-
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Εγώ προσωπικά εντυπωσιάστηκα από την κορυφαία ποιότητα κύλισης, μιλάμε για χαλί πραγματικά, επειδή έκατσα και πίσω για λίγο μιλάμε για κορυφαία άνεση και απόσβεση των αναρτήσεων, σε συνδιασμό με κράτημα καλού χαμηλού hatchback.
Χρόνια τα γράφω για την τόσο καλή αν΄ρτηση των σύγχρονων Τογιότα, τόσο σε ποιότητα κύλισης και άνεσης όσο και σε οδική συμπεριφορά. Αλλά μόνο οποιος το οδηγήσει με πιστεύει. Έχουν κάνει απίστευτη δουλειά στην ανάρτηση, δεν ειναι τίποτα στην τύχη.
Την 1η φορά το 2017 που οδήγησα το 1ο CHR, εγραφα "ρε σεις, αυτό είναι το πρώτο Τογιότα που στρίβει, δεν μπορεί να είναι τογιότα" (ή κάπως έτσι). Μάλιστα το έστειλα σαν κείμενο και στην Τογιότα Ελλάς και με πήρε τηλέφωνο (!!!) ο τότε product manager του CHR να με ρωτήσει αναλυτικά τις εντυπώσεις μου και μου είπε ότι μπορεί να μου το δώσει για ΣΚ ώστε να έχω καλύτερη άποψη για το αμάξι και αν του πω μετά την γνώμη μου.
-
Τα γράφω χρόνια για το C-HR, ευτυχώς που τα επιβεβαιώνουν και τρίτοι, μη ιδιοκτήτες.
Το μοναδικό αυτοκίνητο που έχω κρατήσει τόσο καιρό (σχεδόν 4 χρόνια).
Εύστοχο το σχόλιο για τις γυναίκες. Η δική μου δεν με αφήνει να το πουλήσω με τίποτα.
Και πού να οδηγουσες C-HR GR Sport 1ης γενιας με 225/45/19 αντι για 225/55/18 λάστιχα, sport ανάρτηση και sport τιμόνι... -
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Ο φίλος που έψαχνε για αυτοκίνητο όπως είχα γράψει στο τοπικό της Toyota και τον είχα ψήσει για το basic CHR αντί για 2008 καινούργιο ή 3008 μτχ που ήθελε η σύζυγος τελικά κατέληξε στο CHR και με την πίεση της συζύγου ξεπέρασε ευτυχώς την τσιγκουνιά και παρέλαβε ένα Club Bitone.
Οι γυναίκες τελικά τόσο αυτό όσο και το προηγούμενο CHR δεν καταλαβαίνουν πως είναι Toyota , νομίζουν πως είναι κάτι εξωτικό premium, ούτε καν BMW , Mercedes αλλά κάτι πανάκριβο τύπου Jaguar, Range Rover κλπ οπότε η απόφαση σε σχέση με το Peugeot ήταν πολύ εύκολη.
Σκαλωσε μετά την παραγγελία όταν σε μια εφαρμογή που του έδωσε ο αντιπρόσωπος έγραφε πως το αυτοκίνητο ήρθε από Τουρκία, και μετά όταν το παρέλαβε μου είπε πως δεν πάει καθόλου όπως το Leon 1.8 T που έχει.
Βέβαια χθές το απόγευμα που το οδήγησα και εγώ διαπίστωσα πως δεν είχε προσέξει τι κάνει το κουμπάκι drive mode στην κεντρική κονσόλα οπότε μετά το sport mode νόμιζε πως οδηγεί άλλο αυτοκίνητο.
Εγώ προσωπικά εντυπωσιάστηκα από την κορυφαία ποιότητα κύλισης, μιλάμε για χαλί πραγματικά, επειδή έκατσα και πίσω για λίγο μιλάμε για κορυφαία άνεση και απόσβεση των αναρτήσεων, σε συνδιασμό με κράτημα καλού χαμηλού hatchback.
Εξαιρετικό ήταν και το τιμόνι του και ήταν το πρώτο που διαπίστωσε και ο φίλος που έχει συνηθίσει το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης του Leon.
Στα δικά μου χέρια μάλιστα ήταν σχεδόν νευρικό στην αρχή έχοντας συνηθίσει το βαρύ ανιωθο και με λαστιχένια αίσθηση τιμόνι του W203.
Άμεσο , γρήγορο και ακριβεστατο, με μεταβαλλόμενη σκληρότητα ανάλογα τα χιλιόμετρα και την πίεση / γωνία των τροχών εντός της στροφής, σαν ένα πολύ καλό παλιό γαλλικό σύστημα διεύθυνσης δηλαδή.Από επιδόσεις μέχρι τα 90-100 που μπόρεσα να πάω το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα και από δίλιτρο ντίζελ με ένα απλό χαιδεμα του δεξιού πεντάλ μάλλον λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Οποιαδήποτε παραπάνω πίεση στο γκάζι όμως απλά ανέβαζε λιγάκι τις στροφές του κινητήρα χωρίς αντίστοιχη επιτάχυνση, θέλει έναν ειδικό τρόπο οδήγησης θεωρώ λόγω του κιβωτίου, όπως ίσως ένα σκούτερ που στην αρχή χουφτωνεις γερά το γκάζι και μετά παίζεις σε εκείνο το sweetspot που βγάζει την δύναμη και την ροπή του.
Και έρχομαι στο κιβώτιο που νομίζω μετά τα μαγικά που κάνει το υβριδικό σύστημα στο οποίο δεν καταλαβαίνει πότε εμπλέκει τον θερμικό εκτός αν κοιτάς μόνο την σχετική εικόνα στην οθόνη, είναι από μόνο του λόγος αγοράς ενός Toyota.
Ομαλό,smooth, βελούδινο από τα 0 χλμ , δεν καταλαβαίνεις πουθενά ούτε πατιναρισμα ούτε εννοείται αλλαγή ταχυτήτων, καλύτερο από οποιαδήποτε σύγχρονο πλανητικό κατά την άποψη μου.
Ακόμη και αυτό το γλίστρημα μόλις πιέζεις αρκετά το δεξί πεντάλ φαίνεται μόνο στο ας το πώς στροφόμετρο που μπαίνει στην περιοχή power με τον θόρυβο του θερμικού να μην είναι περισσότερο ενοχλητικός από οποιαδήποτε θερμικό που επιταχύνει.Στα υπόλοιπα, ποιοτικά μου φάνηκε μια χαρά με μαλακά πλαστικά και δερμάτινες μπροστά, υπέροχη θέση οδήγησης - πολεμίστρα, αυτό που λένε πως η κονσόλα εμποδίζει λίγο το πόδι είναι καλύτερο από την αντίστοιχη αίσθηση σε σχέση με το νέο 3008 και C3 /C3 Aircross που απλά δεν χωράει πουθενά, ακόμη και οι πίσω χώροι αν και δεν είναι αντίστοιχοι των Csuv είναι παραπάνω από επαρκείς.
Πολύ καλό επίσης και το πορτμπαγκάζ του μεγάλο και τετραγωνισμένο.
Μια τετραμελής οικογένεια θα χωρέσει μια χαρά χωρίς περιορισμούς.Κάποιο σοβαρό αρνητικό δεν βρήκα, άντε να πω για την κούφια αίσθηση σε ήχο που έκανε το αυτόματο κλείδωμα.
Α και κάτι το οποίο δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλά η φιλοσοφία του , αυτή η παράνοια για οικονομική οδήγηση που σε προκαλούν να κάνεις το λογισμικό του στην κεντρική οθόνη και σε αυτή του οδηγού με την Eco βαθμολογία και εξηγεί τον οκνηρο και ενοχλητικό τρόπο οδήγησης των Toyotαιων.
Με το κινητό στο χέρι ο φίλος μου να μου δείχνει τις διαδρομές μες στο σχετικό app , 3.1 / 100 ,τόσο τοις εκατό με EV κλπ , μιλάμε για πλύση εγκεφάλου, θρησκευτική σέχτα σε μια εβδομάδα κατοχής του αυτοκινήτου...
Χωρεσες, πίσω ;
-
Να αλλάξεις το nickname
-
-
@groover1972 said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Ο φίλος που έψαχνε για αυτοκίνητο όπως είχα γράψει στο τοπικό της Toyota και τον είχα ψήσει για το basic CHR αντί για 2008 καινούργιο ή 3008 μτχ που ήθελε η σύζυγος τελικά κατέληξε στο CHR και με την πίεση της συζύγου ξεπέρασε ευτυχώς την τσιγκουνιά και παρέλαβε ένα Club Bitone.
Οι γυναίκες τελικά τόσο αυτό όσο και το προηγούμενο CHR δεν καταλαβαίνουν πως είναι Toyota , νομίζουν πως είναι κάτι εξωτικό premium, ούτε καν BMW , Mercedes αλλά κάτι πανάκριβο τύπου Jaguar, Range Rover κλπ οπότε η απόφαση σε σχέση με το Peugeot ήταν πολύ εύκολη.
Σκαλωσε μετά την παραγγελία όταν σε μια εφαρμογή που του έδωσε ο αντιπρόσωπος έγραφε πως το αυτοκίνητο ήρθε από Τουρκία, και μετά όταν το παρέλαβε μου είπε πως δεν πάει καθόλου όπως το Leon 1.8 T που έχει.
Βέβαια χθές το απόγευμα που το οδήγησα και εγώ διαπίστωσα πως δεν είχε προσέξει τι κάνει το κουμπάκι drive mode στην κεντρική κονσόλα οπότε μετά το sport mode νόμιζε πως οδηγεί άλλο αυτοκίνητο.
Εγώ προσωπικά εντυπωσιάστηκα από την κορυφαία ποιότητα κύλισης, μιλάμε για χαλί πραγματικά, επειδή έκατσα και πίσω για λίγο μιλάμε για κορυφαία άνεση και απόσβεση των αναρτήσεων, σε συνδιασμό με κράτημα καλού χαμηλού hatchback.
Εξαιρετικό ήταν και το τιμόνι του και ήταν το πρώτο που διαπίστωσε και ο φίλος που έχει συνηθίσει το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης του Leon.
Στα δικά μου χέρια μάλιστα ήταν σχεδόν νευρικό στην αρχή έχοντας συνηθίσει το βαρύ ανιωθο και με λαστιχένια αίσθηση τιμόνι του W203.
Άμεσο , γρήγορο και ακριβεστατο, με μεταβαλλόμενη σκληρότητα ανάλογα τα χιλιόμετρα και την πίεση / γωνία των τροχών εντός της στροφής, σαν ένα πολύ καλό παλιό γαλλικό σύστημα διεύθυνσης δηλαδή.Από επιδόσεις μέχρι τα 90-100 που μπόρεσα να πάω το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα και από δίλιτρο ντίζελ με ένα απλό χαιδεμα του δεξιού πεντάλ μάλλον λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Οποιαδήποτε παραπάνω πίεση στο γκάζι όμως απλά ανέβαζε λιγάκι τις στροφές του κινητήρα χωρίς αντίστοιχη επιτάχυνση, θέλει έναν ειδικό τρόπο οδήγησης θεωρώ λόγω του κιβωτίου, όπως ίσως ένα σκούτερ που στην αρχή χουφτωνεις γερά το γκάζι και μετά παίζεις σε εκείνο το sweetspot που βγάζει την δύναμη και την ροπή του.
Και έρχομαι στο κιβώτιο που νομίζω μετά τα μαγικά που κάνει το υβριδικό σύστημα στο οποίο δεν καταλαβαίνει πότε εμπλέκει τον θερμικό εκτός αν κοιτάς μόνο την σχετική εικόνα στην οθόνη, είναι από μόνο του λόγος αγοράς ενός Toyota.
Ομαλό,smooth, βελούδινο από τα 0 χλμ , δεν καταλαβαίνεις πουθενά ούτε πατιναρισμα ούτε εννοείται αλλαγή ταχυτήτων, καλύτερο από οποιαδήποτε σύγχρονο πλανητικό κατά την άποψη μου.
Ακόμη και αυτό το γλίστρημα μόλις πιέζεις αρκετά το δεξί πεντάλ φαίνεται μόνο στο ας το πώς στροφόμετρο που μπαίνει στην περιοχή power με τον θόρυβο του θερμικού να μην είναι περισσότερο ενοχλητικός από οποιαδήποτε θερμικό που επιταχύνει.Στα υπόλοιπα, ποιοτικά μου φάνηκε μια χαρά με μαλακά πλαστικά και δερμάτινες μπροστά, υπέροχη θέση οδήγησης - πολεμίστρα, αυτό που λένε πως η κονσόλα εμποδίζει λίγο το πόδι είναι καλύτερο από την αντίστοιχη αίσθηση σε σχέση με το νέο 3008 και C3 /C3 Aircross που απλά δεν χωράει πουθενά, ακόμη και οι πίσω χώροι αν και δεν είναι αντίστοιχοι των Csuv είναι παραπάνω από επαρκείς.
Πολύ καλό επίσης και το πορτμπαγκάζ του μεγάλο και τετραγωνισμένο.
Μια τετραμελής οικογένεια θα χωρέσει μια χαρά χωρίς περιορισμούς.Κάποιο σοβαρό αρνητικό δεν βρήκα, άντε να πω για την κούφια αίσθηση σε ήχο που έκανε το αυτόματο κλείδωμα.
Α και κάτι το οποίο δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλά η φιλοσοφία του , αυτή η παράνοια για οικονομική οδήγηση που σε προκαλούν να κάνεις το λογισμικό του στην κεντρική οθόνη και σε αυτή του οδηγού με την Eco βαθμολογία και εξηγεί τον οκνηρο και ενοχλητικό τρόπο οδήγησης των Toyotαιων.
Με το κινητό στο χέρι ο φίλος μου να μου δείχνει τις διαδρομές μες στο σχετικό app , 3.1 / 100 ,τόσο τοις εκατό με EV κλπ , μιλάμε για πλύση εγκεφάλου, θρησκευτική σέχτα σε μια εβδομάδα κατοχής του αυτοκινήτου...
Χωρεσες, πίσω ;
Πίσω από την γυναίκα μου (1.70 ύψος) που το οδήγησε επίσης , πολύ άνετα,
με το κάθισμα ρυθμισμένο για εμένα είχα μόλις 2-3 πόντους για τα γόνατα (εγώ είμαι 1.82 με αρκετά κιλακια και μου αρέσει να κάθομαι τέρμα χαμηλά , πίσω και το τιμόνι τέρμα έξω τραβηγμένο)
Χώρο για το κεφάλι πολυς , και σε πλάτος το ίδιο ίσως και λίγο καλύτερο από το W203Για μικρά παιδιά και εφήβους πίσω θα παίζουν μπάλα ,δεν το συζητάμε.
Τα μικρά παράθυρα ίσως είναι θέμα μόνο, αλλά σε κάποιους όπως εγώ αυτή περιορισμένη ορατότητα και η αίσθηση πως σε κεφάλι και κορμό με περιβάλει μέταλο/πλαστικό και όχι μεγάλα ανοίγματα όπως τα παράθυρα μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας, θαλπωρής και αυξημένης ιδιωτικότητας, μου άρεσε πολύ δηλαδή.
Εξάλλου από τα παιδιά μου έχω διαπιστώσει πως προσπαθούν κυρίως να κοιτάνε μπροστά στο ταξίδι και όχι τόσο από το παράθυρο τους.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
Χρόνια τα γράφω για την τόσο καλή αν΄ρτηση των σύγχρονων Τογιότα
Καλή εντύπωση μου άφησε η Corolla saloon (σαν την δική σου) από άποψης ανάρτησης και τιμονιού (βέβαια το υβριδικό δεν είναι για ενθουσιώδεις οδηγούς). Να είναι καλά ο Άκιο. Κάτι Auris κλπ ήταν για τον Καιάδα!
-
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Τα μικρά παράθυρα ίσως είναι θέμα μόνο, αλλά σε κάποιους όπως εγώ αυτή περιορισμένη ορατότητα και η αίσθηση πως σε κεφάλι και κορμό με περιβάλει μέταλο/πλαστικό και όχι μεγάλα ανοίγματα όπως τα παράθυρα μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας, θαλπωρής και αυξημένης ιδιωτικότητας, μου άρεσε πολύ δηλαδή.
Πιτσιρικας εισαι , ραντεβουδακια βγαινεις φυσικο ειναι .
-
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
@groover1972 said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Ο φίλος που έψαχνε για αυτοκίνητο όπως είχα γράψει στο τοπικό της Toyota και τον είχα ψήσει για το basic CHR αντί για 2008 καινούργιο ή 3008 μτχ που ήθελε η σύζυγος τελικά κατέληξε στο CHR και με την πίεση της συζύγου ξεπέρασε ευτυχώς την τσιγκουνιά και παρέλαβε ένα Club Bitone.
Οι γυναίκες τελικά τόσο αυτό όσο και το προηγούμενο CHR δεν καταλαβαίνουν πως είναι Toyota , νομίζουν πως είναι κάτι εξωτικό premium, ούτε καν BMW , Mercedes αλλά κάτι πανάκριβο τύπου Jaguar, Range Rover κλπ οπότε η απόφαση σε σχέση με το Peugeot ήταν πολύ εύκολη.
Σκαλωσε μετά την παραγγελία όταν σε μια εφαρμογή που του έδωσε ο αντιπρόσωπος έγραφε πως το αυτοκίνητο ήρθε από Τουρκία, και μετά όταν το παρέλαβε μου είπε πως δεν πάει καθόλου όπως το Leon 1.8 T που έχει.
Βέβαια χθές το απόγευμα που το οδήγησα και εγώ διαπίστωσα πως δεν είχε προσέξει τι κάνει το κουμπάκι drive mode στην κεντρική κονσόλα οπότε μετά το sport mode νόμιζε πως οδηγεί άλλο αυτοκίνητο.
Εγώ προσωπικά εντυπωσιάστηκα από την κορυφαία ποιότητα κύλισης, μιλάμε για χαλί πραγματικά, επειδή έκατσα και πίσω για λίγο μιλάμε για κορυφαία άνεση και απόσβεση των αναρτήσεων, σε συνδιασμό με κράτημα καλού χαμηλού hatchback.
Εξαιρετικό ήταν και το τιμόνι του και ήταν το πρώτο που διαπίστωσε και ο φίλος που έχει συνηθίσει το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης του Leon.
Στα δικά μου χέρια μάλιστα ήταν σχεδόν νευρικό στην αρχή έχοντας συνηθίσει το βαρύ ανιωθο και με λαστιχένια αίσθηση τιμόνι του W203.
Άμεσο , γρήγορο και ακριβεστατο, με μεταβαλλόμενη σκληρότητα ανάλογα τα χιλιόμετρα και την πίεση / γωνία των τροχών εντός της στροφής, σαν ένα πολύ καλό παλιό γαλλικό σύστημα διεύθυνσης δηλαδή.Από επιδόσεις μέχρι τα 90-100 που μπόρεσα να πάω το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα και από δίλιτρο ντίζελ με ένα απλό χαιδεμα του δεξιού πεντάλ μάλλον λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Οποιαδήποτε παραπάνω πίεση στο γκάζι όμως απλά ανέβαζε λιγάκι τις στροφές του κινητήρα χωρίς αντίστοιχη επιτάχυνση, θέλει έναν ειδικό τρόπο οδήγησης θεωρώ λόγω του κιβωτίου, όπως ίσως ένα σκούτερ που στην αρχή χουφτωνεις γερά το γκάζι και μετά παίζεις σε εκείνο το sweetspot που βγάζει την δύναμη και την ροπή του.
Και έρχομαι στο κιβώτιο που νομίζω μετά τα μαγικά που κάνει το υβριδικό σύστημα στο οποίο δεν καταλαβαίνει πότε εμπλέκει τον θερμικό εκτός αν κοιτάς μόνο την σχετική εικόνα στην οθόνη, είναι από μόνο του λόγος αγοράς ενός Toyota.
Ομαλό,smooth, βελούδινο από τα 0 χλμ , δεν καταλαβαίνεις πουθενά ούτε πατιναρισμα ούτε εννοείται αλλαγή ταχυτήτων, καλύτερο από οποιαδήποτε σύγχρονο πλανητικό κατά την άποψη μου.
Ακόμη και αυτό το γλίστρημα μόλις πιέζεις αρκετά το δεξί πεντάλ φαίνεται μόνο στο ας το πώς στροφόμετρο που μπαίνει στην περιοχή power με τον θόρυβο του θερμικού να μην είναι περισσότερο ενοχλητικός από οποιαδήποτε θερμικό που επιταχύνει.Στα υπόλοιπα, ποιοτικά μου φάνηκε μια χαρά με μαλακά πλαστικά και δερμάτινες μπροστά, υπέροχη θέση οδήγησης - πολεμίστρα, αυτό που λένε πως η κονσόλα εμποδίζει λίγο το πόδι είναι καλύτερο από την αντίστοιχη αίσθηση σε σχέση με το νέο 3008 και C3 /C3 Aircross που απλά δεν χωράει πουθενά, ακόμη και οι πίσω χώροι αν και δεν είναι αντίστοιχοι των Csuv είναι παραπάνω από επαρκείς.
Πολύ καλό επίσης και το πορτμπαγκάζ του μεγάλο και τετραγωνισμένο.
Μια τετραμελής οικογένεια θα χωρέσει μια χαρά χωρίς περιορισμούς.Κάποιο σοβαρό αρνητικό δεν βρήκα, άντε να πω για την κούφια αίσθηση σε ήχο που έκανε το αυτόματο κλείδωμα.
Α και κάτι το οποίο δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλά η φιλοσοφία του , αυτή η παράνοια για οικονομική οδήγηση που σε προκαλούν να κάνεις το λογισμικό του στην κεντρική οθόνη και σε αυτή του οδηγού με την Eco βαθμολογία και εξηγεί τον οκνηρο και ενοχλητικό τρόπο οδήγησης των Toyotαιων.
Με το κινητό στο χέρι ο φίλος μου να μου δείχνει τις διαδρομές μες στο σχετικό app , 3.1 / 100 ,τόσο τοις εκατό με EV κλπ , μιλάμε για πλύση εγκεφάλου, θρησκευτική σέχτα σε μια εβδομάδα κατοχής του αυτοκινήτου...
Χωρεσες, πίσω ;
Πίσω από την γυναίκα μου (1.70 ύψος) που το οδήγησε επίσης , πολύ άνετα,
με το κάθισμα ρυθμισμένο για εμένα είχα μόλις 2-3 πόντους για τα γόνατα (εγώ είμαι 1.82 με αρκετά κιλακια και μου αρέσει να κάθομαι τέρμα χαμηλά , πίσω και το τιμόνι τέρμα έξω τραβηγμένο)
Χώρο για το κεφάλι πολυς , και σε πλάτος το ίδιο ίσως και λίγο καλύτερο από το W203Για μικρά παιδιά και εφήβους πίσω θα παίζουν μπάλα ,δεν το συζητάμε.
Τα μικρά παράθυρα ίσως είναι θέμα μόνο, αλλά σε κάποιους όπως εγώ αυτή περιορισμένη ορατότητα και η αίσθηση πως σε κεφάλι και κορμό με περιβάλει μέταλο/πλαστικό και όχι μεγάλα ανοίγματα όπως τα παράθυρα μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας, θαλπωρής και αυξημένης ιδιωτικότητας, μου άρεσε πολύ δηλαδή.
Εξάλλου από τα παιδιά μου έχω διαπιστώσει πως προσπαθούν κυρίως να κοιτάνε μπροστά στο ταξίδι και όχι τόσο από το παράθυρο τους.
Πίσω στον τάφο του chr όλος αυτός ο χώρος; μπα, μπα, εντύπωση μου κανει
-
@otso said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Τα μικρά παράθυρα ίσως είναι θέμα μόνο, αλλά σε κάποιους όπως εγώ αυτή περιορισμένη ορατότητα και η αίσθηση πως σε κεφάλι και κορμό με περιβάλει μέταλο/πλαστικό και όχι μεγάλα ανοίγματα όπως τα παράθυρα μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας, θαλπωρής και αυξημένης ιδιωτικότητας, μου άρεσε πολύ δηλαδή.
Πιτσιρικας εισαι , ραντεβουδακια βγαινεις φυσικο ειναι .
Ρε σατανα
-
@red_monster said in Toyota C-HR 2023:
@otso said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Τα μικρά παράθυρα ίσως είναι θέμα μόνο, αλλά σε κάποιους όπως εγώ αυτή περιορισμένη ορατότητα και η αίσθηση πως σε κεφάλι και κορμό με περιβάλει μέταλο/πλαστικό και όχι μεγάλα ανοίγματα όπως τα παράθυρα μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας, θαλπωρής και αυξημένης ιδιωτικότητας, μου άρεσε πολύ δηλαδή.
Πιτσιρικας εισαι , ραντεβουδακια βγαινεις φυσικο ειναι .
Ρε σατανα
-
@realzeus said in Toyota C-HR 2023:
Κάτι Auris κλπ ήταν για τον Καιάδα!
Συμφωνω 100% και το έχω γράψει πολλές φορές. Κάποτε μου έδωσαν από την τράπεζα ένα Άουρις (υβριδικό κιόλλας που μόνο θόρυβο έκανε και δεν πήγαινε μια) και ήθελα να το σπάσω!! Τους είπα ότι με αυτο ταξίδι δεν ξαναπάω, οπότε ή μου δίνουν άλλο ή να στέιλουν άλλον στα ταξίδια.
-
@otso said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Τα μικρά παράθυρα ίσως είναι θέμα μόνο, αλλά σε κάποιους όπως εγώ αυτή περιορισμένη ορατότητα και η αίσθηση πως σε κεφάλι και κορμό με περιβάλει μέταλο/πλαστικό και όχι μεγάλα ανοίγματα όπως τα παράθυρα μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας, θαλπωρής και αυξημένης ιδιωτικότητας, μου άρεσε πολύ δηλαδή.
Πιτσιρικας εισαι , ραντεβουδακια βγαινεις φυσικο ειναι .
Τώρα που το λες , για γαμιστρωνας είναι ίσως το τέλειο αυτοκίνητο πίσω το CHR.
-
C hr και χαζομαρες.
Και σε ΠΑΣΟΚ.
-
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
@otso said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Τα μικρά παράθυρα ίσως είναι θέμα μόνο, αλλά σε κάποιους όπως εγώ αυτή περιορισμένη ορατότητα και η αίσθηση πως σε κεφάλι και κορμό με περιβάλει μέταλο/πλαστικό και όχι μεγάλα ανοίγματα όπως τα παράθυρα μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας, θαλπωρής και αυξημένης ιδιωτικότητας, μου άρεσε πολύ δηλαδή.
Πιτσιρικας εισαι , ραντεβουδακια βγαινεις φυσικο ειναι .
Τώρα που το λες , για γαμιστρωνας είναι ίσως το τέλειο αυτοκίνητο πίσω το CHR.
Για τη χιονάτη και ένα τους επτά νάνους ;
-
@groover1972 said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
@groover1972 said in Toyota C-HR 2023:
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Ο φίλος που έψαχνε για αυτοκίνητο όπως είχα γράψει στο τοπικό της Toyota και τον είχα ψήσει για το basic CHR αντί για 2008 καινούργιο ή 3008 μτχ που ήθελε η σύζυγος τελικά κατέληξε στο CHR και με την πίεση της συζύγου ξεπέρασε ευτυχώς την τσιγκουνιά και παρέλαβε ένα Club Bitone.
Οι γυναίκες τελικά τόσο αυτό όσο και το προηγούμενο CHR δεν καταλαβαίνουν πως είναι Toyota , νομίζουν πως είναι κάτι εξωτικό premium, ούτε καν BMW , Mercedes αλλά κάτι πανάκριβο τύπου Jaguar, Range Rover κλπ οπότε η απόφαση σε σχέση με το Peugeot ήταν πολύ εύκολη.
Σκαλωσε μετά την παραγγελία όταν σε μια εφαρμογή που του έδωσε ο αντιπρόσωπος έγραφε πως το αυτοκίνητο ήρθε από Τουρκία, και μετά όταν το παρέλαβε μου είπε πως δεν πάει καθόλου όπως το Leon 1.8 T που έχει.
Βέβαια χθές το απόγευμα που το οδήγησα και εγώ διαπίστωσα πως δεν είχε προσέξει τι κάνει το κουμπάκι drive mode στην κεντρική κονσόλα οπότε μετά το sport mode νόμιζε πως οδηγεί άλλο αυτοκίνητο.
Εγώ προσωπικά εντυπωσιάστηκα από την κορυφαία ποιότητα κύλισης, μιλάμε για χαλί πραγματικά, επειδή έκατσα και πίσω για λίγο μιλάμε για κορυφαία άνεση και απόσβεση των αναρτήσεων, σε συνδιασμό με κράτημα καλού χαμηλού hatchback.
Εξαιρετικό ήταν και το τιμόνι του και ήταν το πρώτο που διαπίστωσε και ο φίλος που έχει συνηθίσει το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης του Leon.
Στα δικά μου χέρια μάλιστα ήταν σχεδόν νευρικό στην αρχή έχοντας συνηθίσει το βαρύ ανιωθο και με λαστιχένια αίσθηση τιμόνι του W203.
Άμεσο , γρήγορο και ακριβεστατο, με μεταβαλλόμενη σκληρότητα ανάλογα τα χιλιόμετρα και την πίεση / γωνία των τροχών εντός της στροφής, σαν ένα πολύ καλό παλιό γαλλικό σύστημα διεύθυνσης δηλαδή.Από επιδόσεις μέχρι τα 90-100 που μπόρεσα να πάω το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα και από δίλιτρο ντίζελ με ένα απλό χαιδεμα του δεξιού πεντάλ μάλλον λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Οποιαδήποτε παραπάνω πίεση στο γκάζι όμως απλά ανέβαζε λιγάκι τις στροφές του κινητήρα χωρίς αντίστοιχη επιτάχυνση, θέλει έναν ειδικό τρόπο οδήγησης θεωρώ λόγω του κιβωτίου, όπως ίσως ένα σκούτερ που στην αρχή χουφτωνεις γερά το γκάζι και μετά παίζεις σε εκείνο το sweetspot που βγάζει την δύναμη και την ροπή του.
Και έρχομαι στο κιβώτιο που νομίζω μετά τα μαγικά που κάνει το υβριδικό σύστημα στο οποίο δεν καταλαβαίνει πότε εμπλέκει τον θερμικό εκτός αν κοιτάς μόνο την σχετική εικόνα στην οθόνη, είναι από μόνο του λόγος αγοράς ενός Toyota.
Ομαλό,smooth, βελούδινο από τα 0 χλμ , δεν καταλαβαίνεις πουθενά ούτε πατιναρισμα ούτε εννοείται αλλαγή ταχυτήτων, καλύτερο από οποιαδήποτε σύγχρονο πλανητικό κατά την άποψη μου.
Ακόμη και αυτό το γλίστρημα μόλις πιέζεις αρκετά το δεξί πεντάλ φαίνεται μόνο στο ας το πώς στροφόμετρο που μπαίνει στην περιοχή power με τον θόρυβο του θερμικού να μην είναι περισσότερο ενοχλητικός από οποιαδήποτε θερμικό που επιταχύνει.Στα υπόλοιπα, ποιοτικά μου φάνηκε μια χαρά με μαλακά πλαστικά και δερμάτινες μπροστά, υπέροχη θέση οδήγησης - πολεμίστρα, αυτό που λένε πως η κονσόλα εμποδίζει λίγο το πόδι είναι καλύτερο από την αντίστοιχη αίσθηση σε σχέση με το νέο 3008 και C3 /C3 Aircross που απλά δεν χωράει πουθενά, ακόμη και οι πίσω χώροι αν και δεν είναι αντίστοιχοι των Csuv είναι παραπάνω από επαρκείς.
Πολύ καλό επίσης και το πορτμπαγκάζ του μεγάλο και τετραγωνισμένο.
Μια τετραμελής οικογένεια θα χωρέσει μια χαρά χωρίς περιορισμούς.Κάποιο σοβαρό αρνητικό δεν βρήκα, άντε να πω για την κούφια αίσθηση σε ήχο που έκανε το αυτόματο κλείδωμα.
Α και κάτι το οποίο δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλά η φιλοσοφία του , αυτή η παράνοια για οικονομική οδήγηση που σε προκαλούν να κάνεις το λογισμικό του στην κεντρική οθόνη και σε αυτή του οδηγού με την Eco βαθμολογία και εξηγεί τον οκνηρο και ενοχλητικό τρόπο οδήγησης των Toyotαιων.
Με το κινητό στο χέρι ο φίλος μου να μου δείχνει τις διαδρομές μες στο σχετικό app , 3.1 / 100 ,τόσο τοις εκατό με EV κλπ , μιλάμε για πλύση εγκεφάλου, θρησκευτική σέχτα σε μια εβδομάδα κατοχής του αυτοκινήτου...
Χωρεσες, πίσω ;
Πίσω από την γυναίκα μου (1.70 ύψος) που το οδήγησε επίσης , πολύ άνετα,
με το κάθισμα ρυθμισμένο για εμένα είχα μόλις 2-3 πόντους για τα γόνατα (εγώ είμαι 1.82 με αρκετά κιλακια και μου αρέσει να κάθομαι τέρμα χαμηλά , πίσω και το τιμόνι τέρμα έξω τραβηγμένο)
Χώρο για το κεφάλι πολυς , και σε πλάτος το ίδιο ίσως και λίγο καλύτερο από το W203Για μικρά παιδιά και εφήβους πίσω θα παίζουν μπάλα ,δεν το συζητάμε.
Τα μικρά παράθυρα ίσως είναι θέμα μόνο, αλλά σε κάποιους όπως εγώ αυτή περιορισμένη ορατότητα και η αίσθηση πως σε κεφάλι και κορμό με περιβάλει μέταλο/πλαστικό και όχι μεγάλα ανοίγματα όπως τα παράθυρα μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας, θαλπωρής και αυξημένης ιδιωτικότητας, μου άρεσε πολύ δηλαδή.
Εξάλλου από τα παιδιά μου έχω διαπιστώσει πως προσπαθούν κυρίως να κοιτάνε μπροστά στο ταξίδι και όχι τόσο από το παράθυρο τους.
Πίσω στον τάφο του chr όλος αυτός ο χώρος; μπα, μπα, εντύπωση μου κανει
Κοίταξε, δεν είναι ευρύχωρο CSUV όπως πχ ένα Tiguan , αλλά λόγω φτώχειας Μητσοτάκη από το 2019 που απέκτησα 2 παιδιά μια χαρά μεγάλωσαν αναγκαστικά σε τριπορτο 307 , Opel Astra H , C class W203 , μια χαρά αυτοκινητάκια σε μήκος και σε πλάτος είναι πίσω για μικρά από την περίοδο του αυγού μέχρι και τα ογκώδη παιδικά καθίσματα με φουλ προέκταση πλέον για να καλύπτουν το κεφάλι τώρα που ψηλωσαν.
Σε πολύ λίγο που θα κάθονται σε μπουστερ τα πράγματα θα βελτιωθούν ακόμη περισσότερο και θα παραμείνουν έτσι μέχρι να γίνουν τουλάχιστον 1.70, οπότε κατά την εμπειρία μου αυτοκίνητα όπως το CHR είναι αρκουντως ικανοποιητικά για τετραμελή οικογένεια.
Μάλιστα το πορτμπαγκάζ του είναι πιο πρακτικό και πιο ευρύχωρο από τα παραπάνω αυτοκίνητα τα οποία χώρεσαν και συνεχίζουν να χωρούν τα απαραίτητα για οικογενειακές μετακινήσεις. Σημειώστε πως στην αρχή μιλάμε για διπλό καρότσι και δίπλα όλα τα υπόλοιπα συμπραγκαλα (ριλαξ , πατίνια, ποδηλατακια κλπ)Η παραπάνω άποψη μου πρέπει φυσικά να εξεταστεί υπό το πρίσμα πως δεν μου αρέσουν τα SUV ως τετράγωνα κουτιά , γι'αυτό και ένα πανέμορφο κουπεδιζον Crossover όπως το CHR με ενθουσίασε, και για το λόγο αυτό θεωρώ πως αξίζει την μικρή θυσία σε ευρυχωρία.
Την ίδια ακριβώς άποψη έχω εκφράσει πολλές και για τον νέο Άσσο, ως το τέλειο οικογενειακό αυτοκίνητο για τετραμελή οικογένεια και μάλιστα επιπλέον ως κορυφαίο VFM στην τιμή που πωλείται.
Δεν βρίσκω πουθενά τον λόγο κάποιος να συμβιβαστεί με ένα πολύ χειρότερο σε επιδόσεις, ποιότητα κύλισης, χειρότερη κατανάλωση κλπ και πιο ακριβό CSUV για 4-5 πόντους περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω που δεν θα κάνουν ποτέ την διαφορά με μικρά παιδιά, και για λίγο παραπάνω σκύψιμο στο βαλε βγάλε ζώνες , και βγάλε όταν κοιμούνται , από τα 3 έτη και μετά μόνα τους μπαίνουν , μόνα τους βγαίνουν και μάλιστα πιο εύκολα από το καθισματακι σε σχέση με τα SUV που πρέπει να σκαρφαλώσουν και να λερώσουν ξεχαρβαλωσουν τα πάντα για να πιαστούν.Και μάλιστα μπροστά ο Άσσος λόγω καταπληκτικής σχεδίασης ταμπλώ και κονσόλας μπροστά είναι πιο ευρύχωρος πραγματικά, και σε αίσθηση πλάτους καλύτερος από τα νέα 3008 και 5008.
Πίσω είναι ίδιο με το CHR αλλά επειδή είναι πιο χαμηλό είναι πιο δύσκολο σε πρόσβαση και κάθεσαι με πιο λυγισμένα γόνατα.
Το θέμα του πορτμπαγκάζ λύνεται αμέσως βγάζοντας την εταζιερα. -
@lap said in Toyota C-HR 2023:
.
Ο χώρος για το κεφάλι της κοπέλας που θα έχει ανεβεί επάνω σου είναι επαρκεστατος με το πλεονέκτημα πως σχεδόν και οι δύο βρίσκεστε περίπου πίσω από τα παράθυρα!
Αν τώρα θες να είσαι εσύ από πάνω , 175 πλάτος λογικά θα έχει πίσω , ωραίο μαλακό πίσω κάθισμα είχε από όσο διαπίστωσα, με τα πόδια ανοιχτά και ψηλά η κοπέλα γύρω σου , και με ελαφρά λυγισμένα εσύ , και πάλι είσαι κάτω και λίγο πιο μέσα από εκεί που ξεκινάνε τα πίσω παράθυρα του.
Το απόλυτο κοκουνινγκ, και την μούρη του να χώσει κάποιος ανώμαλος στο παράθυρο δεν θα μπορεί δει τίποτα.
Για άλλες στάσεις δεν ξέρω, τα βασικά θα κάνεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
-
Ενα αρνητικό που δεν σκεφτήκατε.
Στο πίσω κάθισμα από κάτω είναι η μπαταρία.
Και απεχθάνεται τις υγρασιες.. -
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
Ενα αρνητικό που δεν σκεφτήκατε.
Στο πίσω κάθισμα από κάτω είναι η μπαταρία.
Και απεχθάνεται τις υγρασιες..Στα VW Jetta και Golf MK5 μου υπήρχε απλωμένη στο πίσω κάθισμα ΠΑΝΤΑ καλή σκουρόχρωμη φρεσκοπλυμενη πετσέτα θαλάσσης.
Το ίδιο θα πρέπει να φροντίσει και κάθε νέος που σέβεται το καινούργιο του CHR.
-
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
Στα VW Jetta και Golf MK5 μου υπήρχε απλωμένη στο πίσω κάθισμα ΠΑΝΤΑ καλή σκουρόχρωμη φρεσκοπλυμενη πετσέτα θαλάσσης.
Το ίδιο θα πρέπει να φροντίσει και κάθε νέος που σέβεται το καινούργιο του CHR.Προτεινω ψευτικη γουνα λευκης τιγρεως
Toyota C-HR 2023