-
@dimitrioskosmas said in Porsche 911:
@iceman7 said in Porsche 911:
@eddie_147 said in Porsche 911:
Το δίλημμα για Ταϊκαν είναι Παναμερα.
Ένα ενδιαφέρον ερώτημα για μένα είναι να πάρεις 911/cayman/ποξτερ για αμάξι ΣΚ, βόλτας, καυλας κλπ ή να πάρεις Macan και να τη χρησιμοποιείς κυριολεκτικά κάθε μέρα (οικογένεια, δουλειά, ψώνια, τα παντα).First world problems.
Σε μια Ελλάδα που φτωχαίνει και οι ανισότητες μεγαλώνουν με τη μεσαία τάξη να συνθλίβεται καθημερινό αμάξι είναι στην καλύτερη ένα στυλ γιαρις/γιαρις κρος και Sunday κάνα τεσλα ή κάνα παλιό BMWδικό
Ακου macan καθημερινό !!!
Ποιοι γράφουν στο φόρουμ;
Ο Βαρδινογιάννης και ο Λατσης ;Πολλὴ µαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σὰν καλιακοῦδα....(Στα μαρούλια)
Dimitrioskosmas, από εδώ ο iceman
-
@otso said in Porsche 911:
eddie τι θες εδω ; σε εστειλε για μπανιο ο παπανικος ;
Για τουτούνια δεν έγραφε κανένας ούτως ή άλλως πλην Σωκράτη.
Iceman γράφει ο nass που ήταν αυτή η περίπτωση.
Στην τελική δεν είπα ότι είναι το hot ερώτημα για το μέσο οικογενειαρχη. -
@realzeus said in Porsche 911:
Προσπαθώ να καταλάβω τι σχέση έχουν και που διασταυρώνονται η 911 με την Taycan...
Ως αγορά η Taycan έχει περισσότερο vfm ως μεταχειρισμένο. Είναι και τα δύο Porsche. Η Taycan έχει καλύτερους χώρους, μικρότερο κόστος λειτουργίας και συντήρησης. Έχουν και τα δύο σχεδίαση supercar μέσα έξω. Η Taycan με εξαίρεση το μέγεθος είναι πιο εύκολη στην καθημερινή οδήγηση. Είναι και τα δύο γρήγορα στις ευθείες και οδηγικά η Taycan υπολείπεται της 911 αλλά αυτό ίσως είναι θετικό για κάποιους που θα φοβηθούν το rr layout. Η Taycan δεν έχει ηλίθια φορολογία από το ελληνικό κράτος. Η Taycan βγάζει διαστημικούς ήχους.
Αν αγοράζεις αποκλειστικά για πίστα και οδηγική εμπειρία επιλέγεις την 911, αν δεν είναι όμως αυτό η προτεραιότητα σου η Taycan είναι εναλλακτική πρόταση.
-
Το λογικό είναι ότι όποιος έχει μια 911 για τις κυριακάτικες βόλτες του, κυκλοφορεί ήδη με μια Taycan ή μια Cayenne τις καθημερινές. Τι κάθεστε και σκοτώνεστε;
-
@dimsabas said in Porsche 911:
Το λογικό είναι ότι όποιος έχει μια 911 για τις κυριακάτικες βόλτες του, κυκλοφορεί ήδη με μια Taycan ή μια Cayenne τις καθημερινές. Τι κάθεστε και σκοτώνεστε;
Ακολουθεί ποστ απύθμενης κλαψας από τους γνωστούς άγνωστους !
-
@dimsabas said in Porsche 911:
Το λογικό είναι ότι όποιος έχει μια 911 για τις κυριακάτικες βόλτες του, κυκλοφορεί ήδη με μια Taycan ή μια Cayenne τις καθημερινές. Τι κάθεστε και σκοτώνεστε;
Ξέρω 6 κατόχους 911 ολοι τις έχουν για καθημερινα...Μόνο ένας έχει 2η Porsche ,μια Cayenne, την οδηγεί η γυναίκα του.Δυο επιπλέον με 718 επίσης καθημερινα οχήματα.
-
Αυτό είναι το πρόβλημα κόκκινο τέρας, αυτού του κατά τα υπόλοιπα αυτοκινηστικου φόρουμ. Μετά από ατελείωτες ημέρες και μιλώντας κυριως για επιδόσεις ηλεκτρικών συσκευών,ένα νήμα για αμάξι της προκοπής ξεμυτησε και έβγαλαν καντίλες οι αυτοκλητοι και πρόθυμοι λογοκριτές αλλά και δικαιωματιστες του φόρουμ. Όσοι λίγοι προλάβαμε να γράψουμε τη γνώμη μας χαρακτηριζόμαστε ως εμίρηδες από τους κακομοίρηδες.
-
@kostis20 said in Porsche 911:
@dimsabas said in Porsche 911:
Το λογικό είναι ότι όποιος έχει μια 911 για τις κυριακάτικες βόλτες του, κυκλοφορεί ήδη με μια Taycan ή μια Cayenne τις καθημερινές. Τι κάθεστε και σκοτώνεστε;
Ξέρω 6 κατόχους 911 ολοι τις έχουν για καθημερινα...Μόνο ένας έχει 2η Porsche ,μια Cayenne, την οδηγεί η γυναίκα του.Δυο επιπλέον με 718 επίσης καθημερινα οχήματα.
Μα καλά δε ντρέπονται να κυκλοφορούν έτσι? Πέφτω από τα σύννεφα.
-
@spi_duster said in Porsche 911:
Αυτό είναι το πρόβλημα κόκκινο τέρας, αυτού του κατά τα υπόλοιπα αυτοκινηστικου φόρουμ. Μετά από ατελείωτες ημέρες και μιλώντας κυριως για επιδόσεις ηλεκτρικών συσκευών,ένα νήμα για αμάξι της προκοπής ξεμυτησε και έβγαλαν καντίλες οι αυτοκλητοι και πρόθυμοι λογοκριτές αλλά και δικαιωματιστες του φόρουμ. Όσοι λίγοι προλάβαμε να γράψουμε τη γνώμη μας χαρακτηριζόμαστε ως εμίρηδες από τους κακομοίρηδες.
Δηλαδή είσαι αυτόκλητος κακομοίρης ή εμίρης ;
-
Στη γωνία πάντα θα μας περιμένει ένας... Λαπ
-
@dimsabas said in Porsche 911:
Το λογικό είναι ότι όποιος έχει μια 911 για τις κυριακάτικες βόλτες του, κυκλοφορεί ήδη με μια Taycan ή μια Cayenne τις καθημερινές. Τι κάθεστε και σκοτώνεστε;
Μόνο 2 ξέρω προσωπικά (έναν συμμαθητή μου από το σχολείο και ένα επιχειρηματία). Ο πρώτος την έχει για καθημερινό αμάξι, γιατι δεν έχιε παιδιά οπότε τον βολεύει μια χαρά. Ο δεύτερος έχει και μια Cayenne Hybrid και μια Taycan. Καθημερινά χρησιμοπιεί την Καγιέν ως επι το πλείστον και λιγότερο συχνά το ηλεκτρικό.
-
Χοντρικα και παλι μεχρι πριν 2 χρονια που βρισκομουν στο χωρο, απο τα 10 δανεια τα 4 περναγαν αερα, ακομα 2 με 3 με πολυ ζορι και αρκετες προσπαθειες απο τραπεζα σε τραπεζα. Η αναφορα ειναι για ποσα μεχρι 15-17000 ευρω, δανισμος αν δεν εισαι "καθαρος" ή δεν πληρεις τα κριτηρια δεν υπαρχει, ναι ακομα υπαρχουν ανθρωποι που θελουν να χρεωθουν περα απο τις δυναμεις τους για αγορα αυτοκινητου κλπ αλλα η μεγαλη κανουλα εχει κλεισει οι αγορες γινονται απο τους εχοντες.
-
@ilias-a said in Porsche 911:
Χοντρικα και παλι μεχρι πριν 2 χρονια που βρισκομουν στο χωρο, απο τα 10 δανεια τα 4 περναγαν αερα, ακομα 2 με 3 με πολυ ζορι και αρκετες προσπαθειες απο τραπεζα σε τραπεζα. Η αναφορα ειναι για ποσα μεχρι 15-17000 ευρω, δανισμος αν δεν εισαι "καθαρος" ή δεν πληρεις τα κριτηρια δεν υπαρχει, ναι ακομα υπαρχουν ανθρωποι που θελουν να χρεωθουν περα απο τις δυναμεις τους για αγορα αυτοκινητου κλπ αλλα η μεγαλη κανουλα εχει κλεισει οι αγορες γινονται απο τους εχοντες.
Και εχων να είσαι νομίζω δεν είναι σώφρον να πετάς πολλά λεφτά στο δρόμο. Ειδικά στην Ελλάδα με την καφριλα που κυκλοφορεί.
Ιδανικά δεν θα οδηγούσα καν αμάξι αν είχαμε τα σωστά ΜΜΜΤώρα το να έχεις πορσικο στην Ελλάδα μάλλον σε κατατάσσει στους πολύ έχοντες.
Άλλα τα μπουρδέλα στο υποικ χρεώνουν φόρο πολυτελείας στο δίλιτρο υβριδικό κορολλα ενώ οι φραγκατοι τα βάζουν στις εταιρείες και εκπιπτουν και φόρο που πληρώνουν οι μαλακες οι μισθωτοί.... -
Η αναφορα μου ηταν για τη συρικνωση της μεσσαιας ταξης.
Αν ειναι να μιλησουμε για τα πορσικα, ευκολοτερα θα αγοραζα ενα τετοιο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44260824-porsche-911
(το εχω οδηγησει αρκετα με το αυτοματο και ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο για τα γουστα μου) παρα ενα τεσλα 3αρι καινουριο. -
@iceman7 said in Porsche 911:
@ilias-a said in Porsche 911:
Χοντρικα και παλι μεχρι πριν 2 χρονια που βρισκομουν στο χωρο, απο τα 10 δανεια τα 4 περναγαν αερα, ακομα 2 με 3 με πολυ ζορι και αρκετες προσπαθειες απο τραπεζα σε τραπεζα. Η αναφορα ειναι για ποσα μεχρι 15-17000 ευρω, δανισμος αν δεν εισαι "καθαρος" ή δεν πληρεις τα κριτηρια δεν υπαρχει, ναι ακομα υπαρχουν ανθρωποι που θελουν να χρεωθουν περα απο τις δυναμεις τους για αγορα αυτοκινητου κλπ αλλα η μεγαλη κανουλα εχει κλεισει οι αγορες γινονται απο τους εχοντες.
Και εχων να είσαι νομίζω δεν είναι σώφρον να πετάς πολλά λεφτά στο δρόμο. Ειδικά στην Ελλάδα με την καφριλα που κυκλοφορεί.
Ιδανικά δεν θα οδηγούσα καν αμάξι αν είχαμε τα σωστά ΜΜΜΤώρα το να έχεις πορσικο στην Ελλάδα μάλλον σε κατατάσσει στους πολύ έχοντες.
Άλλα τα μπουρδέλα στο υποικ χρεώνουν φόρο πολυτελείας στο δίλιτρο υβριδικό κορολλα ενώ οι φραγκατοι τα βάζουν στις εταιρείες και εκπιπτουν και φόρο που πληρώνουν οι μαλακες οι μισθωτοί....δεν παιζει το τελευταιο, οπου και να το βαλεις, φορο θαχει
οποτε πραγματι ή μουτουχου φτηνο-παλιο παιρνεις ή εισαι κλεφτης
αναμεσο δεν υπαρχει
πουχου ο τριακοσαρης στη συγγρου με τις ελβετικες πινακιδες ειναι παρανομος και επειδη το ποσο περναει τις 100000, εσυ εισαι λόιερ και ξερεις, πρεπει να ειναι και κακουργημα. -
@ataim said in Porsche 911:
@realzeus said in Porsche 911:
Προσπαθώ να καταλάβω τι σχέση έχουν και που διασταυρώνονται η 911 με την Taycan...
Ως αγορά η Taycan έχει περισσότερο vfm ως μεταχειρισμένο. Είναι και τα δύο Porsche. Η Taycan έχει καλύτερους χώρους, μικρότερο κόστος λειτουργίας και συντήρησης. Έχουν και τα δύο σχεδίαση supercar μέσα έξω. Η Taycan με εξαίρεση το μέγεθος είναι πιο εύκολη στην καθημερινή οδήγηση. Είναι και τα δύο γρήγορα στις ευθείες και οδηγικά η Taycan υπολείπεται της 911 αλλά αυτό ίσως είναι θετικό για κάποιους που θα φοβηθούν το rr layout. Η Taycan δεν έχει ηλίθια φορολογία από το ελληνικό κράτος. Η Taycan βγάζει διαστημικούς ήχους.
Αν αγοράζεις αποκλειστικά για πίστα και οδηγική εμπειρία επιλέγεις την 911, αν δεν είναι όμως αυτό η προτεραιότητα σου η Taycan είναι εναλλακτική πρόταση.
Έχεις συναναστραφεί ποτέ με αγοραστή 911? Αυτά που λες δεν έχουν καμία λογική...
-
@realzeus said in Porsche 911:
@ataim said in Porsche 911:
.Έχεις συναναστραφεί ποτέ με αγοραστή 911? Αυτά που λες δεν έχουν καμία λογική...
Έχω, μπορώ να σου στείλω και τα στοιχεία του σε pm επειδή είναι "διάσημο" πρόσωπο. Πούλησε την 911 που είχε και πήρε Taycan. Στο παρελθόν είχε και F355.
Αντιλαμβάνομαι πάντως τι λες, υπάρχουν φανατικοί οπαδοί όχι μόνο της φίρμας αλλά του συγκεκριμένου μοντέλου. Η οικονομοτεχνικη ανάλυση δεν έχει καμία σημασία για αυτούς και τελικά είναι οι περισσότεροι αγοραστές της 911
-
Γιατί ίσως άλλο νόμιζε και άλλο ήταν στην πράξη αυτό που πήρε, η αλλάξανε οι ανάγκες του ή το βαρέθηκε.
Δεν υπάρχει σύγκριση τών δύο μοντέλων καθώς είναι άλλη κατηγορία. Είναι σα λες να πάρω TT RS ή EVO? MX5 ή Fiesta St? -
Ήταν η 2η 911 που είχε, ήθελε να πάει σε κάτι διαφορετικό.
-
@ataim said in Porsche 911:
@realzeus said in Porsche 911:
@ataim said in Porsche 911:
.Έχεις συναναστραφεί ποτέ με αγοραστή 911? Αυτά που λες δεν έχουν καμία λογική...
Έχω, μπορώ να σου στείλω και τα στοιχεία του σε pm επειδή είναι "διάσημο" πρόσωπο. Πούλησε την 911 που είχε και πήρε Taycan. Στο παρελθόν είχε και F355.
Αντιλαμβάνομαι πάντως τι λες, υπάρχουν φανατικοί οπαδοί όχι μόνο της φίρμας αλλά του συγκεκριμένου μοντέλου. Η οικονομοτεχνικη ανάλυση δεν έχει καμία σημασία για αυτούς και τελικά είναι οι περισσότεροι αγοραστές της 911
Ο αγοραστήε Ferrari μπορεί να έχει και Rolls Royce και φίλος μου, παλιό μέρος του forum, τα είχε και τα δύο αυτά αυτοκίνητα. Δεν το κάνει αυτά όμως ανταγωνιστικά αυτοκίνητα μεταξύ τους, ούτε ότι θα διάλεγε ο αγοραστή το ένα έναντι του άλλου. Μπορεί να τα διάλεγε και τα δύο.
Porsche 911