-
@agpr said in TOYOTA FORUM:
Τόσο γρήγορο, όσο και ένα focus 125hp.
Το οποίο Focus είναι το ίδιο απογοητευτικό. Απλά δείχνει καλύτερο λόγω χειροκίνητου σαζμάν, που δεν πατινάρει.
-
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
σερνοντας παει σε ανηφορες αλλα οκ. Το επομενο θελω να ειναι πολυ πιο γρηγορο.
Εεε σε ανηφόρες, πάει όσο πάει ένα αντίστοιχου μεγέθους με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Εγώ πάντως γρήγορα το πάω που δεν με ενοχλεί ο θόρυβος. Για πιο γρήγορο ή 2λιτρο υβρίδιο ή άλλο αμάξι.
Για την Corolla 1.8 hybrid μιλάμε; Καλό πλαίσιο και τιμόνι, αλλά όχι και γρήγορο...
Με αφορμή αυτά...
Εχω το Yaris cross ( facelift, 116hp) εδώ και περίπου 8 μήνες. Με 11.000 χλμ, περίπου μισά-μισά σε Αθήνα και εθνική-ταξιδια
(Αντικατέστησε το Yaris diesel γενιάς 3)Τα θετικά
-Αλλος κόσμος σε σχέση με το προηγούμενο. Για την πόλη τέλειο, το αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση, όλα τα συστήματα ασφαλείας, το adaptive cruise control, γενικά είναι πολύ μεγάλη αναβάθμιση.
Επίσης και στην εθνική όταν δεν υπάρχει ανάγκη για επιτάχυνση και (γρηγορη) προσπέραση είναι μια χαράΤα αρνητικά
-
Σαν μικρό αμάξι (ένα Yaris είναι) ούτε φοβερή ποιότητα κύλισης έχει, ούτε φοβερή ηχομόνωση. Αλλά αυτά τα ξεπερνάω-ξεχνάω, και μόνον αν οδηγησεις κάτι καλύτερο τα καταλαβαίνεις (δεν είχα ποτέ μεγαλο αμαξι)
-
Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…) Οπότε σε αυτό το θέμα είναι υποβάθμιση. Το σκέφτομαι αν θα κάνω προσπέραση. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και ανηφόρες κατηφόρες επίσης δύσκολο. Ο θόρυβος που κάνει όταν πατάς δυνατά το πεντάλ δεν θα με ενοχλούσε αν είχε αποτέλεσμα.
Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…
Έχω καλομάθει ήδη στο αυτόματο και νομίζω δεν γυρίζω πίσω πια σε manual (όπως είπα η χρήση είναι περίπου 50-50 πόλη και ταξίδια από άποψη χιλιομέτρων, αλλά σε χρόνο οδήγησης προφανώς ΠΟΛΥ περισσότερο σε Αθήνα……
χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω; -
-
@george-y said in TOYOTA FORUM:
- Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…)
Το YC έχει πανομοιότυπες επιδόσεις με το παλιό yaris diesel, οπότε αυτό που περιγράφεις είναι η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο και όχι η πραγματική διαφορά στις επιδόσεις.
https://zeperfs.com/en/duel9298-6691.htm
Επίσης η διαφορά στην αποδιδόμενη ροπή από τα δύο σύνολα πρέπει να είναι επίσης μικρή. Αυτό που ψάχνεις τελικά είναι ένα ταχύτερο όχημα, θα πρέπει να πας σε phev Toyota για περισσότερα άλογα.
-
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@agpr said in TOYOTA FORUM:
Τόσο γρήγορο, όσο και ένα focus 125hp.
Το οποίο Focus είναι το ίδιο απογοητευτικό. Απλά δείχνει καλύτερο λόγω χειροκίνητου σαζμάν, που δεν πατινάρει.
Εγραψες Αλεξ!
-
Για τα τακακια που λετε, εκτος απο τα υλικα παιζει τεραστιο ρολο ποσο χρηση των φρενων κανει ο καθενας και σε τι συνθηκες . Στο ιδιο αμαξι , αλλος μπορει να τα τελειωσει σε 20 και αλλος σε 120κ χλμ .
-
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Για τα τακακια που λετε, εκτος απο τα υλικα παιζει τεραστιο ρολο ποσο χρηση των φρενων κανει ο καθενας και σε τι συνθηκες . Στο ιδιο αμαξι , αλλος μπορει να τα τελειωσει σε 20 και αλλος σε 120κ χλμ .
Πραγματι, απλως υπαρχουν καποια μοντελα που κανεις δε θα βγαλει 50000 χιλιομετρα με τα ιδια τακακια στην πολη.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@george-y said in TOYOTA FORUM:
- Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…)
Το YC έχει πανομοιότυπες επιδόσεις με το παλιό yaris diesel, οπότε αυτό που περιγράφεις είναι η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο και όχι η πραγματική διαφορά στις επιδόσεις.
https://zeperfs.com/en/duel9298-6691.htm
Επίσης η διαφορά στην αποδιδόμενη ροπή από τα δύο σύνολα πρέπει να είναι επίσης μικρή. Αυτό που ψάχνεις τελικά είναι ένα ταχύτερο όχημα, θα πρέπει να πας σε phev Toyota για περισσότερα άλογα.
Οκ μπορεί τα νούμερα να δείχνουν άλλα, επίσης η σύγκριση manual με αυτόματο να είναι λίγο άτοπη, αφού στο manual έχεις τη σχέση που θες άρα και την απόκριση που θες/ξέρεις ανά πάσα στιγμή, ενώ στο άλλο πατάς το γκάζι και περιμένεις... Κάποια στιγμή μπορεί να σου δώσει την ίδια ισχύ, ποιος ξέρει.. αλλά τη στιγμή που τη ζητάς όχι...
Αλλά η διαφορά είναι πραγματική, δεν τη φαντάζομαι, δεν είναι μόνο "η αίσθηση που σου αφήνει"
Δεν ξέρω όπως λέω αν γενικά τα αυτόματα είναι λίγο πολύ ίδια σε "αίσθηση' η είναι θέμα ecvt (σε συνδιασμό με τους συγκεκριμένους κινητήρες βέβαια) -
@george-y said in TOYOTA FORUM:
αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;
Εκτός Τογιότα τίποτα! Εντός, όποιο σου αρέσει και σε καλύπτει.
-
Αυτό στον ανοικτό δρόμο ισχύει για όλα τα φουλ υβριδικά.
Το λένε ολα τα τεστ.
-
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@george-y said in TOYOTA FORUM:
- Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…)
Το YC έχει πανομοιότυπες επιδόσεις με το παλιό yaris diesel, οπότε αυτό που περιγράφεις είναι η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο και όχι η πραγματική διαφορά στις επιδόσεις.
https://zeperfs.com/en/duel9298-6691.htm
Επίσης η διαφορά στην αποδιδόμενη ροπή από τα δύο σύνολα πρέπει να είναι επίσης μικρή. Αυτό που ψάχνεις τελικά είναι ένα ταχύτερο όχημα, θα πρέπει να πας σε phev Toyota για περισσότερα άλογα.
Οκ μπορεί τα νούμερα να δείχνουν άλλα, επίσης η σύγκριση manual με αυτόματο να είναι λίγο άτοπη, αφού στο manual έχεις τη σχέση που θες άρα και την απόκριση που θες/ξέρεις ανά πάσα στιγμή, ενώ στο άλλο πατάς το γκάζι και περιμένεις... Κάποια στιγμή μπορεί να σου δώσει την ίδια ισχύ, ποιος ξέρει.. αλλά τη στιγμή που τη ζητάς όχι...
Το έχεις στο sport? γιατί στο eco αυτή είναι η χρήση, να μην επιταχύνει. Η απόκριση είναι σχεδόν ηλεκτρική, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, αυτό που περιγράφεις είναι η μικρή ιπποδύναμη για το βάρος του αυτοκινήτου
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@george-y said in TOYOTA FORUM:
- Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…)
Το YC έχει πανομοιότυπες επιδόσεις με το παλιό yaris diesel, οπότε αυτό που περιγράφεις είναι η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο και όχι η πραγματική διαφορά στις επιδόσεις.
https://zeperfs.com/en/duel9298-6691.htm
Επίσης η διαφορά στην αποδιδόμενη ροπή από τα δύο σύνολα πρέπει να είναι επίσης μικρή. Αυτό που ψάχνεις τελικά είναι ένα ταχύτερο όχημα, θα πρέπει να πας σε phev Toyota για περισσότερα άλογα.
Οκ μπορεί τα νούμερα να δείχνουν άλλα, επίσης η σύγκριση manual με αυτόματο να είναι λίγο άτοπη, αφού στο manual έχεις τη σχέση που θες άρα και την απόκριση που θες/ξέρεις ανά πάσα στιγμή, ενώ στο άλλο πατάς το γκάζι και περιμένεις... Κάποια στιγμή μπορεί να σου δώσει την ίδια ισχύ, ποιος ξέρει.. αλλά τη στιγμή που τη ζητάς όχι...
Το έχεις στο sport? γιατί στο eco αυτή είναι η χρήση, να μην επιταχύνει. Η απόκριση είναι σχεδόν ηλεκτρική, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, αυτό που περιγράφεις είναι η μικρή ιπποδύναμη για το βάρος του αυτοκινήτου
Ναι εννοείται, και στο sport (power συγκεκριμένα, έχει μια μικρή διαφορά από το normal, το eco δεν το χρησιμοποιώ ποτέ)
-
παιδια, μικρη ισχυς και μεγαλο βαρος. Δεν υπαρχει κατι που μπορει να τα ξεπερασει. Ολα αυτα ειναι αργα. Πρεπει να πας στο 2λιτρο μοτερ για να εχεις καλουτσικες επιδοσεις και να μην βογκαει (πολυ) το μοτερ καθε φορα που πατας απαλα το γκαζι.
τα μοτερ+κιβωτια αυτα εχουν σχεδιαστει για οικονομικη οδηγηση και εκει αριστευουν. Απο εκει και περα δεν μπορουν να προσφερουν κατι αλλο.
-
@criuser said in TOYOTA FORUM:
Αυτό στον ανοικτό δρόμο ισχύει για όλα τα φουλ υβριδικά.
Το λένε ολα τα τεστ.
Από το zperf 80-160 full Hybrids vs non hybrids
Yaris 115: 23,5
Clio 145: 19,3
Jazz 122: 20,5A1 115: 23,2
208 130: 19,5
I20 100: 28,6 -
Ιεεεεεπ. Τα υβριδικά είναι με kick down τα άλλα όχι. Τ υπόλοιπα είναι μάλλον με 4η σχέση και λόγο γαντζώματος 1:1
-
@lap said in TOYOTA FORUM:
Ιεεεεεπ. Τα υβριδικά είναι με kick down τα άλλα όχι. Τ υπόλοιπα είναι μάλλον με 4η σχέση και λόγο γαντζώματος 1:1
Οι χρόνοι υπολογίστηκαν με αφαίρεση του 0-80 από το 0-160 οπότε δεν παίζει ρόλο το kick down, είναι ό.τι καλύτερο μπορεί να κάνει το καθένα
-
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
σερνοντας παει σε ανηφορες αλλα οκ. Το επομενο θελω να ειναι πολυ πιο γρηγορο.
Εεε σε ανηφόρες, πάει όσο πάει ένα αντίστοιχου μεγέθους με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Εγώ πάντως γρήγορα το πάω που δεν με ενοχλεί ο θόρυβος. Για πιο γρήγορο ή 2λιτρο υβρίδιο ή άλλο αμάξι.
Για την Corolla 1.8 hybrid μιλάμε; Καλό πλαίσιο και τιμόνι, αλλά όχι και γρήγορο...
Με αφορμή αυτά...
Εχω το Yaris cross ( facelift, 116hp) εδώ και περίπου 8 μήνες. Με 11.000 χλμ, περίπου μισά-μισά σε Αθήνα και εθνική-ταξιδια
(Αντικατέστησε το Yaris diesel γενιάς 3)Τα θετικά
-Αλλος κόσμος σε σχέση με το προηγούμενο. Για την πόλη τέλειο, το αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση, όλα τα συστήματα ασφαλείας, το adaptive cruise control, γενικά είναι πολύ μεγάλη αναβάθμιση.
Επίσης και στην εθνική όταν δεν υπάρχει ανάγκη για επιτάχυνση και (γρηγορη) προσπέραση είναι μια χαράΤα αρνητικά
-
Σαν μικρό αμάξι (ένα Yaris είναι) ούτε φοβερή ποιότητα κύλισης έχει, ούτε φοβερή ηχομόνωση. Αλλά αυτά τα ξεπερνάω-ξεχνάω, και μόνον αν οδηγησεις κάτι καλύτερο τα καταλαβαίνεις (δεν είχα ποτέ μεγαλο αμαξι)
-
Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…) Οπότε σε αυτό το θέμα είναι υποβάθμιση. Το σκέφτομαι αν θα κάνω προσπέραση. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και ανηφόρες κατηφόρες επίσης δύσκολο. Ο θόρυβος που κάνει όταν πατάς δυνατά το πεντάλ δεν θα με ενοχλούσε αν είχε αποτέλεσμα.
Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…
Έχω καλομάθει ήδη στο αυτόματο και νομίζω δεν γυρίζω πίσω πια σε manual (όπως είπα η χρήση είναι περίπου 50-50 πόλη και ταξίδια από άποψη χιλιομέτρων, αλλά σε χρόνο οδήγησης προφανώς ΠΟΛΥ περισσότερο σε Αθήνα……
χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;Tα full hybrid που δεν είναι δίλιτρα και μπορούν να σε κάνουν να αισθανθείς την ισχύ σε προσπέρασμα,ανηφόρες είναι τα QQ e-power και το Tucson/Sportage HEV,λόγω του ότι η ΜΕΚ τους είναι υπερτροφοδοτούμενη.
Αλλά εκεί όπως λες, μπορεί να έχεις άλλα προβλήματα (εκτός της αυξημένης τιμής αγοράς).Επίσης,δεν θα έχεις και την ίδια οικονομία στην κατανάλωση (ειδικά σε Hyundai/Kia)80-160km/h
QQ e-power 15,2"
Tucson HEV 13,5" -
-
@george-y said in TOYOTA FORUM:
Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…
Με σενάρια χρήσης σαν τα δικά σου πήγα απευθείας σε 2.0l, στην αρχή Honda και τώρα Toyota.
Σε Toyota έκανα test drive το Corolla Cross σε 2.0 και το CHR σε 1.8. Η διαφορά στην απόκριση κατά την άποψή μου ήταν πολύ μεγάλη. Με τον 1.8 ένιωθα ότι κάτι λείπει, σα να τραβάει κάτι το αυτοκίνητο πίσω.
χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;
Honda, αλλά και εκεί είναι δίλιτρα, εκτός αν πας σε HRV και Jazz με τον 1,5 που λογικά θα έχει αίσθηση παρόμοια τα 1.8 Toyota όταν ζοριστεί.
Επίσης μπορείς να δεις και Renault με τον νέο HEV 1.8 160 άλογα, με ερωτηματικό την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
-
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
σερνοντας παει σε ανηφορες αλλα οκ. Το επομενο θελω να ειναι πολυ πιο γρηγορο.
Εεε σε ανηφόρες, πάει όσο πάει ένα αντίστοιχου μεγέθους με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Εγώ πάντως γρήγορα το πάω που δεν με ενοχλεί ο θόρυβος. Για πιο γρήγορο ή 2λιτρο υβρίδιο ή άλλο αμάξι.
Για την Corolla 1.8 hybrid μιλάμε; Καλό πλαίσιο και τιμόνι, αλλά όχι και γρήγορο...
Με αφορμή αυτά...
Εχω το Yaris cross ( facelift, 116hp) εδώ και περίπου 8 μήνες. Με 11.000 χλμ, περίπου μισά-μισά σε Αθήνα και εθνική-ταξιδια
(Αντικατέστησε το Yaris diesel γενιάς 3)Τα θετικά
-Αλλος κόσμος σε σχέση με το προηγούμενο. Για την πόλη τέλειο, το αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση, όλα τα συστήματα ασφαλείας, το adaptive cruise control, γενικά είναι πολύ μεγάλη αναβάθμιση.
Επίσης και στην εθνική όταν δεν υπάρχει ανάγκη για επιτάχυνση και (γρηγορη) προσπέραση είναι μια χαράΤα αρνητικά
-
Σαν μικρό αμάξι (ένα Yaris είναι) ούτε φοβερή ποιότητα κύλισης έχει, ούτε φοβερή ηχομόνωση. Αλλά αυτά τα ξεπερνάω-ξεχνάω, και μόνον αν οδηγησεις κάτι καλύτερο τα καταλαβαίνεις (δεν είχα ποτέ μεγαλο αμαξι)
-
Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…) Οπότε σε αυτό το θέμα είναι υποβάθμιση. Το σκέφτομαι αν θα κάνω προσπέραση. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και ανηφόρες κατηφόρες επίσης δύσκολο. Ο θόρυβος που κάνει όταν πατάς δυνατά το πεντάλ δεν θα με ενοχλούσε αν είχε αποτέλεσμα.
Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…
Έχω καλομάθει ήδη στο αυτόματο και νομίζω δεν γυρίζω πίσω πια σε manual (όπως είπα η χρήση είναι περίπου 50-50 πόλη και ταξίδια από άποψη χιλιομέτρων, αλλά σε χρόνο οδήγησης προφανώς ΠΟΛΥ περισσότερο σε Αθήνα……
χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;Ξανά χαίρομαι, που μπορώ και κάνω όποια προσπέραση χρειάζεται να κάνω, χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα, με 4 άτομα (3 ενήλικες και 1 έφηβο), φορτωμένο και με διζωνικό. Μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς, αλλά στον δρόμο είναι η ουσία. Μπορεί να μην καίει 3.4 με μέσο όρο, 35χλμ, και να είναι manual, αλλά το ρεπριζ και η δύναμη που έχει (και 235nm ροπή) είναι σούπερ. Ασε που χωράει πολλά παραπάνω...
Με 5.8 πήγαινε έλα Αθήνα Γαλατάς, αυθημερόν δεν είναι και άσχημα...
-
-
Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.
-
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
σερνοντας παει σε ανηφορες αλλα οκ. Το επομενο θελω να ειναι πολυ πιο γρηγορο.
Εεε σε ανηφόρες, πάει όσο πάει ένα αντίστοιχου μεγέθους με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Εγώ πάντως γρήγορα το πάω που δεν με ενοχλεί ο θόρυβος. Για πιο γρήγορο ή 2λιτρο υβρίδιο ή άλλο αμάξι.
Για την Corolla 1.8 hybrid μιλάμε; Καλό πλαίσιο και τιμόνι, αλλά όχι και γρήγορο...
Με αφορμή αυτά...
Εχω το Yaris cross ( facelift, 116hp) εδώ και περίπου 8 μήνες. Με 11.000 χλμ, περίπου μισά-μισά σε Αθήνα και εθνική-ταξιδια
(Αντικατέστησε το Yaris diesel γενιάς 3)Τα θετικά
-Αλλος κόσμος σε σχέση με το προηγούμενο. Για την πόλη τέλειο, το αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση, όλα τα συστήματα ασφαλείας, το adaptive cruise control, γενικά είναι πολύ μεγάλη αναβάθμιση.
Επίσης και στην εθνική όταν δεν υπάρχει ανάγκη για επιτάχυνση και (γρηγορη) προσπέραση είναι μια χαράΤα αρνητικά
-
Σαν μικρό αμάξι (ένα Yaris είναι) ούτε φοβερή ποιότητα κύλισης έχει, ούτε φοβερή ηχομόνωση. Αλλά αυτά τα ξεπερνάω-ξεχνάω, και μόνον αν οδηγησεις κάτι καλύτερο τα καταλαβαίνεις (δεν είχα ποτέ μεγαλο αμαξι)
-
Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…) Οπότε σε αυτό το θέμα είναι υποβάθμιση. Το σκέφτομαι αν θα κάνω προσπέραση. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και ανηφόρες κατηφόρες επίσης δύσκολο. Ο θόρυβος που κάνει όταν πατάς δυνατά το πεντάλ δεν θα με ενοχλούσε αν είχε αποτέλεσμα.
Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…
Έχω καλομάθει ήδη στο αυτόματο και νομίζω δεν γυρίζω πίσω πια σε manual (όπως είπα η χρήση είναι περίπου 50-50 πόλη και ταξίδια από άποψη χιλιομέτρων, αλλά σε χρόνο οδήγησης προφανώς ΠΟΛΥ περισσότερο σε Αθήνα……
χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;Ξανά χαίρομαι, που μπορώ και κάνω όποια προσπέραση χρειάζεται να κάνω, χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα, με 4 άτομα (3 ενήλικες και 1 έφηβο), φορτωμένο και με διζωνικό. Μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς, αλλά στον δρόμο είναι η ουσία. Μπορεί να μην καίει 3.4 με μέσο όρο, 35χλμ, και να είναι manual, αλλά το ρεπριζ και η δύναμη που έχει (και 235nm ροπή) είναι σούπερ. Ασε που χωράει πολλά παραπάνω...
Με 5.8 πήγαινε έλα Αθήνα Γαλατάς, αυθημερόν δεν είναι και άσχημα...
Αν μας έλεγες για ποιο αυτοκίνητο μιλάς γιατι δεν ξέρουμε ;
-
TOYOTA FORUM