-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζει -
@arkoudas-0 said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζειΜε τα 140 άλογα; Γιατι στο Juke με παρόμοιο σύστημα κράταγε ναι μεν ταχύτητα 130-140 με βουητό αλλά από εκεί και πάνω δεν μπορούσε να επιταχύνει.
-
@arkoudas-0 said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζειΠρόβλημα στον προγραμματισμό είναι. Μόλις αδειάσει η μπαταρία το λογισμικό είναι προγραμματισμένο πάσει-θυσία να την φορτίσει. Αυτό στην παρατεταμένη ανηφόρα σημαίνει ότι για κάποιο χρονικό διάστημα 20KW περίπου από την ισχύ του θερμικού κινητήρα πάνε στην φόρτιση της μπαταρίας και όχι στους τροχούς, παρόλο που ο οδηγός ζητά μέγιστη ισχύ. Το ότι άλλα hev ανταποκρίνονται καλύτερα, οφείλεται στο γεγονός ότι σε αυτές τις συνθήκες δεν φορτίζουν την μπαταρία, αλλά δίνουν όλη την ισχύ του θερμικού μοτέρ στους τροχούς.
-
@arkoudas-0 said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζειΠρόβλημα στον προγραμματισμό είναι. Μόλις αδειάσει η μπαταρία το λογισμικό είναι προγραμματισμένο πάσει-θυσία να την φορτίσει. Αυτό στην παρατεταμένη ανηφόρα σημαίνει ότι για κάποιο χρονικό διάστημα 20KW περίπου από την ισχύ του θερμικού κινητήρα πάνε στην φόρτιση της μπαταρίας και όχι στους τροχούς, παρόλο που ο οδηγός ζητά μέγιστη ισχύ. Το ότι άλλα hev ανταποκρίνονται καλύτερα, οφείλεται στο γεγονός ότι σε αυτές τις συνθήκες δεν φορτίζουν την μπαταρία, αλλά δίνουν όλη την ισχύ του θερμικού μοτέρ στους τροχούς.
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό, το συγκεκριμένο όχημα αλλάζει σε δεύτερη σχέση λίγο πάνω από τα 100kph και ο θερμικός σε εκείνο το σημείο κρεμάει αισθητά καθώς βγαίνει εκτός ωφέλιμης λειτουργίας. Εκεί δεν επαρκεί η παραγόμενη ισχύς και ροπή για να κινήσει το όχημα όταν αυτό βρεθεί σε συνθήκη παρατεταμένης ανωφέρειας χωρίς την υποβοήθηση της μπαταρίας. Χρειάζεται πιο ισχυρό θερμικό.
Είναι σαν να προσπαθείς να ανέβεις με 4η σχέση και 100kph με ένα αδύναμο ατμοσφαιρικό την ανηφόρα χωρίς να έχεις την δυνατότητα να κατεβάσεις, κρεμάει μέχρι να βάλει την πρώτη σχέση μετάδοσης.
-
@arkoudas-0 said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζειΜε τα 140 άλογα; Γιατι στο Juke με παρόμοιο σύστημα κράταγε ναι μεν ταχύτητα 130-140 με βουητό αλλά από εκεί και πάνω δεν μπορούσε να επιταχύνει.
Με τα 145 ναι.
Το Juke εχει εμφανισει παρα πολλα θεματα στο υβριδικο του που στο αντιστοιχο ''αδερφακι'' captur δεν υπηρχαν . Δεν ξερω τι μπορει να ειχαν διαφορετικο στην Νισσαν.
Για το symbioz που εχω , κανενα προβλημα στην δυναμη σε αυτες τις ταχυτητες. Στο sport mode που δουλευουν και μοτερ και ηλεκτροκινητηρας με μπαταρια σχεδον στο τελος της ενδειξης και ανεβαινα ανηφορα με πανω απο 140. Οι στροφες του κινητηρα βεβαια στο θεο , το ιδιο και ο θορυβος. Αλλα το αμαξι πηγαινε μια χαρα -
Η renault έχει προσεγγίσει πολύ καλύτερα την multimode μετάδοση, έχει βάλει περισσότερες σχέσεις και ίσως έχει και διαφορετική ρύθμιση στον θερμικό, ώστε αυτός να μην ξεμένει στο βαθμό που συμβαίνει με τα mg. Δεν θα βρεθείς δηλαδή ποτέ εκτός ωφέλιμης καμπύλης λειτουργίας.
-
-
Λίγο που έψαξα φαίνεται πως αρκετοί ιδιοκτήτες αναφέρουν πως το πρόβλημα με την μειωμένη δύναμη και τις υψηλες στροφές είναι συχνό.
https://www.mgevs.com/threads/mg-zs-hybrid-high-engine-revs.19977/
https://www.facebook.com/groups/920913173235523/posts/1004788311514675/Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μεγάλες κλίσεις. Εδώ σε αυτό το βίντεο ας πουμε φαινεται να συμβαίνει το πρόβλημα και σε μικροτερες κλίσεις. Ισχύει;
Youtube VideoΑπο ότι λένε υπάρχει κάποιο update που φαίνεται να μειώνει το ποτε εμφανίζεται το πρόβλημα. Υπάρχει κάποιο mode (πχ sport) που να μπορείς να το βάλεις μήπως και κρατάει την στάθμη της μπαταρίας πιο ψηλά φορτισμένη, ώστε να εμφανίζεται το πρόβλημα σπανιότερα;
-
-
Πήγα πριν λίγες μέρες την σύζυγο βόλτα προς την Ανοιξη για πεινιρλί, γιατί τρώει ζόρι με την μάνα της με νοσοκομεία κλπ και περνώντας της έδειξα στην νέα αντιπροσωπεία το νέο Αιρκρος και το Φροντέρα.
Μου είπε ο πωλητής να δω και ένα εμτζι ζετες που είχε σε μια άκρη.
Το είδα.
Μέσα δέρματα, σχεδιασμός του 1980, αλλά πήγα να μπω και το κάθισμα έκανε την μισή διαδρομή.
Λέω μήπως έχει χαλάσει, όχι λέει έτσι είναι.
Μπήκα σε ύψος καλό, αλλά τα γόνατα στα 3-4 εκ από το ταμπλώ.
Το κατέβασα τέρμα κάτω για να απομακρυνθώ λίγο, αλλά εντάξει ο σχεδιασμός εκ του προχείρου που λέγανε.
Εν τω μεταξύ για να πουλήσει μούρη έχει και φαρδιά κονσόλα στην μέση που μόλις κλείσει η πόρτα, Β σουβ είναι είπαμε το πλάτος σε ζορίζει.
Χώροι βιτάρα και σ κρος και κορόλα κρος για Ασιάτες...
-
-
Δεν ξέρω ποιο ήταν.
Ενα είχε μέσα.
Γιατί πόσο διαφέρουν το απλό από το υβριδικό στον σχεδιασμό του ταμπλώ ?
Στους χώρους προφανώς καθόλου.
-
Υπάρχει το ZS αλλά και το νεώτερο ZS max το οποίο είναι διαφορετικό και αρκετά αναβαθμιζμένο.
ΥΓ. Πεινιρλί που έχει στην Άνοιξη; Γιατί στη Δροσιά κάνα δύο έκλεισαν. Έλεγε τίποτα;
-
-
Υπάρχει το ZS αλλά και το νεώτερο ZS max το οποίο είναι διαφορετικό και αρκετά αναβαθμιζμένο.
ΥΓ. Πεινιρλί που έχει στην Άνοιξη; Γιατί στη Δροσιά κάνα δύο έκλεισαν. Έλεγε τίποτα;
Δεν έκλεισαν.
Ο Ευθυμιάδης παραμένει στην θέση του και ο Τεχλικίδης που είχε το μεγάλο, πήγε στην Ανοιξη. Περίπου 1-1,5 χλμ από την παλιά του θέση.
-
@supergeorge said in MG ZS:
Δεν ξέρω ποιο ήταν.
Ενα είχε μέσα.
Γιατί πόσο διαφέρουν το απλό από το υβριδικό στον σχεδιασμό του ταμπλώ ?
Στους χώρους προφανώς καθόλου.
Άλλο αυτοκίνητο είναι πρακτικά.
Στο σάιτ της εταιρείας μόνο το MG ZS έχει
Εχει και το MG ZS EV που όντως είναι άλλο το εσωτερικό του, αλλά αυτό έχει 36000.
Αλλά όντως δεν ήταν το υβριδικό αυτό που είχε που έχει καλύτερο εσωτερικό.
Αλλά πάντα οι χώροι θα είναι ίδιοι.
-
@supergeorge said in MG ZS:
Δεν ξέρω ποιο ήταν.
Ενα είχε μέσα.
Γιατί πόσο διαφέρουν το απλό από το υβριδικό στον σχεδιασμό του ταμπλώ ?
Στους χώρους προφανώς καθόλου.
Άλλο αυτοκίνητο είναι πρακτικά.
Στο σάιτ της εταιρείας μόνο το MG ZS έχει
Εχει και το MG ZS EV που όντως είναι άλλο το εσωτερικό του, αλλά αυτό έχει 36000.
Αλλά όντως δεν ήταν το υβριδικό αυτό που είχε που έχει καλύτερο εσωτερικό.
Αλλά πάντα οι χώροι θα είναι ίδιοι.
-
Πως ηταν το εσωτερικό του ;;;;
Έτσι;;
-
TRAGIC
Φτιαξανε όλοι υβριδικά και νόμιζαν ότι θα γίνουν toyota,honda σε μια νύχτα -
@dimitrioskosmas said in MG ZS:
TRAGIC
Φτιαξανε όλοι υβριδικά και νόμιζαν ότι θα γίνουν toyota,honda σε μια νύχταΌταν καταφέρουν και αυτοί οι άλλοι με τα υβριδικά τους, οι κάτοχοι να τα πατάνε 110 τότε θα έχουν πετύχει....
MG ZS