θόρυβος πίσω δεξιά στην πρώτη διαδρομή της ημέρας: έγινε έλεγχος στην ανάρτηση (κανένα πρόβλημα) και στο μηχανισμό στήριξης της πλάτης του πίσω δεξιά καθίσματος. Το πρόβλημα οφείλεται στο 'τζόγο΄ του μηχανισμού στήριξης της πλάτης του καθίσματος όπου με κρύο το αυτοκίνητο προκαλείται ο θόρυβος και, λόγω της διαστολής των υλικών μετά την πρώτη διαδρομή, παύει να υπάρχει μέσα στη μέρα. Δεν έχει δοθεί λύση ούτε υπάρχει σχετική ανάκληση από το εργοστάσιο.

      Στάθμη και τύπος αντιψυκτικού : Κατόπιν προσθήκης από μένα > 500 ml ροζ ΕΝΕΟS πέρσι, έγινε το τεστ πίεσης στο κύκλωμα ψύξης και δεν υπήρξε διαροή. Η πτώση στάθμης οφείλεται στις καλοκαιρινές θερμοκρασίες και παρατηρείται σε όλα τα αυτοκίνητα (!). Σε ό,τι αφορά την ανάμιξη διαφορετικού χρώματος ΕΝΕΟS, δεν υπάρχει πρόβλημα γιατι και τα δύο είναι αντιψυκτικά μακράς αντοχής. Σε περίπτωση πτώσης στάθμης, ο τεχνικός πρότεινε να πάω στο συνεργείο και είτε να συμπληρώσουν απιονισμένο νερό είτε αντιψυκτικό.

      Ελέγχος μπαταρίας (4 ετών) - άριστη κατάσταση

      έλεγχος στα τακάκια ΟΚ (το άλλο συνεργείο στο περσινό service με είχε φοβίσει για επανέλεγχο και πιθανότητα άμεσης αλλαγής...)

      Ανάκληση /update : αφορά την επαναρύθμιση της βαλβίδας ΕGR και έγινε επιτυχώς.Έχει βγει σχετική ανάκληση από το εργοστάσιο (ref 40DC18)

      Kατάσταση αμορτισέρ/ανάρτησης : άριστη

      Γενική κατάσταση αυτοκινήτου : άριστη

      Το αυτοκίνητο παραδόθηκε πλυμμένο, αν και δεν το ζήτησα.

      Γενική εντύπωση από το service: πολύ καλή - ο Τεχνικός ασχολήθηκε με τα προβλήματα που του έδωσα γραπτά και μου απάντησε σε ένα προς ένα (για πρώτη φορά στα 4 χρόνια!).Επίσης αποδείχτηκε ότι δεν είμαστε παράφρονες ούτε υπερβολικοί που ΄΄νομίζουμε ότι ακούμε θόρυβο'' ή ''νομίζουμε ότι πατινάρει'' ή όταν αναφέρουμε ότι αντιμετωπίζουμε κάποιο άλλο πρόβλημα. Μακάρι να μην αντιμετωπίζαμε, γιατί καμία όρεξη δεν έχουμε να τρέχουμε στα συνεργεία. Σήμερα είδα μια πραγματικά άλλη νοοτροπία και επαγγελματική ενασχόληση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      20,000 χλμ με το 1,6 180 HP 7DCT 4X4 Premium - εντυπώσεις

      Στα +

      • Επιδόσεις
      • οδική συμπεριφορά
      • επίπεδο θορύβου
      • αυτόματη τετρακίνηση (έκανα σοβαρή βλακεία σε στροφή λόγω πολλής κούρασης και το αυτοκίνητο με ΄μάζεψε΄)
      • άνεση ανάρτησης
      • πορτ μπαγκάζ
      • εύλογη κατανάλωση αν δεν κάνεις υπερβολές
      • εξοπλισμός

      Στα -

      • αργό τιμόνι
      • paddles που στρίβουν μαζί με το τιμόνι
      • η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων των θυρών (σκληρά) και τα πλαστικά των υποβραχιόνιων οδηγού και συνοδηγού που χαράσσονται εύκολα
      • σκληρό πλαστικό κάτω από το τιμόνι (τσακίζω το γόνατο αν μπω άγαρμπα, το χτυπάω στη γωνία αριστερά από το πλαισιο του διακόπτη υψους δεσμης φώτων)
      • τα πίσω φλας που είναι τόσο χαμηλά ώστε να μην είναι στο σύνηθες οπτικό πεδίο του οδηγού που ακολουθεί
      • σχετικά μικρά καθίσματα μπροστά για 1,80 & > 100 κιλα - όσο περνάει ο καιρός , τόσο δυσφορώ
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλησπέρα,

      Μόλις το παρέλαβα, ήρθε ευτυχώς πριν λίγες μέρες και πήρε άδεια χθες και τελικά παραδόθηκε νωρίτερα από την εκτίμηση για μέσα στο Μάιο.

      Λόγω έλλειψης σε τσιπάκια σε VW & Hyundai, οι νεότερες παραγγελίες πλέον θα καθυστερούν πολύ στις παραδόσεις , έως και 6 μηνες...

      Πρώτες εντυπώσεις

      -πολλή παραμετροποίηση στις λειτουργίες ταμπλό και κονσόλας

      -εντελώς αθόρυβο, ανεξαρτήτως στροφών, θέλει προσοχή, διότι χρειάζεται στρώσιμο 1. 000 χλμ και πολύ εύκολα ξεφεύγεις αν δεν κοιτάς ταμπλω...

      Βενζίνη συνιστάται 98 λόγω αμφίβολης ποιότητας της 95 ή καλή 95

      Άριστη ποιότητα κύλισης, θυμίζει Mercedes! Το δικό μου έχει τα τα continental contact 6, του προηγούμενου που παρέλαβε ήταν Michelin, παραδίδεται και με hankook από ο, τι ξέρω. Θεωρώ τα continental ιδανικά, από ο, τι έχω διαβάσει

      Το κάθισμα είναι βαθύ και κρατά τους μηρούς καλά, μην ανησυχείτε για αυτό.

      Πολύ ευκολοοδηγητο, σα να το οδηγούσα χρόνια!

      Απίστευτα φώτα τα Led!...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      https://i.ibb.co/bs9K6VH/20210429-171729.jpg
      https://i.ibb.co/d6cWjxR/20210429-171746.jpg
      https://i.ibb.co/HYVNxfX/20210429-170819.jpg
      https://i.ibb.co/QvRYB41/20210429-170804.jpg
      https://i.ibb.co/7jhZkGD/20210429-172101.jpg
      https://i.ibb.co/F6tZLwR/20210429-172106.jpg
      https://i.ibb.co/TcM9jt5/20210429-172111.jpg
      https://i.ibb.co/xHgqhqQ/20210429-172938.jpg
      https://i.ibb.co/Gp0CLJQ/20210429-175235.jpg
      https://i.ibb.co/JdSCQpX/20210429-175734.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :

      35k όχημα 20 posts περί κατανάλωσης καυσίμου...

      Να ρωτήσω εγώ κάτι πιο ουσιαστικό τον ιδιοκτήτη; Μέχρι στιγμής στα 13κ χιλιόμετρα που έχει κάνει η 4κίνηση του έχει φανεί χρήσιμη σε νορμάλ χρήση (εννοώ με εξαίρεση το εξειδικευμένο off-roading στο οποίο και πάλι δεν θα είχα επενδύσει τα λεφτά μου ένεκα DCT); Αξίζει τα επιπλέον χρήματα αφήνοντας στην άκρη την δεδομένη και λογική +1L κατανάλωση;

      • ανεξάρτητα από το κόστος κτήσης του αυτοκινήτου, η κατανάλωση με δεδομένες τις υπερβολικές τιμές των καυσίμων, διαμορφώνει αντίστοιχα το κόστος χρήσης, σε συνάρτηση βέβαια και με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.Η ανάλυση για τα +- 1L μπορεί να έχει αμελητέα επίδραση στο δικό μου πορτοφόλι, πιθανότατα όμως εχει νόημα για άλλους φίλους στο forum...
      • σχετικά με την 4κίνηση , το κριτήριό μου δεν ήταν καθόλου το off-roading (μηδέν χιλιόμετρα σε χωματόδρομο ποσω μάλλον σε off-road διαδρομές). Το κριτήριο είναι ότι με βάση την ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ποιότητα της ασφάλτου του μεγαλύτερου ποσοστού των δρόμων (ακόμα περισσότερο υπό βροχή), το αυτοκίνητο αυτό έχει ό,τι πιο ασφαλές μπορεί να υπαρξει σε θέμα ενεργητικής ασφάλειας. Οπως έχω γράψει παλιότερα, τη ΜΊΑ και μοναδική φορά που η τετρακίνηση, τα καλά φρένα, αλλά και ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας σώσουν από το ατύχημα ή μειώσουν τις συνέπειές του, έχει αποσβέσει ΟΛΟ το κόστος κάθε εξοπλισμού ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό πιστεύω ότι αξίζει το επιπλέον κόστος. Η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών δεν θα καταλάβει ότι σώθηκε από το ατύχημα γιατί απλά το αυτοκίνητο προστατεύει με το που θα πάρει μπροστά...
        Επίσης , οπως έχω γράψει πιο παλιά, είναι πολύ σημαντικό να στρίβεις σχεδόν με όση ταχύτητα θελεις και να ξέρεις οτι εμπλέκεται αυτόματα το αναγκαίο ποσοστό τετρακίνησης , με βάση τις στιγμιαίες συνθήκες .
        Σημείωση: δεν μπορώ να προβλέψω από τι μπορώ να προστατευτώ αν χρειαστεί να εμπλακεί χειροκίνητα η τετρακίνηση σε κρίσιμες καταστάσεις και μακάρι βέβαια να μη χρειαστεί σε κανέναν...
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Peugeot 3008 2016

      το νέο 3008 στους γαλλικούς δρόμους

      20230930_140908.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      update - αλλαγή πολύδισκου συμπλέκτη
      το απόγευμα της μέρας του service (28/4) έλαβα sms ότι το ανταλλακτικό είναι διαθέσιμο στις αποθήκες της ΒΕΛΜΑΡ και κάλεσα το συνεργείο για ραντεβού. Μου είπαν ότι θα με καλέσουν max 2 μέρες μετά, ώστε να προηγηθεί συνεννόηση για παροχή αυτοκινήτου αντικατάστασης.
      Δεν τηλεφώνησαν ποτέ, τους κάλεσα εγώ σήμερα και έβαλαν το ραντεβού για την Τρίτη 2/6, λόγω αδυναμίας εύρεσης αυτοκινήτου αντικατάστασης νωρίτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @vagkirk said in Νεο Hyundai Tucson :

      Είναι θέμα λογισμικού, πόσο έξυπνο είναι ώστε να ξέρει που βρίσκεται και το τι πρέπει να κάνει , δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια όλες τις συνθήκες.
      Ίσως αν φρενάρεις λίγο πριν στρίψεις να βοηθήσει να καταλάβει, θεωρώ πάντως πως στην Sport επιλογή δεν θα έχει θέμα καθώς θα έχει ηδη κατεβάσει σε 2α μόλις στρίβεις.
      Μην αγχώνεσαι τόσο , στην τελική για αυτό υπάρχουν τα κουμπάκια -αυτακια πίσω από το τιμόνι που σου δίνουν τη δυνατότητα να παίρνεις τον έλεγχο άμεσα γιατί κανένα λογισμικό αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία ενός καλού οδηγού και τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να προκύψουν στο δρόμο.
      Για φαντάσου στο eco mode να χρειαστεί να επιταχύνει άμεσα για να κάνεις κάποιο ελιγμό - αποφυγή πατώντας τέρμα γκάζι , δεν θα πετύχει, ενώ σε κλάσματα δευτερολέπτου με δύο πατήματα στο - θα έχεις κατεβάσει 2 σχέσεις άμεσα.
      Και για να φέρω την κουβέντα στο περί οδηγικής απόλαυσης των χειροκίνητων , εκτός αν είσαι ο βατανεν η ο Λουίς ο Χάμιλταναρος , ή ο Vetteλαρος κλπ δεν μπορείς να πλησιάσεις σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα ταχύτητας αλλαγών , revmatching κλπ ένα διπλοσύμπλεκτο σε sport manual mode σε στροφοδιαδρομη ούτε στο 70% με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου.

      το αυτοκίνητο οδηγείται ούτως ή άλλως με τα paddles στο τιμόνι και μόνο στην Ε.Ο. με 7η ταχύτητα τα αφήνω (σχετικά !) στην ησυχία τους.Με βάση όποιες πληροφορίες έχω συλλέξει έως τώρα είτε απαιτείται update είτε αλλαγή πρατηρίου ή και τα δύο...

