Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 58 / 59
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    1175
    71387
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Arkoudas 0
      Arkoudas 0 @LAKIS KARALAKIS last edited by

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      υβριδικό
      παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...

      Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
      Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
      Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζει

      Z S L 3 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zaxosm @Arkoudas 0 last edited by

        @arkoudas-0 said in MG ZS:

        @lakis-karalakis said in MG ZS:

        υβριδικό
        παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...

        Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
        Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
        Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζει

        Με τα 140 άλογα; Γιατι στο Juke με παρόμοιο σύστημα κράταγε ναι μεν ταχύτητα 130-140 με βουητό αλλά από εκεί και πάνω δεν μπορούσε να επιταχύνει.

        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
        Hyundai Inster 42kwh

        Arkoudas 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          shumakos @Arkoudas 0 last edited by

          @arkoudas-0 said in MG ZS:

          @lakis-karalakis said in MG ZS:

          υβριδικό
          παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...

          Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
          Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
          Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζει

          Πρόβλημα στον προγραμματισμό είναι. Μόλις αδειάσει η μπαταρία το λογισμικό είναι προγραμματισμένο πάσει-θυσία να την φορτίσει. Αυτό στην παρατεταμένη ανηφόρα σημαίνει ότι για κάποιο χρονικό διάστημα 20KW περίπου από την ισχύ του θερμικού κινητήρα πάνε στην φόρτιση της μπαταρίας και όχι στους τροχούς, παρόλο που ο οδηγός ζητά μέγιστη ισχύ. Το ότι άλλα hev ανταποκρίνονται καλύτερα, οφείλεται στο γεγονός ότι σε αυτές τις συνθήκες δεν φορτίζουν την μπαταρία, αλλά δίνουν όλη την ισχύ του θερμικού μοτέρ στους τροχούς.

          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ataim
            ataim @shumakos last edited by ataim

            @shumakos said in MG ZS:

            @arkoudas-0 said in MG ZS:

            @lakis-karalakis said in MG ZS:

            υβριδικό
            παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...

            Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
            Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
            Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζει

            Πρόβλημα στον προγραμματισμό είναι. Μόλις αδειάσει η μπαταρία το λογισμικό είναι προγραμματισμένο πάσει-θυσία να την φορτίσει. Αυτό στην παρατεταμένη ανηφόρα σημαίνει ότι για κάποιο χρονικό διάστημα 20KW περίπου από την ισχύ του θερμικού κινητήρα πάνε στην φόρτιση της μπαταρίας και όχι στους τροχούς, παρόλο που ο οδηγός ζητά μέγιστη ισχύ. Το ότι άλλα hev ανταποκρίνονται καλύτερα, οφείλεται στο γεγονός ότι σε αυτές τις συνθήκες δεν φορτίζουν την μπαταρία, αλλά δίνουν όλη την ισχύ του θερμικού μοτέρ στους τροχούς.

            Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό, το συγκεκριμένο όχημα αλλάζει σε δεύτερη σχέση λίγο πάνω από τα 100kph και ο θερμικός σε εκείνο το σημείο κρεμάει αισθητά καθώς βγαίνει εκτός ωφέλιμης λειτουργίας. Εκεί δεν επαρκεί η παραγόμενη ισχύς και ροπή για να κινήσει το όχημα όταν αυτό βρεθεί σε συνθήκη παρατεταμένης ανωφέρειας χωρίς την υποβοήθηση της μπαταρίας. Χρειάζεται πιο ισχυρό θερμικό.

            Είναι σαν να προσπαθείς να ανέβεις με 4η σχέση και 100kph με ένα αδύναμο ατμοσφαιρικό την ανηφόρα χωρίς να έχεις την δυνατότητα να κατεβάσεις, κρεμάει μέχρι να βάλει την πρώτη σχέση μετάδοσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Arkoudas 0
              Arkoudas 0 @zaxosm last edited by

              @zaxosm said in MG ZS:

              @arkoudas-0 said in MG ZS:

              @lakis-karalakis said in MG ZS:

              υβριδικό
              παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...

              Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
              Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
              Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζει

              Με τα 140 άλογα; Γιατι στο Juke με παρόμοιο σύστημα κράταγε ναι μεν ταχύτητα 130-140 με βουητό αλλά από εκεί και πάνω δεν μπορούσε να επιταχύνει.

              Με τα 145 ναι.
              Το Juke εχει εμφανισει παρα πολλα θεματα στο υβριδικο του που στο αντιστοιχο ''αδερφακι'' captur δεν υπηρχαν . Δεν ξερω τι μπορει να ειχαν διαφορετικο στην Νισσαν.
              Για το symbioz που εχω , κανενα προβλημα στην δυναμη σε αυτες τις ταχυτητες. Στο sport mode που δουλευουν και μοτερ και ηλεκτροκινητηρας με μπαταρια σχεδον στο τελος της ενδειξης και ανεβαινα ανηφορα με πανω απο 140. Οι στροφες του κινητηρα βεβαια στο θεο , το ιδιο και ο θορυβος. Αλλα το αμαξι πηγαινε μια χαρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ataim
                ataim last edited by

                Η renault έχει προσεγγίσει πολύ καλύτερα την multimode μετάδοση, έχει βάλει περισσότερες σχέσεις και ίσως έχει και διαφορετική ρύθμιση στον θερμικό, ώστε αυτός να μην ξεμένει στο βαθμό που συμβαίνει με τα mg. Δεν θα βρεθείς δηλαδή ποτέ εκτός ωφέλιμης καμπύλης λειτουργίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  groover1972 last edited by

                  @ataim said in MG ZS:

                  Θυμάμαι να κυνηγάω ένα Mondeo ST με το vti από Κόρινθο μέχρι Τρίπολη δεν πρέπει να πέσαμε κάτω από 200kph, μόλις είχε γίνει ο δρόμος και τον δοκιμάζαμε 😊

                  Όταν δεν υπήρχαν τα σαπάκια τα hev!

                  Δεν υπήρχαν και κάμερες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kostasiour last edited by kostasiour

                    Λίγο που έψαξα φαίνεται πως αρκετοί ιδιοκτήτες αναφέρουν πως το πρόβλημα με την μειωμένη δύναμη και τις υψηλες στροφές είναι συχνό.
                    https://www.mgevs.com/threads/mg-zs-hybrid-high-engine-revs.19977/
                    https://www.facebook.com/groups/920913173235523/posts/1004788311514675/

                    Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μεγάλες κλίσεις. Εδώ σε αυτό το βίντεο ας πουμε φαινεται να συμβαίνει το πρόβλημα και σε μικροτερες κλίσεις. Ισχύει;
                    Youtube Video

                    Απο ότι λένε υπάρχει κάποιο update που φαίνεται να μειώνει το ποτε εμφανίζεται το πρόβλημα. Υπάρχει κάποιο mode (πχ sport) που να μπορείς να το βάλεις μήπως και κρατάει την στάθμη της μπαταρίας πιο ψηλά φορτισμένη, ώστε να εμφανίζεται το πρόβλημα σπανιότερα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by

                      Youtube Video

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser last edited by

                        Πήγα πριν λίγες μέρες την σύζυγο βόλτα προς την Ανοιξη για πεινιρλί, γιατί τρώει ζόρι με την μάνα της με νοσοκομεία κλπ και περνώντας της έδειξα στην νέα αντιπροσωπεία το νέο Αιρκρος και το Φροντέρα.

                        Μου είπε ο πωλητής να δω και ένα εμτζι ζετες που είχε σε μια άκρη.

                        Το είδα.

                        Μέσα δέρματα, σχεδιασμός του 1980, αλλά πήγα να μπω και το κάθισμα έκανε την μισή διαδρομή.

                        Λέω μήπως έχει χαλάσει, όχι λέει έτσι είναι.

                        Μπήκα σε ύψος καλό, αλλά τα γόνατα στα 3-4 εκ από το ταμπλώ.

                        Το κατέβασα τέρμα κάτω για να απομακρυνθώ λίγο, αλλά εντάξει ο σχεδιασμός εκ του προχείρου που λέγανε.

                        Εν τω μεταξύ για να πουλήσει μούρη έχει και φαρδιά κονσόλα στην μέση που μόλις κλείσει η πόρτα, Β σουβ είναι είπαμε το πλάτος σε ζορίζει.

                        Χώροι βιτάρα και σ κρος και κορόλα κρος για Ασιάτες...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          supergeorge @criuser last edited by

                          @criuser said in MG ZS:

                          Μέσα δέρματα, σχεδιασμός του 1980, αλλά πήγα να μπω και το κάθισμα έκανε την μισή διαδρομή.

                          Στο απλό φαντάζομαι αναφέρεσαι, όχι στο hybrid. Γιατί τη σχεδίαση του Hybrid δεν τη λες 1980.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Δεν ξέρω ποιο ήταν.

                            Ενα είχε μέσα.

                            Γιατί πόσο διαφέρουν το απλό από το υβριδικό στον σχεδιασμό του ταμπλώ ?

                            Στους χώρους προφανώς καθόλου.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Υπάρχει το ZS αλλά και το νεώτερο ZS max το οποίο είναι διαφορετικό και αρκετά αναβαθμιζμένο.

                              ΥΓ. Πεινιρλί που έχει στην Άνοιξη; Γιατί στη Δροσιά κάνα δύο έκλεισαν. Έλεγε τίποτα;

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                supergeorge @criuser last edited by

                                @criuser said in MG ZS:

                                Δεν ξέρω ποιο ήταν.

                                Ενα είχε μέσα.

                                Γιατί πόσο διαφέρουν το απλό από το υβριδικό στον σχεδιασμό του ταμπλώ ?

                                Στους χώρους προφανώς καθόλου.

                                Άλλο αυτοκίνητο είναι πρακτικά.

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  criuser @dstou last edited by

                                  @dstou said in MG ZS:

                                  Υπάρχει το ZS αλλά και το νεώτερο ZS max το οποίο είναι διαφορετικό και αρκετά αναβαθμιζμένο.

                                  ΥΓ. Πεινιρλί που έχει στην Άνοιξη; Γιατί στη Δροσιά κάνα δύο έκλεισαν. Έλεγε τίποτα;

                                  Δεν έκλεισαν.

                                  Ο Ευθυμιάδης παραμένει στην θέση του και ο Τεχλικίδης που είχε το μεγάλο, πήγε στην Ανοιξη. Περίπου 1-1,5 χλμ από την παλιά του θέση.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    criuser @supergeorge last edited by

                                    @supergeorge said in MG ZS:

                                    @criuser said in MG ZS:

                                    Δεν ξέρω ποιο ήταν.

                                    Ενα είχε μέσα.

                                    Γιατί πόσο διαφέρουν το απλό από το υβριδικό στον σχεδιασμό του ταμπλώ ?

                                    Στους χώρους προφανώς καθόλου.

                                    Άλλο αυτοκίνητο είναι πρακτικά.

                                    Στο σάιτ της εταιρείας μόνο το MG ZS έχει

                                    Εχει και το MG ZS EV που όντως είναι άλλο το εσωτερικό του, αλλά αυτό έχει 36000.

                                    Αλλά όντως δεν ήταν το υβριδικό αυτό που είχε που έχει καλύτερο εσωτερικό.

                                    Αλλά πάντα οι χώροι θα είναι ίδιοι.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator @criuser last edited by

                                      @criuser said in MG ZS:

                                      @supergeorge said in MG ZS:

                                      @criuser said in MG ZS:

                                      Δεν ξέρω ποιο ήταν.

                                      Ενα είχε μέσα.

                                      Γιατί πόσο διαφέρουν το απλό από το υβριδικό στον σχεδιασμό του ταμπλώ ?

                                      Στους χώρους προφανώς καθόλου.

                                      Άλλο αυτοκίνητο είναι πρακτικά.

                                      Στο σάιτ της εταιρείας μόνο το MG ZS έχει

                                      Εχει και το MG ZS EV που όντως είναι άλλο το εσωτερικό του, αλλά αυτό έχει 36000.

                                      Αλλά όντως δεν ήταν το υβριδικό αυτό που είχε που έχει καλύτερο εσωτερικό.

                                      Αλλά πάντα οι χώροι θα είναι ίδιοι.

                                      ZS max👇
                                      https://mgmotor.gr/new-mg-zs-max-hybrid/

                                      ZS👇
                                      https://mgmotor.gr/model/zs/

                                      I EAT MILF AND COOKIES

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Πως ηταν το εσωτερικό του ;;;;

                                        Έτσι;;

                                        16b13a38-3da0-4130-ad1b-e2d5ea0f7918-image.jpeg

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitrioskosmas last edited by

                                          TRAGIC
                                          Φτιαξανε όλοι υβριδικά και νόμιζαν ότι θα γίνουν toyota,honda σε μια νύχτα

                                          H 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • H
                                            hountalas @dimitrioskosmas last edited by

                                            @dimitrioskosmas said in MG ZS:

                                            TRAGIC
                                            Φτιαξανε όλοι υβριδικά και νόμιζαν ότι θα γίνουν toyota,honda σε μια νύχτα

                                            Όταν καταφέρουν και αυτοί οι άλλοι με τα υβριδικά τους, οι κάτοχοι να τα πατάνε 110 τότε θα έχουν πετύχει....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 58 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr