Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 6
    • Posts 58
    • Best 8
    • Groups 0

    fotisapple

    @fotisapple

    Please enter occupation - Please enter your interests

    17
    Reputation
    13
    Profile views
    58
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fotisapple Unfollow Follow

    Best posts made by fotisapple

    • RE: FORD FORUM

      Η κατάρρευση των πωλήσεων της Ford στην Ευρώπη είναι αξιοσημείωτη πάντως. Έβλεπα ότι μέχρι το 2017 πουλούσε κατά μέσο όρο 1.2 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο στην Ευρωπαϊκή αγορά, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σταθερά στην 2η θέση πίσω από την Volkswagen. Το 2024 πούλησε “μόλις” 400 χιλιάδες με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 8η θέση των πωλήσεων. Με άλλα λόγια οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν μειωθεί κατά 67% την τελευταία δεκαετία. Σκότωσε τα πιο ωραία και πετυχημένα οχήματα της (Focus, Mondeo, Fiesta) για να πουλάει μόνο SUV. Εντελώς αυτοκτονική συμπεριφορά δυστυχώς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fotisapple
    • RE: BMW vs Mercedes vs Audi

      Πάντως μεταξύ των 3 εταιρειών έχω μια συμπάθεια στην Mercedes. Μοντέλα όπως η C Class και η A class Sedan είναι αγαπημένα μου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • RE: Ford focus η Corolla;

      @manast said in Ford focus η Corolla;:

      Το 2045 με το καλό θα πάρεις και συ μια corolla για τα παιδιά.
      Τώρα καλύτερα focus.

      Και εγω μετα τις απαντησεις που ελαβα και απο βιντεο που ειδα προς το focus παω μαλλον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fotisapple
    • RE: Ford focus η Corolla;

      @nascar1 said in Ford focus η Corolla;:

      @fotisapple said in Ford focus η Corolla;:

      @nascar1 said in Ford focus η Corolla;:

      Όταν ζητάς γνώμες για δύο τόσα διαφορετικά αυτοκίνητα δείχνει ότι δεν έχεις καθορίσει τις ανάγκες σου. Ουσιαστικά αν θες οικονομία κορολλα αν θες fun to drive focus.. Πες μας χιλιόμετρα, χρήση, ανάγκες, μπάτζετ, πόσα χρόνια θα το κρατήσεις, προηγούμενο αυτοκίνητο...

      •Τιμη για εμενα ειναι ταβάνι τα 23.000
      •οσο αφορα τη χρηση το θελω για μεσα στη πολη για καθημερινη μετακίνηση και για διακοπες το καλοκαίρι.
      •Οσο αφορα το προηγούμενο αυτοκινητο, χρησιμοποίησα το αυτοκινητο της οικογένειας μου που ειναι ενα Corolla sedan 2004.
      •Το αυτοκινητο θα το κρατήσω σιγουρα για 9-10 χρονια.

      Τότε θα πας σφαίρα για corolla. Βέβαια έχει πολύ περίμενε... Υπομονή...

      Πάντως το φοκους είναι το αυτοκίνητο για έναν στην ηλικία σου!!!!

      Ισως παω για φοκους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fotisapple
    • RE: Ford focus η Corolla;

      Ευχαριστω πολυ για ολες τις απαντησεις. Θα δώσω προτεραιότητα στο Focus πρωτα κλείνοντας ένα Test drive.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fotisapple
    • RE: Ford Focus MK4

      @super-t said in Νέο Ford Focus MK4:

      Ε φέτος θα είναι το Puma με τις περισσότερες πωλήσεις.

      Αυτο δεν σημαινει οτι η Ford πρεπει να καταργησει το Focus ομως, ακομα και ενα παιδι Α δημοτικου το καταλαβαινει. Το Focus και το Fiesta ειναι τα 2 μοντελα που εφτασαν την Ford εδω που ειναι σημερα. Το Puma απευθυνεται σε κοινο που του αρεσουν τα SUV!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fotisapple
    • RE: Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??

      @cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:

      Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.

      Θα πω και γω την δική μου

      ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:

      HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)

      FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)

      ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση

      STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους

      VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει

      GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up

      ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος

      MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά

      HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος

      NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα

      ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο

      ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα

      υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω

      Θεωρώ ότι GM και Ford θα είναι καλά καθώς όμως λες και εσύ οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ενώ η Tesla δεν μπορεί να καλύψει μόνοι της την αγορά. Μάλιστα η GM ετοιμάζεται για δυνατό άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των ηλεκτρικών Cadillac και Chevrolet. Για τους Γερμανούς όντως είναι ήδη σε άριστο επίπεδο και μάλιστα συνεχίζουν δυναμικά.

      Δεν ξέρω για Honda/ Toyota και Nissan. Η Nissan ενώ ήταν ηγέτης στα ηλεκτρικά λόγω του Leaf πλέον έμεινε πολύ πίσω με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μειώνονται. Μάλιστα στην Κίνα φέτος γνωρίζει μείωση άνω του 25%. Όσο αφορά Toyota και Honda έμειναν υπερβολικά πίσω καθώς δεν επένδυσαν στα ηλεκτρικά γρήγορα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fotisapple
    • RE: Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??

      @cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:

      @piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:

      @cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:

      ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις

      Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
      Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;

      Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.

      Σωστά τα λες

      Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους

      Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση

      Δεδομένου ότι η κατάργηση των θερμικών αναμένεται το 2035 ή τελικά μέχρι το 2040 και δεδομένου ότι η συντριπτικη πλειοψηφία αγοράζει θερμικά οχήματα μια χαρά θα προλάβουν. Το αστείο είναι ότι ακόμα και τα Tesla σήμερα είναι εντελώς failed σε ποιότητα καθώς τα πάντα μέσα τρίζουν ενώ έχουν θέματα και με φωτιά. Άρα κανένα ηλεκτρικό δεν είναι 100% άριστο σήμερα, όλοι θέλουν βελτιώσεις ώστε να φτάσουν στο επίπεδο των θερμικών οχημάτων.

      Όσο αφορά τα Κινέζικα οχήματα κάνεις δεν πρόκειται να αγοράσει κινέζικο όχημα στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Βρετανία όπως και κανεις δεν αγοράζει Κινέζικα smartphones σε αυτές τις χώρες. Τώρα όσο αφορά την Ευρώπη θεωρώ ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά προκαλώντας προβλήματα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι εταιρείες όπως οι Ford, GM, Volkswagen, Toyota, volvo, BMW και Mercedes θα καταφέρουν τα επόμενα χρόνια να έχουν κέρδη από τα Evs.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fotisapple

    Latest posts made by fotisapple

    • RE: Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?

      @andya3 said in Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?:

      Νομίζω ότι η Honda έχει εμφανίσει μεγάλη πτώση πωλήσεων παγκοσμίως, δεν έχει να κάνει μόνο με την ευρωπαική αγορά.

      Απόδειξη, όπως προανέφερα, ότι το να φτιάχνεις καλά αυτοκίνητα, δεν αρκεί για να είσαι ανταγωνιστικός, αν το κόστος δεν είναι αποδεκτό από τους καταναλωτές.

      Σε αντίστοιχα χνάρια βαδίζουν και οι Γερμανικές βιομηχανίες, των οποίων επίσης τα μερίδια πωλήσεων μειώνονται παγκοσμίως από χρόνο σε χρόνο.

      Δύσκολοι καιροί οικονομικά για τους πρίγκιπες και τα βασιλόπουλα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

      Ισχύει αυτό που λες. Το 2017-2019 πουλούσε σταθερά 5.2-5.4 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως. Πλέον έχει πέσει κάτω από τα 4 εκατομμύρια, σημαντική πτώση 25%.

      Μεγάλη ανησυχία η αγορά της Κίνας όπου το 2020 η εταιρεία πούλησε 1.6 εκατομμύρια οχήματα, ενώ πέρσι πούλησε μόλις 870 χιλιάδες οχήματα. Τρομακτική πτώση 45% η οποία συνεχίζεται και φέτος. Στην Ευρώπη οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν καταρρεύσει από το ιστορικό υψηλό των 310 χιλιάδων μονάδων (2007) σε μόλις 75 χιλιάδες, ενώ και στην αγορά της Αυστραλίας οι πωλήσεις έχουν μειωθεί από τις 65 χιλιάδες μονάδες σε μόλις 15 χιλιάδες πέρσι. Μόνο στις ΗΠΑ κρατιέται σταθερά με πάνω από 1.2 εκατομμύρια πωλήσεις το έτος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • RE: Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?

      @george1977 said in Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?:

      H Honda έχει αλλάξει στρατηγική και εστιάζει τις επενδύσεις της κυρίως στην Ασία και στην Αμερική. Από την Ευρώπη έχει αποχωρήσει καθώς δεν έχει μονάδες παραγωγής και τα αυτοκίνητα της Ευρώπης έρχονται από Ιαπωνία και έχουν μικρές προσδοκίες πωλήσεων. Το παράδοξο είναι οτι όσα αυτοκίνητα είναι για την Ευρωπαική αγορά πουλιόνται όλα και υπάρχει και λίστα αναμονής.

      Αντικειμένα το CRV είναι από τα καλύτερα suv ,όμως στην Ευρώπη η φθηνότερη έκδοση έχει 50.000 (με πλήρη εξοπλισμό). Προφανώς μια x1 ή ένα tiguan είναι περισσότερο value for money . Το ίδιο ισχύει και για το sportage. Είναι περισσότερο vfm από το CRV , ακομη και βλάβες να βγάλει σε καμια περίπτωση δεν θα κοστίσει το κόστος ιδιοκτησίας περισσότερο από το CRV.

      Συγγνώμη τώρα το είδα αυτό που λες. Το CRV ή απλή έκδοση ξεκινάει από €50 χιλιάδες ενώ το Civic ξεκινάει από €37 χιλιάδες. Σε αυτό το Range πας σε Mercedes ή BMW.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • RE: Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?

      @dstou said in Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?:

      Stay away from K-I-A λέει ένα αμερικάνικο ρητό. Όχι, δεν είναι το ίδιο αξιόπιστα. Οι σαμουράιδες κρατάνε τα ηνία σε αυτό τον τομέα.

      Παντως σε έρευνες αξιοπιστία τα Kia είναι σταθερά στο top 10, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη. Δεν λέω ότι είναι Toyota, όμως ακολουθούν από κοντά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • RE: Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?

      @andya3 said in Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?:

      Υποθέτω δεν πιστεύει κανείς ότι τα Kia είναι καλύτερα απ' τα Honda. Οι πωλήσεις όμως, που στα Kia ανεβαίνουν και στα Honda πέφτουν, δείχνουν πόσο σημαντικό είναι το θέμα του κόστους για τους καταναλωτές.

      Η πιο πετυχημένη αυτοκινητοβιομηχανία απ' αυτή την άποψη είναι η Toyota, που βγάζει τα πιο vfm αυτοκίνητα. Ή μάλλον έβγαζε, γιατί με τους Κινέζους στο παιχνίδι αλλάζουν αργά αλλά σταθερά οι ισοροπίες.

      Η αλήθεια είναι ότι οι τιμές της Honda έχουν απλά ξεφύγει. Ακόμα και μεγάλος fan της να είσαι, δεν ξέρω αν συμφέρει πλέον.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • RE: BMW vs Mercedes vs Audi

      Πάντως μεταξύ των 3 εταιρειών έχω μια συμπάθεια στην Mercedes. Μοντέλα όπως η C Class και η A class Sedan είναι αγαπημένα μου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • Είναι τα Kia το ίδιο αξιόπιστα με τα Toyota και Honda?

      Τα τελευταία χρόνια η Kia έχει καταφέρει να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως. Το 2024 πούλησε 3.25 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, ενώ για το 2025 οδεύει σε νέο ρεκόρ πωλήσεων. Στις ΗΠΑ η επιτυχία της Kia είναι τόσο μεγάλη, όπου σπάει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο πουλώντας πάνω από 800 χιλιάδες μονάδες πέρσι (6η στην κατάταξη των πωλήσεων). Στην Ευρώπη επίσης πάει πολύ καλά πουλώντας 550 χιλιάδες οχήματα πέρσι. Από την άλλην πλευρά η Honda τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει μείωση πωλήσεων, πέφτοντας από τα 5.2 εκατομμύρια το 2019 σε 3.9 εκατομμύρια το 2024 (-25%).

      Σε γενικές γραμμές θεωρείτε ότι η Kia μπορεί να μπει στην ίδια κατηγορία με θρυλικά Ιαπωνικά ονόματα (Toyota, Honda, Mazda) ή όχι;;

      Το thread το ανοίγω καθαρά για συζήτηση, όχι για ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • RE: BMW vs Mercedes vs Audi

      @nickthetrib said in BMV vs Mercedes vs Audi:

      Στις μέρες μας, μάλλον Mercedes.
      Η BMW είναι κοντά σε (ίσως στο ίδιο) επίπεδο ποιότητας, αλλά δεν μου αρέσουν με τις άθλιες μάσκες τους!
      Τα Audi είναι VAG, δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο!

      Την αναφορά στην σιτρονελ μόνο σαν τρελή πλάκα μπορώ να την πάρω!
      Θα μπορούσε τουλάχιστον από Stella group να αναφερθεί η Peugeot, πάλι πλάκα θα ήταν αλλά όχι τρελή επιπέδου απομόνωσης σε ψυχιατρική κλινική.

      Εξωτερικά τα Mercedes είναι όντως τα πιο ωραία. Απλά εσωτερικά δεν μου αρέσουν οι τεράστιες οθόνες/tablet που βάζουν (βλέπε C και ειδικά στην E class).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • BMW vs Mercedes vs Audi

      Ποια είναι η αγαπημένη σας μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων μεταξύ των 3 Γερμανικών;; Ποια θεωρείτε ότι βγάζει πιο ποιοτικά οχήματα στις ημέρες μας;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • RE: Αγαπημένο Αμερικανικό brand.

      Από Chevrolet μου αρέσουν πολύ το Equinox, Traverse, και το Malibu από sedan.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • RE: Αγαπημένο Αμερικανικό brand.

      @elvet said in Αγαπημένο Αμερικανικό brand.:

      Περισσότερο μεμονωμένα μοντέλα, κυρίως cars V8-hemi και όλες τις corvette αλλά περισότερο τη C2

      Plymouth roadrunner

      Dodge charger

      Αλλά από τις μάκρες μία ιδιαίτερη AMC, Με ιδιαίτερες δημιουργίες όπως τα gremlin X τα pacer, γενικά διαφορετικά από τον αμερικάνικό συρμό. Το σύμβολο Jeep grand wagoneer
      Και το πολύ προχωρημένο, καθόλου αμερικάνικο και πολύ κοντά στα γούστα μου ψηλωμένο, 4κίνητο station με μαζεμένες διαστάσεις AMC Eagle 4x4 wagon.

      Αναμενόμενο που έκλεισε

      Μεταξύ Ford και Chevrolet?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fotisapple
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr