Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 243
    • 244
    • 245
    • 246
    • 247
    • 246 / 247
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    4929
    89819
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @ataim last edited by

      @ataim said in FORD FORUM:

      @cirus said in FORD FORUM:

      @ataim said in FORD FORUM:

      Επειδή γκρινιάζει ο Trump ότι οι κινέζοι δεν αγοράζουν Ford μπήκα να δω πόσο έχουν στην Κίνα: https://www.ford.com.cn/suvs/escape/#

      Από 15K το 2.0Τ Kuga/Escape/Edge, δεν το λες ακριβό

      τα αυτοκινητα στο αμερικα παντα ηταν φτηνα οπως και η βενζινη. Γιαυτ οι περισσότεροι εχουν κατι τεραστια pick up και muscle cars.

      στην Κίνα έχει 15Κ στην αμερική έχει παραπάνω (αλλά είναι διαφορετική η έκδοση)

      καλα στην κινα ναι εννοειται είναι ολα ακομα φτηνοτερα

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimdenin last edited by

        Διαβάζοντας το σχόλιο του "Φάνη-75", κάνα δυό παρατηρήσεις:

        Είναι κάπως ειρωνικό το ότι πριν δυό δεκαετίες η εταιρία βρισκόταν στην ακριβώς αντίθετη κατάσταση. Δηλαδή στις ΗΠΑ πάλευέ να σωθεί από τον αφανισμό με κάτι Explorer, Escape " SUV του κερατά", ένα sedan μαθουσάλα της συμφοράς το taurus και μόνα αξιοπρεπή το M.C το Mustang και ένα μεσαίο σεντανάκι το Fusion. Τότε στην Ευρώπη η εταιρία κυριολεκτικά πέταγε με τα Φόκους & Μοντέο ΜΚΙΙ, το τότε Φιέστα, το λιλιπούτειο ΚΑ αλλά ακόμα ακόμα και με τα C/S-MAX. Για αυτό και από το 2006 τότε η στρατηγική του "one ford strategy", δηλαδή πρακτικά να παρουσίαζαν την ευρωπαϊκή γκάμα στους Αμερικάνους.

        Τι συνέβη, η αμερικάνικη αγορά αυτοκινήτου δεν άλλαξε ποτέ. Σταθερή στις προτεραιότητες της, ίσως με κάποιες μικρό-μεταβολές αλλά σε γενικές γραμμές όπως ήταν όλες αυτές τις δεκαετίες. Για αυτό και το περί επιτυχίας της Φόρντ στις ΗΠΑ είναι σχετικό. Απλά η εταιρία προσφέρει καλύτερα προϊόντα σε σχέση με το παρελθόν σε μια όμως παγιωμένη κατάσταση (Tracks,Pick-up, SUV, Muscle cars και σε δεύτερη μοίρα τα sedan).

        Τι άλλαξε; Βασικά άλλαξε δραματικά το προφίλ της η ευρωπαϊκή αγορά, όπου ουσιαστικά σε μεγάλο βαθμό αμερικανοποιήθηκε. Πλέον σε πρώτο πλάνο για τον μέσο ευρωπαίο αγοραστή τα Crossover & SUV. Διόλου περίεργο η επιτυχία της VW με τα Tiguan & Touareg T-Cross & T-Roc.

        E, δεν θα ήταν διαφορετική η μοίρα της Φόρντ. Τα Kuga & Puma επί της ουσίας έφαγαν 6-7 μοντέλα της γκάμας, Φόκους, Μοντέο, Φιέστα, σύν όλα τα πολυμορφικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Σε Ford Transit 2.2d μου βγάζει ένδειξη ''exhaust filter overloaded, drive to clean''
          Το κανα πάνω από 600χλμ με πάνω από 3000σαλ και γενικά ανοίγματα αλλά δε φεύγει το μηνυμα. Υπάρχει περίπτωση να θέλει κι άλλα χιλιόμετρα; Κατά τ άλλα λειτουργεί κανονικά, δεν έχει μπει σε safe mode.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • georgemit
            georgemit last edited by

            Θα σε ψάχνουν, γύρνα πίσω.

            i30 1.5 160 N line!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • F
              fotisapple last edited by

              Η κατάρρευση των πωλήσεων της Ford στην Ευρώπη είναι αξιοσημείωτη πάντως. Έβλεπα ότι μέχρι το 2017 πουλούσε κατά μέσο όρο 1.2 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο στην Ευρωπαϊκή αγορά, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σταθερά στην 2η θέση πίσω από την Volkswagen. Το 2024 πούλησε “μόλις” 400 χιλιάδες με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 8η θέση των πωλήσεων. Με άλλα λόγια οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν μειωθεί κατά 67% την τελευταία δεκαετία. Σκότωσε τα πιο ωραία και πετυχημένα οχήματα της (Focus, Mondeo, Fiesta) για να πουλάει μόνο SUV. Εντελώς αυτοκτονική συμπεριφορά δυστυχώς.

              P 1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                tkin73 last edited by tkin73

                Να καταστραφούν αχωνευτη εταιρεία έχει σκοτώσει κόσμο στην Αμερική γιατί υπολόγιζαν ότι το κόστος των αποζημιώσεων μερικών που μπορεί να καιγοντουσαν ήταν μικρότερο από το να βάλουν ένα προστατευτικό κάλυμμα στο ντεπόζιτο που θα απέτρεπε σε περίπτωση σύγκρουσης να πάρει φωτιά το αμάξι!
                Τα έβαλαν κάτω και τους συνεφερε να αποζημιώνουν μερικές δεκάδες από το να παρέμβουν σε όλα τα αμάξια.
                Για τέτοια εταιρεία μιλάμε...
                Στην Ελλάδα στα επιβατικά αν δεν είχε τα χρηματοδοτικά που έχει θα είχε σβήσει τελείως από το χάρτη.
                Ψωνίζουν μόνο όσοι βάζουν πολλές δόσεις και αγοράζουν Φορντ μόνο και μόνο γιατί συνολικά βγαίνουν φθηνότερα.

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  ilias-a @tkin73 last edited by

                  @tkin73 said in FORD FORUM:

                  Να καταστραφούν αχωνευτη εταιρεία έχει σκοτώσει κόσμο στην Αμερική γιατί υπολόγιζαν ότι το κόστος των αποζημιώσεων μερικών που μπορεί να καιγοντουσαν ήταν μικρότερο από το να βάλουν ένα προστατευτικό κάλυμμα στο ντεπόζιτο που θα απέτρεπε σε περίπτωση σύγκρουσης να πάρει φωτιά το αμάξι!
                  Τα έβαλαν κάτω και τους συνεφερε να αποζημιώνουν μερικές δεκάδες από το να παρέμβουν σε όλα τα αμάξια.
                  Για τέτοια εταιρεία μιλάμε...
                  Στην Ελλάδα στα επιβατικά αν δεν είχε τα χρηματοδοτικά που έχει θα είχε σβήσει τελείως από το χάρτη.

                  Πολυ καλο περπατημα στο δρομο, αν δεν ειχε τη μαλακια με καποιους πραγματικα αδυναμους κινητηρες πιστευω οτι θα ηταν σε ψηλωτερη θεση στην Ελλαδα.

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    petran17 @fotisapple last edited by

                    @fotisapple said in FORD FORUM:

                    Η κατάρρευση των πωλήσεων της Ford στην Ευρώπη είναι αξιοσημείωτη πάντως. Έβλεπα ότι μέχρι το 2017 πουλούσε κατά μέσο όρο 1.2 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο στην Ευρωπαϊκή αγορά, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σταθερά στην 2η θέση πίσω από την Volkswagen. Το 2024 πούλησε “μόλις” 400 χιλιάδες με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 8η θέση των πωλήσεων. Με άλλα λόγια οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν μειωθεί κατά 67% την τελευταία δεκαετία. Σκότωσε τα πιο ωραία και πετυχημένα οχήματα της (Focus, Mondeo, Fiesta) για να πουλάει μόνο SUV. Εντελώς αυτοκτονική συμπεριφορά δυστυχώς.

                    Παλαιοτερα την εβριζα αλλα κατεληξα να παρω αμαξι της.. 😊 (και δεν το εχω μετανιωσει λεπτο)
                    Kατοχος Ford Fiesta mk8 1.0 St-line οπου πραγματικα το εχω λατρεψει και του εχω γραψει αρκετα χλμ (175Κ)..
                    Πριν κανα 2ωρο ετυχε να δω τον τιμοκαταλογο και ειδα οτι δεν υπαρχει κανενα απο τα μοντελα που αναφερεις και πραγματικα απογοητευτηκα....
                    Ευχομαι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορω στα χερια μου.. και οταν με το καλο ερθει η αναγκη της αλλαγης να εχει βγει κατι που να ικανοποιησει τα θελω μου..

