Ένα σχόλιο για την εταιρία, ως κάτοχος ενός Fiesta από το 2017 μέχρι και το παρόν, σε κάτι μου προξένησε εντύπωση.
Φυσικά δεν διεκδικώ κάποιο αλάθητο, απλά θεωρώ ότι κάτι στην πρακτική της Ford στις πωλήσεις "πάει στραβά".
Βλέποντας την την τελευταία λίστα με τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, νομίζω την πρώτη δεκάδα, δεν υπήρχε (νομίζω όπως την θυμάμαι από χθές που την είδα) ούτε ένα μοντέλο της εταιρίας.
Γενικά θεωρώ λάθος κάποιες πολιτικές της εταιρίας εκτός και αν αποτελούν πρακτικές της εδώ αντιπροσωπείας.
Το Fiesta από περιπτώσεις όπως τα: C3, Yaris, Corsa κλπ δεν έχει να ζηλέψει κάτι, αντιθέτως.
Όμως με το Fiesta, όπως και το μεγαλύτερο Focus, σε διάθεση μόνο στις εκδόσεις ST-LINE/X δεν το καταλαβαίνω.
Αλλά και κάτι παραπάνω. Γενικά την απόφαση της εταιρίας να δώσει τέλος στα δυό ΗΒ από το 25 και μετά τουλάχιστον εν μέρει την "βλέπω" ακραία.
Τουλάχιστον το Fiesta θα έπρεπε να έχει άλλη μοίρα.