-
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Δεν θα πλήρωνε ποτέ γιατί η εταιρεία προσέχει τους πελάτες της.
Εσύ έχεις μάθει από τα βαγκούρικα που είχαν ένα χρόνο εγγύηση και καταστρέφονταν ολικά κάθε 2 χρόνια και το ξαναπλήρωνες.
Χαχα , περιμένω πως και πως να βγουν αυτές οι Πεζαρες στην αγορά με αλλαγμενους κινητήρες κιβώτια, adblue μήπως πάρουμε κάνα καλό αυτοκίνητο και εμείς λόγω φτώχειας Μητσοτάκη.
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;
Θα γεράσω με αυτό αν το βρω , 300 άλογα , awd , οικονομικό σε κατανάλωση, θα μπαίνει για πάντα στο κέντρο, πεζαρα σε κράτημα και πανέμορφο θα αξίζει και το 2040 να το έχεις. -
@a-d-p said in Peugeot 5008 (SUV):
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
Εχω ενα 5008 του 18' μοντελο με κινητρα 1.5 diesel και μεχρι τωρα εχω κανει 120.000χλ.
Ολα τα σερβις μεχρι τωρα γινονταν απο τον Χανιαδακη που αγορασα και το αυτοκινητο..
Στα 60.000χλμ βλαβη καδενας 7mm και αλλαγη σε 8mm στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με κοστος 2.500 € και καλυψη του μεγαλυτερου ποσου λογω του οτι για 4 μηνες ημουν εκτος εγγυησης !!! Πληρωσα 600 ευρω μαζι με αλλαγη μπαταριας κοστους γυρω στα 100 ευρω περιπου.
Στα 100.000 χλμ αρχισε να αναβει λυχνια Adblue ξαφνικα και να εμενει στα 1.100χλμ παρολο που εκανα χλμ αφου ηξερα οτι υπαρχει θεμα με αυτο κι οτι ηταν πληρης η δεξαμενη με υγρο και δεν εδωσα σημασια μεχρι που εσβησε απο μονο του.
Καποια στιγμη ξαναναψε στα 115.000χλμ. Το πηγα στο σερβις να το κυτταξουν και μου ειπαν οτι εχει προβλημα το συστημα αντιρυπανσης κι οτι ειναι μπουκωμενο το DPF πραγμα που δεν ισχυει αφου ποτε δεν μου εχει αναψει το DPF συν οτι κινουμαι μονο σε επαρχιακους δρομους και εθνικη που το ανοιγω το αμαξι για να κανει και αναγεννηση. Ζητησα να μου κανουνε reset κι απο τοτε δεν αναψε καθως αρχισα να βαζω προσθετο για την κρυσταλοποιηση του Adblue σε καθε γεμισμα αλλα και βαζω της Total adblue.
Παντως παρολο αυτα τα θεματα που εβγαλε το αμαξι που τελικα ειναι θεματα εργοστασιακα κι οχι λογω κακης χρησης ειμαι ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες απο το αμαξι.
Ασε που με το αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων που εχω δεν αντιμετωπισα καποιο θεμα.
Αλλοστε ποια μαρκα ποια δεν βγαζει προβληματα στα καινουργια αμαξια ?
Πανε οι εποχες που ηταν αντοχης τα αμαξια ως ποτε δεν δυσανασχετω αφου αλλοι ιδιοκτητες εχουν αντιμετωπισει πολυ χειροτερες καταστασεις.Σε αυτό το ποστ πριν ένα χρόνο αναφέρεις το πρόβλημα με την καδένα παρουσιάστηκε στα 107.000 χλμ.
https://forum.4troxoi.gr/post/11000208139
Τώρα γράφεις στα 60.000 χλμ.
Τελικά τι ισχύει;Ντετέκτιβ
-
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Δεν θα πλήρωνε ποτέ γιατί η εταιρεία προσέχει τους πελάτες της.
Εσύ έχεις μάθει από τα βαγκούρικα που είχαν ένα χρόνο εγγύηση και καταστρέφονταν ολικά κάθε 2 χρόνια και το ξαναπλήρωνες.
Χαχα , περιμένω πως και πως να βγουν αυτές οι Πεζαρες στην αγορά με αλλαγμενους κινητήρες κιβώτια, adblue μήπως πάρουμε κάνα καλό αυτοκίνητο και εμείς λόγω φτώχειας Μητσοτάκη.
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;
Θα γεράσω με αυτό αν το βρω , 300 άλογα , awd , οικονομικό σε κατανάλωση, θα μπαίνει για πάντα στο κέντρο, πεζαρα σε κράτημα και πανέμορφο θα αξίζει και το 2040 να το έχεις.Είσαι μεγάλος τζογαδόρος
-
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Δεν θα πλήρωνε ποτέ γιατί η εταιρεία προσέχει τους πελάτες της.
Εσύ έχεις μάθει από τα βαγκούρικα που είχαν ένα χρόνο εγγύηση και καταστρέφονταν ολικά κάθε 2 χρόνια και το ξαναπλήρωνες.
Χαχα , περιμένω πως και πως να βγουν αυτές οι Πεζαρες στην αγορά με αλλαγμενους κινητήρες κιβώτια, adblue μήπως πάρουμε κάνα καλό αυτοκίνητο και εμείς λόγω φτώχειας Μητσοτάκη.
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;
Θα γεράσω με αυτό αν το βρω , 300 άλογα , awd , οικονομικό σε κατανάλωση, θα μπαίνει για πάντα στο κέντρο, πεζαρα σε κράτημα και πανέμορφο θα αξίζει και το 2040 να το έχεις.Να φανταστώ ότι το αγαπημένο σου παιχνίδι είναι η Ρώσικη ρουλέτα;
-
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Δεν θα πλήρωνε ποτέ γιατί η εταιρεία προσέχει τους πελάτες της.
Εσύ έχεις μάθει από τα βαγκούρικα που είχαν ένα χρόνο εγγύηση και καταστρέφονταν ολικά κάθε 2 χρόνια και το ξαναπλήρωνες.
Χαχα , περιμένω πως και πως να βγουν αυτές οι Πεζαρες στην αγορά με αλλαγμενους κινητήρες κιβώτια, adblue μήπως πάρουμε κάνα καλό αυτοκίνητο και εμείς λόγω φτώχειας Μητσοτάκη.
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;
Θα γεράσω με αυτό αν το βρω , 300 άλογα , awd , οικονομικό σε κατανάλωση, θα μπαίνει για πάντα στο κέντρο, πεζαρα σε κράτημα και πανέμορφο θα αξίζει και το 2040 να το έχεις.Τόσο θα το δώσει...
Πάρτο θα γλυτώσεις και τις επισκέψεις στην Καρέντα και ο Χρήστος είναι ωραίο παιδί...
-
@realzeus said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Δεν θα πλήρωνε ποτέ γιατί η εταιρεία προσέχει τους πελάτες της.
Εσύ έχεις μάθει από τα βαγκούρικα που είχαν ένα χρόνο εγγύηση και καταστρέφονταν ολικά κάθε 2 χρόνια και το ξαναπλήρωνες.
Χαχα , περιμένω πως και πως να βγουν αυτές οι Πεζαρες στην αγορά με αλλαγμενους κινητήρες κιβώτια, adblue μήπως πάρουμε κάνα καλό αυτοκίνητο και εμείς λόγω φτώχειας Μητσοτάκη.
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;
Θα γεράσω με αυτό αν το βρω , 300 άλογα , awd , οικονομικό σε κατανάλωση, θα μπαίνει για πάντα στο κέντρο, πεζαρα σε κράτημα και πανέμορφο θα αξίζει και το 2040 να το έχεις.Να φανταστώ ότι το αγαπημένο σου παιχνίδι είναι η Ρώσικη ρουλέτα;
Ξεχνάς μάλλον πως αν έχεις vag παίζεις επίσης Ρώσσικη ρουλέτα μόνο που έχεις μόνο μια θαλάμη άδεια.
-
Να έχεις υπόψη σου ότι δεν ανάβει ένδειξη κατά τη διάρκεια της αναγέννησης του φίλτρου DPF....
-
@kkostask said in Peugeot 5008 (SUV):
@realzeus said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Δεν θα πλήρωνε ποτέ γιατί η εταιρεία προσέχει τους πελάτες της.
Εσύ έχεις μάθει από τα βαγκούρικα που είχαν ένα χρόνο εγγύηση και καταστρέφονταν ολικά κάθε 2 χρόνια και το ξαναπλήρωνες.
Χαχα , περιμένω πως και πως να βγουν αυτές οι Πεζαρες στην αγορά με αλλαγμενους κινητήρες κιβώτια, adblue μήπως πάρουμε κάνα καλό αυτοκίνητο και εμείς λόγω φτώχειας Μητσοτάκη.
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;
Θα γεράσω με αυτό αν το βρω , 300 άλογα , awd , οικονομικό σε κατανάλωση, θα μπαίνει για πάντα στο κέντρο, πεζαρα σε κράτημα και πανέμορφο θα αξίζει και το 2040 να το έχεις.Να φανταστώ ότι το αγαπημένο σου παιχνίδι είναι η Ρώσικη ρουλέτα;
Ξεχνάς μάλλον πως αν έχεις vag παίζεις επίσης Ρώσσικη ρουλέτα μόνο που έχεις μόνο μια θαλάμη άδεια.
Μα ποιος μίλησε για VAG.
-
Όταν μιλάμε για κάτι ας πούμε κακό, καλό είναι να βλέπουμε το χειρότερο ever.
-
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;Πιο κάτω.
-
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;Πιο κάτω.
ποιος το λεει αυτο?
για καντε μια βολτα στο καρ τζιαρ για facelift gt (καμμια σχεση με τα gt line που δεν εχουν ουτε acc) 300αρι ελληνικο ατρακαριστο με 60000km... -
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Δεν θα πλήρωνε ποτέ γιατί η εταιρεία προσέχει τους πελάτες της.
Εσύ έχεις μάθει από τα βαγκούρικα που είχαν ένα χρόνο εγγύηση και καταστρέφονταν ολικά κάθε 2 χρόνια και το ξαναπλήρωνες.
Χαχα , περιμένω πως και πως να βγουν αυτές οι Πεζαρες στην αγορά με αλλαγμενους κινητήρες κιβώτια, adblue μήπως πάρουμε κάνα καλό αυτοκίνητο και εμείς λόγω φτώχειας Μητσοτάκη.
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;
Θα γεράσω με αυτό αν το βρω , 300 άλογα , awd , οικονομικό σε κατανάλωση, θα μπαίνει για πάντα στο κέντρο, πεζαρα σε κράτημα και πανέμορφο θα αξίζει και το 2040 να το έχεις.Φτώχεια Μητσοτάκη;
-
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ειδικά εκείνο το φοβερό υβριδικό του γάτου που έχει αλλάξει τα πάντα πρέπει να είναι σαν καινούργιο μόλις λήξει το leasing του.
Να παίζει στα 27κ υπάρχει περίπτωση;Πιο κάτω.
ποιος το λεει αυτο?
για καντε μια βολτα στο καρ τζιαρ για facelift gt (καμμια σχεση με τα gt line που δεν εχουν ουτε acc) 300αρι ελληνικο ατρακαριστο με 60000km...Θα δώσει και το ιστορικό διαδρομών του στον υποψήφιο αγοραστή ?
-
Ουτε για πλάκα μη το λες αυτό. Το αμάξι θα μπει σε μουσείο έπειτα.
-
@a-d-p said in Peugeot 5008 (SUV):
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
Εχω ενα 5008 του 18' μοντελο με κινητρα 1.5 diesel και μεχρι τωρα εχω κανει 120.000χλ.
Ολα τα σερβις μεχρι τωρα γινονταν απο τον Χανιαδακη που αγορασα και το αυτοκινητο..
Στα 60.000χλμ βλαβη καδενας 7mm και αλλαγη σε 8mm στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με κοστος 2.500 € και καλυψη του μεγαλυτερου ποσου λογω του οτι για 4 μηνες ημουν εκτος εγγυησης !!! Πληρωσα 600 ευρω μαζι με αλλαγη μπαταριας κοστους γυρω στα 100 ευρω περιπου.
Στα 100.000 χλμ αρχισε να αναβει λυχνια Adblue ξαφνικα και να εμενει στα 1.100χλμ παρολο που εκανα χλμ αφου ηξερα οτι υπαρχει θεμα με αυτο κι οτι ηταν πληρης η δεξαμενη με υγρο και δεν εδωσα σημασια μεχρι που εσβησε απο μονο του.
Καποια στιγμη ξαναναψε στα 115.000χλμ. Το πηγα στο σερβις να το κυτταξουν και μου ειπαν οτι εχει προβλημα το συστημα αντιρυπανσης κι οτι ειναι μπουκωμενο το DPF πραγμα που δεν ισχυει αφου ποτε δεν μου εχει αναψει το DPF συν οτι κινουμαι μονο σε επαρχιακους δρομους και εθνικη που το ανοιγω το αμαξι για να κανει και αναγεννηση. Ζητησα να μου κανουνε reset κι απο τοτε δεν αναψε καθως αρχισα να βαζω προσθετο για την κρυσταλοποιηση του Adblue σε καθε γεμισμα αλλα και βαζω της Total adblue.
Παντως παρολο αυτα τα θεματα που εβγαλε το αμαξι που τελικα ειναι θεματα εργοστασιακα κι οχι λογω κακης χρησης ειμαι ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες απο το αμαξι.
Ασε που με το αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων που εχω δεν αντιμετωπισα καποιο θεμα.
Αλλοστε ποια μαρκα ποια δεν βγαζει προβληματα στα καινουργια αμαξια ?
Πανε οι εποχες που ηταν αντοχης τα αμαξια ως ποτε δεν δυσανασχετω αφου αλλοι ιδιοκτητες εχουν αντιμετωπισει πολυ χειροτερες καταστασεις.Σε αυτό το ποστ πριν ένα χρόνο αναφέρεις το πρόβλημα με την καδένα παρουσιάστηκε στα 107.000 χλμ.
https://forum.4troxoi.gr/post/11000208139
Τώρα γράφεις στα 60.000 χλμ.
Τελικά τι ισχύει;Λεπτομέρειες μωρέ…
Και στις 60 και 107…σιγά τα αυγά… -
@spi_duster said in Peugeot 5008 (SUV):
Μια χαρά του πήγε του ανθρώπου. Τι του λέτε τωρα? Μετά 120000 χλμ εδωσε 600 ευρω για τέτοια αμαξάρα. Ως να ήταν μεγάλο σερβις . Με τη νεα καδενα μια χαρα θα παει τοσα κι άλλα τοσα. Επίσης εξαιρετική η προνοητικοτητα του να βαζει προσθετο για την αποφυγή κρυσταλλων ουριας. Έτσι ούτε το δοχείο θα βγάλει πρόβλημα.
Κι εγω με αυτη την λογικη το ειπα
Αλλοστε ξερουμε ολοι τα καινουργια αμαξια δεν ειναι να τα κρατας πανω απο μια 5ετια διοτι αρχιζουν να βγαζουν θεματα διοτι ετσι κατασκευαζονται πια.
Καποτε ειχα Πεζω μοντελο του 90' και ποτε δεν μου ειχε δημιουργησει θεματα διοτι ηταν αλλης τεχνολογια αμαξι. Ηταν τοτε που τα αμαξια ειχαν μονο ενα καταλυτη και 8βαλβιδο κινητηρα μονου injection και πολυ λιγα ηλεκτρονικα συστηματα.
Ειχα κανει 500.000χλμ σε 15 χρονια ...!!! αφου τις "καλες εποχες" τοτε καθε Σ/Κ πηγαινα εκδρομη και η βενζινη ηταν σαφως πιο φτηνη. Τωρα που να τα κανεις αυτα.
Τωρα εχεις ενα καινουργιο αμαξι και αν μενεις Αθνα κι εχεις οικογενεια το σκεφτεσαι να πας καθε Σ/Κ ενα ταξιδακι λογω κοστους. Τι να λεμε τωρα. -
@gtsartsal said in Peugeot 5008 (SUV):
@a-d-p said in Peugeot 5008 (SUV):
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
Εχω ενα 5008 του 18' μοντελο με κινητρα 1.5 diesel και μεχρι τωρα εχω κανει 120.000χλ.
Ολα τα σερβις μεχρι τωρα γινονταν απο τον Χανιαδακη που αγορασα και το αυτοκινητο..
Στα 60.000χλμ βλαβη καδενας 7mm και αλλαγη σε 8mm στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με κοστος 2.500 € και καλυψη του μεγαλυτερου ποσου λογω του οτι για 4 μηνες ημουν εκτος εγγυησης !!! Πληρωσα 600 ευρω μαζι με αλλαγη μπαταριας κοστους γυρω στα 100 ευρω περιπου.
Στα 100.000 χλμ αρχισε να αναβει λυχνια Adblue ξαφνικα και να εμενει στα 1.100χλμ παρολο που εκανα χλμ αφου ηξερα οτι υπαρχει θεμα με αυτο κι οτι ηταν πληρης η δεξαμενη με υγρο και δεν εδωσα σημασια μεχρι που εσβησε απο μονο του.
Καποια στιγμη ξαναναψε στα 115.000χλμ. Το πηγα στο σερβις να το κυτταξουν και μου ειπαν οτι εχει προβλημα το συστημα αντιρυπανσης κι οτι ειναι μπουκωμενο το DPF πραγμα που δεν ισχυει αφου ποτε δεν μου εχει αναψει το DPF συν οτι κινουμαι μονο σε επαρχιακους δρομους και εθνικη που το ανοιγω το αμαξι για να κανει και αναγεννηση. Ζητησα να μου κανουνε reset κι απο τοτε δεν αναψε καθως αρχισα να βαζω προσθετο για την κρυσταλοποιηση του Adblue σε καθε γεμισμα αλλα και βαζω της Total adblue.
Παντως παρολο αυτα τα θεματα που εβγαλε το αμαξι που τελικα ειναι θεματα εργοστασιακα κι οχι λογω κακης χρησης ειμαι ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες απο το αμαξι.
Ασε που με το αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων που εχω δεν αντιμετωπισα καποιο θεμα.
Αλλοστε ποια μαρκα ποια δεν βγαζει προβληματα στα καινουργια αμαξια ?
Πανε οι εποχες που ηταν αντοχης τα αμαξια ως ποτε δεν δυσανασχετω αφου αλλοι ιδιοκτητες εχουν αντιμετωπισει πολυ χειροτερες καταστασεις.Σε αυτό το ποστ πριν ένα χρόνο αναφέρεις το πρόβλημα με την καδένα παρουσιάστηκε στα 107.000 χλμ.
https://forum.4troxoi.gr/post/11000208139
Τώρα γράφεις στα 60.000 χλμ.
Τελικά τι ισχύει;Ντετέκτιβ
Ναι εχεις δικιο εγω το εγραψα λαθος. Θα το διορθωσω.
-
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Οχι φιλε μου δεν θα το πουλησω γιατι τα χρηματα που εχω ξοδεψει για αυτου του μεγεθους αμαξι δεν ειναι πολλα για τα χλμ που εχω κανει.
Αλλοστε ποιος μου εγγυαται αν παρω αλλη μαρκα δεν θα εχω προβληματα στα χλμ που εχω κανει.
Αλλοστε ειμαι 60 χρονων και δεν μπαινω πια στην διαδικασια να αλλαζω αμαξι καθε λιγο επειδη εβγαλε καποια κατασκευαστικα θεματα που λυθηκαν οσο οικονομικα γινεται.
Τωρα σαν συνταξιουχος αυτο το αυτοκινητο καλυπτει τις αναγκες μου. -
@chrisk6 said in Peugeot 5008 (SUV):
@a-d-p said in Peugeot 5008 (SUV):
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
Εχω ενα 5008 του 18' μοντελο με κινητρα 1.5 diesel και μεχρι τωρα εχω κανει 120.000χλ.
Ολα τα σερβις μεχρι τωρα γινονταν απο τον Χανιαδακη που αγορασα και το αυτοκινητο..
Στα 60.000χλμ βλαβη καδενας 7mm και αλλαγη σε 8mm στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με κοστος 2.500 € και καλυψη του μεγαλυτερου ποσου λογω του οτι για 4 μηνες ημουν εκτος εγγυησης !!! Πληρωσα 600 ευρω μαζι με αλλαγη μπαταριας κοστους γυρω στα 100 ευρω περιπου.
Στα 100.000 χλμ αρχισε να αναβει λυχνια Adblue ξαφνικα και να εμενει στα 1.100χλμ παρολο που εκανα χλμ αφου ηξερα οτι υπαρχει θεμα με αυτο κι οτι ηταν πληρης η δεξαμενη με υγρο και δεν εδωσα σημασια μεχρι που εσβησε απο μονο του.
Καποια στιγμη ξαναναψε στα 115.000χλμ. Το πηγα στο σερβις να το κυτταξουν και μου ειπαν οτι εχει προβλημα το συστημα αντιρυπανσης κι οτι ειναι μπουκωμενο το DPF πραγμα που δεν ισχυει αφου ποτε δεν μου εχει αναψει το DPF συν οτι κινουμαι μονο σε επαρχιακους δρομους και εθνικη που το ανοιγω το αμαξι για να κανει και αναγεννηση. Ζητησα να μου κανουνε reset κι απο τοτε δεν αναψε καθως αρχισα να βαζω προσθετο για την κρυσταλοποιηση του Adblue σε καθε γεμισμα αλλα και βαζω της Total adblue.
Παντως παρολο αυτα τα θεματα που εβγαλε το αμαξι που τελικα ειναι θεματα εργοστασιακα κι οχι λογω κακης χρησης ειμαι ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες απο το αμαξι.
Ασε που με το αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων που εχω δεν αντιμετωπισα καποιο θεμα.
Αλλοστε ποια μαρκα ποια δεν βγαζει προβληματα στα καινουργια αμαξια ?
Πανε οι εποχες που ηταν αντοχης τα αμαξια ως ποτε δεν δυσανασχετω αφου αλλοι ιδιοκτητες εχουν αντιμετωπισει πολυ χειροτερες καταστασεις.Σε αυτό το ποστ πριν ένα χρόνο αναφέρεις το πρόβλημα με την καδένα παρουσιάστηκε στα 107.000 χλμ.
https://forum.4troxoi.gr/post/11000208139
Τώρα γράφεις στα 60.000 χλμ.
Τελικά τι ισχύει;Λεπτομέρειες μωρέ…
Και στις 60 και 107…σιγά τα αυγά…Αυτο λεω κι εγω σιγα α αυγα
Το διορθωσα, ετσι κι αλλιως συνεβει..δεν θα αλλαξει κατι.
-
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
@vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):
Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.
Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.
Οχι φιλε μου δεν θα το πουλησω γιατι τα χρηματα που εχω ξοδεψει για αυτου του μεγεθους αμαξι δεν ειναι πολλα για τα χλμ που εχω κανει.
Αλλοστε ποιος μου εγγυαται αν παρω αλλη μαρκα δεν θα εχω προβληματα στα χλμ που εχω κανει.
Αλλοστε ειμαι 60 χρονων και δεν μπαινω πια στην διαδικασια να αλλαζω αμαξι καθε λιγο επειδη εβγαλε καποια κατασκευαστικα θεματα που λυθηκαν οσο οικονομικα γινεται.
Τωρα σαν συνταξιουχος αυτο το αυτοκινητο καλυπτει τις αναγκες μου.Οι Τογιοταίοι.
Peugeot 5008 (SUV)