      Το θέμα είναι αν την ώρα που στρίβεις βάζει 2η ή και 1η. Την ώρα που πατάς γκάζι τι ταχύτητα έχει μέσα; Ακόμα την 3η;

      Ναι, έχει συνήθως 3η και σπανιότερα 4η αν έρχομαι λίγο πιο γρήγορα. Το θέμα είναι ότι στην αρχή της ανηφόρας, αμέσως μετά τη στροφή, ΔΕΝ κατεβάζει αλλά διατηρεί την ταχύτητα που είχε πριν στρίψω και 'κρεμάει', όσο κι αν πατήσω το γκάζι. Συνεπώς το αυτοκίνητο δε βάζει ουτε 2η ούτε 1η, κατεβάζω εγω σε 2η από τα paddles...

      Να υποθέσω ότι σε αντίστοιχο σενάριο χωρίς ανηφόρα δεν έχεις θέμα. Μήπως δεν λειτουργεί ο αισθητήρας κλίσης;

      Πουθενά αλλού δεν έχω θέμα π.χ. στον ίδιο δρόμο κατευθυνόμενος στην κατηφόρα, με το που αγγίζω το φρένο κατεβάζει αμέσως ταχύτητα. Για να απαντήσουμε αν έχει θέμα ο αισθητήρας κλίσης (και μάλιστα μόνο σε ανηφόρα), πρέπει να δοκιμάσω αν το πρόβλημα παραμένει και σε sport mode.

      Αν τελικά βρεις το τι έγινε και το τι φταίει ενημέρωσε μας...

      Οπωσδήποτε ναι.

      Μόλις απάντησε φίλος από άλλη ομάδα ότι χρειάζεται αναβάθμιση του λογισμικού της ECU, γνωρίζει το πρόβλημα η Hyundai και το έχουν επιλύσει. Απαιτείται μισής ώρας επίσκεψη στο service.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

      @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

      @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

      το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

      το -15 πόντους πως προέκυψε ?

      Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

      Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

      Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
      Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
      Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
      Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
      Τα μάκτρα τι έχουν;

      καλημέρα,

      • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
        -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
        -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
      • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

      Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

      Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
      Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
      Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

      Καλημέρα!

      επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

      Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Πάντως το αυτοκίνητο είναι milfoμαγνήτης!
      Οι διετείς μελέτες μου που έχουν γραφτεί με πολλή υπομονή στα μποτιλιαρισματα στην άνοδο του Κηφισού αλλά και στις μαρτυρικες Καλυφτατη και Λύρα, με έχουν οδηγήσει συμπέρασμα ότι το milfius αντίθετο φύλο περιεργαζεται το ανάγλυφο και την μάσκα της... Τούσι και κατ' επέκταση και τον οδηγό της 🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Ωραίο χρώμα, επιβλητικό αυτοκίνητο. Πολύ όμορφο. Πολύ καλή επιλογή. Καλοτάξιδο να είναι.

      Ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Το χρώμα λέγεται silky bronze...

      To αμέσως προηγούμενο από το δικό μου που παραδόθηκε σήμερα ήταν λευκό... Έχω δει κι άλλα δύο... Το σκεφτόμουν αλλά δυστυχώς το λευκό ισοπεδώνει τα σπασίματα στα πλάγια του αμαξώματος και δεν δένει τόσο η μπροστά μάσκα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Τι θα ήθελα από την Hyundai.
      Με το που κάνω την παραγγελία μου μαζί με την member card θα ήθελα να με έκανε invite να μπω στο portal πελατών της εταιρείας να δημιουργήσω λογαριασμό και τουλάχιστον να μπορώ να παρακολουθώ την πορεία παραγγελίας με τα στοιχεία του αυτοκινήτου.

      Προς το παρών έχουμε μια αχρείαστη καρτα μέλους.

      Εεε, χμμ, ποιά κάρτα μέλους; 🙂🙂 Δεν θυμάμαι να έλαβα κάτι με την παραγγελία.

      (Κατά τα λοιπά συμφωνώ απόλυτα.)

      Αυτή που έλαβες στο email, όχι; Μου στείλανε πάντως

      @czio @elteo
      Όχι, δεν έλαβα τίποτα μέσω email, εκτός από τα στοιχεία της παραγγελίας και άλλες ενημερώσεις κατά τη διάρκεια της 8μηνης αναμονής. Είμαι πλέον κάτοχος, αλλά μη-μέλος. Fair enough! 😂

      Πιο χρήσιμη είναι η κάρτα μέλους της Χοντος, παρά της Χιουντα 😀

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @wendor said in Νεο Hyundai Tucson :

      Και εγώ το σκέφτομαι το blind spot monitor, αλλά όντως ξεφεύγει μετά. Εξάλλου το vfm στο Tuscon νομίζω είναι πάρα πολύ καλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

      Εγώ το AWD ψήνω, λόγω και των 180hp με το αυτόματο, αλλά η λογική λέει όχι, καθώς δε νομίζω να το χρειαστώ, αφού off road δε νομίζω να πάω ποτέ και για οδική συμπεριφορά το χειμώνα καλύτερα να φορέσω χειμερινά. Για αυτό ψάχνω κάποιο λόγο(ρυμούλκηση) για να το δικαιολογήσω!

      Καλησπέρα,
      Η αυτόματη τετρακίνηση του συγκεκριμένου το οποίο και έχω, μεγιστοποιεί την πρόσφυση σε κάθε δρόμο, κάθε εποχή. Θεωρώ ότι είναι ο, τι πιο ασφαλές μπορει να υπάρξει στις οδικές συνθήκες της χώρας μας. Από εκεί και πέρα, ο καθένας κρίνει αν θα προσθέσει κάποια αξεσουάρ σε δικινητη έκδοση ή θα έχει ακόμα περισσότερη ασφάλεια επιλέγοντας τετρακίνητη
      Ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Περί κατανάλωσης (πάλι)
      Καλησπέρα σε όλους,
      Γνωστό περιοδικό δημοσίευσε μέση κατανάλωση για 6.000 χλμ του Qashqai 1.3 DIG-T hybrid 140 PS στα 7.8/100, με συνθήκες συχνης χρήσης κλιματισμού και κίνησης σε αυτοκινητοδρομο τον τελευταίο μήνα, όπως γράφουν.
      Οταν βλέπω τώρα στο δικό μου Tucson 1.6 4x4 7DCT 180 PS κατανάλωση 8/100 σε παρόμοιες συνθήκες κίνησης, δεν έχω δίκιο να επιμένω ότι έχω ΛΟΓΙΚΉ κατανάλωση, πολύ παρόμοια με ενός δικινητου SUV με 40 PS λιγότερους και (αν δεν κάνω λάθος) με χειροκίνητο κιβώτιο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

      @mike-gkem said in Peugeot 3008 2016:

      Sorry guys μια ερώτηση παρακαλώ, έχω ένα 3008 ενός έτους και άρχισα να ακούω σε λακούβες και κακοτραχαλα ένα θόρυβο σαν να ξεχαρβαλωσε κάτι μπροστά μου στο τιμόνι ή στο πίνακα οργάνων. Σαν κάτι να έχει ξελασκαρει και παίζει. Έχει τύχει σε άλλον;;;δεν μπορώ να εντοπίσω από που έρχεται το τρίξιμο.

      στον ρεμουνδο για ελεγχο
      οτι προβλημα και να εχει βγαλει το χρεπι σε καποιον, σιγουρα μπορει να εκπληξει ξανα με κατι καινουργιο
      ....εχω και εγω κατι νεο, χωρις κανενα λογο οι υαλοκαθαριστηρες αρχιζουν και τρεμουν χωρις να χρησιμοποιουνται, δηλαδη επιτοπου εκει που ειναι παρκαρισμενοι κανουν ενα εκαοτστο πανω και ενα κατω αεικινητα καθε 5 sec. ακομη και σβηστο (!). φυσικα και στο υπογειο παρκιν ολο το βραδυ. αχαχαχαχαχα.... θα το τσεκαρω λιγο παραπανω και θα επανελθω

      Νευρολογικής φύσεως είναι το πρόβλημα. Πάρκινσον υαλοκαθαριστηρων λέγεται η νόσος. Πρέπει να το δει Νευροχειρουργός , αλλά χωρίς ιατρικό σφυρακι γιατί αν πάρει στα χέρια του σφυρακι, θα αρχίσει να το βαράει στα γόνατα μακ φερσον (και όχι μόνο)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Ζωντανή μετάδοση από Γαλλία μετά από roadtrip 700 χλμ αλλά κσι από Παρίσι :
      Ο, τι Hyundai κυκλοφορεί είναι Tucson, καθόλου Kona ούτε Bayon, ελάχιστα i30.
      Το να βλέπεις συχνά Tucson όπως και SUV της Mazda στή χώρα του 3008 κσι διαφόρων Renault & Citroën είναι κάπως περίεργο, με την καλή έννοια!
      Παρεμπιπτόντως, εντυπωσιακές οι πωλήσεις της Tesla και πολύ μεγάλες οι πωλήσεις στα SUV της Dacia

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσο για την οικονομία που κάνει Hyundai σε διάφορα υλικά, έχουμε την ίδια γνώμη. Βέβαια, θα αποδειχθεί αν τα υλικά έχουν μακροζωία και αντοχή στη χρήση, αλλά αυτό θα πάρει κάποια χρόνια ...

      Αν είχα ιδιωτικό πάρκινγκ δεν θα με ανησυχούσε ιδιαίτερα. Αλλά δεν έχω και ή δη είμαι στο ψάξιμο για προστατευτική κουκούλα. Ψάχνω 2 μια για χειμώνα που θα προσφέρει προστασία από πάγο και βροχή, και μια αντηλιακή κυρίως για το καλοκαίρι, επίσης έχουμε τελευταία και συχνή χαλαζόπτωση εδώ στα βόρεια.

      Έχω βρει κάτι που κυκλοφορούν αμερικη, αλλά στην ελληνική αγορά δεν ξέρω τι να πάρω.

      Το έχει ψάξει κανείς?

      Από πολύ παλιά, αρχές 10ετιας του 90 που έβαζα κουκούλα στο πρώτο μου αυτοκίνητο, δεν έχω καλά πράγματα να πω... Δύσχρηστο να την αφαιρείς - τοποθετείς κάθε μέρα, βρώμικη εξωτερικά με τον καιρό, ήθελε αποθήκευση κι έπιανε σημαντικό μέρος του πορτ μπαγκαζ και τέλος, παρότι είχε μαλακή επένδυση εσωτερικά, προκαλούσε αμυχες σε γωνιακα σημεία που ακουμπούσε το αυτοκίνητο π. χ. πάνω αριστερά και δεξιά στο πορτ μπαγκαζ. Η χρήση της θα είναι ακόμα πιο δύσκολη σε SUV, λόγω ύψους του αμαξώματος. Βέβαια, οι μεγάλοι εχθροί είναι όντως το χαλάζι και ο ήλιος όταν το αυτοκίνητο είναι εκτεθειμένο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Δεύτε λάβετε Τonale , ανακοίνωσαν αρνητικές τιμές 😳
      tonale.JPG

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nt_kostis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nt_kostis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikos-3 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nt_kostis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Καλησπέρα στην ομάδα!

      Έχω παραγγείλει τέλη Οκτωβρίου το hyundai tucson premium 150hp αυτόματο και μου έχουν δώσει εκτιμώμενη παράδοση Ιούλιο -Αυγουστο.
      Το ότι περιμένεις έναν χρόνο σχεδόν χάνεις λίγο από τον ενθουσιασμό, άσε που κοιτάς και τι άλλο έχει βγει! Βγήκε μόλις το φρέσκο hyundai kona! Εξίσου πανέμορφο μέσα και έξω! Απ ότι διαβάζω λένε για παράδοση σε δύο μήνες. Επίσης έρχεται και το νέο tucson, αλλά ας πούμε ότι το νέο tucson θα ξεφεύγει πλέον σε τιμή. Έχω μπει σε σκέψεις για το νέο kona hybrid premium το οποίο θα έρθει στα ίδια λεφτά με το tucson που έχω παραγγείλει. Θυσιάζεις λίγο πορτ μπαγκαζ (577 tucson - 466 kona) για μια hybrid έκδοση με χαμηλότερη κατανάλωση και λίγο πιο εξελιγμένο τεχνολογικά μοντέλο;; 🤔

      Αναμένω τις απόψεις σας!
      Σας ευχαριστώ!

      Καλησπέρα! Όντως περίεργο, με παραγγελία τέλος Οκτωβρίου, αυτόματο χωρίς εξτρά, κανονικά θα έπρεπε να το ειχες παραλάβει (εγώ με παραγγελία 27/10/22 ήρθε αντιπροσωπεία 31/5/23 και παρλαβα 9/6 όμως και άλλα παιδια με παραγγελίες παρόμοιο διάστημα (αλλά και αργότερα) από ότι ξέρω έχουν παραλάβει)

      Τώρα στο ζήτημα που αναφέρεις νομίζω το να περιμένεις το νέο Tucson (φαντάσου για παράδοση σε κανα χρόνο και βλέπουμε) και σε τιμή σαφώς πιο πάνω μάλλον θα πρέπει να απορριφθεί με βάση τα δεδομένα που θετεις. Αλλά η επιλογή μεταξύ του Tucson που έχεις παραγγείλει και του νεου Kona μου φαινεται περιπλοκη.
      Το Kona σαφώς θα είναι αναβαθμισμένο αλλά είναι και σε μικρότερη κατηγορία συν τις όποιες ''παιδικές ασθένειες'' που εχουν συνήθως τα εντελώς νέα αυτοκίνητα - μεχρι να δοκιμαστεί - το Tucson ειναι 2,5+ χρόνια στην κυκλοφορία οπότε θεωρείται πως όποια προβλήματα έχουν εντοπιστεί και επιλυθεί
      Πάντως, μπορείς να κλείσεις και ένα Kona, βλέπεις και τις κριτικές των διαφόρων τεστ, κάνεις και ενα τεστ ντράιβ και σε συνδιασμό με το ποιο θα έρθει νωριτερα το βλεπεις τοτε με περισσότερες γνωσεις και πιο ψύχραιμα, αλλωστε απλές εκδοσεις χωρις εξτρα τις κλείνεις και με 500 € προκαταβολή που επιστρέφεται αν ακυρώσεις την παραγγελία.

      Σε ευχαριστώ Νίκο για την απάντηση!
      Έχεις πολύ δίκιο για αυτό με τις "παιδικές ασθένειες" και σίγουρα ήταν ένας επιπλέον λόγος που πήγα στο tucson. Ξέρω ότι θα βγαίνουν συνεχώς πιο εξελιγμένα μοντέλα και φταίει που δεν έχω παραλάβει για να το πάρω απόφαση! Θα πάω να δω και το kona στην αντιπροσωπεία και να παρουμε παραπάνω feedback για το τι περιλαμβάνει η κάθε έκδοση και κριτικές από δοκιμές. Λογικά θα μείνω στο tucson για τους χώρους και για το ότι δεν αρέσει η μούρη του kona στην γυναίκα…Μην έχουμε γκρίνια τώρα στο τέλος! 😁

      Καλησπέρα,
      Μερος από τις "παιδικές ασθένειες" θεραπεύεται στην παραγωγή κάθε τρέχοντος μοντέλου. Ουσιαστική βελτίωση και επίλυση των θεμάτων που εντοπίστηκαν στο πρώτο μοντέλο παραγωγής, γίνεται στο facelift. Σε συζητήσεις με οδηγούς ταξί, είναι άγραφος νόμος να αγοράζουν πάντα το f/l, ακριβώς για τον παραπάνω λόγο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Άρχισε τις αηδίες το DCT, στο 1.6 180 HP HTRAC

      Είμαι στα 30.200 χλμ, αλλά από τις 27.000 περιπου παρατήρησα σποραδικά σκορτσαρισμα στο "σταμάτα-ξεκινα", με το αυτοκίνητο ζεστό, χωρίς ή με λιγο φορτίο και ιδιαίτερα σε δρόμους με ελάχιστη ανηφορικη κλίση.
      Σε δύο περιπτώσεις που είχα το παράθυρο ελάχιστα ανοιχτό, άκουσα και κοφτό μεταλλικό θόρυβο όταν πήγε να εμπλακεί η 1η και αμέσως πριν το σκορτσάκισμα.
      Χρήση του αυτοκινήτου 80-90% Ε.Ο. με λίγη ως ανεκτή κίνηση, τα υπόλοιπα χλμ πόλη, ποτέ απότομη χρήση του κιβωτίου.
      Φοβάμαι μην πάω συνεργείο, τους αναφέρω το θέμα και λάβω απάντηση τύπου "το αυτοκίνητο είναι άψογο,το πήγαμε βόλτα και δεν έκανε τίποτα", όπως μου είπαν με το θόρυβο που προέρχεται από πίσω δεξιά κι έχω αναφέρει παλιότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      d_m
      d_m
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr