Εκανα προσφατα αναβαθμιση στα φρενα του Fiesta μου (mk8 1.0). Tαυτοχρονα αλλαξα και το μεγεθος δισκοπλακας απο 262 σε 278mm που φοραει το mk8 ST. Επελεξα τους EBC GD Sports Rotors δισκους και τα EBC Yellowstuff τακακια τα οποια ειναι για Fast street driving οπως λενε. Επισης εβαλα και σωληνακια υψηλης και νεα υγρα φρενων.
Το αποτελεσμα απλα φανταστικο. Πολυ δυνατοτερο φρενο, φοβερο cold bite που το φοβομουν για τα συγκεκριμενα τακακια, πολυ μεγαλυτερη διαρκεια και αντοχη πριν παραδωσουν και οσο ζεστενονται γινονται ακομα καλυτερα. Ακριβως οτι ηθελα. Επισης αν για καποιον μετραει και πολυ ομορφο στα ματια (χαρακτος και ταυτοχρονα οχι τρυπητος/διατρητος αλλα dimple δισκος).
Τιμη λιγο πανω απο τα εργοστασιακα αλλα ειλικρινα αξιζουν και το καθε ευρω. Τα συγκεκριμενα τα ειχα ψωνισει αρκετο καιρο πριν (πανω απο χρονο) αλλα δεν τα ειχα βαλει πανω, με τιμες πριν το θεμα με την Αγγλια και τους εκτελωνισμους γιατι απο εκει ηρθαν. Πλεον οι τιμες εχουν ανεβει ομως για τα συγκεκριμενα αλλα σκεφτομαι να κανω την ιδια αναβαθμιση και για τα πισω φρενα.
Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στα λεφτα που κανουν τα εργοστασιακα υπαρχουν σαφως καλυτερες επιλογες με πραγματικη αναβαθμιση στην αποδοση. Μερικες λυσεις ειναι και φθηνοτερες απο τα εργοστασιακα οπως προ-ειπατε.
Μια αλλη επιλογη μου ηταν τα ΑΤΕ.
ΑΤΕ Powerdisc δισκος με ΑΤΕ original τακακια που μου εχουν πει αλλοι κατοχοι οτι δουλευει εκπληκτικα και επισης αναβαθμιση στην αποδοση.