-
@ataim said in FORD FORUM:
@cirus said in FORD FORUM:
@ataim said in FORD FORUM:
Επειδή γκρινιάζει ο Trump ότι οι κινέζοι δεν αγοράζουν Ford μπήκα να δω πόσο έχουν στην Κίνα: https://www.ford.com.cn/suvs/escape/#
Από 15K το 2.0Τ Kuga/Escape/Edge, δεν το λες ακριβό
τα αυτοκινητα στο αμερικα παντα ηταν φτηνα οπως και η βενζινη. Γιαυτ οι περισσότεροι εχουν κατι τεραστια pick up και muscle cars.
στην Κίνα έχει 15Κ στην αμερική έχει παραπάνω (αλλά είναι διαφορετική η έκδοση)
καλα στην κινα ναι εννοειται είναι ολα ακομα φτηνοτερα
-
Διαβάζοντας το σχόλιο του "Φάνη-75", κάνα δυό παρατηρήσεις:
Είναι κάπως ειρωνικό το ότι πριν δυό δεκαετίες η εταιρία βρισκόταν στην ακριβώς αντίθετη κατάσταση. Δηλαδή στις ΗΠΑ πάλευέ να σωθεί από τον αφανισμό με κάτι Explorer, Escape " SUV του κερατά", ένα sedan μαθουσάλα της συμφοράς το taurus και μόνα αξιοπρεπή το M.C το Mustang και ένα μεσαίο σεντανάκι το Fusion. Τότε στην Ευρώπη η εταιρία κυριολεκτικά πέταγε με τα Φόκους & Μοντέο ΜΚΙΙ, το τότε Φιέστα, το λιλιπούτειο ΚΑ αλλά ακόμα ακόμα και με τα C/S-MAX. Για αυτό και από το 2006 τότε η στρατηγική του "one ford strategy", δηλαδή πρακτικά να παρουσίαζαν την ευρωπαϊκή γκάμα στους Αμερικάνους.
Τι συνέβη, η αμερικάνικη αγορά αυτοκινήτου δεν άλλαξε ποτέ. Σταθερή στις προτεραιότητες της, ίσως με κάποιες μικρό-μεταβολές αλλά σε γενικές γραμμές όπως ήταν όλες αυτές τις δεκαετίες. Για αυτό και το περί επιτυχίας της Φόρντ στις ΗΠΑ είναι σχετικό. Απλά η εταιρία προσφέρει καλύτερα προϊόντα σε σχέση με το παρελθόν σε μια όμως παγιωμένη κατάσταση (Tracks,Pick-up, SUV, Muscle cars και σε δεύτερη μοίρα τα sedan).
Τι άλλαξε; Βασικά άλλαξε δραματικά το προφίλ της η ευρωπαϊκή αγορά, όπου ουσιαστικά σε μεγάλο βαθμό αμερικανοποιήθηκε. Πλέον σε πρώτο πλάνο για τον μέσο ευρωπαίο αγοραστή τα Crossover & SUV. Διόλου περίεργο η επιτυχία της VW με τα Tiguan & Touareg T-Cross & T-Roc.
E, δεν θα ήταν διαφορετική η μοίρα της Φόρντ. Τα Kuga & Puma επί της ουσίας έφαγαν 6-7 μοντέλα της γκάμας, Φόκους, Μοντέο, Φιέστα, σύν όλα τα πολυμορφικά.
-
Σε Ford Transit 2.2d μου βγάζει ένδειξη ''exhaust filter overloaded, drive to clean''
Το κανα πάνω από 600χλμ με πάνω από 3000σαλ και γενικά ανοίγματα αλλά δε φεύγει το μηνυμα. Υπάρχει περίπτωση να θέλει κι άλλα χιλιόμετρα; Κατά τ άλλα λειτουργεί κανονικά, δεν έχει μπει σε safe mode. -
Θα σε ψάχνουν, γύρνα πίσω.
-
Η κατάρρευση των πωλήσεων της Ford στην Ευρώπη είναι αξιοσημείωτη πάντως. Έβλεπα ότι μέχρι το 2017 πουλούσε κατά μέσο όρο 1.2 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο στην Ευρωπαϊκή αγορά, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σταθερά στην 2η θέση πίσω από την Volkswagen. Το 2024 πούλησε “μόλις” 400 χιλιάδες με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 8η θέση των πωλήσεων. Με άλλα λόγια οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν μειωθεί κατά 67% την τελευταία δεκαετία. Σκότωσε τα πιο ωραία και πετυχημένα οχήματα της (Focus, Mondeo, Fiesta) για να πουλάει μόνο SUV. Εντελώς αυτοκτονική συμπεριφορά δυστυχώς.
-
Να καταστραφούν αχωνευτη εταιρεία έχει σκοτώσει κόσμο στην Αμερική γιατί υπολόγιζαν ότι το κόστος των αποζημιώσεων μερικών που μπορεί να καιγοντουσαν ήταν μικρότερο από το να βάλουν ένα προστατευτικό κάλυμμα στο ντεπόζιτο που θα απέτρεπε σε περίπτωση σύγκρουσης να πάρει φωτιά το αμάξι!
Τα έβαλαν κάτω και τους συνεφερε να αποζημιώνουν μερικές δεκάδες από το να παρέμβουν σε όλα τα αμάξια.
Για τέτοια εταιρεία μιλάμε...
Στην Ελλάδα στα επιβατικά αν δεν είχε τα χρηματοδοτικά που έχει θα είχε σβήσει τελείως από το χάρτη.
Ψωνίζουν μόνο όσοι βάζουν πολλές δόσεις και αγοράζουν Φορντ μόνο και μόνο γιατί συνολικά βγαίνουν φθηνότερα. -
@tkin73 said in FORD FORUM:
Να καταστραφούν αχωνευτη εταιρεία έχει σκοτώσει κόσμο στην Αμερική γιατί υπολόγιζαν ότι το κόστος των αποζημιώσεων μερικών που μπορεί να καιγοντουσαν ήταν μικρότερο από το να βάλουν ένα προστατευτικό κάλυμμα στο ντεπόζιτο που θα απέτρεπε σε περίπτωση σύγκρουσης να πάρει φωτιά το αμάξι!
Τα έβαλαν κάτω και τους συνεφερε να αποζημιώνουν μερικές δεκάδες από το να παρέμβουν σε όλα τα αμάξια.
Για τέτοια εταιρεία μιλάμε...
Στην Ελλάδα στα επιβατικά αν δεν είχε τα χρηματοδοτικά που έχει θα είχε σβήσει τελείως από το χάρτη.Πολυ καλο περπατημα στο δρομο, αν δεν ειχε τη μαλακια με καποιους πραγματικα αδυναμους κινητηρες πιστευω οτι θα ηταν σε ψηλωτερη θεση στην Ελλαδα.
-
@fotisapple said in FORD FORUM:
Η κατάρρευση των πωλήσεων της Ford στην Ευρώπη είναι αξιοσημείωτη πάντως. Έβλεπα ότι μέχρι το 2017 πουλούσε κατά μέσο όρο 1.2 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο στην Ευρωπαϊκή αγορά, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σταθερά στην 2η θέση πίσω από την Volkswagen. Το 2024 πούλησε “μόλις” 400 χιλιάδες με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 8η θέση των πωλήσεων. Με άλλα λόγια οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν μειωθεί κατά 67% την τελευταία δεκαετία. Σκότωσε τα πιο ωραία και πετυχημένα οχήματα της (Focus, Mondeo, Fiesta) για να πουλάει μόνο SUV. Εντελώς αυτοκτονική συμπεριφορά δυστυχώς.
Παλαιοτερα την εβριζα αλλα κατεληξα να παρω αμαξι της..
(και δεν το εχω μετανιωσει λεπτο)
Kατοχος Ford Fiesta mk8 1.0 St-line οπου πραγματικα το εχω λατρεψει και του εχω γραψει αρκετα χλμ (175Κ)..
Πριν κανα 2ωρο ετυχε να δω τον τιμοκαταλογο και ειδα οτι δεν υπαρχει κανενα απο τα μοντελα που αναφερεις και πραγματικα απογοητευτηκα....
Ευχομαι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορω στα χερια μου.. και οταν με το καλο ερθει η αναγκη της αλλαγης να εχει βγει κατι που να ικανοποιησει τα θελω μου.. -
@ilias-a said in FORD FORUM:
@tkin73 said in FORD FORUM:
Να καταστραφούν αχωνευτη εταιρεία έχει σκοτώσει κόσμο στην Αμερική γιατί υπολόγιζαν ότι το κόστος των αποζημιώσεων μερικών που μπορεί να καιγοντουσαν ήταν μικρότερο από το να βάλουν ένα προστατευτικό κάλυμμα στο ντεπόζιτο που θα απέτρεπε σε περίπτωση σύγκρουσης να πάρει φωτιά το αμάξι!
Τα έβαλαν κάτω και τους συνεφερε να αποζημιώνουν μερικές δεκάδες από το να παρέμβουν σε όλα τα αμάξια.
Για τέτοια εταιρεία μιλάμε...
Στην Ελλάδα στα επιβατικά αν δεν είχε τα χρηματοδοτικά που έχει θα είχε σβήσει τελείως από το χάρτη.Πολυ καλο περπατημα στο δρομο, αν δεν ειχε τη μαλακια με καποιους πραγματικα αδυναμους κινητηρες πιστευω οτι θα ηταν σε ψηλωτερη θεση στην Ελλαδα.
Και αυτό στα τελευταία μοντέλα το χάλασε , ή έκοψε τα μοντέλα (φοκους). Το Κούγκα πχ πλέον σε πάτημα δεν υπερτερει πουθενά του ανταγωνισμού του σε σχέση με 5-6 χρόνια πριν. Τώρα τα ηλεκτρικά που έχει γεμίσει ο κατάλογος της στην Ελλάδα είναι άγνωστα πουλάνε ελάχιστα δεν τα ξέρει πραγματικά κανείς πως είναι και πως περπατάνε.
Πριν 20 χρόνια πάλευε στην τριάδα μαζί με vw και Τογιότα τώρα μόλις που μπαίνει στην 20αδα... -
Εκαναν αρκετα επιθετικη πολιτικη με βαση τα ηλεκτρικα και εκοψαν μαχαιρι μοντελα τα οποια θα μπορουσαν ειτε να μεινουν ακομη και ως ηπια υβριδικα,ειδικα για την ευρωπη fiesta,focus,mondeo θα ειχαν περαση,αντιστοιχως οι τιμες εκτοξευτηκαν που για να παρεις ενα puma με ταμπουρο και 125 ιππους θελεις 26.500,ισως και παραπανω,το δε ηλετρικο puma ειναι μια μουφα και μιση.
-
@petran17 said in FORD FORUM:
Ευχομαι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορω στα χερια μου.. και οταν με το καλο ερθει η αναγκη της αλλαγης να εχει βγει κατι που να ικανοποιησει τα θελω μου..
Κρατα το μια 20ετια,με τυπικη συντηρηση και νορμαλ οδηγηση δεν θα βγαλει κατι,περα απο ισως καποια ηλεκτρικα.Ξεφορτωθηκα τον ιμαντα φετος το καλοκαιρι,οποτε εφυγε αυτο το βαρυ εξοδο,μετα απο 9-10 χρονια παλι.Αλλα θελω γιαλυσματα και μικροδιορθωσεις στο χρωμα γιατι εχει φθορες,θαμπωματα,αραχνες,γδαρσιματακια,λογικο ειναι,10 ετων αμαξι και εξω στον δρομο απροστατευτο.
-
@ken11 said in FORD FORUM:
@petran17 said in FORD FORUM:
Ευχομαι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορω στα χερια μου.. και οταν με το καλο ερθει η αναγκη της αλλαγης να εχει βγει κατι που να ικανοποιησει τα θελω μου..
Κρατα το μια 20ετια,με τυπικη συντηρηση και νορμαλ οδηγηση δεν θα βγαλει κατι,περα απο ισως καποια ηλεκτρικα.Ξεφορτωθηκα τον ιμαντα φετος το καλοκαιρι,οποτε εφυγε αυτο το βαρυ εξοδο,μετα απο 9-10 χρονια παλι.Αλλα θελω γιαλυσματα και μικροδιορθωσεις στο χρωμα γιατι εχει φθορες,θαμπωματα,αραχνες,γδαρσιματακια,λογικο ειναι,10 ετων αμαξι και εξω στον δρομο απροστατευτο.
Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.
Ιμαντες ναι και εγω αλλαξα τον Απριλιο. Γερο κοστουμι!!
Οσον αφορα τα εξωτερικα που λες, γενικα ειμαι πολυ σχολαστικος με την φροντιδα του. Σε ολα αυτα τα χλμ, μονο 2-3 φορες εχει πλυθει σε πλυντηριο επειδη δεν προλαβαινα. Παντα εγω το πλενω και εχω ειδικα καθαριστικα, γυαλιστικα για τα παντα... εσωτερικο, εξωτερικο, πλαστικα, τζαμια, φαναρια, ζαντες.. για ολα.....ενα 5ωρο μου παιρνει το καθε πλυσιμο... Εγω ευτυχως εχω κλειστο χωρο.
-
@petran17 said in FORD FORUM:
Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.
Δηλαδή είναι πρώτο στάδιο εδώ και 125.000 επί συνόλου 175.000 χλμ; Με απλή τυπική συντήρηση της Ford;
-
@famas said in FORD FORUM:
@petran17 said in FORD FORUM:
Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.
Δηλαδή είναι πρώτο στάδιο εδώ και 125.000 επί συνόλου 175.000 χλμ; Με απλή τυπική συντήρηση της Ford;
Ναι εδω και 125Κ χλμ ειναι πρωτο σταδιο!
Την απλη τυπικη συντηρηση της Ford την εχω γραμμενη απο τη πρωτη μερα που πηρα το αυτοκινητο.. τα 30Κ που λενε ειναι αστεια! Προσπαθω καθε 10Κ τα λαδια να τα αλλαζω και τα μπουζι στα 50Κ μαξ (και νωριτερα τα εχω αλλαξει)... ασχετα τι λενε. -
@petran17 said in FORD FORUM:
@famas said in FORD FORUM:
@petran17 said in FORD FORUM:
Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.
Δηλαδή είναι πρώτο στάδιο εδώ και 125.000 επί συνόλου 175.000 χλμ; Με απλή τυπική συντήρηση της Ford;
Ναι εδω και 125Κ χλμ ειναι πρωτο σταδιο!
Την απλη τυπικη συντηρηση της Ford την εχω γραμμενη απο τη πρωτη μερα που πηρα το αυτοκινητο.. τα 30Κ που λενε ειναι αστεια! Προσπαθω καθε 10Κ τα λαδια να τα αλλαζω και τα μπουζι στα 50Κ μαξ (και νωριτερα τα εχω αλλαξει)... ασχετα τι λενε.Και πολύ καλά κάνεις
Μια από τα ιδια -
Ford Focus: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επιστροφή
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ford-focus-antistrofi-metrisi-gia-ti-megali-epistrofi/
-
Ενδιαφέρον. Να το δούμε.
Να πω την αλήθεια την φόρντ την συμπαθούσα γενικά.
Είδα χτες από κοντά, ένα ηλεκτρικό Κάπρι.
Ωραίο ήταν. Κάτι ανάμεσα σε 3008 και 408.
-
Στην Ελλάδα το Ford Ranger PHEV: Με κατανάλωση καυσίμου 3,2 λτ./100 χλμ
https://www.4troxoi.gr/agora/stin-ellada-to-ford-ranger-phev-me-katanalosi-kaysimoy-32-lt-100-chlm/
-
@a-d-p said in FORD FORUM:
Ford Focus: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επιστροφή
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ford-focus-antistrofi-metrisi-gia-ti-megali-epistrofi/
Δλδ,καταργουν τα παραδοσιακα μοντελα,αλλα κρατανε τα ιστορικα ονοματα τους για να τα χρησιμοποιησουν σε ηλεκτρικες εκδοσεις που δεν θα θυμιζουν κατι απο Focus,για να κανουν μαρκετινιστικα καποιο γκελ.
-
Δηλαδή απλά τραγωδία. Κρίμα για την μάρκα. Θα μείνει να πουλάει Ranger στην Ευρώπη και κανά Transit. Άντε και κανά Μαστανγκ.
FORD FORUM