Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    78
    973
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @criuser last edited by

      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

      Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

      Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

      Εννοείται αυτό κάνουμε όλοι που δεν έχουμε το άλλο. Στην εθνική στην πορεία αντί για φρένο ή γκάζι κουνάς το μοχλουδακι και αυξομειωνεις+/- 2-2.5 χλμ την φορά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser @A d P last edited by

        @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

        @criuser said in Renault Symbioz 2024:

        Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

        Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

        αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

        Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

        Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        Chrisk6 A d P T 3 Replies Last reply Reply Quote 1
        • Chrisk6
          Chrisk6 @criuser last edited by

          @criuser said in Renault Symbioz 2024:

          @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

          @criuser said in Renault Symbioz 2024:

          Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

          Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

          αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

          Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

          Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

          Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
          Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
          Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • babisstinson
            babisstinson last edited by

            Το μόνο εκνευριστικό στο ΑCC, το διαπίστωσα στο πρόσφατο τριήμερο που πήγαμε, είναι οι εκνευριστικοί οδηγοί που δεν κοιτάνε αν έρχεται άλλος στην αριστερή λωρίδα και αποφασίζουν να περάσουν με 100+1 χιλιόμετρα οριακά τον μπροστινό τους. Σε κάνει το ACC headbanging, γκαζι/φρενο/γκαζι/φρενο αν πετύχεις 2-3 τέτοιους στην σειρά. Σε φυσιολογικές συνθήκες θα έβλεπες αν πάει να μπει άλλος μπροστά σου και δεν θα γκάζωνες, θα περίμενες να περάσει κι αυτός και μετά θα επιτάχυνες να προσπεράσεις.
            Κατά τα άλλα είναι πολύ χρήσιμο και απείρως πιο βολικό από το έως και σχετικά άχρηστο απλό cruise control. είχα στην Ε46, σπάνια το έβαζα πραγματικά.

            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A d P
              A d P moderator @criuser last edited by A d P

              @criuser said in Renault Symbioz 2024:

              @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

              @criuser said in Renault Symbioz 2024:

              Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

              Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

              αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

              Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

              Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

              δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά γιατί δεν το έχεις ζήσει.
              δηλαδή όταν ταξιδεύεις δεν συναντάς άλλα οχήματα που πηγαίνουν με μικρότερη ταχύτητα;
              το acc σε γλυτώνει από το βγάλε - βάλε cc.
              το acc ακολουθεί την ροή του δρόμου
              χώρια που αντιλαμβάνεται πιο γρήγορα κάποιον που πάει πιο αργά και φρενάρει.
              είχα απλό cc στο astra και το χρησιμοποιούσα στον αυτοκινητόδρομο,
              το acc είναι πιο πρακτικό και με μεγαλύτερο "φάκελο εμπλοκής"

              πάντως, δεν συμφωνώ και με αυτούς που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό.
              έτυχε και το είχε στάνταρ το t-roc, δεν υπήρχε περίπτωση να το παραγγείλω έξτρα.

              και για επανέλθουμε στο symbioz, διατηρώ της επιφυλάξεις για το αν διαθέτει στάνταρ acc η έκδοση techno. Από alpine και πάνω το αναφέρει στάνταρ και δεν το βλέπω και σε κάποιο πακέτο έξτρα.

              R-LINE

              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                civil357 last edited by civil357

                Αν κάποιος είναι σβέλτος και ταξιδεύει και εκτός των εξόδων , τότε δε θα του λείψει τόσο πολύ το acc. Στο 90% του χρόνου οι Εθνικές εκτός μίας ακτίνας κάποιων χιλιομέτρων γύρω από μεγάλες πόλεις , είναι άδειες.

                Ακόμα περισσότερο νόημα έχει σε περιαστικές οδούς ( αττική οδός κλπ).
                Είναι καλύτερο από cc; Ασυζητητί .
                Θα το έβαζα ως έξτρα ; Αν ήταν καλή υλοποίηση ναι , αλλά , μη κρίνεται πάντα από τα οχήματά σας, σε μερικά είναι "άγαρμπα¨ τόσο στην επιβράδυνση όσο και στην επιτάχυνση.

                Άσχετο ίσως είναι μόνο η ιδέα μου , αλλά και η αίσθηση του να μην έχεις τον άμεσο έλεγχο της επιβράδυνσης-επιτάχυνσης και να παρατηρείς (από ψυχαναγκασμό ίσως) , αν διάβασε το ραντάρ σωστά , προσωπικά με κουράζει , ίσως το ίδιο με το να μη το χρησιμοποιώ , αλλά αυτή η αίσθηση μάλλον διαφέρει από οδηγό σε οδηγό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  tkin73 @criuser last edited by

                  @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                  @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                  @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                  Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                  Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                  αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                  Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                  Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                  Γενικά συμφωνώ. Απλά δεν γουστάρω το νταβατζιλικι της έξτρα χρέωσης. Βάλε στην τιμή το ραντάρ και το λογισμικό και το κουμπάκι και τέλος. Δεν είναι τπτ τζάμπα αλλά και αυτά τα πακέτα των έξτρα που εκτοξεύουν την τιμή θες ένα πληρώνεις 3 συν τους φόρους λες και ανακαλύψαμε το ζεστό νερό είναι κλέψιμο...

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A d P
                    A d P moderator @tkin73 last edited by A d P

                    @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                    @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                    @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                    @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                    Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                    Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                    αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                    Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                    Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                    Γενικά συμφωνώ. Απλά δεν γουστάρω το νταβατζιλικι της έξτρα χρέωσης. Βάλε στην τιμή το ραντάρ και το λογισμικό και το κουμπάκι και τέλος. Δεν είναι τπτ τζάμπα αλλά και αυτά τα πακέτα των έξτρα που εκτοξεύουν την τιμή θες ένα πληρώνεις 3 συν τους φόρους λες και ανακαλύψαμε το ζεστό νερό είναι κλέψιμο...

                    κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την έξτρα χρέωση.
                    δεν χρησιμοποιεί το hardware (κάμερα - ραντάρ) του αυτόματου φρεναρίσματος που είναι ήδη υποχρεωτικά στάνταρ; gsr2

                    R-LINE

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gatoz
                      gatoz @A d P last edited by

                      @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                      @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                      Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                      Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                      αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                      Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                      Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                      δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά γιατί δεν το έχεις ζήσει.
                      δηλαδή όταν ταξιδεύεις δεν συναντάς άλλα οχήματα που πηγαίνουν με μικρότερη ταχύτητα;
                      το acc σε γλυτώνει από το βγάλε - βάλε cc.
                      το acc ακολουθεί την ροή του δρόμου
                      χώρια που αντιλαμβάνεται πιο γρήγορα κάποιον που πάει πιο αργά και φρενάρει.
                      είχα απλό cc στο astra και το χρησιμοποιούσα στον αυτοκινητόδρομο,
                      το acc είναι πιο πρακτικό και με μεγαλύτερο "φάκελο εμπλοκής"

                      πάντως, δεν συμφωνώ και με αυτούς που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό.
                      έτυχε και το είχε στάνταρ το t-roc, δεν υπήρχε περίπτωση να το παραγγείλω έξτρα.

                      και για επανέλθουμε στο symbioz, διατηρώ της επιφυλάξεις για το αν διαθέτει στάνταρ acc η έκδοση techno. Από alpine και πάνω το αναφέρει στάνταρ και δεν το βλέπω και σε κάποιο πακέτο έξτρα.

                      γενικά στα ρενάουλτ εχω παρατηρησει οτι ειναι σπανιο να εχουν acc
                      αμαξι χωρις acc δεν παιρνω πλεον

                      εσυ τωρα εχεις καταλαβει τι εχεις γραψει?
                      θα σε δωσω σε κανενα εσπερινο στην Παναγία Δεξιά και για τον φακελο και για την εμπλοκη

                      #milf-a-man

                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A d P
                        A d P moderator @gatoz last edited by

                        @gatoz said in Renault Symbioz 2024:

                        @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                        @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                        @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                        @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                        Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                        Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                        αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                        Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                        Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                        δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά γιατί δεν το έχεις ζήσει.
                        δηλαδή όταν ταξιδεύεις δεν συναντάς άλλα οχήματα που πηγαίνουν με μικρότερη ταχύτητα;
                        το acc σε γλυτώνει από το βγάλε - βάλε cc.
                        το acc ακολουθεί την ροή του δρόμου
                        χώρια που αντιλαμβάνεται πιο γρήγορα κάποιον που πάει πιο αργά και φρενάρει.
                        είχα απλό cc στο astra και το χρησιμοποιούσα στον αυτοκινητόδρομο,
                        το acc είναι πιο πρακτικό και με μεγαλύτερο "φάκελο εμπλοκής"

                        πάντως, δεν συμφωνώ και με αυτούς που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό.
                        έτυχε και το είχε στάνταρ το t-roc, δεν υπήρχε περίπτωση να το παραγγείλω έξτρα.

                        και για επανέλθουμε στο symbioz, διατηρώ της επιφυλάξεις για το αν διαθέτει στάνταρ acc η έκδοση techno. Από alpine και πάνω το αναφέρει στάνταρ και δεν το βλέπω και σε κάποιο πακέτο έξτρα.

                        γενικά στα ρενάουλτ εχω παρατηρησει οτι ειναι σπανιο να εχουν acc
                        αμαξι χωρις acc δεν παιρνω πλεον

                        εσυ τωρα εχεις καταλαβει τι εχεις γραψει?
                        θα σε δωσω σε κανενα εσπερινο στην Παναγία Δεξιά και για τον φακελο και για την εμπλοκη

                        😁😁
                        καταγράφει λεπτομερώς τις περιστάσεις και τα γεγονότα που συνδέονται με τη χρήση ενός όπλου κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης επιχείρησης

                        R-LINE

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @Chrisk6 last edited by

                          @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                          @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                          @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                          @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                          Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                          Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                          αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                          Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                          Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                          Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
                          Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
                          Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

                          Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @criuser last edited by

                            @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                            @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                            @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                            @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                            @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                            Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                            Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                            αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                            Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                            Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                            Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
                            Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
                            Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

                            Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.

                            Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
                            Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
                            Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
                            Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              Προσωπικά το κρουζ κοντρόλ το βάζω μόνο σε εντελώς ανοικτό δρόμο και για να ξεκουράζω το πόδι, αλλά κυρίως για να μην ξεχνιέμαι με τα όρια.

                              Βλέπετε τα Σιτροέν έχουν ωραία κύλιση και δεν καταλαβαίνεις την ταχύτητα.

                              Αν τώρα βρω μπροστά μου κάποιον τότε τον προσπερνάω πατώντας το γκάζι και μετά μπαίνω μπροστά του, χωρίς να το σβήσω και με ξαναφέρνει στην επιλεγμένη ταχύτητα.

                              Εχει και μνήμες που μπορείς να τις χρησιμοποιείς για προεπιλεγμένα όρια, αλλά τα βαριέμαι αυτά.

                              Γενικά όταν έχει κίνηση ο δρόμος, τα χειριστήρια τα έχω στο χειροκίνητο...😊

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                groover1972 @babisstinson last edited by groover1972

                                @babisstinson said in Renault Symbioz 2024:

                                Το μόνο εκνευριστικό στο ΑCC, το διαπίστωσα στο πρόσφατο τριήμερο που πήγαμε, είναι οι εκνευριστικοί οδηγοί που δεν κοιτάνε αν έρχεται άλλος στην αριστερή λωρίδα και αποφασίζουν να περάσουν με 100+1 χιλιόμετρα οριακά τον μπροστινό τους. Σε κάνει το ACC headbanging, γκαζι/φρενο/γκαζι/φρενο αν πετύχεις 2-3 τέτοιους στην σειρά. Σε φυσιολογικές συνθήκες θα έβλεπες αν πάει να μπει άλλος μπροστά σου και δεν θα γκάζωνες, θα περίμενες να περάσει κι αυτός και μετά θα επιτάχυνες να προσπεράσεις.
                                Κατά τα άλλα είναι πολύ χρήσιμο και απείρως πιο βολικό από το έως και σχετικά άχρηστο απλό cruise control. είχα στην Ε46, σπάνια το έβαζα πραγματικά.

                                Acc ή όχι, πάντα πρέπει να βλέπουμε τους άλλους οδηγούς, τι κάνουν. Περιφερειακά πρέπει να είσαι πάντα στη τσίτα, δεν ξέρεις ο άλλος τι κάνει, είναι στο κινητό; βριζεται με την γυναίκα του; μαλώνει τα παιδιά του και έχει γυρισμένο το κεφάλι του; πάντα πρέπει να βλέπεις μέσα στα άλλα αυτοκίνητα το τι, γίνεται γύρω σου.

                                Αυτό με τις σφήνες, πάντα μου τη δίνει και εμένα, πάω με σταθερή ταχύτητα με το Acc στη μεσαία λωρίδα , μπαίνει ο άλλος σφήνα μπροστά μου γιατί ήταν στην αριστερή και πήγαινε αργά, θέλει να τον προσπεράσει ο γρήγορος που πάει με 160, μπαίνει σφήνα και το Acc, φρενάρει, σε καταλαβαίνω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser @Chrisk6 last edited by

                                  @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                  @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                  @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                  @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                  @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                                  @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                  Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                                  Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                                  αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                                  Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                                  Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                                  Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
                                  Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
                                  Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

                                  Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.

                                  Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
                                  Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
                                  Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
                                  Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.

                                  Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.

                                  Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.

                                  Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...😊

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  Chrisk6 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • Chrisk6
                                    Chrisk6 @criuser last edited by

                                    @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                    @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                    @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                    @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                    @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                    @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                                    @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                    Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                                    Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                                    αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                                    Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                                    Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                                    Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
                                    Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
                                    Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

                                    Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.

                                    Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
                                    Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
                                    Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
                                    Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.

                                    Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.

                                    Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.

                                    Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...😊

                                    Αν αγχωνεσαι για το συστημα να ξερεις εχει και περιορισμο στην αποσταση απο το προπορευομενο οχημα. Οποτε μπορεις να το βαλεις στο μεγιστο και θα καταλαβεις πολυ ευκολα αν ''διαβαζει'' και κοβει ή οχι.

                                    Σκεψου ομως οτι σε μια στιγμη αδιαθεσιας (εχει συμβει πολλες φορες) πανω στο τιμονι αν εχεις acc ή cc με ποιο θα αποφυγεις κανα μακελειο... 😊

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • gatoz
                                      gatoz @criuser last edited by

                                      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                      @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                      @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                      @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                                      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                      Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                                      Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                                      αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                                      Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                                      Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                                      Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
                                      Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
                                      Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

                                      Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.

                                      Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
                                      Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
                                      Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
                                      Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.

                                      Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.

                                      Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.

                                      Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...😊

                                      του χρεπιου παντως το acc μια χαρα λειτουργουσε στη κινηση, λιγο αποτομα ομως στις σφηνες
                                      του βιτ ηταν εξαιρετικο οπως και του μιτσουμπισιου

                                      #milf-a-man

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser @Chrisk6 last edited by

                                        @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                        @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                        @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                        @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                        @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                        @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                        @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                                        @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                        Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                                        Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                                        αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                                        Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                                        Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                                        Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
                                        Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
                                        Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

                                        Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.

                                        Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
                                        Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
                                        Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
                                        Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.

                                        Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.

                                        Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.

                                        Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...😊

                                        Αν αγχωνεσαι για το συστημα να ξερεις εχει και περιορισμο στην αποσταση απο το προπορευομενο οχημα. Οποτε μπορεις να το βαλεις στο μεγιστο και θα καταλαβεις πολυ ευκολα αν ''διαβαζει'' και κοβει ή οχι.

                                        Σκεψου ομως οτι σε μια στιγμη αδιαθεσιας (εχει συμβει πολλες φορες) πανω στο τιμονι αν εχεις acc ή cc με ποιο θα αποφυγεις κανα μακελειο... 😊

                                        Θα δουλέψει το αυτόματο φρενάρισμα που έχει τον ίδιο τρόπο...😊

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser @gatoz last edited by

                                          @gatoz said in Renault Symbioz 2024:

                                          @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                          @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                          @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                          @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                          @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                          @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                                          @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                          Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                                          Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                                          αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                                          Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                                          Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                                          Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
                                          Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
                                          Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

                                          Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.

                                          Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
                                          Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
                                          Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
                                          Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.

                                          Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.

                                          Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.

                                          Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...😊

                                          του χρεπιου παντως το acc μια χαρα λειτουργουσε στη κινηση, λιγο αποτομα ομως στις σφηνες
                                          του βιτ ηταν εξαιρετικο οπως και του μιτσουμπισιου

                                          Θέλεις να μας πεις ότι τελικά πήγαινες αργά ?

                                          Γιατί άλλα μας έγραφες τόσο καιρό...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          gatoz fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @criuser last edited by

                                            @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                            @gatoz said in Renault Symbioz 2024:

                                            @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                            @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                            @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                            @chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:

                                            @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                            @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

                                            @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                            Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

                                            Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

                                            αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

                                            Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

                                            Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

                                            Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
                                            Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
                                            Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.

                                            Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.

                                            Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
                                            Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
                                            Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
                                            Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.

                                            Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.

                                            Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.

                                            Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...😊

                                            του χρεπιου παντως το acc μια χαρα λειτουργουσε στη κινηση, λιγο αποτομα ομως στις σφηνες
                                            του βιτ ηταν εξαιρετικο οπως και του μιτσουμπισιου

                                            Θέλεις να μας πεις ότι τελικά πήγαινες αργά ?

                                            Γιατί άλλα μας έγραφες τόσο καιρό...😊

                                            ακομη δεν βρηκα τροπο στη κινηση να πηγαινω γρηγορα
                                            εσυ δεν εχεις βρει τροπο γενικα

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr