-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
Εννοείται αυτό κάνουμε όλοι που δεν έχουμε το άλλο. Στην εθνική στην πορεία αντί για φρένο ή γκάζι κουνάς το μοχλουδακι και αυξομειωνεις+/- 2-2.5 χλμ την φορά.
-
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc. -
Το μόνο εκνευριστικό στο ΑCC, το διαπίστωσα στο πρόσφατο τριήμερο που πήγαμε, είναι οι εκνευριστικοί οδηγοί που δεν κοιτάνε αν έρχεται άλλος στην αριστερή λωρίδα και αποφασίζουν να περάσουν με 100+1 χιλιόμετρα οριακά τον μπροστινό τους. Σε κάνει το ACC headbanging, γκαζι/φρενο/γκαζι/φρενο αν πετύχεις 2-3 τέτοιους στην σειρά. Σε φυσιολογικές συνθήκες θα έβλεπες αν πάει να μπει άλλος μπροστά σου και δεν θα γκάζωνες, θα περίμενες να περάσει κι αυτός και μετά θα επιτάχυνες να προσπεράσεις.
Κατά τα άλλα είναι πολύ χρήσιμο και απείρως πιο βολικό από το έως και σχετικά άχρηστο απλό cruise control. είχα στην Ε46, σπάνια το έβαζα πραγματικά. -
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά γιατί δεν το έχεις ζήσει.
δηλαδή όταν ταξιδεύεις δεν συναντάς άλλα οχήματα που πηγαίνουν με μικρότερη ταχύτητα;
το acc σε γλυτώνει από το βγάλε - βάλε cc.
το acc ακολουθεί την ροή του δρόμου
χώρια που αντιλαμβάνεται πιο γρήγορα κάποιον που πάει πιο αργά και φρενάρει.
είχα απλό cc στο astra και το χρησιμοποιούσα στον αυτοκινητόδρομο,
το acc είναι πιο πρακτικό και με μεγαλύτερο "φάκελο εμπλοκής"πάντως, δεν συμφωνώ και με αυτούς που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό.
έτυχε και το είχε στάνταρ το t-roc, δεν υπήρχε περίπτωση να το παραγγείλω έξτρα.και για επανέλθουμε στο symbioz, διατηρώ της επιφυλάξεις για το αν διαθέτει στάνταρ acc η έκδοση techno. Από alpine και πάνω το αναφέρει στάνταρ και δεν το βλέπω και σε κάποιο πακέτο έξτρα.
-
Αν κάποιος είναι σβέλτος και ταξιδεύει και εκτός των εξόδων , τότε δε θα του λείψει τόσο πολύ το acc. Στο 90% του χρόνου οι Εθνικές εκτός μίας ακτίνας κάποιων χιλιομέτρων γύρω από μεγάλες πόλεις , είναι άδειες.
Ακόμα περισσότερο νόημα έχει σε περιαστικές οδούς ( αττική οδός κλπ).
Είναι καλύτερο από cc; Ασυζητητί .
Θα το έβαζα ως έξτρα ; Αν ήταν καλή υλοποίηση ναι , αλλά , μη κρίνεται πάντα από τα οχήματά σας, σε μερικά είναι "άγαρμπα¨ τόσο στην επιβράδυνση όσο και στην επιτάχυνση.Άσχετο ίσως είναι μόνο η ιδέα μου , αλλά και η αίσθηση του να μην έχεις τον άμεσο έλεγχο της επιβράδυνσης-επιτάχυνσης και να παρατηρείς (από ψυχαναγκασμό ίσως) , αν διάβασε το ραντάρ σωστά , προσωπικά με κουράζει , ίσως το ίδιο με το να μη το χρησιμοποιώ , αλλά αυτή η αίσθηση μάλλον διαφέρει από οδηγό σε οδηγό.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Γενικά συμφωνώ. Απλά δεν γουστάρω το νταβατζιλικι της έξτρα χρέωσης. Βάλε στην τιμή το ραντάρ και το λογισμικό και το κουμπάκι και τέλος. Δεν είναι τπτ τζάμπα αλλά και αυτά τα πακέτα των έξτρα που εκτοξεύουν την τιμή θες ένα πληρώνεις 3 συν τους φόρους λες και ανακαλύψαμε το ζεστό νερό είναι κλέψιμο...
-
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Γενικά συμφωνώ. Απλά δεν γουστάρω το νταβατζιλικι της έξτρα χρέωσης. Βάλε στην τιμή το ραντάρ και το λογισμικό και το κουμπάκι και τέλος. Δεν είναι τπτ τζάμπα αλλά και αυτά τα πακέτα των έξτρα που εκτοξεύουν την τιμή θες ένα πληρώνεις 3 συν τους φόρους λες και ανακαλύψαμε το ζεστό νερό είναι κλέψιμο...
κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την έξτρα χρέωση.
δεν χρησιμοποιεί το hardware (κάμερα - ραντάρ) του αυτόματου φρεναρίσματος που είναι ήδη υποχρεωτικά στάνταρ; gsr2 -
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά γιατί δεν το έχεις ζήσει.
δηλαδή όταν ταξιδεύεις δεν συναντάς άλλα οχήματα που πηγαίνουν με μικρότερη ταχύτητα;
το acc σε γλυτώνει από το βγάλε - βάλε cc.
το acc ακολουθεί την ροή του δρόμου
χώρια που αντιλαμβάνεται πιο γρήγορα κάποιον που πάει πιο αργά και φρενάρει.
είχα απλό cc στο astra και το χρησιμοποιούσα στον αυτοκινητόδρομο,
το acc είναι πιο πρακτικό και με μεγαλύτερο "φάκελο εμπλοκής"πάντως, δεν συμφωνώ και με αυτούς που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό.
έτυχε και το είχε στάνταρ το t-roc, δεν υπήρχε περίπτωση να το παραγγείλω έξτρα.και για επανέλθουμε στο symbioz, διατηρώ της επιφυλάξεις για το αν διαθέτει στάνταρ acc η έκδοση techno. Από alpine και πάνω το αναφέρει στάνταρ και δεν το βλέπω και σε κάποιο πακέτο έξτρα.
γενικά στα ρενάουλτ εχω παρατηρησει οτι ειναι σπανιο να εχουν acc
αμαξι χωρις acc δεν παιρνω πλεονεσυ τωρα εχεις καταλαβει τι εχεις γραψει?
θα σε δωσω σε κανενα εσπερινο στην Παναγία Δεξιά και για τον φακελο και για την εμπλοκη -
@gatoz said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά γιατί δεν το έχεις ζήσει.
δηλαδή όταν ταξιδεύεις δεν συναντάς άλλα οχήματα που πηγαίνουν με μικρότερη ταχύτητα;
το acc σε γλυτώνει από το βγάλε - βάλε cc.
το acc ακολουθεί την ροή του δρόμου
χώρια που αντιλαμβάνεται πιο γρήγορα κάποιον που πάει πιο αργά και φρενάρει.
είχα απλό cc στο astra και το χρησιμοποιούσα στον αυτοκινητόδρομο,
το acc είναι πιο πρακτικό και με μεγαλύτερο "φάκελο εμπλοκής"πάντως, δεν συμφωνώ και με αυτούς που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό.
έτυχε και το είχε στάνταρ το t-roc, δεν υπήρχε περίπτωση να το παραγγείλω έξτρα.και για επανέλθουμε στο symbioz, διατηρώ της επιφυλάξεις για το αν διαθέτει στάνταρ acc η έκδοση techno. Από alpine και πάνω το αναφέρει στάνταρ και δεν το βλέπω και σε κάποιο πακέτο έξτρα.
γενικά στα ρενάουλτ εχω παρατηρησει οτι ειναι σπανιο να εχουν acc
αμαξι χωρις acc δεν παιρνω πλεονεσυ τωρα εχεις καταλαβει τι εχεις γραψει?
θα σε δωσω σε κανενα εσπερινο στην Παναγία Δεξιά και για τον φακελο και για την εμπλοκη
καταγράφει λεπτομερώς τις περιστάσεις και τα γεγονότα που συνδέονται με τη χρήση ενός όπλου κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης επιχείρησης -
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη. -
Προσωπικά το κρουζ κοντρόλ το βάζω μόνο σε εντελώς ανοικτό δρόμο και για να ξεκουράζω το πόδι, αλλά κυρίως για να μην ξεχνιέμαι με τα όρια.
Βλέπετε τα Σιτροέν έχουν ωραία κύλιση και δεν καταλαβαίνεις την ταχύτητα.
Αν τώρα βρω μπροστά μου κάποιον τότε τον προσπερνάω πατώντας το γκάζι και μετά μπαίνω μπροστά του, χωρίς να το σβήσω και με ξαναφέρνει στην επιλεγμένη ταχύτητα.
Εχει και μνήμες που μπορείς να τις χρησιμοποιείς για προεπιλεγμένα όρια, αλλά τα βαριέμαι αυτά.
Γενικά όταν έχει κίνηση ο δρόμος, τα χειριστήρια τα έχω στο χειροκίνητο...
-
@babisstinson said in Renault Symbioz 2024:
Το μόνο εκνευριστικό στο ΑCC, το διαπίστωσα στο πρόσφατο τριήμερο που πήγαμε, είναι οι εκνευριστικοί οδηγοί που δεν κοιτάνε αν έρχεται άλλος στην αριστερή λωρίδα και αποφασίζουν να περάσουν με 100+1 χιλιόμετρα οριακά τον μπροστινό τους. Σε κάνει το ACC headbanging, γκαζι/φρενο/γκαζι/φρενο αν πετύχεις 2-3 τέτοιους στην σειρά. Σε φυσιολογικές συνθήκες θα έβλεπες αν πάει να μπει άλλος μπροστά σου και δεν θα γκάζωνες, θα περίμενες να περάσει κι αυτός και μετά θα επιτάχυνες να προσπεράσεις.
Κατά τα άλλα είναι πολύ χρήσιμο και απείρως πιο βολικό από το έως και σχετικά άχρηστο απλό cruise control. είχα στην Ε46, σπάνια το έβαζα πραγματικά.Acc ή όχι, πάντα πρέπει να βλέπουμε τους άλλους οδηγούς, τι κάνουν. Περιφερειακά πρέπει να είσαι πάντα στη τσίτα, δεν ξέρεις ο άλλος τι κάνει, είναι στο κινητό; βριζεται με την γυναίκα του; μαλώνει τα παιδιά του και έχει γυρισμένο το κεφάλι του; πάντα πρέπει να βλέπεις μέσα στα άλλα αυτοκίνητα το τι, γίνεται γύρω σου.
Αυτό με τις σφήνες, πάντα μου τη δίνει και εμένα, πάω με σταθερή ταχύτητα με το Acc στη μεσαία λωρίδα , μπαίνει ο άλλος σφήνα μπροστά μου γιατί ήταν στην αριστερή και πήγαινε αργά, θέλει να τον προσπεράσει ο γρήγορος που πάει με 160, μπαίνει σφήνα και το Acc, φρενάρει, σε καταλαβαίνω.
-
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
Αν αγχωνεσαι για το συστημα να ξερεις εχει και περιορισμο στην αποσταση απο το προπορευομενο οχημα. Οποτε μπορεις να το βαλεις στο μεγιστο και θα καταλαβεις πολυ ευκολα αν ''διαβαζει'' και κοβει ή οχι.
Σκεψου ομως οτι σε μια στιγμη αδιαθεσιας (εχει συμβει πολλες φορες) πανω στο τιμονι αν εχεις acc ή cc με ποιο θα αποφυγεις κανα μακελειο...
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
του χρεπιου παντως το acc μια χαρα λειτουργουσε στη κινηση, λιγο αποτομα ομως στις σφηνες
του βιτ ηταν εξαιρετικο οπως και του μιτσουμπισιου -
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
Αν αγχωνεσαι για το συστημα να ξερεις εχει και περιορισμο στην αποσταση απο το προπορευομενο οχημα. Οποτε μπορεις να το βαλεις στο μεγιστο και θα καταλαβεις πολυ ευκολα αν ''διαβαζει'' και κοβει ή οχι.
Σκεψου ομως οτι σε μια στιγμη αδιαθεσιας (εχει συμβει πολλες φορες) πανω στο τιμονι αν εχεις acc ή cc με ποιο θα αποφυγεις κανα μακελειο...
Θα δουλέψει το αυτόματο φρενάρισμα που έχει τον ίδιο τρόπο...
-
@gatoz said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
του χρεπιου παντως το acc μια χαρα λειτουργουσε στη κινηση, λιγο αποτομα ομως στις σφηνες
του βιτ ηταν εξαιρετικο οπως και του μιτσουμπισιουΘέλεις να μας πεις ότι τελικά πήγαινες αργά ?
Γιατί άλλα μας έγραφες τόσο καιρό...
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@gatoz said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
του χρεπιου παντως το acc μια χαρα λειτουργουσε στη κινηση, λιγο αποτομα ομως στις σφηνες
του βιτ ηταν εξαιρετικο οπως και του μιτσουμπισιουΘέλεις να μας πεις ότι τελικά πήγαινες αργά ?
Γιατί άλλα μας έγραφες τόσο καιρό...
ακομη δεν βρηκα τροπο στη κινηση να πηγαινω γρηγορα
εσυ δεν εχεις βρει τροπο γενικα
Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?