-
Εγώ πάω πιο γρήγορα από σένα, γιατί προβλέπω και δεν κολλάω από πίσω...
Είμαι και λίγο ψηλότερα στο αμάξι...
Εσύ περιμένεις την γραμμή για να αλλάξεις λωρίδα...
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
Αν αγχωνεσαι για το συστημα να ξερεις εχει και περιορισμο στην αποσταση απο το προπορευομενο οχημα. Οποτε μπορεις να το βαλεις στο μεγιστο και θα καταλαβεις πολυ ευκολα αν ''διαβαζει'' και κοβει ή οχι.
Σκεψου ομως οτι σε μια στιγμη αδιαθεσιας (εχει συμβει πολλες φορες) πανω στο τιμονι αν εχεις acc ή cc με ποιο θα αποφυγεις κανα μακελειο...
Θα δουλέψει το αυτόματο φρενάρισμα που έχει τον ίδιο τρόπο...
Το αυτόματο φρενάρισμα είναι για ταχύτητες πόλης, σε μεγάλες απλώς θα μετριάσει τις συνέπειες, αλλά δεν θα αποφύγει την σύγκρουση.
Δες να θαυμάζεις σύστημα που έχουν οι αρχαιολογίες
Youtube Video -
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
Η διαφορά είναι ότι στο ένα πέφτεις πάνω στον μπροστά αν δεν προσέξεις και στο άλλο φρενάρει μόνο του και κρατάει απόσταση!
-
@criuser said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
@gatoz said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
του χρεπιου παντως το acc μια χαρα λειτουργουσε στη κινηση, λιγο αποτομα ομως στις σφηνες
του βιτ ηταν εξαιρετικο οπως και του μιτσουμπισιουΘέλεις να μας πεις ότι τελικά πήγαινες αργά ?
Γιατί άλλα μας έγραφες τόσο καιρό...
ΔΕΝ έχει σχέση το ACC με την ταχύτητα που πηγαίνεις - καμία όμως. Απλά φροντίζει να φρενάρει εαν βρεθεί εμπόδιο μπροστά (γιατι π.χ. ο άλλος πήγε από δεξιά μεσαία λωρίδα) και να επιταχύνει ξανά μόλις ο δρόμος αδειάσει (ή βγάλεις φλας για προσπέραση).
Η ταχύτητα κίνησης δεν έχει καμία σχέση με το ACC και ούτε ειναι κριτήριο ύπαρξης ACC ή όχι. Όπως λέει και ο γάτος, οταν στον δρόμο υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα εκτός από το δικό σου, τότε ειναι χρήσιμο.
-
Ο γάτος μας έλεγε απίστευτους χρόνους που σημαίνει ότι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ.
Αρα ως συνήθως ήταν γατομπαρουφάκΟς...
Το Ος γιατί είναι μανιάτης...
Μπορούσε να είναι και γατομπαρουφΕΑς...
-
@criuser said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
Ο γάτος μας έλεγε απίστευτους χρόνους που σημαίνει ότι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ.
Αρα ως συνήθως ήταν γατομπαρουφάκΟς...
Το Ος γιατί είναι μανιάτης...
Μπορούσε να είναι και γατομπαρουφΕΑς...
Έχει "κολλήσει η βελόνα" στο ΑΚΟΛΟΥΘΩ προπορευόμενο όχημα
-
@criuser said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
Ο γάτος μας έλεγε απίστευτους χρόνους που σημαίνει ότι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ.
Μα δεν εχει σχεση το προπορευομενο οχημα, ουτε η ταχυτητα. Κάτι εχεις μπερδέψει στο πως νομίζεις οτι λειτουργούν και χρησιμεύουν στην πράξη.
-
Αρα μπορώ με το που ξεκινάω να το βάζω και αυτό να ακολουθεί και μέσα στην πόλη, να σταματάει, να ξεκινάει, οπότε μόνο να κρατάω το τιμόνι ?
-
@criuser said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
Αρα μπορώ με το που ξεκινάω να το βάζω και αυτό να ακολουθεί και μέσα στην πόλη, να σταματάει, να ξεκινάει, οπότε μόνο να κρατάω το τιμόνι ?
ακριβώς....
ειδικά στα αυτόματα που έχουν και stop & go το χρησιμοποιείς και στα μποτιλιαρίσματα. εγώ το βάζω -
To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.
Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.
Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.
Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.
Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC
-
@panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.
Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.
Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.
Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.
Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC
Ονειρικη η αυτοματη μεγαλη σκαλα!!
Τωρα το δα οτι δεν εχω απλως acc αλλα i-acc -
Το cc μου λείπει στο audi allroad c5 που δεν έχει!!!! Ίσως το βάλω retrofit 30€ αλλά σε γρήγορη οδήγηση είναι άχρηστο και κάπως αγχωτικό
-
@criuser said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
Αρα μπορώ με το που ξεκινάω να το βάζω και αυτό να ακολουθεί και μέσα στην πόλη, να σταματάει, να ξεκινάει, οπότε μόνο να κρατάω το τιμόνι ?
Ναι. Ειδικά στην κίνηση ειναι σωτήριο (το έζησα πρόσφατα στην Βουδαπέστη).
-
Νιώθω ελίτ που είχα acc πριν από εσάς στο ταπεινό Suzuki.
-
@lap said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
Νιώθω ελίτ που είχα acc πριν από εσάς στο ταπεινό Suzuki.
ναι τα swift εχουν φοβερο acc από παλια, οντως ελιτ
ρυθμίζεις την ταχύτητα που θα τρακάρεις σε οποια νομιζεις (αφού φρένα δεν εχουν)
-
@panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.
Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.
Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.
Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.
Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC
Σχετικα με το ACC, στο Fiesta mk8 μου, ειναι φοβερο. Το χρησιμοποιω σχεδον παντα ΕΟ, αλλα και σε επαρχιακους οδους που ξερω οτι το παιρνει ανετα!! Το εχω νομιζω στην μεγαλυτερη αποσταση (3η σκαλα απο 3). Παντα ομως ειμαι σε εγρηγορση ειτε για να μην με φρεναρει οταν βλεπω οτι ο μπροστα μου πχ θα στριψει και εγω προλαβαινω να περασω τοτε θα πατησω ελαφρως to γκαζι να το "ακυρωσω" προσωρινως και μολις στριψει το αφηνω και συνεχιζει κανονικα.. ειτε οταν θελω να πλησιασω πιο κοντα για να προσπερασω αμεσα...
Σχετικα με την οικονομια, εγω πιστευω οτι αναλογως τις διαθεσεις μου... αλλοτε ειναι πιο οικονομικο το ACC (οταν παω νορμαλ) αλλοτε ειναι το ποδι μου πιο οικονομικο γιατι κανω cruising... Χωρις ακριβες μετρησεις, αλλα βλεπω χαμηλοτερες καταναλωσεις στο dashboard οταν κανω χειροκινητο cruising.H αυτοματη μεγαλη σκαλα (AHB - Auto High Beam) (που την ενεργοποιησα μονος μου, επισης ΑΠΑΙΧΤΗ... αν δεν την εχεις στο αμαξι σου, δεν καταλαβαινεις ποσο χρησιμη και ποσο ωραια ειναι.. ΟΜΩΣ προσφατα αλλαξα τις Η1 αλογονου μου με LED και αν και η αλλαγη αυτη με τρελανε γιατι ειναι πολυ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ δυνατα και πραγματικα κανουν τη νυχτα μερα, λυπαμαι τους απεναντι για τις λυγωστες φορες που μπορει να ενεργοποιηθει το AHB λανθασμενα και θα τους αλλαξει τα φωτα
3-4 φορες εγινε Οποτε προσωρινα την εχω απενεργοποιησει και τη χειριζομαι εγω ...
-
@petran17 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
@panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.
Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.
Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.
Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.
Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC
Σχετικα με το ACC, στο Fiesta mk8 μου, ειναι φοβερο. Το χρησιμοποιω σχεδον παντα ΕΟ, αλλα και σε επαρχιακους οδους που ξερω οτι το παιρνει ανετα!! Το εχω νομιζω στην μεγαλυτερη αποσταση (3η σκαλα απο 3). Παντα ομως ειμαι σε εγρηγορση ειτε για να μην με φρεναρει οταν βλεπω οτι ο μπροστα μου πχ θα στριψει και εγω προλαβαινω να περασω τοτε θα πατησω ελαφρως to γκαζι να το "ακυρωσω" προσωρινως και μολις στριψει το αφηνω και συνεχιζει κανονικα.. ειτε οταν θελω να πλησιασω πιο κοντα για να προσπερασω αμεσα...
Σχετικα με την οικονομια, εγω πιστευω οτι αναλογως τις διαθεσεις μου... αλλοτε ειναι πιο οικονομικο το ACC (οταν παω νορμαλ) αλλοτε ειναι το ποδι μου πιο οικονομικο γιατι κανω cruising... Χωρις ακριβες μετρησεις, αλλα βλεπω χαμηλοτερες καταναλωσεις στο dashboard οταν κανω χειροκινητο cruising.H αυτοματη μεγαλη σκαλα (AHB - Auto High Beam) (που την ενεργοποιησα μονος μου, επισης ΑΠΑΙΧΤΗ... αν δεν την εχεις στο αμαξι σου, δεν καταλαβαινεις ποσο χρησιμη και ποσο ωραια ειναι.. ΟΜΩΣ προσφατα αλλαξα τις Η1 αλογονου μου με LED και αν και η αλλαγη αυτη με τρελανε γιατι ειναι πολυ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ δυνατα και πραγματικα κανουν τη νυχτα μερα, λυπαμαι τους απεναντι για τις λυγωστες φορες που μπορει να ενεργοποιηθει το AHB λανθασμενα και θα τους αλλαξει τα φωτα
3-4 φορες εγινε Οποτε προσωρινα την εχω απενεργοποιησει και τη χειριζομαι εγω ...
και γω το έχω στο PUMA , υπέροχο είναι
-
@petran17 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
@panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.
Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.
Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.
Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.
Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC
Σχετικα με το ACC, στο Fiesta mk8 μου, ειναι φοβερο. Το χρησιμοποιω σχεδον παντα ΕΟ, αλλα και σε επαρχιακους οδους που ξερω οτι το παιρνει ανετα!! Το εχω νομιζω στην μεγαλυτερη αποσταση (3η σκαλα απο 3). Παντα ομως ειμαι σε εγρηγορση ειτε για να μην με φρεναρει οταν βλεπω οτι ο μπροστα μου πχ θα στριψει και εγω προλαβαινω να περασω τοτε θα πατησω ελαφρως to γκαζι να το "ακυρωσω" προσωρινως και μολις στριψει το αφηνω και συνεχιζει κανονικα.. ειτε οταν θελω να πλησιασω πιο κοντα για να προσπερασω αμεσα...
Σχετικα με την οικονομια, εγω πιστευω οτι αναλογως τις διαθεσεις μου... αλλοτε ειναι πιο οικονομικο το ACC (οταν παω νορμαλ) αλλοτε ειναι το ποδι μου πιο οικονομικο γιατι κανω cruising... Χωρις ακριβες μετρησεις, αλλα βλεπω χαμηλοτερες καταναλωσεις στο dashboard οταν κανω χειροκινητο cruising.H αυτοματη μεγαλη σκαλα (AHB - Auto High Beam) (που την ενεργοποιησα μονος μου, επισης ΑΠΑΙΧΤΗ... αν δεν την εχεις στο αμαξι σου, δεν καταλαβαινεις ποσο χρησιμη και ποσο ωραια ειναι.. ΟΜΩΣ προσφατα αλλαξα τις Η1 αλογονου μου με LED και αν και η αλλαγη αυτη με τρελανε γιατι ειναι πολυ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ δυνατα και πραγματικα κανουν τη νυχτα μερα, λυπαμαι τους απεναντι για τις λυγωστες φορες που μπορει να ενεργοποιηθει το AHB λανθασμενα και θα τους αλλαξει τα φωτα
3-4 φορες εγινε Οποτε προσωρινα την εχω απενεργοποιησει και τη χειριζομαι εγω ...
εβαλες λεντ και στα μεγαλα φωτα?
-
@ilias-a said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
@petran17 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
@panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:
To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.
Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.
Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.
Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.
Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC
Σχετικα με το ACC, στο Fiesta mk8 μου, ειναι φοβερο. Το χρησιμοποιω σχεδον παντα ΕΟ, αλλα και σε επαρχιακους οδους που ξερω οτι το παιρνει ανετα!! Το εχω νομιζω στην μεγαλυτερη αποσταση (3η σκαλα απο 3). Παντα ομως ειμαι σε εγρηγορση ειτε για να μην με φρεναρει οταν βλεπω οτι ο μπροστα μου πχ θα στριψει και εγω προλαβαινω να περασω τοτε θα πατησω ελαφρως to γκαζι να το "ακυρωσω" προσωρινως και μολις στριψει το αφηνω και συνεχιζει κανονικα.. ειτε οταν θελω να πλησιασω πιο κοντα για να προσπερασω αμεσα...
Σχετικα με την οικονομια, εγω πιστευω οτι αναλογως τις διαθεσεις μου... αλλοτε ειναι πιο οικονομικο το ACC (οταν παω νορμαλ) αλλοτε ειναι το ποδι μου πιο οικονομικο γιατι κανω cruising... Χωρις ακριβες μετρησεις, αλλα βλεπω χαμηλοτερες καταναλωσεις στο dashboard οταν κανω χειροκινητο cruising.H αυτοματη μεγαλη σκαλα (AHB - Auto High Beam) (που την ενεργοποιησα μονος μου, επισης ΑΠΑΙΧΤΗ... αν δεν την εχεις στο αμαξι σου, δεν καταλαβαινεις ποσο χρησιμη και ποσο ωραια ειναι.. ΟΜΩΣ προσφατα αλλαξα τις Η1 αλογονου μου με LED και αν και η αλλαγη αυτη με τρελανε γιατι ειναι πολυ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ δυνατα και πραγματικα κανουν τη νυχτα μερα, λυπαμαι τους απεναντι για τις λυγωστες φορες που μπορει να ενεργοποιηθει το AHB λανθασμενα και θα τους αλλαξει τα φωτα
3-4 φορες εγινε Οποτε προσωρινα την εχω απενεργοποιησει και τη χειριζομαι εγω ...
εβαλες λεντ και στα μεγαλα φωτα?
Ωχ!!!! Αλλος ενας που θα μας αλλαξει τα φωτα.
Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?