@manast said in Ford focus η Corolla;:
Το 2045 με το καλό θα πάρεις και συ μια corolla για τα παιδιά.
Τώρα καλύτερα focus.
Και εγω μετα τις απαντησεις που ελαβα και απο βιντεο που ειδα προς το focus παω μαλλον.
@manast said in Ford focus η Corolla;:
Το 2045 με το καλό θα πάρεις και συ μια corolla για τα παιδιά.
Τώρα καλύτερα focus.
Και εγω μετα τις απαντησεις που ελαβα και απο βιντεο που ειδα προς το focus παω μαλλον.
@nascar1 said in Ford focus η Corolla;:
@fotisapple said in Ford focus η Corolla;:
@nascar1 said in Ford focus η Corolla;:
Όταν ζητάς γνώμες για δύο τόσα διαφορετικά αυτοκίνητα δείχνει ότι δεν έχεις καθορίσει τις ανάγκες σου. Ουσιαστικά αν θες οικονομία κορολλα αν θες fun to drive focus.. Πες μας χιλιόμετρα, χρήση, ανάγκες, μπάτζετ, πόσα χρόνια θα το κρατήσεις, προηγούμενο αυτοκίνητο...
•Τιμη για εμενα ειναι ταβάνι τα 23.000
•οσο αφορα τη χρηση το θελω για μεσα στη πολη για καθημερινη μετακίνηση και για διακοπες το καλοκαίρι.
•Οσο αφορα το προηγούμενο αυτοκινητο, χρησιμοποίησα το αυτοκινητο της οικογένειας μου που ειναι ενα Corolla sedan 2004.
•Το αυτοκινητο θα το κρατήσω σιγουρα για 9-10 χρονια.Τότε θα πας σφαίρα για corolla. Βέβαια έχει πολύ περίμενε... Υπομονή...
Πάντως το φοκους είναι το αυτοκίνητο για έναν στην ηλικία σου!!!!
Ισως παω για φοκους.
Ευχαριστω πολυ για ολες τις απαντησεις. Θα δώσω προτεραιότητα στο Focus πρωτα κλείνοντας ένα Test drive.
@super-t said in Νέο Ford Focus MK4:
Ε φέτος θα είναι το Puma με τις περισσότερες πωλήσεις.
Αυτο δεν σημαινει οτι η Ford πρεπει να καταργησει το Focus ομως, ακομα και ενα παιδι Α δημοτικου το καταλαβαινει. Το Focus και το Fiesta ειναι τα 2 μοντελα που εφτασαν την Ford εδω που ειναι σημερα. Το Puma απευθυνεται σε κοινο που του αρεσουν τα SUV!!
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.
Θα πω και γω την δική μου
ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:
HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)
FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)
ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση
STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους
VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει
GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up
ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος
MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά
HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος
NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα
ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο
ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα
υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω
Θεωρώ ότι GM και Ford θα είναι καλά καθώς όμως λες και εσύ οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ενώ η Tesla δεν μπορεί να καλύψει μόνοι της την αγορά. Μάλιστα η GM ετοιμάζεται για δυνατό άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των ηλεκτρικών Cadillac και Chevrolet. Για τους Γερμανούς όντως είναι ήδη σε άριστο επίπεδο και μάλιστα συνεχίζουν δυναμικά.
Δεν ξέρω για Honda/ Toyota και Nissan. Η Nissan ενώ ήταν ηγέτης στα ηλεκτρικά λόγω του Leaf πλέον έμεινε πολύ πίσω με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μειώνονται. Μάλιστα στην Κίνα φέτος γνωρίζει μείωση άνω του 25%. Όσο αφορά Toyota και Honda έμειναν υπερβολικά πίσω καθώς δεν επένδυσαν στα ηλεκτρικά γρήγορα.
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
Σωστά τα λες
Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους
Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση
Δεδομένου ότι η κατάργηση των θερμικών αναμένεται το 2035 ή τελικά μέχρι το 2040 και δεδομένου ότι η συντριπτικη πλειοψηφία αγοράζει θερμικά οχήματα μια χαρά θα προλάβουν. Το αστείο είναι ότι ακόμα και τα Tesla σήμερα είναι εντελώς failed σε ποιότητα καθώς τα πάντα μέσα τρίζουν ενώ έχουν θέματα και με φωτιά. Άρα κανένα ηλεκτρικό δεν είναι 100% άριστο σήμερα, όλοι θέλουν βελτιώσεις ώστε να φτάσουν στο επίπεδο των θερμικών οχημάτων.
Όσο αφορά τα Κινέζικα οχήματα κάνεις δεν πρόκειται να αγοράσει κινέζικο όχημα στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Βρετανία όπως και κανεις δεν αγοράζει Κινέζικα smartphones σε αυτές τις χώρες. Τώρα όσο αφορά την Ευρώπη θεωρώ ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά προκαλώντας προβλήματα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι εταιρείες όπως οι Ford, GM, Volkswagen, Toyota, volvo, BMW και Mercedes θα καταφέρουν τα επόμενα χρόνια να έχουν κέρδη από τα Evs.