Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 806
    • Best 13
    • Groups 0

    Best posts made by petran17

    • RE: FORD FORUM

      @famas said in FORD FORUM:

      @petran17 said in FORD FORUM:

      Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.

      Δηλαδή είναι πρώτο στάδιο εδώ και 125.000 επί συνόλου 175.000 χλμ; Με απλή τυπική συντήρηση της Ford;

      Ναι εδω και 125Κ χλμ ειναι πρωτο σταδιο!
      Την απλη τυπικη συντηρηση της Ford την εχω γραμμενη απο τη πρωτη μερα που πηρα το αυτοκινητο.. τα 30Κ που λενε ειναι αστεια! Προσπαθω καθε 10Κ τα λαδια να τα αλλαζω και τα μπουζι στα 50Κ μαξ (και νωριτερα τα εχω αλλαξει)... ασχετα τι λενε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petran17
    • RE: Ford Focus & Fiesta 2019 τριγμοί

      Ο χρήστης techon1 έγραψε:
      Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.

      Είναι και θέμα τύχης παιδιά.. παρελαβα το Fiesta μέσα Νοέμβρη 2017. Λογικά από τα πρώτα ST-Line που ήρθαν Ελλάδα. Ακόμα και τώρα έπειτα από 29.000 χλμ δεν έχω ακούσει τσικ.

      Όπως επίσης αναφερθηκε και πιο πάνω είναι και θέμα δρόμων... Εγώ κινούμαι σε επαρχιακούς δρόμους που όσον να Ναι είναι ανοιχτοί χωρίς τα πολλά μπαλοματα τάξης Αθήνας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • RE: FORD FORUM

      @fotisapple said in FORD FORUM:

      Η κατάρρευση των πωλήσεων της Ford στην Ευρώπη είναι αξιοσημείωτη πάντως. Έβλεπα ότι μέχρι το 2017 πουλούσε κατά μέσο όρο 1.2 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο στην Ευρωπαϊκή αγορά, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σταθερά στην 2η θέση πίσω από την Volkswagen. Το 2024 πούλησε “μόλις” 400 χιλιάδες με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 8η θέση των πωλήσεων. Με άλλα λόγια οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν μειωθεί κατά 67% την τελευταία δεκαετία. Σκότωσε τα πιο ωραία και πετυχημένα οχήματα της (Focus, Mondeo, Fiesta) για να πουλάει μόνο SUV. Εντελώς αυτοκτονική συμπεριφορά δυστυχώς.

      Παλαιοτερα την εβριζα αλλα κατεληξα να παρω αμαξι της.. 😊 (και δεν το εχω μετανιωσει λεπτο)
      Kατοχος Ford Fiesta mk8 1.0 St-line οπου πραγματικα το εχω λατρεψει και του εχω γραψει αρκετα χλμ (175Κ)..
      Πριν κανα 2ωρο ετυχε να δω τον τιμοκαταλογο και ειδα οτι δεν υπαρχει κανενα απο τα μοντελα που αναφερεις και πραγματικα απογοητευτηκα....
      Ευχομαι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορω στα χερια μου.. και οταν με το καλο ερθει η αναγκη της αλλαγης να εχει βγει κατι που να ικανοποιησει τα θελω μου..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petran17
    • RE: Premium καύσιμα

      Απο τη συγκεκριμενη 98αρα της BP ειμαι πολυ ευχαριστημενος και εγω.
      Την δοκιμασα σαν "υποκαταστατο" της 100αρας μιας και φοραω προγραμμα και εκατσε πολυ καλα. Σχεδον μηδενικες διαφορες οποτε τη συνεχισα. Καλη χιλιομετρικη αποδοση.
      Παντως με τα καυσιμα της AVIN εγω προσωπικα εχω καλυτερη καταναλωση αλλα και γενικα εχω την εντυπωση οτι ειναι καλυτερα! Η 100αρα της ειδικα σκοτωνει αλλα και τσουζει στην τσεπη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      @ggab said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

      Δεν είχες θέμα με τις δαγκάνες;;;
      Είχαν τόσο κενό για τους μεγαλύτερους δίσκους;;;

      Οι δαγκανες στο Fiesta mk8 και για τα 1.0 και για τα ST ειναι ακριβως οι ιδιες. Επισης και τα τακακια ειναι ακριβως τα ιδια.
      Μονο οι βασεις για τις δισκοπλακες αλλαζουν και αυτες αλλαξα. Πηρα δλδ τις βασεις για το ST.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Εκανα προσφατα αναβαθμιση στα φρενα του Fiesta μου (mk8 1.0). Tαυτοχρονα αλλαξα και το μεγεθος δισκοπλακας απο 262 σε 278mm που φοραει το mk8 ST. Επελεξα τους EBC GD Sports Rotors δισκους και τα EBC Yellowstuff τακακια τα οποια ειναι για Fast street driving οπως λενε. Επισης εβαλα και σωληνακια υψηλης και νεα υγρα φρενων.
      Το αποτελεσμα απλα φανταστικο. Πολυ δυνατοτερο φρενο, φοβερο cold bite που το φοβομουν για τα συγκεκριμενα τακακια, πολυ μεγαλυτερη διαρκεια και αντοχη πριν παραδωσουν και οσο ζεστενονται γινονται ακομα καλυτερα. Ακριβως οτι ηθελα. Επισης αν για καποιον μετραει και πολυ ομορφο στα ματια (χαρακτος και ταυτοχρονα οχι τρυπητος/διατρητος αλλα dimple δισκος).
      Τιμη λιγο πανω απο τα εργοστασιακα αλλα ειλικρινα αξιζουν και το καθε ευρω. Τα συγκεκριμενα τα ειχα ψωνισει αρκετο καιρο πριν (πανω απο χρονο) αλλα δεν τα ειχα βαλει πανω, με τιμες πριν το θεμα με την Αγγλια και τους εκτελωνισμους γιατι απο εκει ηρθαν. Πλεον οι τιμες εχουν ανεβει ομως για τα συγκεκριμενα αλλα σκεφτομαι να κανω την ιδια αναβαθμιση και για τα πισω φρενα.

      Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στα λεφτα που κανουν τα εργοστασιακα υπαρχουν σαφως καλυτερες επιλογες με πραγματικη αναβαθμιση στην αποδοση. Μερικες λυσεις ειναι και φθηνοτερες απο τα εργοστασιακα οπως προ-ειπατε.

      Μια αλλη επιλογη μου ηταν τα ΑΤΕ.
      ΑΤΕ Powerdisc δισκος με ΑΤΕ original τακακια που μου εχουν πει αλλοι κατοχοι οτι δουλευει εκπληκτικα και επισης αναβαθμιση στην αποδοση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • RE: Φώτα LED

      Θα συμφωνησω. Στο Fiesta μου (mk8) με προτζεκτορες εχω βαλει και εγω τα Xenon (6000K) της Autobeam με τρομερο αποτελεσμα.
      Ισως επειδη η λαμπα τω Xenon ειναι σαν μια αλογονου (φωτιζει περιμετρικα) ενω τα LED συνηθως εχουν τα στοιχεια τους πανω-κατω η δεξια αριστερα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.

      Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.

      Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.

      Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.

      Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC 😁

      Σχετικα με το ACC, στο Fiesta mk8 μου, ειναι φοβερο. Το χρησιμοποιω σχεδον παντα ΕΟ, αλλα και σε επαρχιακους οδους που ξερω οτι το παιρνει ανετα!! Το εχω νομιζω στην μεγαλυτερη αποσταση (3η σκαλα απο 3). Παντα ομως ειμαι σε εγρηγορση ειτε για να μην με φρεναρει οταν βλεπω οτι ο μπροστα μου πχ θα στριψει και εγω προλαβαινω να περασω τοτε θα πατησω ελαφρως to γκαζι να το "ακυρωσω" προσωρινως και μολις στριψει το αφηνω και συνεχιζει κανονικα.. ειτε οταν θελω να πλησιασω πιο κοντα για να προσπερασω αμεσα...
      Σχετικα με την οικονομια, εγω πιστευω οτι αναλογως τις διαθεσεις μου... αλλοτε ειναι πιο οικονομικο το ACC (οταν παω νορμαλ) αλλοτε ειναι το ποδι μου πιο οικονομικο γιατι κανω cruising... Χωρις ακριβες μετρησεις, αλλα βλεπω χαμηλοτερες καταναλωσεις στο dashboard οταν κανω χειροκινητο cruising. 😂

      H αυτοματη μεγαλη σκαλα (AHB - Auto High Beam) (που την ενεργοποιησα μονος μου, επισης ΑΠΑΙΧΤΗ... αν δεν την εχεις στο αμαξι σου, δεν καταλαβαινεις ποσο χρησιμη και ποσο ωραια ειναι.. ΟΜΩΣ προσφατα αλλαξα τις Η1 αλογονου μου με LED και αν και η αλλαγη αυτη με τρελανε γιατι ειναι πολυ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ δυνατα και πραγματικα κανουν τη νυχτα μερα, λυπαμαι τους απεναντι για τις λυγωστες φορες που μπορει να ενεργοποιηθει το AHB λανθασμενα και θα τους αλλαξει τα φωτα 🤣 3-4 φορες εγινε Οποτε προσωρινα την εχω απενεργοποιησει και τη χειριζομαι εγω ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Εγω προσφατα αλλαξα ιμαντες στο δικο μου Ford Fiesta mk8 1.0 125PS ST-Line κοντα στα 160.000 χλμ. Η κατασταση του παλιου ηταν ετσι και ετσι. Ειχε αρχισει η φθορα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petran17
    • RE: Premium καύσιμα

      Πολυ σωστο. Δεν καθονται το ιδιο καλα τα ιδια καυσιμα σε διαφορετικα αμαξια.
      Εγω σε Ford Fiesta mk8 1.0 Ecoboost.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • RE: FORD FORUM

      @ken11 said in FORD FORUM:

      @petran17 said in FORD FORUM:

      Ευχομαι να το κρατησω οσο περισσοτερο μπορω στα χερια μου.. και οταν με το καλο ερθει η αναγκη της αλλαγης να εχει βγει κατι που να ικανοποιησει τα θελω μου..

      Κρατα το μια 20ετια,με τυπικη συντηρηση και νορμαλ οδηγηση δεν θα βγαλει κατι,περα απο ισως καποια ηλεκτρικα.Ξεφορτωθηκα τον ιμαντα φετος το καλοκαιρι,οποτε εφυγε αυτο το βαρυ εξοδο,μετα απο 9-10 χρονια παλι.Αλλα θελω γιαλυσματα και μικροδιορθωσεις στο χρωμα γιατι εχει φθορες,θαμπωματα,αραχνες,γδαρσιματακια,λογικο ειναι,10 ετων αμαξι και εξω στον δρομο απροστατευτο.

      Συντηρηση ασφαλως, γιατι απο τα 50Κ ειναι και Stage1.
      Ιμαντες ναι και εγω αλλαξα τον Απριλιο. Γερο κοστουμι!!
      Οσον αφορα τα εξωτερικα που λες, γενικα ειμαι πολυ σχολαστικος με την φροντιδα του. Σε ολα αυτα τα χλμ, μονο 2-3 φορες εχει πλυθει σε πλυντηριο επειδη δεν προλαβαινα. Παντα εγω το πλενω και εχω ειδικα καθαριστικα, γυαλιστικα για τα παντα... εσωτερικο, εξωτερικο, πλαστικα, τζαμια, φαναρια, ζαντες.. για ολα.....ενα 5ωρο μου παιρνει το καθε πλυσιμο 😁 ... Εγω ευτυχως εχω κλειστο χωρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petran17
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Pagalo: Δεν επιλέγω την 225 λόγω χαμηλού προφίλ και περισσότερης υδροπλανησης. Έπειτα κάνω 20-30 Χιλ το χρόνο.
      Petran: Έχω δοκιμάσει το conti pc6 και δεν μου κάτσε λόγω μαλακού σκελετού. Μετά από pireli zero nero gt που καταργήθηκε θα πέσουμε στα πούπουλα.

      Το 225 θα σου μεγαλωσει το προφιλ.
      Το Pirelli PZero Nero GT οντως αρκετα σκληρο και η αληθεια ειναι πως δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα. Αλλα ειναι υποκειμενικο πως το βλεπει ο καθενας μας.
      Τοτε δοκιμασε τα Dunlop. Αρκετα καλα ελαστικα παρα τα χρονια τους.
      Βγαινει και το Pilot Sport 4 αν θελεις. Επισης τρομερο. Εγω ειναι η 2η τετραδα που φοραω αυτη τη στιγμη. Πολυ ευχαριστημενος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @vagkirk said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @petran17 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @ilias-a said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @petran17 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @ilias-a said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @petran17 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.

      Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.

      Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.

      Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.

      Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC 😁

      Σχετικα με το ACC, στο Fiesta mk8 μου, ειναι φοβερο. Το χρησιμοποιω σχεδον παντα ΕΟ, αλλα και σε επαρχιακους οδους που ξερω οτι το παιρνει ανετα!! Το εχω νομιζω στην μεγαλυτερη αποσταση (3η σκαλα απο 3). Παντα ομως ειμαι σε εγρηγορση ειτε για να μην με φρεναρει οταν βλεπω οτι ο μπροστα μου πχ θα στριψει και εγω προλαβαινω να περασω τοτε θα πατησω ελαφρως to γκαζι να το "ακυρωσω" προσωρινως και μολις στριψει το αφηνω και συνεχιζει κανονικα.. ειτε οταν θελω να πλησιασω πιο κοντα για να προσπερασω αμεσα...
      Σχετικα με την οικονομια, εγω πιστευω οτι αναλογως τις διαθεσεις μου... αλλοτε ειναι πιο οικονομικο το ACC (οταν παω νορμαλ) αλλοτε ειναι το ποδι μου πιο οικονομικο γιατι κανω cruising... Χωρις ακριβες μετρησεις, αλλα βλεπω χαμηλοτερες καταναλωσεις στο dashboard οταν κανω χειροκινητο cruising. 😂

      H αυτοματη μεγαλη σκαλα (AHB - Auto High Beam) (που την ενεργοποιησα μονος μου, επισης ΑΠΑΙΧΤΗ... αν δεν την εχεις στο αμαξι σου, δεν καταλαβαινεις ποσο χρησιμη και ποσο ωραια ειναι.. ΟΜΩΣ προσφατα αλλαξα τις Η1 αλογονου μου με LED και αν και η αλλαγη αυτη με τρελανε γιατι ειναι πολυ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ δυνατα και πραγματικα κανουν τη νυχτα μερα, λυπαμαι τους απεναντι για τις λυγωστες φορες που μπορει να ενεργοποιηθει το AHB λανθασμενα και θα τους αλλαξει τα φωτα 🤣 3-4 φορες εγινε Οποτε προσωρινα την εχω απενεργοποιησει και τη χειριζομαι εγω ...

      εβαλες λεντ και στα μεγαλα φωτα?

      Ναι! Στην μεγαλη σκαλα εννοω μετα κοπων και χιλιων βασανων καταφερα να τα βαλω (κυριως να βρω LED kit που να ταιριαζει και το κυριοτερο να χωραει!!).. Ειναι απιστευτα.. οταν τα πρωτο δοκιμασα ειχα μεινει αφωνος για κανα 5λεπτο και τα χαζευα!!!

      @otokomae said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @ilias-a said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @petran17 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      @panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.

      Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.

      Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.

      Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.

      Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC 😁

      Σχετικα με το ACC, στο Fiesta mk8 μου, ειναι φοβερο. Το χρησιμοποιω σχεδον παντα ΕΟ, αλλα και σε επαρχιακους οδους που ξερω οτι το παιρνει ανετα!! Το εχω νομιζω στην μεγαλυτερη αποσταση (3η σκαλα απο 3). Παντα ομως ειμαι σε εγρηγορση ειτε για να μην με φρεναρει οταν βλεπω οτι ο μπροστα μου πχ θα στριψει και εγω προλαβαινω να περασω τοτε θα πατησω ελαφρως to γκαζι να το "ακυρωσω" προσωρινως και μολις στριψει το αφηνω και συνεχιζει κανονικα.. ειτε οταν θελω να πλησιασω πιο κοντα για να προσπερασω αμεσα...
      Σχετικα με την οικονομια, εγω πιστευω οτι αναλογως τις διαθεσεις μου... αλλοτε ειναι πιο οικονομικο το ACC (οταν παω νορμαλ) αλλοτε ειναι το ποδι μου πιο οικονομικο γιατι κανω cruising... Χωρις ακριβες μετρησεις, αλλα βλεπω χαμηλοτερες καταναλωσεις στο dashboard οταν κανω χειροκινητο cruising. 😂

      H αυτοματη μεγαλη σκαλα (AHB - Auto High Beam) (που την ενεργοποιησα μονος μου, επισης ΑΠΑΙΧΤΗ... αν δεν την εχεις στο αμαξι σου, δεν καταλαβαινεις ποσο χρησιμη και ποσο ωραια ειναι.. ΟΜΩΣ προσφατα αλλαξα τις Η1 αλογονου μου με LED και αν και η αλλαγη αυτη με τρελανε γιατι ειναι πολυ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ δυνατα και πραγματικα κανουν τη νυχτα μερα, λυπαμαι τους απεναντι για τις λυγωστες φορες που μπορει να ενεργοποιηθει το AHB λανθασμενα και θα τους αλλαξει τα φωτα 🤣 3-4 φορες εγινε Οποτε προσωρινα την εχω απενεργοποιησει και τη χειριζομαι εγω ...

      εβαλες λεντ και στα μεγαλα φωτα?

      Ωχ!!!! Αλλος ενας που θα μας αλλαξει τα φωτα.

      Πως να σε τυφλωσω?? (αν λες για μενα!!)
      Την μεγαλη σκαλα την αναβουμε οταν δεν υπαρχει αυτοκινητο απεναντι.. και αν διαβασες απενεργοποιησα το AHB για να μην τυφλωσω καταλαθος σε περιπτωση που δεν σας καταλαβει μονο του..

      Αν και δε μιλησα για τυφλωμα εγω, γιατι και με κλασικη λαμπα ο απεναντι τυφλωνετε, αυτο που ηθελα να μαθω αν με αυτα τα κελβιν της λαμπας λεντ, σε μεγαλη υγρασια, βροχη και ομιχλη ειναι αποδοτικη η μεγαλη σκαλα. Οπως και αν με την αυξηση της αποστασης της μεσσαιας σκαλας τελικα αν ειναι χρησιμη και η αλλαγη στη μεγαλη.

      Συμφωνω.. εχω δει απειρα αυτοκινητα με κλασσικη λαμπα αλογονου και παει το τυφλωμα συννεφο... Με ενα σινιαλο επανερχονται στις εργοστασιακες ρυθμισεις.. 😊
      Τωρα σε ομιχλη (κανονικη, οχι ψευτο-ομιχλη) που τα (μεγαλα-Η1) εχω δοκιμασει.. ξεκαθαρα δεν βλεπεις τιποτα.. ευτυχως η μεσαια σκαλα (Η7) ειναι φουλ αποδοτικη και εκει. (btw και στην μεσαια εχω βαλει ιδιας μαρκας LED, επισης καλυτερα απο Autobeam Xenon που ειχα πριν).. Ειναι τοσο δυνατα τα H1 και εχουν τοσο διαχυση που πραγματικα βλεπεις ενα ασπρο θαμπωμα...
      Σε συνθηκες υγρασιας (βροχη, κτλ) ειναι μια χαρα αποδοτικη. Βλεπεις μια χαρα αλλα προφανως οχι στο 100% λογω των συνθηκων.. αλλα και παλι ειναι πολυυυυ καλυτερα απο τις αλογονου που ειχα πριν στη μεγαλη σκαλα..
      Αν θυμαμαι καλα, ειναι 6500Κ και 13200 lumens, 110W το σετ. Το ιδιο kit ακριβως και σε Η7 και σε Η1.

      Ποιες λάμπες είναι , παρακαλω, δώσε μας ένα λινκ.

      Ειναι NAO EVO .. μοντελο αν θυμαμαι καλα NR Series αυτες με τα 55W η καθε μια.
      Εχουν παρα πολλα μοντελα με διαφορα Watt και παραπανω απο αυτες.. Εγω προτιμησα αυτες γιατι ηθελα να μεινω μεχρι 55W η καθε λαμπα.. μην καψω και κανα φαναρι/(εσωτερικο προτζεκτορα) (αν και συνηθως οι LED βγαινουν κοντα στα 35W..)
      Link επιτρεπεται να βαλω? Απο το official account της NAO EVO στο Aliexpress.. 25 ευρω το ζευγαρι.. τις εχουν σχεδον μονιμα σε 50% εκπτωση...

      ΥΓ. βασικα θα σου βαλω το λινκ απο το επισημο site της ΝΑΟ EVO..
      https://www.naoevo.com/product/nr-series/

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      petran17
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr