Απο τη συγκεκριμενη 98αρα της BP ειμαι πολυ ευχαριστημενος και εγω.
Την δοκιμασα σαν "υποκαταστατο" της 100αρας μιας και φοραω προγραμμα και εκατσε πολυ καλα. Σχεδον μηδενικες διαφορες οποτε τη συνεχισα. Καλη χιλιομετρικη αποδοση.
Παντως με τα καυσιμα της AVIN εγω προσωπικα εχω καλυτερη καταναλωση αλλα και γενικα εχω την εντυπωση οτι ειναι καλυτερα! Η 100αρα της ειδικα σκοτωνει αλλα και τσουζει στην τσεπη.
petran17
@petran17
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by petran17
-
RE: Premium καύσιμα
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@ggab said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
Δεν είχες θέμα με τις δαγκάνες;;;
Είχαν τόσο κενό για τους μεγαλύτερους δίσκους;;;Οι δαγκανες στο Fiesta mk8 και για τα 1.0 και για τα ST ειναι ακριβως οι ιδιες. Επισης και τα τακακια ειναι ακριβως τα ιδια.
Μονο οι βασεις για τις δισκοπλακες αλλαζουν και αυτες αλλαξα. Πηρα δλδ τις βασεις για το ST. -
RE: Φώτα LED
Θα συμφωνησω. Στο Fiesta μου (mk8) με προτζεκτορες εχω βαλει και εγω τα Xenon (6000K) της Autobeam με τρομερο αποτελεσμα.
Ισως επειδη η λαμπα τω Xenon ειναι σαν μια αλογονου (φωτιζει περιμετρικα) ενω τα LED συνηθως εχουν τα στοιχεια τους πανω-κατω η δεξια αριστερα. -
RE: Premium καύσιμα
Πολυ σωστο. Δεν καθονται το ιδιο καλα τα ιδια καυσιμα σε διαφορετικα αμαξια.
Εγω σε Ford Fiesta mk8 1.0 Ecoboost. -
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Εκανα προσφατα αναβαθμιση στα φρενα του Fiesta μου (mk8 1.0). Tαυτοχρονα αλλαξα και το μεγεθος δισκοπλακας απο 262 σε 278mm που φοραει το mk8 ST. Επελεξα τους EBC GD Sports Rotors δισκους και τα EBC Yellowstuff τακακια τα οποια ειναι για Fast street driving οπως λενε. Επισης εβαλα και σωληνακια υψηλης και νεα υγρα φρενων.
Το αποτελεσμα απλα φανταστικο. Πολυ δυνατοτερο φρενο, φοβερο cold bite που το φοβομουν για τα συγκεκριμενα τακακια, πολυ μεγαλυτερη διαρκεια και αντοχη πριν παραδωσουν και οσο ζεστενονται γινονται ακομα καλυτερα. Ακριβως οτι ηθελα. Επισης αν για καποιον μετραει και πολυ ομορφο στα ματια (χαρακτος και ταυτοχρονα οχι τρυπητος/διατρητος αλλα dimple δισκος).
Τιμη λιγο πανω απο τα εργοστασιακα αλλα ειλικρινα αξιζουν και το καθε ευρω. Τα συγκεκριμενα τα ειχα ψωνισει αρκετο καιρο πριν (πανω απο χρονο) αλλα δεν τα ειχα βαλει πανω, με τιμες πριν το θεμα με την Αγγλια και τους εκτελωνισμους γιατι απο εκει ηρθαν. Πλεον οι τιμες εχουν ανεβει ομως για τα συγκεκριμενα αλλα σκεφτομαι να κανω την ιδια αναβαθμιση και για τα πισω φρενα.Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στα λεφτα που κανουν τα εργοστασιακα υπαρχουν σαφως καλυτερες επιλογες με πραγματικη αναβαθμιση στην αποδοση. Μερικες λυσεις ειναι και φθηνοτερες απο τα εργοστασιακα οπως προ-ειπατε.
Μια αλλη επιλογη μου ηταν τα ΑΤΕ.
ΑΤΕ Powerdisc δισκος με ΑΤΕ original τακακια που μου εχουν πει αλλοι κατοχοι οτι δουλευει εκπληκτικα και επισης αναβαθμιση στην αποδοση. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Pagalo: Δεν επιλέγω την 225 λόγω χαμηλού προφίλ και περισσότερης υδροπλανησης. Έπειτα κάνω 20-30 Χιλ το χρόνο.
Petran: Έχω δοκιμάσει το conti pc6 και δεν μου κάτσε λόγω μαλακού σκελετού. Μετά από pireli zero nero gt που καταργήθηκε θα πέσουμε στα πούπουλα.Το 225 θα σου μεγαλωσει το προφιλ.
Το Pirelli PZero Nero GT οντως αρκετα σκληρο και η αληθεια ειναι πως δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα. Αλλα ειναι υποκειμενικο πως το βλεπει ο καθενας μας.
Τοτε δοκιμασε τα Dunlop. Αρκετα καλα ελαστικα παρα τα χρονια τους.
Βγαινει και το Pilot Sport 4 αν θελεις. Επισης τρομερο. Εγω ειναι η 2η τετραδα που φοραω αυτη τη στιγμη. Πολυ ευχαριστημενος.
Latest posts made by petran17
-
RE: Φώτα LED
Θα συμφωνησω. Στο Fiesta μου (mk8) με προτζεκτορες εχω βαλει και εγω τα Xenon (6000K) της Autobeam με τρομερο αποτελεσμα.
Ισως επειδη η λαμπα τω Xenon ειναι σαν μια αλογονου (φωτιζει περιμετρικα) ενω τα LED συνηθως εχουν τα στοιχεια τους πανω-κατω η δεξια αριστερα. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Pagalo: Δεν επιλέγω την 225 λόγω χαμηλού προφίλ και περισσότερης υδροπλανησης. Έπειτα κάνω 20-30 Χιλ το χρόνο.
Petran: Έχω δοκιμάσει το conti pc6 και δεν μου κάτσε λόγω μαλακού σκελετού. Μετά από pireli zero nero gt που καταργήθηκε θα πέσουμε στα πούπουλα.Το 225 θα σου μεγαλωσει το προφιλ.
Το Pirelli PZero Nero GT οντως αρκετα σκληρο και η αληθεια ειναι πως δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα. Αλλα ειναι υποκειμενικο πως το βλεπει ο καθενας μας.
Τοτε δοκιμασε τα Dunlop. Αρκετα καλα ελαστικα παρα τα χρονια τους.
Βγαινει και το Pilot Sport 4 αν θελεις. Επισης τρομερο. Εγω ειναι η 2η τετραδα που φοραω αυτη τη στιγμη. Πολυ ευχαριστημενος. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ψάχνοντας ελαστικά στη διάσταση 215/50r17 με λίγο spor προσανατολισμο έχω την εντύπωση πως ίσως να είναι και η μοναδική μου επιλογή το Dunlop sport maxx rt καθώς η συγκεκριμένη διάσταση δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στα HP. Έχει κανείς εμπειρία από maxx sport rt ;
Καλο ελαστικο αλλα τα εχει τα χρονια του θεωρω. Στην διασταση σου λιγο που εψαξα μαλλον θα πηγαινα στο Continental PremiumContact 6. Νομιζω αρκετα καλυτερο του Dunlop.
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@ggab said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
Δεν είχες θέμα με τις δαγκάνες;;;
Είχαν τόσο κενό για τους μεγαλύτερους δίσκους;;;Οι δαγκανες στο Fiesta mk8 και για τα 1.0 και για τα ST ειναι ακριβως οι ιδιες. Επισης και τα τακακια ειναι ακριβως τα ιδια.
Μονο οι βασεις για τις δισκοπλακες αλλαζουν και αυτες αλλαξα. Πηρα δλδ τις βασεις για το ST. -
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Εκανα προσφατα αναβαθμιση στα φρενα του Fiesta μου (mk8 1.0). Tαυτοχρονα αλλαξα και το μεγεθος δισκοπλακας απο 262 σε 278mm που φοραει το mk8 ST. Επελεξα τους EBC GD Sports Rotors δισκους και τα EBC Yellowstuff τακακια τα οποια ειναι για Fast street driving οπως λενε. Επισης εβαλα και σωληνακια υψηλης και νεα υγρα φρενων.
Το αποτελεσμα απλα φανταστικο. Πολυ δυνατοτερο φρενο, φοβερο cold bite που το φοβομουν για τα συγκεκριμενα τακακια, πολυ μεγαλυτερη διαρκεια και αντοχη πριν παραδωσουν και οσο ζεστενονται γινονται ακομα καλυτερα. Ακριβως οτι ηθελα. Επισης αν για καποιον μετραει και πολυ ομορφο στα ματια (χαρακτος και ταυτοχρονα οχι τρυπητος/διατρητος αλλα dimple δισκος).
Τιμη λιγο πανω απο τα εργοστασιακα αλλα ειλικρινα αξιζουν και το καθε ευρω. Τα συγκεκριμενα τα ειχα ψωνισει αρκετο καιρο πριν (πανω απο χρονο) αλλα δεν τα ειχα βαλει πανω, με τιμες πριν το θεμα με την Αγγλια και τους εκτελωνισμους γιατι απο εκει ηρθαν. Πλεον οι τιμες εχουν ανεβει ομως για τα συγκεκριμενα αλλα σκεφτομαι να κανω την ιδια αναβαθμιση και για τα πισω φρενα.Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στα λεφτα που κανουν τα εργοστασιακα υπαρχουν σαφως καλυτερες επιλογες με πραγματικη αναβαθμιση στην αποδοση. Μερικες λυσεις ειναι και φθηνοτερες απο τα εργοστασιακα οπως προ-ειπατε.
Μια αλλη επιλογη μου ηταν τα ΑΤΕ.
ΑΤΕ Powerdisc δισκος με ΑΤΕ original τακακια που μου εχουν πει αλλοι κατοχοι οτι δουλευει εκπληκτικα και επισης αναβαθμιση στην αποδοση. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.
Δεν νμζ να ισχυει αυτο. Αλλαξα τα πρωτα PS4 στα 3 χρονια με 60.000 χλμ πανω τους. Οκ στο τελος δεν πατουσαν καλα αλλα πελμα ειχαν. Μετα τα 50 θελαν αρκετη προσοχη.
Στα δευτερα PS4 που φοραω τωρα, εχω 1μιση χρονο με 35.000χλμ και πατανε παρα πολυ καλα. -
RE: Formula 1, Γενικά Νέα!!!
Και παλι ομως επρεπε να δωσουν προτεραιοτητα στον Νο.1 οδηγο τους .. Επρεπε να εβαζαν τον Leclerc και μετα τον Sainz. Φυσικα και δεν θα προλαβαιναν αλλα αυτο θα τους στοιχησε 1-2 δευτερολεπτα παραπανω για τον δευτερο οδηγο. Οχι τοσο τρελη χασουρα σε σχεση με οτι εγινε τωρα.
Ακομα και αυτο που ειπαν στον Sainz να αφησει αποσταση για να δωσει διαφορα στον Leclerc παλι κερδισμενοι θα ηταν. Δεν ηταν σωστη αυτη η κινηση και δεν θελουμε να κερδιζουμε ετσι αλλα ας αφηνε την αποσταση που του ζητηθηκε και να τον περνουσε αν ηταν στο τελευταιο γυρο ... 1-2 και παλι θα ηταν.. Δηλαδη τι να πεις... -
RE: Premium καύσιμα
Ειναι και θεμα κινητηρα οπως προ-ειπαμε.
Στον δικο μου επισης δεν καθονται καλα τα Shell καυσιμα. Εχω παρατηρησει ανεβασμενη καταλανωση τουλαχιστον. -
RE: Premium καύσιμα
Ακριβως.
H BP εχει με την AlphaBank που κερδιζεις τετραπλασιους ποντους.
Για μενα πολυ συμφερουσα ειναι της AVIN οπου καθε Τεταρτη και Παρασκευη παιρνεις 4πλασιους επισης ποντους και καθε 250 ποντους κερδιζεις ενα κουπονι 3 ευρω οπου το εξαργυρωνεις αμεσα αν θες στα καυσιμα.
Η ΕΚΟ νομιζω εχει με την Eurobank. -
RE: Premium καύσιμα
Πολυ σωστο. Δεν καθονται το ιδιο καλα τα ιδια καυσιμα σε διαφορετικα αμαξια.
Εγω σε Ford Fiesta mk8 1.0 Ecoboost.