-
@dimitrioskosmas said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2025η τογιοτα κλασικα χωρις αντιπαλο
η πεζο σταθερα δευτερη οσο και να την κραζουμε
σουζουκαρα στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα
bmw στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα...ο οπεκεπε κανει δουλιτσα
κια καθιερωση
vw εκει που της αξιζει στην χειροτερη θεση της ιστοριας της
mg καθιερωθηκε
η φορντ που ειναι ρε παιδια δεν ντρεπονται? ας το κλεισουν...εχουν το καλυτερο χρηματοδοτικό και παλι τιποτα...και φαντάσου πριν 20 χρόνια η ford για χρόνια ήταν σταθερά μέσα στη πρωτη πεντάδα
Δυστηχως γιατι είναι μια μάρκα που μπορεί να μην ήταν η πιο αξιόπιστη αλλά έβγαλε πολλά εξαιρετικά μοντέλα και πάρα πολλά οδηγοκεντρικα αυτοκίνητα ,προσιτά , που για να πάρεις κάτι καλύτερο σε οδήγηση έπρεπε να ανέβεις πολύ . Και ήταν πάντα από τις αγαπημένες μου
Αλλά τα κάνανε σκ@τ@ με τις επιλογές τους. Ας τις φάνε τώρα
Εχει τα τρανζιτ.
-
@dimitrioskosmas said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2025η τογιοτα κλασικα χωρις αντιπαλο
η πεζο σταθερα δευτερη οσο και να την κραζουμε
σουζουκαρα στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα
bmw στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα...ο οπεκεπε κανει δουλιτσα
κια καθιερωση
vw εκει που της αξιζει στην χειροτερη θεση της ιστοριας της
mg καθιερωθηκε
η φορντ που ειναι ρε παιδια δεν ντρεπονται? ας το κλεισουν...εχουν το καλυτερο χρηματοδοτικό και παλι τιποτα...και φαντάσου πριν 20 χρόνια η ford για χρόνια ήταν σταθερά μέσα στη πρωτη πεντάδα
Επιλογή τους ήταν. Ήξεραν ότι όταν πήγαν από 19Κ σε 28Κ το φοκους πριν το καταργήσουν τελείως όπως και το φιέστα ότι εκεί θα κατέληγαν.
Στρατηγική πως να αποχωρήσω από την Ευρώπη χωρίς να αποχωρήσω.
Παρόμοια ζημιά έπαθε και ρενο νισσαν με την εξαφάνιση των ντίζελ. Το κασκαι από πρώτο suv ψάχνεις να το βρεις στους δρόμους, φυσικά και σε αυτό ρόλο έπαιξε η αλλαγή κατηγορίας τιμής.
Τραβά αγόρασε τωρα κασκαι με 40Κ για να προσπαθείς να καις αυτα που έκαιγε ο ντιζελ πριν 10 χρόνια με αγορά 25Κ.
Μόνο η bmw ανεβαίνει σταθερά καθώς ο .... ΟΠΕΚΕΠΕ δεν σταματά δουλεύει νύχτα μέρα...πόσο να τα κρατήσεις στο ντιβάνι τα τούβλα...Και xtrail από 27κ (με ατέλεια) το 2020 , 47 αρχική mhev να καις 9,5/100 στην πόλη . Και epower με 55
-
@dimitrioskosmas said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2025η τογιοτα κλασικα χωρις αντιπαλο
η πεζο σταθερα δευτερη οσο και να την κραζουμε
σουζουκαρα στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα
bmw στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα...ο οπεκεπε κανει δουλιτσα
κια καθιερωση
vw εκει που της αξιζει στην χειροτερη θεση της ιστοριας της
mg καθιερωθηκε
η φορντ που ειναι ρε παιδια δεν ντρεπονται? ας το κλεισουν...εχουν το καλυτερο χρηματοδοτικό και παλι τιποτα...και φαντάσου πριν 20 χρόνια η ford για χρόνια ήταν σταθερά μέσα στη πρωτη πεντάδα
Επιλογή τους ήταν. Ήξεραν ότι όταν πήγαν από 19Κ σε 28Κ το φοκους πριν το καταργήσουν τελείως όπως και το φιέστα ότι εκεί θα κατέληγαν.
Στρατηγική πως να αποχωρήσω από την Ευρώπη χωρίς να αποχωρήσω.
Παρόμοια ζημιά έπαθε και ρενο νισσαν με την εξαφάνιση των ντίζελ. Το κασκαι από πρώτο suv ψάχνεις να το βρεις στους δρόμους, φυσικά και σε αυτό ρόλο έπαιξε η αλλαγή κατηγορίας τιμής.
Τραβά αγόρασε τωρα κασκαι με 40Κ για να προσπαθείς να καις αυτα που έκαιγε ο ντιζελ πριν 10 χρόνια με αγορά 25Κ.
Μόνο η bmw ανεβαίνει σταθερά καθώς ο .... ΟΠΕΚΕΠΕ δεν σταματά δουλεύει νύχτα μέρα...πόσο να τα κρατήσεις στο ντιβάνι τα τούβλα...Και xtrail από 27κ (με ατέλεια) το 2020 , 47 αρχική mhev να καις 9,5/100 στην πόλη . Και epower με 55
Εγώ θυμάμαι κάποια στιγμή το basic X trail με 1.6 Turbo στα 23-24κ , νομίζω πως ο @accentwizard το είχε αγοράσει.
-

-
Χαχαχα , λόγω μανίας με το VFM , ποτέ δεν ξεχνάω οποίους κάνουν τέτοιες κορυφαίες επιλογές.
-
Τον οποίο τον συνάντησα μια μέρα στον δρόμο και πήγαινε αέρα. Είχα γράψει ποιος ήταν αυτός που πήγαινε έτσι σε κάποια τούνελ που είχα περάσει…
Εγώ λέει….χαχαχαχα
-
Nα παραγγειλω MG ZS MAX ρωταει ενας αναγνωστης αλλου φορουμ ..γιατι λεει ακουγονται πολλα..
Η απαντηση ΑΛΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.
."ακούγονται πολλά" ...;;;;;
ας ξεκινήσουμε από αυτό...
Τι ακριβώς ακούγεται;- Για την ποιότητα κατασκευής του;
- για τις στάνταρ παροχές του;
- για τις επιταχύνσεις του ;
- για τον κλιματισμό του ;
Μια επίσκεψη να το δείτε από κοντά και να δείτε και τα αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητα , σε συνδιασμό κα με την τιμή τους , θα σας λύσει κάθε απορία .
Αυτοκίνητα ίδιας ποιότητας και με τις ίδιες παροχές κοστίζουν μέχρι και 5.000 ευρώ πιο πάνω .
Το τι ακούγεται για τα αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητα το έχετε υπ όψιν σας;
Αυτό που επί το πλείστον έχει ξενίσει και ακούγεται ως μέγα θέμα , είναι το ανέβασμα των στροφών του θερμικού κινητήρα όταν φορτίζει την μπαταρία , η οποία παρεμπιπτόντως είναι η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα στην κατηγορία των υβριδικών , με μεγάλη διαφορά από την δεύτερη.
Καλά κάνει και ξενίζει γιατί προφανώς δεν γνωρίζουμε η δεν έχουμε εξοικειωθεί με την υβριδική τεχνολογία .
Μέχρι πέρυσι το 90% των υβριδικών που οδηγούσαν στην Ελλάδα ήταν mild hybrid .
Δηλαδή μια ηλεκτρική υποβοήθηση για πολύ λίγα χιλιόμετρα και τέλος .
Εδώ μιλάμε για ηλεκτρική κίνηση με υποβοήθηση θερμικού κινητηρα.
Κινειται δηλαδή τι αυτοκίνητο ανά τακτά χρονικά διαστήματα αμιγώς ηλεκτρικά .
Για αυτό και υπό προϋποθέσεις παίρνεις και 197 άλογα που δεν θα τα βρεις πουθενά .
Όπως σε όλα τα εργαλεία , παίζει μεγάλο ρόλο τι έχει κατανοήσει από τις δυνατότητές τους ο χειριστής τους και πώς τους συμπεριφέρεται.
Είναι βασικό αυτό που αναφέρω γιατι εδώ στην χώρα είμαστε όλοι λίγο πολύ ξερολες και κάνουμε του κεφαλιού μας η αν θέλετε δεν μας αρέσει να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές παρότι θέλουμε να έχουμε όλοι άμεση συμμετοχή σε εξελιγμένα μοντέλα, είτε τηλεοράσεις, είτε κινητα, είτε στο τέλος αυτοκίνητα .
Το αν κάποιος λοιπόν θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο - τρεις γνωστές μάρκες στα ίδια χρήματα και ενός "αγνώστου" ακόμη MG είναι καθαρά θέμα ιδιοσυγκρασίας.
Αυτά που σου δίνει το συγκεκριμένο μοντέλο στην τιμή που τα δίνει είναι κορυφή.
Την διάρκεια δεν την ξέρει κανείς βέβαια και μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε .
Η λογική όμως λέει (τουλάχιστον ο τρόπος που εγώ σκέφτηκα και αποφάσισα να πάω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο) ότι μια εταιρεία , η saic , δύσκολα θα αποφάσιζε να χτυπήσει την ευρωπαϊκή αγορά αλλά και την παγκόσμια αγορά , πράγμα που κάνει τώρα, με σκάρτο υλικό .
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει δύο καινοτομίες που το μέλλον θα δείξει αν όντως υπερτερούν του ανταγωνισμού η όχι.
- Ο φουλ υβριδικός κινητήρας
- Το τριών ταχυτήτων σασμάν.
Εν κατακλείδι το μελετάτε με γνώμονα πάντα τις δικές σας ανάγκες και αποφασίζετε .
-
Να τος και ο MG μέτοχος.
-
-
Για να μην βαζει τονους .... Καλα κανει

-
Α/Α Μοντέλα Πωλήσεις Λιανικής (Ιαν. - Ιουν. 2025)
- Toyota Yaris Cross 1.824
- Toyota Yaris 1.564
- Peugeot 2008 1.417
- Suzuki Vitara 1.263
- Citroen C3 804
- Dacia Sandero 773
- Toyota Corolla Cross 731
- Hyundai i20 722
- Opel Mokka 708
- MG ZS Max 665
-
Παιδιά ένα ερώτημα.. Πήγα να βάλω μπρος το zs max μου με μισάνοιχτη την πόρτα του οδηγού και μπλόκαρε το start stop.. ΟΎΤΕ μπρος ούτε η πίσω έμπαινε κι ούτε έσβηνε ο κινητήρας.. Μόνο το νεκρό έμπαινε.. και το χειροφρενο μαγκωμενο..Κατάφερα να το σβήσω μετά από 4 λεπτά προσπαθειών. Το έβαλα μπρος και λειτούργησε πλέον κανονικά.. Όταν προσπαθούσα να το κλείσω η να βάλλω ταχύτητα ήταν αναμμένο το λαμπακι το κόκκινο σηματακι στο καντραν βλαβης.. Μου το εκανε 3 φορές.....γνωριζει κανεις σχετικα;;
-
Κινεζόχρεπα.

-
Ecu glitch. To αμάξι θεωρεί ότι δεν είναι ασφαλές να κινηθεί και μπλοκάρει.
Αν έχεις obd δες τι κωδικούς σφάλματος έχει βγάλει.
Άμα ξανασυμβεί κλείσε όλες τις πόρτες, βάλε νεκρά, πατα το φρένο και κράτησε πατημένο και +10 δευτερόλεπτα το start stop μπορεί να κάνει forced shutdown.
Στο έκανε 3 φορές σωστότερο είναι να πας να το δουν μήπως θέλει κάποια αναβάθμιση λογισμικού. -
Κάτι θα διάβασε ως θέμα ασφαλείας. Πάνε να στο δουν στο διαγνωστικό. Υποπτεύομαι μπαταρία 12v
-
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή... -
Θυμάμαι να κυνηγάω ένα Mondeo ST με το vti από Κόρινθο μέχρι Τρίπολη δεν πρέπει να πέσαμε κάτω από 200kph, μόλις είχε γίνει ο δρόμος και τον δοκιμάζαμε

Όταν δεν υπήρχαν τα σαπάκια τα hev!
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...
-
Αυτό είναι θεματάρα, δεν είναι απλό θέμα.
Με λίγο φορά ακόμη και φορτωμένα με AC όλα τα ατμοσφαιρικά των 110 -115 αλόγων βγάζουν την ανηφόρα αυτή άνετα με 130-140 , άντε να χρειαστεί ένα κατέβασμα ταχύτητας αν κάποιος σε κόψει στα 100 και να αργήσει λίγο περισσότερο από ένα Turbo χιλιαρι μετά να ξαναπιάσει τα 130-140.
Δεν είναι λίγες οι ανηφόρες αυτές όπως για Τρίπολη στην ΕΟ και στους επαρχιακούς δρόμους, ειδικά στην Πελοπόννησο, το ίδιο είναι και από Καλαμάτα, και από Σπάρτη, και στα πάμπολλα ανεβάσματα διάρκειας στα βουνά.
Εγώ τις προάλλες στο τουρ που έκανα από Καλαμάτα σε Καρδαμύλη και από εκεί Αρεόπολη Γερολιμένα και πίσω μετά προς Σπάρτη και ΕΟ Καλαμάτας Τρίπολη για επιστροφή , λυπήθηκα το αυτοκινητάκι για να βγάλω την ατέλειωτη ανάβαση σε όλα αυτά τα βουνα , δευτερες, τρίτες και τεταρτες στις 4-5 χιλιάδες στροφές για μεγάλα διαστήματα.
Για μένα είναι Dealbreaker αυτό.
Πρέπει σε κάθε review HEV/Phev να αναφέρεται υποχρεωτικά πως και σε ποια συγκεκριμένη διαδρομή ξεμενουν για πόσο και με πόσα άλογα μόλις τελειώσει η μπαταρία τους για να μπορούμε όλοι να βγάζουμε συμπεράσματα.
-
@vagkirk τις ίδιες διαδρομές κάναμε!
Στις αναβάσεις με υψηλές ταχύτητες παίζει σημαντικό ρόλο το βάρος του αυτοκινήτου, (μαζί βέβαια με την ισχύ και τον τύπο μετάδοσης) ένα όχημα με μεγάλη μάζα θα δυσκολευτεί αισθητά περισσότερο από ένα ελαφρύ.
Το zs δεν το λες και ελαφρύ, αν πηγαίνει φορτωμένο λογικό είναι να ζοριστει στο Αρτεμίσιο
MG ZS