                    ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tkin73 @ilias-a last edited by

                      @ilias-a said in FORD FORUM:

                      @tkin73 said in FORD FORUM:

                      Να καταστραφούν αχωνευτη εταιρεία έχει σκοτώσει κόσμο στην Αμερική γιατί υπολόγιζαν ότι το κόστος των αποζημιώσεων μερικών που μπορεί να καιγοντουσαν ήταν μικρότερο από το να βάλουν ένα προστατευτικό κάλυμμα στο ντεπόζιτο που θα απέτρεπε σε περίπτωση σύγκρουσης να πάρει φωτιά το αμάξι!
                      Τα έβαλαν κάτω και τους συνεφερε να αποζημιώνουν μερικές δεκάδες από το να παρέμβουν σε όλα τα αμάξια.
                      Για τέτοια εταιρεία μιλάμε...
                      Στην Ελλάδα στα επιβατικά αν δεν είχε τα χρηματοδοτικά που έχει θα είχε σβήσει τελείως από το χάρτη.

                      Πολυ καλο περπατημα στο δρομο, αν δεν ειχε τη μαλακια με καποιους πραγματικα αδυναμους κινητηρες πιστευω οτι θα ηταν σε ψηλωτερη θεση στην Ελλαδα.

                      Και αυτό στα τελευταία μοντέλα το χάλασε , ή έκοψε τα μοντέλα (φοκους). Το Κούγκα πχ πλέον σε πάτημα δεν υπερτερει πουθενά του ανταγωνισμού του σε σχέση με 5-6 χρόνια πριν. Τώρα τα ηλεκτρικά που έχει γεμίσει ο κατάλογος της στην Ελλάδα είναι άγνωστα πουλάνε ελάχιστα δεν τα ξέρει πραγματικά κανείς πως είναι και πως περπατάνε.
                      Πριν 20 χρόνια πάλευε στην τριάδα μαζί με vw και Τογιότα τώρα μόλις που μπαίνει στην 20αδα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ken11
                        ken11 last edited by

                        Εκαναν αρκετα επιθετικη πολιτικη με βαση τα ηλεκτρικα και εκοψαν μαχαιρι μοντελα τα οποια θα μπορουσαν ειτε να μεινουν ακομη και ως ηπια υβριδικα,ειδικα για την ευρωπη fiesta,focus,mondeo θα ειχαν περαση,αντιστοιχως οι τιμες εκτοξευτηκαν που για να παρεις ενα puma με ταμπουρο και 125 ιππους θελεις 26.500,ισως και παραπανω,το δε ηλετρικο puma ειναι μια μουφα και μιση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ken11
                          ken11 @petran17 last edited by ken11

                          @petran17 said in FORD FORUM:

                          Ευχομαι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορω στα χερια μου.. και οταν με το καλο ερθει η αναγκη της αλλαγης να εχει βγει κατι που να ικανοποιησει τα θελω μου..

                          Κρατα το μια 20ετια,με τυπικη συντηρηση και νορμαλ οδηγηση δεν θα βγαλει κατι,περα απο ισως καποια ηλεκτρικα.Ξεφορτωθηκα τον ιμαντα φετος το καλοκαιρι,οποτε εφυγε αυτο το βαρυ εξοδο,μετα απο 9-10 χρονια παλι.Αλλα θελω γιαλυσματα και μικροδιορθωσεις στο χρωμα γιατι εχει φθορες,θαμπωματα,αραχνες,γδαρσιματακια,λογικο ειναι,10 ετων αμαξι και εξω στον δρομο απροστατευτο.

                          P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            petran17 @ken11 last edited by

                            @ken11 said in FORD FORUM:

                            @petran17 said in FORD FORUM:

                            Ευχομαι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορω στα χερια μου.. και οταν με το καλο ερθει η αναγκη της αλλαγης να εχει βγει κατι που να ικανοποιησει τα θελω μου..

                            Κρατα το μια 20ετια,με τυπικη συντηρηση και νορμαλ οδηγηση δεν θα βγαλει κατι,περα απο ισως καποια ηλεκτρικα.Ξεφορτωθηκα τον ιμαντα φετος το καλοκαιρι,οποτε εφυγε αυτο το βαρυ εξοδο,μετα απο 9-10 χρονια παλι.Αλλα θελω γιαλυσματα και μικροδιορθωσεις στο χρωμα γιατι εχει φθορες,θαμπωματα,αραχνες,γδαρσιματακια,λογικο ειναι,10 ετων αμαξι και εξω στον δρομο απροστατευτο.

                            Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.
                            Ιμαντες ναι και εγω αλλαξα τον Απριλιο. Γερο κοστουμι!!
                            Οσον αφορα τα εξωτερικα που λες, γενικα ειμαι πολυ σχολαστικος με την φροντιδα του. Σε ολα αυτα τα χλμ, μονο 2-3 φορες εχει πλυθει σε πλυντηριο επειδη δεν προλαβαινα. Παντα εγω το πλενω και εχω ειδικα καθαριστικα, γυαλιστικα για τα παντα... εσωτερικο, εξωτερικο, πλαστικα, τζαμια, φαναρια, ζαντες.. για ολα.....ενα 5ωρο μου παιρνει το καθε πλυσιμο 😁 ... Εγω ευτυχως εχω κλειστο χωρο.

                            F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              famas @petran17 last edited by

                              @petran17 said in FORD FORUM:

                              Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.

                              Δηλαδή είναι πρώτο στάδιο εδώ και 125.000 επί συνόλου 175.000 χλμ; Με απλή τυπική συντήρηση της Ford;

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                petran17 @famas last edited by petran17

                                @famas said in FORD FORUM:

                                @petran17 said in FORD FORUM:

                                Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.

                                Δηλαδή είναι πρώτο στάδιο εδώ και 125.000 επί συνόλου 175.000 χλμ; Με απλή τυπική συντήρηση της Ford;

                                Ναι εδω και 125Κ χλμ ειναι πρωτο σταδιο!
                                Την απλη τυπικη συντηρηση της Ford την εχω γραμμενη απο τη πρωτη μερα που πηρα το αυτοκινητο.. τα 30Κ που λενε ειναι αστεια! Προσπαθω καθε 10Κ τα λαδια να τα αλλαζω και τα μπουζι στα 50Κ μαξ (και νωριτερα τα εχω αλλαξει)... ασχετα τι λενε.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • D
                                  dimitrioskosmas @petran17 last edited by

                                  @petran17 said in FORD FORUM:

                                  @famas said in FORD FORUM:

                                  @petran17 said in FORD FORUM:

                                  Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.

                                  Δηλαδή είναι πρώτο στάδιο εδώ και 125.000 επί συνόλου 175.000 χλμ; Με απλή τυπική συντήρηση της Ford;

                                  Ναι εδω και 125Κ χλμ ειναι πρωτο σταδιο!
                                  Την απλη τυπικη συντηρηση της Ford την εχω γραμμενη απο τη πρωτη μερα που πηρα το αυτοκινητο.. τα 30Κ που λενε ειναι αστεια! Προσπαθω καθε 10Κ τα λαδια να τα αλλαζω και τα μπουζι στα 50Κ μαξ (και νωριτερα τα εχω αλλαξει)... ασχετα τι λενε.

                                  Και πολύ καλά κάνεις
                                  Μια από τα ιδια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A d P
                                    A d P moderator last edited by

                                    Ford Focus: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επιστροφή

                                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ford-focus-antistrofi-metrisi-gia-ti-megali-epistrofi/

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Ενδιαφέρον. Να το δούμε.

                                      Να πω την αλήθεια την φόρντ την συμπαθούσα γενικά.

                                      Είδα χτες από κοντά, ένα ηλεκτρικό Κάπρι.

                                      Ωραίο ήταν. Κάτι ανάμεσα σε 3008 και 408.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A d P
                                        A d P moderator last edited by

                                        Στην Ελλάδα το Ford Ranger PHEV: Με κατανάλωση καυσίμου 3,2 λτ./100 χλμ

                                        https://www.4troxoi.gr/agora/stin-ellada-to-ford-ranger-phev-me-katanalosi-kaysimoy-32-lt-100-chlm/

                                        I EAT MILF AND COOKIES

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ken11
                                          ken11 @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in FORD FORUM:

                                          Ford Focus: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επιστροφή

                                          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ford-focus-antistrofi-metrisi-gia-ti-megali-epistrofi/

                                          Δλδ,καταργουν τα παραδοσιακα μοντελα,αλλα κρατανε τα ιστορικα ονοματα τους για να τα χρησιμοποιησουν σε ηλεκτρικες εκδοσεις που δεν θα θυμιζουν κατι απο Focus,για να κανουν μαρκετινιστικα καποιο γκελ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • babisstinson
                                            babisstinson last edited by

                                            Δηλαδή απλά τραγωδία. Κρίμα για την μάρκα. Θα μείνει να πουλάει Ranger στην Ευρώπη και κανά Transit. Άντε και κανά Μαστανγκ.

                                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 246 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr